abonnement Unibet Coolblue
pi_162473551
Momenteel heb ik een relatie met een man waarmee ik 30 jaar verschil in leeftijd. Het leeftijdsverschil vormt dusver geen enkel probleem. Ik heb helemaal niet het gevoel dat er een kloof is tussen ons whatsoever.

Echter begint het me wel steeds meer te storen dat hij per definitie een specifieke voorkeur heeft voor ''jong''. Dat roept bij mij toch wel wat vraagtekens op. Ik vind het vreemd dat hij niet eens openstaat voor een relatie met iemand van zijn eigen leeftijd. En toen hij me vertelde ooit iets gehad te hebben met een 16 jarige toen hij 40 was kreeg ik daar toch wel een onbehaaglijk gevoel bij.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet bang dat hij een pedo is of iets dergelijks. Maar toch vind ik het wel een ongepaste combinatie van levensfases. En het idee dat hij zich mogelijk heeft laten penetreren door een scholiertje vind ik ook best onpasselijk. Ik ben dan wel een stuk jonger dan hem maar ik ben tenminste nog een volgroeide volwassen man.

Hoewel ik me besef dat mijn redenatie volslagen hypocriet is, en tegenstrijdig met het feit dat ik zelf net zo goed die 16 jarige jongen had ''kunnen'' zijn, stoort me dit dus wel degelijk. Hierdoor neem ik hem als man zijnde gewoon minder serieus. Want ik vind mannen die eeuwig jongere partners blijven najagen toch altijd wel iets triests hebben.

Daarbij doet het me ook afvragen, in hoeverre is zo'n man in mij geïnteresseerd om mij, en in hoeverre in het feit dat ik nog jong ben. Oud worden we allemaal. Als daar echter de liefde van dit soort mannen mee verdwijnt, wat stelt die liefde dan überhaupt voor? Ik voel me zelf wel vaak aangetrokken tot oudere mannen, maar ik zou ook iets met iemand van mijn eigen leeftijd kunnen hebben. Maar zoals hij erin staat klinkt die leeftijdsvoorkeur in mijn oren echt als een obsessie.

Nu vraag ik me af wat buitenstaanders vinden van mijn verhaal. Is het werkelijk zo belachelijk hoe ik redeneer? Ben ik te veroordelend? Of is het vrij normaal dat ik hier hersenspinsels over heb?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:23:24 #2
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_162473669
Te weinig aandacht van je vader gehad :')
't gaat
pi_162473754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Nu vraag ik me af wat buitenstaanders vinden van mijn verhaal.
Ik word er onpasselijk van.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:29:19 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_162473885
Ik vind het toch wel eng dat mijn 30 jaar oudere vriend op jong valt


...
pi_162474066
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik word er onpasselijk van.
Om welke reden?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:41:08 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162474297
Nou ja, als jij blij bent met hem en hij blij is met jou is dat verder prima toch? Als je een relatie met een oudere man hebt, lijtk het me logisch dat ie op jong valt.

Als ie daar nou zo'n verleden in heeft, zou ik me er maar wel op instellen dat het nooit lang kan duren. Uiteindelijk word jij toch ook ingeruild voor een jonger model
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:47:00 #7
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162474493
Lijkt me een vieze vent.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162475077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, als jij blij bent met hem en hij blij is met jou is dat verder prima toch? Als je een relatie met een oudere man hebt, lijtk het me logisch dat ie op jong valt.

Als ie daar nou zo'n verleden in heeft, zou ik me er maar wel op instellen dat het nooit lang kan duren. Uiteindelijk word jij toch ook ingeruild voor een jonger model
Die gedachte steekt me wel. Niet eens zozeer vanwege hem. Maar ik heb er wel moeite mee dat veel mannen zo zijn. Uiteindelijk wil ik toch iets opbouwen met iemand die verder kijkt dan een paar kraaienpootjes. Dus deze relatie gaat zoals je zelf al zegt zeker niet lang duren nee.

En ik snap zeker dat de meeste 20ers niet op 50ers vallen. Maar dat 50ers bij voorbaat niet op 50ers vallen...

Waarschijnlijk moet ik het gewoon accepteren zoals het is. Hij is zoals hij is en daar verander ik toch niks aan. En voor zolang het duurt kunnen we het leuk hebben samen.
pi_162475299
Ken ook zo'n vent. Hij is te moeilijk voor iamd van zijn eigen leeftijd en de naïviteit van een jonger iemand spreekt hem wel aan.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_162475692
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef -AMG- het volgende:
Ken ook zo'n vent. Hij is te moeilijk voor iamd van zijn eigen leeftijd en de naïviteit van een jonger iemand spreekt hem wel aan.
Naïef ben ik niet. Hij is naïever dan ik. Bovendien ben ik de dominante in de relatie. In de gevallen waar jij over spreekt is dat meestal andersom. Maar ik snap zeker je gedachtegang.
pi_162475783
Mag ik vragen hoe oud je dan bent, en hoe oud de vent in kwestie is?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:23:33 #12
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162475790
daddy isseus
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:23:45 #13
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162475799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Naïef ben ik niet. Hij is naïever dan ik. Bovendien ben ik de dominante in de relatie. In de gevallen waar jij over spreekt is dat meestal andersom. Maar ik snap zeker je gedachtegang.
is dat wat hij je wijs maakt?
pi_162475800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Bovendien ben ik de dominante in de relatie.
pi_162475847
Waarom een relatie zonder toekomst? Of zie jij 50 en 80 ook zitten?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:24:44 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162475854
het is trouwens wel zo handig als je vermeld dat dit geen hetero relatie is, leest wat makkelijker :')
pi_162475967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:23 schreef Rene_Froger het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je dan bent, en hoe oud de vent in kwestie is?
Ik begin 20 hij begin 50.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:30:00 #18
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162476156
Run while you can....
pi_162476228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom een relatie zonder toekomst? Of zie jij 50 en 80 ook zitten?
Nee dat denk ik niet. Maar zeker weten doe ik het ook niet. Toen ik 13 was had ik ook niet gedacht dat ik 10 jaar later iets met iemand van mijn ouders' leeftijd zou hebben. En daarbij zijn er zoveel mensen waarvan de relaties met een leeftijdsgenoot falen. Ik denk überhaupt dat de kans klein is dat je een heel leven met één iemand volhoudt.
pi_162476256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Naïef ben ik niet. Hij is naïever dan ik. Bovendien ben ik de dominante in de relatie. In de gevallen waar jij over spreekt is dat meestal andersom. Maar ik snap zeker je gedachtegang.
Vaak is de bagage van zo'n iemand een flinke koffer. Weet niet of dit ook zo in jouw situatie is.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_162476379
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:31 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Vaak is de bagage van zo'n iemand een flinke koffer. Weet niet of dit ook zo in jouw situatie is.
Nou ik heb een nogal complexe persoonlijkheid. De manier waarop ik redeneer en tegen het leven aankijk past zeker niet bij de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Wat dat betreft heb ik met iemand van zijn leeftijd ook een betere connectie denk ik.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:36:39 #22
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162476485
Ik vind een kerel van in de 40 en een kind van 16 grenzen aan pedofilie trouwens. Heel onsmakelijk en ongezond vind ik eigenlijk.
pi_162476679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef Flogging het volgende:
Ik vind een kerel van in de 40 en een kind van 16 grenzen aan pedofilie trouwens. Heel onsmakelijk en ongezond.
Gevoelsmatig klopt dat voor mij ook niet. Maar toen ik 17 was had ik ook een contact met een man van 40+. Dus who am I to judge denk ik dan ergens ook weer bij mezelf..?

Andersom zou ik zoiets echter nooit willen. Kan me er nu al niets meer bij voorstellen met iemand van 16, wil zwijgen wanneer ik 40-50 jaar oud ben. Maar mijn gevoel hierin is eigenlijk best hypocriet, of niet soms?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:47:27 #24
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162476977
Ik denk dat als je zulke relaties aan gaat op deze leeftijd, je bij jezelf te rade moet gaan waarom je die behoeftes hebt.
pi_162477246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:47 schreef Flogging het volgende:
Ik denk dat als je zulke relaties aan gaat op deze leeftijd, je bij jezelf te rade moet gaan waarom je die behoeftes hebt.
Nou het zal je vast niet verassen als ik zeg nooit een vader gehad te hebben. Wat dat betreft voldoe ik volledig aan het cliché. Besef me ook wel dat dit zeker een rol zal spelen, maar dat is nu eenmaal hoe mijn leven is gelopen. Dus ik maak me er niet echt druk om als zijnde een probleem. Alleen vraag ik me toch wel af hoe dat dan bij hem zit...

Wat beweegt een man van 40 om te vallen voor iemand van 16. Daar kan ik met mijn gedachte gewoon niet bij. En net zoals jij het onsmakelijk vindt vind ik dat ''eigenlijk'' ook.
pi_162478891
Een mens is fysiek het over het algemeen het aantrekkelijkst rond zij/haar 20e, vrouwen nog iets jonger. Dat heeft een biologische reden, en natuurlijk gaat dat niet altijd 100% op. Dus is het mijn inziens vrij normaal dat ook 40+'ers fysiek (seksueel) zich aangetrokken voelen tot een 20 jaar jonger persoon. (Omkijken als er een jong sexy kort rokje voorbij loopt stopt echt niet na je 40e). Misschien leuk voor een OneNightStand. Maar om dat ook als een serieuze relatie optie te zien, lijkt me onrealistisch. Beiden zit je in een compleet andere levensfase en emotionele ontwikkeling. Misschien is dat op de roze wolk even van elkaar vol te houden, maar op de lange duur??? (opnieuw; een enkele uitzondering daargelaten)
  woensdag 25 mei 2016 @ 07:57:42 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162481367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Gevoelsmatig klopt dat voor mij ook niet. Maar toen ik 17 was had ik ook een contact met een man van 40+. Dus who am I to judge denk ik dan ergens ook weer bij mezelf..?

Andersom zou ik zoiets echter nooit willen. Kan me er nu al niets meer bij voorstellen met iemand van 16, wil zwijgen wanneer ik 40-50 jaar oud ben. Maar mijn gevoel hierin is eigenlijk best hypocriet, of niet soms?
Het is dus eigenlijk dat waar hij eerlijk toe geeft veel jongere te willen jij nog niet zo ver bent om toe te geven dat je veel oudere mannen wilt. Ook al zoek je het kennelijk meer dan eens op.

Sowieso relaties waarbij de basis niet de persoon zelf is maar de leeftijd, ik vraag me altijd af wat dan precies de aantrekkingskracht is en of dat dat niet na een paar jaar al weer helemaal weg is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162481792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 07:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is dus eigenlijk dat waar hij eerlijk toe geeft veel jongere te willen jij nog niet zo ver bent om toe te geven dat je veel oudere mannen wilt. Ook al zoek je het kennelijk meer dan eens op.

Sowieso relaties waarbij de basis niet de persoon zelf is maar de leeftijd, ik vraag me altijd af wat dan precies de aantrekkingskracht is en of dat dat niet na een paar jaar al weer helemaal weg is.
Nou zoals gezegd kan ik ook omkijken naar iemand van mijn eigen leeftijd. En naarmate ik zelf ouder word neemt dat ook iets toe. Aangezien mijn leeftijdsgenoten ook ouder en volwassener worden. Dus het is voor mij geen must zoals het voor hem is.
pi_162482068
Ik ben bang dat jij op een gegeven moment ook weer wordt ingeruild voor een jonger exemplaar, TO.
  woensdag 25 mei 2016 @ 09:50:06 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162482867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:47 schreef Willoow het volgende:
Lijkt me een vieze vent.
Hoezo, wast ie zich niet? Of heeft ie problemen met zijn sluitspier?

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 25 mei 2016 @ 10:03:09 #31
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_162483138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:23 schreef VAS het volgende:
Te weinig aandacht van je vader gehad :')
Als dat zo zou zijn dan kan hij daar toch niks aan doen? Die van mij heb ik ook nooit echt als vader gezien. Zelfs wel eens een paar totaal geen contact gehad (toen ik nog kind was).
  woensdag 25 mei 2016 @ 10:12:54 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_162483313
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het toch wel eng dat mijn 30 jaar oudere vriend op jong valt

...
Ja, die zin viel mij ook op :')

Overigens...
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou ik heb een nogal complexe persoonlijkheid. De manier waarop ik redeneer en tegen het leven aankijk past zeker niet bij de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Wat dat betreft heb ik met iemand van zijn leeftijd ook een betere connectie denk ik.
Volgens mij hebben jongeren, met hun niet uitgerijpte hersenen, een veelal complexere persoonlijkheid dan 30-plussers. Met minder consistentie in hun meningen, beslissingen en gedrag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_162483659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Wat beweegt een man van 40 om te vallen voor iemand van 16. Daar kan ik met mijn gedachte gewoon niet bij. En net zoals jij het onsmakelijk vindt vind ik dat ''eigenlijk'' ook.
Jij vindt het dus eigenlijk ook onsmakelijk, spreekt dat uit, maar houdt het wel in stand door bij hem te blijven. Ik zeg niet dat het per se over moet gaan, maar volgens mij zit je in een gedachte waarbij de positiviteit niet zo makkelijk meer komt bovendrijven daarbij.
pi_162487913
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 08:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou zoals gezegd kan ik ook omkijken naar iemand van mijn eigen leeftijd. En naarmate ik zelf ouder word neemt dat ook iets toe. Aangezien mijn leeftijdsgenoten ook ouder en volwassener worden. Dus het is voor mij geen must zoals het voor hem is.
Waar ontmoet je zulke mensen? Ik denk dat hij enkel lust zoekt en een emotioneel band is mooi meegenomen.
pi_162487921
Niks mis mee. Als er gras groeit moet er ook gemaaid worden.
U MAD?
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:28:23 #36
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162489199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou het zal je vast niet verassen als ik zeg nooit een vader gehad te hebben. Wat dat betreft voldoe ik volledig aan het cliché. Besef me ook wel dat dit zeker een rol zal spelen, maar dat is nu eenmaal hoe mijn leven is gelopen. Dus ik maak me er niet echt druk om als zijnde een probleem. Alleen vraag ik me toch wel af hoe dat dan bij hem zit...

Wat beweegt een man van 40 om te vallen voor iemand van 16. Daar kan ik met mijn gedachte gewoon niet bij. En net zoals jij het onsmakelijk vindt vind ik dat ''eigenlijk'' ook.
Ik zou er echt over nadenken er gewoon mee te kappen.
pi_162490066
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 10:33 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jij vindt het dus eigenlijk ook onsmakelijk, spreekt dat uit, maar houdt het wel in stand door bij hem te blijven. Ik zeg niet dat het per se over moet gaan, maar volgens mij zit je in een gedachte waarbij de positiviteit niet zo makkelijk meer komt bovendrijven daarbij.
De verhouding tussen hem en mij vind ik niet onsmakelijk. Maar wel de verhouding tussen zijn 40 jarige versie en een 16 jarige. Er zijn grenzen, en naar mijn idee ga je in zo'n situatie toch echt die grens voorbij.

Wij twee hebben ook normale volwassen gesprekken. Het is niet een relatie tussen een kind en een volwassene. Maar met 16 werkt dat gewoon echt niet zodanig. Been there done that. En zo weet ik ook dat hij met jongens van 18-20 is geweest waarvan hij nu zegt dat ze qua karakter te jong voor hem waren. Desalniettemin heeft hij er dus wel mee in het nest gelegen.

Ik ben er voor mezelf nog niet eens uit wat het nu precies is dat me hier dwars aan zit. De gedachte dat ik ook ingewisseld ga worden, het feit dat ik eigenlijk geen respect heb voor dit soort mannen... Maar ik heb er hoe dan ook een onderbuikgevoel bij.
pi_162490208
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Waar ontmoet je zulke mensen? Ik denk dat hij enkel lust zoekt en een emotioneel band is mooi meegenomen.
Dat is hem nou juist, ik heb wel het gevoel dat hij echt iets om me geeft. En ik doorzie mensen gemakkelijk als dat niet zo is. Bij de vorige mannen waarmee ik heb gedate had ik dat gevoel namelijk helemaal niet. Toen was het voor mij heel duidelijk dat het ze om de lust ging, en me als bijkomstigheid wel een leuke jongen vonden. Maar bij hem komt dat aspect heel anders op me over.
pi_162490336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:06 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Dat is hem nou juist, ik heb wel het gevoel dat hij echt iets om me geeft. En ik doorzie mensen gemakkelijk als dat niet zo is. Bij de vorige mannen waarmee ik heb gedate had ik dat gevoel namelijk helemaal niet. Toen was het voor mij heel duidelijk dat het ze om de lust ging, en me als bijkomstigheid wel een leuke jongen vonden. Maar bij hem komt dat aspect heel anders op me over.
Hij is eerlijker dan de mannen die je daarvoor had :P
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:17:05 #40
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162490463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hoezo, wast ie zich niet? Of heeft ie problemen met zijn sluitspier?

:? :?
Beide
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162490602
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:12 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hij is eerlijker dan de mannen die je daarvoor had :P
Absoluut! Die vorigen waren echte leugenaars. Van die mensen die met een stalen gezicht onwaarheden vertellen. Maar ook daar trapte ik niet in hoor. Alleen betekende ze ook niets voor me verder. En deze man wel I guess. Vind het moeilijk om hem zomaar aan de dijk te zetten.
pi_162490690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:21 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Absoluut! Die vorigen waren echte leugenaars. Van die mensen die met een stalen gezicht onwaarheden vertellen. Maar ook daar trapte ik niet in hoor. Alleen betekende ze ook niets voor me verder. En deze man wel I guess. Vind het moeilijk om hem zomaar aan de dijk te zetten.
Misschien moet je maar je gok wagen en denken dat hij met je settled. Gewoon leuk hebben totdat je zelf denkt dat je geen toekomst in meer ziet.
  woensdag 25 mei 2016 @ 15:44:33 #43
33189 RM-rf
1/998001
pi_162491127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

Nu vraag ik me af wat buitenstaanders vinden van mijn verhaal. Is het werkelijk zo belachelijk hoe ik redeneer? Ben ik te veroordelend? Of is het vrij normaal dat ik hier hersenspinsels over heb?
Om eerlijk te zijn, komt het op mij over alsof je vooral jaloers reageert of mogelijk je vriend wilt bekritiseren hier op een forum..

ik kan me moeilijk voorstellend at je een probleem hebt met het leeftijdsverschil, aangezien je zelf gewoon een relatie aangegaan bent met een 30 jaar oudere man... jezelf vervolgens daarover beklagen is ronduit lachwekkend.

Ik krijg de indruk vooral dat waar je het meest boos over lijkt te zijn het idee is dat je niet de 'enige' jonge man voor je huidige vriend bent en dat je bang bent dat andere, misschien binnenkort nog jongere mannen, voor jou een 'bedreiging' kunnen vormen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162491265
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik krijg de indruk vooral dat waar je het meest boos over lijkt te zijn het idee is dat je niet de 'enige' jonge man voor je huidige vriend bent en dat je bang bent dat andere, misschien binnenkort nog jongere mannen, voor jou een 'bedreiging' kunnen vormen.
Dat kan best. Zijn ex was rond dezelfde leeftijd als ik toen ze een relatie kregen. Nu 10 jaar later is hij weer met een jongen van die leeftijd. Volgens zijn verhalen heeft het niets te maken met waarom de relatie uitging. Echter interpreteren mijn hersenen het onderbewust mogelijk wel zo.
pi_162494892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
En het idee dat hij zich mogelijk heeft laten penetreren door een scholiertje vind ik ook best onpasselijk. Ik ben dan wel een stuk jonger dan hem maar ik ben tenminste nog een volgroeide volwassen man.

Het blijkt dus om een homo-stelletje te gaan. Verandert de situatie gelijk een beetje
pi_162494964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Of is het vrij normaal dat ik hier hersenspinsels over heb?
Ja
pi_162495198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:47 schreef Flogging het volgende:
Ik denk dat als je zulke relaties aan gaat op deze leeftijd, je bij jezelf te rade moet gaan waarom je die behoeftes hebt.
Nee, dat is een oppervlakkige uitspraak. Wat hij zich wel moet afvragen is of die man hem niet alleen wilt om zijn uiterlijk.
pi_162495691
Jaloers op TS haar vriend.
pi_162496091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef Flogging het volgende:
Ik vind een kerel van in de 40 en een kind van 16 grenzen aan pedofilie trouwens. Heel onsmakelijk en ongezond vind ik eigenlijk.
Onsmakelijk en ongezond is een persoonlijke mening. In best wel wat gevallen is het wel zo dat pubers op oudere mannen of vrouwen verliefd worden omdat de relatie met hun ouders erg is verslechterd en ze een ouder en hopelijk wijzer iemand zoeken waar ze wel een band mee kunnen opbouwen. In de termen van Freud een Oedipuscomplex:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex.
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:03:19 #50
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162498797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef jaha het volgende:

[..]

Onsmakelijk en ongezond is een persoonlijke mening. In best wel wat gevallen is het wel zo dat pubers op oudere mannen of vrouwen verliefd worden omdat de relatie met hun ouders erg is verslechterd en ze een ouder en hopelijk wijzer iemand zoeken waar ze wel een band mee kunnen opbouwen. In de termen van Freud een Oedipuscomplex:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex.
Je had ook opgemerkt dat ik er persoonlijk achter had gezet hè?
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:04:14 #51
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_162498828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:01 schreef Jenji het volgende:

[..]

Nee, dat is een oppervlakkige uitspraak. Wat hij zich wel moet afvragen is of die man hem niet alleen wilt om zijn uiterlijk.
Dat is een mening, geen feit en die uitspraak is verre van oppervlakkig. Die gaat namelijk veel verder dan uiterlijk alleen.
pi_162500372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:04 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat is een mening, geen feit en die uitspraak is verre van oppervlakkig. Die gaat namelijk veel verder dan uiterlijk alleen.
Ik vind het eerder een aanname. Meneer heeft een relatie met iemand die veel ouder is dan hij zelf dus er klopt iets niet. Er moet iets zijn gebeurt waardoor hij zich tot oudere mannen voelt aangetrokken. Dat is imo niet waar. Soms is het gewoon een kwestie van chemie en soms ook niet.
pi_162500726
dat dit kan anno 2016
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:13:52 #54
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_162501232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ik begin 20 hij begin 50.
Bah

+1 voor hem _O-
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:14:29 #55
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162503654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef Flogging het volgende:
Ik vind een kerel van in de 40 en een kind van 16 grenzen aan pedofilie trouwens. Heel onsmakelijk en ongezond vind ik eigenlijk.
uh watte? :')
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 25 mei 2016 @ 23:41:06 #56
414785 sirdanilot
pi_162504598
TS, ik zou zeggen, haal er lekker uit wat er nog in zit, laat hem een leuke vakantie voor je betalen, lekker uit eten, wat leuke extra cadeautjes, en doe hem af en toe in ruil daarvoor. En zodra je 25 bent zijn jullie op elkaar uitgekeken en zoekt hij een jonger exemplaar en ga jij verder met je leven met iemand van je eigen leeftijd.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 25 mei 2016 @ 23:42:13 #57
414785 sirdanilot
pi_162504627
Ik ben begin 20 en iemand van vroeg in de dertig kan ik me nog voorstellen maar ouder dan dat is gewoon vies. Werkelijk de enige reden die ik daarvoor kan bedenken is het geld. Lekker verwend worden met vakanties, luxe uit eeten, cadeautjes. Ja leuk maar in hoeverre is dat een gezonde normale relatie? Lijkt me niks.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162507225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:41 schreef sirdanilot het volgende:
TS, ik zou zeggen, haal er lekker uit wat er nog in zit, laat hem een leuke vakantie voor je betalen, lekker uit eten, wat leuke extra cadeautjes, en doe hem af en toe in ruil daarvoor. En zodra je 25 bent zijn jullie op elkaar uitgekeken en zoekt hij een jonger exemplaar en ga jij verder met je leven met iemand van je eigen leeftijd.
Niet dat dit mijn instelling is, maar moest er wel om lachen, juist omdat hij het pas over een vakantie had, en alle andere dingen ook zijn voorgekomen :')

Daarmee lijk ik meteen zo'n cliché. Terwijl dit vanuit de grond van m'n hart niets met geld te maken heeft. Vandaar dat ik ook al niet van plan was die vakantie aan te nemen. Want zoals ik hem inschat zou hij dat inderdaad wel voor me betalen.
pi_162507229
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben begin 20 en iemand van vroeg in de dertig kan ik me nog voorstellen maar ouder dan dat is gewoon vies. Werkelijk de enige reden die ik daarvoor kan bedenken is het geld. Lekker verwend worden met vakanties, luxe uit eeten, cadeautjes. Ja leuk maar in hoeverre is dat een gezonde normale relatie? Lijkt me niks.
Waarom 'vies'? Een mens is een mens. Hij heeft een leuke kop op z'n schouders. Ik lig niet in bed met een lelijke oude man. Als ik hem niet aantrekkelijk vond dan ging ik ook echt niet met hem. Al was hij miljonair. Geld is voor mij geen beweegreden om seks met iemand te hebben.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 26 mei 2016 @ 08:52:38 #60
414785 sirdanilot
pi_162508148
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 05:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Niet dat dit mijn instelling is, maar moest er wel om lachen, juist omdat hij het pas over een vakantie had, en alle andere dingen ook zijn voorgekomen :')

Daarmee lijk ik meteen zo'n cliché. Terwijl dit vanuit de grond van m'n hart niets met geld te maken heeft. Vandaar dat ik ook al niet van plan was die vakantie aan te nemen. Want zoals ik hem inschat zou hij dat inderdaad wel voor me betalen.
Jij hebt altijd al een vaderfiguur gemist in je leven en je vond het tstiekem eigenlijk wel leuk, die vakantie.

Sorry hoor maar dit is echt een backfire topic in de zin dat het al mijn voorordelen over jongemannen die het met 40-jarigen doen gewoon bevestigt.

En zoals ik zei is er niks mis mee. Geniet lekker van die vakantie. Want over 3 jaar heeft hij je ingeruild voor een jonger, strakker exemplaartje. Haal er uit wat erin zit. MAar ga jezelf niet aanpraten dat het een gezonde of normale relatie is. Je bent namelijk gewoon een toyboy voor hem en meer niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162580054
mmm
zijn bv ook genoeg jonge meisjes bv tienermeisjes die op oudere mannen vanllen omdat die meer
ervaring hebben.
pi_162626460
Ik geloof niet dat het hem daarin zit eigenlijk. Volgens mij heeft een oudere man meer status en in ieder geval meer geld. Het is dus een attractievere partner.
pi_162632397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Gevoelsmatig klopt dat voor mij ook niet. Maar toen ik 17 was had ik ook een contact met een man van 40+. Dus who am I to judge denk ik dan ergens ook weer bij mezelf..?

Andersom zou ik zoiets echter nooit willen. Kan me er nu al niets meer bij voorstellen met iemand van 16, wil zwijgen wanneer ik 40-50 jaar oud ben. Maar mijn gevoel hierin is eigenlijk best hypocriet, of niet soms?
dus als ik het goed begrijp he.. stel je voor jij was 40 en die jongen zestien? wat zou jou gevoel daarbij zijn? Is toch wel zware pedofilie en bovendien nog geen volwassen lichaam 🙄
pi_162635102
Hoe oud ben je TS?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 18:43:27 #65
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_162649807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou het zal je vast niet verassen als ik zeg nooit een vader gehad te hebben. Wat dat betreft voldoe ik volledig aan het cliché. Besef me ook wel dat dit zeker een rol zal spelen, maar dat is nu eenmaal hoe mijn leven is gelopen. Dus ik maak me er niet echt druk om als zijnde een probleem. Alleen vraag ik me toch wel af hoe dat dan bij hem zit...

Wat beweegt een man van 40 om te vallen voor iemand van 16. Daar kan ik met mijn gedachte gewoon niet bij. En net zoals jij het onsmakelijk vindt vind ik dat ''eigenlijk'' ook.
Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met de seks drift van jongere jongens.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_162650285
Als je 40 bent een vriendin van 16 :')

Naja 30 jaar berschil is altijd mega veel. Maar 40 en 16 is echt wel wat anders dan 30 en 60

Vind het erg vreemd dat een 16 jarige echt op een 40 jarige zou kunnen vallen, laat staan er een relatie mee beginnen. In hoeverre dat dan ook daadwerkelijk een relatie was dan. Kan me niet voorstellen dat die ouders er blij mee waren.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162662728
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef MrsBlairWaldorf het volgende:

[..]

dus als ik het goed begrijp he.. stel je voor jij was 40 en die jongen zestien? wat zou jou gevoel daarbij zijn? Is toch wel zware pedofilie en bovendien nog geen volwassen lichaam 🙄
Zware pedofilie? Komop het is niet eens pedofilie, wil zwijgen zware pedofilie. Als hij een pedo was ging hij ook echt niet met mij.

Verder ken ik de jongen in kwestie niet. Uitgaande van mezelf was ik met 15 uitgegroeid. Daarna ben ik een stuk gespierder geworden, maar dat is een kwestie van training.

Zelf was ik al niet geïnteresseerd in 16 jarige jongens toen ik zelf 16 was. Dus uiteraard kan ik me er al helemaal niks bij voorstellen voor een 40 jarige.
pi_162662764
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef Firewarrior het volgende:
Hoe oud ben je TS?
24.
pi_162662932
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:06 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

24.
Worden jullie niet raar aangekeken op straat? Het valt toch wel op, zo'n grijzende vent naast zo'n jonge kerel. Of ze denken dat jij zijn zoon bent :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_162674068
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Worden jullie niet raar aangekeken op straat? Het valt toch wel op, zo'n grijzende vent naast zo'n jonge kerel. Of ze denken dat jij zijn zoon bent :')
Zijn vrienden doen heel normaal tegen me. Voor de rest merk ik ook niet veel vreemde blikken moet ik zeggen. Hoewel het me ook geen zak interesseert. Mensen hebben altijd een oordeel klaar. Zolang wij happy zijn met z'n tweeën is het goed.
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:01:29 #71
123170 alors
zlata1234
pi_162689859
Ik vind het een beetje een zwaktebod (ongeacht leeftijd) om er vanuit te gaan dat een relatie niet voor altijd is en dat je dus maar moet genieten of eigenlijk gebruik moet maken van elkaar. Hij van jouw jonge lichaam, jij van het vadergevoel en de mogelijkheden die hij je biedt.

Als je er beide zo instaat, of één van beide, dan wordt dat ook nooit wat en houdt het op als jouw jongheid overgaat of als jij over je issues heengroeit en je afvraagt of dit hem wel is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_162708980
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:01 schreef alors het volgende:
Ik vind het een beetje een zwaktebod (ongeacht leeftijd) om er vanuit te gaan dat een relatie niet voor altijd is en dat je dus maar moet genieten of eigenlijk gebruik moet maken van elkaar. Hij van jouw jonge lichaam, jij van het vadergevoel en de mogelijkheden die hij je biedt.

Als je er beide zo instaat, of één van beide, dan wordt dat ook nooit wat en houdt het op als jouw jongheid overgaat of als jij over je issues heengroeit en je afvraagt of dit hem wel is.
Waarom moet alles voor het leven zijn? Ik leef nu, misschien leef ik over 10 jaar niet meer. Dus waarom zou ik me er druk om maken of we dan nog bij elkaar zijn.

20 en 50 werkt prima. 30 en 60 waarschijnlijk ook nog wel. 40 en 70 betwijfel ik. 50 en 80 denk ik niet. Dus nee ik denk niet dat dit 30 jaar stand zal houden. Desalniettemin zie ik niet in waarom we er nu dan niet van kunnen genieten.
pi_162801214
20-90 werkt héél goed. "Hij is toch te oud om seks mee te hebben en als hij dood is dan kan ik lekker heel veel van hem erven"

Om maar een willekeurige golddigster te citeren :P
pi_162807362
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:57 schreef jaha het volgende:
20-90 werkt héél goed. "Hij is toch te oud om seks mee te hebben en als hij dood is dan kan ik lekker heel veel van hem erven"

Om maar een willekeurige golddigster te citeren :P
Ik ben geen golddigger. Dus ik ga me die titel hier ook niet laten opplakken.

Deze relatie blijkt inmiddels sowieso niet te slagen. En nogwel om de reden dat hij te onvolwassen voor me is. Kun je nagaan.

Zijn geld is voor mij dan ook zeker weten geen reden om het voort te zetten. Zo zit ik niet in elkaar!
pi_162823067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 08:09 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Waarom moet alles voor het leven zijn? Ik leef nu, misschien leef ik over 10 jaar niet meer. Dus waarom zou ik me er druk om maken of we dan nog bij elkaar zijn.

20 en 50 werkt prima. 30 en 60 waarschijnlijk ook nog wel. 40 en 70 betwijfel ik. 50 en 80 denk ik niet. Dus nee ik denk niet dat dit 30 jaar stand zal houden. Desalniettemin zie ik niet in waarom we er nu dan niet van kunnen genieten.
Maar wat dan als diegene jou leuker vindt dan jij hem, hoe kun je dan die relatie doorzetten en de indruk laten bestaan alsof alles piekfijn in orde is? En hoe ga je het dan uiteindelijk uitmaken, of hoop je dat het wel stuk loopt?

Ik ben benieuwd omdat als ik iemand wel leuk vind en me afvraag of er meer uit kan voortkomen, ik regelmatig heb dat ik denk van: "Ja maar ik weet eigenlijk toch al dat ik niet voor altijd bij je zou willen blijven..." en dan begin ik er ook maar niet aan. Dat voelt toch alsof je de boel een klein beetje zit te neppen?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_162825848
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef Megara het volgende:

[..]

Maar wat dan als diegene jou leuker vindt dan jij hem, hoe kun je dan die relatie doorzetten en de indruk laten bestaan alsof alles piekfijn in orde is? En hoe ga je het dan uiteindelijk uitmaken, of hoop je dat het wel stuk loopt?
Nou niet dus. Dat blijkt nu wel. Hij vindt mij te afstandelijk en ik hem te aanhankelijk.
pi_162828901
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:08 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ik ben geen golddigger. Dus ik ga me die titel hier ook niet laten opplakken.

Deze relatie blijkt inmiddels sowieso niet te slagen. En nogwel om de reden dat hij te onvolwassen voor me is. Kun je nagaan.

Zijn geld is voor mij dan ook zeker weten geen reden om het voort te zetten. Zo zit ik niet in elkaar!
Ik was ook een beetje sarcastisch hé..., en vervelend dat je relatie niet slaagt maar ik heb zelf wel een beetje het idee dat je (onbewust) nog zo'n groot verwachtingspatroon hebt dat het niet kan slagen. Ook al omdat je niet iemand van je eigen leeftijd aan het daten bent.
pi_162831368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik was ook een beetje sarcastisch hé..., en vervelend dat je relatie niet slaagt maar ik heb zelf wel een beetje het idee dat je (onbewust) nog zo'n groot verwachtingspatroon hebt dat het niet kan slagen. Ook al omdat je niet iemand van je eigen leeftijd aan het daten bent.
Wat heeft een verwachtingspatroon te maken met iemand van je eigen leeftijd daten? Snap je punt niet eerlijk gezegd...
pi_162848177
Uit jouw posts vind ik nogal blijken dat je een hoog verwachtingpatroon hebt. Misschien is dat de reden dat je iemand wil daten die een stuk ouder is dan jezelf. Misschien ook niet, maar dat dacht ik gewoon ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')