abonnement Unibet Coolblue
pi_163211082
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:25 schreef gjtenham het volgende:
Thanks! Helaas nog geen leuke baan gevonden. De banen liggen niet voor het oprapen en de concurrentie is groot (vooral bij promotiebanen). Gewoon doorzetten en blijven proberen is het devies. Chemie doet het beter qua werkgelegenheid dan biologie, vooral de meer commerciële sector...
jammer biologie is leuker en minder extreem lastig _O-
ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik me er wel zorgen om maak dat ik er geen werk mee zou kunnen vinden..ook niet met biomedische wetenschappen op WO of met bio informatica HBO?

maar succes man
pi_163238773
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

jammer biologie is leuker en minder extreem lastig _O-
ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik me er wel zorgen om maak dat ik er geen werk mee zou kunnen vinden..ook niet met biomedische wetenschappen op WO of met bio informatica HBO?

maar succes man
Thanks! Bioinformatica is volgens mij wel een groeimarkt. Het is relatief nieuw, dus volop in ontwikkeling. Er wordt steeds meer gecomputeriseerd in research, bijvoorbeeld om het gebruik van proefdieren (deels) overbodig te maken. Biomedische wetenschappen is ook een mooie studie trouwens. Hiermee kun je bijvoorbeeld op een medisch laboratorium terecht. Biologie en scheikunde hebben veel raakpunten. Je kunt dit dus ook in je studie combineren (biochemie is hier een voorbeeld van).
ENTJ SLOEI enneagram 7w8 sx/sp (784)
pi_163238814
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:20 schreef gjtenham het volgende:

[..]

Thanks! Bioinformatica is volgens mij wel een groeimarkt. Het is relatief nieuw, dus volop in ontwikkeling. Er wordt steeds meer gecomputeriseerd in research, bijvoorbeeld om het gebruik van proefdieren (deels) overbodig te maken. Biomedische wetenschappen is ook een mooie studie trouwens. Hiermee kun je bijvoorbeeld op een medisch laboratorium terecht. Biologie en scheikunde hebben veel raakpunten. Je kunt dit dus ook in je studie combineren (biochemie is hier een voorbeeld van).
zo nice man _O_
maar ik ga eerst op vwo strijden, als ik dan die vakken aankan ga ik zeker zon opleiding kiezen..en anders maar saaie economie ofzo studeren ;(
pi_163271120
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:22 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

zo nice man _O_
maar ik ga eerst op vwo strijden, als ik dan die vakken aankan ga ik zeker zon opleiding kiezen..en anders maar saaie economie ofzo studeren ;(
ENTJ SLOEI enneagram 7w8 sx/sp (784)
pi_163271516
Ook ik ben geslaagd!!!! :)

Kreeg vanochtend een mailtje van mijn docent met het aantal scorepunten (39 vd 66).
Ik moest minimaal een 5.0 halen. :)
Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value.
pi_163275371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:53 schreef Tareq het volgende:
Ook ik ben geslaagd!!!! :)

Kreeg vanochtend een mailtje van mijn docent met het aantal scorepunten (39 vd 66).
Ik moest minimaal een 5.0 halen. :)
Feli!
pi_163315232
Zo, hier de meest recente lijst :)

quote:
Examenkandidaten 2016:

JoelBaka - havo - E&M *O*
Tareq - havo - E&M *O*
fb12fb12 - havo - E&M *O*
stopcontact2000 - havo - E&M
Longcat. - havo - E&M *O*
BredeBroeder - havo - E&M *O*
ThePast - havo - C&M *O*
Propellerheads - havo - C&M
Munchlax - havo - N&T *O*
Kdricklamar - havo - N&G *O*
Beunboer - havo - N&G *O*

Slagingspercentage havo: 82% - 100%

sonnyspek - vwo - E&M :D
anoniem1711 - vwo - E&M
BrokenBoy - vwo - E&M+C&M *O*
Durmada - vwo - E&M + C&M *O*
Spinosaurus - vwo - N&T *O*
Larsico - vwo - N&T+N&G *O*
Kauai - vwo - N&T+N&G *O*

Slagingspercentage vwo: 86% - 100%

*O* = Geslaagd
:D = Waarschijnlijk geslaagd
;( = Herkansing
:'( = Gezakt
En dan nu de lokquote's voor de mensen die niks hebben laten horen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:11 schreef Stopcontact2000 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:25 schreef Propellerheads het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:08 schreef anoniem1711 het volgende:
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:08:01 #258
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_163429523
GESLAAGD!!! :D
pi_163430117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:08 schreef sonnyspek het volgende:
GESLAAGD!!! :D
Gwfelicitwerd!!!!!!
pi_163430124
Ik herkanste eco voor hoger cijfer maar ben niet gebeld dus wss niet.hoger gehaald :7
Tevens wel gebeld omdat ik ben toegelatem tot vwo.hhh
pi_163588929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:08 schreef sonnyspek het volgende:
GESLAAGD!!! :D
Gefeliciteerd! *O*

------------------------------

Aangezien de rest niet meer reageert kunnen we er vanuit gaan dat de Fok! examenklas van 2016 voor zowel havo als vwo een 100% slaginspercentage gehaald heeft ^O^

Jullie zijn allemaal topperds :* O+

Heel stiekem zou ik het super leuk vinden om volgend jaar EXA mod te zijn :@

------------------------------

Oh en voor de havisten die nu vwo gaan doen, wees gerust! Ik ga waarschijnlijk volgend jaar staatsexamen vwo Nederlands, Engels en Wiskunde A doen 8)7 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163592260
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:31 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

------------------------------

Aangezien de rest niet meer reageert kunnen we er vanuit gaan dat de Fok! examenklas van 2016 voor zowel havo als vwo een 100% slaginspercentage gehaald heeft ^O^

Jullie zijn allemaal topperds :* O+

Heel stiekem zou ik het super leuk vinden om volgend jaar EXA mod te zijn :@

------------------------------

Oh en voor de havisten die nu vwo gaan doen, wees gerust! Ik ga waarschijnlijk volgend jaar staatsexamen vwo Nederlands, Engels en Wiskunde A doen 8)7 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ckv anw en maatschappijleer ook al afgerond voor vwo :@
En had met eco herkansing een 7.8 6ehaald ipv 6.4 dus toch verandert naar 7 gem

Hoe doe je trouwens volgend jaar al vwo examen? Ik pas over 2 jaar..
pi_163593664
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:18 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ik heb ckv anw en maatschappijleer ook al afgerond voor vwo :@
En had met eco herkansing een 7.8 6ehaald ipv 6.4 dus toch verandert naar 7 gem

Hoe doe je trouwens volgend jaar al vwo examen? Ik pas over 2 jaar..
Deelcertificaten

doe ik ook
pi_163594654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:31 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

------------------------------

Aangezien de rest niet meer reageert kunnen we er vanuit gaan dat de Fok! examenklas van 2016 voor zowel havo als vwo een 100% slaginspercentage gehaald heeft ^O^

Jullie zijn allemaal topperds :* O+

Heel stiekem zou ik het super leuk vinden om volgend jaar EXA mod te zijn :@

------------------------------

Oh en voor de havisten die nu vwo gaan doen, wees gerust! Ik ga waarschijnlijk volgend jaar staatsexamen vwo Nederlands, Engels en Wiskunde A doen 8)7 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuujj

Ik zal het straks achter neerleggen :)
pi_163672783
Ook ik ben geslaagd, excuses voor het late reageren. Tijdvak 1 btw, vanaf examenuitslag non-stop gewerkt dus kats vergeten hierin te posten
pi_163708536
Ik ben ook geslaagd, en ga nog lekker 2 jaar vwo doen
pi_163899737
Vandaag krijg ik m'n diploma. Jullie? :)
pi_163899795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Unites het volgende:
Vandaag krijg ik m'n diploma. Jullie? :)
Wel laat man _O-
pi_164026158
Zijn er nog meer op kamerzoektocht hier? :)

Het wil hier totaal niet lukken -O-
3 jaar wachttijd en dan nog steeds niks makkelijk kunnen krijgen 8)7 :'(
pi_164026336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:20 schreef JoelBaka het volgende:
Zijn er nog meer op kamerzoektocht hier? :)

Het wil hier totaal niet lukken -O-
3 jaar wachttijd en dan nog steeds niks makkelijk kunnen krijgen 8)7 :'(
Wat balen -O-
In SES zijn mensen met ervaring, en wellicht ook mensen met hetzelfde probleem als jij nu. Dus ik zou daar even kijken.
pi_164026414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:20 schreef JoelBaka het volgende:
Zijn er nog meer op kamerzoektocht hier? :)

Het wil hier totaal niet lukken -O-
3 jaar wachttijd en dan nog steeds niks makkelijk kunnen krijgen 8)7 :'(
Welke stad gaat het om? Via via worden de meeste kamers vergeven. Probeer het anders in SES inderdaad.
pi_164026582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:27 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Wat balen -O-
In SES zijn mensen met ervaring, en wellicht ook mensen met hetzelfde probleem als jij nu. Dus ik zou daar even kijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Welke stad gaat het om? Via via worden de meeste kamers vergeven. Probeer het anders in SES inderdaad.
Amsterdam ;) Dus het valt wel te verwachten. Het is vooral zuur omdat ik vorig jaar wel wat kon krijgen, dus ik was helemaal optimistisch dat het makkelijk zou lukken :')

Maar er zijn deze week wel wat opties, even afwachten bij welke ik op 1 eindig. Ik denk dat ik nu gewoon pak wat ik pakken kan, en dan zie ik later wel weer verder. Ik maak kans op wat containers en een kleine unit in een voormalig kantoorpand. :)

Ben deze week wel op 5 geëindigd bij een unit op Rode Kruislaan Diemen, ben er echt helemaal verliefd op dus ik heb nog hoop dat die lukt. De bezichtiging is namelijk pas 6 augustus dus ik hoop dat nummer 1 t/m 4 in de tussentijd iets anders vinden O-)

Overigens maak ik dan wel weer kans op woningen met huurtoeslag vanaf 23 jaar, maar dat kan ik zonder huurtoeslag niet betalen. (Moet al een forse lening aangaan dus even 1,5 jaar nog 200 euro per maand extra lenen vind ik niet zo slim.)

Bedankt trouwens :* Zal inderdaad bij SES kijken mocht het deze week niet lukken ;)

Edit: Bij die 23+ woningen heb ik trouwens ook de HvA-voorrangsregeling. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze zulke dure dan voor de hbo'ers neerzetten 8)7
pi_164026610
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:37 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

[..]

Amsterdam ;) Dus het valt wel te verwachten. Het is vooral zuur omdat ik vorig jaar wel wat kon krijgen, dus ik was helemaal optimistisch dat het makkelijk zou lukken :')

Maar er zijn deze week wel wat opties, even afwachten bij welke ik op 1 eindig. Ik denk dat ik nu gewoon pak wat ik pakken kan, en dan zie ik later wel weer verder. Ik maak kans op wat containers en een kleine unit in een voormalig kantoorpand. :)

Ben deze week wel op 5 geëindigd bij een unit op Rode Kruislaan Diemen, ben er echt helemaal verliefd op dus ik heb nog hoop dat die lukt. De bezichtiging is namelijk pas 6 augustus dus ik hoop dat nummer 1 t/m 4 in de tussentijd iets anders vinden O-)

Overigens maak ik dan wel weer kans op woningen met huurtoeslag vanaf 23 jaar, maar dat kan ik zonder huurtoeslag niet betalen. (Moet al een forse lening aangaan dus even 1,5 jaar nog 200 euro per maand extra lenen vind ik niet zo slim.)

Bedankt trouwens :* Zal inderdaad bij SES kijken mocht het deze week niet lukken ;)
Je hoeft natuurlijk niet in Amsterdam zelf te gaan, ook in Amstelveen en Hoofddorp zijn studentenwoningen. Mocht het niet lukken in de stad zelf kun je dat ook proberen.
pi_164026697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet in Amsterdam zelf te gaan, ook in Amstelveen en Hoofddorp zijn studentenwoningen. Mocht het niet lukken in de stad zelf kun je dat ook proberen.
Klopt, ik zit het liefst in West, Nieuw-West, Sloterdijk, (Oud-)Diemen of Amstelveen. Maar blijkbaar is daar ineens ook veel vraag naar? In H'dorp staan alleen gedeelde kamers erop waar ik inderdaad terecht kan, maar daar telt geen huurtoeslag voor en dan zijn ze te duur. (Zelfstandig is op een of andere manier voordeliger dan onzelfstandig in A'dam) En ze zitten niet op een handige locatie dus dan is de reistijd weer lang, zelfde geld voor Haarlem. (Reistijd van meer dan een uur)

Maar ik ga even kijken of vrienden van me in Hoofddorp misschien wat weten...
pi_164026727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 18:44 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Klopt, ik zit het liefst in West, Nieuw-West, Sloterdijk, (Oud-)Diemen of Amstelveen. Maar blijkbaar is daar ineens ook veel vraag naar? In H'dorp staan alleen gedeelde kamers erop waar ik inderdaad terecht kan, maar daar telt geen huurtoeslag voor en dan zijn ze te duur. (Zelfstandig is op een of andere manier voordeliger dan onzelfstandig in A'dam) En ze zitten niet op een handige locatie dus dan is de reistijd weer lang, zelfde geld voor Haarlem. (Reistijd van meer dan een uur)

Maar ik ga even kijken of vrienden van me in Hoofddorp misschien wat weten...
Als je de huurtoeslag erbij neemt zou het goed kunnen dat zelfstandig per saldo goedkoper is. Wat zijn je wensen t.a.v. een kamer, of maakt het niet uit? Een studentenhuis met 15 jongens en meiden is natuurlijk wat anders dan een appartement dat je met één medebewoner deelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')