abonnement Unibet Coolblue
pi_162643340
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb je bewijs dat deze tradities altijd vrijwillig door de kerk zijn geaccepteerd en goedgekeurd? Het lijkt me niet dat de kerk veel te zeggen had tijdens de Targaryan dynastie.

Ik denk trouwens dat jij er veel te moeilijk over denkt. Het is een boek / tv serie, geen daadwerkelijk bestaande wereld.
Het was een van de ordes van de kerk die er mee begon tegen de Targaryan dynastie. Het is geen kwestie van het is ze opgelegd door de adel. Ze hebben het zelf bedacht.
pi_162643777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Al die Arya bashers hier. :')
Ze is het mooiste meisje uit de serie. O+
Dude

Ze ziet er uit als een vijftienjarig jongetje.
Feyenoord Rotterdam
pi_162644327
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Dude

Ze ziet er uit als een vijftienjarig jongetje.
Mooie jonge vrouw. Helaas iets te jong.
pi_162644553
Ik was wel een beetje klaar met Arya, hopelijk gaat het nu weer de goede kant op
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162644654
Net de trailer van ep7 even bekeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_162644876
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:54 schreef DonRaja het volgende:
Net de trailer van ep7 even bekeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:19:20 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162645163
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:49 schreef zipcon het volgende:

Dat is wel leuk om te zien. En dan op het einde over Daenerys: "She's not Hitler at Nuremberg but she's got the power" :D

Vergeet die Night King, die vrouw is de vijand!
Dat was toch overduidelijk.

Ze wil terreur zaaien in een heel continent alleen omdat ze een troon wil veroveren, terwijl ze verder toch geen dynastie achter kan laten (geen kinderen kunnen krijgen) en totaal geen verstand heeft van regeren of dat zo boeiend vind.
Oh.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:21:30 #83
211083 Angelof9
I must go first
pi_162645248
Incest-draak babies misschien?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:22:46 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162645283
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Mooie jonge vrouw. Helaas iets te jong.
Ze is nu 19, of bijna 19. ;)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162645816
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Dude

Ze ziet er uit als een vijftienjarig jongetje.
En dan nog wel een lelijk vijftienjarig jongetje.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_162645857
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat was toch overduidelijk.

Ze wil terreur zaaien in een heel continent alleen omdat ze een troon wil veroveren, terwijl ze verder toch geen dynastie achter kan laten (geen kinderen kunnen krijgen) en totaal geen verstand heeft van regeren of dat zo boeiend vind.
Ze is wel het meest boeiende karakter van allemaal omdat ze letterlijk vanaf 0 is begonnen en ze steeds meer kans maakt om daadwerkelijk de troon te pakken.

En ze is natuurlijk de aller-aller-allerlekkerste vrouw in GoT :9~ *;
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:48:28 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162645960
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ze is wel het meest boeiende karakter van allemaal omdat ze letterlijk vanaf 0 is begonnen en ze steeds meer kans maakt om daadwerkelijk de troon te pakken.

En ze is natuurlijk de aller-aller-allerlekkerste vrouw in GoT :9~ *;
Ze heeft dan best veel ontwikkeling doorgemaakt hoor. Eerst het meisje die niks heeft en wat onzeker is, daarna ontwikkeld tot moeder van draken en Khaleesi met veel macht. Daarna ging ze al die slaven bevrijden wat misschien goed leek uit een bepaald oogpunt, maar uiteindelijk helemaal niet zo goed was. En nu kom het gekke van haar steeds meer naar boven en wil ze dus heel Westeros terroriseren. Haar verhaallijn is dan best indrukwekkend als je weet dat ze uiteindelijk de villain wordt.

Eens dat ze de allerlekkerste chick is uit GoT O+ O+ O+
Oh.
pi_162646227
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze heeft dan best veel ontwikkeling doorgemaakt hoor. Eerst het meisje die niks heeft en wat onzeker is, daarna ontwikkeld tot moeder van draken en Khaleesi met veel macht. Daarna ging ze al die slaven bevrijden wat misschien goed leek uit een bepaald oogpunt, maar uiteindelijk helemaal niet zo goed was. En nu kom het gekke van haar steeds meer naar boven en wil ze dus heel Westeros terroriseren. Haar verhaallijn is dan best indrukwekkend als je weet dat ze uiteindelijk de villain wordt.

Eens dat ze de allerlekkerste chick is uit GoT O+ O+ O+
Weet ze eigenlijk tegen wie ze het allemaal moet opnemen (Lannisters, Tyrells en ik gok ook Ramsey) of maakt haar dat geen fuck uit?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162646269
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ze is wel het meest boeiende karakter van allemaal omdat ze letterlijk vanaf 0 is begonnen en ze steeds meer kans maakt om daadwerkelijk de troon te pakken.

Jij hebt het echt niet begrepen he.
In de afgelopen aflevering zegt ze nog dat ze gaat halen wat van haar is. Westeros.
Als een heel continent al van jou is vanaf je geboorte kan je toch moeilijk beweren dat je van 0 bent gestart.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:01:38 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162646319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 15:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Weet ze eigenlijk tegen wie ze het allemaal moet opnemen (Lannisters, Tyrells en ik gok ook Ramsey) of maakt haar dat geen fuck uit?
Ze kent de Lannisters sowieso omdat ze Tyrion kent en weet dat Jaime haar vader heeft vermoord. Maar ze weet niet echt wie ze nog meer zijn, betwijfel of ze Cersei kent. Laat staan de andere families. Het zal haar ook wel niet boeien omdat die mensen toch allemaal op de drakenBBQ gaan.
Oh.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:02:37 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162646348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Jij hebt het echt niet begrepen he.
In de afgelopen aflevering zegt ze nog dat ze gaat halen wat van haar is. Westeros.
Als een heel continent al van jou is vanaf je geboorte kan je toch moeilijk beweren dat je van 0 bent gestart.
:')

Het continent was toch niet haar bezit vanaf haar geboorte, aangezien de Baratheons het hadden overgenomen. Ze had helemaal niks in haar jeugd, moest van stad naar stad vluchten voor huurmoordenaars en ander gespuis. Ze werd uitgehuwelijkt door haar broer en had niks te zeggen.
Oh.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:05:53 #92
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_162646443
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Al die Arya bashers hier. :')
Ze is het mooiste meisje uit de serie. O+
Ik denk dat het stiekem een vent is
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_162646462
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:')

Het continent was toch niet haar bezit vanaf haar geboorte, aangezien de Baratheons het hadden overgenomen. Ze had helemaal niks in haar jeugd, moest van stad naar stad vluchten voor huurmoordenaars en ander gespuis. Ze werd uitgehuwelijkt door haar broer en had niks te zeggen.
:')
Ze was geen Targaryen vanaf haar geboorte volgens jou?
Waarom is het bijzonder dat ze werd uitgehuwelijkt, dat gebeurt toch bij bijna elke adelijke vrouw in Westeros. Sansa, Cersei, Margery etcetera.
Dan zwijgen we nog over alle mensen die ze voor haar eigenbelang verbrande en liet vermoorden.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:08:44 #94
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162646529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze kent de Lannisters sowieso omdat ze Tyrion kent en weet dat Jaime haar vader heeft vermoord. Maar ze weet niet echt wie ze nog meer zijn, betwijfel of ze Cersei kent. Laat staan de andere families. Het zal haar ook wel niet boeien omdat die mensen toch allemaal op de drakenBBQ gaan.
"And with [Robert Baratheon] stood the great lords her brother had named the Usurper's dogs, cold-eyed Eddard Stark with his frozen heart, and the golden Lannisters, father and son, so rich, so powerful, so treacherous."

Ik denk dat Daenerys de traditie van de Ghiscari om honden te eten over gaat nemen.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:08:57 #95
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162646534
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')
Ze was geen Targaryen vanaf haar geboorte volgens jou?
Waarom is het bijzonder dat ze werd uitgehuwelijkt, dat gebeurt toch bij bijna elke adelijke vrouw in Westeros. Sansa, Cersei, Margery etcetera.
Dat was ze wel, maar de Targaryens waren toch afgezet toen de Mad King werd vermoord en Rhaegar werd vermoord. Verovering is gewoon een geldig middel om de troon te veroveren. Dus vanaf dat moment had House Targaryen geen recht meer op de troon.

Ja maar ze had niks meer, en moest verplicht met zo'n barbaar trouwen alleen om een leger te fixen voor haar broer. Dat noem ik dus startpunt 0.
Oh.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:10:09 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162646563
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

"And with [Robert Baratheon] stood the great lords her brother had named the Usurper's dogs, cold-eyed Eddard Stark with his frozen heart, and the golden Lannisters, father and son, so rich, so powerful, so treacherous."

Ik denk dat Daenerys de traditie van de Ghiscari om honden te eten over gaat nemen.
Ze gaat dus weer iedereen afmaken, zonder dat ze doorheeft dat haar vader daadwerkelijk gestoord was.
Oh.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:11:54 #97
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162646599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaat dus weer iedereen afmaken, zonder dat ze doorheeft dat haar vader daadwerkelijk gestoord was.
We hebben visioenen gezien van schaduwen (van draken) boven Kings Landing en in Bran's visioen zien we ondergrondse tonnen met Wildfire ontploffen. Het zou me niet verbazen als ze afmaakt wat haar vader begon.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162646620
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat was ze wel, maar de Targaryens waren toch afgezet toen de Mad King werd vermoord en Rhaegar werd vermoord. Verovering is gewoon een geldig middel om de troon te veroveren. Dus vanaf dat moment had House Targaryen geen recht meer op de troon.
Daar denkt zij en een hoop van haar volgelingen anders over.
quote:
Ja maar ze had niks meer, en moest verplicht met zo'n barbaar trouwen alleen om een leger te fixen voor haar broer. Dat noem ik dus startpunt 0.
Startpunt 0 is Gilly. Dany heeft de beste start van wie dan ook in deze serie.
pi_162646780
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Daar denkt zij en een hoop van haar volgelingen anders over.

[..]

Startpunt 0 is Gilly. Dany heeft de beste start van wie dan ook in deze serie.
De beste start had Robb natuurlijk, maar die bakte er helemaal niets van
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:21:01 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162646818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

We hebben visioenen gezien van schaduwen (van draken) boven Kings Landing en in Bran's visioen zien we ondergrondse tonnen met Wildfire ontploffen. Het zou me niet verbazen als ze afmaakt wat haar vader begon.
Die schaduwen van Kings Landing kunnen ook komen van visioenen uit het verleden toch?

Want voor Dany daar eens aankomt hoort het eigenlijk al te sneeuwen in KL, en in de visioenen was het nog gewoon zonnig.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')