abonnement Unibet Coolblue
pi_162644224



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 14:35:09 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644257
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik neem het ook heel serieus, ik doe grofweg zo'n 100 opdrachten per week.

maar dan een vraag aan jou:
de ene keer afkeuren omdat ik de sfeer/aard van de opdracht niet goed doorheb als ik een vraag letterlijk heb beantwoord, en de andere keer afkeuren omdat ik een vraag niet letterlijk heb beantwoord...... is dat in jouw ogen een voorbeeld van 'op alle slakken zout leggen'?
En ga je daar ook op een normale toon over in gesprek bij de berichten of ga je meteen met je bokshandschoenen aan staan?

Ik blijf er bij, neem eens afstand ik vind je lichtelijk geobsedeerd.

Verder heb ik weinig behoefte om er zo op in te gaan, je zoekt echt naar medestanders in je obsessie en daar ga ik niet in mee.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:44:40 #3
381517 Zapata
held op sokken
pi_162644454
Net een uitnodiging gehad voor Smartspotter en ze vragen om mijn burgerservicenummer.
Dat lijkt me niet super verstandig, ik vind mijn bankrekeningnummer eigenlijk al link maar snap dat dat nodig is.

Maar ik zie dus ook dat de verbinding helemaal niet beveiligd is!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 14:45:43 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644476
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:44 schreef Zapata het volgende:
Net een uitnodiging gehad voor Smartspotter en ze vragen om mijn burgerservicenummer.
Dat lijkt me niet super verstandig, ik vind mijn bankrekeningnummer eigenlijk al link maar snap dat dat nodig is.

Maar ik zie dus ook dat de verbinding helemaal niet beveiligd is!
Ik ben er ook nog niet achter wat ze met het BSN willen, heb geen jaaropgaaf ofzo gehad dat ze dat gebruikten. En ook niet in de aangifte dat er iets over stond.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 14:46:08 #5
21636 Feestkabouter
pi_162644485
dinsdag 31 mei 2016 14:31 schreef Anne het volgende:[/b]

[..]

Ik heb een totaal andere beleving gelukkig.

De app was bijvoorbeeld niet werkend te krijgen op mijn Blackberry. Na vele tips van een van de medewerkers is het mij toch gelukt en heb ik als dank (om het te testen) een invite gekregen om uit te delen, terwijl ik dus net de app pas had geïnstalleerd en nog niks met Roamler had gedaan.

Daarnaast wilde ik afgelopen weekend bijvoorbeeld geen Skype-gesprek voeren, om voor Roamler Works aan de slag te gaan. Dit hebben ze ook op een andere manier voor mij opgelost.

Een mooie samenwerking en een hoop behulpzaamheid dus juist :Y.

Maar zoiets werkt wel twee kanten op. Mijn twee centjes :Y).
[/quote]

mooi dat jij het zo ervaart.

klopt dat het 2 kanten op werkt.
ik ben verbaal erg sterk en laat het echt heel duidelijk blijken als ik het ergens niet mee eens ben. dat is een directheid waar ze misschien niet zo goed tegen kunnen (en ik weet niet hoe ik het bij mijzelf moet veranderen).
maar als ik commentaar heb op iets geef ik er nagenoeg wel altijd bij aan hoe het dan in mijn ogen beter/makkelijker/efficienter kan. in die zin is het dus opbouwende kritiek, het is niet zo dat ik alleen maar bash.

en ik gebruik ook bewust NIET het argument dat ik het als intensieve Roamler verdien om goed gehoord te worden, dat vind ik ook echt niet. ik wil de argumenten die ik heb voor zichzelf laten spreken, ik ben ervan overtuigd dat ze sterk genoeg zijn. ik vind dat de dingen die ik benoem net zo hard gelden voor mij als voor iemand die slechts 1 opdracht per week uitvoert.
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

En ga je daar ook op een normale toon over in gesprek bij de berichten of ga je meteen met je bokshandschoenen aan staan?

Ik blijf er bij, neem eens afstand ik vind je lichtelijk geobsedeerd.

Verder heb ik weinig behoefte om er zo op in te gaan, je zoekt echt naar medestanders in je obsessie en daar ga ik niet in mee.
mijn houding en intentie is, als ik iets benoem: het voor het bedrijf en alle Roamlers beter maken.
ik meld 'goh ik merk dit en dat', en dan merk ik helaas zeer vaak van hen een afstandelijke houding en zeer weinig erkenning voor wat ik noem.
het komt op mij over alsof ze terughoudend zijn om een foutje of onvolmaaktheid te erkennen, omdat ze dan misschien bang zijn een lading claims over zich heen te krijgen van mensen.
nou is het al een beetje een bijzondere situatie omdat zij zelf de opdrachten beoordelen terwijl zij zelf de opdrachten ook hebben uitgezet, dus het is al een underdog positie voor ons als Roamlers om te vinden dat een opdracht slecht of onduidelijk is opgesteld.

ik geef absoluut toe dat ik niet goed ben in het loslaten van dingen.
en daarnaast is het financieel (en trouwens ook gewoon bij de uitvoering van de opdrachten) leuk om te doen, dus in die zin maak ik toch de overweging om voorlopig WEL bij Roamler betrokken te blijven.
maar dan wel met dien verstande dat ik zal blijven aangeven wat ik vind.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:47:50 #6
381517 Zapata
held op sokken
pi_162644514
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet achter wat ze met het BSN willen, heb geen jaaropgaaf ofzo gehad dat ze dat gebruikten. En ook niet in de aangifte dat er iets over stond.
IK ga sowieso niet eens mijn bankrekening nummer via e en onbeveiligde verbinding sturen laat staan mijn bsn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 14:48:54 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644539
Als je het in de app net zo doet als hier kan ik me eerlijk gezegd wel een beetje voorstellen dat de medewerker het gesprek niet prettig vindt.

Voor mij is de hele manier van posten hier al een reden dat ik minder in dit topic te vinden ben. Ik vind het gewoon niet gezellig meer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 14:49:52 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644563
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:47 schreef Zapata het volgende:

[..]

IK ga sowieso niet eens mijn bankrekening nummer via e en onbeveiligde verbinding sturen laat staan mijn bsn.
Je kunt ze een mail sturen met die opmerking, misschien dat ze er een oplossing voor hebben.
En anders zal het toch de keuze zijn om SS niet te gebruiken, zonder BSN betalen ze namelijk niet uit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 14:50:28 #9
21636 Feestkabouter
pi_162644577
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:44 schreef Zapata het volgende:
Net een uitnodiging gehad voor Smartspotter en ze vragen om mijn burgerservicenummer.
Dat lijkt me niet super verstandig, ik vind mijn bankrekeningnummer eigenlijk al link maar snap dat dat nodig is.

Maar ik zie dus ook dat de verbinding helemaal niet beveiligd is!
ander ding: een particulier bedrijf mag ons burgerservicenummer helemaal niet bewaren/opslaan.

ik weet dat van iemand die een dienst wilde opzetten waarbij hij mensen zich op basis van BSN wilde laten identificeren.

ik weet niet waar de grenzen van de regel liggen, waarschijnlijk mag een werkgever die loonheffing en premies afdraagt bijvoorbeeld wel gewoon je BSN bewaren, maar zoals ik het heb begrepen doet Smartspotter iets wat niet mag (en ik denk dat er veel bedrijven zijn die die regel overtreden).

kritische vraag die je dus eens zou kunnen stellen is: waarom willen jullie mijn BSN hebben en wat doen jullie ermee?
en weet je zeker dat je daarmee geen regels overtreedt?

ik heb er niet zo'n probleem mee (ook al ben ik over veel dingen wel een zeikerd), mijne hebben ze gewoon.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 14:53:11 #10
21636 Feestkabouter
pi_162644632
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef Nizno het volgende:
Als je het in de app net zo doet als hier kan ik me eerlijk gezegd wel een beetje voorstellen dat de medewerker het gesprek niet prettig vindt.

ik weet het, ik ben direct.

maar in dit topic zijn ze geen deelnemer he ;)
(was mijn mening in elk geval)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 14:55:31 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644680
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik weet het, ik ben direct.

maar in dit topic zijn ze geen deelnemer he ;)
(was mijn mening in elk geval)
En wil dat dan zeggen dat dat een reden kan zijn om zo van leer te trekken hier in het topic?
Gezellig babbelen over de opdrachten en verdiensten en soms een frustratiepost dat houdt het een stukje hoger in de categorie sfeer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 14:58:32 #12
21636 Feestkabouter
pi_162644740
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk met twee verschillende werknemers te maken gehad? :).

Ik geef ook niet hetzelfde antwoord als mijn collega; ik ben geen robot.
Ik geef waarschijnlijk niet eens hetzelfde antwoord op een vraag, zoals ik dat vorige week heb gedaan.

Het zijn mensen, die ook nog een namens een bedrijf en klant werkzaam zijn, die waarschijnlijk ook nog eens (misschien wel verschillende) eisen stellen. Misschien vergeet je dat een beetje ;).
het zijn inderdaad 2 verschillende medewerkers geweest.
en dat kan gebeuren, houd ik in mijn reacties rekening mee. ik kaart daarom aan dat ik eerder het ene signaal en argument van het bedrijf Roamler (in zijn geheel) heb gehad, en dan nu het andere signaal en argument, en dat ik dat niet vind rijmen met elkaar.... en dat ik dat zelfs strijdig vind met elkaar. en dat ik daar ten eerste duidelijkheid over wil en ten tweede minimaal 1 afkeuring omgedraaid wil zien.
en dan komt er geen duidelijkheid. en dat vind ik dan niet eerlijk.
en er komt overigens ook geen goedkeuring.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 15:03:28 #13
21636 Feestkabouter
pi_162644863
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

En wil dat dan zeggen dat dat een reden kan zijn om zo van leer te trekken hier in het topic?
Gezellig babbelen over de opdrachten en verdiensten en soms een frustratiepost dat houdt het een stukje hoger in de categorie sfeer.
wie bepaalt dat er alleen gezellig gebabbeld mag worden?
ik denk dat ik het qua taalgebruik aardig netjes houd. ik weet dat ik een zeer uitgesproken mening heb, maar ik die probeer ik in elk geval netjes en duidelijk uit te leggen en te onderbouwen. en ik erken mijn zwaktes en probleemkanten ook, dus enige relativering is aan mijn zijde volgens mij ook aanwezig.

maar net als dat ik de suggestie krijg om wat afstand van Roamler te nemen, zou jij nu toch net zo goed ook even wat afstand van dit topic kunnen nemen als je de sfeer nu niet zo fijn vindt?
ik snap echt even niet wat ik verkeerd doe als ik mijn concrete ervaringen die geheel ontopic zijn hier deel en bespreek.
pi_162644869
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik weet het, ik ben direct.

maar in dit topic zijn ze geen deelnemer he ;)
(was mijn mening in elk geval)
Ik ben ook direct. Ik vind jou namelijk niet direct, maar eerder een calimero :@.
Ik lees continu "niet eerlijk" in je verhalen en dat begint een beetje te irriteren aan deze kant van de computer. Ik heb namelijk echt het beeld van een huilende volwassen kerel voor mij en ik hou niet van volwassen kerels die huilen omdat ze hun zin niet krijgen.

Meldt het in de app; doen ze er niks mee? Dat is dan hun goed recht (ze hoeven immers geen verantwoording aan jou af te leggen). Niet mee eens? Dan moet je ermee stoppen. Maar zit niet continu in deze reeks je gal te spuien en mensen daarin mee te trekken (tenminste; je doet daar een poging toe). Zoals je merkt zijn niet heel veel mensen het met je eens in zijn geheel.

Ik ben er nu dus zelf ook wel weer klaar mee :Y).
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 31 mei 2016 @ 15:06:37 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162644928
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

wie bepaalt dat er alleen gezellig gebabbeld mag worden?
ik denk dat ik het qua taalgebruik aardig netjes houd. ik weet dat ik een zeer uitgesproken mening heb, maar ik die probeer ik in elk geval netjes en duidelijk uit te leggen en te onderbouwen. en ik erken mijn zwaktes en probleemkanten ook, dus enige relativering is aan mijn zijde volgens mij ook aanwezig.

maar net als dat ik de suggestie krijg om wat afstand van Roamler te nemen, zou jij nu toch net zo goed ook even wat afstand van dit topic kunnen nemen als je de sfeer nu niet zo fijn vindt?
ik snap echt even niet wat ik verkeerd doe als ik mijn concrete ervaringen die geheel ontopic zijn hier deel en bespreek.
Ik ben ook al een tijdje niet echt aanwezig in het topic, zoals ik ook al meldde omdat ik de sfeer niet meer leuk vind en er dus ook geen behoefte aan heb.
Ik kwam even langs en zag een opmerking waar ik even op reageerde. En daarmee heb ik gezegd wat ik kwijt wilde en ben ik dus ook weer weg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162644941
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef Nizno het volgende:
Als je het in de app net zo doet als hier kan ik me eerlijk gezegd wel een beetje voorstellen dat de medewerker het gesprek niet prettig vindt.

Voor mij is de hele manier van posten hier al een reden dat ik minder in dit topic te vinden ben. Ik vind het gewoon niet gezellig meer.
Mee eens, ik post weinig mee, maar die ellenlange betogen over wat wel en niet leuk is, maken het echt niet leuk om mee te lezen.

De meesten zien roamler hier als een leuk tijdverdrijf, niet als werkgever.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 15:11:30 #17
21636 Feestkabouter
pi_162645002
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Anne het volgende:

Meldt het in de app; doen ze er niks mee? Dat is dan hun goed recht (ze hoeven immers geen verantwoording aan jou af te leggen).

Niet mee eens? Dan moet je ermee stoppen. Maar zit niet continu in deze reeks je gal te spuien en mensen daarin mee te trekken (tenminste; je doet daar een poging toe).
Ik vraag me af hoe het juridisch zit.
Ja ik zal meteen zeggen dat ik slecht tegen oneerlijkheid kan. Issue van mezelf.
Maar als je enerzijds als bedrijf geld belooft voor een opdracht, en ik aanvaard die opdracht (dat is een zeer specifieke stap in het proces), dan is er een overeenkomst. en die moet worden nagekomen.

En volgens mij zit ik niet continu mijn gal te spuwen maar is dat slechts heel af en toe zo geweest (ik heb in de laatste maanden alles gelezen in dit topic en maar zeer sporadisch gepost, en dat wat ik heb gepost was vaak juist POSITIEF over Roamler, ik ging tegen de mensen in die vonden dat er niks te doen was).
en toevallig door hoe de lijn van dingen/reacties gisteren en vandaag loopt komen er nu effe wat veel negatieve dingen ter sprake.

en het daarin meetrekken is niet wat ik doe, het is tenminste niet mijn bedoeling. ik respecteer elke andere mening. volgens mij laat ik dat ook vandaag in enkele reacties blijken.
het is niet mijn bedoeling om mensen mee te trekken, het is mijn bedoeling om te inventariseren of meer mensen bepaalde ervaringen met mij delen, om een wat sterker signaal aan Roamler te geven en daarmee de ervaring voor iedereen te verbeteren.
gezien eerdere bashing op Roamler door andere mensen in dit topic weet ik dat ik niet de enige ben die wat suggesties/feedback heeft, en naar die mensen was ik een beetje op zoek.

ben je blij met Roamler en maak je je niet druk om bepaalde aspecten ervan? prima.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 15:12:28 #18
21636 Feestkabouter
pi_162645024
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:07 schreef sibella2 het volgende:

[..]

De meesten zien roamler hier als een leuk tijdverdrijf, niet als werkgever.
ok, dat begrijp ik. dat levert een andere beleving op, dat snap ik.

neemt niet weg dat er ook in een hobby dingen nog leuker kunnen worden toch?
ik hoop dat ik er ook voor de mensen die zich er niet druk om maken en zich nergens aan kan storen toch stiekem aan kan bijdragen dat het uiteindelijk nog leuker wordt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Feestkabouter op 31-05-2016 15:18:15 ]
pi_162651171
ik zou het leuker vinden als ik weer wat rondjes kon maken. tegenwoordig (en dat komt waarschijnlijk omdat er veel meer roamlers bij zijn gekomen) moet ik om 8 uur 's ochtends al opdrachten accepteren omdat als ik ze om 11 uur wil doen, ze allemaal al weg zijn. maarja dat is nu eenmaal zo, wil niet zeggen dat ik er niet van baal.

ik doe hetzelfde Anne, bij de AH promo check maak ik wat fake foto's door de opdracht heen. vind het a relaxed om eerst naar het snoepschap te gaan, vervolgens naar de wasmiddelen en dan weer terug naar het snoepschap. en ondertussen door de winkel lopen op zoek naar actieplekken. dan zit de jumbo promo check beter in elkaar. toch vind ik de AH opdracht wel fijner om te doen omdat ik daar 8 van de 10 actieplekken meestal wel kan vinden. bij de Jumbo zijn ze er heel vaak niet.
pi_162652427
Iemand tips voor de chipscheck bij een honkbalvereniging? Hier is die te doen voor 10 euro en dat lokt mij wel maar aan de de andere kant vraag ik me af hoe je dat onopvallend kan doen...
pi_162669265
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:19 schreef Miek95 het volgende:
Iemand tips voor de chipscheck bij een honkbalvereniging? Hier is die te doen voor 10 euro en dat lokt mij wel maar aan de de andere kant vraag ik me af hoe je dat onopvallend kan doen...
Ik durf (ook) niet :P. Dus geen tips van mijn kant.

Wel net even een klein opdrachtje in mijn pauze gedaan voor SmartSpotter, hier bij de Plus.
  woensdag 1 juni 2016 @ 15:15:01 #22
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_162669824
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:19 schreef Miek95 het volgende:
Iemand tips voor de chipscheck bij een honkbalvereniging? Hier is die te doen voor 10 euro en dat lokt mij wel maar aan de de andere kant vraag ik me af hoe je dat onopvallend kan doen...
dat je een foto maakt voor een schoolopdracht ofzo?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_162704332
19e plaats (4600XP)
¤ 272,50 verdiend
108 goedgekeurde opdrachten
pi_162710404
305e plaats (440XP)
¤ 40,94 verdiend
11 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 68 opdracht(en) minder gedaan dan de gemiddelde level 10 Roamler

Beetje jammer. :+
pi_162710465
Zal ik dan ook maar even meedoen? Ik sta tenminste een keer niet op 0.

271e plaats (510XP)
¤ 64 verdiend
13 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 7 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler
pi_162710511
Klopt het dat de tijd bij Roamler, dat je een opdracht mag reserveren, áltijd 2 uur blijft?
Ongeacht welk level je bent?

Ik zie trouwens wel eens opdrachten rond 21:00 uur verschijnen (bij zowel Roamler als SmartSpotter), die dan alleen nog die dag gedaan kunnen worden.
En dan vraag ik mij af hoe dat kan :?.

Iemand die dus om 19:00 uur een opdracht heeft gereserveerd, terwijl de winkel om 18:00 uur al dicht was :?.
pi_162711110
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:30 schreef Anne het volgende:
Klopt het dat de tijd bij Roamler, dat je een opdracht mag reserveren, áltijd 2 uur blijft?
Ongeacht welk level je bent?

Ik zie trouwens wel eens opdrachten rond 21:00 uur verschijnen (bij zowel Roamler als SmartSpotter), die dan alleen nog die dag gedaan kunnen worden.
En dan vraag ik mij af hoe dat kan :?.

Iemand die dus om 19:00 uur een opdracht heeft gereserveerd, terwijl de winkel om 18:00 uur al dicht was :?.
het blijft altijd 2 uur ja. opdrachten kun je volgens mij altijd accepteren ongeacht of de winkels wel of niet open zijn. ik heb ook op zaterdag nog wel eens babymelk opdracht gereserveerd en de winkels gaan om 5 uur dicht dus dan moet ik ze weer annuleren.
pi_162712044
En jullie nog wat babymelk kunnen pakken? Ik heb alleen de babymelk+ zag geen gewone staan in de app...
pi_162712142
De gewone heb ik ook niet gezien nee.
pi_162712156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:09 schreef loezzzje het volgende:
De gewone heb ik ook niet gezien nee.
Denk dat de babymelkcheck binnenkort over is...
pi_162712334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:10 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Denk dat de babymelkcheck binnenkort over is...
ik denk het ook. er is overal weer heel veel voorraad. maakt de opdrachten nu heel makkelijk maar betekend wel dat het binnenkort voorbij is.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 21:29:42 #32
21636 Feestkabouter
pi_162725468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:09 schreef loezzzje het volgende:
De gewone heb ik ook niet gezien nee.
heb ze wel gezien, maar het zijn er sowieso een stuk minder dan eerder omdat de AH opdrachten speciale opdrachten zijn geworden (dat je langs de servicebalie moet).
en daarnaast denk ik dat het target al lager is (aantal locaties per regio dat ze onderzocht willen hebben).

heb er 9 gedaan (in verschillende categorieen), paar andere opdrachten erbij, vandaag weer 87 euro.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 21:31:56 #33
21636 Feestkabouter
pi_162725526
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:30 schreef Anne het volgende:
Klopt het dat de tijd bij Roamler, dat je een opdracht mag reserveren, áltijd 2 uur blijft?
Ongeacht welk level je bent?

Ik zie trouwens wel eens opdrachten rond 21:00 uur verschijnen (bij zowel Roamler als SmartSpotter), die dan alleen nog die dag gedaan kunnen worden.
En dan vraag ik mij af hoe dat kan :?.

Iemand die dus om 19:00 uur een opdracht heeft gereserveerd, terwijl de winkel om 18:00 uur al dicht was :?.
bij Works opdrachten is de tijd soms langer.

dat reserveren komt bij mij ook voor: kijk ik om 19 uur op mijn foon en zie ik de Kruidvat onder mij ertussen staan dan is mijn reflex om hem te accepteren...... en dan besef ik 2 tellen later dat ik er niks meer mee kan helaas.
pi_162729695
Ik heb al een tijd een smartspotter account, maar toch blijf ik bij Roamler..
Smartspotter lijkt altijd zo megaveel voor weinig geld. Klopt het dat smartspotter gewoon meer werk is of beeld ik me dat in?
pi_162732198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:40 schreef daniquehx het volgende:
Ik heb al een tijd een smartspotter account, maar toch blijf ik bij Roamler..
Smartspotter lijkt altijd zo megaveel voor weinig geld. Klopt het dat smartspotter gewoon meer werk is of beeld ik me dat in?
ik zag vandaag nog een opdracht bij SS open staan, 25 vragen voor 1,50 dus dat moet ik idd met je eens zijn. alhoewel SS wel heel vaak lang opdrachten heeft open staan en dan de vergoedingen ook flink omhoog gooit. bij roamler is altijd alles gelijk weg. heb vandaag 3 bier opdrachten gedaan voor SS. foto maken van reguliere schap en actie plek en hoppa 4,50 per opdracht verdiend.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 03:03:29 #36
21636 Feestkabouter
pi_162756379
Ik denk dat alle Roamlers vandaag naar het strand waren of zo: de hele middag heb ik verschillende babymelk opdrachten zien staan in de app. Ikzelf heb tussen de middag even snel 8 opdrachtjes kunnen doen, 26,50 euro, maar verder had ik geen tijd voor alles wat open stond.
pi_162758561
Even 6 shifts gedaan. Toen had ik het wel weer gehad :').

Gisteren had ik die opdracht ook geaccepteerd, maar uiteindelijk op de bank in slaap gevallen :').
Beetje een drukke dag gehad gisteren.
pi_162797738
Meer mensen vandaag de "Mix!" opdracht van Smartspotter bij Vomar vandaag gedaan? Volgens hun zou Knorr mix in de aanbieding zijn maar in de folder stond alleen Maggi mix en bij het reguliere schap stond ook nergens dat Knorr in de aanbieding was. Dus opdracht was afgekeurd omdat ik die van Maggi gefotografeerd had. Bij deze supermarkt hadden ze al eens eerder verkeerde merken in de opdrachten genoemd maar ook na een mail van mijn kant blijven ze voet bij stuk houden dat ze op zoek waren naar Knorr mix.
Tok.
pi_162799477
Nee niet gedaan, maar het valt mij op dat dat bij Smart wel vaker verkeerd gaat. Vorige week zou volgens hen bij de Hoogvliet Karvan Cevitam Go in de aanbieding zijn, maar dat klopte niet want alleen de gewone Karvan Cevitam was in de aanbieding.
  One tough cookie maandag 6 juni 2016 @ 21:10:27 #40
169210 liesje1979
pi_162799581
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:47 schreef Anne het volgende:
Even 6 shifts gedaan. Toen had ik het wel weer gehad :').

Gisteren had ik die opdracht ook geaccepteerd, maar uiteindelijk op de bank in slaap gevallen :').
Beetje een drukke dag gehad gisteren.
Waren er weer shifts? Jammer, gemist. -O-
pi_162799614
Er zijn nu weer shifts. Ik heb er al bijna 7 klaar...
pi_162799930
Ik heb er even 5 gedaan.
pi_162799980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:40 schreef daniquehx het volgende:
Ik heb al een tijd een smartspotter account, maar toch blijf ik bij Roamler..
Smartspotter lijkt altijd zo megaveel voor weinig geld. Klopt het dat smartspotter gewoon meer werk is of beeld ik me dat in?
Nee, nu na er een paar gedaan te hebben; Smartspotter is veeeeel meer werk.
pi_162800051
Smartspotter juist veel minder werk! Ik doe iedere week bij Boni en Hoogvliet opdrachten met 10 vragen voor 4 of 5 euro per stuk, bij Roamler is dat echt niet vaak...
pi_162800346
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:24 schreef Miek95 het volgende:
Smartspotter juist veel minder werk! Ik doe iedere week bij Boni en Hoogvliet opdrachten met 10 vragen voor 4 of 5 euro per stuk, bij Roamler is dat echt niet vaak...
Nou, ik heb net 2 opdrachten gedaan, waarin stond "dit is een redelijk eenvoudige opdracht!", voor 1,50 euro per stuk; minstens 13 vragen ieder en minstens 5 foto's.

Dat vind ik die 1,50 euro dus niet waard; die laat ik voortaan mooi links liggen.
pi_162800436
Oh dat zijn de promotieopdrachten, daar wacht ik nog even mee totdat die wat meer waard zijn...
pi_162800929
Ik probeer bij Roamler nog steeds op level 3 te komen, dan kan ik kijken of ik goed genoeg ben voor de Roamler Works. :D
pi_162801096
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:34 schreef Miek95 het volgende:
Oh dat zijn de promotieopdrachten, daar wacht ik nog even mee totdat die wat meer waard zijn...
Ga ik ook maar eens doen dan :P.
pi_162801121
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:48 schreef einschtein het volgende:
Ik probeer bij Roamler nog steeds op level 3 te komen, dan kan ik kijken of ik goed genoeg ben voor de Roamler Works. :D
Is wel redelijk vlot te doen, toch? Hoeveel moet je nog?
pi_162801355
Zo 9 shifts gedaan, mooi begin van de week. :-)
  One tough cookie maandag 6 juni 2016 @ 22:02:08 #51
169210 liesje1979
pi_162801399
Te laat. Jammer. Vind ze altijd wel de meest relaxte opdrachten, zo vanaf de luie bank.
pi_162802031
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Is wel redelijk vlot te doen, toch? Hoeveel moet je nog?
Ik zit nog maar op de 670 van 1750. :')
pi_162809594
Flauw. Bij Smartspotter is een opdracht van mij afgekeurd omdat ik de laatste overzichtsfoto 'vergeten' ben te maken. Er stond echter "maak minimaal 2 foto's" en er was ruimte voor 3 foto's. Maar minimaal 2 foto's, is niet minimaal 3 foto's.

Toch ;) ?


Ik heb een berichtje gestuurd; maar kan het kloppen dat ik deze niet zie, in de app?

Ik heb zelf de opdracht verkeerd geïnterpreteerd :|W .
En ik zie dat deze per e-mail wordt verstuurd. Snel reactie terug trouwens ^O^.

[ Bericht 7% gewijzigd door Anne op 07-06-2016 10:39:01 ]
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 10:58:32 #54
21636 Feestkabouter
pi_162810174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:07 schreef Miek95 het volgende:
Nee niet gedaan, maar het valt mij op dat dat bij Smart wel vaker verkeerd gaat. Vorige week zou volgens hen bij de Hoogvliet Karvan Cevitam Go in de aanbieding zijn, maar dat klopte niet want alleen de gewone Karvan Cevitam was in de aanbieding.
en vanmorgen nog effe een aanmoediging om de siroop-opdracht te doen, terwijl die al helemaal niet meer in de app stond (waarschijnlijk bedoelden ze een andere opdracht maar zijn de bij copy/paste vergeten de naam van de opdracht die ze bedoelen over siroop te plakken).

en vorige week een aanmoediging om een bepaalde opdracht bij hoogvliet en jumbo te doen terwijl de opdracht juist bij hoogvliet en plus was

en laatst ook een opdracht waar ze bij alle locaties in plaats van de naam van de locatie de naam van de opdracht hadden staan

en nog wat dingen. er is misschien een of andere slordige stagiaire aangenomen of zo.......
pi_162810573
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
Flauw. Bij Smartspotter is een opdracht van mij afgekeurd omdat ik de laatste overzichtsfoto 'vergeten' ben te maken. Er stond echter "maak minimaal 2 foto's" en er was ruimte voor 3 foto's. Maar minimaal 2 foto's, is niet minimaal 3 foto's.

Toch ;) ?


Ik heb een berichtje gestuurd; maar kan het kloppen dat ik deze niet zie, in de app?

Ik heb zelf de opdracht verkeerd geïnterpreteerd :|W .
En ik zie dat deze per e-mail wordt verstuurd. Snel reactie terug trouwens ^O^.
volgens mij moet je alle optionele foto's maken als je de actieplek niet vindt. dit doe ik tenminste altijd om afkeuring te voorkomen maar volgens mij is het ook de bedoeling.

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
pi_162810594
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

volgens mij moet je alle optionele foto's maken als je de actieplek niet vindt. dit doe ik tenminste altijd om afkeuring te voorkomen maar volgens mij is het ook de bedoeling.

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
Klopt :Y. Er stond dat ik minimaal 2 verschillende actieplekken moest fotograferen.
En ik heb gelezen dat ik minimaal 2 verschillende foto's moest maken.

Faw-tjuh.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 11:55:48 #57
21636 Feestkabouter
pi_162811479
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:15 schreef loezzzje het volgende:

oh feestkabouter, heb berichtje terug. de roamler shift schijnt niet goed te werken op safari. heb ik weer :{
shift is zo'n ontzettend eenvoudig deel van hun website, maar nog slagen ze erin om er elementen in te verwerken die niet in alle browsers goed werken. knap van ze......
pi_162811798
Wat is een Roamler-shift dan? :o
pi_162812502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:09 schreef einschtein het volgende:
Wat is een Roamler-shift dan? :o
In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
pi_162812904
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Anne het volgende:

[..]

In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
Hm, oke. En gaat dat ook via de app, of via iets anders? Heb het nog nooit in de app gezien namelijk.
pi_162813088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hm, oke. En gaat dat ook via de app, of via iets anders? Heb het nog nooit in de app gezien namelijk.
Komt doordat je level 2 bent, ha!
pi_162813177
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Anne het volgende:

[..]

Komt doordat je level 2 bent, ha!
:'(
pi_162815692
En ze zijn heel vaak snel weg. Gister kon ik hem eindelijk doen, werkt die fkn website niet op mijn macbook :(
pi_162819269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:37 schreef loezzzje het volgende:
En ze zijn heel vaak snel weg. Gister kon ik hem eindelijk doen, werkt die fkn website niet op mijn macbook :(
Zaterdag heb ik 6 shifs om 10:00 uur gedaan ongeveer. En in de avond rond een uur of 20:00 weer een stuk of 6.

Kwam denk ik door het mooie weer :P.
pi_162820685
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Anne het volgende:

[..]

In het kort; Je krijgt dan een foto te zien van een prijskaartje. En daarvan moet je het merk, type en de prijs overnemen.
1 shift bestaat uit 40 van die foto's en zijn van wat ik tot nu heb gezien 2 euro waard en 40 XP-puntjes.

Ik heb van Roamler begrepen dat het gemiddelde op 16 minuten ligt per shift :P.
En dat ik er lekker 10-11 minuten over doe. En dat is inclusief tussendoor half TV kijken, ha!
Haha, ik deed er gisteren ook 10 minuten over per shift. Soms iets langer, maar meestal maakte ik mij bij de laatste 10 vragen een beetje 'kwaad' zodat het wat sneller ging. :P
pi_162824051
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Zaterdag heb ik 6 shifs om 10:00 uur gedaan ongeveer. En in de avond rond een uur of 20:00 weer een stuk of 6.

Kwam denk ik door het mooie weer :P.
Toen ik hem gister zag was het 1 uur snachts dus ja dan zijn er ook niet veel mensen die hem doen :P
pi_162825807
Best raar maar na al die jaren dat ik Roamler en SS gebruik heb ik hier nooit meegelezen, dat terwijl ik alles behalve onder een steen heb geleefd :) Dus meteen maar even aangemeld want ik zie een hoop bekende dingen voorbij komen.

Allereerst @ Feestkabouter, je bent volgens mij degene waar ik het meest "last" van heb met het uitvoeren van opdrachten. Ik lees namelijk dat je rondjes voor bepaalde opdrachten hebt uitgevoerd die ik meermaals ook heb gedaan en soms te laat was maar als ik lees hoe actief je bent snap ik het wel!

Ik ben eigenlijk al sinds net na de oprichting van Roamler ermee bezig en vooral in de begintijd had je eigenlijk amper last van concurrentie en schoten opdrachten enorm omhoog als ze aan het eind van de week nog niet gedaan waren. Ik heb destijds enorm grote rondjes gemaakt en er flink wat mee verdiend. In de top 10 staan was toen eerder regel dan uitzondering. Helaas ging het na een tijd achteruit omdat er mega veel studenten de app hadden ontdekt en er massaal 15 foto opdrachten werden gedaan voor ¤2. Sinds dit jaar ben ik eigenlijk weer net zo actief als in het begin dankzij Roamler Works. Na alle Genius, Bifi en Lazarro wijn opdrachten is het wederom enorm lucratief geworden om het hele land door te scheuren naar winkels in welk dorp dan ook: zo zie je nog eens wat van Nederland :)

Smartspotter komt naar mijn inziens wat amateuristischer over. Vage omschrijvingen, geen voorbeeldfoto's of fouten in de app. Desalniettemin zijn ze veel minder streng en is er na al die honderden opdrachten die ik heb gedaan (met als tofste check de "doekje erover, klaar" welke in voorjaar 2014 en 2015 me enorm veel hebben opgeleverd) nog nooit één opdracht afgekeurd. Nou moet ik zeggen dat dat me bij Roamler inmiddels ook niet meer gebeurd, maar "vroeger" werd er toch redelijk wat afgekeurd tot grote frustratie als gevolg.

Anyhow, grappig om hier alle ervaringen op te lezen van mede Roamlers en Spotters.

Ik weet trouwens niet of het hier al bekend is maar las er iets over. Als er bij Smartspotter een opdracht bijna vervuld is, dan houdt dit in dat ze nog maximaal 20 inzendingen nodig hebben.

Ik las btw dat er Roamlers waren die minder vergoeding kregen na het doen van de Bifi check als de koker er niet was, maar ik heb bij alle winkels ongeacht of de koker er was en of deze door de medewerkers zelf al was geplakt ¤10 per winkel!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 21:47:34 #68
21636 Feestkabouter
pi_162827271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef eurosat het volgende:
Best raar maar na al die jaren dat ik Roamler en SS gebruik heb ik hier nooit meegelezen, dat terwijl ik alles behalve onder een steen heb geleefd :) Dus meteen maar even aangemeld want ik zie een hoop bekende dingen voorbij komen.

Allereerst @ Feestkabouter, je bent volgens mij degene waar ik het meest "last" van heb met het uitvoeren van opdrachten. Ik lees namelijk dat je rondjes voor bepaalde opdrachten hebt uitgevoerd die ik meermaals ook heb gedaan en soms te laat was maar als ik lees hoe actief je bent snap ik het wel!

Ik ben eigenlijk al sinds net na de oprichting van Roamler ermee bezig en vooral in de begintijd had je eigenlijk amper last van concurrentie en schoten opdrachten enorm omhoog als ze aan het eind van de week nog niet gedaan waren. Ik heb destijds enorm grote rondjes gemaakt en er flink wat mee verdiend. In de top 10 staan was toen eerder regel dan uitzondering. Helaas ging het na een tijd achteruit omdat er mega veel studenten de app hadden ontdekt en er massaal 15 foto opdrachten werden gedaan voor ¤2. Sinds dit jaar ben ik eigenlijk weer net zo actief als in het begin dankzij Roamler Works. Na alle Genius, Bifi en Lazarro wijn opdrachten is het wederom enorm lucratief geworden om het hele land door te scheuren naar winkels in welk dorp dan ook: zo zie je nog eens wat van Nederland :)

Smartspotter komt naar mijn inziens wat amateuristischer over. Vage omschrijvingen, geen voorbeeldfoto's of fouten in de app. Desalniettemin zijn ze veel minder streng en is er na al die honderden opdrachten die ik heb gedaan (met als tofste check de "doekje erover, klaar" welke in voorjaar 2014 en 2015 me enorm veel hebben opgeleverd) nog nooit één opdracht afgekeurd. Nou moet ik zeggen dat dat me bij Roamler inmiddels ook niet meer gebeurd, maar "vroeger" werd er toch redelijk wat afgekeurd tot grote frustratie als gevolg.

Anyhow, grappig om hier alle ervaringen op te lezen van mede Roamlers en Spotters.

Ik weet trouwens niet of het hier al bekend is maar las er iets over. Als er bij Smartspotter een opdracht bijna vervuld is, dan houdt dit in dat ze nog maximaal 20 inzendingen nodig hebben.

Ik las btw dat er Roamlers waren die minder vergoeding kregen na het doen van de Bifi check als de koker er niet was, maar ik heb bij alle winkels ongeacht of de koker er was en of deze door de medewerkers zelf al was geplakt ¤10 per winkel!
dat laatste klopt sowieso: uiteindelijk hebben ze iedereen die de bifi vloersticker opdracht heeft uitgevoerd de volle mep uitbetaald, ook als de sticker er niet was of al was geplakt.
Roamler heeft netjes ingezien dat ze in de opdracht geen voorbehoud hadden gemaakt voor die situaties, dus een paar dagen later hebben ze netjes bij iedereen die eerder maar een deel van de vergoeding had gekregen het restant aangevuld.
bij een deel van de mensen hadden ze sowieso direct al de volle mep uitgekeerd ook al was de sticker door het winkelpersoneel reeds geplakt. die ongelijkheid heeft wellicht meegespeeld in hun overweging.

voor wat betreft de rondjes: sorry als ik je lastigval, maar waarschijnlijk is het andersom hetzelfde ;)
overigens ben ik niet de enige die zo actief is, als ik zie hoeveel XP er door de andere deelnemers die wekelijks in de top 10 staan worden gescoord, maak ik daaruit op dat er gewoon een groepje is die zo actief zijn als wij.
ik heb in de afgelopen tijd wat rondjes Brabant-oost, Brabant-West, regio Rotterdam, regio Utrecht en Gelderland gemaakt. geen idee of dat aansluit bij jouw 'verdenkingen' in mijn richting :)
het is denk ik wel zo dat ik hier in het topic denk ik de actiefste ben, maar zoals je zelf ook al laat blijken zit niet elke Roamler hier in dit topic.
pi_162827594
Welkom op FOK! eurosat!
pi_162828716
Brabant west hmm, dan heb ik sowieso last van je feestkabouter ;) :P
pi_162830165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat laatste klopt sowieso: uiteindelijk hebben ze iedereen die de bifi vloersticker opdracht heeft uitgevoerd de volle mep uitbetaald, ook als de sticker er niet was of al was geplakt.
Roamler heeft netjes ingezien dat ze in de opdracht geen voorbehoud hadden gemaakt voor die situaties, dus een paar dagen later hebben ze netjes bij iedereen die eerder maar een deel van de vergoeding had gekregen het restant aangevuld.
bij een deel van de mensen hadden ze sowieso direct al de volle mep uitgekeerd ook al was de sticker door het winkelpersoneel reeds geplakt. die ongelijkheid heeft wellicht meegespeeld in hun overweging.

voor wat betreft de rondjes: sorry als ik je lastigval, maar waarschijnlijk is het andersom hetzelfde ;)
overigens ben ik niet de enige die zo actief is, als ik zie hoeveel XP er door de andere deelnemers die wekelijks in de top 10 staan worden gescoord, maak ik daaruit op dat er gewoon een groepje is die zo actief zijn als wij.
ik heb in de afgelopen tijd wat rondjes Brabant-oost, Brabant-West, regio Rotterdam, regio Utrecht en Gelderland gemaakt. geen idee of dat aansluit bij jouw 'verdenkingen' in mijn richting :)
het is denk ik wel zo dat ik hier in het topic denk ik de actiefste ben, maar zoals je zelf ook al laat blijken zit niet elke Roamler hier in dit topic.
Ik geloof direct dat het andersom hetzelfde is Feestkabouter, mijn range om rondjes te maken is enorm groot en het "werk" gebied wat ik vaak heb ligt op meerdere plaatsen in het land, Brabant maar ook in de regio Rotterdam/Den Haag ben ik goed vertegenwoordigd :) Dus die "verdenkingen" zijn wel gegrond denk ik, al zie ik meer Roamlers in de top 10 wel eens voorbij komen waar ik volgens mij last van heb met geplande rondjes.

Ik wist ook helemaal niet dat de vergoeding eerder op de dag van de Bifi checks überhaupt lager was voor andere Roamlers. Sowieso vind ik dat als ze er niks over vermelden in de opdracht dat de vergoeding niet verlaagd moet worden als er buiten jouw schuld om iets niet is of iets niet kan gebeuren. Met de display bij Coop check stond er ook niks in over het feit dat als het display er niet was of als de winkel het niet wilde dat je dan ¤3 minder vergoeding zou krijgen, dit was er ook pas later aan toegevoegd.

Anyhow, ik snap je punt over het feit dat ze bij Roamler support niet vaak iets toegeven of je bedanken voor je feedback en het aanpassen. Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast. Er zat een tijdje terug ook geen toestemmingsbrief bij een opdracht terwijl dit wel in de uitleg stond. Dit is na melding helaas ook nooit aangepast, terwijl dat soort dingen wel praktisch zijn. Hoe dan ook vind ik ze een stuk minder streng dan vroeger en ben ik ook wel een aantal keer gematst omdat ik zelf een telfout oid heb gemaakt! :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 23:19:28 #72
21636 Feestkabouter
pi_162830612
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef eurosat het volgende:

[..]

Ik geloof direct dat het andersom hetzelfde is Feestkabouter, mijn range om rondjes te maken is enorm groot en het "werk" gebied wat ik vaak heb ligt op meerdere plaatsen in het land, Brabant maar ook in de regio Rotterdam/Den Haag ben ik goed vertegenwoordigd :) Dus die "verdenkingen" zijn wel gegrond denk ik, al zie ik meer Roamlers in de top 10 wel eens voorbij komen waar ik volgens mij last van heb met geplande rondjes.

Ik wist ook helemaal niet dat de vergoeding eerder op de dag van de Bifi checks überhaupt lager was voor andere Roamlers. Sowieso vind ik dat als ze er niks over vermelden in de opdracht dat de vergoeding niet verlaagd moet worden als er buiten jouw schuld om iets niet is of iets niet kan gebeuren. Met de display bij Coop check stond er ook niks in over het feit dat als het display er niet was of als de winkel het niet wilde dat je dan ¤3 minder vergoeding zou krijgen, dit was er ook pas later aan toegevoegd.

Anyhow, ik snap je punt over het feit dat ze bij Roamler support niet vaak iets toegeven of je bedanken voor je feedback en het aanpassen. Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast. Er zat een tijdje terug ook geen toestemmingsbrief bij een opdracht terwijl dit wel in de uitleg stond. Dit is na melding helaas ook nooit aangepast, terwijl dat soort dingen wel praktisch zijn. Hoe dan ook vind ik ze een stuk minder streng dan vroeger en ben ik ook wel een aantal keer gematst omdat ik zelf een telfout oid heb gemaakt! :D
ik weet niet of het zozeer is dat de Bifi opdrachten eerder op de dag een mogelijk lagere vergoeding opleverden, misschien hebben verschillende beoordelaars het gedurende de dag verschillend beoordeeld.
het is volgens mij ook nav de ervaringen met de stickers en mogelijk de eerste ervaringen met de Coop display opdrachten op maandag, dat ze de opdracht hebben aangepast, zoiets begreep ik van ze.

"Het zou ze sieren als ze je melden dat het klopt dat het niet duidelijk is en ze daarom de opdracht hebben aangepast." Nou dankje dat je dat zegt, dat is nou precies eigenlijk de medestand waar ik een beetje naar op zoek was. En mooi geformuleerd ook! Ik zeg echt niet dat het een klotebedrijf is of zo, maar het mag soms net effe een beetje minder afstandelijk en iets realistischer en eerlijker en respectvoller naar de Roamler, in de zin van soms een beetje explicieter erkennen dat ze het zelf niet helemaal optimaal hebben gedaan.
Bij alle feedback die ik ze geef is het vaak wel: "goeie ideeen, dank daarvoor", maar nooit iets van: "oh dit is wel echt raak, je hebt gelijk, slordig van ons, dit is echt een foutje van ons, goed dat je ons daarop wijst." Dat zou het samen-gevoel dat ze nastreven denk ik een aardig stuk verbeteren.
pi_162872990
Zo heerlijk rondje gemaakt vanavond! Volop checks bij Roamler :-)
Ook nog 3 van Smart gedaan maar die is deze week flink in de minderheid bij mij :P

Morgen bestaat Roamler 5 jaar en dat vieren ze op een leuke manier. :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:51:56 #74
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162877664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef Miek95 het volgende:
Morgen bestaat Roamler 5 jaar en dat vieren ze op een leuke manier. :D
En waar lees je dat?
pi_162877712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:51 schreef detulp050 het volgende:

[..]

En waar lees je dat?
De opdracht van morgen stond er eventjes in.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:56:31 #76
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162877884
En wat stond er?
pi_162879849
dat je een tompouce bij de hema mag kopen op hun kosten.
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 09:02:36 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162883350
Feestkabouter en eurosat, geven jullie je verdiensten op bij de belastingdienst? Hou er rekening mee dat je een flinke aanslag van ze kunt krijgen als ze erachter komen.

Geldt overigens voor iedereen maar op die paar tientjes die de rest verdient loopt het niet zo hoog op ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162883670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:56 schreef detulp050 het volgende:
En wat stond er?
Hij staat er weer :P.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 09:36:57 #80
21636 Feestkabouter
pi_162883771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:02 schreef MaJo het volgende:
Feestkabouter en eurosat, geven jullie je verdiensten op bij de belastingdienst? Hou er rekening mee dat je een flinke aanslag van ze kunt krijgen als ze erachter komen.

Geldt overigens voor iedereen maar op die paar tientjes die de rest verdient loopt het niet zo hoog op ;)
komt goed hoor.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:50:36 #81
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162883955
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Hij staat er weer :P.
Ja, zag hem. Wel leuk bedacht :Y
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 17:17:49 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162894116
Zo weer 2 Aldi checks voor MV, mijn favoriete check. Beetje boodschappen doen en daarmee 13 euro verdienen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162895174
Ik vind die tompouce-actie leuk, maar zit toch een addertje onder het gras. Je moet NA je foto van het bonnetje, een foto maken van een product wat je verrassend vindt bij de HEMA.

Maarrrrrrrrr, je moet éérst een foto maken van het bonnetje. Dus na het afrekenen. Vervolgens stellen ze dus die vraag over wat je verrassend vindt aan één product en moet je er een foto van maken. Ik zat dus thuis een foto te maken van het bonnetje, hoe kom ik dan aan die foto van een verrassend product. :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 juni 2016 @ 18:12:38 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162895247
Daarom kijk ik altijd eerst de opdracht door door foto's van andere dingen te maken (de grond bijv)
en daar zag ik idd de vraag met het verrassende product :)

En daar hoort natuurlijk de Hema Rookworst bij die verrassend lekker is :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162895279
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:12 schreef Nizno het volgende:
Daarom kijk ik altijd eerst de opdracht door door foto's van andere dingen te maken (de grond bijv)
en daar zag ik idd de vraag met het verrassende product :)

En daar hoort natuurlijk de Hema Rookworst bij die verrassend lekker is :)
Goeie tip voor de volgende keer. Ik heb nu maar een foto van een HEMA product gemaakt van hun website, met de beredenering dat het een onlogische volgorde is máár dat ik het product wel daadwerkelijk in gebruik heb en er dus wel wat over kan vertellen. :P
pi_162895284
Net thuis, is er nét die Melk Check online gezet. ;( Bij 2 supermarkten waar ik langs ben gelopen. ;(
pi_162895846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:14 schreef einschtein het volgende:
Net thuis, is er nét die Melk Check online gezet. ;( Bij 2 supermarkten waar ik langs ben gelopen. ;(
Ik had dus hetzelfde. Paar AH's geweest, komt deze ineens online. Wel grappig, zoals ik het begrepen heb moet je 3 pakken melk kopen. Als je 20x de opdracht doet dan krijg je een bonus van 10 euro. Wat moet je dan in godsnaam doen met 60 pakken melk _O-
pi_162896143
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik had dus hetzelfde. Paar AH's geweest, komt deze ineens online. Wel grappig, zoals ik het begrepen heb moet je 3 pakken melk kopen. Als je 20x de opdracht doet dan krijg je een bonus van 10 euro. Wat moet je dan in godsnaam doen met 60 pakken melk _O-
Weggeven, iedereen aan melk :D
pi_162896536
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:56 schreef einschtein het volgende:

[..]

Weggeven, iedereen aan melk :D
Of uit mijn achterbak gaan verkopen _O-
pi_162896669
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Of uit mijn achterbak gaan verkopen _O-
Melk, het nieuwe poedermelk? :D
pi_162896687
5-jaar Roamler inzending goedgekeurd. HEMA had geen tompouce meer, dan maar soesjes. :@
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 20:27:08 #92
21636 Feestkabouter
pi_162899037
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik had dus hetzelfde. Paar AH's geweest, komt deze ineens online. Wel grappig, zoals ik het begrepen heb moet je 3 pakken melk kopen. Als je 20x de opdracht doet dan krijg je een bonus van 10 euro. Wat moet je dan in godsnaam doen met 60 pakken melk _O-
met 60 liter melk doe ik ongeveer 4 weken
pi_162899092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

met 60 liter melk doe ik ongeveer 4 weken
Ik heb nu 3 pakken melk die tot en met morgen goed zijn :o.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 20:31:49 #94
21636 Feestkabouter
pi_162899214
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:12 schreef Nizno het volgende:
Daarom kijk ik altijd eerst de opdracht door door foto's van andere dingen te maken (de grond bijv)
en daar zag ik idd de vraag met het verrassende product :)

En daar hoort natuurlijk de Hema Rookworst bij die verrassend lekker is :)
het is een oplossing, maar het blijft natuurlijk een veel betere oplossing als ze de volgorde in de opdrachten gewoon effe vooraf wat beter overdenken.

nu moeten tig Roamlers eerst onhandig de opdracht doorlopen (wat ik minder erg vind als duidelijk is dat ik een opdracht vaker dan eens kan doen, maar in dit geval is het slechts 1 keer) OF er na het verlaten van de Hema achterkomen dat ze nog terug naar binnen moeten.
terwijl dat had kunnen worden voorkomen als 1 opdrachtsamensteller van Roamler een paar tellen langer had nagedacht bij het uitvoeren van zijn werk.

gisteren ook weer een erg onterechte afkeuring, maar na 3 berichten van mijn zijde hadden ze toch wel door dat de fout ECHT aan hun kant zat en werd het uiteindelijk rechtgezet. "foutje van de zaak" werd in dit geval op ietwat te luchtige wijze erkend....... maar goed, het werd dit keer voor de verandering eens een keer erkend.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 20:32:35 #95
21636 Feestkabouter
pi_162899234
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb nu 3 pakken melk die tot en met morgen goed zijn :o.
ik had de opdracht nog niet gezien, gaat om verse melk blijkbaar :X
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 10 juni 2016 @ 20:33:40 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162899262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Feestkabouter het volgende:
het is een oplossing, maar het blijft natuurlijk een veel betere oplossing als ze de volgorde in de opdrachten gewoon effe vooraf wat beter overdenken.

nu moeten tig Roamlers eerst onhandig de opdracht doorlopen (wat ik minder erg vind als duidelijk is dat ik een opdracht vaker dan eens kan doen, maar in dit geval is het slechts 1 keer) OF er na het verlaten van de Hema achterkomen dat ze nog terug naar binnen moeten.
terwijl dat had kunnen worden voorkomen als 1 opdrachtsamensteller van Roamler een paar tellen langer had nagedacht bij het uitvoeren van zijn werk.
heb je dat ook in de app gemeld?
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb nu 3 pakken melk die tot en met morgen goed zijn :o.
als ik nog in Deventer zou wonen was er morgen 1 op gegaan en de dag er na nog 1.

De derde zou ik niet meer aan durven denk ik.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162900383
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het is een oplossing, maar het blijft natuurlijk een veel betere oplossing als ze de volgorde in de opdrachten gewoon effe vooraf wat beter overdenken.

nu moeten tig Roamlers eerst onhandig de opdracht doorlopen (wat ik minder erg vind als duidelijk is dat ik een opdracht vaker dan eens kan doen, maar in dit geval is het slechts 1 keer) OF er na het verlaten van de Hema achterkomen dat ze nog terug naar binnen moeten.
terwijl dat had kunnen worden voorkomen als 1 opdrachtsamensteller van Roamler een paar tellen langer had nagedacht bij het uitvoeren van zijn werk.

gisteren ook weer een erg onterechte afkeuring, maar na 3 berichten van mijn zijde hadden ze toch wel door dat de fout ECHT aan hun kant zat en werd het uiteindelijk rechtgezet. "foutje van de zaak" werd in dit geval op ietwat te luchtige wijze erkend....... maar goed, het werd dit keer voor de verandering eens een keer erkend.
Dit dus. Dit heb ik ze wel als tip meegegeven. :)

Met de Categorie Check - Deel 1 & 2 net zo. Stonden dingen in wat elkaar tegensprak en ik kon maar 20 foto's uploaden terwijl er 21 meter was. Heb ik ze allemaal als tip meegegeven. :)
pi_162900785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:02 schreef MaJo het volgende:
Feestkabouter en eurosat, geven jullie je verdiensten op bij de belastingdienst? Hou er rekening mee dat je een flinke aanslag van ze kunt krijgen als ze erachter komen.

Geldt overigens voor iedereen maar op die paar tientjes die de rest verdient loopt het niet zo hoog op ;)
Yes!

Ik ben vandaag alleen voor SS op pad geweest, ¤5,50 oa voor de simpele verzorging check waar je aangekondigd bent. Die melk opdracht is inderdaad relatief eenvoudig zag ik, maar dan heb je straks een shitload aan melk :D
  vrijdag 10 juni 2016 @ 21:12:45 #99
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162900991
Ik zie geen melkopdracht, lokale supermarktketen?
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 21:21:40 #100
21636 Feestkabouter
pi_162901396
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

heb je dat ook in de app gemeld?
ik heb deze opdracht niet gedaan, maar deze feedback in het algemeen heb ik ze al vaker gegeven.
enige reactie die ik hier steeds op krijg is dat ze hun best doen en dat soort dooddoenende shit.
pi_162901964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:12 schreef detulp050 het volgende:
Ik zie geen melkopdracht, lokale supermarktketen?
nee gewoon albert heijn.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 21:40:31 #102
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162902083
Roamler? Gek dat ik niets heb
pi_162902395
Melkopdracht ga ik misschien doen alleen weinig melkliefhebbers hier in huis. Ik lust het zelf al niet dus 6 pakken per week wordt wel wat veel :P
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 21:54:38 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162902602
Ik doe nog maar weinig met Roamler, er wordt teveel afgekeurd dus ben het een beetje zat.

SS daarentegen vind ik een stuk fijner. De app is overzichtelijker omdat je al door kunt lopen wat je allemaal moet doen. Bovendien lopen de beloningen een stuk hoger op en keuren ze het bijna altijd goed ^O^ Zo heb ik vandaag met 2 checks in 1 supermarkt 8,50 verdient. Vanmiddag met 2 checks ook 5,50. Dat tikt toch sneller aan dan die 2 euro checks van Roamler waarvan de kans nog eens groot is dat ze afgekeurd worden :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162903044
Ik zal me ook eens opgeven bij SmartSpotter. Ik zie dat ze maar een beperkt aantal mensen toelaten. :o
pi_162903731
de creme opdracht van jumbo van SS was goed te doen! samen met de promo check levert het dan al gauw 5,50 a 6 euro per supermarkt op. en bij sommige heb ik ook nog de babymelk + gedaan maar alleen als alles op voorraad was want had geen zin om naar de servicebalie te gaan :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:06 schreef einschtein het volgende:
Ik zal me ook eens opgeven bij SmartSpotter. Ik zie dat ze maar een beperkt aantal mensen toelaten. :o
je moet uitgenodigd worden door hun. ik werd toen redelijk snel uitgenodigd, maar het ligt waarschijnlijk aan de regio waar je woont.
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 22:42:29 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_162904623
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:22 schreef loezzzje het volgende:
de creme opdracht van jumbo van SS was goed te doen! samen met de promo check levert het dan al gauw 5,50 a 6 euro per supermarkt op. en bij sommige heb ik ook nog de babymelk + gedaan maar alleen als alles op voorraad was want had geen zin om naar de servicebalie te gaan :P

[..]

je moet uitgenodigd worden door hun. ik werd toen redelijk snel uitgenodigd, maar het ligt waarschijnlijk aan de regio waar je woont.
Bij mij zelfs 8,50 (3,75 voor creme en 4,75 voor combinatie) :s)

Je kunt ook door SS'ers ( :X ) uitgenodigd worden. Wanneer je een level stijgt krijg je twee invites.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_162905803
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij mij zelfs 8,50 (3,75 voor creme en 4,75 voor combinatie) :s)

Je kunt ook door SS'ers ( :X ) uitgenodigd worden. Wanneer je een level stijgt krijg je twee invites.
combinatie ben ik nog steeds erg allergisch voor, ik kan er maar niet aan beginnen haha en ik zag ook een games opdracht, opende ik hem, zag ik 52 vragen staan. no thanks :P

maar er zit wel een maximum op, ik heb 3 invites weggegeven en meer kan niet.
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 00:19:11 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_162907476
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:17 schreef loezzzje het volgende:

[..]

combinatie ben ik nog steeds erg allergisch voor, ik kan er maar niet aan beginnen haha en ik zag ook een games opdracht, opende ik hem, zag ik 52 vragen staan. no thanks :P

maar er zit wel een maximum op, ik heb 3 invites weggegeven en meer kan niet.
Waarvan 30 optioneel ofzo, combinatie voor rond de 10 euro is het altijd wel waard.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_162907857
Degene die ik heb gezien had maar 3 optionele vragen. Dan haak ik al af als ik 49 vragen moet beantwoorden voor 2,50.
pi_162909790
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:17 schreef loezzzje het volgende:

[..]

combinatie ben ik nog steeds erg allergisch voor, ik kan er maar niet aan beginnen haha en ik zag ook een games opdracht, opende ik hem, zag ik 52 vragen staan. no thanks :P

maar er zit wel een maximum op, ik heb 3 invites weggegeven en meer kan niet.
Ik heb die Games-opdracht gedaan en halverwege had ik spijt :') (er was ook geen airco in die winkel, bah).

Wel afgemaakt; owee als ie wordt afgekeurd! :D.
pi_162909804
Er moesten trouwens ook veel foto's van en bij de kassa gemaakt worden; echt een hekel aan, want mijn smoesjes raakte op een gegeven moment ook een beetje op.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:25:59 #113
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162913876
Ik heb voor het eerst een opdracht afgewezen gekregen bij SmartSpotter :o
Ontzettend dom, ik ben bij de verkeerde BP gaan tanken :') Nou ja, geen man overboord :D

En de melkcheck ook gedaan. Te weinig vergoeding om 10 AH's af te gaan, maar twee of drie ga ik wel doen de komende week (zolang ze er zijn)

[ Bericht 14% gewijzigd door detulp050 op 11-06-2016 13:31:13 ]
pi_162917256
Bij mij zijn er 2 babymelk afgekeurd :') ik had de 2de meter babymelk niet gezien. Gewoon niet op gelet omdat ik zo gefocust was op die nutrilon. Achja is ook niet het einde vd wereld.

De melk opdracht ook 2x gedaan. 6 pakken melk die maar tot de 15e goed zijn. Gaat goed komen :P
pi_162917370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:25 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb voor het eerst een opdracht afgewezen gekregen bij SmartSpotter :o
Ontzettend dom, ik ben bij de verkeerde BP gaan tanken :') Nou ja, geen man overboord :D

En de melkcheck ook gedaan. Te weinig vergoeding om 10 AH's af te gaan, maar twee of drie ga ik wel doen de komende week (zolang ze er zijn)
Ik bezoek mijn AH iedere week gewoon 2x en dan aan het eind de bonus :) 2 of 3 ah's bezoeken kan ook wel maar als je dat 2x per week doet heb je wel met een enorme lading melkpakken :P
  zaterdag 11 juni 2016 @ 16:14:36 #116
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162917990
Ik zie de AH die ik bezocht heb er nu niet meer tussenstaan, jij die van jou nog wel?
pi_162919437
Volgens mij kun je elke AH ook maar 1x bezoeken. Die van mij staan er niet meer tussen.
pi_162921468
Die van mijn inderdaad ook niet meer maar ik verwacht begin volgende wel weer. Er staat immers dat alle locaties 2x per week te bezoeken zijn :)

Net nog even een democheck voor ¤12 en een babymelkcheck voor ¤8,50 meegepakt. Vooral de democheck was erg easy, want de promotor was al naar huis. :)
pi_162935770
Mocht iemand een SS invite over hebben.. :)
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2016 @ 11:14:27 #120
21636 Feestkabouter
pi_162938403
ik meen dat ik in dit topic van de week las dat je bij SS ook uitnodigingen kon geven aan mensen, als je een status/level was gestegen. maar ik ben nu het hoogste level en ik kan echt nergens iets vinden over uitnodigingen.
uitleg van iemand?
pi_162938892
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:14 schreef Feestkabouter het volgende:
ik meen dat ik in dit topic van de week las dat je bij SS ook uitnodigingen kon geven aan mensen, als je een status/level was gestegen. maar ik ben nu het hoogste level en ik kan echt nergens iets vinden over uitnodigingen.
uitleg van iemand?
als je inlogt op de site dan staat er onderaan: spotters uitnodigen. bij mij staat er; je hebt al 3 spotters uitgenodigd. er kan ook staan dat je een email kan invullen. bij SS krijg je alleen geen beloning net als bij roamler. niet daar ik daar nou zoveel verdien aan mensen, geen 1 is actief bij mij :')
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2016 @ 11:46:08 #122
21636 Feestkabouter
pi_162939128
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

als je inlogt op de site dan staat er onderaan: spotters uitnodigen. bij mij staat er; je hebt al 3 spotters uitgenodigd. er kan ook staan dat je een email kan invullen. bij SS krijg je alleen geen beloning net als bij roamler. niet daar ik daar nou zoveel verdien aan mensen, geen 1 is actief bij mij :')
ah ik zie het.
ik kan nu 1 persoon uitnodigen!? terwijl ik de hoogste status heb? hoe kom je dan aan 3 uitnodigingen?
die ene bewaar ik voor iemand in mijn eigen kring die ik het vanwege de persoonlijke band meer gun om er wat mee te verdienen.
pi_162940090
ik heb geen flauw idee. misschien dat je na een tijdje weer iemand kan uitnodigen ofzo.
  zondag 12 juni 2016 @ 12:31:06 #124
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_162940204
Zijn er mensen die met Roamler de opdracht van Telfort hebben uitgevoerd de afgelopen weken?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juni 2016 @ 13:52:32 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162942113
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zijn er mensen die met Roamler de opdracht van Telfort hebben uitgevoerd de afgelopen weken?
Er hebben er verschillende in gestaan, welke bedoel je?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 12 juni 2016 @ 22:14:07 #126
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_162960901
quote:
99s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

Er hebben er verschillende in gestaan, welke bedoel je?
Die in regio Eindhoven en/of Waalwijk :D ging om een winkelbezoek waarin bepaalde onderwerpen besproken moesten worden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juni 2016 @ 22:15:01 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162960955
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Die in regio Eindhoven en/of Waalwijk :D ging om een winkelbezoek waarin bepaalde onderwerpen besproken moesten worden.
compleet (mobiel vast en internet)?
Zo ja, dan heb ik die gedaan.
Regio zal niet uitmaken :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 12 juni 2016 @ 22:32:01 #128
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_162961697
quote:
99s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

compleet (mobiel vast en internet)?
Zo ja, dan heb ik die gedaan.
Regio zal niet uitmaken :)
Whehe gaaf. Vind dat Roamler wel een geniaal idee. Ik heb begrepen dat je het alleen via uitnodiging kan krijgen? Zou iemand zo lief willen zijn? Wil er zelf ook wel eens mee aan de slag gaan :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juni 2016 @ 22:33:30 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162961771
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Whehe gaaf. Vind dat Roamler wel een geniaal idee. Ik heb begrepen dat je het alleen via uitnodiging kan krijgen? Zou iemand zo lief willen zijn? Wil er zelf ook wel eens mee aan de slag gaan :D
jij bent medewerker Telfort en hebt te horen gekregen dat je gesprek wel/niet goed is gegaan oid?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 12 juni 2016 @ 22:35:06 #130
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_162961862
quote:
99s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

jij bent medewerker Telfort en hebt te horen gekregen dat je gesprek wel/niet goed is gegaan oid?
Onze winkel is idd goed beoordeeld. We weten alleen niet wanneer de Roamler bij ons is geweest. Alleen de samenvatting die die persoon heeft uitgetypt krijgen we te zien. Geen idee of ik die persoon dus heb gesproken of niet :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juni 2016 @ 22:38:04 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162961997
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Onze winkel is idd goed beoordeeld. We weten alleen niet wanneer de Roamler bij ons is geweest. Alleen de samenvatting die die persoon heeft uitgetypt krijgen we te zien. Geen idee of ik die persoon dus heb gesproken of niet :)
^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 12 juni 2016 @ 22:39:53 #132
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_162962095
quote:
99s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

^O^
Maar je ontwijkt m'n vraag ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 juni 2016 @ 22:41:30 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162962162
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Maar je ontwijkt m'n vraag ;)
Ja je kan alleen Roamler worden op basis van een invite.
Helaas heb ik er geen over.
Indien de OP nog up to date is staat daar een mogelijkheid om te kijken of je een invite kan krijgen van 1 in het lijstje.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162963088
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Maar je ontwijkt m'n vraag ;)
Check je PM
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2016 @ 23:46:08 #135
21636 Feestkabouter
pi_162964550
let op met Multi-Value!

ik ben in een winkel aangesproken waar ik eerder een Multi-Value opdracht heb uitgevoerd.
de winkel heeft in de feedback ook de kassabon van het winkelbezoek ontvangen, en daarmee hebben ze de camerabeelden erbij gezocht en heel mijn bezoek van binnenkomst tot vertrek bekeken.
ze waren het niet eens met dat wat ik heb beschreven.

ik heb geen cijfer gegeven, maar op basis van de antwoorden die ik heb gegeven heeft Multi-Value of het hoofdkantoor van de keten een cijfer gevormd, en dat was een cijfer waar ze niet blij mee waren.

ik herinnerde me nog voldoende details om uit te kunnen leggen waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven, ik blijf staan achter de antwoorden die ik heb gegeven, maar ik ben met ze eens dat het lage cijfer in mijn ogen niet strookt met hoe positief ik de winkel normaalgesproken ervaar. het is een momentopname. en anderzijds is het tekenend hoe keihard het hoofdkantoor blijkbaar oordeelt.

hoe dan ook, waar het me om gaat: besef dat de winkel waar je een onderzoek doet voor Multi-Value (of misschien ook Roamler of Smartspotter als je een foto van een kassabon moet insturen) mogelijk kan achterhalen wie je bent.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 00:27:06 #136
21636 Feestkabouter
pi_162965469
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:44 schreef loezzzje het volgende:
6 pakken melk die maar tot de 15e goed zijn. Gaat goed komen :P
Ben jij net zo'n melkmonster als ik? :P

Van de week bij mijn eerste melkopdracht moest ik de alternatieve honing-walnoot-drinkyoghurt kopen, dat zijn literpakken. 1 weggegeven, 2e heb ik bijna op en die 3e krijg ik ook nog wel weg (maar ik vind het niet superlekker, zou het zelf niet kopen).

Maar vandaag bij een andere winkel de actieve dag melk gekocht, blijken 1,5 liter pakken te zijn! Qua smaak is het gewoon net zo lekker als allerlei andere verse houdbare melk, dus ik ga daar de komende weken lekker van genieten :)
Eerste pak had ik in de auto vandaag tijdens mijn rit langs een aantal winkels en tankstations al op.
pi_162967687
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ben jij net zo'n melkmonster als ik? :P

Van de week bij mijn eerste melkopdracht moest ik de alternatieve honing-walnoot-drinkyoghurt kopen, dat zijn literpakken. 1 weggegeven, 2e heb ik bijna op en die 3e krijg ik ook nog wel weg (maar ik vind het niet superlekker, zou het zelf niet kopen).

Maar vandaag bij een andere winkel de actieve dag melk gekocht, blijken 1,5 liter pakken te zijn! Qua smaak is het gewoon net zo lekker als allerlei andere verse houdbare melk, dus ik ga daar de komende weken lekker van genieten :)
Eerste pak had ik in de auto vandaag tijdens mijn rit langs een aantal winkels en tankstations al op.
ik lust geen melk _O- mijn vriend wel maar die doet met een 2 liter pak een week dus gaat ook niet zo snel.
pi_162982823
Momenteel zijn er afwasshifts, maar geen aanrader om te doen. ;)

Kaartjes zijn verticaal gefotografeerd dus je moet steeds je hoofd draaien, lekker voor je nek. :P
pi_162982855
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Feestkabouter het volgende:
let op met Multi-Value!

ik ben in een winkel aangesproken waar ik eerder een Multi-Value opdracht heb uitgevoerd.
de winkel heeft in de feedback ook de kassabon van het winkelbezoek ontvangen, en daarmee hebben ze de camerabeelden erbij gezocht en heel mijn bezoek van binnenkomst tot vertrek bekeken.
ze waren het niet eens met dat wat ik heb beschreven.

ik heb geen cijfer gegeven, maar op basis van de antwoorden die ik heb gegeven heeft Multi-Value of het hoofdkantoor van de keten een cijfer gevormd, en dat was een cijfer waar ze niet blij mee waren.

ik herinnerde me nog voldoende details om uit te kunnen leggen waarom ik bepaalde antwoorden heb gegeven, ik blijf staan achter de antwoorden die ik heb gegeven, maar ik ben met ze eens dat het lage cijfer in mijn ogen niet strookt met hoe positief ik de winkel normaalgesproken ervaar. het is een momentopname. en anderzijds is het tekenend hoe keihard het hoofdkantoor blijkbaar oordeelt.

hoe dan ook, waar het me om gaat: besef dat de winkel waar je een onderzoek doet voor Multi-Value (of misschien ook Roamler of Smartspotter als je een foto van een kassabon moet insturen) mogelijk kan achterhalen wie je bent.
Klinkt als de Aldi, klopt dat..?
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 20:40:09 #140
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_162986014
Bij Kruidvat staat expliciet genoemd dat ze videobeelden van je bezoek mogen gebruiken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 13 juni 2016 @ 21:14:17 #141
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_162987522
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:46 schreef Feestkabouter het volgende:
let op met Multi-Value!

hoe dan ook, waar het me om gaat: besef dat de winkel waar je een onderzoek doet voor Multi-Value (of misschien ook Roamler of Smartspotter als je een foto van een kassabon moet insturen) mogelijk kan achterhalen wie je bent.
Vind het vooral heel professioneel van de winkel, maar niet heus. Ik zou het aan MV laten weten, lijkt me niet dat het hoofdkantoor dit wil.

Ik doe zelf geen MV bij winkels waar ik zelf boodschappen doe, helemaal geen zin in om er -wellicht- negatief over te rapporteren.
pi_162989402
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
Bij Kruidvat staat expliciet genoemd dat ze videobeelden van je bezoek mogen gebruiken.
Bij ici paris ook. Ik heb toen een negatief rapport ingevoerd omdat het bezoek ook ruk was. Dus ik kom daar voorlopig ook maar ff niet :P Ik kom sowieso bijna nooit bij ici paris.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 23:45:20 #143
21636 Feestkabouter
pi_162994969
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:11 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Klinkt als de Aldi, klopt dat..?
op welk punt klinkt het als Aldi?
als ik het teruglees zou ik er potentieel de winkels van Texaco, Aldi, Kruidvat, Etos, Karwei, Gamma, Jysk, AH in kunnen herkennen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Feestkabouter op 13-06-2016 23:51:38 (niet handig geformuleerd) ]
pi_162995032
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op welk punt klinkt het als Aldi?
als ik het teruglees zou ik er al mijn ervaringen bij Texaco, Aldi, Kruidvat, Etos, Karwei, Gamma, Jysk, AH in kunnen herkennen.
Je schrijft dus altijd negatieve rapportjes?
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2016 @ 23:50:40 #145
21636 Feestkabouter
pi_162995082
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Je schrijft dus altijd negatieve rapportjes?
nee, absoluut niet.
ik heb het onhandig verwoord. ik bedoelde gewoon dat ik in wat ik heb geschreven geen enkele aanwijzing zie voor welke winkel het is, het zouden alle ketens kunnen zijn waar ik voor MW wel eens ben geweest.
pi_162995186
maar het probleem is toch niet welke winkel het was? :') het ging om de situatie volgens mij, of heb ik dit nu weer verkeerd begrepen? :P

ik vind het sowieso al knap dat je herkend bent, die camera's in winkels hebben nou niet altijd de beste kwaliteit. er heeft iemand obsessief vaak naar de opnames zitten kijken denk ik haha dat ie je daarom herkende.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 00:31:44 #147
21636 Feestkabouter
pi_162995705
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:55 schreef loezzzje het volgende:
maar het probleem is toch niet welke winkel het was? :') het ging om de situatie volgens mij, of heb ik dit nu weer verkeerd begrepen? :P
dat heb je juist heel goed begrepen.
ik noem daarom ook de winkel niet, daar gaat het helemaal niet om.
pi_163012578
Iemand vandaag de pepermunt opdracht van SS gedaan? Mega makkelijke check en die ¤4,75 heb je binnen no time verdiend!

Ik was vandaag in de Media Markt en heb daar de telefoon & televisie check gedaan en die waren prima te doen naar mijn idee. Maar wie heeft het ooit bedacht om in één winkel 4 of 5 keer advies te gaan vragen aan een medewerker per opdracht? Totaal niet handig en bij de tablet opdracht moet je eerst advies vragen voor een tablet case en de medewerker daarna bedanken waarop je opnieuw advies moet vragen voor een tablet case specifiek voor een ipad. Ik begrijp dat niet helemaal maargoed.

De mobiel opdrachten zijn ook wel interessant nu voor ongeveer ¤10 per stuk, daar hebben volgens mij al redelijk wat spotters een rondje voor gedaan?! :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 juni 2016 @ 19:10:22 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163039738
Griekse Yoghurt testen, ik had het viezer verwacht :@
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163041098
Vandaag een SS rondje gedaan. Roamler stond niet veel soeps in. Heeft iemand die toys opdracht van SS gedaan? Ik had halverwege spijt, kon echt bijna niks vinden! Enige wat ik gevonden heb was de artikelen van paw patrol & blaze. Zal mij benieuwen, wat een rot opdracht zeg.
pi_163041781
Vandaag weer lekker wat kunnen doen en er waren weer shifts bij Roamler. :D
Ik heb er 6 kunnen doen...
pi_163042008
Is het ook mogelijk om hier om een invite te vragen voor Smartspotter ? Ik heb niet zoveel tijd voor de opdrachten van Roamler en de ervaringen van Smartspotter passen meer bij het gebruik waar ik ook aan mee zou kunnen doen ?!
pi_163042372
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:49 schreef loezzzje het volgende:
Vandaag een SS rondje gedaan. Roamler stond niet veel soeps in. Heeft iemand die toys opdracht van SS gedaan? Ik had halverwege spijt, kon echt bijna niks vinden! Enige wat ik gevonden heb was de artikelen van paw patrol & blaze. Zal mij benieuwen, wat een rot opdracht zeg.
Die Toys check was echt een drama inderdaad, ik kon ook amper iets vinden en je bent best lang aan het zoeken. Maar ach ¤7,50 is dan best prima vind ik. Vandaag ook een rondje SS gedaan, was veel voor te doen en ook de simpelere verzorging en trein checks waren goed te doen. De Mobiel opdrachten zijn nu rond een tientje per stuk, dat is ook snel verdiend.

Deze shifts van vandaag waren trouwens wel chill van Roamler, heb er ook een aantal gedaan :)
pi_163043192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 20:28 schreef eurosat het volgende:

[..]

Die Toys check was echt een drama inderdaad, ik kon ook amper iets vinden en je bent best lang aan het zoeken. Maar ach ¤7,50 is dan best prima vind ik. Vandaag ook een rondje SS gedaan, was veel voor te doen en ook de simpelere verzorging en trein checks waren goed te doen. De Mobiel opdrachten zijn nu rond een tientje per stuk, dat is ook snel verdiend.

Deze shifts van vandaag waren trouwens wel chill van Roamler, heb er ook een aantal gedaan :)
7,50 is zeker prima. hij moet alleen nog wel gekeurd worden bij mij dus ben benieuwd!
pi_163043581
Bij mij is ook alles goedgekeurd maar deze opdracht pendelt nog. Maar ik geloof niet dat ze zoiets afkeuren, wij kunnen er toch niks aan doen dat er niks is? :)
pi_163048315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 21:02 schreef eurosat het volgende:
Bij mij is ook alles goedgekeurd maar deze opdracht pendelt nog. Maar ik geloof niet dat ze zoiets afkeuren, wij kunnen er toch niks aan doen dat er niks is? :)
das waar. dan kunnen ze het alleen beoordelen op je overzichtsfoto's, dus ik hoop dat die van mij een beetje goed zijn. het was niet zo'n grote bart smit en volgens mij heb ik elke hoek wel 4x gehad dus het was er echt niet.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:49 #157
21636 Feestkabouter
pi_163049971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 22:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

das waar. dan kunnen ze het alleen beoordelen op je overzichtsfoto's, dus ik hoop dat die van mij een beetje goed zijn. het was niet zo'n grote bart smit en volgens mij heb ik elke hoek wel 4x gehad dus het was er echt niet.
op zich heb ik wel de ervaring met zowel Roamler als SS dat als de gevraagde producten niet worden gevonden dat geen enkel probleem is. daar heb ik na zo'n 1200 opdrachten nog steeds nooit een afkeuring om gehad.
het is ook wel een bekend iets: er zijn veel merken speelgoed, maar niet elke winkel (sommige zijn ook echt klein) heeft alle merken. net als dat niet elke supermarkten alle merken wasmiddelen heeft.
pi_163050159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op zich heb ik wel de ervaring met zowel Roamler als SS dat als de gevraagde producten niet worden gevonden dat geen enkel probleem is. daar heb ik na zo'n 1200 opdrachten nog steeds nooit een afkeuring om gehad.
het is ook wel een bekend iets: er zijn veel merken speelgoed, maar niet elke winkel (sommige zijn ook echt klein) heeft alle merken. net als dat niet elke supermarkten alle merken wasmiddelen heeft.
ik heb ook een jumbo 6x doorgelopen vandaag om HG artikelen te zoeken. ik had hem vandaag al een keer of 4 gedaan dus ging ervan uit dat deze Jumbo ze ook had, na een tijdje dus maar gewoon ingevuld dat deze geen HG spullen had. als SS nou eens alleen Jumbo's erin zet die daadwerkelijk HG producten verkoopt dan scheelt dat mij weer tijd :P ;)
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2016 @ 23:48:19 #159
21636 Feestkabouter
pi_163050765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik heb ook een jumbo 6x doorgelopen vandaag om HG artikelen te zoeken. ik had hem vandaag al een keer of 4 gedaan dus ging ervan uit dat deze Jumbo ze ook had, na een tijdje dus maar gewoon ingevuld dat deze geen HG spullen had. als SS nou eens alleen Jumbo's erin zet die daadwerkelijk HG producten verkoopt dan scheelt dat mij weer tijd :P ;)
Roamler en waarschijnlijk ook SS krijgen de locaties door van hun opdrachtgevers/klanten.
als HG (of een concurrent) de opdrachtgever is weten ze blijkbaar/waarschijnlijk niet welke Jumbo's de producten wel en niet hebben.

je ziet het trouwens ook op andere manieren: ik had laatst in SS 2 opdrachten in dezelfde winkel staan, maar de huisnummers verschilden. en soms staat er in de ene opdracht nog het oude adres van voor een verhuizing, en in de andere opdracht het nieuwe adres van erna.
daarom gaat het ook soms herhaaldelijk mis met de pin van een locatie: als je aangeeft dat de pin niet goed staat kun je dat aangeven en dan corrigeren ze het heel misschien (meestal niet), maar bij een volgende opdracht op die locatie staat de pin gewoon weer verkeerd. ze houden geen adressenbestand van locaties bij.
pi_163051433
daarom heb ik ook afgeleerd om opdrachten te accepteren voordat ik voor de deur sta. ik moet anders veel te veel annuleren en mijn percentage staat net zo mooi op 0. vandaag ook weer goed, voor een gesloten deur gestaan van een etos want ze hadden stroomstoring en een kruidvat die dicht was vanwege verbouwing. had ik ze alle 2 moeten annuleren, gelukkig hoefde dat dus nu niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 01:40:14 #161
21636 Feestkabouter
pi_163052366
nog een voorbeeldje (kan ik nu wel noemen omdat vanavond laat beide opdrachten zijn goedgekeurd): er stonden op 1 adres 2 poppen-opdrachten in SS. De bedrijfsnamen waren verschillend, maar wel overlappend/gerelateerd. Ik heb beide opdrachten geselecteerd en uitgevoerd en ingestuurd, en ze zijn nu beide goedgekeurd.

ik heb zoiets wel vaker meegemaakt (weet alleen niet meer waar of wat voor opdracht).
gewoon lekker slordig van de opdrachtgever, moeten ze hun adressen-lijst maar beter op orde houden.
het maakt voor SS in dit geval waarschijnlijk ook niks uit, zij maken waarschijnlijk gewoon een afspraak met de klant/opdrachtgever voor een x-aantal opdrachten op de door de klant aangeleverde locaties.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 08:33:10 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163053586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat heb je juist heel goed begrepen.
ik noem daarom ook de winkel niet, daar gaat het helemaal niet om.
En Aldi is het juist niet want daar moet je als enige wél een cijfer voor geven :P

Belachelijk dat ze niet blij waren trouwens. Die checks zijn er toch juist om van te leren? Moeten ze niet miepen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 09:30:24 #163
21636 Feestkabouter
pi_163054393
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

En Aldi is het juist niet want daar moet je als enige wél een cijfer voor geven :P

Belachelijk dat ze niet blij waren trouwens. Die checks zijn er toch juist om van te leren? Moeten ze niet miepen :')
misschien brengt het hoofdkantoor het ook niet opbouwend naar de winkel.
pi_163055402
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:40 schreef Feestkabouter het volgende:
nog een voorbeeldje (kan ik nu wel noemen omdat vanavond laat beide opdrachten zijn goedgekeurd): er stonden op 1 adres 2 poppen-opdrachten in SS. De bedrijfsnamen waren verschillend, maar wel overlappend/gerelateerd. Ik heb beide opdrachten geselecteerd en uitgevoerd en ingestuurd, en ze zijn nu beide goedgekeurd.

ik heb zoiets wel vaker meegemaakt (weet alleen niet meer waar of wat voor opdracht).
gewoon lekker slordig van de opdrachtgever, moeten ze hun adressen-lijst maar beter op orde houden.
het maakt voor SS in dit geval waarschijnlijk ook niks uit, zij maken waarschijnlijk gewoon een afspraak met de klant/opdrachtgever voor een x-aantal opdrachten op de door de klant aangeleverde locaties.
heb ik ook gezien. bij mij waren de bedrijfsnamen wel hetzelfde. ik heb een keer 2x dezelfde opdracht uitgevoerd en toen is er 1 afgekeurd, ik heb nou dus niet de moeite gedaan en er maar 1 ingestuurd.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 10:48:16 #165
21636 Feestkabouter
pi_163055747
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

heb ik ook gezien. bij mij waren de bedrijfsnamen wel hetzelfde. ik heb een keer 2x dezelfde opdracht uitgevoerd en toen is er 1 afgekeurd, ik heb nou dus niet de moeite gedaan en er maar 1 ingestuurd.
ik weet niet wat eerlijk is...... ze bieden een opdracht aan en zodra je die accepteert is er toch sprake van een contract. dat mogen ze niet zomaar negeren. zij moeten de verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen slordigheid..........

maar het is dus duidelijk niet consequent van ze.

wat is destijds de reden geweest die ze hebben gegeven? het feit dat het 2 identieke opdrachten waren?
pi_163058320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik weet niet wat eerlijk is...... ze bieden een opdracht aan en zodra je die accepteert is er toch sprake van een contract. dat mogen ze niet zomaar negeren. zij moeten de verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen slordigheid..........

maar het is dus duidelijk niet consequent van ze.

wat is destijds de reden geweest die ze hebben gegeven? het feit dat het 2 identieke opdrachten waren?
Jep. En dan kun je wel met ze in discussie gaan maar hun moeten je uiteindelijk betalen en dat doen ze dan toch niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 14:10:50 #167
21636 Feestkabouter
pi_163059593
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Jep. En dan kun je wel met ze in discussie gaan maar hun moeten je uiteindelijk betalen en dat doen ze dan toch niet.
en dat is eigenlijk het misselijke aan dit alles, de oneerlijke positie in discutabele situaties: het bedrijf dat jou zou moeten betalen beoordeelt zelf of zij vinden dat het goed is gegaan en of ze je ook gaan betalen, en dan zouden ze in bepaalde situaties ook nog ten laste van hun eigen portemonnee de hand in eigen boezem moeten steken als ze zelf de opdracht niet helemaal goed of duidelijk hebben opgesteld.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 19:11:00 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163067306
Net de melkcheck gedaan. Zit ik met allemaal pakken melk terwijl ik helemaal geen melk mag :')

Trouwens iets wat me wel eens opvalt bij SS: bij de check staat er dat je een bepaald bedrag hebt verdient maar als ze het dan goedgekeurd hebben is het soms 25 of 50 cent lager :? Zouden ze een klein deel dan niet goedkeuren en de rest wel ofzo?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 juni 2016 @ 19:19:29 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163067597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:11 schreef MaJo het volgende:
Net de melkcheck gedaan. Zit ik met allemaal pakken melk terwijl ik helemaal geen melk mag :')

Trouwens iets wat me wel eens opvalt bij SS: bij de check staat er dat je een bepaald bedrag hebt verdient maar als ze het dan goedgekeurd hebben is het soms 25 of 50 cent lager :? Zouden ze een klein deel dan niet goedkeuren en de rest wel ofzo?
er staat vaak 25 of 50 cent extra bij de optionele vragen. Kan dat het zijn?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163067686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:11 schreef MaJo het volgende:
Net de melkcheck gedaan. Zit ik met allemaal pakken melk terwijl ik helemaal geen melk mag :')

Trouwens iets wat me wel eens opvalt bij SS: bij de check staat er dat je een bepaald bedrag hebt verdient maar als ze het dan goedgekeurd hebben is het soms 25 of 50 cent lager :? Zouden ze een klein deel dan niet goedkeuren en de rest wel ofzo?
Ze filteren soms bij SS wel eens een subvraag eruit waarvoor je 25 cent oid zou krijgen als dat iets is wat ze niet bedoelden. Maar ik heb ook best vaak gehad dat ik per ongeluk een foto maakte bij zo'n "extra verdien" vraag terwijl dat er helemaal niet was. Maar deze opdrachten zijn bijna allemaal geheel goedgekeurd terwijl ik er eigenlijk geen recht op had.

Die HG check is een fijne, hij begon op ¤1,50 dinsdag, gister naar ¤2,50 gegaan en nu alweer ¤4 voor 3 simpele foto's. Morgen even kijken wat ik ervan mee ga pakken onderweg! :)
pi_163071397
HG opdracht is idd heel makkelijk. Morgen hopelijk nog een paar doen.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 23:07:29 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163075474
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

er staat vaak 25 of 50 cent extra bij de optionele vragen. Kan dat het zijn?
nee want je ziet als je inlevert hoeveel je ervoor zou krijgen en dat komt dan uiteindelijk niet overeen. Dus denk inderdaad dat het antwoord dan niet goed is en dat ze dat eruit filteren :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163140222
Iemand hier de bierchecks gedaan bij Jumbo? Best leuke checks voor ¤7,50 per winkel!
pi_163141052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:19 schreef eurosat het volgende:
Iemand hier de bierchecks gedaan bij Jumbo? Best leuke checks voor ¤7,50 per winkel!
Ik heb hem gedaan, een minuut voordat de prijs werd verhoogd :') ^O^.
pi_163142465
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb hem gedaan, een minuut voordat de prijs werd verhoogd :') ^O^.
Ow das meestal zuur! Ik kreeg melding dat ze ¤7,50 werden en heb er meteen een aantal gedaan :)

Weet je wat ook wel eens vervelend is? Smartspotter wil nog weleens de vergoedingen van hun opdrachten behoorlijk verlagen. De Toys opdracht van afgelopen week was ¤7,50 en een dag later waren ze weer ¤4. Ook wel eens apart te noemen!
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2016 @ 19:48:21 #176
21636 Feestkabouter
pi_163144584
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:05 schreef eurosat het volgende:

[..]

Ow das meestal zuur! Ik kreeg melding dat ze ¤7,50 werden en heb er meteen een aantal gedaan :)

Weet je wat ook wel eens vervelend is? Smartspotter wil nog weleens de vergoedingen van hun opdrachten behoorlijk verlagen. De Toys opdracht van afgelopen week was ¤7,50 en een dag later waren ze weer ¤4. Ook wel eens apart te noemen!
ja en nog erger (maar hier moet ik wel een voorbehoud maken want ik weet het nog niet zeker, het is een vermoeden):
soms accepteer je in SS een opdracht voor bijvoorbeeld 6 euro, terwijl inmiddels de vergoeding alweer omlaag gegaan is. mijn telefoon heeft echter de SS-gegevens niet meer geupdate sinds die verlaging, dus ik ga er dan vanuit dat de vergoeding nog is zoals ik hem het laatste heb gezien op mijn telefoon.
en dan later blijkt dat de vergoeding lager is dan ik had verwacht. dat gaat niet helemaal netjes (als het gaat zoals ik vermoed), het zou eerlijker zijn als bij het accepteren een melding komt dat de vergoeding verlaagd is.
of eigenlijk in het algemeen zou bij de boodschap die je krijgt bij het accepteren de vergoeding altijd moeten worden genoemd, zodat er duidelijkheid is over de afspraak die je met SS aangaat.
pi_163145049
ik heb ook 6 bierchecks gedaan voor 7,50. tikt lekker aan!
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2016 @ 20:34:08 #178
21636 Feestkabouter
pi_163145787
als ik me niet vergis heb ik 17 pakken melk en 4 pakken drinkyoghurt uitgedeeld aan willekeurige mensen vandaag (4 melk en 2 drinkyoghurt voor mezelf gehouden, kan ik weer 2 dagen mee vooruit).
pi_163150789
Bij SS is het volgens mij niet zo dat je nadat je een opdracht hebt geaccepteerd dat dan de vergoeding nog omlaag kan. Wat ik weleens heb gehad is dat ik de opdracht voor ¤7,50 accepteerde en dat direct de andere winkels die nog open stonden ¤4 werden. Roamler doet dat wel heel fair, als een opdracht omhoog is gegaan maar je hebt de opdracht geaccepteerd voor een lager bedrag maar nog niet uitgevoerd, dan gaat deze opdracht ook mee voor die beloning. Uitzonderingen daar gelaten als ze bepaalde winkels beter vergoeden omdat die minder vaak gecheckt worden :)

Iemand al ingelezen wat de nieuwe Works opdracht inhoudt? Lijkt me behoorlijk wat werk en er staan ook niet bijster veel winkels open. Wel komisch, Gulpener is natuurlijk Limburgs en het gros van de opdrachten staat daar vanaf dinsdag open. In Brabant zijn er ook nog wel het eea aan winkels te doen maar daarbuiten praktisch niks!
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2016 @ 23:10:03 #180
21636 Feestkabouter
pi_163151052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:59 schreef eurosat het volgende:
Bij SS is het volgens mij niet zo dat je nadat je een opdracht hebt geaccepteerd dat dan de vergoeding nog omlaag kan. Wat ik weleens heb gehad is dat ik de opdracht voor ¤7,50 accepteerde en dat direct de andere winkels die nog open stonden ¤4 werden. Roamler doet dat wel heel fair, als een opdracht omhoog is gegaan maar je hebt de opdracht geaccepteerd voor een lager bedrag maar nog niet uitgevoerd, dan gaat deze opdracht ook mee voor die beloning. Uitzonderingen daar gelaten als ze bepaalde winkels beter vergoeden omdat die minder vaak gecheckt worden :)

SS: ik bedoel ook niet dat de vergoeding omlaag gaat NADAT ik hem heb geaccepteerd, maar dat in hun server (en niet op mijn telefoon) de vergoeding omlaag is gegaan tussen de laatste refresh van mijn foon en het moment van accepteren. dan geeft mijn foon op het moment van accepteren een hogere vergoeding aan dan in de server bekend is.
ik heb regelmatig het gevoel gehad dat ik een lagere vergoeding heb gekregen dan ik had verwacht.

dat van Roamler, weet je dat zeker? ik heb namelijk sterk het vermoeden dat dat niet zo is..... maar ook dat is slechts weer een vermoeden.

die nieuwe Works opdracht is voor mij simpelweg niet van toepassing ivm afstanden (en geen tijd om een rondje verder weg te doen).
  One tough cookie zondag 19 juni 2016 @ 23:14:00 #181
169210 liesje1979
pi_163151166
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:59 schreef eurosat het volgende:
Bij SS is het volgens mij niet zo dat je nadat je een opdracht hebt geaccepteerd dat dan de vergoeding nog omlaag kan. Wat ik weleens heb gehad is dat ik de opdracht voor ¤7,50 accepteerde en dat direct de andere winkels die nog open stonden ¤4 werden. Roamler doet dat wel heel fair, als een opdracht omhoog is gegaan maar je hebt de opdracht geaccepteerd voor een lager bedrag maar nog niet uitgevoerd, dan gaat deze opdracht ook mee voor die beloning. Uitzonderingen daar gelaten als ze bepaalde winkels beter vergoeden omdat die minder vaak gecheckt worden :)

Iemand al ingelezen wat de nieuwe Works opdracht inhoudt? Lijkt me behoorlijk wat werk en er staan ook niet bijster veel winkels open. Wel komisch, Gulpener is natuurlijk Limburgs en het gros van de opdrachten staat daar vanaf dinsdag open. In Brabant zijn er ook nog wel het eea aan winkels te doen maar daarbuiten praktisch niks!
Bij Roamler was dat zo maar is nu niet meer, je krijgt waarvoor je hem geaccepteerd hebt.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 00:24:07 #182
21636 Feestkabouter
pi_163152864
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Bij Roamler was dat zo maar is nu niet meer, je krijgt waarvoor je hem geaccepteerd hebt.
hoe concreet of zeker weet je dat?
pi_163156653
ik had het laatst nog. had een opdracht geaccepteerd maar toen ging de beloning omhoog. ik heb hem toen gehad voor het bedrag waar ik hem voor accepteerde.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 11:51:27 #184
21636 Feestkabouter
pi_163158853
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:57 schreef loezzzje het volgende:
ik had het laatst nog. had een opdracht geaccepteerd maar toen ging de beloning omhoog. ik heb hem toen gehad voor het bedrag waar ik hem voor accepteerde.
bedoel je SS of Roamler?

bij SS zou je 2 strategieen kunnen kiezen.
eerste is de aanpak die zij graag zien, waarbij je het aantal annuleringen onder de 10% houdt.
dat betekent dat je je het maar weinig kunt veroorloven om een opdracht die je eerder voor 3 euro hebt geaccepteerd en die inmiddels is verhoogd naar 4 euro, te annuleren en dan alsnog voor 4 euro te accepteren (er vanuitgaande dat anderen hem ook al voor 4 euro hebben geaccepteerd, zodat de vergoeding na jouw annulering nog steeds 4 euro is).
voordeel is dat je de hoogste status behoudt en 5 opdrachten tegelijk kunt accepteren en daarvoor 3 uur de tijd hebt.

tweede is de aanpak dat je je minder druk maakt om de annuleringen en de hoogste status. dan zul je af en toe een extra verhoging mee kunnen pikken dmv annuleren en opnieuw accepteren. nadeel is dat je maar 4 opdrachten tegelijk kunt accepteren en daarvoor maar 2 uur de tijd hebt.
pi_163163633
ik had het over roamler. bij SS vind ik het idd fijner om 3 uur voor mijn opdrachten te hebben dus ik probeer zo min mogelijk te annuleren. ik zat op 0% maar moest van de week een opdracht annuleren wegens tijdgebrek. nu zit ik op 2%, is ook nog wel te overzien.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 15:10:53 #186
21636 Feestkabouter
pi_163164172
ik heb er van de week een stuk of 5 op een dag geannuleerd: winkel dicht, opdracht klote (had ik helemaal niet moeten accepteren dus ben er al snel mee gestopt), mijn route aangepast, 2 opdrachten afgekeurd afgelopen maand, winkel uitgestuurd, dat soort dingen..... dus ik had verwacht dat ik ruimschoots een level terug zou gaan.
maar toch zit ik nog maar op 8 procent of zo. blijkbaar besef ik niet zo goed hoeveel geslaagde opdrachten er tegenover staan.
en misschien tellen afgekeurde opdrachten niet mee, dat kan ook schelen.
pi_163167519
afgekeurde opdrachten tellen niet mee. ik heb een keer een opdracht geannuleerd toen ging ik 7% omhoog. vorige week maar 2% dus dat ligt idd aan het percentage opdrachten die je doet.
pi_163183599
ik kijk net toevallig of er nog opdrachten openstaan die ik kan doen, staat er babymelk tussen :? heel apart maar ik vind het prima :P
pi_163183617
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:34 schreef loezzzje het volgende:
ik kijk net toevallig of er nog opdrachten openstaan die ik kan doen, staat er babymelk tussen :? heel apart maar ik vind het prima :P
quote:
Jij dacht vast: "Huh? Het is toch nog geen vrijdag? Zijn ze in de war bij Roamler?" Nee hoor, voor de afwisseling zijn de Babymelk checks ook vandaag en morgen in de app te vinden.
Pak jij er eentje mee?
pi_163183729
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:35 schreef Anne het volgende:

[..]


[..]

Vandaar ;) en niemand heeft het in de gaten zo te zien want ze staan nog steeds open :P dit mogen ze vaker doen ;) heb er 8 kunnen pakken, mijn max die ik kan doen.
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 12:21:32 #191
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163184569
Multivalueverhaal was blijkbaar de AH, alle MV'ers hebben een mail gehad met uitleg.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_163184600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
Multivalueverhaal was blijkbaar de AH, alle MV'ers hebben een mail gehad met uitleg.
Ik niet :o.
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 12:29:55 #193
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163184737
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik niet :o.
Of alle MV'ers die de opdracht gedaan hebben wellicht (heb jij er een gedaan?)
Ik kan natuurlijk niet die mail hier posten, maar wel in eigen woorden omschrijven wat er in staat:

Elke AH krijgt max. 4x per jaar een rapport en sommige MV'ers zijn nog geen 10 minuten in de winkel geweest en hebben het scenario is niet serieus gevolgd aldus MV. AH gaat die bezoeken op bewakingscamera nalopen.
Ze bekijken de beelden om te zien om welke medewerkers het gaat en daar is veel commentaar op geweest (dat zien we dus ook terug in de post in dit topic).
4 juli beginnen de nieuwe bezoekrondes.

Ik vind dat ze dat van de camerabeelden in de opdracht hadden moeten noemen, daar hoor je deze beelden niet voor te gebruiken zonder melding vooraf.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_163184793
Ik heb heel toevallig een AH-opdracht gedaan :Y.
En die was ook niet echt super positief (al heb ik het wel zeer uitgebreid onderbouwd en aangegeven waaraan ik denk dat het ligt).

Maar het is dus een soort van waarschuwings-mail, als ik het goed begrijp?
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 12:35:00 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163184835
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:33 schreef Anne het volgende:
Ik heb heel toevallig juist wel een AH-opdracht gedaan :Y.
En die was ook niet echt super positief (al heb ik het wel zeer uitgebreid onderbouwd en aangegeven waaraan ik denk dat het ligt).

Maar het is dus een soort van waarschuwings-mail, als ik het goed begrijp?
Meer een "we hebben verbeterpunten voor de volgende ronde"-insteek met uitleg waarom het beter moet.
Mijn beoordeling was redelijk positief (alleen geen 9 of hoger) want er was weinig aan te merken, maar niet zo goed dat ik gelijk negens en tienen ga strooien.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  One tough cookie dinsdag 21 juni 2016 @ 12:46:18 #196
169210 liesje1979
pi_163185023
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hoe concreet of zeker weet je dat?
Dat meldde een medewerker hier ooit.
pi_163185919
mijn AH opdracht was niet echt negatief, heb nog 2 medewerkers benoemd die ik echt positief vond maar ben ook geen 10 min in de winkel geweest. 10 min is best lang en ik doe de MV opdrachten correct maar ook snel. als er iemand bij het brood staat die mij niet opmerkt na 30 sec. dan loop ik weg. dan merkt ze mij ook niet op na 2 of 3 min. daarom ook dat ik de AH opdracht niet meer zal doen, vond hem vervelend en te veel eisen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 13:55:19 #198
21636 Feestkabouter
pi_163186331
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat meldde een medewerker hier ooit.
ok.
ik denk ook dat het klopt hoor, wat je eerder schreef (en wat de medewerker dus ook meldde), maar vanwege de discussie en vragen was ik toch even benieuwd naar de achtergrond van je stelligheid.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 14:15:43 #199
21636 Feestkabouter
pi_163186699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef djkoelkast het volgende:

Ik vind dat ze dat van de camerabeelden in de opdracht hadden moeten noemen, daar hoor je deze beelden niet voor te gebruiken zonder melding vooraf.
zoals de volgende ronde nu is ingericht krijg je het in de briefing NA acceptatie/toewijzing te lezen, maar ze bespreken nu bij MV of ze dat moeten wijzigen zodanig dat je het al in de algemene opdrachtomschrijving (dus voor acceptatie) kunt lezen.
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 14:34:06 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163187176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zoals de volgende ronde nu is ingericht krijg je het in de briefing NA acceptatie/toewijzing te lezen, maar ze bespreken nu bij MV of ze dat moeten wijzigen zodanig dat je het al in de algemene opdrachtomschrijving (dus voor acceptatie) kunt lezen.
Voor mij is het een reden om een opdracht dan niet te doen, dus ik wil het graag vooraf weten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 16:28:38 #201
21636 Feestkabouter
pi_163189816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Voor mij is het een reden om een opdracht dan niet te doen, dus ik wil het graag vooraf weten.
ik heb ze dat benadrukt, daarom zijn ze dat nu aan het bespreken.
pi_163206093
Heeft iemand hier een roamler invite voor me?

Ik woon in wassenaar.

Alvast bedankt!
pi_163206129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 00:31 schreef jo1603 het volgende:
Heeft iemand hier een roamler invite voor me?

Ik woon in wassenaar.

Alvast bedankt!
Zie PM
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:49 #204
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_163228223
Heeft iemand nog een Roamler invite voor een maat van me? Hij was zeer enthousiast!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 22:40:20 #205
21636 Feestkabouter
pi_163228731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Heeft iemand nog een Roamler invite voor een maat van me? Hij was zeer enthousiast!
ik stuur je direct een PM
pi_163235600
Ik vind de vergoedingen soms echt heel scheef. Roamler 30 foto's maken en dan 2 euro verdienen? (Tenzij het wordt afgekeurd)
Verder is het wel een fijne manier om snel in een uur of 2 30 euro te verdienen, als ik krap bij kas zit komt her echt goed uit.
pi_163296879
Heeft iemand toevallig nog een invite voor smartspotter over?
Alvast bedankt!
pi_163325218
Ik zou graag een uitnodiging voor smartspotter willen :)

Zelf heb ik nog een invité voor Roamler liggen dus als iemand die wil... :)
pi_163454515
Aww als je level 10 bent mag je een gebakje kopen van roamler. Dat ben ik helaas nog niet.
pi_163457471
Ik ook nog laaaaaaaaang niet. Vandaag wel weer een paar opdrachtjes gedaan :Y.
pi_163457801
Ik zit in 8 maar dat heeft me al eeuwen geduurd en dan moet ik straks ook nog door 9 heen. Dus duurt nog wel ff.
pi_163460148
ik heb een smartspotter invite hier voor geinteresseerden :D
pi_163460411
Heerlijk zowel Roamler als Smartspotter hebben volop checks deze week. :)

Lege plekken checks bij Roamler raken ze maar niet kwijt hihi, ik begin er niet aan...
pi_163460761
Net 3 lege plekken checks gedaan, alle 3 afgekeurd. 2x omdat door een paal in het midden de foto niet duidelijk was en 1x omdat de foto niet recht van voren was. Lekker dan. Heb het er nog duidelijk bij gezet als opmerking. Doei 22,50 en 1 uur van mijn tijd. :(
pi_163487476
Lege plekken check is kut, ik doe die ook niet. Kost veel te veel tijd. Staat nog een bier opdracht open voor 12,50 maar ik twijfel nog. Heb eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2016 @ 16:32:37 #216
21636 Feestkabouter
pi_163487810
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef Miek95 het volgende:
Heerlijk zowel Roamler als Smartspotter hebben volop checks deze week. :)

Lege plekken checks bij Roamler raken ze maar niet kwijt hihi, ik begin er niet aan...
heb er van de week een aantal gedaan. had er vanmiddag ook nog wel willen doen, maar toen ik klaar was met klussen waren er geen meer beschikbaar.
ja het is veel werk, maar de vergoedingen liepen ook hoog op.

wat anders: de melk check.
ik zat me van de week te bedenken, wat zou nou de reden zijn dat ze ons die pakken laten kopen? 2 keer per week in elke winkel......
ik bedacht me ineens: misschien willen ze het bestel-systeem van de winkels een beetje programmeren, zorgen dat er zoveel pakken verkocht worden dat de winkels ze automatisch flink gaan bijbestellen. of dat het misschien van handmatige bestelling (bij een nieuw product wordt misschien in het begin nog niet automatisch bijbesteld) naar automatische bestelling wordt geschakeld.
iemand hierover ideeen?
pi_163488188
het is een nieuw product dus ik denk dat ze het gewoon onder de aandacht willen brengen bij de mensen. en dan kunnen ze gelijk meten of mensen het vaker gaan kopen omdat ze dachten, oh die melk was wel lekker, die koop ik vaker.
  zondag 3 juli 2016 @ 17:18:56 #218
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_163489052
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef loezzzje het volgende:
het is een nieuw product dus ik denk dat ze het gewoon onder de aandacht willen brengen bij de mensen. en dan kunnen ze gelijk meten of mensen het vaker gaan kopen omdat ze dachten, oh die melk was wel lekker, die koop ik vaker.
Ik ga ook voor de theorie van Feestkabouter. Als er bij alle AH's opeens van die melk wordt verkocht, dan krijgt het vast meer plek in het schap en groter inkoopvolume.
pi_163490072
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:18 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik ga ook voor de theorie van Feestkabouter. Als er bij alle AH's opeens van die melk wordt verkocht, dan krijgt het vast meer plek in het schap en groter inkoopvolume.
maar het wordt verkocht doordat we het gratis krijgen, niet omdat we het zo graag willen hebben. dus dan krijg je toch geen realistische cijfers?
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2016 @ 18:13:45 #220
21636 Feestkabouter
pi_163490099
ander ding: als er in Roamler om een getal wordt gevraagd, zie ik soms de roller (of 2 rollers als het om een bedrag in euro's en centen gaat) en soms een numeriek toetsenbord als invoermethode.

heeft iemand van jullie een idee of er enig verschil in functionaliteit zit tussen die 2?
ik bedoel: zijn er situaties of redenen bedenkbaar waarom 1 van de 2 soms de enige juiste keuze is?
ik heb de vraag ook aan Roamler gesteld, ben benieuwd naar hun antwoord.

ik heb zelf een enorme voorkeur voor 1 van de 2. ik laat nog even in het midden welke, ik bedoel dit bericht niet als klacht, ik wil gewoon een beetje polsen naar jullie mening.

hebben jullie een voorkeur? is dat een sterke voorkeur? of maakt het je niet uit welke methode wordt geboden?
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2016 @ 18:16:46 #221
21636 Feestkabouter
pi_163490158
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

maar het wordt verkocht doordat we het gratis krijgen, niet omdat we het zo graag willen hebben. dus dan krijg je toch geen realistische cijfers?
klopt.

wat detulp50 en ik bedoelen: Campina laat (mogelijk) op deze manier juist bewust ONrealistische cijfers noteren per winkel, hoge verkoopcijfers, opdat de winkels automatisch/veel gaan inkopen.

en de suggestie van tulp dat het ook zou kunnen gaan om het aantal facings zou best kunnen, had ik nog niet bedacht.
  zondag 3 juli 2016 @ 18:18:32 #222
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_163490191
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

klopt.

wat detulp50 en ik bedoelen: Campina laat (mogelijk) op deze manier juist bewust ONrealistische cijfers noteren per winkel, hoge verkoopcijfers, opdat de winkels automatisch/veel gaan inkopen.

en de suggestie van tulp dat het ook zou kunnen gaan om het aantal facings zou best kunnen, had ik nog niet bedacht.
Als het niet gaat om het manipuleren van de verkoopcijfers, dan hadden ze je niet gevraagd om bij 'niet verkrijgbaarheid' te kiezen voor een nieuwe type Optimel :) Ook daar doen ze hun best om de verkoop te pushen met cashbacks :)
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2016 @ 18:21:04 #223
21636 Feestkabouter
pi_163490226
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:18 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als het niet gaat om het manipuleren van de verkoopcijfers, dan hadden ze je niet gevraagd om bij 'niet verkrijgbaarheid' te kiezen voor een nieuwe type Optimel :) Ook daar doen ze hun best om de verkoop te pushen met cashbacks :)
doel je nu op de Roamler cashback of de eigen cashback van Campina? :)
  zondag 3 juli 2016 @ 18:34:44 #224
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_163490476
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

doel je nu op de Roamler cashback of de eigen cashback van Campina? :)
De Roamler 'cashback' en de Eurosparen Casback tellen daarin beiden mee
pi_163491012
Wat zijn ze toch sneaky die bedrijven :P
pi_163511388
Vandaag tijdens een Radler check aangesproken door de supermarktmanager waarom ik foto's aan het maken was. Goed kunnen uitleggen, maar voelt toch een soort van betrapt...
pi_163517520
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Vincentoo het volgende:
Vandaag tijdens een Radler check aangesproken door de supermarktmanager waarom ik foto's aan het maken was. Goed kunnen uitleggen, maar voelt toch een soort van betrapt...
Herkenbaar gevoel! En werd de manager niet boos?
Vorige week werd ik bij de Kruidvat aangesproken en uitgelegd hoe of wat, maar ik moest de foto's verwijderen. Medewerkster keek echt mee op mijn mobiel of ik dat wel deed, erg opdringerig vind ik...
Vandaag gewoon weer daar naar binnen gestapt en wat foto's gemaakt. :P
pi_163518104
Nee. Hij zei gewoon oké is prima. Maar keek me wel aan alsof ik gek was.

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe dat Skypegesprek van Roamler works gaat?
pi_163526879
Ik ben 1x aangesproken bij de plus. Die vond het ook prima maar moest het vantevoren wel melden als ik weer kwam.
  One tough cookie dinsdag 5 juli 2016 @ 01:11:53 #230
169210 liesje1979
pi_163526997
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Herkenbaar gevoel! En werd de manager niet boos?
Vorige week werd ik bij de Kruidvat aangesproken en uitgelegd hoe of wat, maar ik moest de foto's verwijderen. Medewerkster keek echt mee op mijn mobiel of ik dat wel deed, erg opdringerig vind ik...
Vandaag gewoon weer daar naar binnen gestapt en wat foto's gemaakt. :P
Ik heb ooit precies hetzelfde mee gemaakt. Kennelijk heeft het personeel instructies te checken of de foto's weg zijn. Verder paar keer aangesproken, best genant moment inderdaad.

Mijn Etos plus check is afgelopen. Was toch elke week 7,50 voor 3 minuten werk. En het was de enige Etos nog in mijn stad. Op 5 minuten fietsen. :'( Daar kenden ze me ook gewoon, Kon gewoon mijn gang gaan en daarna vragen wanneer iets niet op voorraad was.
  One tough cookie dinsdag 5 juli 2016 @ 01:12:31 #231
169210 liesje1979
pi_163527011
En ja die Skype moet ik ook nog eens doen, geen idee wat ik me erbij voor moet stellen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 09:52:39 #232
21636 Feestkabouter
pi_163529468
Ik vrees dat de combinatie checks bij smartspotter tot een einde zijn gekomen. Heb er veel mee verdiend. Hopelijk loopt de vergoeding voor de cross check van Roamler een beetje leuk op. Ik ga de opdracht voor 2 euro voorlopig nog niet accepteren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 5 juli 2016 @ 09:58:17 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163529564
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:21 schreef Vincentoo het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe dat Skypegesprek van Roamler works gaat?
Gewoon een babbeltje wie je bent, hoe je bent qua praten kletsen en sociaal zijn (omdat je ook in de winkels hun vertegenwoordigd) En wat vragen over je beschikbaarheid vervoer etc.
Best ongedwongen en leuk gebabbeld.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163531474
Wat is die cross check precies? Heb me er nog niet echt in verdiept. Zo ff op pad voor een aantal AH promo checks.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 13:14:33 #235
21636 Feestkabouter
pi_163533311
Hetzelfde als de combinatie check van SS. Dezelfde merken. De fabrikant is mogelijk vanwege het RW-deel (het aanvullen van de producten) overgestapt van SS naar Roamler.
pi_163537260
De combinatiecheck bij SS staat weer in de app! En de cross sell check bij Roamler is ook te doen door niet RW-ers, dus dat scheelt weer. :P
pi_163538530
Die schapboog check van jumbo is zo makkelijk! 2 foto's en 2 vragen. Echt 20 seconde werk.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 19:27:51 #238
21636 Feestkabouter
pi_163541140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Miek95 het volgende:
De combinatiecheck bij SS staat weer in de app! En de cross sell check bij Roamler is ook te doen door niet RW-ers, dus dat scheelt weer. :P
ik zag het ja.
heel absurd: in feite dezelfde check nu zowel bij SS als bij Roamler te doen.

overigens zijn er bij Roamler 2 varianten: 1 voor RW en 1 zonder Works
pi_163541202
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Vincentoo het volgende:
Vandaag tijdens een Radler check aangesproken door de supermarktmanager waarom ik foto's aan het maken was. Goed kunnen uitleggen, maar voelt toch een soort van betrapt...
Ik had een keer bij de Dirk dat een boze mevrouw van de winkel tegen me kwam lopen zanniken omdat ik foto's maakte van de cola. :')
Ik zo: mevrouw Roamler heeft toestemming van het hoofdkantoor
Zij: nou daar weten we niks van maar we gaan het doorgeven
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 21:18:38 #240
21636 Feestkabouter
pi_163543316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:31 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik had een keer bij de Dirk dat een boze mevrouw van de winkel tegen me kwam lopen zanniken omdat ik foto's maakte van de cola. :')
Ik zo: mevrouw Roamler heeft toestemming van het hoofdkantoor
Zij: nou daar weten we niks van maar we gaan het doorgeven
was dat voor die opdracht speciaal aangegeven in de opdracht?
want vaak is die expliciete toestemming er helemaal niet.
vaak zijn we tegen de wensen en regels van de winkels in aan het werken.
pi_163544931
tegenwoordig zitten mensen zo vaak op hun telefoon dingen te doen tijdens het boodschappen doen dat de vakkenvullers niet eens meer op kijken als je naast ze staat. daar maak ik dan handig gebruik van. net doen of je iets opzoekt en dan als ze de andere kant op kijken snel een foto maken. ik heb dan wel eens als het net iets te lang duurt dat de vakkenvuller dan vraagt of ik het kan vinden en dan is het gewoon "ja bedankt" en wegwezen :P toen ik net begon vond ik dat best eng maar nu heb ik er schijt aan.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 23:18:01 #242
21636 Feestkabouter
pi_163546710
ik denk dat ik vandaag weer zo'n 100 foto's heb gemaakt in supermarkten, als ik bij elke foto moet wachten tot ze wegkijken dan gaat het me nog meer tijd kosten!
pi_163552814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

was dat voor die opdracht speciaal aangegeven in de opdracht?
want vaak is die expliciete toestemming er helemaal niet.
vaak zijn we tegen de wensen en regels van de winkels in aan het werken.
Er stond in de opdracht dat als personeel je aanspreekt je ze moet verwijzen naar contact@roamler
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 11:56:39 #244
21636 Feestkabouter
pi_163554477
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:49 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Er stond in de opdracht dat als personeel je aanspreekt je ze moet verwijzen naar contact@roamler
dat staat in elke opdracht.
maar daarmee is niet gezegd dat Roamler toestemming heeft van het hoofdkantoor van Dirk om daar het onderzoekje uit te voeren. vandaar dat ik er benieuwd naar was.
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 12:34:20 #245
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163555275
Af en toe een beetje bluffen, who cares ;)
Ik gebruik normaal een smoes, bij de babymelk dat ik het moest halen voor een vriend maar niet weet welke, dat ik hem dat even vraag (maar dan uiteindelijk geen antwoord krijg).
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 12:44:13 #246
21636 Feestkabouter
pi_163555520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Af en toe een beetje bluffen, who cares ;)
Ik gebruik normaal een smoes, bij de babymelk dat ik het moest halen voor een vriend maar niet weet welke, dat ik hem dat even vraag (maar dan uiteindelijk geen antwoord krijg).
op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.
als ik nu word aangesproken vertel ik gewoon waarvoor ik kom, dat wordt vaak wel begrepen. veel winkelmanagers en ondernemers hebben echter nog (ten onrechte) de verwachting dat dit soort bezoekjes allemaal worden aangekondigd via het hoofdkantoor of zo, dus tegen die verwachting moet ik nog wel eens opboksen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Feestkabouter op 06-07-2016 12:49:55 (-) ]
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 12:46:38 #247
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163555577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.
als ik nu word aangesproken vertel ik gewoon waarvoor ik kom, dat wordt vaak wel begrepen. veel winkelmanagers en ondernemers hebben echter nog (ten onrechte) de verwachting dat dit soort bezoekjes allemaal worden aangekondigd via het hoofdkantoor of zo, dus tegen die verwachting moet ik nog wel eens opboksen.
Ik word nauwelijks aangesproken, zelfs in de belcompany waar ik vet opzichtig foto's stond te maken (kon niet anders) heb ik niets gehoord.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_163555615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:46 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik word nauwelijks aangesproken, zelfs in de belcompany waar ik vet opzichtig foto's stond te maken (kon niet anders) heb ik niets gehoord.
Hangt ook af van wie er werk
Die Dirk die ik noemde staat ook bekend als een winkel waar de tokkies boodschappen doen
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 12:50:09 #249
21636 Feestkabouter
pi_163555666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op zich heb ik dat smoezen in het begin ook wel een beetje gedaan, maar het voelde toch niet fijn.
als ik nu word aangesproken vertel ik gewoon waarvoor ik kom, dat wordt vaak wel begrepen. veel winkelmanagers en ondernemers hebben echter nog (ten onrechte) de verwachting dat dit soort bezoekjes allemaal worden aangekondigd via het hoofdkantoor of zo, dus tegen die verwachting moet ik nog wel eens opboksen.

op dit punt is Roamler dan volledig eerlijk en Smartspotter niet.
Roamler: als je wordt aangesproken en je mag de opdracht niet afmaken dan doen ze daar niet moeilijk over.
Smartspotter: jij moet maar kiezen welke smoes je verzint om de opdracht af te kunnen maken, anders krijg je geen vergoeding. dat bedrijfsrisico leggen ze dus volledig bij jou neer, ook al weten ze dat ze opdrachten uitzetten die tegen de regels en wensen van de winkeliers ingaan. ze vragen je dus bewust om regels te overtreden. moreel gezien niet netjes. ik doe dan ook geen prijschecks.

nou realiseer ik me dat Roamler volgens mij ook wel eens wat van die prijschecks heeft, is dus van hen ook niet netjes...... maar zij nemen dan in elk geval het risico dat je een opdracht niet kunt afmaken nog voor hun rekening.
pi_163564346
Ik word ook nooit aangesproken. Als ik dat wel word dan verzin ik een smoes. Niet echt zin om elke keer te vertellen waar ik voor kom. Maar als het enigzins kan dan maak ik ook niet opzichtig foto's, geen zin in gezanik van personeel in die winkel.
pi_163566271
Vanavond heerlijk 10 shifts gedaan. :D
  Moderator donderdag 7 juli 2016 @ 19:44:56 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163586251
Ik snap dus geen hol van die shifts :') Elke keer als ik er een accepteer en inlog krijg ik de melding dat er geen shifts zijn. Waarom staan ze open dan? -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163586419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:44 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dus geen hol van die shifts :') Elke keer als ik er een accepteer en inlog krijg ik de melding dat er geen shifts zijn. Waarom staan ze open dan? -O-
Dan ben je heel flauw gezegd: TE LAAT! :o :@ :P
pi_163593678
Ik vind het ook nog steeds vreemd dat ze dan niet gewoon uit de lijst verdwijnen. Jullie mogen ze trouwens doen van mij. Ik vind het echt rot werk :P
pi_163596419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:27 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook nog steeds vreemd dat ze dan niet gewoon uit de lijst verdwijnen. Jullie mogen ze trouwens doen van mij. Ik vind het echt rot werk :P
Ze staan dan nog open voor Roamlers die de codes nog niet ingestuurd hebben. :)
Ik vind het juist ideaal om te doen, gewoon lekker thuis op de bank geld verdienen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2016 @ 10:58:38 #256
21636 Feestkabouter
pi_163597438
ze zouden inderdaad beter 2 verschillende opdrachten kunnen neerzetten: 1 om aan te geven dat er shifts zijn, en die moet dan verdwijnen als de laatste geselecteerd wordt door iemand (en weer terugkomen als iemand hem weer annuleert of laat verlopen).
en 1 om de codes na afloop van een shift in te kunnen voeren, daarmee krijg je dan de vergoeding. die verschijnt pas zodra je een shift hebt gestart, net als bij de danone-check, en verdwijnt weer als je hem annuleert of laat verlopen.

dat zou wel veel prettiger zijn.
ik ben er ook al zo vaak tegenaan gelopen dat ik de shifts zie staan maar dat ze al vergeven zijn.
pi_163599229
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee, absoluut niet.
ik heb het onhandig verwoord. ik bedoelde gewoon dat ik in wat ik heb geschreven geen enkele aanwijzing zie voor welke winkel het is, het zouden alle ketens kunnen zijn waar ik voor MW wel eens ben geweest.
Hoe betaalt Multi-Value? Is het de tijd een beetje waard?
pi_163606846
iemand roamler invite over?
pi_163608301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:44 schreef bamibij het volgende:
iemand roamler invite over?
heb je een pm gestuurd.
pi_163611256
Dank _O_
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2016 @ 00:22:19 #261
21636 Feestkabouter
pi_163614613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:37 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hoe betaalt Multi-Value? Is het de tijd een beetje waard?
een eerste keer misschien niet, maar veel opdrachten komen steeds opnieuw in dezelfde of nagenoeg dezelfde vorm terug. plus het feit dat je ze op meer locaties kunt doen natuurlijk. als je er een ritme en gewoonte en handigheid in hebt gevonden kan het best leuk zijn. qua uitvoeren en qua verdiensten.
al met al verdien ik met tactisch gebruik van Roamler en SS per uur wel absoluut meer moet ik zeggen. het schrijven van de verslagen voor MV valt me zwaar.
pi_163614655
^vooral de kruidvat. dat is het geld echt niet waard. ik doe ze dan ook vooral wanneer ik weer wat dingen nodig heb van de kruidvat :P
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 09:54:29 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163617476
Ik vind vooral de productvergoedingen van MV erg interessant. Wij hebben voor het komende jaar genoeg douchegel, deo, tandpasta enz :D *O*

Maar die van kruidvat verdien je weinig mee inderdaad. Die van Etos zijn het beste :)

Gisteren weer twee AH checks voor MV gedaan en wat is dat een rukopdracht :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 10:24:28 #264
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163617660
AH doe ik niet meer, ze gaan je bezoek opzoeken op de camerabeelden.
Laatst Jysk gedaan, die was erg leuk.
Douchegel, deo en tandpasta die ik gebruik hebben ze niet bij een Etos helaas :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2016 @ 00:07:19 #265
21636 Feestkabouter
pi_163632934
heb net effe zitten tellen: morgen mijn 40e melk-check doen....... dat betekent dat ik dan al ongeveer 30 liter drinkyoghurt en 135 liter melk heb gekocht! (grove inschatting dat ongeveer een kwart van mijn aankopen de drinkyoghurt is).
naast de vergoedingen voor de opdrachten heeft me dat ook al het inkopen van vele liters melk en yoghurt bespaard.... ik drink zo'n 3 liter melk per dag, dus dit is echt een opdracht voor mij!
nu ik zoveel gratis melk in huis heb drink ik minder cola en meer melk dan verwacht, tandarts ook blij :P

en dan straks ook de bonus nog.

het is op vrijdag 10 juni begonnen, dus waarschijnlijk is komende donderdag de laatste dag van de 5 weken. kijken of ik de 50 kan halen. en alsnog een FarmCamp weekendje kan winnen :X

[ Bericht 18% gewijzigd door Feestkabouter op 10-07-2016 00:16:05 ]
pi_163633264
Die AH opdrachten had ik gister maar weer teruggegeven, lage vergoeding en geen zin erin ... Wil ook niet echt dat ze zo naar mij gaan lurken (camerabeelden he .. :P)

Heb wel weer eens een Aldi opdracht uitgevoerd, erg fijne opdrachten! Volgende week voor het eerst een kruidvatcheck, ben benieuwd :)

Oh en ik was helemaal vergeten, die bonussen bij melk check. :P heb er inmiddels al 11 gedaan, ik hoop de 20 te kunnen halen om 10 euro bonus te kunnen krijgen. :)
pi_163633357
Ik vind Smartspotter zo onoverzichtelijk... Roamler is fijner, wel zonde.
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2016 @ 01:09:48 #268
21636 Feestkabouter
pi_163634003
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:35 schreef PaarseStabilo het volgende:
Ik vind Smartspotter zo onoverzichtelijk... Roamler is fijner, wel zonde.
Hoe bedoel je dat? Wat voor aspecten?

Ik vind SS overzichtelijker tijdens het uitvoeren van een opdracht, je kunt zelf de volgorde bepalen.
Ben vandaag bij de Jumbo promotie check van Roamler weer zo inefficiënt door de winkel gestuurd!
Roamler vind ik op alle andere aspecten overzichtelijker.... Maar ja, het comfortabel kunnen uitvoeren van opdrachten is natuurlijk wel het belangrijkste aspect.
pi_163634124
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:07 schreef Feestkabouter het volgende:
heb net effe zitten tellen: morgen mijn 40e melk-check doen....... dat betekent dat ik dan al ongeveer 30 liter drinkyoghurt en 135 liter melk heb gekocht! (grove inschatting dat ongeveer een kwart van mijn aankopen de drinkyoghurt is).
naast de vergoedingen voor de opdrachten heeft me dat ook al het inkopen van vele liters melk en yoghurt bespaard.... ik drink zo'n 3 liter melk per dag, dus dit is echt een opdracht voor mij!
nu ik zoveel gratis melk in huis heb drink ik minder cola en meer melk dan verwacht, tandarts ook blij :P

en dan straks ook de bonus nog.

het is op vrijdag 10 juni begonnen, dus waarschijnlijk is komende donderdag de laatste dag van de 5 weken. kijken of ik de 50 kan halen. en alsnog een FarmCamp weekendje kan winnen :X
De opdracht staat open tot en met 17 juli is mij verteld toen ik er naar vroeg
pi_163636388
Jumbo promo opdracht was niet zo vervelend deze keer. Eerst de pindakaas en dan de chocolade en snoep die meestal in 1 rij liggen. Dan ff actiestraat zoeken en deze producten liggen meestal in de actiestraat of op een kopstelling. Vond hem goed te doen deze week.

Kruidvat bekijken ze ook camera beelden bij MV. Kreeg van de week een mailtje van ze over een opdracht dat Kruidvat hier een opmerking over had gegeven.
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2016 @ 21:09:48 #271
21636 Feestkabouter
pi_163651827
Ik zie zojuist ineens een Nutrilon babymelk reclame op TV!
Zou de verkoop ingezakt zijn?
Is er met die dure reclame nog wel geld over om Roamlers op pad te sturen?
:{
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 10:53:23 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163661848
Ik doe al maanden die combi check voor SS maar die Roamler cross sell check lukt me maar niet :') Al 3x ingestuurd en steeds toch nog fouten. Halp?!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 10:54:43 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163661878
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:09 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik zie zojuist ineens een Nutrilon babymelk reclame op TV!
Zou de verkoop ingezakt zijn?
Is er met die dure reclame nog wel geld over om Roamlers op pad te sturen?
:{
Ik zag dat ze bij de Etos ook geen bordjes meer hebben met maximale aanschaf. Wie weet dat het inderdaad niet meer zo storm loopt :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163662169
Bij de AH van ons is nutrilon 1 al wekenlang op :P bij de etos ook al. Alleen bij de supercoop en kruidvat zijn ze op voorraad.

De jumbopromocheck is idd goed te doen! :Y
pi_163665024
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:09 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik zie zojuist ineens een Nutrilon babymelk reclame op TV!
Zou de verkoop ingezakt zijn?
Is er met die dure reclame nog wel geld over om Roamlers op pad te sturen?
:{
die reclame wordt al best lang uitgezonden hoor. Vooral om te promoten dat je online kunt bestellen denk ik.
pi_163674155
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag dat ze bij de Etos ook geen bordjes meer hebben met maximale aanschaf. Wie weet dat het inderdaad niet meer zo storm loopt :Y
De hype van Chinezen die Nutrilon kopen is inderdaad voorbij, Nutricia heeft in China een eigen fabriek die wordt vertrouwt door de inwoners. :)
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 21:43:57 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163675716
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:53 schreef MaJo het volgende:
Ik doe al maanden die combi check voor SS maar die Roamler cross sell check lukt me maar niet :') Al 3x ingestuurd en steeds toch nog fouten. Halp?!
Niemand? -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163675744
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niemand? -O-
Hoe kunnen wij weten wat je fout doet :P ? Je krijg toch feedback terug, van wat je precies fout doet?
pi_163680072
Die reclame is idd al een tijdje op tv. Het wisselt heel erg hier. Nettorama heeft nog steeds alleen een dummy bord en bij de AH heeft de ene helemaal geen voorraad en de andere van elk nummer 3 pakken. Nog steeds wel kaartjes met max 1 pak per keer.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:34:40 #280
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_163687470
Heerlijk die swirls opdracht. Al 3 gratis ijsjes :9
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 10:54:53 #281
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163708644
Wat is dat met die cross sell op Roamler zeg, willen ze de opdrachten graag afkeuren ofzo met al die vage regels?



Maximaal 3 maar als het hetzelfde is dan tellen we maar 2 :?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_163708895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dat met die cross sell op Roamler zeg, willen ze de opdrachten graag afkeuren ofzo met al die vage regels?

[ afbeelding ]

Maximaal 3 maar als het hetzelfde is dan tellen we maar 2 :?
Ik vind ook dat ze het allemaal veel te ingewikkeld maken. Laat ons maar gewoon de foto's maken en eventueel aangeven welke producten er precies staan, dan moeten zij maar kijken hoeveel Cross Sells er precies zijn.
Het is erg ingewikkeld nu...
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 11:19:42 #283
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163709015
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ze het allemaal veel te ingewikkeld maken. Laat ons maar gewoon de foto's maken en eventueel aangeven welke producten er precies staan, dan moeten zij maar kijken hoeveel Cross Sells er precies zijn.
Het is erg ingewikkeld nu...
Per soort stelling/plank een maximaal aantal combinaties, maar als er 3 staan tellen we er maar 2 in bepaalde gevallen en het moet nog bij elkaar passen ook. Echt... Hoe verzin je dit.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 20:02:22 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163718892
quote:
3s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:44 schreef Anne het volgende:

[..]

Hoe kunnen wij weten wat je fout doet :P ? Je krijg toch feedback terug, van wat je precies fout doet?
Ik kreeg steeds dat ik vraag 2 fout had. Snapte er geen hol van want croma stond niet op de lijst en was dus geen cross sell. Blijk ik blind te zijn en croma er wel tussen te staan :') Nu dus goedgekeurd!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 20:03:33 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163718919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:19 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Per soort stelling/plank een maximaal aantal combinaties, maar als er 3 staan tellen we er maar 2 in bepaalde gevallen en het moet nog bij elkaar passen ook. Echt... Hoe verzin je dit.
Ja vind het ook allemaal heel moeilijk klinken :') Doe heel vaak de combinatiecheck voor SS en dat gaat altijd prima ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163718967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kreeg steeds dat ik vraag 2 fout had. Snapte er geen hol van want croma stond niet op de lijst en was dus geen cross sell. Blijk ik blind te zijn en croma er wel tussen te staan :') Nu dus goedgekeurd!
Mooi zo *O* !

Ik heb een keer heel netjes en uitgebreid de babymelk-check gedaan (inclusief servicebalie + foto aldaar). Kreeg nog een hele uitgebreide uitleg over de inkoop en verkoop van de supermarktmanager.

Afgekeurd. Ik heb alleen naar de kaartjes gekeken en voorraad geteld; bleken de potten bij die kaartjes, niet de potten van de kaartjes te zijn.

}:|.

Ik had de opdracht wel in zijn geheel nog kunnen doen, zonder terug te gaan, aangezien ik mega duidelijke foto's had, van zowel de voorraad in het reguliere schap als bij de servicebalie. Maar daar wilde Roamler niet aan beginnen helaas. Ik mocht hem opnieuw doen (ja, dat ging dus niet, de hele opdracht was al weg en de volgende dag was hij er weer, maar dan voor 3 euro minder; dan laat maar zitten).
pi_163718984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:19 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Per soort stelling/plank een maximaal aantal combinaties, maar als er 3 staan tellen we er maar 2 in bepaalde gevallen en het moet nog bij elkaar passen ook. Echt... Hoe verzin je dit.
Ik ben halverwege die opdracht inderdaad ook afgehaakt :'). Zelfs al zou ik hem snappen; dan ben ik die flutregeltjes in de supermarkt, bij een werkelijke opdracht, allang weer vergeten.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 20:10:41 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163719064
Ik heb sowieso steeds minder plezier in Roamler. Ze zijn veel strenger geworden, keuren echt af op de minste dingen. Toen ik daar iets over zei kreeg ik heel belerend terug "vind je de opdrachten misschien moeilijker geworden?" :X Uh nee, jullie zijn veel te streng geworden :') 8)7
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163719126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:10 schreef MaJo het volgende:
Ik heb sowieso steeds minder plezier in Roamler. Ze zijn veel strenger geworden, keuren echt af op de minste dingen. Toen ik daar iets over zei kreeg ik heel belerend terug "vind je de opdrachten misschien moeilijker geworden?" :X Uh nee, jullie zijn veel te streng geworden :') 8)7
Wat ik vooral jammer vind, zijn de vergoedingen. Ik ga niet voor een schamele 2 euro eropuit om meer dan 10 foto's te maken bij een winkel. Maar ze hebben (bij mij) wel meer aanbod dan bij SmartSpotter. Daar vind ik de vergoedingen helemaal bagger en er staan nu bijvoorbeeld zelfs maar 2 opdrachten in de buurt open.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 20:19:40 #290
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163719267
Ik doe de laatste maand ook veel minder checks. Het lijkt wel of er veel meer mensen het doen, want ze komen er steeds mee weg dat je superlange opdrachten voor 2 euro staat te doen, dan denk ik ook: laat maar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_163719786
Het verschilt heel erg. Vandaag stond er niet veel soeps in de app bijv. en andere dagen staat het weer helemaal vol met opdrachten. Maarja roamler is natuurlijk ook afhandelijk van hun opdrachtgevers. Anders zouden ze het wel beter verdelen over de week mag ik hopen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:31:27 #292
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163720728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe de laatste maand ook veel minder checks. Het lijkt wel of er veel meer mensen het doen, want ze komen er steeds mee weg dat je superlange opdrachten voor 2 euro staat te doen, dan denk ik ook: laat maar.
Ik doe ook veel minder. Veel teveel werk voor te weinig vergoeding de laatste tijd.
pi_163721398
Hoelang zijn jullie meestal bezig met opdrachten zoals de melk en vla van ss. Lijkt me het niet echt waard 2euro voor 30vragen.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 23:02:08 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163723272
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef Bobbie32 het volgende:
Hoelang zijn jullie meestal bezig met opdrachten zoals de melk en vla van ss. Lijkt me het niet echt waard 2euro voor 30vragen.
Nee die moet je echt pas pakken als ze 5 euro waard zijn. Kost toch al gauw 5 minuten en je staat steeds bij dezelfde koeling :')

Ik vind de vergoedingen van SS trouwens veel beter dan van Roamler. Laatst die soya check voor 6 euro, waren maar 10 vragen ^O^ De combi check is mijn favoriet. Verdien er steeds rond de 10 euro mee en heb er inmiddels een goeie routine in *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163740362
Ze raken die AH opdrachten niet kwijt denk ik van MV :') Zijn nu al 20 euro waard.
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 00:09:05 #296
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_163747348
Ze hebben mij er voor gebeld, ik heb bedankt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2016 @ 01:32:44 #297
21636 Feestkabouter
pi_163749579
ik weet dat het voor henzelf ook niet de fijnste account is. ze zijn niet blij met hoe alles rondom die opdrachten voor AH loopt, maar ja omwille van de business en het geld moet het toch maar gebeuren.
het zijn er nu trouwens niet erg veel meer die nog openstaan.

wat anders: het is toch altijd gebruikelijk dat je een berichtje van Smartspotter ontvangt over je uitbetaling? Dat bericht heb ik vandaag helemaal niet gekregen, maar mijn saldo staat wel alweer op 0.
jullie wel bericht gehad? of komt dat altijd op vrijdag pas (ik heb al een aantal weken niet laten uitbetalen, dus ik wist het effe niet meer).
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:14:03 #298
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163751033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee die moet je echt pas pakken als ze 5 euro waard zijn. Kost toch al gauw 5 minuten en je staat steeds bij dezelfde koeling :')

Ik vind de vergoedingen van SS trouwens veel beter dan van Roamler. Laatst die soya check voor 6 euro, waren maar 10 vragen ^O^ De combi check is mijn favoriet. Verdien er steeds rond de 10 euro mee en heb er inmiddels een goeie routine in *O*
Die combichecks had Roamler een paar maanden geleden ook nog. Helaas is dat niet meer.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2016 @ 10:14:54 #299
21636 Feestkabouter
pi_163753178
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 07:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die combichecks had Roamler een paar maanden geleden ook nog. Helaas is dat niet meer.
dat is dan voor december geweest, want ik heb ze sinds mijn start bij Roamler nog niet gezien.

tot nu dan, want sinds een week of 2 zijn ze bij Roamler beschikbaar onder de noemer Cross Sell check..... of is dat niet wat je bedoelt?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:16 #300
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163754777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:14 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat is dan voor december geweest, want ik heb ze sinds mijn start bij Roamler nog niet gezien.

tot nu dan, want sinds een week of 2 zijn ze bij Roamler beschikbaar onder de noemer Cross Sell check..... of is dat niet wat je bedoelt?
De laatste waren idd in december.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:45:26 #301
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163754781
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')