abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162492509
Originele OP

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Het festival Rock en Seine heeft een optreden van The Eagles of Death Metal afgelast wegens "Islamofobie".

Eagles Of Death Metal’s concert is cancelled

Being in total disagreement with Jesse Hugues’ recent allegations given in an itw with an american media, both Cabaret Vert & Rock en Seine festivals have decided to cancel the band’s performance. We thank you for your understanding.

FESTIVAL CABARET VERT / FESTIVAL ROCK EN SEINE


Zou een theater vol mensen afgeslacht zien worden door moslimextemisten bijdragen aan islamofobie of zaten deze zieke gedachten al langer in deze man geworteld? Is islamofobie aangeboren of kan het ook getriggerd worden door een bepaalde gebeurtenis?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162492537
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:24:29 #3
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493185
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162493243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie verspreidt er nu haat? Welke club is er koning haat tegenover andersdenkenden?
Mickey Mouse club?
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:34:55 #5
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162493404
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Nee, volgens mij was dat een andere club...
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162493461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Nee, volgens mij was dat een andere club...
Islamofoob gespot.
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_162494044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat die club die homo's graag van flats gooit? Die 'overspelige' (oftewel verkrachte) vrouwen graag stenigt? De club waar christenen en joden officieel derderangs burgers zijn en dienen te worden afgeperst in het beste geval?

Nee, volgens mij was dat een andere club...
hoi Geert.
pi_162494062
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162494169
Nu ben ik geen zwarte piet aanhanger maar ik zou de fans van zwarte piet adviseren er een religie van te maken. Laat ze dan nog maar eens kritiek erop geven....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162495223
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
Hopen dat er eindelijk een lichtje bij EoDM gaat branden, al is het maar een kleintje. Anders zouden er best nog heel wat festivals kunnen volgen.
pi_162495234
Niet gek na die aanslagen of is dat nu echt zo raar?
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:03:58 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495265
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:08 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

hoi Geert.
Hoi Tofik
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:04:38 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162495278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Islamofoob gespot.
Moeilijk he, inhoudelijk reageren :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162495851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hoi Tofik
wie is dat? :?
pi_162496120
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob. Het wantrouwen van totalitaire filosofieen lijkt me namelijk heel gezond.
pi_162496151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
Wie heeft die onzinnige term 'islamofobie' eigenlijk de wereld in geholpen. Deze roept namelijk veel vragen op. Zoals is een atheist automatisch een islamofoob.
Het heeft toch eigenlijk het zelfde effect als dat iemand zegt "niet aan een olifant denken" en dan denk je er vervolgens wel aan.
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" - Mark Twain / Ozzy Osbourne
pi_162496836
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
pi_162496918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De een verspreid haat, de ander verspreid vrede door een kogelregen.
Het kan. :)
pi_162497894
Het blijft bizar en eng dat zoveel mensen kritiek op een idealogie niet willen toestaan...brrrrr.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162498461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik voel anders haatgevoelens door Ismael El Iraki en niet door Jesse Hughes. dus is Ismael El Iraki een verspreider van haat.
Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162498558
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162498851
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je de brief wel gelezen eigenlijk?

Het is namelijk best een goede brief te noemen...
Vind je?

Ik vind het een extreem slechte brief, vol met drogredenen. Dat er weinig taalfouten in staan, maakt de inhoud nog niet goed.
pi_162499580
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162499679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
ja is ook. maar sommigen negeren dat liever. Past niet zo in hun eigen verhaaltje.
pi_162500365
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Is islamofobie wel het juiste woord? Islamhaat lijkt me een beter woord. Islamofobie betekent volgens mij dat je bang bent voor de islam. Dat is niet zo, mensen hebben een afkeer van de islam
pi_162500410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ze worden nu toch geweerd omdat hij heeft gezegd dat de beveiliging medeplichtig was aan de aanslag bij het Bataclan, niet omdat hij een hekel heeft aan moslims?
De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162500616
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_162500676
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De organisatie heeft slechts deze korte verklaring als reden gegeven: ‘Being in total disagreement with Jesse Hughes's recent allegations, Eagles Of Death Metal's concert is cancelled.’ en dit nav een aantal interviews dat Hughes gaf. Overigens had Hughes al een keer zijn excuses aangeboden voor zijn eigen uitspraken, maar in een later interview kwam hij daar blijkbaar toch weer op terug.

In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):

Lowlands-directeur: 'Jesse Hughes duidelijk zwaar getraumatiseerd'
Klopt, uitspraken over de beveiliging. Die heeft hij teruggenomen en later weer herhaald.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162500677
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Kijkertje het volgende:
In dit stuk wordt het allemaal nog even samengevat en geeft tevens de visie van Eric van Eerdenburg (Lowlands):
"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
pi_162501122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

"Wij weten dat door de vrije beschikbaarheid van wapens meer doden vallen dan door terrorisme."

Wat een idioot...
Maar hij laat wel zien hoe oprecht Jesse is.

In een kalm betoog zegt ene Tony Scott onder andere dat de uitspraken van Hughes voor verdeeldheid zorgen, net als die van Trump: 'Misschien denkt hij zo de Trumpcampagne te helpen?
Waarom is het altijd toch 'de ander' / rechts die voor verdeeldheid zorgt en nooit de persoon die anderen hiervan beschuldigt? :r
\______/ Teiltje voor je kotsneigingen en beterschap :{
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162504433
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
pi_162504837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Nou sorry hoor maar als ik ternauwernood aan de dood ben ontsnapt door moslim extremisten dan vind ik het helemaal niet raar meer dat ik islamofoob ben geworden. Lijkt mij een hele normale reactie. De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:49:19 #34
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162504841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
De man heeft gewoon veel tijd nodig om het vertrouwen in de islam terug te krijgen.
Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:53:58 #35
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162504967
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
pi_162505065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij beschrijft enkele zaken die hij heeft gezien en stelt daarover kritische vragen. Vragen die de veiligheidsdiensten/politie en journalisten ook behoren te stellen. Niets mis mee.
:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 26 mei 2016 @ 00:20:15 #37
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162505650
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Hij gaat gewoon diep het aluhoedjesgebied in, waarbij hij en passant ook nog even de beveiliging van het Bataclan de schuld in de schoenen schuift om zijn pro-wapen standpunten naar voren te kunnen brengen. Hield hij het maar bij 'de islam is wel een probleem', dan was er minder gelul over.
De zaken die hij noemt vind ik ook raar en zouden in een normale situatie niet zijn voorgekomen. Afwijkingen signaleren en er goed/instinctief naar handelen kan het verschil tussen leven en dood maken. Hij beschrijft wat hij heeft gezien en vraagt zich af welke betekenis hij eraan moet geven. Waarschijnlijk ook om voor zichzelf duidelijk te krijgen of hij juist gehandeld heeft. Hij zal echt wel met de vraag rondlopen of hij het had kunnen/moeten voorkomen. Wat hij anders had moeten doen.

Moet je de zaak ontruimen als er 2 full-burka wezens tussen je rockpubliek rondwandelen? Als een Abdeslam-type raar naar je kijkt? Als er deuren open of dicht zijn die dicht of open zouden moeten zijn? Die El Iraki heeft Jesse's positie, verantwoordelijkheid en vragen helemaal niet.
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:14:43 #38
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162506404
Nabestaanden stellen eveneens kritische vragen. "Het is onacceptabel dat er die avond geen bewaking aan de deur stond en de terroristen hun gang konden gaan."

http://www.france24.com/e(...)-paris-attack-judges
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:21:50 #39
452665 proxyservies
viva argentina
pi_162506465
Begrijp die man ook wel.
pi_162506483
Was een Inside job en deze clowns hoorden bij het spel.

Mijn mening
pi_162506512
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen 'islam is een probleem' en 'de beveiligers van het Bataclan hielpen doelbewust mee aan de aanslag en hebben van tevoren de moslims in de zaal nog gewaarschuwd'. Deze man zegt het tweede, wat vrij bizar is.
Hoezo is dat bizar, was je erbij ofzo? Ik vind het eerder bizar hoe de politiek correcte brigade die man probeert te demoniseren na alles wat hij heeft meegemaakt.
pi_162506515
De één lijdt aan islamofobie en weer een ander lijdt aan politieke correctheid, persoonlijk vind ik de tweede een ergere ziekte.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162506689
Het is toch ook vreemd dat je zomaar met wapens een concert binnen kan lopen en de boel overhoop kan schieten? Ik snap zijn vragen wel. Dat hele "waarschuwen van medemoslims of whatever" dan weer niet, maar die man heeft nogal wat meegemaakt dus tsja.......

En die brief is gewoon een uiting van een ander getraumatiseerd persoon. Ik snap ze allebei wel, jammer dat het allemaal zo escaleert tegenwoordig (media).
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  donderdag 26 mei 2016 @ 02:02:34 #44
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_162506750
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef Kijkertje het volgende:
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

De brief van Ismael El Raki
hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:
quote:
EAGLES OF DEATH METAL LYRICS
"Kiss The Devil"

Who'll love the devil?...
Who'll song his song?...
Who will love the devil and his song?...
I'll love the devil!...
I'll sing his song!...
I will love the devil and his song!...
Who'll love the devil?...
Who'll kiss his tongue?...
Who will kiss the devil on his tongue?...
I'll love the devil!...
I'll kiss his tongue!...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll love the devil?...
Who'll sing his song?...
I will love the devil and his song!...
Who'll love the devil?...
Who'll kiss his tongue?...
I will kiss the devil on his tongue!...
Who'll love the devil?...
Who'll sing his song?...
I WILL LOVE THE DEVIL AND SING HIS SONG!...
pi_162507092
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef Manke het volgende:

[..]

hoax

Muziek (met blaas- en snaarinstrumenten) en helemaal metal zijn haram

Een moslim is geen fan van zulke lyrics:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162507128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:
Was een Inside job en deze clowns hoorden bij het spel.

Mijn mening
De Fransen hadden besloten een kleine 100 bezoekers bij een rockconcert af te schieten met medeweten van de rockband in kwestie en vervolgens de schuld aan de moslims te geven....zoiets bedoel je?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_162507213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden.
Die man hoeft helemaal geen vertrouwen in de islam (terug) te krijgen.
Niemand hoeft te streven naar vertrouwen in de islam.
Dat hoeft hij inderdaad ook niet, maar ik bedoel het meer in het algemeen, dat hij zijn welverdiende rust krijgt, na een afschuwelijke ervaring wat niemand zou mogen meemaken. Het lijkt me namelijk gezonder dat je een verschrikkelijk iets als dit achter je kunt laten, dan dat je het de rest van je leven moet meenemen. Dus vertrouwen in de islam betekent voor mij het kunnen verwerken van de trauma die hem is gegeven.
pi_162507218
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Als dat zo zou zijn was hij al lang door de mand gevallen. Zijn identiteit is eenvoudig na te gaan door zijn open brief op FB.
Hij is volgens eigen zeggen een Arabier en niet alle Arabieren zijn moslim. Hij verwijt Hughes zelfs dat hij het verschil in betekenis van die woorden niet kent.
Bovendien, hoe verklaar je dat Hughes, als toegewijd Christen, dit soort teksten zelf schrijft. Is hij ook een hoax :?
dat die christen is...is een gevoel van zn drugsgebruik..
dat is de reden denk ik van zn uitspraken..

en controle bij concerte..lastig
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507221
zou me trouwens ook nix verbazen als die beschuldiger zodadelijk ineens een functie ergens krijgt..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162507278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:
Was een Inside job en deze clowns hoorden bij het spel.

Mijn mening
Illuminati lijkt me het meest waarschijnlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')