abonnement Unibet Coolblue
pi_169310108
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169310439
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:47 schreef wuuht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou handig zijn als je meldt waar je quote over gaat.

Dat beest hoef je niet af te maken.
  zondag 5 maart 2017 @ 18:03:04 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169310446
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:47 schreef wuuht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt nog veel meer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169310632
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:02 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het zou handig zijn als je meldt waar je quote over gaat.

Dat beest hoef je niet af te maken.
oh het is wel gelukt hoor *)
pi_169310936
Ik heb tot nu toe voornamelijk side quests gedaan in de dorpjes, zojuist pas begonnen met de herinneringen. Grappig om hier te lezen dat je sommige quests kan overslaan, dacht bijvoorbeeld dat het vest noodzakelijk was om in koude gebieden te komen. Eén van de eerste dingen die ik haalde.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_169311246
Ik ben er nu pas achter gekomen dat je wilde paarden kan registreren zodat het jouw eigen paard wordt. :')

Eerste titan is binnen! Nu ga ik op pad naar de woestijn! :D
  zondag 5 maart 2017 @ 19:28:06 #157
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169312472
Gewoon relaxed aan het spelen... 9 shrines gehaald. Ging eerst relaxed naar het noorden, maar dat is me toch iets te heftig. Ga nu oostwaarts en overweeg een huis te kopen. 😎
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 5 maart 2017 @ 19:30:07 #158
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169312528
Trouwens, vanwege de voebal speelde ik veel op mijn WiiU gamepad. Grafisch toch echt zonde...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169313705
De hele dag gespeeld en begin steeds meer te begrijpen waarom deze game zulke hoge cijfers krijgt, tot zover echt een geweldige game :)

En overal kunnen saven in een Zelda game is héél fijn.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_169313715
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:28 schreef thedeedster het volgende:
Gewoon relaxed aan het spelen... 9 shrines gehaald. Ging eerst relaxed naar het noorden, maar dat is me toch iets te heftig. Ga nu oostwaarts en overweeg een huis te kopen. 😎
een huis kopen?
  zondag 5 maart 2017 @ 20:34:32 #161
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169314503
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:12 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

een huis kopen?
Ik ga je er niet mee helpen. ;)
(Gewoon praten met de mensen die rondlopen)
Teveel verklappen verpest IMHO het spel)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 5 maart 2017 @ 20:34:35 #162
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169314508
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:12 schreef Leatherneck het volgende:
De hele dag gespeeld en begin steeds meer te begrijpen waarom deze game zulke hoge cijfers krijgt, tot zover echt een geweldige game :)

En overal kunnen saven in een Zelda game is héél fijn.
geen tyfus uilen of iets inderdaad
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 5 maart 2017 @ 20:47:40 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169315041
Het regent wel vaak, moet regelmatig m'n uitrusting aanpassen om niet geraakt te worden door bliksem :X
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2017 @ 21:19:13 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169316499
Ik liep net naar Hyrule Castle. Hahahaha. Snel weer omgedraaid. Zeven hartjes inmiddels, en de achtste kan ik gaan ophalen. Ik voel me soms als een kind in een speelgoedwinkel. Er is zoveel te zien en te doen! Moet het echt structureren voor mezelf.

Soms mis ik de gps die in bijvoorbeeld Witcher 3 aanwezig is, al begrijp ik dat dat hier niet past. Zoek het zelf maar uit Roy! ^O^

Ben al meerdere grote vijanden tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een uur of twintig heb ik nog steeds het idee dat ik net begonnen ben. Nog steeds bezig met de voorbereidingen zeg maar.

Het lukte me overigens niet Gerudo binnen te komen, zij hebben geen moeite met de discussie is Link mannelijk of vrouwelijk _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2017 @ 21:25:21 #165
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169316853
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik liep net naar Hyrule Castle. Hahahaha. Snel weer omgedraaid. Zeven hartjes inmiddels, en de achtste kan ik gaan ophalen. Ik voel me soms als een kind in een speelgoedwinkel. Er is zoveel te zien en te doen! Moet het echt structureren voor mezelf.

Soms mis ik de gps die in bijvoorbeeld Witcher 3 aanwezig is, al begrijp ik dat dat hier niet past. Zoek het zelf maar uit Roy! ^O^

Ben al meerdere grote vijanden tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een uur of twintig heb ik nog steeds het idee dat ik net begonnen ben. Nog steeds bezig met de voorbereidingen zeg maar.

Het lukte me overigens niet Gerudo binnen te komen, zij hebben geen moeite met de discussie is Link mannelijk of vrouwelijk _O-
Ik weet niet hoe jouw speelstijl is, maar bij twijfel ga ik confrontaties uit de weg.
Ben al druk aan het sparen voor de ninja-outfit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 5 maart 2017 @ 21:30:58 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169317143
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jouw speelstijl is, maar bij twijfel ga ik confrontaties uit de weg.
Ben al druk aan het sparen voor de ninja-outfit.
Ik maak ook rechtsomkeert, of ik ren er voorbij _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169317432
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het regent wel vaak, moet regelmatig m'n uitrusting aanpassen om niet geraakt te worden door bliksem :X
Je krijgt eerst 3x vonkjes op je wapens te zien, eer hij zal inslaan. Tenminste, zo ervaar ik dat.
pi_169323600
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:25 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb tot nu toe voornamelijk side quests gedaan in de dorpjes, zojuist pas begonnen met de herinneringen. Grappig om hier te lezen dat je sommige quests kan overslaan, dacht bijvoorbeeld dat het vest noodzakelijk was om in koude gebieden te komen. Eén van de eerste dingen die ik haalde.
Doet me denken aan toen ik OoT op de 3DS speelde na het ooit op de N64 te hebben gespeeld. Heel die watertempel gespeeld om me na het verslaan van de eindbaas af te vragen wanneer ik dat blauwe pakje nu eigenlijk zou krijgen. :')

Sommige quests overslaan kan prima, maar soms is het toch wel iets handiger om ze wel te doen. :P
  maandag 6 maart 2017 @ 07:42:13 #169
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_169324504
Heb er dit weekend aardig wat uurtjes ingestoken, vind hem tot nu toe toch echt een dikke 9!

Door alles wat je kan doen vergeet ik soms waar ik mee bezig ben, gister bijna 4 uur gedaan om een side quest af te maken omdat ik wat shrines en andere quests tegen kwam..

en shield surfing is echt baas, ala legolas op mijn schild de berg af surfen met pijl en boog blijft iets moois!
pi_169324540
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik ga je er niet mee helpen. ;)
(Gewoon praten met de mensen die rondlopen)
Teveel verklappen verpest IMHO het spel)
Denk dat ik het al heb gevonden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169326034
Pfff... eindelijk de gehele world map vrij gespeeld.
Jezus wat een grote wereld.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:41:18 #172
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169326056
Ik ben alleen al een halve dag bezig geweest met het unlocken van de hele kaart met alle torens (en dan uiteraard 325 keer afgeleid zijn door dingen die ik tegen kom) :')
Maar het is me gisteravond vlak voor het slapen (heerlijk nog ff gamen in bed terwijl vriendin een serie kijkt!) toch nog gelukt om de laatste toren te beklimmen. Ik ging daardoor zo tevreden slapen :P

Vanaf vanavond toch maar weer eens wat quests enzo gaan doen, echt totaal nog niet aan toegekomen :')
pi_169326211
Even ter verduidelijking.

Link is in BOTW toch ook nog gewoon een mannetje of niet?

Hij lijkt namelijk op een vrouwtje.

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_169326277
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:52 schreef maxmit het volgende:
Even ter verduidelijking.

Link is in BOTW toch ook nog gewoon een mannetje of niet?

Hij lijkt namelijk op een vrouwtje.

c_/
Het is een transgender.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_169326301
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:58 schreef CoExist het volgende:

[..]

Het is een transgender.
:') Duidelijk
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Moderator maandag 6 maart 2017 @ 11:44:17 #176
332671 crew  indiaantje89
pi_169326922
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:41 schreef Vinno het volgende:
Ik ben alleen al een halve dag bezig geweest met het unlocken van de hele kaart met alle torens (en dan uiteraard 325 keer afgeleid zijn door dingen die ik tegen kom) :')
Maar het is me gisteravond vlak voor het slapen (heerlijk nog ff gamen in bed terwijl vriendin een serie kijkt!) toch nog gelukt om de laatste toren te beklimmen. Ik ging daardoor zo tevreden slapen :P

Vanaf vanavond toch maar weer eens wat quests enzo gaan doen, echt totaal nog niet aan toegekomen :')
Nice, ging het niet erg lastig? Ik ben al bij torens geweest maar die ik nog niet kon vrijspelen, of ivm de lastige enemie's die eromheen zwerfde, of omdat ik niet genoeg stamina heb om die toren te beklimmen (zoals in dat "jungle" achtig gebied).
  maandag 6 maart 2017 @ 11:49:14 #177
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169326986
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nice, ging het niet erg lastig? Ik ben al bij torens geweest maar die ik nog niet kon vrijspelen, of ivm de lastige enemie's die eromheen zwerfde, of omdat ik niet genoeg stamina heb om die toren te beklimmen (zoals in dat "jungle" achtig gebied).
Ja vooral veel sluipen, eigenlijk overal alle gevechten ontweken... En zorgen dat je genoeg stamina potions bij je hebt, die heb je idd soms wel nodig ja. ;)
En ja, lastig... Tja... Heb echt wel wat uurtjes in zitten ja, maar zoals ik al zei, dat is niet alleen puur door de torens :')
pi_169328789
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 00:45 schreef Operc het volgende:

[..]

Doet me denken aan toen ik OoT op de 3DS speelde na het ooit op de N64 te hebben gespeeld. Heel die watertempel gespeeld om me na het verslaan van de eindbaas af te vragen wanneer ik dat blauwe pakje nu eigenlijk zou krijgen. :')

Sommige quests overslaan kan prima, maar soms is het toch wel iets handiger om ze wel te doen. :P
Huh, hoe kun je nou de watertempel zonder dat blauwe pak uitspelen?
pi_169328847
Lijkt mij eigenlijk helemaal niet leuk om nu al heel die map te hebben. :P Ik heb pas drie torens en heb al het gevoel dat ik eigenlijk veel te snel ga.
pi_169328916
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:49 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja vooral veel sluipen, eigenlijk overal alle gevechten ontweken... En zorgen dat je genoeg stamina potions bij je hebt, die heb je idd soms wel nodig ja. ;)
En ja, lastig... Tja... Heb echt wel wat uurtjes in zitten ja, maar zoals ik al zei, dat is niet alleen puur door de torens :')
Hoe heb je de toren met die wachters en die ene met die heks gedaan dan? :s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')