abonnement Unibet Coolblue
pi_162628274
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Belgische meisjes studenten die beter gewoon moeten gaan leren ipv allerlei enquetes te bedenken en dan ook nog loslaten op ons Nederlanders. Aleen de eindconclusie van mijn eigen onderzoeken hiernaar wil ik nog kwijt: Mannen, spuug goed in je hand en wrijf dat daar waar je wilt gaan penetreren. En dan rats pats flats d`r an en d`r op en klaar.
Jawel, grote meester, zeker grote meester, je hebt gelijk grote meester. Oh meester, wat ben jij zo geweldig!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:08:48 #27
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_162637798
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Oona het volgende:
@LeesFokNL: en dan ga je belachelijk doen en wat rotzooi invullen... je deelname is gewist.
Niet op in gaan :Y
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 1 juni 2016 @ 03:30:23 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162661041
Welke deelname is gewist? Ik heb jouw enquete niet ingevuld, zal dat ook niet doen, en daarom kijk ik er niet eens naar.
Ik heb een hekel aan mensen die zich hier aanmelden, direkt topics openen en zelfs polls en enquetes starten. En daarna nooit meer iets van zich laten horen, laten lezen of melden. Of ga jij wel, nadat je je onderzoek "vervolledigt" hebt, soms je rapport of scriptie hier plaatsen.

Vind dat fok.nl daar paal en perk aan moet stellen. Doe eerst maar eens een aantal zinnige bijdrages aan het forum voordat je een hoop intieme dingen gaat vragen, en beantwoord ook zelf maar eerst eens hier de vragen die je in de enquete (welke weet ik niet, want ik kijk er niet naar) stelt.

En dan nog iets, wie zegt mij dat jij degene bent waar je je voor uitgeeft. Dat je belg bent geloof ik direct, gezien je taalgebruik. Maar misschien ben je wel gewoon de een of andere rare wikser (nederlands voor masturbeerder). Als je hier tientalle bijdrages had geleverd dan kon men dat wel inschatten, maar nu, account openen en hopla: een enquete over voorspel, niet met mij.

Hoop werkelijk dat fok.nl dit eens gaat overdenken. Stel voor minimaal 10 echte en goede bijdragen om een topic te mogen openen en 25 om een poll te mogen openen.

Maar je enquete is bijna "voorbij", je schrijft tenminste tot (en met?) woensdag. dan zullen we na vandaag wel nooit meer wat van je horen (lezen).

Nu, de groeten, en ge doet er maar mee wat ge wilt.

oO/ }) :W

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 01-06-2016 03:32:21 (waarevolle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162682114
Jawel, grote meester, je hebt gelijk grote meester. Wat kan jij toch goed in de toekomst kijken!

Indien je de enquête niet hebt bekeken, hoef je er ook niet over te oordelen. Het was echter wel overduidelijk dat je wat gerotzooid hebt, maar goed, passé composé. En om Hallmark zijn raad te volgen: ik ga er niet meer dieper op in.

Alsof jouw bijdrages zo zinnig zijn. Beetje liggen zeiken hier en daar. En wat neerbuigend doen. Hoe zei je het ook alweer: me voor minder de strot overbijten? Kan je wel?

Hoezo gefrustreerd? Is toch overduidelijk, man!
En ga nu weer maar vlug rapporteren aan mod... zieligaard
pi_162682260
Gedaan!
Make my day!
pi_162682559
Nou nou nou :{w
pi_162682971
Is toch waar zeker.

Nou, heel veel leuke reacties gekregen en nog. Hartelijk dank daarvoor, iedereen! Best boeiend om vergelijking tussen Belgen en Nederlanders te kunnen maken. En geloof me, zo verschillend zijn we nu ook weer niet, hoor!
pi_162683022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:25 schreef Oona het volgende:
Is toch waar zeker.

Nou, heel veel leuke reacties gekregen en nog. Hartelijk dank daarvoor, iedereen! Best boeiend om vergelijking tussen Belgen en Nederlanders te kunnen maken. En geloof me, zo verschillend zijn we nu ook weer niet, hoor!
Huh, wat zeg je me daar nou? En de wereld is zeker rond?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_162683086
quote:
En de wereld is zeker rond?
Zeker weten! Volgens Copernicus toch.
Hertog Jan denkt er wellicht anders over!
pi_162683157
Wat een waanzinnig slechte enquête. Lees je eens in inzake het juiste gebruik van dichotomie, likertitems, nut, noodzaak en nadelen van het toepassen van "anders, nl." mogelijkheden in niet uitputtende lijsten et cetera.

Dan heb ik t nog niet eens over het feit dat je burgerlijke staatomschrijving niet conformeert aan de CBS definitie. Of over het feit dat je gebruik kan en zou MOETEN maken van een dynamische vragenlijst, daar sommige antwoorden in verschillende vragen haaks op elkaar kunnen staan (alleen aangetrokken tot het andere geslacht, maar jezelf omschrijven in de volgende vraag als homoseksueel).

Je hebt het over seksuele ervaring en stelt vervolgens vragen over trouw in "relaties". Vaak genoeg meerdere wijven in een week gedopt, maar dat waren absoluut geen relaties.

In de vraag "In welke mate ben je zelf tevreden over de duur van het voorspel?" blijkt uit je radiobuttons dat je maar één antwoord kan geven, maar de antwoorden zijn zo geformuleerd dat multiple choice veel logischer zou zijn. Of formuleer meerdere vragen uit deze vraag, kijkend naar de antwoorden aldaar.

Een vraag over de invloed van leeftijd op t voorspel? Wat als ik 17 ben en pas twee weken neuk?

ONGELOFELIJK dramatisch. Ik kan echt honderden fouten hieruit halen. Rot eens op met dit soort baggerkut lijstjes waar je niets functioneels mee kan.
pi_162683168
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:34 schreef Oona het volgende:

[..]

Zeker weten! Volgens Copernicus toch.
Hertog Jan denkt er wellicht anders over!
Ik vind Hertog Jan leuker om naar te luisteren dus die moet gelijk hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_162683179
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:38 schreef TVKijkert het volgende:
Wat een waanzinnig slechte enquête. Lees je eens in inzake het juiste gebruik van dichotomie, likertitems, nut, noodzaak en nadelen van het toepassen van "anders, nl." mogelijkheden in niet uitputtende lijsten et cetera.

Dan heb ik t nog niet eens over het feit dat je burgerlijke staatomschrijving niet conformeert aan de CBS definitie. Of over het feit dat je gebruik kan en zou MOETEN maken van een dynamische vragenlijst, daar sommige antwoorden in verschillende vragen haaks op elkaar kunnen staan (alleen aangetrokken tot het andere geslacht, maar jezelf omschrijven in de volgende vraag als homoseksueel).

Je hebt het over seksuele ervaring en stelt vervolgens vragen over trouw in "relaties". Vaak genoeg meerdere wijven in een week gedopt, maar dat waren absoluut geen relaties.

In de vraag "In welke mate ben je zelf tevreden over de duur van het voorspel?" blijkt uit je radiobuttons dat je maar één antwoord kan geven, maar de antwoorden zijn zo geformuleerd dat multiple choice veel logischer zou zijn. Of formuleer meerdere vragen uit deze vraag, kijkend naar de antwoorden aldaar.

Een vraag over de invloed van leeftijd op t voorspel? Wat als ik 17 ben en pas twee weken neuk?

ONGELOFELIJK dramatisch. Ik kan echt honderden fouten hieruit halen. Rot eens op met dit soort baggerkut lijstjes waar je niets functioneels mee kan.
Maarehm, vind je bier lekker?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_162683181
Mag ik weten op welke baggerschool je zit? Als dit door de scriptievereisten komt van de school, wil ik de accreditatie van de opleiding laten herzien en wil ik per direct de inspecteur bellen.
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:13:33 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162685552
hallo Oona, eerst schrijf je dat je mijn bijdrage aan jouw enquete hebt gewist, als ik dan schrijf dat ik er zelfs niet naar gekeken heb ga je daar (oh wat slim) niet op in. Dan schrijf je gewoon dat ik, als ik niet gekeken heb niet mag oordelen over je enquete. Nu, ik reageer omdat jij hier komt met vragen, met een enquete, zonder ooit iets aan dit forum te hebben bijgedragen. Wel vragen, maar niets BIJ dragen.

Dan kom je tot de schokkende conclusie dat Belgen en Nederlanders toch niet zoveel verschillen hebben. Ik heb 7 jaren in Belgie geleefd, en van onze kinderen hebben er 2 aan de KUL (Katholieke Universiteit Leuven hun master gehaald (2004 en 2007). Ik vind jou gewoon een omhooggevallen trutje (dikke nek) dat op een makkelijke manier door de schooljaren wil rollen en te lui en / of te dom is (volgens anderen die wel jouw enquete bestudeerden) om fatsoenlijk werk af te leveren. IK heb ook jaren in Azie geleefd, en daar een nog schokkendere ontdekking gedaan. Nu, zelfs daar, 15000 km hier vandaan, waren de verschillen net "ons" niet zo groot. Ik wil een stap verder gaan, het zijn net gewoon mensen.

Ga een beetje met jezelf "voorspel-letje" spelen en fantaseer daar dan lekker bij dat je al hoogeleraar "voorspel" bent op de KUL en dat iedereen jou ongelooflijk goed en slim vindt en dat je oh zo populair bent, en laat ons met rust. Of zoek je een oude sugardaddy die jou dan wat leren kan van voorspel-letjes. En als je meent dat dit een onterechte opmerking is dan bewijs het door iets BIJ te dragen aan dit forum, waar de forumleden iets aan hebben.

En Oona, (afgeleid van onnozel?) je hebt geschreven dat de enquete tm woensdag liep, wat dus gisteren was. Ik hoop dat je je belofte houdt en nu weer van het toneel verdwijnt. Of je moet natuurlijk iets willen BIJdragen aan ons forum, wat ik ten zeerste betwijfel, dan ben je hier uiteraard wel welkom.
Of was je toch al van plan de ge-anonimiseerde uitslagen van de enquete hier te plaatsen, en de antwoorden te waarderen en bevindingen uit op te maken. En hoe je dat weer in je onderzoek voor je studie verwerkt. Want als je dat doet heb ik respect voor je, neem ik mijn woorden terug en bied zelfs mijn excuses aan vanwege een inschattingsfout. maar tot dan .....
oO/ ~O> :Z

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 02-06-2016 09:58:26 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:53:56 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162686283
Mijn reacties staan in het citaat, vooraf gegaan door ---------
Excuser mijn onhandigheid met de pc, was al 40 toen ik voor de eerste keer überhaupt het woord las!


quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 23:36 schreef Oona het volgende:

Jawel, grote meester, je hebt gelijk grote meester. Wat kan jij toch goed in de toekomst kijken!
--------- Dat zijn toch echt jouw woorden, niet de mijne, ik heb dat nergens geschreven

Indien je de enquête niet hebt bekeken, hoef je er ook niet over te oordelen.
--------- dat doe ik toch ook nergens. Anderen die jouw enquete wel hebben bekeken hebben dat gedaan.

Het was echter wel overduidelijk dat je wat gerotzooid hebt, maar goed, passé composé. En om Hallmark zijn raad te volgen: ik ga er niet meer dieper op in.
--------- Wat bedoel je ermee dat het overduidelijk is dat ik wat gerotsooid heb? Heeft dat betrekking op mijn eventueel sexleven en mijn eventueel voorspel? Is dat jouw wetenschappelijke humane benaming ervan: rotsooien. Ga je dat straks in je onderzoek schrijven: die "Ollanders" rotsooien wat an!

Alsof jouw bijdrages zo zinnig zijn. Beetje liggen zeiken hier en daar. En wat neerbuigend doen. Hoe zei je het ook alweer: me voor minder de strot overbijten? Kan je wel?
---------- Mijn bijdrages zijn voor velen uiterst zinnig. En dan nog, het zijn BIJdrages, iets waar jij je in ieder geval nog niet schuldig aangemaakt hebt.
En ik heb niet gescheven dat ik JOU de strot wil / zal doorbijten. Ik schreef ik heb er al voor minder de strot doorgebeten. Maar bij dommen, zwakkeren, geestelijk minder validen en zo, doe ik dat niet. Ik ben wel een heel humaan iemand. Altijd sta ik klaar iemand te helpen, BIJdrages aan forums te doen, wijs en eerlijk en oprecht van adviezen te dienen. Als het moet dan zelfs om de wereld te redden. En dat al 69 jaar! En jij, waar sta jij voor? Humane wetenschappen, zou toch denken dat dat begint met integriteit en zelfreflectie.Want kritiek van de mensen op je enquete reageer je niet op, en al te integer kom je op mij, gezien je antwoorden die ik eerder smoesjes taktiek zou noemen, ook niet op mij over.

----------- Je schrijft ook, ik neem Hallmarks advies aan en reageer niet meer. Ook schreef je dat je tm woensdag deze enquete houdt. Hou svp deze 2 beloftes en verdwijn van ons leuke forum ( of doe zinnige BIJdrages).

Hoezo gefrustreerd? Is toch overduidelijk, man!
En ga nu weer maar vlug rapporteren aan mod... zieligaard
------------ Alweer zo iets, ik heb nog nooit iets gerapporteerd aan een moderator op dit forum zolang ik hier BIJdrages doe. Waaar haal je het toch allemaal vandaan. Ik kan alleen maar hopen dat je je studie niet haalt en iemand als jij haar plaatsje vindt ergens in een magazijn, als hoofd en enig medewerker van de emballage, dus verantwoordelijk voor de inname van de lege statiegeld flessen. Eenzaam, alleen, ondergewaardeerd en onderbetaald!

--------- En verder, neen, ik ben niet gefrustreerd (en ook niet hatelijk haha) :W :W :W



[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 02-06-2016 10:06:27 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162705981
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:38 schreef TVKijkert het volgende:
Dan heb ik t nog niet eens over het feit dat je burgerlijke staatomschrijving niet conformeert aan de CBS definitie. Of over het feit dat je gebruik kan en zou MOETEN maken van een dynamische vragenlijst, daar sommige antwoorden in verschillende vragen haaks op elkaar kunnen staan (alleen aangetrokken tot het andere geslacht, maar jezelf omschrijven in de volgende vraag als homoseksueel).
De volgens jouw haaks op elkaar vragen zijn letterlijk gekopieerd van een Nederlands onderzoek naar seksualiteit bij jongeren. Er is een reden hiervoor, maar die mag je zelf uitzoeken. Je schijnt er toch zoveel over te weten. Dit onderzoek was in de eerste plaats voor Belgen bedoeld, maar zoals duidelijk aangegeven, ben ik hier terecht gekomen om meer respondenten te krijgen. De enquête gaf duidelijk aan dat de resultaten niet voor publicatie bedoeld zijn. Dit betreft dus geen master Seksuologie, maar wel een (eenvoudig) diploma humane wetenschappen. Dat de burgerlijke staatsomschrijving niet conform is aan de CBS definitie laat me daarom volledig koud.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:38 schreef TVKijkert het volgende:
Je hebt het over seksuele ervaring en stelt vervolgens vragen over trouw in "relaties". Vaak genoeg meerdere wijven in een week gedopt, maar dat waren absoluut geen relaties.
De uitleg bij de vraag vermeldt duidelijk dat het NIET de trouw of ontrouw wou te weten komen, maar puur de ervaring, zoals die is. Indien jij vindt dat je wijven geen 'relatie' waren, dan vind jij dat maar. I DON'T CARE!
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:38 schreef TVKijkert het volgende:
Een vraag over de invloed van leeftijd op t voorspel? Wat als ik 17 ben en pas twee weken neuk?
Om de hoofd- en deelvragen te beantwoorden zal de enquête enkel kijken naar respondenten vanaf 20 jaar. Tot dusver heb ik slechts 3 18-jarigen, hun data is fijn om te weten voor mezelf, maar zal geen resultaten geven en al zeker niet gebruikt worden om iets te voorspellen of concluderen. De vraag over invloed van leeftijd kan inderdaad enkel door 'ouderen' beantwoord worden. Staat duidelijk in bijgesloten uitleg en de vraag was dan ook niet verplicht. Google docs enquête is ook niet meteen de handigste, maar daar moest ik het wel mee doen.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 00:38 schreef TVKijkert het volgende:
Ik kan echt honderden fouten hieruit halen.
Overschat je jezelf nou niet een klein beetje?

[ Bericht 5% gewijzigd door Oona op 03-06-2016 01:15:05 ]
pi_162706530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef LeesFoknl het volgende:
hallo Oona, eerst schrijf je dat je mijn bijdrage aan jouw enquete hebt gewist, als ik dan schrijf dat ik er zelfs niet naar gekeken heb ga je daar (oh wat slim) niet op in. Dan schrijf je gewoon dat ik, als ik niet gekeken heb niet mag oordelen over je enquete. Nu, ik reageer omdat jij hier komt met vragen, met een enquete, zonder ooit iets aan dit forum te hebben bijgedragen. Wel vragen, maar niets BIJ dragen.
De enquête heeft via dit forum fijne reacties ontvangen, waarvoor ik iedereen hier dankbaar ben, zoals reeds gesteld. Net na mijn repliek op jouw neerbuigende mail, ontving ik reactie (via enquête) met bullshit antwoorden. Nou, wat een toeval! Natuurlijk kan ik niet bewijzen dat jij het was, want de enquête is anoniem. Dat bedoelde ik dan ook met rotzooien. Niks rotzooien met Ollanders >jouw woorden
Net daarna krijg ik pm, topic warning van mod. Ook toevallig... Jij was op dat moment de enige die liep te schelden tegen me. Vind je het vreemd dat ik je dan verdenk?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Dan kom je tot de schokkende conclusie dat Belgen en Nederlanders toch niet zoveel verschillen hebben.
Helemaal geen schokkende conclusie. Hoewel de enquête het bevestigt, was dat antwoord eerder bedoeld als sarcastische grap tegenover jouw post.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Ga een beetje met jezelf "voorspel-letje" spelen en fantaseer daar dan lekker bij dat je al hoogeleraar "voorspel" bent op de KUL en dat iedereen jou ongelooflijk goed en slim vindt en dat je oh zo populair bent, en laat ons met rust. Of zoek je een oude sugardaddy die jou dan wat leren kan van voorspel-letjes.
Je lijdt aan wanen, joh, neem je nog wel je pilletje?
Enne... verbaast me trouwens niet dat je kinderen hun master op de KUL hebben behaald. Als er nou 1 dikke nekke trutte omhooggevallen universiteit bestaat, is het die wel!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef LeesFoknl het volgende:
En Oona, (afgeleid van onnozel?)
Kijk, hier doe je het weer. Jij, humaan? Jij vindt het gewoon fijn een denigrerend toontje te gebruiken. Zit je op te kicken he?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Of was je toch al van plan de ge-anonimiseerde uitslagen van de enquete hier te plaatsen, en de antwoorden te waarderen en bevindingen uit op te maken. En hoe je dat weer in je onderzoek voor je studie verwerkt. Want als je dat doet heb ik respect voor je, neem ik mijn woorden terug en bied zelfs mijn excuses aan vanwege een inschattingsfout. maar tot dan .....
Alsof ik ooit op jouw excuses zou gaan zitten wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oona op 03-06-2016 01:31:41 ]
  vrijdag 3 juni 2016 @ 02:48:12 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162708449
quote:
16s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:45 schreef Oona het volgende:

[..]

De enquête heeft via dit forum fijne reacties ontvangen, waarvoor ik iedereen hier dankbaar ben, zoals reeds gesteld. Net na mijn repliek op jouw neerbuigende mail, ontving ik reactie (via enquête) met bullshit antwoorden. Nou, wat een toeval! Natuurlijk kan ik niet bewijzen dat jij het was, want de enquête is anoniem. Dat bedoelde ik dan ook met rotzooien. Niks rotzooien met Ollanders >jouw woorden
Net daarna krijg ik pm, topic warning van mod. Ook toevallig... Jij was op dat moment de enige die liep te schelden tegen me. Vind je het vreemd dat ik je dan verdenk?

[..]

Helemaal geen schokkende conclusie. Hoewel de enquête het bevestigt, was dat antwoord eerder bedoeld als sarcastische grap tegenover jouw post.

[..]

Je lijdt aan wanen, joh, neem je nog wel je pilletje?
Enne... verbaast me trouwens niet dat je kinderen hun master op de KUL hebben behaald. Als er nou 1 dikke nekke trutte omhooggevallen universiteit bestaat, is het die wel!

[..]

Kijk, hier doe je het weer. Jij, humaan? Jij vindt het gewoon fijn een denigrerend toontje te gebruiken. Zit je op te kicken he?

[..]

Alsof ik ooit op jouw excuses zou gaan zitten wachten.
Ik zal op het eerste stuk van je reaktie weer reageren, dit stuk dus:
------- De enquête heeft via dit forum fijne reacties ontvangen, waarvoor ik iedereen hier dankbaar ben, zoals reeds gesteld. Net na mijn repliek op jouw neerbuigende mail, ontving ik reactie (via enquête) met bullshit antwoorden. Nou, wat een toeval! Natuurlijk kan ik niet bewijzen dat jij het was, want de enquête is anoniem. Dat bedoelde ik dan ook met rotzooien. Niks rotzooien met Ollanders >jouw woorden
Net daarna krijg ik pm, topic warning van mod. Ook toevallig... Jij was op dat moment de enige die liep te schelden tegen me. Vind je het vreemd dat ik je dan verdenk?

Lees Oona, ik ben een man van 69. Met een sterk zelfvertrouwen en ook een sterk gevoel voor integriteit en eerlijkheid.
Dacht jij nou werkelijk dat een trutje (wat jij in mijn ogen dus bent) dat vermoedelijk een halve eeuw jonger is dan mij, die hier een enquete neerzet die volgens mensen die ik inschat als terzake kundig als dom en waardeloos, zeker niet wetenschappelijk onderlegd en verantwoord is, dus dat jij het mij waard bent om te liegen.
Jij wilt gewoon het laatste woord en wat je schrijft is nog net geen echt raaskallen. Hou toch op met je domme enquetes, en opmerkingen, vol met aannames.
En met reakties die er NIET ingaan als we je op tegenstrijdigheden en fouten attenderen.

Nogmaals meid, doe hier nou eens iets waar de leden van foknl ook wat aan hebben ipv jouw gekrijs vanaf hoge torens, en anders, sodemieter nou gewoon op.

En oh ja, de Kath, Uni. Leuven is op het gebied van criminologie de beste van de wereld, wat onze kinderen studeerden daar. Vertel eens, waar zit jij dan wel. En op welk nivo studeer je dan wel "humane" wetenschappen? Met je humane wetenschappen. Want wat veel Hollanders misschien niet weten is; je kunt humane wetenschappen in BELGIE al doen als je van de lagere school af komt: Ik vermoed dan ook (gezien de reakties op het nivo van je enquete) dat jij niet nu voor het einde van een universitaire opleiding staat.

ps. voor diegenen die het interesseert hoe gigantisch goed de afdeling criminologie van de KUL wel is verwijs ik graag naar de documentaire over de afdeling criminologie: " Misdaad loont niet meer" uitgezonden in (oa) de reeks: "Wetenschap redt de wereld (aflevering 6)" op de zender "Canvas" op 28-12-2015 om 21.12. Werkelijk boeiend, de werkelijkheid van deze afdeling slaat de fantasie van series als CSI.
http://www.canvas.be/vide(...)daad-loont-niet-meer

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 03-06-2016 03:52:06 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 03:23:34 #44
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162708495
Oona, we zitten hier in het gedeelte "Sex". We hebben ook een gedeelte "Relatie en Psychologie".
In de regels van fok.nl staat expliciet dat het verboden is om diagnoses over ziektes en / of psychische aandoeningen te stellen, puur op basis van (mijn) bijdragen hier.

Je schrijft: ........
Je lijdt aan wanen, joh, neem je nog wel je pilletje?
Enne... verbaast me trouwens niet dat je kinderen hun master op de KUL hebben behaald. Als er nou 1 dikke nekke trutte omhooggevallen universiteit bestaat, is het die wel!

Je vermeldt ook dat je een waarschuwing hebt gekregen van een moderator. Je veronderstelde dat dat via mij kwam. Maar je hebt klaarblijkelijk volstrekt schijt aan fok.nl.
-Geen enkele positieve bijdrage hier, alleen tot op heden dingen geplaatst uit EIGEN belang.
-Geen belofte aan ons dat je je enquete, de bevindingen ervan, en hoe je dat verwerkt in je "onderzoek", aan ons mededeelt. Ja, die moeite wil je, zelfs als tegenprestatie, niet doen. Ik heb je dat nu al 3 x gevraagd!
-Weet niet in welke zin dat de moderator en waarover hij / zij jou heeft aangesproken, maar ik zie geen verandering in je manier van schrijven en reageren hier, dus ik vermoed dat je die mededeling van de moderator naast je neer hebt gelegd.
-Hou op met leden hier (bij mij dus) diagnoses aan te willen praten van "lijdende aan waanvoorstellingen". eerstens heb je daar geen opleiding of bevoegdheid voor (niet de studie, diploma´s) en tweedens, zelfs als je die wel had, fok.nl heeft het in haar regels verboden puur op basis van bijdragen hier, en zonder verder onderzoek van de (veronderstelde) patient, over iemand een diagnose te stellen.
-Ik vind je dom, egoistisch, respectloos en arrogant over komen. Alleen jij bent belangrijk, wat jij wilt (hebben / krijgen). Wat terugdoen zit niet in je aard. Integriteit ook al niet. Jij zult nooit eens je ongelijkheid toegeven, je excuses aanbieden, jij zult en moet het laatste woord hebben. zelfs als je je daarbij en daardoor erg dom laat overkomen.

Blijf nou gewoon weg, of temper je woorden, zodat ik niet (wat de eerste keer zou zijn sinds ik hier lid ben) de moderators moet vragen iemand aan te spreken op zijn / haar schrijfgedrag (in jouw specifiek geval dus het diagnosticeren van leden hier als zijnde lijdend aan waanvoorstellingen).

Dan nog een goede, algemene raad, voor Oona, en voor iedereen dus: denk nou niet dat je in het internet anoniem bent. Misschien dat een expert het zou lukken anoniem te blijven als ie dat wil, maar de gewone doorsnee internet gebruiker woont echt in een glazen huisje. Een beetje hacker kan zo bij ons naar binnen kijken. Ik ben geen hacker, en heb verder ook geen interesse om meer over iemand te weten te komen. Voor mij hoeft niemand bevreesd te zijn. Maar wees dus toch gewaarschuwd, neem een beetje voorzichtigheid in acht.
Ik ben gewoon LeesFok.nl (gebiedende wijs) en schrijf ook graag.

Uit dezelfde serie op Canvas ook een documentaire over internet oorlogen:
www.canvas.be/video/netwars

:W :W :W

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 03-06-2016 03:58:13 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162755490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
-Geen belofte aan ons dat je je enquete, de bevindingen ervan, en hoe je dat verwerkt in je "onderzoek", aan ons mededeelt. Ja, die moeite wil je, zelfs als tegenprestatie, niet doen. Ik heb je dat nu al 3 x gevraagd!
Die moeite wou ik gerust doen, maar de enquête stelde duidelijk dat de onderzoeksresultaten niet zouden worden gepubliceerd noch publiekelijk zouden worden gemaakt. Op pagina 1 van dit topic heb ik gepost dat, indien interesse, ik de resultaten tijdens de zomermaanden zou kunnen posten. Dat was geen belofte en ik ben niet langer van plan ze te posten. Daar hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk voor, want ik gun je niet het plezier dat je er daar dan opnieuw neerbuigend over zal gaan doen. De enquête interesseerde je niet vanaf het begin, dus waarom vraag je naar de bevindingen en de verwerking? Ben je nu plots mijn leerkracht?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
-Hou op met leden hier (bij mij dus) diagnoses aan te willen praten van "lijdende aan waanvoorstellingen". eerstens heb je daar geen opleiding of bevoegdheid voor (niet de studie, diploma´s) en tweedens, zelfs als je die wel had, fok.nl heeft het in haar regels verboden puur op basis van bijdragen hier, en zonder verder onderzoek van de (veronderstelde) patient, over iemand een diagnose te stellen.
Natuurlijk stel ik geen diagnose. Je begrijpt gewoon mijn sarcasme niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik vind je dom, egoistisch, respectloos en arrogant over komen. Alleen jij bent belangrijk, wat jij wilt (hebben / krijgen). Wat terugdoen zit niet in je aard. Integriteit ook al niet. Jij zult nooit eens je ongelijkheid toegeven, je excuses aanbieden, jij zult en moet het laatste woord hebben. zelfs als je je daarbij en daardoor erg dom laat overkomen.
Nee hoor, je kent me niet. Heb je gewoon zelf uitgelokt door meteen mij te gaan kleineren, wat je iedere keer opnieuw doet. En dat is precies waarom ik je van antwoord dien. Eigenlijk zou ik er mijn tijd niet in moeten steken. Dat is pas dom, maar ik geef toe: vind het wel leuk om haters zoals jij een beetje te jennen. Geen nood! Blijft niet leuk hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben jij dadelijk bachelor of zelfs master terwijl IK je dat allemaal verteld hebt, krijg jij een leidinggevende functie waarin je voor dik geld anderen moet "aansturen" terwijl je wildvreemde "Hollanders" hier moet / gaat vragen hoe dat zit met het voorspel. Weten je ouders dat eigenlijk wel, dat je zulke dingen doet en het dan studeren noemt?
Dit was jouw allereerste "bijdrage". Vind je het echt vreemd dat ik daarop respectloos en arrogant reageer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik kan alleen maar hopen dat je je studie niet haalt en iemand als jij haar plaatsje vindt ergens in een magazijn, als hoofd en enig medewerker van de emballage, dus verantwoordelijk voor de inname van de lege statiegeld flessen. Eenzaam, alleen, ondergewaardeerd en onderbetaald!
Uit een andere post is dit wat je mij toewenst. En jij noemt jezelf een vader?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Dacht jij nou werkelijk dat een trutje (wat jij in mijn ogen dus bent) dat vermoedelijk een halve eeuw jonger is dan mij, die hier een enquete neerzet die volgens mensen die ik inschat als terzake kundig als dom en waardeloos, zeker niet wetenschappelijk onderlegd en verantwoord is, dus dat jij het mij waard bent om te liegen.
Volgens welke mensen? TVkijker? Wat een grap! Zijn opmerkingen zijn weerlegd. Ik heb nooit gezegd dat dit universitair niveau is, wel? Wie ben jij om te stellen of deze enquête verantwoord is? En stop met me trutje te noemen, kleinerende zeikerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 03:23 schreef LeesFoknl het volgende:
je kunt humane wetenschappen in BELGIE al doen als je van de lagere school af komt: Ik vermoed dan ook (gezien de reakties op het nivo van je enquete) dat jij niet nu voor het einde van een universitaire opleiding staat.
Et alors? Wat wil je hiermee zeggen? Domme belgen? Tuurlijk kan dat niet meteen na de lagere school. Ik zie slechts 2 reacties, waarvan 1 op het niveau en die komt van TVkijker (waarschijnlijk je vriendje hier). De enquête heeft daarentegen 200 bruikbare (lees: eerlijke) reacties gekregen. Deze mensen hebben mij geholpen ipv me 'trutje' te zitten noemen. Of jij de enquête al dan niet wetenschappelijk vindt, interesseert me geen ene moer. Gelukkig is ze afgelopen, afgelopen woensdag, zoals beloofd. Kan jij je weer neerbuigend gaan gedragen bij de volgende enquête.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oona op 05-06-2016 01:37:56 ]
pi_162756128
En ik ben fok.nl dankbaarder dan je denkt. Ik hoop dat ze enquêtes zullen blijven toelaten, want zij helpen daarbij de studenten die hiertoe de opdracht krijgen. Wanneer je deze opdracht met weinig tijd en amper middelen moet bewerkstelligen, is media en fora zoals fok.nl een erg belangrijk middel. Indien ze je niet interesseert, kan je ze ook gewoon negeren zonder te gaan kleineren en afblaffen.
  zondag 5 juni 2016 @ 05:32:35 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162757048
Citaat "En ik ben fok.nl dankbaarder dan je denkt"

Heb je het tegen mij?
Hoe weet je nou wat ik denk?

En ik vind en ga aankaarten en voorstellen dat er zowel aan het openen van topics als het opzetten van polls of enquetes criteria gesteld worden. Niet alleen in de vorm van aantal (zinnige) bijdragen maar zeker ook in tijd dat men lid moet zijn van fok.nl!
Niet effe je gauw aanmelden en wat zinloze, inhoudsloze reakties plaatsen en dan binnen een week je enquete mogen plaatsen vind ik.

Fok.nl en is niet opgezet en bedoelt voor (belgische) studentjes die opeens met een probleem zitten; een opdracht met weinig tijd en amper middelen om die te "vervolledigen". Dat probleem moet je met je school bespreken, hoe jullie (de studenten en de school) dat moeten oplossen. En als je dan niet in het belgische terecht kan met je enquete omdat men daar nauwelijks reageert kom je naar fok.nl.
Zal wel de geheimtip zijn onder de "humane wetenschap" studentjes, oh, ga maar naar fok.nl daar mag alles en je krijgt ook nog reakties op slechte enquetes die je dan verkeerd of fout kunt interpreteren en zo met mooie "vervolledigte" onderzoeken kunt aankomen.

En alsjeblieft, hou op mij allerlei dingen in de mond te leggen. En allemaal die domme aannames. Bijvoorbeeld .... die reakties komen van jou en Tvkijker, zal wel je vriendje zijn. IK ken Tvkijker niet en zelfs als het een vriendje van mij zou zijn, mag dat dan soms niet. Van jou blijkbaar niet, je bent ook al zo lang een waardevol lid hier.
In je laatste 2 reakties zitten alweer zoveel aannames ingegeven door je antipathie voor mij, dat ik mij niet kan voorstellen dat jij ooit een wetenschapper wordt, JIj hebt helemaal niets met feiten en wetenschap.
Jij kunt beter de politiek ingaan; schaamteloos, niet integer, olifantenhuid, domme onzin uitkramen, kronkelen en waarheid verdraaien of volledig vervalsen, geen verantwoording nemen voor je slecht presteren (enquete) en alleen op je winst cq winnen uit. Je had maar een keer hoeven zeggen: sorry maar ik begin pas net met mijn studie (oid) om onze sympathie te krijgen, maar nee, dat kan jij niet. Daar ben je nog te onnozel voor. Stel je voor, iets toegeven ....

Waarom doe je geen enquetes van gezicht tot gezicht, intervieuw je mede studentes en studenten, of ga in het uitgaansleven, of ga op het terras met een bloknote, stel je voor, vertel wat je studeert en vraag mensen mag ik bij u komen zitten en u enkele vragen stellen over uw seksuele voorspel.

En je stelt JOUW vragen, in je enquete, maar veel vragen die WIJ aan JOU stellen ga je gewoon niet op in. Voorbeeld: op welk nivo studeer je humane wetenschappen. Je wilt mij, en de andere fokkers, waaronder mensen die ook gestudeerd hebben en weten aan welke eisen een enquete wetenschappelijk moet voldoen, toch niet wijsmaken dat jij voor je master van een (belgische) universiteit dit onderzoek en enquete aan het maken bent.

Een van je lompste aannames of suggesties is dat ik belgen dom zou vinden. Woon mijn hele leven dat ik in de EU woon al of in Belgie of er 2 km vandaan. Kom dus dagelijks in Belgie, mag de belgen in het algemeen zeer. Mijn enige kameraad in Azie is een daar woonachtige (vlaamse) belg. Ik begrijp dat je (belgische) fok.nl-ers op je hand wilt hebben en tegen mij, maar dat lukt je niet. Dat jij belgen mag is begrijpelijk, als belg. Maar ik doe daar bewust voor kiezen, voor dat belgen mogen, om hoe ik ze ken, en niet omdat ik toevallig ZELF een belg ben. En de belgische fok.nl-ers lezen dat en lezen dat tussen de regels door in mijn grote aantal bijdragen hier.

Allen hier, prettige zondag!

:Y ^O^ :W

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 05-06-2016 05:34:20 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162762439
Beste Leesfoknl. Ik ga je nog 1x van antwoord dienen en dan houdt het op, want je bent mijn tijd niet langer waard.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 05:32 schreef LeesFoknl het volgende:
Fok.nl en is niet opgezet en bedoelt voor (belgische) studentjes die opeens met een probleem zitten; een opdracht met weinig tijd en amper middelen om die te "vervolledigen". Dat probleem moet je met je school bespreken, hoe jullie (de studenten en de school) dat moeten oplossen. En als je dan niet in het belgische terecht kan met je enquete omdat men daar nauwelijks reageert kom je naar fok.nl.
Zal wel de geheimtip zijn onder de "humane wetenschap" studentjes, oh, ga maar naar fok.nl daar mag alles en je krijgt ook nog reakties op slechte enquetes die je dan verkeerd of fout kunt interpreteren en zo met mooie "vervolledigte" onderzoeken kunt aankomen.
Tuurlijk is dit niet de tip onder de "humane wetenschap" studentjes >>> aanname van jou. Trouwens, verbitterde lullen zoals jij jagen ze wel weer weg.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 05:32 schreef LeesFoknl het volgende:
En alsjeblieft, hou op mij allerlei dingen in de mond te leggen. En allemaal die domme aannames.
Pot verwijt ketel: doe je zelf veel erger, kijk naar je eerste posts en je zal zien dat ik je enkel na-aap. Jouw posts zitten vol aannames en voorspellingen, zoals reeds aangetoond in mijn eerdere antwoorden op JOUW vernederende "bijdrages".
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 05:32 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij kunt beter de politiek ingaan; schaamteloos, niet integer, olifantenhuid, domme onzin uitkramen, kronkelen en waarheid verdraaien of volledig vervalsen, geen verantwoording nemen voor je slecht presteren (enquete) en alleen op je winst cq winnen uit. Je had maar een keer hoeven zeggen: sorry maar ik begin pas net met mijn studie (oid) om onze sympathie te krijgen, maar nee, dat kan jij niet. Daar ben je nog te onnozel voor. Stel je voor, iets toegeven ....
Hopla, gaan we weer de kleineer-toer op... je klinkt als een oude 33-toeren plaat.
Ik had maar sorry moeten zeggen? Ben je nou helemaal geschift? Ik ben steeds sympathiek geweest tot jij hier bent komen vuil spuien en vernederen. Bekijk opnieuw je posts, man. Ik moet sorry zeggen? Jeetje, wie zit er hier te kronkelen, de waarheid te verdraaien en te vervalsen? Jij integer? Jij vindt het gewoon fijn om kleine, belgische meisjes wat op hun kop te gaan zitten schijten. En nee, dat is geen aanname, dat kan je hier duidelijk nalezen.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 05:32 schreef LeesFoknl het volgende:
En je stelt JOUW vragen, in je enquete, maar veel vragen die WIJ aan JOU stellen ga je gewoon niet op in. Voorbeeld: op welk nivo studeer je humane wetenschappen. Je wilt mij, en de andere fokkers, waaronder mensen die ook gestudeerd hebben en weten aan welke eisen een enquete wetenschappelijk moet voldoen, toch niet wijsmaken dat jij voor je master van een (belgische) universiteit dit onderzoek en enquete aan het maken bent.
Nee hoor, ik heb hier niemand iets proberen wijs te maken en ik ben ingegaan op de vragen die gesteld werden. Heb duidelijk gesteld dat het niet voor een master seksuologie was, maar een eenvoudig diploma. Je leest blijkbaar mijn posts niet goed na, anders had je dit al geweten.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 05:32 schreef LeesFoknl het volgende:
Een van je lompste aannames of suggesties is dat ik belgen dom zou vinden. Woon mijn hele leven dat ik in de EU woon al of in Belgie of er 2 km vandaan. Kom dus dagelijks in Belgie, mag de belgen in het algemeen zeer. Mijn enige kameraad in Azie is een daar woonachtige (vlaamse) belg. Ik begrijp dat je (belgische) fok.nl-ers op je hand wilt hebben en tegen mij, maar dat lukt je niet. Dat jij belgen mag is begrijpelijk, als belg. Maar ik doe daar bewust voor kiezen, voor dat belgen mogen, om hoe ik ze ken, en niet omdat ik toevallig ZELF een belg ben. En de belgische fok.nl-ers lezen dat en lezen dat tussen de regels door in mijn grote aantal bijdragen hier.
Ik wil helemaal niet andere belgen op mijn hand zetten. Ik kan je ook wel alleen af, hoor, ik ben een sterke vrouw, iemand waar jij duidelijk niet tegen opgewassen bent. Opnieuw is het echter in ieder van je posts duidelijk dat je het woord 'belgisch' op een vernederende wijze gebruikt. Mijn betovergrootouders waren trouwens nederlanders. SO WHAT? Ook heb ik enkele jaren voor een bekend nederlands bedrijf uit R'dam gewerkt, waarmee ik wil zeggen dat ik genoeg ervaring heb met gefrustreerde appels zoals jij. Jij bent de man v/h grote gelijk, maar het is niet omdat je een halve eeuw meer ervaring hebt, dat je daarom wijzer bent. Jij bent daarvoor het sprekende bewijs.

Prettige zondag verder!

:W :W
pi_162763077
Dit is het raarste enquetetopic ooit.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:38:46 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162787100
Oona, je schreef, lijdend aan waanvoorstellingen. Je schrijft "Je lijdt aan wanen, joh, neem je nog wel je pilletje?
Nu ik je daar op attendeer schrijf je dat dat geen diagnose is. Nu, er zijn regels, als ik in Belgie door het rood licht rijd en een boete krijg dan kan ik ook niet zeggen, neen, dat is geen overtreding, dat is sarcasme. Zo zijn er ook regels bij fok.nl. die je had kunnen lezen VOORDAT je je super wetenschappelijke enquete hier plaatste. Maar dat zal wel teveel werk voor je zijn geweest, bij jou telt alleen je eigen gewin.
Bovendien, als ik je serieus zou nemen als "humane wetenschappen - studente" zou ik van je verwachten dat je toch wat voorzichtiger omgaat met onbekenden, om die zomaar een etiket als psychiatrisch patient op te plakken. Mij interesseert het niet, ik sta geestelijk goed in mijn shoenen, maar voor mensen die minder sterk staan kan deze diagnose, dit sarcasme (!?) een harde klap in het gezicht zijn. Wat alweer aantoont dat je nog (het kan verkeren schreef Brederode, je bent nog erg jong) gewoon een raaskallend studentje bent die eerst roept en dan, of helemaal niet, denkt.

Spijt mij te moeten zeggen, ik zie in jouw antwoorden een steeds meer kronkelende slang die zelf de appel in het paradijs heeft opgevreten. Zeg er meteen nij dit is geen diagnose maar mijn eigen, persoonlijke humor. Haha dus.

En na deze reaktie zal ik nog slechts een verdere bijdrage doen. En daarna zelfs hier niet meer lezen als jij iets geschreven hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 06-06-2016 13:58:08 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')