abonnement Unibet Coolblue
pi_163014355
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:29 schreef Geralt het volgende:
Er zijn circuits die altijd op de kalender zouden moeten staan. Desnoods met overheidssteun of voor niks. Deze circuits zijn:

Silverstone
Interlagos
Spa
Monza
Monaco
Montreal
Suzuka
Melbourne

De rest van de kalender mag aangevuld worden met nietszeggende kutcircuits, maar dit rijtje zou er ALTIJD bij moeten zitten. Fuck al zouden er nog maar 8 races per seizoen overblijven, dan zouden het deze moeten zijn. Ophoeren met de rest voor mijn part.
waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163015392
http://www.gpupdate.net/n(...)rechte-stuk-in-baku/

;( hoop niet dat waar is, zou wel drama zijn.
pi_163015491
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:08 schreef Joene het volgende:

[..]

waarom zo een saai circuit als Montreal ? gebeurt geen fuck in die race ?
Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
pi_163017370
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Vorig jaar was Canada ook niet leuk hoor :(
pi_163018361
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dit jaar was Montreal indd saai, maar zeer uitzonderlijk voor deze GP, meestal wel een actionpacked festijn in Canada. Ik zou eerder Silverstone er af halen, het is een legendarisch circuit dat enkele jaren geleden de nek is omgedraaid.. het gebrek aan Bridge is als Spa zonder Eau Rouge en Suzuka zonder 130R.
Montreal is al jaren saai ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163024037
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De druk staat er wel op nu, nog meer crashes kan Max zich niet veroorloven, auto heel houden wordt erg gewaardeerd bij het team.
Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. Dan denk ik nog eerder dat de druk om niet te crashen bij de kleinere teams als Torro Rosso en Renault manor etc groter is dat bij teams als Ferrari en RBR of Mercedes. Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt. Crashes horen er gewoon nou eenmaal bij en bij de grote teams is er overvloed aan geld. De kleine teams kan een crash een financiële fiasco betekenen omdat het budget maar klein is.
De druk ligt vooral bij de constructeurs, hun auto moet het snelste zijn en bij de coureur ligt de druk vooral bij de prestatie. Als je de race uit rijdt, wat heb je dan gedaan om te winnen, heb je alles uit de auto gehaald en hoeveel risico heb je genomen om er alles uit te persen wat er in de auto zit. Ik denk niet dat een top team zit te wachten op een voorzichtige coureur die elke keer veilig in de top10 eindigt en daarmee de auto heel houdt. En als een auto crasht zul je nooit van de teambaas horen hoe het met de auto is, dat interesseert hem echt niet. Zijn bezorgdheid gaat altijd uit naar de coureur die zijn leven waagt om het uiterste uit de auto van de team te halen.

Bovendien kijken de grote teams ook vooral naar de data dat binnenstroomt en misschien is dat nog wel belangrijker voor het team dan het winnen van de race. Data wordt gebruikt om de auto beter te maken, het wordt gebruikt voor een betere afstelling voor de massaproductie. En het draait vooral om het constant innoveren van de autotechniek. De formule 1 is dan zeg maar de kweekvijver om nieuwe technieken uit te testen waardoor een auto sneller gaat, betere chassis heeft of betere grip op de banden etc. Olav had zoiets geloof ik al eens uitgelegd hoe belangrijk het is dat Verstappen constante stints maakt met exacte rondes. dat dit allemaal kostbare data is.
pi_163024130
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt.
Tijdens de qualificatie deed ie het toch wat rustig aan waren zijn eigen woorden.
Nog keer een muur is niet goed voor het imago.
  woensdag 15 juni 2016 @ 03:59:22 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163024202
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als ik Max zie rijden, dan denk ik niet dat de druk met name daar bij het crashen ligt. (...) Grote teams willen denk ik vooral dat hun coureur tot het uiterste gaat en daarmee veel risico's neemt.
Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:45:22 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_163030232
Heineken set for tie-up with two Formula 1 teams
quote:
Formula 1's new multi-million pound sponsor Heineken is to extend its reach by becoming involved with two teams, one of which is almost certain to be Red Bull.

The brewing giant last week became F1's global beer partner, spending $150million for the privilege over the next four and a half years.

Although not officially due to start until its sponsorship of the Italian Grand Prix from September 2-4, as a 'welcome present' from F1 supremo Bernie Ecclestone, its distinctive green branding featured prominently at trackside in Canada.

Heineken will also form a partnership with two F1 teams, although its logo will not feature on the cars or drivers' overalls.

"We are not going to have any real sponsorship with any team, it will be more about access," explained senior director Gianluca di Tondo.

"It's what we call the team experience, and for a regular fan.

"I want to bring a lucky few to the garage. I want them to have a chat and a walk as I did in Melbourne with Jackie [Stewart] because that's mind-blowing, it's the experience of a lifetime.

"We were walking together and then we bumped into Niki Lauda, and I was dreaming as I had two three-time world champions alongside me. It was incredible, and that's what I would like other people to experience."

Red Bull is favourite for a Heineken tie-up, although di Tondo is looking for a second team to play a part.

Existing relationships with other alcohol brands mean Williams (Martini), McLaren (Chandon and Johnnie Walker) and Force India (Smirnoff and Kingfisher) are unlikely to be called upon.

"Of course, we are very close to Red Bull as we live in the same space, we know each other very well, and Max Verstappen could play a role," said di Tondo.

"But we are also thinking of linking ourselves with another team.

"Nothing is set in stone yet, but yes, as I say, we are very close to Red Bull."

As a young fresh face Verstappen's rising status would certainly prove a draw for Heineken, particularly as it has vowed to drag F1 into the digital age.

Heineken already has a range of brand ambassadors including former Wales rugby captain Scott Quinnell and former Spain footballer Carles Puyol, while Sir Jackie Stewart and David Coulthard have been recruited for F1.

A decision over Heineken's preferred two teams will be made before the race in Italy.

Explaining why Heineken shies away from team or individual sponsorship, di Tondo said: "It's a rule we set ourselves with regard to the Heineken brand many years ago.

"We focus our partnership on where we can add value as a brand, so in Formula 1 we won't play any role on the cars, or on the drivers. We play a role outside.

"If you take the UEFA Champions League or the Rugby World Cup, we sponsor the competition, we never sponsor individual sports teams."

http://www.autosport.com/(...)up-with-two-f1-teams
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_163030296
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
  woensdag 15 juni 2016 @ 13:12:31 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_163030958
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Montreal is al jaren saai ?
Zeker niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_163031091
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeker niet
Nah volgens mij is het al sinds v6 niet echt meer een hoogtepuntje.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_163031178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wilde net hetzelfde komen posten. Heineken dus in zee met twee teams maar niet als sponsoring op de auto of coureur maar meer op gebied van beleving. Ben benieuwd.
Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_163032918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 03:59 schreef twiFight het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit is bullshit. Voor alle teams telt maar 1 ding en dat zijn constructeurspunten. Als een rijder crasht dan haalt het team 0 punten. Voor de grote teams betekent dat ook nog eens dat ze daarmee een hoop potentiele punten mislopen.
Leg mij dan eens uit, waarom ik altijd bij vrijwel elke team zag, hoe de coureur met een duimbreedte op hoge snelheid langs the wall of Champions reed, waarvan sommigen zelfs de muur even toucheerde soms met fatale gevolg.
Dan neem je toch alle risico om een betere positie in te nemen of een snellere ronde te krijgen?
Als je instructies mee krijgt niet crashen, dan zorg je ervoor netjes op de weg te blijven en niet op curvestones te komen of zo dicht langs de muur passeren.
pi_163044702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
F1 meer naar de fans brengen met alles achter een paywall :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:35:30 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163072179
Even een leuk nieuwtje tussendoor, Rubens Barrichello doet tegenwoordig ook aan simracen en organiseerde afgelopen week een race op iRacing voor zijn foundation en reed zelf ook mee. Ik had bijna meegedaan maar het was toch wel iets te laat in de nacht...

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 21 juni 2016 @ 18:26:53 #67
176766 crew  zoem
zoemt
pi_163192891
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets
pi_163196982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets

21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel? _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 juni 2016 @ 20:31:05 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_163197159
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4

Dan kom je al aardig ver :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_163197332
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

21 man bij een pitstop.. Wow.. Maar echt vrolijk word ik er niet van, als het alleen gaat om 4 banden wisselen, dan komt het neer op ca 5 man per wiel. Dat moet met 3 man per wiel ook wel kunnen. 2 werkers per wiel (wiel er af + wiel er op) Houd je 4 man over voor lollipop/systeem, mannetje voor, mannetje achter met zo'n karretje en nog één iemand om de boel in gaten te houden. Dan houd je eventueel 3/4 man achter de hand voor neus wissel of ander reparatie, maar 21 bij reguliere stop is gewoon jammer. Bovendien hebben ze dan wel snelle stops, qua strategie hebben ze het bij Williams nog niet helemaal door, daar zit er maar 1 achter de tafel? _O-
Ik zou er wel voor zijn om het aantal mensen dat tijdens de stop aan de auto mag werken te beperken. Dan kun je ook nog een beetje zien wat er gebeurt.
in a crowd you lose humanity
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 juni 2016 @ 20:34:55 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_163197345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Krik x2
Reserve krik x1
Wheelgun gozer x4
Wiel opzetter x4
Wiel afhaler x4

Dan kom je al aardig ver :P
Plus lollipop, plus verkeer checker
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:37:56 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_163197480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:22 schreef Waffle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg goed. Heineken kan wel eens zijn wat de F1 nodig had. De F1 meer naar de fans brengen. Al vind ik dat de F1 het inmiddels alweer stukken beter doet dan de fabrieksteams tijd. Toen werd echt alles afgeschermd. Tegenwoordig heb ik het idee dat het beter is.
Dat afschermen is verboden. is een veiligheid gevalletje. Vooral McLaren had er een handje van.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_163198002
Die 21 man staan daar niet voor niks. Het is sneller. Zo simpel is het. Als het sneller was om het met 16 man te doen dan deden ze het met 16 man. :)

Overigens lees ik zojuist dat er sinds begin dit jaar een wet van kracht is in Italië die een eventuele uitwijking naar Imola verbied. De race in Italië mag louter en alleen op Monza gehouden worden en nergens anders. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:14:39 #74
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163199064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:26 schreef zoem het volgende:
Ik zag deze nog nergens gepost staan. Video van Ted over de pitstops van Williams:
2016 Canada - Williams’ pit-stop secrets

Deze is ook wel tof, van dit weekend.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:45:29 #75
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_163200410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Plus lollipop, plus verkeer checker
Plus man met starter plus vizierafveger plus 2xsidepodschoonmaker.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')