abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169285329
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor mij een 7,5
:') :')
pi_169285903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

:') :')
Nee laten we idd alleen maar alleen maar tienen aan de game geven.
pi_169287544
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Terechte tienen.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:35:33 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169287576
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat hoeftniet nee, maar waarom zou je een 7.5 geven? Hoever zit je in de game (in uren).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169287704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:31 schreef indiaantje89 het volgende:
WiiU: Een tip voor mensen die moeite hebben met de puzzle in de shrine van Hateno

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik was ook achter de cheat in je spoiler gekomen. Vanavond kijken hoe mij vriendin die gaat doen xD

Muwo Jeem en Chaas Qeta zijn belachelijk. Ik sla al mijn wapens kapot en daarna kan ik hem geen damage meer doen. Gaat veel te snel dood. En dan zijn er gewoon 2 van die bazen :s.

Iemand tips hier? Heb ook geen pijlen meer xD

Vind het heel gaar dat je wapens kapot gaan.. Een zwaard die na 20x slaan kapot is? :')
pi_169287742
De tering :D kleine spoilers, maar deze game wordt echt met het uur beter _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_169288031
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat hoeftniet nee, maar waarom zou je een 7.5 geven? Hoever zit je in de game (in uren).
Al best wat uren , maar een 7,5 is niet een slecht. Ik zou willen dat ik die vroeger altijd haalde op school. Er zijn voor mij teveel minpunten om het een 10/10 te vinden.

SPOILER
  zaterdag 4 maart 2017 @ 19:12:58 #108
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169288181
Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met wapens die kapot gaan.
Wat mij bij Zelda games vaak iriteerde, was heel veel rupies hebben en weinig de moeite waard om te kopen.
Nu kan je tenminste ook nog eens kostuums kopen. Ninja outfit wordt lang sparen. :Y
herr doctor
pi_169288255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:12 schreef thedeedster het volgende:
Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met wapens die kapot gaan.
Wat mij bij Zelda games vaak iriteerde, was heel veel rupies hebben en weinig de moeite waard om te kopen.
Nu kan je tenminste ook nog eens kostuums kopen. Ninja outfit wordt lang sparen. :Y
Wacht maar tot je bij 2 bepaalde tempels komt :p
  zaterdag 4 maart 2017 @ 19:54:33 #110
233102 cherrycoke
At my signal, unleash hell.
pi_169289029
SPOILER
ik geef al mijn rupees uit aan pijlen, ik heb geen idee hoe je potions maakt laat staan berhaupt insecten vangen, heb al recipe voor full heal, zit ik met mijn 4 hartjes *O*

temples zijn leuke puzzeltjes maar om ze nou uitdagend te noemen.,

SPOILER
What we do in life echoes in eternity.
Death smiles at us all. All a man can do is smile back.
pi_169289305
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:06 schreef indiaantje89 het volgende:

- Verhaal vind ik nog niet geweldig
Mja, is het heel erg anders dan de andere Zelda's?

quote:
- muziek is ook te minimaal
Ik vind de muziek eigenlijk precies bij de vibe passen.

quote:
- het vecht systeem vind ik nog niet geweldig, zeker in vergelijking met vorige Zelda's niet.
Het is niet meer het simpele button bashen uit vorige delen, dat is waar. Een klein beetje tegenstand kan geen kwaad.

quote:
- ik zie weinig vernieuwende dingen in deze game die ik bij andere games niet hen gezien.
Spelen wij dezelfde game?

quote:
- dankzij het belachelijke weapon durability systeem heb ik vaak geen zin om een gevecht aan te gaan. En..
Heb ik eigenlijk geen last van. Ga je wel gewoon rustig door de game?

quote:
- als ik dat doe heb ik totaal niet het idee dat ik er veel beter van word. Als je dan toch al de RPG kant wil opgaan, zorg er in ieder geval dan ook voor een soort leveling systeem. Nu heb ik nog 7 hartjes en ben ik toch door sommige enemy's in 1x dood. Terwijl ik best al wat heb uitgegeven aan armor.
Ik ben het er wel mee eens dat sommige vijanden behoorlijk overpowered zijn en je je inderdaad kan afvragen of het genoeg oplevert. Heb nu een berg met moblinhorns maar het is maar de vraag of ik ze allemaal nodig ga hebben.

quote:
- Het koken vind ik maar saai, geef mij maar het oude hartjes systeem en ook dat je wat meer rupees vind. 600 rupees voor een skere quest item, kom op zeg.
Ik weet niet of het nog komt in de game, maar het zou fijner zijn als je recepten gewoon bijgehouden werden zodat daar ook enigszins een collectable-factor in zat. Voor de rest ben ik het wel met je eens. Rupees zijn zeldzaam en ze vragen best veel voor bijv. alleen maar arrows. Ik zit echt constant zonder pijlen.

quote:
- overal rekening moeten houden met je stamina bar.
Aan de ene kant vind ik dat wel vet en zorgt ook voor wat meer diepgang. Maar wanneer je in een open veld staat en om de vijf seconden de staminabar moet loslaten is het wat irritant ja.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:46:06 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169290262
quote:
Heb nu een berg met moblinhorns maar het is maar de vraag of ik ze allemaal nodig ga hebben.
Yup. Heb je de fairy fountain al gevonden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_169294410
Prima spel dit. Heb net mijn eerste uurtjes in Hyrule doorgebracht. 1 shrine gehad en nu het bos in om te jagen 👌🏻
kloep kloep
  zondag 5 maart 2017 @ 00:54:56 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169296375
Ook mooi, op geluid een shrine zoeken, helemaal naar boven klimmen en er dan achter komen dat je juist onderaan de berg moet zijn :')
pi_169297683
Al die toffe knipogen naar de vorige spellen. Ik zat gister vast omdat ik maar geen plek van een foto kon vinden... :')

Vandaag maar eens de eerste kerker/beest bezoeken!
  zondag 5 maart 2017 @ 08:02:07 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169297898
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 05:48 schreef blessed19 het volgende:
Al die toffe knipogen naar de vorige spellen. Ik zat gister vast omdat ik maar geen plek van een foto kon vinden... :')

Vandaag maar eens de eerste kerker/beest bezoeken!
Heb ik nog steeds last van. Het is vrij vaag allemaal wat je krijgt aan tips.
pi_169297940
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb ik nog steeds last van. Het is vrij vaag allemaal wat je krijgt aan tips.
SPOILER
  zondag 5 maart 2017 @ 08:27:37 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169298029
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik heb zijn tips gehad. Maar nu moet ik er nog zien te komen. Elke keer als ik onderweg ben word ik weer afgeleid.
pi_169298080
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, ik heb zijn tips gehad. Maar nu moet ik er nog zien te komen. Elke keer als ik onderweg ben word ik weer afgeleid.
Ah, ok! Nou, door zijn tip heb ik het gevonden maar als ik verder ga kom ik een barre kou terecht. En dan ga ik dus telkens dood. ;(
  zondag 5 maart 2017 @ 08:44:08 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169298132
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ah, ok! Nou, door zijn tip heb ik het gevonden maar als ik verder ga kom ik een barre kou terecht. En dan ga ik dus telkens dood. ;(
Ik kwam gisteren wel in een stuk dat t koud was, ook met voedsel :o Zat ik toen in de buurt? En waar haal je in hemelsnaam fatsoenlijke kleding?
pi_169298684
quote:
19s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik kwam gisteren wel in een stuk dat t koud was, ook met voedsel :o Zat ik toen in de buurt? En waar haal je in hemelsnaam fatsoenlijke kleding?
Ik heb in dat dorp met die ouwe taart een dikke jas gekocht. Dat verlaagt de kou met 1 niveau.

Ik heb, naargelang het filmpje ervoor, het idee dat je pas veel later die kou in moet.

Momenteel probeer ik de tempel; de vijf vlammen te halen, maar ik kom er echt niet uit wat ik precies moet doen. ;(

[Edit]
Oh, nvm. Ik dacht te moeilijk... :')
[/edit]
  zondag 5 maart 2017 @ 10:37:14 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169299181
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik heb in dat dorp met die ouwe taart een dikke jas gekocht. Dat verlaagt de kou met 1 niveau.

Ik heb, naargelang het filmpje ervoor, het idee dat je pas veel later die kou in moet.

Momenteel probeer ik de tempel; de vijf vlammen te halen, maar ik kom er echt niet uit wat ik precies moet doen. ;(

[Edit]
Oh, nvm. Ik dacht te moeilijk... :')
[/edit]
Ah, dan haal ik daar ook een jas ^O^ Thnx.

Ik heb zojuist mijn eerste combat shrine gehaald, minor test. Het begin ging wel lekker, maar de laatste klap uitdelen was lastig. Zelfs die mini guardians zijn sterk :o

Begin ook door mijn voorraad pijlen te raken, en ik ben nu op weg naar Zora's Domain waar het continu regent en ik niets met vuur kan.

Het is pittig, groots en ik vind het geweldig tot nu toe.
pi_169299329
quote:
19s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, dan haal ik daar ook een jas ^O^ Thnx.

Ik heb zojuist mijn eerste combat shrine gehaald, minor test. Het begin ging wel lekker, maar de laatste klap uitdelen was lastig. Zelfs die mini guardians zijn sterk :o

Begin ook door mijn voorraad pijlen te raken, en ik ben nu op weg naar Zora's Domain waar het continu regent en ik niets met vuur kan.

Het is pittig, groots en ik vind het geweldig tot nu toe.
Zora's domain zoek ik nog! Ik heb de toren in dat gebied niet weten te pakken, dus ik dwaal wat rond en vind her en der weer dingetjes. Schijtspel. Zo ben ik in de zomer nog steeds bezig. :D

Ookal ben je echt in de middle of nowhere, er is altijd wel iets te ondernemen!
pi_169300713
Ben vandaag van start gegaan met de nieuwe Zelda, op de Wii U. Bij de eerste encounter met drie vijanden viel mij gelijk een significante FPS daling op. Hoop dat FPS drops niet bepalend gaan worden voor de algehele ervaring van de game. :o
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zondag 5 maart 2017 @ 12:48:17 #125
233102 cherrycoke
At my signal, unleash hell.
pi_169301408
temples die je moet omdraaien ik had een earth temple gevoel hierbij
What we do in life echoes in eternity.
Death smiles at us all. All a man can do is smile back.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')