abonnement Unibet Coolblue
pi_162489454
Met hem te hebben? Hij zegt dat hij er nog niet aan toe is...en nee ook niet veilig. We zijn allebei maagd. Alleen ben ik wel minder snel bang (snap niet zo goed waarom je bang zou moeten zijn als je het gewoon veilig doet? :? )
Strelen doen we weer wel... Maar 7/10 begint hij dan..en ik geloof daarom ook niet dat hij aseksueel is. Denk eerder dat hij onzeker is over zijn bedprestaties of zijn geslachtsdeel omdat zodra we onze bovenkant ontbloot is en ik zijn broek wil uittrekken hij zowat in paniek raakt en absoluut niet wil dat ik hem zie..
Weet iemand hoe ik hem op hem gemak kan stellen/ eventueel toch weet te verleiden.
Over andere dingen is hij (gelukkig!) niet onzeker.
-.-.-
pi_162489521
Apart... meestal is het andersom. Maar ik ben bang dat je er eerst maar eens achter moet komen waarom hij dat niet wil en verder gewoon moet afwachten tot hij er wel klaar voor is.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_162489526
Meer bier geven en dat helpt echt.
pi_162489559
Toen mijn vriendin en ik voor de eerste keer seks hadden (ook beide maagd), had ze er niet zoveel aan en lag er veel bloed op het bed. Just saying, verwacht er niet te veel van de eerste keer
pi_162489568
Hoe lang wachten jullie nu? Of het drie weken is of drie maanden is wel iets anders. En of jullie 15 of 25 zijn maakt ook wel verschil vaak ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_162489673
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:41 schreef Seam het volgende:
Hoe lang wachten jullie nu? Of het drie weken is of drie maanden is wel iets anders. En of jullie 15 of 25 zijn maakt ook wel verschil vaak ;)
Vrijdag hebben we alweer 6 weken. En ik ben 18 en hij 19.
-.-.-
pi_162489732
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:45 schreef Cookings het volgende:

[..]

Vrijdag hebben we alweer 6 weken. En ik ben 18 en hij 19.
Jeetje heb even geduld zeg. Van een 19 jarige maagd hoef je niet te verwachten dat hij binnen 1 maand seks met je heeft. Er zal wel een reden zijn dat hij nog altijd maagd is. Stel hem gewoon wat gerust en boost zijn vertrouwen en dan komt het vanzelf wel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_162489799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:41 schreef berko13 het volgende:
Toen mijn vriendin en ik voor de eerste keer seks hadden (ook beide maagd), had ze er niet zoveel aan en lag er veel bloed op het bed. Just saying, verwacht er niet te veel van de eerste keer
Wil het om die reden ook niet teveel 'plannen' maar het laten gebeuren op een niet geplande moment. (Moet je wel weer de juiste voorbehoedsmiddelen bij de hand nemen)

Of is er dan alsnog niet zoveel verschil?
-.-.-
pi_162490172
Misschien moet je nog even wachten op zijn besnijdenis. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:04:45 #10
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162490173
Geef hem nog even de tijd.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162490221
Verkracht hem.

Trouwens het kan zijn dat hij misbruikt is. Ooit in zijn leven.
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:16:26 #12
180174 Diemux
People vs Me
pi_162490446
Zij is gewoon een transgender ;)
pi_162490471
Hij is homo of jij bent lelijk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_162490495
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:40 schreef machtpen het volgende:
Meer bier
Overal de oplossing voor!
Moeten zij weten
pi_162490527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:17 schreef spierbal het volgende:
Hij is homo of jij bent lelijk.
Maar dan wel al zes weken wat met elkaar hebben? Lijkt me nie
Moeten zij weten
pi_162490534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:16 schreef Diemux het volgende:
Zij is gewoon een transgender ;)
Shssstttt nu verklap je mijn geheim verdorie!! :(
-.-.-
pi_162490559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:17 schreef spierbal het volgende:
Hij is homo of jij bent lelijk.
Dan had hij me helemaal niet aangeraakt.
-.-.-
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:20:42 #18
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_162490562
Niet.

Iemand overhalen om met je naar bed te gaan is nooit goed.
Wacht gewoon af tot hij er zelf aan toe is.
Als dit omgedraaid was zou je ook niet willen dat je overgehaald werd om naar bed te gaan met iemand als je er nog niet klaar voor bent.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_162490676
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet.

Iemand overhalen om met je naar bed te gaan is nooit goed.
Wacht gewoon af tot hij er zelf aan toe is.
Als dit omgedraaid was zou je ook niet willen dat je overgehaald werd om naar bed te gaan met iemand als je er nog niet klaar voor bent.
Dat is waar ja...Maar dit is ook mijn eerste relatie. En ja beetje kortzichtig maar ik dacht dat alle mannen er wel klaar voor zouden zijn/ altijd wel zin zouden hebben zeg maar.

Ik ga gewoon met hem praten hoewel al gedaan en hij was er heel kortaf over. Hij was er gewoon niet klaar voor zei hij.
-.-.-
pi_162490865
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:50 schreef Cookings het volgende:

[..]

Wil het om die reden ook niet teveel 'plannen' maar het laten gebeuren op een niet geplande moment. (Moet je wel weer de juiste voorbehoedsmiddelen bij de hand nemen)

Of is er dan alsnog niet zoveel verschil?
Wij hadden niets bij , maar ze nam wel de pil al een tijdje :P

Dat voelt toch ook stuk aangenamer dan met zo'n condoom (als man toch) en bovendien ben ik ook principieel tegen condooms uit religieus standpunt.

Wel raar dat hij op z'n 19de er nog niet klaar voor is op die leeftijd ben je toch echt nieuwsgierig ik was net geen 18 zij 17. Misschien eens serieus over praten als hij binnen een paar weken nog altijd geen initiatief heeft genomen. :+
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:34:22 #21
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_162490905
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:24 schreef Cookings het volgende:

[..]

Dat is waar ja...Maar dit is ook mijn eerste relatie. En ja beetje kortzichtig maar ik dacht dat alle mannen er wel klaar voor zouden zijn/ altijd wel zin zouden hebben zeg maar.

Ik ga gewoon met hem praten hoewel al gedaan en hij was er heel kortaf over. Hij was er gewoon niet klaar voor zei hij.
praten kan nooit kwaad maar ik zou wel oppassen dat je niet gaat pushen.
Als hij er niet klaar voor is dan is hij er niet klaar voor, hij is daar verder geen argumentatie of reden voor nodig en het enige wat jij dan kan doen is dat respecteren of een ander zoeken die het wel redelijk snel wil doen met je.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_162491340
Een man 'die er nog niet aan toe is'. Ja hoor. Hij heeft zich al 53 keer afgetrokken terwijl hij fantaseerde over jou.

Ik denk dat hij inderdaad zich enorm schaamt voor zijn geslachtsdeel wat dus waarschijnlijk heel erg klein is of er iets mis mee is.

Geef de volgende keer eens aan dat je hem alleen wilt pijpen, verder niks. Kijken hoe hij dan reageert.
pi_162491539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:54 schreef matigeuser het volgende:
Een man 'die er nog niet aan toe is'. Ja hoor. Hij heeft zich al 53 keer afgetrokken terwijl hij fantaseerde over jou.

Ik denk dat hij inderdaad zich enorm schaamt voor zijn geslachtsdeel wat dus waarschijnlijk heel erg klein is of er iets mis mee is.

Geef de volgende keer eens aan dat je hem alleen wilt pijpen, verder niks. Kijken hoe hij dan reageert.
Hij wilt niet eens dat ik hem zie...
-.-.-
pi_162491593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

praten kan nooit kwaad maar ik zou wel oppassen dat je niet gaat pushen.
Als hij er niet klaar voor is dan is hij er niet klaar voor, hij is daar verder geen argumentatie of reden voor nodig en het enige wat jij dan kan doen is dat respecteren of een ander zoeken die het wel redelijk snel wil doen met je.
Wist niet zo goed dat mannen niet zo van pushen hielden.. Mijn vriendinnen zeiden dat ik hem moest pushen/ verleiden en dat hij stiekem wel wou... Maar betwijfelde ergens want hij wilt dat ik zijn geslachtsdeel niet eens ziet.
-.-.-
pi_162491626
Wrs iets mis met z'n lul ja. Zie je wat in zn boxer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')