abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162642874
Beste Fokkers!

Ik heb nu al geruime tijd een Iphone inc. Vodafone Garant verzekering. Nu is hier een aantal maanden geleden een stukje uit mijn scherm gevallen, toentertijd geen groot probleem maar het werd steeds erger etc. etc.
Ik belde met ACE om mijn telefoon op te laten halen en zij vroegen mij wanneer het gebeurd was. Toen antwoorde ik uhh 3/4 weken aangezien ik het allemaal niet precies wist. Toen wist die vogel aan de andere kant van de lijn me doodleuk te vertellen: "Sorry meneer, schade wat langer dan 2 weken geleden is voortgekomen kunnen wij helaas niks mee." Na een redelijk heftige discussie deelde meneer mij mee dat ik maar de voorwaarden moest lezen en ze niks voor me kunnen doen aangezien ze er logischerwijs van uit kunnen gaan dat er interne schade is ontstaan doordat ik zo lang gewacht heb.

(iii) In geval van een claim ingevolge deze polis: informeer ACE zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na
ontdekking van het verlies, de diefstal of de beschadiging. U kunt dit doen door xxxx. Indien u tijdige melding nalaat, heeft ACE het recht om de claim af te wijzen.

Iemand hier meer ervaring mee?

Thanks in advance!
pi_162642933
Dear Consumer,

Someday you will regret not reading me.

Sincerely,
Terms and Conditions
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162643070
:'( :'(
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:42:31 #4
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_162643145
Ja, jammer voor je... en terechte eigen schuld trouwens.
Heb je een verzekering daarvoor (waar je waarschijnlijk al relatief veel voor betaalt), gebruik je hem ook nog eens niet.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_162643296
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ja, jammer voor je... en terechte eigen schuld trouwens.
Heb je een verzekering daarvoor (waar je waarschijnlijk al relatief veel voor betaalt), gebruik je hem ook nog eens niet.
Bedankt voor deze fantastische toevoeging! Ga volgende keer des te beter op mijn telefoon letten nu jij me hier op hebt gewezen!
pi_162643331
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:48 schreef Kidjuh het volgende:
Bedankt voor deze fantastische toevoeging! Ga volgende keer des te beter op mijn telefoon letten nu jij me hier op hebt gewezen!
Als je nu beter op je verzekering gaat letten, dan hoef je een dergelijk topic ook niet te openen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:51:15 #7
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162643375
Laat hem nog een keer donderen op je scherm en bel je op: NET GEBEURD.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162643402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Laat hem nog een keer donderen op je scherm en bel je op: NET GEBEURD.
Fraude. Goed idee :N
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:57:43 #9
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162643518
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fraude. Goed idee :N
Sorry, maar wat is de rede voor een verzekering waar je 7-12 euro per maand(!) voor betaald om schade die wat ouder is niet te vergoeden? Juist: Enkel om je te naaien.

De telefoon verzekeringen zijn al absurd duur en ze doen ook nog eens moeilijk over het vervangen van een scherm wat qua onderdelen een paar tientjes kost.

En wat fraude? Je kan ook gewoon de telefoon blijven gebruiken tot het volgende ongeluk gebeurd, ik zeg niet dat hij hem opzettelijk moet gooien, maar bij de volgende schade, dit wel melden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162643607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Sorry, maar wat is de rede voor een verzekering waar je 7-12 euro per maand(!) voor betaald om schade die wat ouder is niet te vergoeden? Juist: Enkel om je te naaien.
Enkel om de schade niet erger te maken doordat er niet teveel stof en andere rotzooi in terecht komt, bedoel je.
quote:
De telefoon verzekeringen zijn al absurd duur en ze doen ook nog eens moeilijk over het vervangen van een scherm wat qua onderdelen een paar tientjes kost.
Staat gewoon in de AV. Als je er niet mee akkoord gaat, moet je de verzekering niet nemen.
quote:
En wat fraude? Je kan ook gewoon de telefoon blijven gebruiken tot het volgende ongeluk gebeurd, ik zeg niet dat hij hem opzettelijk moet gooien, maar bij de volgende schade, dit wel melden.
Ook dan zullen ze schade die ouder is (en die te bewijzen is door opbouw van veel rotzooi) niet vergoeden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162643798
Heb je geen inboedelverzekering?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:12:23 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162643833
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Enkel om de schade niet erger te maken doordat er niet teveel stof en andere rotzooi in terecht komt, bedoel je.

[..]

Staat gewoon in de AV. Als je er niet mee akkoord gaat, moet je de verzekering niet nemen.

[..]

Ook dan zullen ze schade die ouder is (en die te bewijzen is door opbouw van veel rotzooi) niet vergoeden.
Dat laatste lijkt me niet meer dan logisch, maar dat is inderdaad TS' eigen verantwoordelijkheid. het is echter wel gemakkelijk om te zeggen: nee we doen er niks aan, terwijl ze eigenlijk gewoon netjes het scherm kunnen vervangen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:12:38 #13
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162643841
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:10 schreef jatochneetoch het volgende:
Heb je geen inboedelverzekering?
Wat wil je dat die doen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162643855
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Enkel om de schade niet erger te maken doordat er niet teveel stof en andere rotzooi in terecht komt, bedoel je.

[..]

Staat gewoon in de AV. Als je er niet mee akkoord gaat, moet je de verzekering niet nemen.

[..]

Ook dan zullen ze schade die ouder is (en die te bewijzen is door opbouw van veel rotzooi) niet vergoeden.
De reden dat ik het in beginsel vroeg was omdat er, zoals bij alle consumentengoederen, nogal eens wordt afgeweken van de algemene voorwaarden (denk aan wasmachine waar na 2 jaar geen garantie op zit maar volgens de wet minstens 5 jaar garantie moet worden verleend door de verkopende partij). Ik was dus met mijn vraag op zoek naar andere mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en via EEN manier het voor elkaar hebben gekregen alsnog hun telefoon vergoed te krijgen.
pi_162643882
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:13 schreef Kidjuh het volgende:
(denk aan wasmachine waar na 2 jaar geen garantie op zit maar volgens de wet minstens 5 jaar garantie moet worden verleend door de verkopende partij)
Say what?
Welke wet is dat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162643902
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dat laatste lijkt me niet meer dan logisch, maar dat is inderdaad TS' eigen verantwoordelijkheid. het is echter wel gemakkelijk om te zeggen: nee we doen er niks aan, terwijl ze eigenlijk gewoon netjes het scherm kunnen vervangen.
Dat laatste zou coulance zijn, en daar heeft recht op.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:16:35 #17
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162643924
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Say what?
Welke wet is dat?
Er is helemaal geen wettelijk garantietermijn vastgesteld. Je mag uit gaan dat een product deugdelijk is, een wasmachine die na 3 jaar kapot gaat is dat niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162643972
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Er is helemaal geen wettelijk garantietermijn vastgesteld.
Dit idd.
quote:
Je mag uit gaan dat een product deugdelijk is, een wasmachine die na 3 jaar kapot gaat is dat niet.
Het is, na de garantieperiode, aan de gebruiker/eigenaar van de wasmachine om aan te tonen dat de kapotte machine niet kapot is gegaan door oneigenlijk gebruik.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162643977
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Wat wil je dat die doen?
Veel inboedelverzekeringen verzekeren ook schade aan laptops of telefoons. Ook als de schade buitens huis is ontstaan.
pi_162643994
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Veel inboedelverzekeringen verzekeren ook schade aan laptops of telefoons. Ook als de schade buitens huis is ontstaan.
Dat ligt dus aan de AV van die verzekering.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:21:08 #21
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_162644015
Hoeveel can je persoonlijke gegevens heb je gegeven?


Anders gewoon nog een keer bellen en zeggen dat het minder dan een week geleden is :P
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:22:20 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162644033
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit idd.

[..]

Het is, na de garantieperiode, aan de gebruiker/eigenaar van de wasmachine om aan te tonen dat de kapotte machine niet kapot is gegaan door oneigenlijk gebruik.
Uiteraard, al is wettelijk gezien de bewijslast na 6 maanden altijd bij de consument. Fabrieksgarantie is enkel iets waarbij en gewoon een K&K route ligt voor de consument om een reparatie te krijgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Veel inboedelverzekeringen verzekeren ook schade aan laptops of telefoons. Ook als de schade buitens huis is ontstaan.
Volgens dekken de meeste inboedel verzekeringen enkel wanneer het gaat om:

brand- en of blusschade;
rook- en roetschade;
schade door ontploffing;
wateroverlast (geen dijkdoorbraak);
blikseminslag;
storm;
neerslag en vorst;
inbraak en diefstal.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162644045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:21 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Hoeveel can je persoonlijke gegevens heb je gegeven?

Anders gewoon nog een keer bellen en zeggen dat het minder dan een week geleden is :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fraude. Goed idee :N
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:24:04 #24
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_162644060
Tip: Nooit een telefoonverzekering afsluiten, maar een buitenhuis inboedelverzekering. Deze dekt ook ongelukjes als je telefoon op de grond laten vallen of van je fiets af vallen en kost maar een eurotje of 5 per maand. Ook je andere spullen zijn verzekerd en vaak is het eigen risico niks.

Tip 2: telefoonverzekeringen zijn maandelijks opzegbaar en je kan dus per direct af van je huidige verzekering.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_162644178
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tip: Nooit een telefoonverzekering afsluiten, maar een buitenhuis inboedelverzekering. Deze dekt ook ongelukjes als je telefoon op de grond laten vallen of van je fiets af vallen en kost maar een eurotje of 5 per maand. Ook je andere spullen zijn verzekerd en vaak is het eigen risico niks.
Goede tip, maar ik wil er toch even bij vermelden dat TS wel even de AV moet doorlezen :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')