abonnement Unibet Coolblue
pi_162444310
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
pi_162444406
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup LGBT is een geestesziekte als je het zo wilt stellen. Ik geloof niet meer in als LGBT geboren worden. Ook daar ben ik al eerder voor uitgekomen. Happy now? Zet de brandstapel maar vast klaar.
Dit laatste is nou precies wast ik bedoel met iedereen van vanalles beschuldigen. Je maakt op deze manier eigenlijk meteen je eigen antwoord belachelijk.

Evengoed bedankt voor het eindelijk beantwoorden van mijn vraag.

Ik ben het niet met je eens, dat je iemand homo kunt maken (net zoals dat dat je een homo geen hetero kunt maken), maar dit verklaart wel hoe het eerste deel van de 'agenda' volgens jou zou werken.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162444461
Uit de gepostte link.

There is a serious problem with a little boy wanting to dress up like a princess or worse, who believes that he should’ve actually been born a girl and vice versa there is something troublesome about a little girl who believes that she should’ve actually been male and not female as if God made a mistake.

Dat lijkt me veelzeggend.

Buiten dat lijkt het de elite vooral om anale sex te gaan, aldus dat artikel.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:37:46 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162444650
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Yup LGBT is een geestesziekte als je het zo wilt stellen. Ik geloof niet meer in als LGBT geboren worden. Ook daar ben ik al eerder voor uitgekomen. Happy now? Zet de brandstapel maar vast klaar.
:|W, Je wil niet voor 'religekkie' uitgemaakt worden en dan kom je met dit soort uitspraken op de proppen. Tja.. Dat zou dus moeten zeggen dat geaardheid en seksuele identiteit volledig toe komt aan nurture en niet nature? Correct? Want het is 'maakbaar' tenslotte. Het maakbare is de spil in je betoog.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 mei 2016 @ 20:38:33 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162444677
Alles is wel gezegd lijkt me.

[ Bericht 88% gewijzigd door jogy op 23-05-2016 20:39:42 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:40:52 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162444737
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Alles is wel gezegd lijkt me.
Waarom dit geknipt moest worden is me een raadsel. Fijne avond nog allemaal :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:44:38 #7
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_162444848
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:37 schreef jogy het volgende:

[..]

:|W, Je wil niet voor 'religekkie' uitgemaakt worden en dan kom je met dit soort uitspraken op de proppen. Tja.. Dat zou dus moeten zeggen dat geaardheid en seksuele identiteit volledig toe komt aan nurture en niet nature? Correct? Want het is 'maakbaar' tenslotte. Het maakbare is de spil in je betoog.
Vertel dat tegen alle homoseksuele dieren in de natuur denk ik dan ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 20:46:22 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162444903
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom dit geknipt moest worden is me een raadsel. Fijne avond nog allemaal :W
Het eeuwige boehoe gedrag er even uit geknipt. essnhills zei het eigenlijk ook al heel goed. "Dit laatste is nou precies wast ik bedoel met iedereen van vanalles beschuldigen. Je maakt op deze manier eigenlijk meteen je eigen antwoord belachelijk."
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 mei 2016 @ 20:51:22 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162445068
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vertel dat tegen alle homoseksuele dieren in de natuur denk ik dan ;)
Bijvoorbeeld. Aan de andere kant, seksuele voorkeur en identiteit komt wel voort uit je hersenen lijkt me, net als de rest je persoonlijkheid. Alleen zijn sommige zaken 'hardcoded' en andere zaken minder, en hetgeen waar je wel of niet opgewonden van wordt of je lichaamsidentieit zitten volgens mij wel redelijk aan de basis. Afwijkende voorkeuren zijn net zo min een ziekte als de norm dat is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162445365
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat hier toch over de agenda of niet? Ik kan me vergissen hoor 8)7
P van panseksueel of pedofiel of... beiden?
Ja, wat is het nou?

In het geval van panseksueel zie ik het probleem niet. Je zou de P best kunnen toevoegen, sommigen doen dat al. Ik kan er mee leven om panseksueel te classificeren als een variant op biseksueel of eventueel queer.

In het geval van pedofiel vind ik het raar dat de hele complotgemeenschap niet begint te stuiteren. Zodra de pedokaart getrokken wordt vindt de maatschappij geen 1984-esque maatregelen te ver gaan. Privacy mag overboord. Gedachtenpolitie wordt aangemoedigd. Het openbaar ministerie misbruikt onderzoek als strafmaatregel. Een eerlijk proces met onschuldig tot tegendeel bewezen is overbodig. Met lijfstraffen heeft niemand een probleem. Je zou toch zeggen dat juist complotdenkers in die gevallen waarschuwen voor een hellend vlak, voor de gevaren.
pi_162445468
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja nee, eens. Maar jij weet toch ook wel dat je er zo'n beetje niet meer aan ontkomt? En niet dat daar nou direct zoveel mis mee is; voor mijn part dansen ze de hele dag naakt en zijn er hele dagen liveverslagen, ík heb er geen probleem mee. Maar als ik me verplaats in mensen die er wel een probleem mee hebben, kan ik mij voorstellen dat het het probleem vergroot ipv verkleint.
Praktijk wijst toch anders uit.
Dat zie je ook in andere landen, waarbij het houden van een parade een essentieel onderdeel is van het vechten voor dezelfde status als de rest van de bevolking.
En vooral in landen die achter lopen op ons zie je hoe zo'n proces verloopt: eerst zijn de parades verboden en wordt er door de politie flink op los gemept, dan (eventueel onder druk van het buitenland) wordt de parade gedoogd en wordt er door extreem rechts flink op los gemept, dan zie je later dat de politie, die eerst zelf nog de parade de straat uit mepte, diezelfde parade gaat beschermen, zodat deze een min of meer officiele status krijgt, dan zie je later dat de agressie afneemt en de parade gezien wordt als een noodzakelijk kwaad. Ondertussen is dus bereikt dat niet langer geaccepteerd wordt dat homos in elkaar worden gerost, puur omdat ze hun geaardheid niet verborgen houden en is het fenomeen homofilie zichtbaar gemaakt in de samenleving.

In Nederland is het allemaal gelukkig niet zo extreem verlopen, maar ook hier zie je dat de parade bijdraagt aan het zichtbaar maken van LGBT en diens potentie. Bijvoorbeeld op economisch vlak. Terwijl de haters voor de buis kijken naar de MSM die 4 boten met uitwassen laten zien ziet Amsterdam een groot aantal toeschouwers die de stad bezoeken en daar hun geld gaan uitgeven. In de parade zie je dus niet 100% schaarsgeklede homo's, maar ook veel bedrijven, organisaties en zelfs politieke partijen met hun boot langs komen.

quote:
Als jij een homoseksuele zwemclub opricht, ga ik er (misschien onterecht?) vanuit dat hetero's daar niet welkom zijn (zou ik zelf niet eens zo moeilijk over doen), maar ik weet zeker dat de wereld te klein is (en niet eens vanuit de homo gemeenschap) als ik een zwemclub opricht specifiek voor hetero's.
Nou, als hetero ben je gewoon welkom bij een homoseksuele zwemclub.
Ben wel benieuwd of je als katholiek lid kunt worden van een gereformeerde geitenfokvereniging, maar anno 2016 denk ik dat dat ook geen probleem meer is ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162445497
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:00 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou?

In het geval van panseksueel zie ik het probleem niet. Je zou de P best kunnen toevoegen, sommigen doen dat al. Ik kan er mee leven om panseksueel te classificeren als een variant op biseksueel of eventueel queer.
Het is uiteraard panseksueel, maar waar het hart van sommigen vol van is....

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 23-05-2016 21:36:39 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162448071
Waar trekken we de lijn tussen geestesziek en normale seksuele voorkeur?

Er zijn mensen die opgewonden raken van het amputeren van een arm of been, is dit ook simpelweg een seksuele geaardheid, voorkeur of identiteit?

Of geestesziekte?

Het eten van uitwerpselen, bijzonder gevaarlijke activiteit maar sommige mensen raken er opgewonden van. Teken van serieuze psychologische problemen, of een normale voorkeur?
pi_162448228
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waar trekken we de lijn tussen geestesziek en normale seksuele voorkeur?

Er zijn mensen die opgewonden raken van het amputeren van een arm of been, is dit ook simpelweg een seksuele geaardheid, voorkeur of identiteit?

Of geestesziekte?

Het eten van uitwerpselen, bijzonder gevaarlijke activiteit maar sommige mensen raken er opgewonden van. Teken van serieuze psychologische problemen, of een normale voorkeur?
Heel simpel, precies zoals het in de DSM ook wordt aangeduid: iets is pas een stoornis als het je beperkt in het dagelijks leven. En als je anderen erbij betrekt dan moetem die partij uit vrije wil instemmen en daar ook de geestelijke vermogens voor hebben.
pi_162448365
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waar trekken we de lijn tussen geestesziek en normale seksuele voorkeur?

Er zijn mensen die opgewonden raken van het amputeren van een arm of been, is dit ook simpelweg een seksuele geaardheid, voorkeur of identiteit?

Of geestesziekte?

Het eten van uitwerpselen, bijzonder gevaarlijke activiteit maar sommige mensen raken er opgewonden van. Teken van serieuze psychologische problemen, of een normale voorkeur?
Wat Fixers zegt, verder heb je ook zat mensen die helemaal uit hun dak gaan bij het zien van de meest gewelddadige films en videogames, die zich graag blootstellen aan allerlei gevaren of denkbeeldige gevaren omdat ze dat een kick geeft, etc. etc.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162448401
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:25 schreef Fixers het volgende:

[..]

Heel simpel, precies zoals het in de DSM ook wordt aangeduid: iets is pas een stoornis als het je beperkt in het dagelijks leven. En als je anderen erbij betrekt dan moetem die partij uit vrije wil instemmen en daar ook de geestelijke vermogens voor hebben.
Beperkt in je dagelijks leven in de zin van: voor jezelf kunnen zorgen en werken om te functioneren in de maatschappij.

Ik vind dat een zeer extreme benadering, omdat deze maatschappij-gericht is, en niet mens-gericht.

Hij houdt ook totaal geen rekening met het leed wat iemand die dergelijke afwijkende ideeen en gevoelens heeft meemaakt. Niet eens per se omdat de maatschappij het niet accepteert, maar omdat de mens zelf ook wel beseft dat er iets niet helemaal klopt.
pi_162448437
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat Fixers zegt, verder heb je ook zat mensen die helemaal uit hun dak gaan bij het zien van de meest gewelddadige films en videogames, die zich graag blootstellen aan allerlei gevaren of denkbeeldige gevaren omdat ze dat een kick geeft, etc. etc.

Dat zijn doorgaans mensen die meerdere trekken van sociopathische en/of psychopatische persoonlijkheidsstoornis hebben. Sensation-seeking, gebrek aan empathie, dat soort dingen. Deze mensen functioneren in de maatschappij maar vallen wel degelijk in een afwijkende categorie.
pi_162448482
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is het niet tekenend dat Sodom en

[..]

Beperkt in je dagelijks leven in de zin van: voor jezelf kunnen zorgen en werken om te functioneren in de maatschappij.

Ik vind dat een zeer extreme benadering, omdat deze maatschappij-gericht is, en niet mens-gericht.

Hij houdt ook totaal geen rekening met het leed wat iemand die dergelijke afwijkende ideeen en gevoelens heeft meemaakt. Niet eens per se omdat de maatschappij het niet accepteert, maar omdat de mens zelf ook wel beseft dat er iets niet helemaal klopt.
Maar kun je dan spreken van een geesteziekte?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162448543
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar kun je dan spreken van een geesteziekte?
Dat hangt wat mij betreft af van aan de hand van welke standaard je meet. DSMIV is wat dat betreft ook maar arbitrair, een product van de westerse sociaal-culturele geest. De criteria in de DSM veranderen ook met de tijd, en als gevolg van de mensen die met de scepter zwaaien in de APA.

Zo is het heel typisch dat nog niet zo lang geleden de DSM homoseksualiteit als geestesziekete bechouwde
pi_162448562
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zijn doorgaans mensen die meerdere trekken van sociopathische en/of psychopatische persoonlijkheidsstoornis hebben. Sensation-seeking, gebrek aan empathie, dat soort dingen. Deze mensen functioneren in de maatschappij maar vallen wel degelijk in een afwijkende categorie.
Mja, maak je daarmee die categorie niet te groot? Bijv. first shooter games zijn razend populair. Maar om eenieder die vaak dat soort spellen nu te bestempelen als iemand met een sociophatische of psychopatische persoonlijkheidsstoornis...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 23 mei 2016 @ 22:39:15 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162448668
Zulke zaken zijn dan opeens een fetisj.

Fetisjisme, waar komt het vandaan?

Fetisjisme wordt vaak in verband gebracht met bepaalde ervaringen in de jeugd van een fetisjist. De eerste seksuele ervaring(en), hoe summier of hoe onbewust soms ook, kan dan herleid worden tot het fetisjisme van de volwassen fetisjist. Het komt echter ook vaak voor dat een fetisjist geen idee heeft waar zijn/haar fetisj vandaan komt.

Je zou daar LGBT ook onder kunnen scharen. :o maar dan is het born this way.

Fetisj (fetish), hoe kom je er vanaf?

http://mens-en-gezondheid(...)kom-je-er-vanaf.html

Voor een fetisj die uw leven beheerst en relaties belemmert, of als het u of anderen tot last is, is het nodig om hulp te zoeken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162448708
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Mja, maak je daarmee die categorie niet te groot? Bijv. first shooter games zijn razend populair. Maar om eenieder die vaak dat soort spellen nu te bestempelen als iemand met een sociophatische of psychopatische persoonlijkheidsstoornis...
Ik vermoed dat er enorm veel mensen met persoonlijkheidsstoornissen rondlopen, maar zich hier zelf niet eens bewust van zijn en daarom ook nooit die diagnose krijgen, omdat ze niet eens hulp zoeken. Maar ondertussen pik ik ze er zelf steeds makkelijker uit, de narcisten, sociopaten, enzovoorts. Manipulatie, emotionele chantage, ego-maniakaal gedrag, het is soms zeer subtiel. Het zijn vaak alleen de meest extreme gevallen die belicht worden.

Afwijkende seksuele voorkeuren lijken veel verband te hebben met identiteitsproblemen, door onveilige hechting en dergelijke.
pi_162448774
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Je zou daar LGBT ook onder kunnen scharen. maar dan is het born this way.
Dus volgens jou is LGBT aan te leren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162448811
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vermoed dat er enorm veel mensen met persoonlijkheidsstoornissen rondlopen, maar zich hier zelf niet eens bewust van zijn en daarom ook nooit die diagnose krijgen, omdat ze niet eens hulp zoeken
Ongetwijfeld, maar 100$ perfecte mensen bestaan uiteraard niet
Alleen vanaf welk punt kun je spreken van een geesteziekte?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_162448944
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er enorm veel mensen met persoonlijkheidsstoornissen rondlopen, maar zich hier zelf niet eens bewust van zijn en daarom ook nooit die diagnose krijgen, omdat ze niet eens hulp zoeken. Maar ondertussen pik ik ze er zelf steeds makkelijker uit, de narcisten, sociopaten, enzovoorts. Manipulatie, emotionele chantage, ego-maniakaal gedrag, het is soms zeer subtiel. Het zijn vaak alleen de meest extreme gevallen die belicht worden.

Afwijkende seksuele voorkeuren lijken veel verband te hebben met identiteitsproblemen, door onveilige hechting en dergelijke.
Toch is het wel gek om homoseksualiteit een afwijkende seksuele voorkeur te noemen.
pi_162448960
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Zulke zaken zijn dan opeens een fetisj.

Fetisjisme, waar komt het vandaan?

Fetisjisme wordt vaak in verband gebracht met bepaalde ervaringen in de jeugd van een fetisjist. De eerste seksuele ervaring(en), hoe summier of hoe onbewust soms ook, kan dan herleid worden tot het fetisjisme van de volwassen fetisjist. Het komt echter ook vaak voor dat een fetisjist geen idee heeft waar zijn/haar fetisj vandaan komt.

Je zou daar LGBT ook onder kunnen scharen. :o maar dan is het born this way.

Fetisj (fetish), hoe kom je er vanaf?

http://mens-en-gezondheid(...)kom-je-er-vanaf.html

Voor een fetisj die uw leven beheerst en relaties belemmert, of als het u of anderen tot last is, is het nodig om hulp te zoeken.
Een fetish staat dan ook niet gelijk aan een geaardheid.
pi_162448979
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar 100$ perfecte mensen bestaan uiteraard niet
Alleen vanaf welk punt kun je spreken van een geesteziekte?
Nee, we hebben allemaal afwijkende trekken en neigingen.

Ik stelde dezelfde vraag.

Die definitie van 'belemmering' is zeer arbitrair en subjectief wat mij betreft.

Zelf denk ik dat een heleboel mensen het doel missen in het leven, onder andere door geabsorbeerd te zijn door seks, materialisme en andere zaken die onze drangen lijken te bevredigen, maar in werkelijkheid voor een put van ontevredenheid, depressie en oppervlakkigheid. zorgen.

Wat mij betreft is ieder mens die egoistisch handelt geestesziek.

Omdat die mens het levensprincipe van zelfopoffering niet in zijn karakter geintegreerd heeft.
Dit wil zeggen: in een constante staat van infantiliteit leven.

Infantiliteit wil zeggen, zuiver gericht op het bevredigen van de eigen benodigdheden, lusten, verlangens... zoals kleine kinderen. En andere mensen daarvoor gebruiken, vaak zelfs onder het mom van 'liefde'. Terwijl dit puur egoisme is.
pi_162450858
Ach, als je maar lang genoeg blijft vervoegen is alles egoïsme.
Conscience do cost.
pi_162452511
Anti-LGTB zijn past binnen de Christelijke & Islam conservatieve kaders. Dat staat wel leuk verpakt in zo'n BNW topic, maar gaat nergens heen. Iedereen klopt tegenwoordig maar wat raak op het toetsenbord en probeert de meest vreemde kronkels uit, maar de "New" / Nieuwe component in BNW ontbreekt volledig. We zijn daar al eens geweest.

Oude wijn in nieuwe zakken..
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:44:01 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162454151
Canada May Ban Anti-Transgender Speech With 2 Years in Prison


Canada's Liberal Party government led by Prime Minister Justin Trudeau has introduced a bill that would ban transgender discrimination, including both gender identity and gender expression, with up to two years in prison for violators.

Hier moet men toch wel blij van worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:47:10 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162454180
Uitbreiding van de bestaande wet:

quote:
This enactment amends the Canadian Human Rights Act to add gender identity and gender expression to the list of prohibited grounds of discrimination," the bill's summary reads.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162454203
Koren op de molen van de anti-LGBT-agenda:

De huidige voorzitter van de Jonge Democraten, de Jeugdafdeling van D66, pleit voor het toestaan van polygame huwelijken:

quote:
“Polyamoureuze relaties zijn in opmars. Het komt vaker voor, met name onder jonge mensen die het ‘ideaal’ van één partner afwijzen. Dat maakt van het accepteren van polygame huwelijken een principiële discussie. Momenteel is het sluiten van een polygaam huwelijk in Nederland strafbaar. Wij vinden dat iedereen het recht heeft om zijn eigen leven in te richten. Als meerdere mensen uit vrije wil besluiten een relatie met elkaar aan te gaan, dan moet dat kunnen. Ook deze mensen verdienen de rechten die je verkrijgt bij het sluiten van een huwelijk, net als ieder ander.”
http://www.nieuwwij.nl/in(...)orm-als-vrije-keuze/

Dat is inderdaad afbraak van het 'traditionele gezin', of eigenlijk meer een aanvulling op het traditionele gezin. Het huwelijk, en dan vooral de juridische voordelen die het biedt (zie verderop in het interview), moet worden opengesteld voor andere gezinssamenstellingen. Dat betekent niet dat het huwelijk tussen 1 man en 1 vrouw minder waard wordt.

Ik zie nog steeds niet in hoe een dergelijke vrijheid om je eigen leven in te richten slecht is.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:59:45 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162454289
Zwaai je niet met de regenboogvlag dan ga je de bak in want racist. Denk je dat 9.11 een inside job was de bak in want extremist en terrorist. De times they are a changing.

Ik ga er vanuit dat er een aantal mensen zijn die deze ontwikkelingen toejuichen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162454316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwaai je niet met de regenboogvlag dan ga je de bak in want racist. Denk je dat 9.11 een inside job was de bak in want extremist en terrorist. De times they are a changing.

Ik ga er vanuit dat er een aantal mensen zijn die deze ontwikkelingen toejuichen.
Waarom is het volgens jou dan slecht?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:04:30 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162454368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:01 schreef Fixers het volgende:

[..]

Waarom is het volgens jou dan slecht?
Jij wil dus ook alle mensen laten opsluiten die een andere mening hebben? Dat zie je als iets positiefs? Dit betekent dat sowieso een hoop christenen de mond gesnoerd worden, nog liever opgesloten gaan worden. De dunkpolitie van 1984. Mensen die anders denken laten verdwijnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:06:08 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162454393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwaai je niet met de regenboogvlag dan ga je de bak in want racist. .
Nee hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162454429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwaai je niet met de regenboogvlag dan ga je de bak in want racist. Denk je dat 9.11 een inside job was de bak in want extremist en terrorist. De times they are a changing.
Wat een onzin zeg..
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:11:13 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162454468
Ik moet gaan werken, fijne dag nog allemaal.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:14:46 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162454522
Struikel niet over je staart ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:45:50 #40
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162454955
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwaai je niet met de regenboogvlag dan ga je de bak in want racist. Denk je dat 9.11 een inside job was de bak in want extremist en terrorist. De times they are a changing.
Noem eens 1 land ter wereld waar mensen daarvoor de bak in gaan?

Bij mijn beste weten zijn die er niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162454991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij wil dus ook alle mensen laten opsluiten die een andere mening hebben? Dat zie je als iets positiefs? Dit betekent dat sowieso een hoop christenen de mond gesnoerd worden, nog liever opgesloten gaan worden. De dunkpolitie van 1984. Mensen die anders denken laten verdwijnen.
Waar zeg ik dat ik andersdenkenden wil laten opsluiten?
pi_162455002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij wil dus ook alle mensen laten opsluiten die een andere mening hebben? Dat zie je als iets positiefs? Dit betekent dat sowieso een hoop christenen de mond gesnoerd worden, nog liever opgesloten gaan worden. De dunkpolitie van 1984. Mensen die anders denken laten verdwijnen.
Waar heb je het nou weer over? Wie is hier nou eigenlijk tegen mensen die anders denken? Ik lees hier vooral een heleboel posts van mensen met de strekking 'niemand heeft er last van, dus waarom niet?' en posts van jou dat LGBTs de duivel zijn en dat iedereen je wilt opsluiten.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162455336
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Canada May Ban Anti-Transgender Speech With 2 Years in Prison


Canada's Liberal Party government led by Prime Minister Justin Trudeau has introduced a bill that would ban transgender discrimination, including both gender identity and gender expression, with up to two years in prison for violators.

Hier moet men toch wel blij van worden.
De enigen die hier niet blij van worden zijn degenen die LGBT'ers willen discrimineren.

Ben jij een voorstander van discriminatie?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:34:35 #44
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162455938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

De enigen die hier niet blij van worden zijn degenen die LGBT'ers willen discrimineren.

Ben jij een voorstander van discriminatie?
De crux is natuurlijk dat men denkt dat seksuele identiteit een keuze is en dat het daarom geen discriminatie is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:51:46 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162456298
Ik word er eigenlijk eerder treurig van.

In plaats van dat we dus met elkaar zo ver zijn dat we in vrijheid en harmonie (blegh! ;) ) samen kunnen leven, zijn er kennelijk nog steeds wet- en regelgeving nodig om haat uit de samenleving te houden en de zwakkeren minderheden te beschermen.

Ik word daar niet meteen heel blij van, nee.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_162456341
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:42 schreef ems. het volgende:
Ach, als je maar lang genoeg blijft vervoegen is alles egoïsme.
Niet alles, maar heel veel wel ja.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:55:21 #47
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162456373
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik word er eigenlijk eerder treurig van.

In plaats van dat we dus met elkaar zo ver zijn dat we in vrijheid en harmonie (blegh! ;) ) samen kunnen leven, zijn er kennelijk nog steeds wet- en regelgeving nodig om haat uit de samenleving te houden en de zwakkeren minderheden te beschermen.

Ik word daar niet meteen heel blij van, nee.
Wat eigenlijk best typisch is is het fundamentele morele verschil tussen vechten voor een minderheid en vechten voor een meerderheid.

Bijvoorbeeld... een "black pride rally" in de VS, prima. Een "black pride rally" in Oeganda... dan zou ik me als blanke toch heel ongemakkelijk voelen.

En hetzelfde geldt voor hetero vs homo. "Gay pride rally", prima. "Hetero pride rally"... dan voelt het toch aan als discriminatie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162456424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:50 schreef Fixers het volgende:
Koren op de molen van de anti-LGBT-agenda:

De huidige voorzitter van de Jonge Democraten, de Jeugdafdeling van D66, pleit voor het toestaan van polygame huwelijken:

[..]

http://www.nieuwwij.nl/in(...)orm-als-vrije-keuze/

Dat is inderdaad afbraak van het 'traditionele gezin', of eigenlijk meer een aanvulling op het traditionele gezin. Het huwelijk, en dan vooral de juridische voordelen die het biedt (zie verderop in het interview), moet worden opengesteld voor andere gezinssamenstellingen. Dat betekent niet dat het huwelijk tussen 1 man en 1 vrouw minder waard wordt.

Ik zie nog steeds niet in hoe een dergelijke vrijheid om je eigen leven in te richten slecht is.
Denk ook aan de kinderen.

Dit gaat om een transformatie van de kern van onze maatschappij, gestoeld op bepaalde waarden en normen, waaronder de overtuiging dat een kind in het ideale geval 1 vader en 1 moeder heeft, en daardoor wordt opgevoed in een beschermde omgeving.

Bij polygame huwelijken denk ik aan bepaalde genootschappen/sektes waar mensen zeer vrij omgaan met hun seksualiteit en de kinderen in de praktijk er voornamelijk bij dwarrelen. Rond hun 20/30 jaar beginnen ze hun traumatische ervaring onder ogen te zien en te verwerken.

Polygamie bestaat al duizenden jaren, ook in de bijbel lezen we erover, alleen echter leidde dit in de meeste gevallen tot eerder meer ongeluk dan geluk.

De definitie van huwelijk als een kader voor niet alleen verzegeling van liefde tussen 2 mensen maar tevens het scheppen van een omgeving voor het opbrengen van kinderen, de generatie van de toekomst, wordt veranderd in een kader waarin het eigen plezier voorop staat.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:09:30 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162456704
gedachten politie!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:09:45 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162456715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:55 schreef Molurus het volgende:
Wat eigenlijk best typisch is is het fundamentele morele verschil tussen vechten voor een minderheid en vechten voor een meerderheid.
Er is over het algemeen geen wet nodig om de meerderheid te beschermen, tenminste niet op fundamentele zaken als mensenrechten.
quote:
Bijvoorbeeld... een "black pride rally" in de VS, prima. Een "black pride rally" in Oeganda... dan zou ik me als blanke toch heel ongemakkelijk voelen.

En hetzelfde geldt voor hetero vs homo. "Gay pride rally", prima. "Hetero pride rally"... dan voelt het toch aan als discriminatie.
Als men een "Hetero pride" wil organiseren dan zou dat voor mij niet als discriminatie voelen. Ik zou dat zien als treurige kleinzieligheid, maar verder mijn schouders ophalen en ze hun goddelijke (ghe) gang laten gaan. Ik zou er zeker geen aanstoot aan nemen.

"White pride" wordt inderdaad al wat lastiger en dat is ook wat de Policor tegenstanders en SJW roepers zeggen. Dat ik als 'blanke man' niet trots zou mogen zijn omdat ik dan racistisch zou zijn. Ik ervaar dat alleen niet zo. Maar ik ben ook geen minderheid die me jarenlang heeft moeten schamen voor wie ik ben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')