abonnement Unibet Coolblue
pi_162532950
Ik heb even snel een account aangemaakt omdat ik iets wil weten.

Een paar maanden geleden is mijn relatie uitgegaan en ik heb van verdriet geen interesse meer getoond in iemand. Maar een tijdje terug zag ik een jongen met een mooie lach tijdens mijn werk en ik heb gelijk zijn nummer gevraagd.

Alleen tijdens het Whatsappen kwam ik erachter dat hij 18 is wauw. Ik had hem ook best jong ingeschat maar niet zo jong. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat hij 18 is. Ik vind het stiekem wel een geil idee :9.

We hebben elkaar eigenlijk alleen nog maar op WhatsApp gesproken want hij woont in een andere stad maar we willen allebei afspreken binnenkort om een leuke tijd te hebben samen (oftewel seks :9). We zoeken allebei geen relatie trouwens.

Tot nu toe geen probleem alleen is hij nog maagd dus ik voel me er heel vreemd onder, alsof ik als volwassene beter moet weten.

Hebben jullie tips voor mij zodat zijn eerste keer goed gaat? Of denken jullie dat ik er niet aan moet beginnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Minimon op 27-05-2016 09:18:07 ]
pi_162532982
Geef hem een pijpbuurt en hij is blij
pi_162532984
Waarom niet?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:10:36 #4
64781 bonke
pipo koeie
pi_162532989
hij is nog maagd dus houd er maar rekening mee dat je bij de eerste keer al heel snel je mond vol hebt :)
pies on joe toe
pi_162533073
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:08 schreef Minimon het volgende:
Ik heb even snel een account aangemaakt omdat ik iets wil weten.

Een paar maanden geleden is mijn relatie uitgegaan en ik heb van verdriet geen interesse meer getoond in iemand. Maar een tijdje terug zag ik een jongen met een mooie lach tijdens mijn werk en ik heb gelijk zijn nummer gevraagd.

Alleen tjdens het Whatsappen kwam ik erachter dat hij 18 is wauw. Ik had hem ook best jong ingeschat maar niet zo jong. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat hij 18 is. Ik vind het stiekem wel een geil idee :9.

We hebben elkaar eigenlijk alleen nog maar op WhatsApp gesproken want hij woont in een andere stad maar we willen allebei afspreken binnenkort om een leuke tijd te hebben samen (oftewel seks :9). We zoeken allebei geen relatie trouwens.

Tot nu toe geen probleem alleen is hij nog maagd dus ik voel me er heel vreemd onder, alsof ik als volwassene beter moet weten.

Hebben jullie tips voor mij zodat zijn eerste keer goed gaat? Of denken jullie dat ik er niet aan moet beginnen?
Dat maagd gedeelte is natuurlijk onzinnig.

9 op de 10x zal 1 van de 2 in het verhaal al eerder seks hebben gehad dan de ander.

18 is volwassen dus waarom jij dan beter zou moeten weten is mij een raadsel, al was hij 16 dan nog mag het gewoon.
pi_162533391
Haha

@Theodddutchguy
Die jongen is even oud als mijn broertje en ook nog eens maagd. Het voelt gewoon vreemd. Maar verder heb ik er geen problemen mee.
pi_162533464
Dus TS, eigenlijk ben jij het probleem, niet de leeftijd van deze jongeman.
pi_162533549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef Minimon het volgende:
Maar verder heb ik er geen problemen mee.
Nou ja, dat is alles wat telt. Veel plezier
pi_162533678
Slet
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:42:02 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162534548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef Minimon het volgende:
Haha

@Theodddutchguy
Die jongen is even oud als mijn broertje en ook nog eens maagd. Het voelt gewoon vreemd. Maar verder heb ik er geen problemen mee.
Ja nou lekker belangrijk, er gewoon lekker opklimmen met die gleuf van je.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:44:00 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162534579
Mijn god wat een onkunde druipt er van af... Opzij, ik neuk 'm wel voor je, TS. :{w
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_162534608
Gewoon doe joh.
Ура для россии
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:56:39 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162534820
Ga liggen op je rug, benen omhoog, vervolgens in een hoek van 90 graden van elkaar spreiden en een beetje kreunen als je wat gepomp voelt.

Wat denk jij nou allemaal voor speciale dingen te moeten doen voor die jongen? Wil je bij zijn klaarkomen vuurwerk afsteken of hem high fiven oid? Wat denk je nou dat anders is dan anders?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:20:16 #14
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162535319
Geen probleem. Zolang je rekening houdt met hem.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162537560
ach. ik ben 40 en heb een 26 jarige vriend. dus wat is het problem. gewoon doen als het goed voeld. en als het meer word. zo wat
pi_162538384
Oh, had mij echt super tof geleken als er meer vrouwen van jouw kaliber waren ;)

Jongere leeftijd is al snel een no-go als vrouwen nog onder de 30 zijn en het woord "maagd" is natuurlijk al helemaal een afknapper.

Jij trekt je daar lekker niks van aan ^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:48:31 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_162538874
Als jij en hij dat willen doe je dat gewoon en leer je hem de fijne kneepjes. Wat is nou het probleem?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:21 schreef ludovico het volgende:
Oh, had mij echt super tof geleken als er meer vrouwen van jouw kaliber waren ;)

Jongere leeftijd is al snel een no-go als vrouwen nog onder de 30 zijn en het woord "maagd" is natuurlijk al helemaal een afknapper.

Jij trekt je daar lekker niks van aan ^O^
Lekker gek, lekker eigentijds en lekker wild :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_162539421
Ik ben ook ontmaagd door een 26-jarige, ik heb daar verder geen psychische schade van ondervonden. Voor haar was het ook wel leuk, we hebben nog een maandje of 3 heel veel seks gehad. Bereid je wel voor op een erectie die poiiiingggg doet, tegen de navel aan, die dat ook vaak blijft doen en op krachtige en eventueel premature ejaculaties. Verder moet je hem als de ervaren partij er even doorheen helpen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:09:20 #19
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162544709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:10 schreef bonke het volgende:
hij is nog maagd dus houd er maar rekening mee dat je bij de eerste keer al heel snel je mond vol hebt :)
wat :?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:09:40 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162544725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben ook ontmaagd door een 26-jarige, ik heb daar verder geen psychische schade van ondervonden. Voor haar was het ook wel leuk, we hebben nog een maandje of 3 heel veel seks gehad. Bereid je wel voor op een erectie die poiiiingggg doet, tegen de navel aan, die dat ook vaak blijft doen en op krachtige en eventueel premature ejaculaties. Verder moet je hem als de ervaren partij er even doorheen helpen.
_O-
pi_162549657
Bedankt mensen. Trouwens ik vind het niet erg dat hij maagd is begrijp me niet verkeerd :) ik vind het juist harstikke geil en ik vind het leuk dat hij jonger is. Maar ik ben best een zorgzame type, vooral omdat hij net 18 is, dus dan ga ik denken of ik wel goed bezig ben!

Maar volgens mij moet ik me niet zorgen maken want hij kijkt er erg naar uit :9 en ik ook eigenlijk. Hij is echt leuk. Dus Weltschmerz wat jij beschrijft klinkt eigenlijk best goed.
pi_162558674
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:08 schreef Minimon het volgende:
Ik heb even snel een account aangemaakt omdat ik iets wil weten.

Een paar maanden geleden is mijn relatie uitgegaan en ik heb van verdriet geen interesse meer getoond in iemand. Maar een tijdje terug zag ik een jongen met een mooie lach tijdens mijn werk en ik heb gelijk zijn nummer gevraagd.

Alleen tijdens het Whatsappen kwam ik erachter dat hij 18 is wauw. Ik had hem ook best jong ingeschat maar niet zo jong. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat hij 18 is. Ik vind het stiekem wel een geil idee :9.

We hebben elkaar eigenlijk alleen nog maar op WhatsApp gesproken want hij woont in een andere stad maar we willen allebei afspreken binnenkort om een leuke tijd te hebben samen (oftewel seks :9). We zoeken allebei geen relatie trouwens.

Tot nu toe geen probleem alleen is hij nog maagd dus ik voel me er heel vreemd onder, alsof ik als volwassene beter moet weten.

Hebben jullie tips voor mij zodat zijn eerste keer goed gaat? Of denken jullie dat ik er niet aan moet beginnen?
jezus wat een slet!!
pi_162559064
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:02 schreef Minimon het volgende:
Bedankt mensen. Trouwens ik vind het niet erg dat hij maagd is begrijp me niet verkeerd :) ik vind het juist harstikke geil en ik vind het leuk dat hij jonger is. Maar ik ben best een zorgzame type, vooral omdat hij net 18 is, dus dan ga ik denken of ik wel goed bezig ben!

Maar volgens mij moet ik me niet zorgen maken want hij kijkt er erg naar uit :9 en ik ook eigenlijk. Hij is echt leuk. Dus Weltschmerz wat jij beschrijft klinkt eigenlijk best goed.
Ik heb daar alleen maar goede herinneringen aan. Hele levendige herinneringen zelfs want het was erg spannend en eigenlijk ook wel heel erg geil voor een ontmaagding. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar als ik van anderen hoor over het gestuntel dan ben ik blij dat het bij mij anders ging. Op zich is het natuurlijk leuker en heftiger wanneer je verliefd bent op degene die je ontmaagdt, maar je moet er toch een keer aan geloven. Er zijn gewoon jongens die de fase van het eerste vriendinnetje, handje vasthouden en voorzichtig steeds verder gaan niet hebben gehad en die moeten op een gegeven moment ook een keer meedoen, ipv aan de zijlijn blijven staan.

Op een gegeven moment ben je er echt aan toe, dan loop je al een paar jaar met heel veel ongebruikte seksuele energie rond en is het tijd voor je volgende levensfase wat dat betreft. Dan is een aantrekkelijke jonge vrouw met wie het niets echts zal worden een stuk beter dan dronken gestuntel met een vaag type uit de kroeg of snel even een halfuurtje in een tent op een of andere zuipcamping.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 29 mei 2016 @ 14:19:32 #24
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_162590732
Ik zeg doen. Val je ook op oudere mannen? ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_162591001
Je moet de leiding nemen en hem zo hard bangen dat ie in 1x pro is
pi_162591043
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:56 schreef SpecialK het volgende:
Ga liggen op je rug, benen omhoog, vervolgens in een hoek van 90 graden van elkaar spreiden en een beetje kreunen als je wat gepomp voelt.

Wat denk jij nou allemaal voor speciale dingen te moeten doen voor die jongen? Wil je bij zijn klaarkomen vuurwerk afsteken of hem high fiven oid? Wat denk je nou dat anders is dan anders?
Klinkt alsof jij niet goed bent in neuken tbh
  zondag 29 mei 2016 @ 15:29:47 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162593134
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:29 schreef Drug het volgende:

[..]

Klinkt alsof jij niet goed bent in neuken tbh
Volgens die schandknapen die ik achter het centraal oppik ben ik de beste.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_162607256
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zeg doen. Val je ook op oudere mannen? ;)
Nee haha ik val eigenlijk vooral op jongens van rond de 20 jaar tot 25 jaar. En nu ook 18 dus haha.

Maaarrrrr mijn potentiële fuckboy geeft gezegd dat hij het toch eng vindt om zijn eerste keer te hebben met iemand die hij alleen op WhatsApp spreekt en 1 keer heeft gezien in het echt..hij vindt mij heel mooi en sexy en blabla maar hij wilt zijn eerste keer speciaal hebben met een vriendinnetje. Dus ik heb gezegd dat als hij er niet klaar voor is dat het niet doorgaat natuurlijk. Wel jammer :9
  zondag 29 mei 2016 @ 23:40:37 #29
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_162608886
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:45 schreef Minimon het volgende:

[..]

Nee haha ik val eigenlijk vooral op jongens van rond de 20 jaar tot 25 jaar. En nu ook 18 dus haha.

Maaarrrrr mijn potentiële fuckboy geeft gezegd dat hij het toch eng vindt om zijn eerste keer te hebben met iemand die hij alleen op WhatsApp spreekt en 1 keer heeft gezien in het echt..hij vindt mij heel mooi en sexy en blabla maar hij wilt zijn eerste keer speciaal hebben met een vriendinnetje. Dus ik heb gezegd dat als hij er niet klaar voor is dat het niet doorgaat natuurlijk. Wel jammer :9
Joh een 18 jarige spuit je heel snel vol
Sterker door strijd
pi_162609004
Nice.
pi_162613485
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:45 schreef Minimon het volgende:

[..]

Nee haha ik val eigenlijk vooral op jongens van rond de 20 jaar tot 25 jaar. En nu ook 18 dus haha.

Maaarrrrr mijn potentiële fuckboy geeft gezegd dat hij het toch eng vindt om zijn eerste keer te hebben met iemand die hij alleen op WhatsApp spreekt en 1 keer heeft gezien in het echt..hij vindt mij heel mooi en sexy en blabla maar hij wilt zijn eerste keer speciaal hebben met een vriendinnetje. Dus ik heb gezegd dat als hij er niet klaar voor is dat het niet doorgaat natuurlijk. Wel jammer :9
Jullie hebben het ook wel een beetje verpest met zijn tweeen. Misschien is het de tijdgeest en ben ik ouderwets, maar bespreken dat hij maagd is, duidelijk afbakenen wat de verwachtingen zijn, en die jongen die zijn eigen ontmaagding plant en wil organiseren en eisen stelt en zich laat leiden door angst ipv spanning. Geen verleiding, geen twijfel, geen onzekerheid, spanning en risico vermijden, wat is er gebeurd met het spel, het onverwachte en je iets laten overkomen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_162613902
Naja weet je sinds een paar maanden is mijn relatie van 8 jaar uitgegaan en ik moet er nog een beetje inkomen :9. Ik heb voor mijn ex ook nooit gedate en die jongen van 18 was ook echt de eerste in wie ik interesse toonde na maanden verdriet. Dus veel ervaring heb ik ook niet. Jammer dat ik het niet goed heb aangepakt en hem heb afgeschrikt (denk ik) want hij is echt een schatje.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 mei 2016 @ 10:45:15 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162614143
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:29 schreef Minimon het volgende:
Naja weet je sinds een paar maanden is mijn relatie van 8 jaar uitgegaan en ik moet er nog een beetje inkomen :9. Ik heb voor mijn ex ook nooit gedate en die jongen van 18 was ook echt de eerste in wie ik interesse toonde na maanden verdriet. Dus veel ervaring heb ik ook niet. Jammer dat ik het niet goed heb aangepakt en hem heb afgeschrikt (denk ik) want hij is echt een schatje.
Ik ben net 18+ en maagd. Dus.
pi_162615893
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:29 schreef Minimon het volgende:
Naja weet je sinds een paar maanden is mijn relatie van 8 jaar uitgegaan en ik moet er nog een beetje inkomen :9. Ik heb voor mijn ex ook nooit gedate en die jongen van 18 was ook echt de eerste in wie ik interesse toonde na maanden verdriet. Dus veel ervaring heb ik ook niet. Jammer dat ik het niet goed heb aangepakt en hem heb afgeschrikt (denk ik) want hij is echt een schatje.
Ik verbaas me meer over hem dan over jou, maar als je het als een contract gaat uitonderhandelen dan krijg je er misschien wat al teveel bedachtzaamheid bij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:16:24 #35
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162712277
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben ook ontmaagd door een 26-jarige, ik heb daar verder geen psychische schade van ondervonden. Voor haar was het ook wel leuk, we hebben nog een maandje of 3 heel veel seks gehad. Bereid je wel voor op een erectie die poiiiingggg doet, tegen de navel aan, die dat ook vaak blijft doen en op krachtige en eventueel premature ejaculaties. Verder moet je hem als de ervaren partij er even doorheen helpen.
Hoe oud was jij?

Jammer dat hij is afgehaakt TS, al kan ik het me ergens ook wel voorstellen. Ach, doen zich vast meer kansen voor :). En dan er vooral op een ontspannen manier mee omgaan.
pi_162713460
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:16 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hoe oud was jij?

Jammer dat hij is afgehaakt TS, al kan ik het me ergens ook wel voorstellen. Ach, doen zich vast meer kansen voor :). En dan er vooral op een ontspannen manier mee omgaan.
Ik was 19. Als wij toen een contract over mijn ontmaagding hadden uitonderhandeld was het er vast ook niet meer van gekomen. Soms moet je gewoon doen ipv alles doodwhatsappen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:24:44 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162714016
Op dit gebied, en ook veel andere gebieden, heb ik gewoon medelijden met de "jeugd van tegenwoordig".
Vroeger stond jeugd voor vlot, vrij, niet preuts, lekker doen waaar je zin in had, experimenteren enz.
Nu is het het tegenpvergestelde, de jeugd van nu zijn de oudjes van ons, van heel vroeger. Ze zijn zoals zo een beetje qua denken, durven en zo als mijn ouders, dus in de leeftijd van 90. Behalve met drugs slikken, daarin zijn jullie ons wel voorbijgestreefd.

Ik ben blij dat het in de tijd dat ik jong was toch heel anders was.

Tegenwoordig: flexbanen, wanneer en misschien zelfs niet AOW, pensioen. Jaarkontrakten. Een regering die steeds meer aanstuurt op tweedeling (de elite, de rijken, een handvol handlangers) enerzijds, anderzijds zij die daarvoor letterlijk en figuurlijk moeten betalen. Absurde regels en mensen die daar ook nog aan willen vasthouden (zoals dat jongetje dat om medische redenen besneden moest worden, pijn had, in het ziekenhuis lag en helaas, het mocht van mevrouw de minister niet gebeuren op kosten van de ziektekostenverzekering.
Steeds harder en zakelijker optreden van instellingen, nagenoeg afschaffen van de geestelijke gezondheidszorg met zelfdodingen door nog heel jonge mensen die jaren voor hulp smeken als gevolg. Terreurdreiging,miljoenen vluchtelingen, afbreuk van sociale kontakten ten gunste van het internet.Kortom, de ontmenselijking van de samenleving! Afschaffen van de bejaardenhuizen. Hoe is het mogelijk! Enz. enz.
Ik stop maar met opsommen, want hoewel het mij nauwelijks aangaat, als 69 jarige, krijg ik zelf al zin om te springen door al die ellende. Beetje moeilijk, woon in bungalow en zelfs als ik op het dak klim is dat niet hoog genoeg om de dood in te springen. Maar ligt er niet een of ander voorstel om iedereen boven de 50 en niet meer werkzaam (=geld opbrengend) een zelfmoordpil te geven? als je dan een keer een dip hebt hoef je die maar uit het medicijnkastje te halen, te slikken en ...

O~) O-)

[ Bericht 14% gewijzigd door LeesFoknl op 03-06-2016 13:30:00 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:57:46 #38
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162715112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik was 19. Als wij toen een contract over mijn ontmaagding hadden uitonderhandeld was het er vast ook niet meer van gekomen. Soms moet je gewoon doen ipv alles doodwhatsappen.
Ja, eens. Bij mij was het niet gepland, hebben het er ook niet over gehad. Heb mijn ontmaagding ook wel als redelijk ontspannen ervaren. Natuurlijk is het wel een beetje spannend om zoveel redenen, maar al met al was het leuk, lief en best lekker :).
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:58:39 #39
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162715133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Op dit gebied, en ook veel andere gebieden, heb ik gewoon medelijden met de "jeugd van tegenwoordig".
Vroeger stond jeugd voor vlot, vrij, niet preuts, lekker doen waaar je zin in had, experimenteren enz.
Nu is het het tegenpvergestelde, de jeugd van nu zijn de oudjes van ons, van heel vroeger. Ze zijn zoals zo een beetje qua denken, durven en zo als mijn ouders, dus in de leeftijd van 90. Behalve met drugs slikken, daarin zijn jullie ons wel voorbijgestreefd.

Ik ben blij dat het in de tijd dat ik jong was toch heel anders was.

Tegenwoordig: flexbanen, wanneer en misschien zelfs niet AOW, pensioen. Jaarkontrakten. Een regering die steeds meer aanstuurt op tweedeling (de elite, de rijken, een handvol handlangers) enerzijds, anderzijds zij die daarvoor letterlijk en figuurlijk moeten betalen. Absurde regels en mensen die daar ook nog aan willen vasthouden (zoals dat jongetje dat om medische redenen besneden moest worden, pijn had, in het ziekenhuis lag en helaas, het mocht van mevrouw de minister niet gebeuren op kosten van de ziektekostenverzekering.
Steeds harder en zakelijker optreden van instellingen, nagenoeg afschaffen van de geestelijke gezondheidszorg met zelfdodingen door nog heel jonge mensen die jaren voor hulp smeken als gevolg. Terreurdreiging,miljoenen vluchtelingen, afbreuk van sociale kontakten ten gunste van het internet.Kortom, de ontmenselijking van de samenleving! Afschaffen van de bejaardenhuizen. Hoe is het mogelijk! Enz. enz.
Ik stop maar met opsommen, want hoewel het mij nauwelijks aangaat, als 69 jarige, krijg ik zelf al zin om te springen door al die ellende. Beetje moeilijk, woon in bungalow en zelfs als ik op het dak klim is dat niet hoog genoeg om de dood in te springen. Maar ligt er niet een of ander voorstel om iedereen boven de 50 en niet meer werkzaam (=geld opbrengend) een zelfmoordpil te geven? als je dan een keer een dip hebt hoef je die maar uit het medicijnkastje te halen, te slikken en ...

O~) O-)
Leuk voor in het dagboek of je afscheidsbrief maar geen idee wat het in dit topic doet.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:15:45 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162715737
Tja, als je het verband niet ziet .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:39:45 #41
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_162716560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:15 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, als je het verband niet ziet .....
Linkse rat
Sterker door strijd
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:06:41 #42
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_162717399
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Joh een 18 jarige spuit je heel snel vol
Ik kwam de eerste keer niet eens klaar (door het neuken) dus dat is ook niet altijd gezegd. :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:16:04 #43
405177 Derive
Afleiden.
pi_162717590
Jammer dat het niet gelukt is TS -O-. Er zouden meer vrouwen zoals jij moeten zijn, als verlegen 18 jarige had ik er voor getekend om versierd te worden door een meid van 25 die vervolgens aanbied de fijne kneepjes van het genot te leren en daar nog van zou genieten ook _O_.
pi_162720023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:16 schreef Derive het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is TS -O-. Er zouden meer vrouwen zoals jij moeten zijn, als verlegen 18 jarige had ik er voor getekend om versierd te worden door een meid van 25 die vervolgens aanbied de fijne kneepjes van het genot te leren en daar nog van zou genieten ook _O_.
^O^
Zeker waar
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_162721038
Ik ben 23 en geen maagd want ben een eckte FOK!er

maar wil best dat rollespel doen hoor.
Error404
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:26:08 #46
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_162735848
Ik was op MN 18e zo hard gekomen. Dat je gezicht vastgeplakt zou zitten aan de muur.
Sterker door strijd
pi_162757297
Bedankt voor alle steun hahaha. Ondertussen heeft hij aangegeven dat hij toch wel interesse heeft dus we gaan binnenkort afspreken. Hopelijk bedenkt hij zich niet tot die tijd maar dat zien wel dan wel.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:22:27 #48
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_162757565
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:14 schreef Minimon het volgende:
Bedankt voor alle steun hahaha. Ondertussen heeft hij aangegeven dat hij toch wel interesse heeft dus we gaan binnenkort afspreken. Hopelijk bedenkt hij zich niet tot die tijd maar dat zien wel dan wel.
Haha wat een held: geef dit maar door.
Pak deze kans. Is toch bloedgeil om met je baby face een 25 jarige snoeihard Te neuken en onder Te spuiten?
Sterker door strijd
pi_162757995
Je moet het maar zo zien TS. Jij bent voor hem niet de zoveelste waarmee hij het bed gaat delen. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 5 juni 2016 @ 10:08:36 #50
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_162758033
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:14 schreef Minimon het volgende:
Bedankt voor alle steun hahaha. Ondertussen heeft hij aangegeven dat hij toch wel interesse heeft dus we gaan binnenkort afspreken. Hopelijk bedenkt hij zich niet tot die tijd maar dat zien wel dan wel.
En Anders geef ik je wel een lekkere beurt
Sterker door strijd
  zondag 5 juni 2016 @ 10:20:03 #51
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162758160
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:08 schreef workhard12 het volgende:

[..]

En Anders geef ik je wel een lekkere beurt
Ga anders even lekker naar ONZ 💩.
  zondag 5 juni 2016 @ 15:08:02 #52
405177 Derive
Afleiden.
pi_162763167
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:14 schreef Minimon het volgende:
Bedankt voor alle steun hahaha. Ondertussen heeft hij aangegeven dat hij toch wel interesse heeft dus we gaan binnenkort afspreken. Hopelijk bedenkt hij zich niet tot die tijd maar dat zien wel dan wel.
Nice _O_. Geef de beste knul de nacht van z'n leven :7
pi_162763222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef Minimon het volgende:
Haha

@Theodddutchguy
Die jongen is even oud als mijn broertje en ook nog eens maagd. Het voelt gewoon vreemd. Maar verder heb ik er geen problemen mee.
Je hebt binnen 30 seconden zijn zaad in je. Dus daarna gewoon nog een keer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162764288
Whqhahahaha
  maandag 6 juni 2016 @ 09:47:22 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162782032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Op dit gebied, en ook veel andere gebieden, heb ik gewoon medelijden met de "jeugd van tegenwoordig".
Vroeger stond jeugd voor vlot, vrij, niet preuts, lekker doen waaar je zin in had, experimenteren enz.
Nu is het het tegenpvergestelde, de jeugd van nu zijn de oudjes van ons, van heel vroeger. Ze zijn zoals zo een beetje qua denken, durven en zo als mijn ouders, dus in de leeftijd van 90. Behalve met drugs slikken, daarin zijn jullie ons wel voorbijgestreefd.

Ik ben blij dat het in de tijd dat ik jong was toch heel anders was.

Tegenwoordig: flexbanen, wanneer en misschien zelfs niet AOW, pensioen. Jaarkontrakten. Een regering die steeds meer aanstuurt op tweedeling (de elite, de rijken, een handvol handlangers) enerzijds, anderzijds zij die daarvoor letterlijk en figuurlijk moeten betalen. Absurde regels en mensen die daar ook nog aan willen vasthouden (zoals dat jongetje dat om medische redenen besneden moest worden, pijn had, in het ziekenhuis lag en helaas, het mocht van mevrouw de minister niet gebeuren op kosten van de ziektekostenverzekering.
Steeds harder en zakelijker optreden van instellingen, nagenoeg afschaffen van de geestelijke gezondheidszorg met zelfdodingen door nog heel jonge mensen die jaren voor hulp smeken als gevolg. Terreurdreiging,miljoenen vluchtelingen, afbreuk van sociale kontakten ten gunste van het internet.Kortom, de ontmenselijking van de samenleving! Afschaffen van de bejaardenhuizen. Hoe is het mogelijk! Enz. enz.
Ik stop maar met opsommen, want hoewel het mij nauwelijks aangaat, als 69 jarige, krijg ik zelf al zin om te springen door al die ellende. Beetje moeilijk, woon in bungalow en zelfs als ik op het dak klim is dat niet hoog genoeg om de dood in te springen. Maar ligt er niet een of ander voorstel om iedereen boven de 50 en niet meer werkzaam (=geld opbrengend) een zelfmoordpil te geven? als je dan een keer een dip hebt hoef je die maar uit het medicijnkastje te halen, te slikken en ...

O~) O-)
Goed verhaal :')
  maandag 6 juni 2016 @ 14:08:46 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162787793
Ja hé, goed hé!?

_O_ _O_ _O_ _O_
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 juni 2016 @ 14:17:30 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162787980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

^O^
Zeker waar
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:16 schreef Derive het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is TS -O-. Er zouden meer vrouwen zoals jij moeten zijn, als verlegen 18 jarige had ik er voor getekend om versierd te worden door een meid van 25 die vervolgens aanbied de fijne kneepjes van het genot te leren en daar nog van zou genieten ook _O_.
Heel erg waar! Je zou er een medaille voor moeten krijgen. Meen ik echt.
Zou zelf ook eens een afspraak met je willen (maar mag niet van de vrouw hehe) voor een rollenspelletje. Ik doe dan met mijn 69 jaar of ik een jongen ben van 16 en nog helemaal niks weet. dan vraag ik: oh, waar is dat knopje voor? en jij zegrt dan, dat is het startknopje, voel gerust maar eens ..., druk er maar eens op, maar niet tehard!
En vervolgens zeg ik: ik heb een klein puistje onder aan mijn buik, en jij zegt dan, kom maar eens hier dan maak ik er een grote van. Hehhehe slurp !!

O-) :Y *O* _O- :W :W

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 06-06-2016 14:19:52 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 juni 2016 @ 14:23:34 #58
405177 Derive
Afleiden.
pi_162788123
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Heel erg waar! Je zou er een medaille voor moeten krijgen. Meen ik echt.
Zou zelf ook eens een afspraak met je willen (maar mag niet van de vrouw hehe) voor een rollenspelletje. Ik doe dan met mijn 69 jaar of ik een jongen ben van 16 en nog helemaal niks weet. dan vraag ik: oh, waar is dat knopje voor? en jij zegrt dan, dat is het startknopje, voel gerust maar eens ..., druk er maar eens op, maar niet tehard!
En vervolgens zeg ik: ik heb een klein puistje onder aan mijn buik, en jij zegt dan, kom maar eens hier dan maak ik er een grote van. Hehhehe slurp !!

O-) :Y *O* _O- :W :W
Gast _O- :')
pi_162793443
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]


[..]

Heel erg waar! Je zou er een medaille voor moeten krijgen. Meen ik echt.
Zou zelf ook eens een afspraak met je willen (maar mag niet van de vrouw hehe) voor een rollenspelletje. Ik doe dan met mijn 69 jaar of ik een jongen ben van 16 en nog helemaal niks weet. dan vraag ik: oh, waar is dat knopje voor? en jij zegrt dan, dat is het startknopje, voel gerust maar eens ..., druk er maar eens op, maar niet tehard!
En vervolgens zeg ik: ik heb een klein puistje onder aan mijn buik, en jij zegt dan, kom maar eens hier dan maak ik er een grote van. Hehhehe slurp !!

O-) :Y *O* _O- :W :W
Wtf did I just read haha.

Met die jongen heb ik eind juni afgesproken trouwens. Ik wacht eerst even op mijn loon (moet eindje reizen met de trein) en ik moet toch rond die tijd toevallig dezelfde kant op om op visite te gaan bij een vriendin :9 dus dat ga ik dan combineren.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:44:23 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162811291
Neem in een redelijk net hotel een kamer, als je / jullie dat financieel kunnen trekken. Plan veel tijd samen in, zodat er geen (tijds)druk is. In een weekend, met een overnachting, zal het er dan beslist wel van komen. Voor of na het diner, het drankje aan de bar, het ontbijt. Samen in het bad, neem een flesje baby olie en een flesje body lotion mee en masseer hem, hij jou, jullie mekaar.
Moet toch lukken, een gezonde jongeman van 18 en een gezonde vrouw van 25 die beiden "willen", een weekend samen op een kamer. Als het aan mij lag deed ik het met jullie zo als met mijn dekkater. Kreeg hij een klantje (en ik kreeg dan 300 gulden, was een milenium terug) dan ruimde ik de badkamer leeg van alle losse spullen (ja, ook bij katten kan het wel eens wild eraan toe gaan) en sloot hen dan een nacht samen op, Was heel leuk om te zien hoe mijn kater die krolse poes dan verleidde met lieve woordjes, miaw miaw miaw, wat zoveel betekent als kom maar hier schatje, ik zal je geen pijn doen. Maar hij wist wel dat ie haar wel pijn zou doen, maar daarvoor moet je maar eens opzoeken hoe bij katten de bevruchting anatomisch werkt. dat gaat te ver voor hier.

:W :W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163115606
Ik wilde even nog melden dat het feestje niet doorgaat 😕 de jongen van 18 is toch te onzeker omdat hij maagd is en stiekem een crush heeft op een ander meisje. Hij wilt dat zijn eerste keer speciaal wordt. Dus ik laat het hierbij haha. Toch bedankt voor de tips.

Ik heb mijn oogje laten vallen op een jongen van 22 ondertussen en we praten nu bijna iedere dag op WhatsApp dus ik hoop dat ik bij hem meer geluk heb 😂
  zondag 19 juni 2016 @ 10:35:33 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_163132442
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:52 schreef Minimon het volgende:
Ik wilde even nog melden dat het feestje niet doorgaat 😕 de jongen van 18 is toch te onzeker omdat hij maagd is en stiekem een crush heeft op een ander meisje. Hij wilt dat zijn eerste keer speciaal wordt. Dus ik laat het hierbij haha. Toch bedankt voor de tips.

Ik heb mijn oogje laten vallen op een jongen van 22 ondertussen en we praten nu bijna iedere dag op WhatsApp dus ik hoop dat ik bij hem meer geluk heb 😂
Misschien kun je anders nog een fokker scoren!
  zondag 19 juni 2016 @ 18:27:55 #63
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_163142887
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Heel erg waar! Je zou er een medaille voor moeten krijgen. Meen ik echt.
Zou zelf ook eens een afspraak met je willen (maar mag niet van de vrouw hehe) voor een rollenspelletje. Ik doe dan met mijn 69 jaar of ik een jongen ben van 16 en nog helemaal niks weet. dan vraag ik: oh, waar is dat knopje voor? en jij zegrt dan, dat is het startknopje, voel gerust maar eens ..., druk er maar eens op, maar niet tehard!
En vervolgens zeg ik: ik heb een klein puistje onder aan mijn buik, en jij zegt dan, kom maar eens hier dan maak ik er een grote van. Hehhehe slurp !!

O-) :Y *O* _O- :W :W
Dit is de reden waarom mensen verzwijgen dat ze op FOK! zitten.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 19 juni 2016 @ 18:30:36 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163142950
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:52 schreef Minimon het volgende:
Ik wilde even nog melden dat het feestje niet doorgaat 😕 de jongen van 18 is toch te onzeker omdat hij maagd is en stiekem een crush heeft op een ander meisje. Hij wilt dat zijn eerste keer speciaal wordt. Dus ik laat het hierbij haha. Toch bedankt voor de tips.

Ik heb mijn oogje laten vallen op een jongen van 22 ondertussen en we praten nu bijna iedere dag op WhatsApp dus ik hoop dat ik bij hem meer geluk heb 😂
Wens je / jullie veel succes en plezier, dat het (vooral voor hem, hij is toch maagd?) een heuglijke gebeurtenis mag worden!

^O^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163152881
Ik ben 25 en ik heb zaterdag een date met iemand van 16 :P
Mocht ik in de problemen komen toon ik gewoon het bericht op tinder waar ze zegt dat ze er zelf achter staat :P

Dusja boeiend, zeker als je geen relatie wil.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163154109
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:52 schreef Minimon het volgende:
Ik wilde even nog melden dat het feestje niet doorgaat 😕 de jongen van 18 is toch te onzeker omdat hij maagd is en stiekem een crush heeft op een ander meisje. Hij wilt dat zijn eerste keer speciaal wordt. Dus ik laat het hierbij haha. Toch bedankt voor de tips.

Ik heb mijn oogje laten vallen op een jongen van 22 ondertussen en we praten nu bijna iedere dag op WhatsApp dus ik hoop dat ik bij hem meer geluk heb 😂
Via Tinder?
pi_163154313
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:25 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben 25 en ik heb zaterdag een date met iemand van 16 :P
Mocht ik in de problemen komen toon ik gewoon het bericht op tinder waar ze zegt dat ze er zelf achter staat :P

Dusja boeiend, zeker als je geen relatie wil.
Ik vraag me dan weer af wat je als man van 25 met een meisje van 16 wil of moet.
Je wil geen relatie, dus alleen sex? Zou je het dan niet een paar jaar ouder zoeken?
pi_163154359
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan weer af wat je als man van 25 met een meisje van 16 wil of moet.
Je wil geen relatie, dus alleen sex? Zou je het dan niet een paar jaar ouder zoeken?
Ze spreekt mij toch aan, ik heb instellingen van 18-35, ze heeft zelf besloten het gesprek te beginnen na de match (ik like alles zonder te kijken), of ik haar ga geven weet ik niet, ik ga zelf geen move maken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163161175
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Via Tinder?
Nee gewoon aangesproken op straat :9
pi_163161870
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:25 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben 25 en ik heb zaterdag een date met iemand van 16 :P
Mocht ik in de problemen komen toon ik gewoon het bericht op tinder waar ze zegt dat ze er zelf achter staat :P

Dusja boeiend, zeker als je geen relatie wil.
Lucky bastard!

Wat is nou precies die regel in Nederland nou? Want de één zegt je mag ze neuken vanaf 16 en de ander zegt vanaf 18. Maar wat is dan dat verschil? Want bij beide leeftijden moet ze er toch achter staan? :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163161893
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef Minimon het volgende:

[..]

Nee gewoon aangesproken op straat :9
Doen mensen dat nog joh?

Hoe ging dat dan precies?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162092
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:48 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Lucky bastard!

Wat is nou precies die regel in Nederland nou? Want de één zegt je mag ze neuken vanaf 16 en de ander zegt vanaf 18. Maar wat is dan dat verschil? Want bij beide leeftijden moet ze er toch achter staan? :')
Volgens mij 16 als ze er zelf bewust van is. Maar voor de zekerheid laat ik haar de move maken en heb ik bewijs dat ik er naar gevraagd heb :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162104
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef Minimon het volgende:

[..]

Nee gewoon aangesproken op straat :9
Jij spreekt jongetjes aan op straat? :')
pi_163162117
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Volgens mij 16 als ze er zelf bewust van is. Maar voor de zekerheid laat ik haar de move maken en heb ik bewijs dat ik er naar gevraagd heb :P
dus als ze 18 zijn hoeven ze zich er niet van bewust te zijn?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162137
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Volgens mij 16 als ze er zelf bewust van is. Maar voor de zekerheid laat ik haar de move maken en heb ik bewijs dat ik er naar gevraagd heb :P
Waarmee je eigenlijk al aangeeft dat het een beetje op het randje is ;)
pi_163162146
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dus als ze 18 zijn hoeven ze zich er niet van bewust te zijn?
Dan zijn ze legaal, dan zet ik zelf een move :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162160
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:00 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan zijn ze legaal, dan zet ik zelf een move :7
dus ze zijn NIET legaal als ze 16 zijn maar je mag ze wel neuken? Nu snap ik er niks meer van :?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162211
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:01 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dus ze zijn NIET legaal als ze 16 zijn maar je mag ze wel neuken? Nu snap ik er niks meer van :?
Even opzoeken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162270
Mag gewoon :7 Alleen je mag het niet filmen onder de 18 :')
Dan ga ik wel een move maken :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162351
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:06 schreef Aiciu het volgende:
Mag gewoon :7 Alleen je mag het niet filmen onder de 18 :')
Dan ga ik wel een move maken :P
bron?

op dat filmen na dat begrijp ik wel dat dat niet mag, maar ja wie wilt nou zoiets
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162381
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:09 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

bron?

op dat filmen na dat begrijp ik wel dat dat niet mag, maar ja wie wilt nou zoiets
KLB / Mensen die denken dat seks met 16 jarige illegaal is
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162520
quote:
ik zie fok nou niet echt als een legitieme bron :P

liever een overheidssite of nog beter het artikel in de wet zo dan weet je dat het klopt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162556
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:15 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ik zie fok nou niet echt als een legitieme bron :P

liever een overheidssite of nog beter het artikel in de wet zo dan weet je dat het klopt
In de rechtspraak is echter bepaald dat het in principe strafbaar is om beneden de 16 jaar met leeftijdsgenootjes gemeenschap te hebben, maar dat het niet altijd als een ontuchtige handeling wordt aangemerkt2. De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162571
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef Aiciu het volgende:

[..]

In de rechtspraak is echter bepaald dat het in principe strafbaar is om beneden de 16 jaar met leeftijdsgenootjes gemeenschap te hebben, maar dat het niet altijd als een ontuchtige handeling wordt aangemerkt2. De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar.
dus 16 jaar is gewoon hetzelfde als 18 jaar? waar zat de TS dan over te miepen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162585
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:17 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dus 16 jaar is gewoon hetzelfde als 18 jaar? waar zat de TS dan over te miepen?
Dat mensen denken dat de grens op 18 ligt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162610
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:18 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat mensen denken dat de grens op 18 ligt.
oh

dus verder is er geen enkel verschil dus of je nou iemand neukt van 18 of 16 (zolang ze het maar zelf wil maar dat spreekt bij alles voor zich)?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162714
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:19 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

oh

dus verder is er geen enkel verschil dus of je nou iemand neukt van 18 of 16 (zolang ze het maar zelf wil maar dat spreekt bij alles voor zich)?
Maar ik dacht dat als ik een 16 jarige neuk dat haar ouders mij dan kunnen aanklagen mochten ze dat willen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162730
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:23 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat als ik een 16 jarige neuk dat haar ouders mij dan kunnen aanklagen mochten ze dat willen.
ja dat weet ik niet k heb nog steeds geen wetboek regel dinges gezien
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163162799
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:24 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja dat weet ik niet k heb nog steeds geen wetboek regel dinges gezien
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/245.html
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163162835
quote:
dat is voor jonger dan 16, dat moeten we sowieso niet willen met z'n allen.

Ik heb het over 16 tot 18 jaar
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163176653
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:49 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Doen mensen dat nog joh?

Hoe ging dat dan precies?
Ik doe het omdat mijn relatie van 8 jaar is verbroken een tijdje geleden. Dus nu denk ik: je leeft maar 1 keer dus als je een leuke jongen ziet spreek hem gewoon aan!

Ik liep op hem af en ik zei:
"Hiiii. Ik zag je lopen en ik vind je echt een leuke jongen...hoe oud ben je?"
"Huuuuuh oh echt?!? Ik ben 22".
"Ik ben 25, woon je in de buurt?"
"Nee bla bla iets over hemzelf"
"Oh ok jammer, ik woon wel hier ergens. Mag ik misschien jouw nummer weten?"
"OH UHM JA"

Toevallig hebben we erg veel gemeen dus we hebben echt leuke gesprekken. Zijn persoonlijkheid is ook erg leuk op WhatsApp. Die jongen van 18 vond ik gewoon leuk omdat hij zo jong is en dat vond ik sexy maar met deze jongen kan ik veel beter praten.
pi_163176721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Jij spreekt jongetjes aan op straat? :')
Yes

Ik word later cougar 😛
pi_163177185
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef Minimon het volgende:

[..]

Yes

Ik word later cougar 😛

Waar loop je zoal rond? Dan ga ik daar rondhangen. :D
pi_163180591
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:29 schreef Minimon het volgende:

[..]

Ik doe het omdat mijn relatie van 8 jaar is verbroken een tijdje geleden. Dus nu denk ik: je leeft maar 1 keer dus als je een leuke jongen ziet spreek hem gewoon aan!

Ik liep op hem af en ik zei:
"Hiiii. Ik zag je lopen en ik vind je echt een leuke jongen...hoe oud ben je?"
"Huuuuuh oh echt?!? Ik ben 22".
"Ik ben 25, woon je in de buurt?"
"Nee bla bla iets over hemzelf"
"Oh ok jammer, ik woon wel hier ergens. Mag ik misschien jouw nummer weten?"
"OH UHM JA"

Toevallig hebben we erg veel gemeen dus we hebben echt leuke gesprekken. Zijn persoonlijkheid is ook erg leuk op WhatsApp. Die jongen van 18 vond ik gewoon leuk omdat hij zo jong is en dat vond ik sexy maar met deze jongen kan ik veel beter praten.
godver waarom kom ik nooit zulke meisjes tegen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163328997
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:31 schreef Minimon het volgende:

[..]

Yes

Ik word later cougar 😛

Ik ben trouwens ook 18. Mocht het niet lukken met die jongen dan weet je me te vinden?
pi_163334236
Ik kan ook wel voor een dag 18 zijn
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163370455
En wanneer gaat het gebeuren?
Verwacht eigenlijk wel even een omschrijving van hoe en wat precies...

Neukse!!
pi_163540324
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:02 schreef Minimon het volgende:
Bedankt mensen. Trouwens ik vind het niet erg dat hij maagd is begrijp me niet verkeerd :) ik vind het juist harstikke geil en ik vind het leuk dat hij jonger is. Maar ik ben best een zorgzame type, vooral omdat hij net 18 is, dus dan ga ik denken of ik wel goed bezig ben!

Maar volgens mij moet ik me niet zorgen maken want hij kijkt er erg naar uit :9 en ik ook eigenlijk. Hij is echt leuk. Dus Weltschmerz wat jij beschrijft klinkt eigenlijk best goed.
Is het ook niet een beetje als een vrouw ouder is dan de man , de man bijna automatisch onderdanig is.
pi_163705617
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:52 schreef Minimon het volgende:
Ik wilde even nog melden dat het feestje niet doorgaat 😕 de jongen van 18 is toch te onzeker omdat hij maagd is en stiekem een crush heeft op een ander meisje. Hij wilt dat zijn eerste keer speciaal wordt. Dus ik laat het hierbij haha. Toch bedankt voor de tips.

Ik heb mijn oogje laten vallen op een jongen van 22 ondertussen en we praten nu bijna iedere dag op WhatsApp dus ik hoop dat ik bij hem meer geluk heb 😂
Die gaat zo teleurgesteld worden _O-

Dan durft hij eindelijk zijn speciale meisje te vragen voor een drankje, en dan wijst zij hem af, voor een gast van 25 die haar gewoon wil volblaffen nadat hij zijn wiet langs zijn klantjes heeft gebracht.

Vloekend ligt de jongen dan in bed: "Was ik maar op het voorstel van Minimom in gegaan, sukkel ben ik ook!" :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163708487
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:21 schreef Minimon het volgende:

[..]

Nee gewoon aangesproken op straat :9
Terwijl je Pokemon Go speelde?
pi_163711027
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:08 schreef Minimon het volgende:
Ik heb even snel een account aangemaakt omdat ik iets wil weten.

Een paar maanden geleden is mijn relatie uitgegaan en ik heb van verdriet geen interesse meer getoond in iemand. Maar een tijdje terug zag ik een jongen met een mooie lach tijdens mijn werk en ik heb gelijk zijn nummer gevraagd.

Alleen tijdens het Whatsappen kwam ik erachter dat hij 18 is wauw. Ik had hem ook best jong ingeschat maar niet zo jong. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg dat hij 18 is. Ik vind het stiekem wel een geil idee :9.

We hebben elkaar eigenlijk alleen nog maar op WhatsApp gesproken want hij woont in een andere stad maar we willen allebei afspreken binnenkort om een leuke tijd te hebben samen (oftewel seks :9). We zoeken allebei geen relatie trouwens.

Tot nu toe geen probleem alleen is hij nog maagd dus ik voel me er heel vreemd onder, alsof ik als volwassene beter moet weten.

Hebben jullie tips voor mij zodat zijn eerste keer goed gaat? Of denken jullie dat ik er niet aan moet beginnen?
Ik ben zelf ook 18 en heb ook ooit een leuke dame ontmoet en ze was ook 25 😄

En ik snap trouwens niet waarom mensen altijd een drama maken als iemand nog maagd is?!
pi_163759961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:20 schreef mst68 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook 18 en heb ook ooit een leuke dame ontmoet en ze was ook 25 😄

En ik snap trouwens niet waarom mensen altijd een drama maken als iemand nog maagd is?!
Dit is dus de jongen waar OT over gaat
pi_163851426
Dat mensen er een drama van maken komt door de huidige 'standaard' in de maatschappij.

Mensen verwachten niet dat je op je 20 (?) nog maagd bent. Komt puur doordat mensen het steeds normaler vinden om met iedereen die een beetje leuk is het bed in te duiken, ook al ben je pas 15 of 16....

Daardoor is het voor (sommige) mannen/vrouwen lastig om toe te geven dat ze (nog) maagd zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')