abonnement Unibet Coolblue
pi_162515923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Och, er is ook al meerdere keren uitgelegd dat het er niet om gaat of showbizz nep is, maar om hoe deze drie meiden overkomen. Dat is prima aan O'G3ne toe te dichten.
Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep. Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.

Plezierig en correct overkomen in interviews? Dat heb ik veel liever dan een Douwe Bob die tijdens de persconferentie na de halve finale ESF af ging als een gieter. Je hoorde dat ook aan de stemming in de zaal. In de trant van wat zegt hij daar allemaal? Hij was naar het songfestival gekomen om te winnen sprak hij en hij had een ijzersterk lied. Dat kun je puur vinden, ik vind het misplaatste arrogantie. Je kon gewoon aan de stemming in de zaal horen toen hij die woorden uitsprak dat hij goodwill verloor en misschien daarom de top 5 niet meer haalde. Hij bleek ook het Engels niet helemaal machtig. Toen de dame uit Armenie die naast hem zat begon te zeggen dat wanneer ze oud zou zijn.....viel Douwe haar in de rede en wist te melden dat zij niet oud zou worden (you won't become old - met andere woorden zij sterft jong). De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne. Misschien moet jij professionaliteit niet verwarren met nep, zoals jij nu lijkt te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door WhiteBeard op 26-05-2016 14:39:53 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162516017
Dubbelpost
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162516122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep. Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.

Plezierig en correct overkomen in interviews? Dat heb ik veel liever dan een Douwe Bob die tijdens de persconferentie na de halve finale ESF af ging als een gieter. Je hoorde dat ook aan de stemming in de zaal. Hij was naar het songfestival gekomen om te winnen sprak hij en hij had een ijzersterk lied. Dat kun je puur vinden, ik vind het misplaatste arrogantie. Je kon gewoon aan de stemming in de zaal horen toen hij die woorden uitsprak dat hij goodwill verloor en misschien daarom de top 5 niet meer haalde. Hij bleek ook het Engels niet helemaal machtig. Toen de dame uit Armenie die naast hem zat begon te zeggen dat wanneer ze oud zou zijn.....viel Douwe haar in de rede en wist te melden dat zij niet oud zou worden (you won't become old - met andere woorden zij sterft jong). De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne. Misschien moet jij professionaliteit niet verwarren met nep, zoals jij nu lijkt te doen
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat niet iedereen gecharmeerd is van O'G3NE.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_162516164
Wat er tijdens de persconferenties gebeurd moet der keuze niet beinvloeden
pi_162516299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het te begrijpen dat niet iedereen gecharmeerd is van O'G3NE.
Dat kan, maar kom dan met argumenten die hout snijden en niet met drogredenen en/of gelegenheidsargumenten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162516466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Wat er tijdens de persconferenties gebeurd moet der keuze niet beinvloeden
Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 16:25:25 #182
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162518794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:53 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.
Tsk, wat een drogreden dat van die misplaatste arrogantie. Dat was gewoon zelfverzekerdheid en ambitie!

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-05-2016 16:30:35 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_162519315
Douwe was allesbehalve arrogant, eerder vol zelfvertrouwen. Met de juiste winnersmentaliteit. Niet enkel willen meedoen, maar winnen. Douwe was juist een enorme verademing, iemand die geen sociaal gewenste antwoorden geeft en zichzelf is. Hij voerde geen toneelstukje op. Hoe hij zich voelde, zo reageerde hij. De meiden van O`G3ne zijn dramaqueens.
pi_162519362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:53 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.
Geen probleem toch. Dan stem je toch op iemand die politiek correcte antwoorden geeft. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 mei 2016 @ 16:51:40 #185
163650 Greys
pi_162519696
Hopla, alweer Waylon bij Humberto vanavond!

quote:
Dolly Parton, Willie Nelson en Merle Haggard, het zijn een paar van de grote namen uit de countrymuziek. De white man’s blues staat vandaag centraal voor Waylon, die bij RTL Late Night bouwt aan zijn eigen muzikale stamboom van de popmuziek.
De Amerikaanse stad Nashville speelt een centrale rol in het ontstaan en het succes van country. Waylon was onlangs in ‘Music city’ en neemt ons mee door de stad om zo het verhaal van zijn grote liefde te vertellen. En natuurlijk laat hij zelf ook een paar pareltjes horen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:53:00 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_162519731
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:03 schreef Greys het volgende:


Gelul. Kwestie van smaak. Niks Hollands aan. Mag toch hopen dat iedereen ter wereld een eigen mening en smaak heeft.
Dit👍.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 mei 2016 @ 16:54:55 #187
163650 Greys
pi_162519789
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:
De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne.
Hoe weet jij dan nu al zeker dat die meiden zo'n ESF persconferentie wél vlekkeloos doen? Heb je het ze al zien doen? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162521007
Simone Simons in de poll? Het lijkt me niet slim om zo'n controversieel persoon naar Kiev te sturen, dan nog liever dat enge O'g3ne.

Over Simone Simons gaat het hardnekkige gerucht dat ze racistisch is. Hoewel ze dat zelf altijd ontkent, zal dat toch meespelen. Als je erop googlet kom je best wat verhalen tegen en als dit in het nieuws komt (waarschijnlijk wel, kijk maar naar Sergey Lazarev), dan zal dit invloed hebben op het aantal stemmen.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:56:10 #189
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162521065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep.
Handgebaartjes zijn niet per definitie nep, het is de manier waarop ze (O'G3ne) overkomen. Die handgebaartjes zijn daar slechts een onderdeel van, het is niet zo dat ik ze ineens geweldig zou vinden als ze alleen maar die handgebaartjes achterwege lieten.

Correct overkomen in interviews heb ik geen probleem mee, heb ik ook nooit beweerd. Plezierig overkomen verschilt natuurlijk per persoon. Jij vind ze blijkbaar plezierig overkomen in interviews, iemand anders kan daar heel anders over denken.
Ik heb geen idee hoe ze in interviews overkomen, ik kan me niet herinneren ooit een interview met ze gezien te hebben.
quote:
Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.
Klopt, er zijn er een heleboel die handgebaren gebruiken, dat wil echter niet zeggen dat het daarmee dus goed/slecht is. Het is het totaalplaatje en hoe een gebaar daarin verwerkt zit.

Emotie (het overbrengen ervan iig) is precies wat ik bij O'G3ne vind missen. Dat is wat ze niet voor elkaar krijgen. Ze komen niet over alsof ze menen wat ze zingen (niet te verwarren met daadwerkelijk menen wat ze zingen). Ik mis de emotie in de stem, in het gezicht en in hun algehele lichaamshouding.

Het werkt daarin ook niet mee dat hun houding en gebaren bij vrijwel ieder lied wat ik ze heb zien zingen min of meer hetzelfde zijn, ongeacht de inhoud van het nummer. Het ene onderwerp vraagt gewoon om heel andere bewegingen, blikken en stemgebruik.
Als je een nummer zingt over voorbije liefde, pijn en gebroken harten kan je dat nog zo goed en precies op de noot zingen, maar het komt niet echt over als je erbij staat alsof je net een halfje bruin wil bestellen. (dat was een voorbeeld, ik zeg niet dat O'G3ne er specifiek zo bijstaat.)
quote:
Plezierig en correct overkomen in interviews? Dat heb ik veel liever dan een Douwe Bob die tijdens de persconferentie na de halve finale ESF af ging als een gieter. Je hoorde dat ook aan de stemming in de zaal. In de trant van wat zegt hij daar allemaal? Hij was naar het songfestival gekomen om te winnen sprak hij en hij had een ijzersterk lied. Dat kun je puur vinden, ik vind het misplaatste arrogantie. Je kon gewoon aan de stemming in de zaal horen toen hij die woorden uitsprak dat hij goodwill verloor en misschien daarom de top 5 niet meer haalde. Hij bleek ook het Engels niet helemaal machtig. Toen de dame uit Armenie die naast hem zat begon te zeggen dat wanneer ze oud zou zijn.....viel Douwe haar in de rede en wist te melden dat zij niet oud zou worden (you won't become old - met andere woorden zij sterft jong). De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne. Misschien moet jij professionaliteit niet verwarren met nep, zoals jij nu lijkt te doen
Dit hele stuk is totaal irrelevant voor het punt wat ik maakte en waar die laatste opmerking vandaan komt zie ik ook niet.

Professionaliteit en nep overkomen sluiten elkaar niet uit. Ik twijfel er niet aan dat deze dames erg professioneel zijn, neemt niet weg dat ze op mij nep overkomen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162521153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Simone Simons in de poll? Het lijkt me niet slim om zo'n controversieel persoon naar Kiev te sturen, dan nog liever dat enge O'g3ne.

Over Simone Simons gaat het hardnekkige gerucht dat ze racistisch is. Hoewel ze dat zelf altijd ontkent, zal dat toch meespelen. Als je erop googlet kom je best wat verhalen tegen en als dit in het nieuws komt (waarschijnlijk wel, kijk maar naar Sergey Lazarev), dan zal dit invloed hebben op het aantal stemmen.
Dit soort dingen zijn inderdaad niet handig. Alles wordt er tegenwoordig bijgehaald. Mans Zelmerlow zou een aantal jaren geleden ook wat onhandige opmerkingen hebben gemaakt over homo's en dit werd ook weer opgerakeld bij zijn deelname. Ook al zijn het geruchten, het werkt nooit in iemands voordeel.
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:01:50 #191
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162521157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Simone Simons in de poll? Het lijkt me niet slim om zo'n controversieel persoon naar Kiev te sturen, dan nog liever dat enge O'g3ne.

Over Simone Simons gaat het hardnekkige gerucht dat ze racistisch is. Hoewel ze dat zelf altijd ontkent, zal dat toch meespelen. Als je erop googlet kom je best wat verhalen tegen en als dit in het nieuws komt (waarschijnlijk wel, kijk maar naar Sergey Lazarev), dan zal dit invloed hebben op het aantal stemmen.
Ik zie er weinig van als ik haar naam google?

Ik heb niet heel erg intensief gezocht, alleen haar naam en ff snel door een paar pagina's gebladerd, maar als er heel wat te vinden is gaat dat idd ongetwijfeld naar boven komen. Zeker als ze in de semi bijvoorbeeld heel wat stemmen weet te pakken. Hm...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162521425
ik snap er niks meer van. Hoeveel Simons dames zijn er inmddels?
pi_162521639
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:25 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Tsk, wat een drogreden dat van die misplaatste arrogantie. Dat was gewoon zelfverzekerdheid en ambitie!

Onzin. Hij had zelf ook door dat ie de mist inging. Na de pijnlijke bijna stilte na zijn boude bewering probeerde hij de situatie nog te redden door de te zeggen dat andere kandidaten ook sterke liedjes hadden en naar daar waren gekomen om te winnen. Je kon de anderen bijna horen denken: "zeg spreek voor jezelf wijsneus". En dan die inmiddels infame blunder met die Armeense. Tenenkrommend
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162521698
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2016 @ 18:29:56 #195
43556 miss_dynastie
pi_162521708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:01 schreef libranl het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn inderdaad niet handig. Alles wordt er tegenwoordig bijgehaald. Mans Zelmerlow zou een aantal jaren geleden ook wat onhandige opmerkingen hebben gemaakt over homo's en dit werd ook weer opgerakeld bij zijn deelname. Ook al zijn het geruchten, het werkt nooit in iemands voordeel.
Beide voorbeelden scoorden anders uitstekend bij het publiek. En de vakjury weet niet eens wat ze komen doen, dus die zullen er ook niet veel om geven. Rest mij een vraag: Simone wie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 mei 2016 @ 18:30:59 #196
163650 Greys
pi_162521733
Ik denk dat je de 'infame blunder' zelf zwaarder opvatte dan de media deden en de fans, want ik zie de buitenlandse fans nog steeds op zijn Facebook posten over dat hij verliefd was op haar en dat men hoopt dat ze elkaar nog eens zien. Je bent (meen ik echt, niet omdat je pro-Og3ne bent ;)) de enige die ik over die blunder heb gehoord? En ik heb volgens mij best veel gevolgd. Maar misschien heb ik de gevolgen en degenen die er verbolgen over waren gemist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 mei 2016 @ 18:32:02 #197
163650 Greys
pi_162521764
Oh dit gaat sneller dan ik dacht, of ik ben mobiel te langzaam. Vorige post was voor WB.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 19:03:01 #198
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162522508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:26 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Onzin. Hij had zelf ook door dat ie de mist inging. Na de pijnlijke bijna stilte na zijn boude bewering probeerde hij de situatie nog te redden door de te zeggen dat andere kandidaten ook sterke liedjes hadden en naar daar waren gekomen om te winnen. Je kon de anderen bijna horen denken: "zeg spreek voor jezelf wijsneus". En dan die inmiddels infame blunder met die Armeense. Tenenkrommend
Tja. Het is allemaal hoe we het interpreteren, daar zitten nou eenmaal verschillen in. Ik zie hier zelfs parallellen met de wel/niet o'g3ne discussie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_162522512
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Beide voorbeelden scoorden anders uitstekend bij het publiek. En de vakjury weet niet eens wat ze komen doen, dus die zullen er ook niet veel om geven. Rest mij een vraag: Simone wie?
Eens. Het wil niet zeggen dat je niet kunt winnen. Maar negatief nieuws omtrent een deelnemer in aanloop naar het festival is natuurlijk nooit fijne "promotie". Kun je beter positief nieuws hebben zoals een bar openen en alle andere deelnemers uitnodigen.
pi_162522553
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef Wup2 het volgende:
ik snap er niks meer van. Hoeveel Simons dames zijn er inmddels?
Je hebt Eva, Sylvana en Simone. Als we ze alle 3 tegelijk sturen als "The Simons" met een protestlied tegen racisme, dan wordt het gerucht dat Simone een racist is ook gelijk weer ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')