abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 mei 2016 @ 23:53:02 #201
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_162580327
quote:
Ook de 'samenvatting' inmiddels. NOS _O_
pi_162580421
Jezus 40 sec en slechts één punt :') vinden ze dit bij de NOS wel gewoon normaal ? Dit kan toch niet
pi_162580461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:56 schreef Gruisman het volgende:
Jezus 40 sec en slechts één punt :') vinden ze dit bij de NOS wel gewoon normaal ? Dit kan toch niet
En Jan Roelfs ook nog :') :')
Wellicht komt er later nog een ruimere samenvatting. #wisfoelsinking
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_162580511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

En Jan Roelfs ook nog :') :')
Wellicht komt er later nog een ruimere samenvatting. #wisfoelsinking
Nja dit doen ze al jaren. Ik begrijp er echt helemaal niks van. Ook de bizarre fouten die er soms in de nieuwsberichten staat omtrent een tennisser :') het is amateurisme ten top.
pi_162580595
Er staat nergens dat het de samenvatting is, net in Studio Sport hadden ze een stuk meer punten :P
  zondag 29 mei 2016 @ 00:15:43 #206
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162580841
Jezus Bertens helemaal verrot. En dan te bedenken dat die vrouwen BO3 spelen en het tempo veel lager ligt dan bij de mannen. En de eerste 2 sets waren slechts 6-2 3-6. Bij beide speelsters kramp helemaal er in. Dramatisch, en we zitten pas in de 3e ronde. En ja, Bertens heeft hiervoor een toernooi gewonnen, maar dan nog! Kom op zeg, slap gedoe.

Verder ben ik heel blij dat ze heeft gewonnen natuurlijk. Maar zo gaat ze nooit eens een slam finale halen.
  zondag 29 mei 2016 @ 00:20:15 #207
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162580954
PASSIE _O_
EMOTIE _O_
HUILEN _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 29 mei 2016 @ 00:21:01 #208
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162580968
En tegen dat emotionele kan ik ook niet zo goed. Ja, ze heeft blijkbaar een super zware wedstrijd gehad, en gewonnen. Maar come on, het is de derde ronde. Je kan makkelijk eens de finale van een GS halen of misschien zelfs winnen. Je kan prima tennissen en bij de dames kan echt van alles gebeuren! Direct van de baan af en volle focus voor het volgende duel. Tja, sorry het is natuurlijk allemaal heel mooi, zo'n emotioneel interview en helemaal stuk gespeeld. Maar ik hoop toch eindelijk wel eens op een echt groot succes, maar die mentaliteit is er gewoon niet zo te zien. Ze is hier eigenlijk al tevreden en blij mee :|W
pi_162581059
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
En tegen dat emotionele kan ik ook niet zo goed. Ja, ze heeft blijkbaar een super zware wedstrijd gehad, en gewonnen. Maar come on, het is de derde ronde. Je kan makkelijk eens de finale van een GS halen of misschien zelfs winnen. Je kan prima tennissen en bij de dames kan echt van alles gebeuren! Direct van de baan af en volle focus voor het volgende duel. Tja, sorry het is natuurlijk allemaal heel mooi, zo'n emotioneel interview en helemaal stuk gespeeld. Maar ik hoop toch eindelijk wel eens op een echt groot succes, maar die mentaliteit is er gewoon niet zo te zien. Ze is hier eigenlijk al tevreden en blij mee :|W
Fysiek moe snap ik wel maar dat gejank idd :') Maarja wijven he :')
pi_162581113
Ik vind de 'stel je niet aan reacties' van hierboven wel wat kortzichtig. Heb je er dan echt nog nooit doorheen gezeten (emotioneel/ fysiek)?
Nope
  zondag 29 mei 2016 @ 00:44:40 #211
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162581352
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:30 schreef MrRiot het volgende:
Ik vind de 'stel je niet aan reacties' van hierboven wel wat kortzichtig. Heb je er dan echt nog nooit doorheen gezeten (emotioneel/ fysiek)?
Jawel, en daar heb ik van geleerd. Knop om en gaan is het recept. Was dit nou echt zo'n bijzonder lange wedstrijd? Ik moet nu even aan Isner en Mahut denken. Dat was pas een slijtage slag. Maar ook Isner ging gewoon weer door zonder teveel emotioneel gedoe. Het gaat er voor mij om dat dit gewoon een slecht teken voor de eventuele volgende ronde(s) is. Geef een normaal interview. Geef aan dat het een zware wedstrijd was en dat nu direct de focus weer op Keys gaat. Vertel dat je even optimaal gaat proberen te herstellen, en klaar is kees. Zo doen Djokovic, Nadal, Federer, Murray het toch ook. Die zitten er ook echt wel eens mentaal en fysiek doorheen. Maar kunnen er mee omgaan. En zo zullen de betere dames het ook doen.

Kom op Kiki! Je kan echt een keer een Grand Slam pakken. Maar geloof daar nou in!! En stel jezelf dat doel.
pi_162581363
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
En tegen dat emotionele kan ik ook niet zo goed. Ja, ze heeft blijkbaar een super zware wedstrijd gehad, en gewonnen. Maar come on, het is de derde ronde. Je kan makkelijk eens de finale van een GS halen of misschien zelfs winnen. Je kan prima tennissen en bij de dames kan echt van alles gebeuren! Direct van de baan af en volle focus voor het volgende duel. Tja, sorry het is natuurlijk allemaal heel mooi, zo'n emotioneel interview en helemaal stuk gespeeld. Maar ik hoop toch eindelijk wel eens op een echt groot succes, maar die mentaliteit is er gewoon niet zo te zien. Ze is hier eigenlijk al tevreden en blij mee :|W
Dit soort dingen snap ik dus niet. Zelfs al ben je zelf een hele introvert, gecontroleerd en bedeesd type, dan weet je toch dat er andere soorten mensen in de wereld zijn?
Die inderdaad emotioneel worden als ze er fysiek en emotioneel na een zware wedstrijd even helemaal door heen zitten.

Ook dat verband tussen deze reactie en haar verdere kansen is gewoon belachelijk. Alsof je even overgeven aan je emoties minuten na je overwinning betekent dat je je twee dagen lang niet kan focussen. Kan me goed voorstellen dat ze er juist morgen beter voorstaat als ze vandaag niet dingen moet gaan opkroppen omdat dat blijkbaar de 'kampioenenmentaliteit' is.
  zondag 29 mei 2016 @ 00:47:18 #213
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162581386
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:30 schreef MrRiot het volgende:
Ik vind de 'stel je niet aan reacties' van hierboven wel wat kortzichtig. Heb je er dan echt nog nooit doorheen gezeten (emotioneel/ fysiek)?
Fokkers kennen geen emotie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 29 mei 2016 @ 00:52:02 #214
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162581460
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit soort dingen snap ik dus niet. Zelfs al ben je zelf een hele introvert, gecontroleerd en bedeesd type, dan weet je toch dat er andere soorten mensen in de wereld zijn?
Die inderdaad emotioneel worden als ze er fysiek en emotioneel na een zware wedstrijd even helemaal door heen zitten.

Ook dat verband tussen deze reactie en haar verdere kansen is gewoon belachelijk. Alsof je even overgeven aan je emoties minuten na je overwinning betekent dat je je twee dagen lang niet kan focussen. Kan me goed voorstellen dat ze er juist morgen beter voorstaat als ze vandaag niet dingen moet gaan opkroppen omdat dat blijkbaar de 'kampioenenmentaliteit' is.
Nouja, misschien heb je helemaal Gelijk. En dat hoop ik echt. Maar persoonlijk denk ik dat je er dan iig nog niet klaar voor bent om zo'n toernooi te winnen. Maar wellicht was ze ook zo emotioneel na haar 3e ronde overwinning in het vorige toernooi dat ze wel won. Dan heb ik niks gezegd. Mensen als Federer, Nadal en Djoko zijn ook emotionele mensen. Maar die hebben een andere soort focus. Ik ben hier echt van overtuigd. Maar als ze straks in de finale staat dat geef ik graat toe dat ik in dit geval ongelijk had.
pi_162581477
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Jawel, en daar heb ik van geleerd. Knop om en gaan is het recept. Was dit nou echt zo'n bijzonder lange wedstrijd? Ik moet nu even aan Isner en Mahut denken. Dat was pas een slijtage slag. Maar ook Isner ging gewoon weer door zonder teveel emotioneel gedoe. Het gaat er voor mij om dat dit gewoon een slecht teken voor de eventuele volgende ronde(s) is. Geef een normaal interview. Geef aan dat het een zware wedstrijd was en dat nu direct de focus weer op Keys gaat. Vertel dat je even optimaal gaat proberen te herstellen, en klaar is kees. Zo doen Djokovic, Nadal, Federer, Murray het toch ook. Die zitten er ook echt wel eens mentaal en fysiek doorheen. Maar kunnen er mee omgaan. En zo zullen de betere dames het ook doen.

Kom op Kiki! Je kan echt een keer een Grand Slam pakken. Maar geloof daar nou in!! En stel jezelf dat doel.
Ik zal er niet inhoudelijk op reageren, maar ben wel benieuwd of je zelf tennist/ hebt getennist?
Ook mooi om te zien hoe iedereen zo'n interview weer anders interpreteert, je vergeet soms dat iedereen anders is :D

Ben 't trouwens volledig met je eens dat ze niet vaak zo'n kans om ver op een grand slam te komen gaat krijgen, dus ze zal keihard haar best moeten gaan doen maandag.
Nope
  zondag 29 mei 2016 @ 00:59:25 #216
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162581574
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:53 schreef MrRiot het volgende:

[..]

Ik zal er niet inhoudelijk op reageren, maar ben wel benieuwd of je je zelf tennist/ hebt getennist?
Ook mooi om te zien hoe iedereen zo'n interview weer anders interpreteert, je vergeet soms dat iedereen anders is :D

Ben 't trouwens volledig met je eens dat ze niet vaak zo'n kans om ver op een grand slam te komen gaat krijgen, dus ze zal keihard haar best moeten gaan doen maandag.
Nee, maar je begrijpt me verkeerd. Ik vind het interview prachtig. Bij voetbal heb ik ook een hekel aan die politiek correcte antwoorden. Maar ik denk gewoon dat iemand als Kiki Bertens zomaar eens zo'n toernooi kan winnen. En ik heb het gevoel dat ze echt het gevoel heeft van, zo dit toernooi is geslaagd, he he. En nu kijken of we nog iets meer mee kunnen pakken....ik denk gewoon dat je met die instelling net te kort schiet.

Nee, heb niet getennist trouwens. Wel een andere individuele sport. En het is ook heel moeilijk om die juiste mindset te hebben. Maar dit is top sport en Bertens zou misschien bij de beste kunnen gaan horen. Dus ik hoop dat ze hier in kan gaan verbeteren
pi_162581646
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee, maar je begrijpt me verkeerd. Ik vind het interview prachtig. Bij voetbal heb ik ook een hekel aan die politiek correcte antwoorden. Maar ik denk gewoon dat iemand als Kiki Bertens zomaar eens zo'n toernooi kan winnen. En ik heb het gevoel dat ze echt het gevoel heeft van, zo dit toernooi is geslaagd, he he. En nu kijken of we nog iets meer mee kunnen pakken....ik denk gewoon dat je met die instelling net te kort schiet.
Ik doelde meer op de emotie die los komt. Moet zeggen dat ik zelf wel eens toernooien heb georganiseerd waarbij ik ook de hele week heb getennist (natuurlijk geen GS niveau ;)) in de hitte en aan het einde van de week er ook helemaal doorheen zat, daarom kan ik zo goed begrijpen hoe zij zich nu moet voelen.
Nope
pi_162581668
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

En Jan Roelfs ook nog :') :')
Wellicht komt er later nog een ruimere samenvatting. #wisfoelsinking
Die is er. Met raar gelul over een break naar 6-5 in de derde set ...
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_162581702
Dat ligt er toch helemaal aan hoe je onder druk presteert? Sommige mensen doen het beter als ze het idee hebben: 'het is al goed, maar de sky is the limit', andere hebben misschien meer die druk van het 'falen' nodig.

Weet ook niet waar je idee dat ze zomaar dit toernooi kan winnen vandaan komt. Volg vrouwentennis nauwelijks, maar ze is duidelijk de underdog tegen haar volgende tegenstander, daarna komt de nummer 8 of 9, daarna Serena...
Haar outright odds zijn over de 33, dus feitelijk hoger.
  zondag 29 mei 2016 @ 02:02:50 #220
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162582335
Jezus, Gwailow, die meid heeft zojuist de belangrijkste wedstrijd uit haar carriere gespeeld. Laatste 16 op RG. En ze mag naar Rio. - Dan is die emotie direct na afloop toch wel enigszins te begrijpen?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162582336
Ze won met veel moeite maar gewoon door blijven gaan. Wie weet.
pi_162582337
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:56 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat dit filmpje is gepost door onze vriend wimderon _O_
Graag gedaan ouwe reus.
pi_162582655
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:15 schreef GwaiLow het volgende:
Jezus Bertens helemaal verrot. En dan te bedenken dat die vrouwen BO3 spelen en het tempo veel lager ligt dan bij de mannen. En de eerste 2 sets waren slechts 6-2 3-6. Bij beide speelsters kramp helemaal er in. Dramatisch, en we zitten pas in de 3e ronde. En ja, Bertens heeft hiervoor een toernooi gewonnen, maar dan nog! Kom op zeg, slap gedoe.

Verder ben ik heel blij dat ze heeft gewonnen natuurlijk. Maar zo gaat ze nooit eens een slam finale halen.
Ja, best een enorm verschil in vergelijking met de mannen. Een Serena Williams zou bij de ATP-tour telkens eerste ronde uit liggen. Heel makkelijk. De dames hebben ook nog lichte vrouwenballen en de mannen moeten het doen met veel zwaardere tennisballen. Toch ligt het tempo daar nog steeds aanzienlijk sneller dan bij de dames.

[ Bericht 7% gewijzigd door George_Zina op 29-05-2016 03:07:50 ]
  zondag 29 mei 2016 @ 08:12:34 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_162583569
Karsten Braasch die 1 voor 1 de gezusters Williams vernedert, daar kon je goed zien wat het verschil is tussen mannen en vrouwentennis.

Dat emotionele van Kiki is goed te begrijpen. Het heeft geen fuck met mentaliteit op de baan te maken, als je je na de wedstrijd zo uit. Ze was op en leeg, niks mis mee. Tuurlijk zijn die vrouwen conditioneel een heel stuk minder dan mannen.
Tevens jankte Hingis ook regelmatig wat af, volgens mij won die ook nog wel zo nu en dan een potje tennis.
  zondag 29 mei 2016 @ 10:45:42 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162585348
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 01:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat ligt er toch helemaal aan hoe je onder druk presteert? Sommige mensen doen het beter als ze het idee hebben: 'het is al goed, maar de sky is the limit', andere hebben misschien meer die druk van het 'falen' nodig.

Weet ook niet waar je idee dat ze zomaar dit toernooi kan winnen vandaan komt. Volg vrouwentennis nauwelijks, maar ze is duidelijk de underdog tegen haar volgende tegenstander, daarna komt de nummer 8 of 9, daarna Serena...
Haar outright odds zijn over de 33, dus feitelijk hoger.
Ze is ook zeker niet de favoriet, maar bij de vrouwen heb je wel vaker namen in de finale waar je het niet van verwacht. Het is daar gewoon wat onvoorspelbaarder zodat ik denk dat Kiki een finale best eens zou kunnen halen. Laatste keer dat ze op een GS tegen Serena moest spelen had ze ook kunnen winnen. Maar goed, het zal natuurlijk niet makkelijk worden!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')