abonnement Unibet Coolblue
pi_162728798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:47 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Zoo hij maakt ze wel af! (ff zijn tl bekijkend)
Is bekend wat die twee directieleden ten laste wordt gelegd?
Pecunia non olet
pi_162733254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:09 schreef obligataire het volgende:

[..]

Is bekend wat die twee directieleden ten laste wordt gelegd?
Er ligt een conservatoir beslag op de woning. Ze zullen dit moeten omzetten in een executoriaal beslag via een procedure. Volgens mij moet die procedure binnen een week of twee starten na het leggen van het eerst genoemde beslag
  zaterdag 4 juni 2016 @ 10:27:42 #253
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_162734968
Zou mooi zijn als dat beslag lukt. Hebben we gelijk een mooi verenigingsgebouw. :)
Pandje zag er goed uit zag ik op twitter.
Tot nooit .......
pi_162735633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:27 schreef Speekselklier het volgende:
Zou mooi zijn als dat beslag lukt. Hebben we gelijk een mooi verenigingsgebouw. :)
Pandje zag er goed uit zag ik op twitter.
Hij richt zich nu op de twee ondernemers maar ik vind dat ook Collin wat uit te leggen heeft!
pi_162735830
wat is bij collin het minimale bedrag om te investeren
pi_162735930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:24 schreef samlood het volgende:
wat is bij collin het minimale bedrag om te investeren
500
pi_162738219
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)innovatieprijs.dhtml

Zo nu en dan is er gelukkig ook wat positiefs te melden over een CF project.. :)
pi_162739241
8 juni is er een ledenvergadering van de investeerderscoöperatie van Cabture Media. Iemand anders die hier ook in zit en er heen gaat? Ik twijfel nog. Heb er niet veel in zitten. Is een gelegenheid om mensen te wijzen op de plannen voor een investeerdersvereniging.
pi_162766053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 13:48 schreef Benger het volgende:

[..]

Goede vraag. Op de site van de BKR lees ik dat consumenten een overzicht kunnen opvragen met de gegevens van hun eigen kredieten, waarop onder meer de gegevens van de kredietverstrekker staan. Volgens mij zijn wij de kredietverstrekker en niet FundingCircle. Ik zal FC een vraag mailen hoe dit zit.
Ik heb woensdag een vraag gesteld aan Funding Circle, maar helaas nog geen antwoord gehad. Ik heb vrijdag een soortgelijke vraag gesteld aan het BKR. Inmiddels heb ik het een en ander na gespeurd en heb de volgende bevindingen:
- volgens het algemeen reglement van het BKR kan alleen een kredietverstrekker zich aansluiten bij het BKR en dient deze over een vergunning te beschikken. Wat een kredietverstrekker is, werd me niet duidelijk uit de site van het BKR.
- Lendico legt het begrip kredietverstrekker wel uit. Een kredietverstrekker is een kredietinstelling (zoals een bank) of een aanbieder van krediet aan consumenten. Hiervoor is een vergunning nodig van respectievelijk DNB of de AFM. Geldvoorelkaar.nl en Lendico bieden consumenten via bemiddeling krediet aan en werken met een vergunning van de AFM.

De onduidelijkheid blijft vooralsnog. Funding Circle biedt geen consumentenkrediet aan, heeft geen AFM vergunning, maar is naast Geldvoorelkaar.nl en Lendico de enige die zich heeft aangesloten bij het BKR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Benger op 05-06-2016 19:10:20 ]
pi_162782946
Eindelijk wat betalingen van FNC binnen, op 03-06
Maar ze zetten doodleuk in mijn dashboard de betaling op 25-05.
Wat een gepruts!
pi_162787221
Nieuwe op FNC:
Voorfinanciering betalingstermijn en aflossing
¤ 75000
5 jaar
11,73%

lekker cijfermateriaal wat er gepresenteerd wordt
:(
pi_162787335
nog een nieuwe op FNC:
Herinvestering 2 winkels
¤125.000,00
5 jaar
10,10%
Idem lekkere cijfermateriaal (NOT!!!) :(

Verder staat er: Retail Franchisenemer met meerdere vestigingen van een zeer goede bekende groeiende formule.

Noem dan gewoon even man en paard!!!
Als je wil dat ik ergens geld in stop, ga dan niet zo geheimzinnig lopen doen over wie of wat je bent.
pi_162787459
Nog even terugkomend op het "onderwijs" project op IVM:
Heb uitgebreid gesproken met een kenner op dat gebied en ik zie van investeren af.
Kenner in kwestie heeft zelf dergelijk bedrijf gehad. Zelfde regio. Kon mij goed uitleggen wat de haken en ogen waren/zijn en had tevens een duidelijke, onderbouwde visie op die markt.
Voor mij was het gesprek reden om hier verder niets mee te doen.
pi_162788165
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:48 schreef bleyenburg het volgende:
nog een nieuwe op FNC:
Herinvestering 2 winkels
¤125.000,00
5 jaar
10,10%
Idem lekkere cijfermateriaal (NOT!!!) :(

Verder staat er: Retail Franchisenemer met meerdere vestigingen van een zeer goede bekende groeiende formule.

Noem dan gewoon even man en paard!!!
Als je wil dat ik ergens geld in stop, ga dan niet zo geheimzinnig lopen doen over wie of wat je bent.
Er zijn toch nog mensen die een gaatje in hun hoofd hebben.

Er wordt toch geïnvesteerd op deze NON info: 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162788266
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:43 schreef bleyenburg het volgende:
Nieuwe op FNC:
Voorfinanciering betalingstermijn en aflossing
¤ 75000
5 jaar
11,73%

lekker cijfermateriaal wat er gepresenteerd wordt

En inderdaad die schilderbedoening is ook :X
pi_162788400
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:52 schreef bleyenburg het volgende:
Nog even terugkomend op het "onderwijs" project op IVM:
Heb uitgebreid gesproken met een kenner op dat gebied en ik zie van investeren af.
Kenner in kwestie heeft zelf dergelijk bedrijf gehad. Zelfde regio. Kon mij goed uitleggen wat de haken en ogen waren/zijn en had tevens een duidelijke, onderbouwde visie op die markt.
Voor mij was het gesprek reden om hier verder niets mee te doen.
Ik ben wel benieuwd naar die haken en ogen en die onderbouwde visie. Laat er eens wat van horen?
pi_162788458
FNC geeft aan dat het "is bekend bij ons en inderdaad niet correct. Hier wordt aan gewerkt!"
Natuurlijk, wachten we nog even.
Jullie zijn druk bezig de betalingen en de rest van het dashboard op orde te krijgen, dus alle begrip vanuit ons investeerders... NOT, erg amateuristisch ...
pi_162788631
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:42 schreef marathon2000 het volgende:
FNC geeft aan dat het "is bekend bij ons en inderdaad niet correct. Hier wordt aan gewerkt!"
Natuurlijk, wachten we nog even.
Jullie zijn druk bezig de betalingen en de rest van het dashboard op orde te krijgen, dus alle begrip vanuit ons investeerders... NOT, erg amateuristisch ...
Als het bekend is, zet het dan niet op het web tot dat je wel je zaken onder controle hebt.
Admin. niet onder controle,Betalingen niet op orde, info op website niet onder controle, en je klanten service aan de telefoon niet op orde.

Ongelooflijk voor een dochter van UK's grootste CF platform. Ik denk dat het tijd wordt voor ander management bij FNC. Bij mij is in ieder geval al het vertrouwen weg. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 06-06-2016 15:03:04 ]
pi_162788880
@NRDZ: Ik doe het even in een notendop (want: druk).
Dame in kwestie heeft zelf een huiswerkbegeleiding bedrijf gehad. zelfde regio.
Geeft aan: ouders besparen. commerciële prijs is lastig handhaven (want: duur). 1 op 1 is bijna niet te doen. Scholen gaan inhaalslag maken op kwaliteit (waardoor noodzaak verdwijnt).
bedrijf uit pitch werkt met studenten en niet met gekwalificeerd personeel.
Wel markt voor 'zomerscholen", maar daar schijnt concurrentie te zijn/komen van scholen zelf.

Verder vind ik het een verhaal van een soort verliesfinanciering.

Ik zie er iig vanaf.
pi_162789608
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:04 schreef bleyenburg het volgende:
@NRDZ: Ik doe het even in een notendop (want: druk).
Dame in kwestie heeft zelf een huiswerkbegeleiding bedrijf gehad. zelfde regio.
Geeft aan: ouders besparen. commerciële prijs is lastig handhaven (want: duur). 1 op 1 is bijna niet te doen. Scholen gaan inhaalslag maken op kwaliteit (waardoor noodzaak verdwijnt).
bedrijf uit pitch werkt met studenten en niet met gekwalificeerd personeel.
Wel markt voor 'zomerscholen", maar daar schijnt concurrentie te zijn/komen van scholen zelf.

Verder vind ik het een verhaal van een soort verliesfinanciering.

Ik zie er iig vanaf.
Zoals het nu loopt, komt deze niet vol. Vandaag maar liefst E 100 ingelegd. Zekerheden zouden m.i. nog uitgebreid kunnen worden door een borgstelling van de partner van Hovingh.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:20:30 #271
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_162790843
Staat die excel sheet niet meer in de OP?

Weer gevonden: http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=87116494636689054730

[ Bericht 71% gewijzigd door xzaz op 06-06-2016 16:26:38 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 16:32:23 #272
449348 Fundvlees
Gepekeld maar ongezouten
pi_162791177
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:38 schreef djh77 het volgende:

[..]

Zoals het nu loopt, komt deze niet vol. Vandaag maar liefst E 100 ingelegd. Zekerheden zouden m.i. nog uitgebreid kunnen worden door een borgstelling van de partner van Hovingh.
De zekerheden zijn mij sowieso niet helemaal duidelijk. In de "2-pager" staat dit:
TutorYou B.V. is eigendom van Matthijs Hovingh (statutair en uitvoerend directeur) en Nico
Hovingh (statutair directeur). Matthijs Hovingh is samenwonend en heeft drie kinderen. Zijn
partner heeft een goedlopende en winstgevende onderneming, waardoor hij wat betreft
inkomen niet direct afhankelijk is van TutorYou.
Beide eigenaren zijn hoofdelijk aansprakelijk voor ieder 50% van de lening. Nico Hovingh
heeft een goed renderende vastgoedportefeuille (verhuur huizen, appartementen en
vakantielodges).


Wat moet ik precies verstaan onder deze goedlopende vastgoedportefeuille? Wat voor bedrijf heeft zijn vrouw?

Ik vind het op zich goede zekerheden maar wil wel iets van een specificatie. Als ik vragen wil stellen kan dit niet anoniem maar er heeft wel iemand anoniem een vraag gesteld :? Iemand een idee hoe dit moet of zin om dit namens mij te vragen?
Je bent een rund als je met funden stunt
pi_162791491
Pfff. Begint mij nu ook wel te ergeren dat de websites van zowel funding circle als lendico de projecten niet goed weergeven. Sommige issues heb ik al een maand geleden aangemeld en zijn nog steeds niet opgelost.
Met name Lendico stoort mij. Ik kan al niet zien welke projecten in een betaling zit (nu maar elke betaling opvragen); zijn de pagina's van de projecten ook niet correct. Projecten die achterstand hebben, hebben status volledig bij; en projecten die achterstand hebben komen de betalingen niet overeen met de betaalgeschiedenis en betaalplanning.
Ik hoop dat deze kinderziektes snel opgelost gaan worden... Voor nu maar een stop op CF via deze sites.
Signature
pi_162791533
Met Lendico was ik al niet eens begonnen.
Met Fundingcircle ga ik definitief stoppen als ze de boel niet gauw op orde krijgen.
pi_162791759
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:32 schreef Fundvlees het volgende:

[..]

De zekerheden zijn mij sowieso niet helemaal duidelijk. In de "2-pager" staat dit:
TutorYou B.V. is eigendom van Matthijs Hovingh (statutair en uitvoerend directeur) en Nico
Hovingh (statutair directeur). Matthijs Hovingh is samenwonend en heeft drie kinderen. Zijn
partner heeft een goedlopende en winstgevende onderneming, waardoor hij wat betreft
inkomen niet direct afhankelijk is van TutorYou.
Beide eigenaren zijn hoofdelijk aansprakelijk voor ieder 50% van de lening. Nico Hovingh
heeft een goed renderende vastgoedportefeuille (verhuur huizen, appartementen en
vakantielodges).


Wat moet ik precies verstaan onder deze goedlopende vastgoedportefeuille? Wat voor bedrijf heeft zijn vrouw?

Ik vind het op zich goede zekerheden maar wil wel iets van een specificatie. Als ik vragen wil stellen kan dit niet anoniem maar er heeft wel iemand anoniem een vraag gesteld :? Iemand een idee hoe dit moet of zin om dit namens mij te vragen?
Dat kan dus niet.

Of je bent hoofdelijk aansprakelijk voor de lening, of niet. Niet voor maar 50%
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')