abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 10:28:21 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162428693


Nog even en dan is het weer zover: de eerste grote ronde van het jaar. Op vrijdag 6 wordt de brommer aangeslingerd en ruim drie weken later komt deze in Turijn tot stilstand. We beginnen met een tijdrit in Apeldoorn. Tom Dumoulin richt zijn pijlen op de roze trui, maar hij krijgt concurrentie van onder meer Fabian Cancellara. De openingstijd wordt gevolgd door twee vlakke ritten (van Arnhem naar Nijmegen en vice versa). Met onder meer Marcel Kittel, André Greipel, Elia Viviani, Caleb Ewan en wellicht onze enige echte eigen Moreno Hofland aan de start beloven het een aantal interessante massasprints te worden. De schamele bergpuntjes die voor het oprapen liggen zullen ongetwijfeld gepakt worden door een onbeduidend Dimension Data-ertje, waarna diegene een heldenontvangst wacht in diens thuisland.

Na drie dagen volgt de eerste rustdag al, waarna we onze weg vervolgen met een afwisselend parcours met sprintetappes, heuvelritten en ook al het eerste klimwerk. Deze week wordt afgesloten met een tijdrit over een golvend terrein. Als Dumoulin weer lekker aan het trainen is geweest zoals voor de Vuelta van afgelopen jaar is het zomaar mogelijk dat Tom de gehele natie doet dromen door op de tweede rustdag de roze trui in handen te hebben.

Na die tweede rustdag worden de etappes, en de aankomsten, geleidelijk aan verraderlijker. Al ligt er nog een biljartvlakke etappe die aankomt in Bibione. De rittenkapers zullen hun kansen gaan ruiken in enkele etappes. Ook deze week wordt weer afgesloten met een tijdrit. Ditmaal wacht een klimtijdrit van ruim 10 kilometer.

In de slotweek is de kans groot dat er gewacht gaat worden op en toegewerkt gaat worden naar de etappes van vrijdag en zaterdag, hoewel het natuurlijk altijd de renners zijn die de koers maken. Zal er in de slotweek nog sprake zijn van spanning in het klassement? Moet Landa tijd goedmaken op Nibali, wat doet Valverde in zijn eerste Giro? Staat er weer een outsider op die meedoet voor de eindzege? Wat kunnen de Nederlanders en de Belgen?

Zoals altijd kunnen we weer drie weken terecht bij Sporza (in de laatste week gehinderd door de walgelijke Baloise Belgium Tour) en Eurosport om dit alles te volgen. De NOS hangt weer eens de successupporter uit en zendt ineens 11 etappes uit vanwege de start in Nederland en de aanwezigheid van Dumoulin.





Etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten volgens de bookmakers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Voor)spellen:

FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule


FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito

FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen

Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
Vincenzo Nibali
Mikel Landa
Steven Kruijswijk
Domenico Pozzovivo
Jean-Christophe Peraud
Jakob Fuglsang
Przemysław Niemiec
Maxime Monfort
Alejandro Valverde
Andrey Amador
Johan Esteban Chaves
Rigoberto Urán Urán
Tom Dumoulin
Ilnur Zakarin
Primo¸ Roglič
Twan Castelijns
Leopold König
Rafał Majka
Ryder Hesjedal
Sergey Firsanov
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zeg het maar jongons!


  maandag 23 mei 2016 @ 10:28:53 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162428703
Vorig jaar werd Kruijswijk in laatste 2 bergritten 5e. Voor Contador. Ik zie niet in hoe dat minder is? Als hij andermaal deze verschillen krijgt met Chaves wint hij de Giro
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 10:34:43 #3
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162428810
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar werd Kruijswijk in laatste 2 bergritten 5e. Voor Contador. Ik zie niet in hoe dat minder is? Als hij andermaal deze verschillen krijgt met Chaves wint hij de Giro
Hij werd er op een gegeven moment uitgereden door Hesjedal. Je merkte dat hij moe was van al z'n aanvallen eerder. En nog steeds niet slecht inderdaad. Zeg ook niet dat het nu slechter wordt, denk wel dat hij zo goed blijft rijden. Maar hij rijdt nu al zo debiel goed en dat je dan nog zegt 'het beste moet nog komen', alsof het een wet van Meden en Perzen is dat het altijd zo uitkomt. Kan ik effe niet tegen.
  Forum Admin / PR maandag 23 mei 2016 @ 10:37:27 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162428858
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar werd Kruijswijk in laatste 2 bergritten 5e. Voor Contador. Ik zie niet in hoe dat minder is? Als hij andermaal deze verschillen krijgt met Chaves wint hij de Giro
En aan de andere kant eraf gereden door Hesjedal en Uran. Het is maar net wat je wil zien :D

quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij werd er op een gegeven moment uitgereden door Hesjedal. Je merkte dat hij moe was van al z'n aanvallen eerder. En nog steeds niet slecht inderdaad. Zeg ook niet dat het nu slechter wordt, denk wel dat hij zo goed blijft rijden. Maar hij rijdt nu al zo debiel goed en dat je dan nog zegt 'het beste moet nog komen', alsof het een wet van Meden en Perzen is dat het altijd zo uitkomt. Kan ik effe niet tegen.
Als hij nu nog beter wordt gaan er bij een heleboel mensen alarmbellen af vrees ik
pi_162428906
Monfort op 16 (%) in de poll:'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162428912
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat kan je nooit zo zeggen. Hij rijdt al twee weken top. Niet normaal scherp en goed. Beste renner in koers (samen met Chaves). Dan zeggen 'het beste moet nog komen' is pure speculatie en gelul in de ruimte. Vorig jaar was ie de laatste twee bergritten juist minder. Hij is nu in de vorm van z'n leven, en naar verwachting houdt ie dat inderdaad vol ja. Maar 'het beste moet nog komen'. Ga weg.
Wat een onzin is dit. Het was niet alleen maar vorig jaar in de Giro, maar in haast alle grote rondes die hij gereden heeft tot nu toe. Naar verhouding met de rest van zijn prestaties was zijn derde week haast altijd de beste. Dus ik snap dat het zeiken op Thijsje een nationale sport is geworden, maar hierin heeft hij zeker geen ongelijk zoals ie het nu stelt.
  maandag 23 mei 2016 @ 10:42:13 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162428943
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:37 schreef Sked het volgende:

[..]

En aan de andere kant eraf gereden door Hesjedal en Uran. Het is maar net wat je wil zien :D

[..]

Als hij nu nog beter wordt gaan er bij een heleboel mensen alarmbellen af vrees ik
Ryder was toen ook debiel goed, elke dag in vlucht :') Uran ach ja, die presteerde over algemeen nog minder dan Steven. Ik heb er wel vertrouwen in, maar waak wel voor te veel optimisme. Bergop verlies je gewoon heel makkelijk minuten. Ik zou top-3 nog steeds een geweldige prestatie vinden
  Forum Admin / PR maandag 23 mei 2016 @ 10:50:18 #8
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162429078
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ryder was toen ook debiel goed, elke dag in vlucht :') Uran ach ja, die presteerde over algemeen nog minder dan Steven. Ik heb er wel vertrouwen in, maar waak wel voor te veel optimisme. Bergop verlies je gewoon heel makkelijk minuten. Ik zou top-3 nog steeds een geweldige prestatie vinden
Podium durf ik mijn hand langzamerhand wel voor in het vuur te steken, maar ik vrees nog steeds een beetje voor het moment dat Astana en Movistar gek gaan doen.

Morgen in ieder geval de eerste test, want de concurrentie kan nu eigenlijk niet meer wachten tot vrijdag.
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 10:50:49 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162429087
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit. Het was niet alleen maar vorig jaar in de Giro, maar in haast alle grote rondes die hij gereden heeft tot nu toe. Naar verhouding met de rest van zijn prestaties was zijn derde week haast altijd de beste. Dus ik snap dat het zeiken op Thijsje een nationale sport is geworden, maar hierin heeft hij zeker geen ongelijk zoals ie het nu stelt.
Ik zeik niet zo vaak meer op Thijs hoor, maar deze stelling van hem is veel te kort door de bocht.

1. Niet elke grote ronde is hetzelfde. Er rijden geen statistieken op een fiets. We hebben nog altijd te maken met mensenlijke prestaties. (dit zou Ducrot ook kunnen zeggen :') ) 2. Naar verhouding ja, klopt. Alleen is Kruijswijk deze Giro vanaf dag 1 al goed. Hebben we nog niet eerder gezien. Wat gaat dat geven in laatste week? Geen flauw idee.

En ja, ik verwacht ook dat ie een goede week gaat rijden. Maar zo'n 'het beste moet nog komen' zinnetje is zo simplistisch gesteld. Doet ook wat af aan de prestaties hij nu al geleverd heeft. Want beter dan dit wordt al erg lastig.
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 11:04:59 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162429384
Hier kan ik me wel in vinden, van HeinenGod.
quote:
Ik heb nieuws. (Dat gebeurt niet vaak. Meestal gaat het op deze plek als volgt: iemand maakt nieuws en ik maak daar op mijn beurt dan iets anders van, iets wat in de verte nog een klein beetje op nieuws lijkt. Nieuws is mijn alibi, de camouflagekleding waarin ik me hul op de weg richting de waanzin. Ik gebruik nieuws, het vuile werk – het maken, de poten, het bluswater – laat ik met grote graagte aan anderen over).

Kakelvers is het, dat nieuws. Ik heb het rechtstreeks vanuit de toekomst, het is nieuws van precies -1 week oud, een nog niet gelegd ei. Je zou kunnen zeggen: het is geen nieuws, het is fantasie, een voorspelling, hoop op een bedje van natte vingers. Maar dat is het niet. Ik weet het zeker: dit wordt nieuws.

Steven Kruijswijk wint de Giro.
Nog een keertje, anders leest de argeloze lezer eroverheen.
Steven Kruijswijk wint de Giro.
En dan nog een voor de sombermannen en –vrouwen die zeker weten dat Nederlandse wielrenners dat nu eenmaal niet doen, grote wielerrondes winnen.
Steven Kruijswijk wint de Giro.
En nog eentje voor de rest van de rustdag. Steven Kruijswijk wint de Giro.
En nog eentje voor achter je oor. Steven Kruijswijk wint de Giro.
En, ten slotte, nog eentje als Twitterhashtag, want dan lijkt het nog echter; het is nu eigenlijk vooral nog een kwestie van het lot overtuigen van ons gelijk.
#StevenKruijswijkwintdeGiro.

Meer dan de puntjes op de i
Het is vrij spectaculair nieuws, dat geef ik toe, temeer omdat de Giro nog vijf dagen duurt en omdat er in die dagen nog meer geklommen moet worden dan de meeste wielertoeristen in hun leven doen. We moeten echter snel zijn, dit is 2016. En we moeten stellig zijn, want dit is 2016. Dan kun je wel schrijven: ‘Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid en zonder ongelukken rijdt Steven Kruijswijk dit jaar bij de eerste vijf in de Giro’, maar daar heeft niemand wat aan. Steven zelf al helemaal niet. Het gaat erom dat de wereld collectief went aan het idee van Kruijswijk als Girowinnaar, anders is de dreun volgende week te omvangrijk. Vergelijk het met een kind krijgen zonder zwanger te zijn geweest of een andere, veel langduriger procedure te hebben doorlopen: je hebt nog geen rompertjes kunnen kopen, geen snoetepoetsertjes, geen commode en de inschrijving voor kinderdagverblijf ‘De Rozige Rakkertjes’ (wachtlijst: 14 jaar) is ook de deur nog niet uit. Maar bovenal heb je je geestelijk nog nergens op ingesteld. Je bent nog helemaal geen ouder, hoewel alle feiten in die richting wijzen.

Zo ongeveer is het ook met die Girozege van Kruijswijk: over een week wonen wij in een land met een Girowinnaar, over een week kennen we opeens allemaal iemand in Nuenen die nog met Steven heeft geknikkerd/gevoetbald/gefietst. Je hele identiteit is na maandag veranderd. Nooit nog hoef je je op Cruijff en Rembrandt en wooden shoes te beroepen als je in Ecuador in een taxi stapt. Vanaf maandag zeg je “Kroese-wiek” en de rest wijst zich vanzelf. Dat is een mentaliteitsverandering. Kijk, ik ben niet erg voor chauvinisme, trots zijn op iemand met hetzelfde paspoort als jij is niet het meest intelligente wat je kunt doen, maar soms moet je wel. Overmacht.
Ook fijn voor de mensen in Nuenen trouwens. Die moesten het, qua lokale helden, doen met Vincent van Gogh en Tanja Jess. Na maandag hebben die eindelijk een echte bekendheid.

Over overmacht gesproken. Zaterdagmiddag vond ik een foto op Twitter. Op de achtergrond zag je blauwe lucht en een paar Dolomietenpieken, en daarvoor Steven Kruijswijk, zittend op het erepodium, waar twee torenhoge missen hem op de wang hadden geraakt en een lokale oplichter hem in een roze trui had gehesen. Steven had een fles champagne aan zijn mond zoals de gemiddelde tiener een keer (en daarna nooit meer) een fles Pisang Ambon aan z’n mond heeft. Aan zijn voeten lag een fotograaf of veertig. Steven Kruijswijk had zojuist de Giro ‘op z’n kop gezet’, zoals iedereen het noemde. In werkelijkheid had hij juist even wat dingen rechtgezet, een paar onjuistheden gecorrigeerd.
Op Sporza probeerden ze Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot wakker te schudden – er werd hier verdorie een Giro gewonnen. José de Cauwer herhaalde het een keer of vijf, wat nog aan de zuinige kant was: ‘Iedereen moet beseffen dat Kruijswijk de Giro kan winnen.’
Renaat: ‘Dit zijn de puntjes op de i.’
José: ‘Dit zijn inderdaad de puntjes op de i. Dit zijn meer dan de puntjes op de i.’
Nibali, de Haai van Messina, dobberde als een sardientje op de Dolomietensneeuw die door de hitte van de voorbijrazende nummer 171 was beginnen smelten. Valverde, De Onoverwinnelijke (haha), de stijlvolle Valverde klauterde plots met de gratie van een piraat die een kinderwagen de bus in probeert te tillen, in gezelschap van wat menselijk wrakhout met een profcontract. En Amador, De Vulkaan, die door een misverstand in de roze trui was beland, implodeerde zo spectaculair als implosies kunnen worden.
Allemaal met dank aan Steven Kruijswijk, Het Vierkant van Brabant. Wat een man.
Daar zat hij, met z’n rossige trui. En de journalisten maar vragen stellen.
‘Heb je de klimtijdrit van morgen verkend?’
Verkend. Daar gaat het dus al mis, mensen die bergen verkennen. Met die onzin is het gelukkig na maandag ook afgelopen, want dan zal de School van Kruijswijk leidend zijn in het internationale wielrennen.
‘Een klim is een klim, zeg ik altijd maar.’
Zo is dat. Een klim is een klim en een rit is een rit en een Nibali is een Nibali en een Girozege is een Girozege, zeg ik altijd maar.

Ten tijde van die foto op dat erepodium bedroeg Stevens voorsprong 42 seconden. Meer dan voldoende voor een Giro-overwinning, maar toch waren de mensen (i.c. ik) er nog niet gerust in. De klimtijdrit van zondag, daar zouden de waardeverhoudingen (lekker woord) pas echt duidelijk worden.
Nou, we (i.c. ik) zagen het. We zaten erbij en we keken ernaar, zondag. Ik heb wel eens zo op de top van het Rockefeller Center gezeten, en op een bankje in het Musée d’Orsay. Overdonderd, uitgeput door alle indrukken. Je hoopt dat het nooit meer ophoudt, dat je alleen nog maar hoeft te zitten en kijken. Steven Kruijswijk reed omhoog met een soort magnetiserende onverstoorbaarheid. Zijn bovenlichaam bewoog nauwelijks, het leek alsof de romp van Steven Kruijswijk zich van de benen had losgemaakt en op een Franse camping tegen een hekje leunde. En die benen, ze maalden door. Machinaal, zou je kunnen zeggen. Maar het was meer, dat op en neer gaan van die benen. Het was soepeler dan een machine.
Renaat en José zagen het ook.
‘1.14.’
‘Jawadde.’
‘Amaiamaiamai.’
‘Kruijswijk.’
‘Stel u voor.’
‘Je bent fan, José.’
‘Ik ben fan van alles wat vooruit gaat.’
‘Nogmaals de puntjes op de i.’
‘Nogmaals de puntjes op de i. Zeven puntjes op zes i’s.’

Wennen
Na afloop van die klimtijdrit bedroeg de voorsprong van Het Vierkant van Brabant dik twee minuten. Dik twee minuten op een stralende Colombiaan zonder ploeg en een kleine drie minuten op de Haai van Messina, wiens ketting zondag van de fiets liep, maar wiens interne ketting al veel eerder van de fiets gelopen was.
Ik zou hier kunnen opsommen hoe lang dik twee minuten is en wat allemaal ook dik twee minuten duurt, om een idee te geven over welke weelde we het hebben – die Sharon Stone-scene in Basic Instinct, de Songfestivalinzending van San Marino, het zorgvuldig pellen van een mineola – maar daar begin ik niet aan. Het gaat niet om die twee minuten. Het gaat om een seconde, volgende week in Turijn. Een seconde is genoeg, meer dan een seconde is overbodige luxe.
Er kan nog zo veel gebeuren. Er gaat nog zo veel gebeuren. Nog vijf dagen. Nog drie bergritten. Nog veertig Italiaanse allianties. Nog drie uit hun graf herrijzende Russische -ov’s. Nog twaalf glibberpartijen. Nog vijf Gazzetta-voorpagina’s waarop de naam Nibali vetter staat afgedrukt dan Kruijswijk. Nog 47 directe aanvallen op het roze. Nog negen inzinkingen. Nog dik twintig gemene trucs. Nog duizend kilometer.
Desnoods crowdfunden we hem naar de streep.
Er gaat nog zoveel gebeuren. Maar Steven Kruijswijk wint de Giro. We kunnen er maar beter vast aan wennen.
http://www.hpdetijd.nl/2016-05-23/stevenkruijswijkwintdegiro/
  maandag 23 mei 2016 @ 11:17:42 #11
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162429667
1 vraag die ik me afvraag als ik nadenk of Kruijswijk de giro kan winnen is dit:
Wie gaat hem vanuit zijn ploeg ondersteunen in de bergen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 23 mei 2016 @ 11:25:48 #12
40566 Ericr
Livewrong
pi_162429867
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
1 vraag die ik me afvraag als ik nadenk of Kruijswijk de giro kan winnen is dit:
Wie gaat hem vanuit zijn ploeg ondersteunen in de bergen?
Dat was zaterdag ook niet echt een probleem en Kruijswijk heeft al laten weten dat zijn ploeg hem goed afzet wanneer het er echt om gaat.

Er is nog wel enig gevaar dat er een overbruggingstruc wordt uitgehaald maar degenen (Valverde, Nibali) die het zouden kunnen doen zijn zelf niet echt in topvorm. Zijn andere concurrent, Chaves, heeft er de ploeg niet voor.

Kruijswijk is hier duidelijk in topvorm, om hem te slopen moet je beter in vorm zijn en momenteel is bergop alleen Chaves waarschijnlijk gelijkwaardig aan hem. Valverde gaat nog wel meer in problemen komen als we nog hoger gaan dan in de eerste bergetappes.

Het is zeker geen gelopen zaak dat Kruijswijk wint maar ik zie Kruijswijk de komende week nog eerder uitlopen op Nibali en Valverde dan dat hij er tijd op verliest.
pi_162430117
Ik zie amador of Valverde nog wel meegaan in een vroege vlucht, maar als Lotto gewoon tempo gaat rijden, beetje hulp krijgt van andere teams die wat te verdedigen hebben, en Kruijswijk dan vol gaat op de slotklim, dan denk ik niet dat Valverde vele minuten gaat pakken. Belangrijk om rustig te blijven in die situatie. Zoals eerder gezegd, vooral de vooruitgestuurde mannetjes zijn een gevaar.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:44:48 #14
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_162430366
Ik zie Nibali nog wel een kamikaze poging doen in de afdaling van de Agnello op vrijdag.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 23 mei 2016 @ 11:48:55 #15
40566 Ericr
Livewrong
pi_162430465
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie Nibali nog wel een kamikaze poging doen in de afdaling van de Agnello op vrijdag.
En op zijn plaat gaan, zo'n goede daler is Nibali eigenlijk niet.

Chaves/Kruijswijk lijkt me op zich overigens wel een goede tandem die Nibali, Valverde en anderen kunnen slopen. Chaves zal misschien ook nog wel willen winnen maar als hij eerst de anderen op afstand kan zetten zal hem dat zeer gelegen zijn. De twee beste klimmers van deze Giro hebben meer slagkracht dan alles wat in hun nek hijgt.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:56:41 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_162430642
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

En op zijn plaat gaan, zo'n goede daler is Nibali eigenlijk niet.

Chaves/Kruijswijk lijkt me op zich overigens wel een goede tandem die Nibali, Valverde en anderen kunnen slopen. Chaves zal misschien ook nog wel willen winnen maar als hij eerst de anderen op afstand kan zetten zal hem dat zeer gelegen zijn. De twee beste klimmers van deze Giro hebben meer slagkracht dan alles wat in hun nek hijgt.
Hij heeft anders wel eens een goed gat geslagen in een afdaling. Het hangt allemaal af van de vorm van Kruijswijk en of anderen een kans schoon zien.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 23 mei 2016 @ 12:09:37 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162430998
Als Nibali het verkeerd aanpakt en zijn Astana ploeg al oprookt op Agnello en wellicht nog eens zelf eraf wordt gereden dan zal hij wellicht in afdaling wegrijden of terugkomen, maar dan heeft hij wel een probleem op Risoul
  maandag 23 mei 2016 @ 12:16:43 #18
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162431167
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

En op zijn plaat gaan, zo'n goede daler is Nibali eigenlijk niet.

Dit.

Nibali heeft de reputatie, omdat hij risico's neemt, maar is, vooral in de regen, al verschillende keren onderuit gegaan. Hij daalde 6 jaar geleden trouwens beter dan nu. Kennelijk toch te vaak onderuit gegaan en durft nu dus die risico's minder te nemen.

Kruijswijk daalt toch ook niet slecht tot nog toe? Die is nog niet in de afdaling gelost door Nibali en Valverde.
in a crowd you lose humanity
  maandag 23 mei 2016 @ 12:17:34 #19
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_162431190
TeamIAM stopt er aan het eind van het jaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door napoleonfour op 23-05-2016 13:21:36 ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_162431636
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar werd Kruijswijk in laatste 2 bergritten 5e. Voor Contador. Ik zie niet in hoe dat minder is? Als hij andermaal deze verschillen krijgt met Chaves wint hij de Giro
De beste rit van Kruijswijk vorig jaar was op de dinsdag in de 3de week, dus we kunnen morgen wat verwachten 8-)

Daarna was het qua uitslagen inderdaad minder, maar je moet ook niet vergeten dat hij toen ook nog met de bergtrui in het hoofd zat en hij dus vaker moest reageren dan nodig was omdat hij anders die bergpunten niet zou kunnen pakken. Dit jaar heeft hij het voordeel dat hij (normaal gesproken) eigenlijk maar op 2 renners hoeft te reageren.

Maar goed, denk dat het dit jaar voor het eerst was dat Kruijswijk al bij de besten was in de 1ste week, afwachten of hij dan alsnog in de 3de week dat herstelvermogen behoudt of dat hij te vroeg gepiekt heeft. Ik ga eigenlijk uit van het 1ste..
pi_162431651
Zul je dadelijk zien dat Kruijswijk zelf gaat aanvallen en ze er zelf allemaal -behalve wellicht Chavez- afrijdt, om vervolgens een -tig km lange solo naar de finish te rijden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 23 mei 2016 @ 12:45:19 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_162431911
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef TLC het volgende:
Zul je dadelijk zien dat Kruijswijk zelf gaat aanvallen en ze er zelf allemaal -behalve wellicht Chavez- afrijdt, om vervolgens een -tig km lange solo naar de finish te rijden.
Hij mag nog wel een ritje pakken van mij, bijvoorbeeld die rit naar Risoul
  maandag 23 mei 2016 @ 12:45:26 #23
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_162431913
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:35 schreef TLC het volgende:
Zul je dadelijk zien dat Kruijswijk zelf gaat aanvallen en ze er zelf allemaal -behalve wellicht Chavez- afrijdt, om vervolgens een -tig km lange solo naar de finish te rijden.
Zo gek zijn zelfs Brabanders niet ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 23 mei 2016 @ 13:27:06 #24
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162433258
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat was zaterdag ook niet echt een probleem en Kruijswijk heeft al laten weten dat zijn ploeg hem goed afzet wanneer het er echt om gaat.

Er is nog wel enig gevaar dat er een overbruggingstruc wordt uitgehaald maar degenen (Valverde, Nibali) die het zouden kunnen doen zijn zelf niet echt in topvorm. Zijn andere concurrent, Chaves, heeft er de ploeg niet voor.

Kruijswijk is hier duidelijk in topvorm, om hem te slopen moet je beter in vorm zijn en momenteel is bergop alleen Chaves waarschijnlijk gelijkwaardig aan hem. Valverde gaat nog wel meer in problemen komen als we nog hoger gaan dan in de eerste bergetappes.

Het is zeker geen gelopen zaak dat Kruijswijk wint maar ik zie Kruijswijk de komende week nog eerder uitlopen op Nibali en Valverde dan dat hij er tijd op verliest.
Maar als Astana en Movistar Lotto Jumbo er op een vroege klim af rijdt, dan zit hij vrij vroeg alleen. Uit dat soort vaatjes moeten Nibali en Valverde gaan tappen om nog kans te maken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 23 mei 2016 @ 13:49:22 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162433836

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162433944
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net wanneer je dacht dat de fiets bijna niet meer lelijker kon :D :')
  maandag 23 mei 2016 @ 13:55:10 #27
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162433996
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar als Astana en Movistar Lotto Jumbo er op een vroege klim af rijdt, dan zit hij vrij vroeg alleen. Uit dat soort vaatjes moeten Nibali en Valverde gaan tappen om nog kans te maken...
Lotto Jumbo zal wel iemand meesturen met de vroege vlucht.
in a crowd you lose humanity
pi_162435781
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lotto Jumbo zal wel iemand meesturen met de vroege vlucht.
Meesterplan van Jantje Boven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_162437078
Bij een grote groep vluchters (en meerdere renners van Astana of Movistar) moet LottoNL er altijd voor zorgen dat er ook iemand mee zit ja. Dan heeft Kruijswijk in ieder geval nog iemand achter de hand voor het geval hij gelost wordt door Nibali/Valverde. Dat had Giant vorig jaar eigenlijk ook moeten doen in de Vuelta vorig jaar (al denk ik dat Dumoulin sowieso die leiderstrui kwijt zou zijn geraakt).
pi_162438031
Ik vind dat Nederland nog vrij lauwtjes reageert. In België hadden ze inmiddels het atomium roze geverfd.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
  maandag 23 mei 2016 @ 16:35:00 #31
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_162438104
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef brandlex het volgende:
Ik vind dat Nederland nog vrij lauwtjes reageert. In België hadden ze inmiddels het atomium roze geverfd.
Ons boeit alleen voetbal.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:08:00 #32
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162439008
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef brandlex het volgende:
Ik vind dat Nederland nog vrij lauwtjes reageert. In België hadden ze inmiddels het atomium roze geverfd.
Eens.

Als Kruijswijk de Giro wint verdient hij op zijn minst een mash-up met de muziek van Armin van Buuren. Maar een rondvaart door de gracht zou nog mooier zijn.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 mei 2016 @ 17:35:28 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_162439688
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef brandlex het volgende:
Ik vind dat Nederland nog vrij lauwtjes reageert. In België hadden ze inmiddels het atomium roze geverfd.
Ik juich liever wanneer ie wint dan nu en dat ie niet wint.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:49:03 #34
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162440011
Kruijswijk verdedigt vandaag weer succesvol het roze *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162441629
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef brandlex het volgende:
Ik vind dat Nederland nog vrij lauwtjes reageert. In België hadden ze inmiddels het atomium roze geverfd.
Lekker p6 kwalificaties van Verstappen brengen in het NOS journaal. :Y
pi_162441684
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Eens.

Als Kruijswijk de Giro wint verdient hij op zijn minst een mash-up met de muziek van Armin van Buuren. Maar een rondvaart door de gracht zou nog mooier zijn.
Had begrepen dat hij in Den Bosch woont. Ik ook, en komende zondag staat daar vanwege een hardloopevent al een heel mooi podium. Als de gemeente het niet doet, dan ga ik dat podium persoonlijk volledig roze behangen.
pi_162441712
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Lekker p6 kwalificaties van Verstappen brengen in het NOS journaal. :Y
Kruijswijk werd gisteren ook wel vermeld in het NOS journaal ;)

Maar goed, in Nederland telt voor de meesten toch alleen de Tour. Volgens mij viel het vorig jaar qua aandacht in de Vuelta met Dumoulin ook nog wel mee. Aan het begin van deze Giro was er wel behoorlijk wat aandacht voor de Giro (en Dumoulin), maar dat had vooral te maken met de start in Nederland.
pi_162441905
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Zo gek zijn zelfs Brabanders niet ;)
Zou ik niet zo hard roepen want die andere bekende inwoner van Nuenen sneed zijn eigen oor af.
pi_162441992
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

En op zijn plaat gaan, zo'n goede daler is Nibali eigenlijk niet.

Chaves/Kruijswijk lijkt me op zich overigens wel een goede tandem die Nibali, Valverde en anderen kunnen slopen. Chaves zal misschien ook nog wel willen winnen maar als hij eerst de anderen op afstand kan zetten zal hem dat zeer gelegen zijn. De twee beste klimmers van deze Giro hebben meer slagkracht dan alles wat in hun nek hijgt.
Chaves zal zijn eigen 2e plek ook willen verdedigen dus indien er aanvallen komen van Astana of Movistar zal Orica waarschijnlijk Lotto helpen.
pi_162442089
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Kruijswijk werd gisteren ook wel vermeld in het NOS journaal ;)

Maar goed, in Nederland telt voor de meesten toch alleen de Tour. Volgens mij viel het vorig jaar qua aandacht in de Vuelta met Dumoulin ook nog wel mee. Aan het begin van deze Giro was er wel behoorlijk wat aandacht voor de Giro (en Dumoulin), maar dat had vooral te maken met de start in Nederland.
Ja, maar ik vind deze prestatie dan ook van een andere orde.

Naar mijn idee was de opwinding bij Dumoulin in de Vuelta nog wel iets groter. Denk dat, om niet eens heel onbegrijpelijke redenen, de persoonlijkheid van de sporter in kwestie daarbij zwaar telt.
pi_162442182
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Chaves zal zijn eigen 2e plek ook willen verdedigen dus indien er aanvallen komen van Astana of Movistar zal Orica waarschijnlijk Lotto helpen.
Je kan met Orica toch wel wat afspreken. Allebei belang om de koers tot de laatste klim beetje te controleren. Of hebben zij nog troefen om uit te spelen tegen Kruiswijk?
pi_162442287
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:17 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Je kan met Orica toch wel wat afspreken. Allebei belang om de koers tot de laatste klim beetje te controleren. Of hebben zij nog troefen om uit te spelen tegen Kruiswijk?
Enige troef is Chaves zelf.

Gezien hij zelf nog nooit op het podium van een grote ronde gestaan heeft zie ik hem wel rijden voor die 2e plek.
pi_162442589
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar als Astana en Movistar Lotto Jumbo er op een vroege klim af rijdt, dan zit hij vrij vroeg alleen. Uit dat soort vaatjes moeten Nibali en Valverde gaan tappen om nog kans te maken...
Zo'n slechte ploeg voor in de bergen heeft LJ niet hoor met Battaglin, Roglic en natuurlijk de Tank.
Dat wordt toch echt een beetje onderschat vind ik.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 23 mei 2016 @ 19:39:12 #44
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_162442824
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Zo'n slechte ploeg voor in de bergen heeft LJ niet hoor met Battaglin, Roglic en natuurlijk de Tank.
Dat wordt toch echt een beetje onderschat vind ik.
Tjallingi moet op karakter ook wel een col rustig op kop kunnen draaien.
pi_162442834
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit. Het was niet alleen maar vorig jaar in de Giro, maar in haast alle grote rondes die hij gereden heeft tot nu toe. Naar verhouding met de rest van zijn prestaties was zijn derde week haast altijd de beste. Dus ik snap dat het zeiken op Thijsje een nationale sport is geworden, maar hierin heeft hij zeker geen ongelijk zoals ie het nu stelt.
Krijgen we dit weer. Dit is gewoon feitelijk onjuist. Hij heeft een prima herstelvermogen, maar in minstens de helft van de grote rondes was de derde week niet zijn beste week. Bovendien heeft het ook veel te maken met het parcours. Ritten met meerdere zware beklimmingen liggen hem het beste en die liggen bijna altijd in de laatste week. Als die eerder liggen (zoals afgelopen zaterdag) zie je hem ook gewoon vooraan eindigen.

Maar goed, als je zijn grote rondes gaat bekijken:
Giro 2010: Laatste week was duidelijk zijn sterkste. Op zich niet heel gek aangezien hij op het allerlaatste moment Freire moest vervangen.
Giro 2011: Ook hier was de laatste week z'n beste. Verloor op de Etna al redelijk wat tijd terwijl hij in het wit reed (Weening in het roze)
Vuelta 2011: Eerste week was prima, in de tweede en derde week werd het steeds slechter
Tour 2012: Hele ronde matig. In de tweede week een paar kleine oplevingkjes, in de derde week niets meer.
Giro 2013: vanaf het begin tot eind op hetzelfde niveau. Na week 1 19e in het klassement, na week 2 26e, na week 3 25e.
Giro 2014: breukje in schouder opgelopen in de zesde etappe, paar dagen later afgestapt.
Tour 2014: 15e plaats in het klassement. Alle bergetappes rond plek 20-30 geëindigd, behalve in rit 9 (7e vanuit de vroege vlucht) en rit 18 (13e).
Giro 2015: Inderdaad matig begonnen (en verrast in rit 4). Laatste 1,5 week waren duidelijk beter.
Tour 2015: Puur als knecht gereden. Wel nog een paar keer mee in de vroege vlucht later, waar hij geen resultaat heeft kunnen halen.
Giro 2016: Vanaf het eerste moment goed.
pi_162442848
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Zo'n slechte ploeg voor in de bergen heeft LJ niet hoor met Battaglin, Roglic en natuurlijk de Tank.
Dat wordt toch echt een beetje onderschat vind ik.
En wat schieten Astana en Movistar ermee op om al vroeg de vorsing te hebben gedaan. Als je met een groepje van 10/15 man overblijft speel je Kruiswijk alleen maar in de kaart; precies in die situatie is hij aan de eerste plek gekomen.
pi_162442921
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar als Astana en Movistar Lotto Jumbo er op een vroege klim af rijdt, dan zit hij vrij vroeg alleen. Uit dat soort vaatjes moeten Nibali en Valverde gaan tappen om nog kans te maken...
Zo zal het waarschijnlijk gaan ja. Mensen meesturen in de vroege vlucht, Kruijswijk isoleren en dan aan gaan vallen. Dat kan eigenlijk nog wel het beste als het niet bergop gaat, want in dat geval kan Kruijswijk gewoon tempo gaan rijden. Kruijswijk staat op dusdanige voorsprong dat iedereen dan naar hem zal gaan kijken. Valverde en Nibali gaan hun ploegen in eerste instantie niet oproken voor een derde plek. Chaves wellicht wel, maar die heeft de ploeg dan weer niet.

In 2012 verloor Rodriguez op die manier de Vuelta in deze rit:
  maandag 23 mei 2016 @ 19:44:25 #48
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162442957
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Enige troef is Chaves zelf.

Gezien hij zelf nog nooit op het podium van een grote ronde gestaan heeft zie ik hem wel rijden voor die 2e plek.
Chaves gaat alleen voor het hoogste.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:44:55 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162442980
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zo zal het waarschijnlijk gaan ja. Mensen meesturen in de vroege vlucht, Kruijswijk isoleren en dan aan gaan vallen. Dat kan eigenlijk nog wel het beste als het niet bergop gaat, want in dat geval kan Kruijswijk gewoon tempo gaan rijden. Kruijswijk staat op dusdanige voorsprong dat iedereen dan naar hem zal gaan kijken. Valverde en Nibali gaan hun ploegen in eerste instantie niet oproken voor een derde plek. Chaves wellicht wel, maar die heeft de ploeg dan weer niet.

In 2012 verloor Rodriguez op die manier de Vuelta in deze rit:
[ afbeelding ]
Rodriguez verloor toen omdat hij gewoon werd gelost op een klimmetje door Contador.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:45:05 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_162442983
42e topic al? :o

Dat is alvast een record. Denk dat de Tour niet eens veel meer heeft na 2 weken?
pi_162442991
Toen had Rodriguez ook wel de pech dat Valverde geen meter kopwerk deed en op het laatst nog bij hem weg demarreerde. Denk dat Chaves sowieso wel mee gaat werken als Nibali/Valverde wegrijden in de afdaling. Tenzij Chaves ook Kruijswijk uit het wiel rijdt natuurlijk, dan wordt het anders.
pi_162443007
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Zwansen het volgende:
42e topic al? :o

Dat is alvast een record. Denk dat de Tour niet eens veel meer heeft na 2 weken?
In de Tour heeft elke etappe een eigen topic, geloof ik.
pi_162443028
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Chaves gaat alleen voor het hoogste.
Ik moet dat nog zien.
pi_162443134
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Marcoss het volgende:
Toen had Rodriguez ook wel de pech dat Valverde geen meter kopwerk deed en op het laatst nog bij hem weg demarreerde. Denk dat Chaves sowieso wel mee gaat werken als Nibali/Valverde wegrijden in de afdaling. Tenzij Chaves ook Kruijswijk uit het wiel rijdt natuurlijk, dan wordt het anders.
Zoals in de etappe naar Asolo dus. Kruijswijk had daar geluk dat Valverde weer eens laf was en Jungels die dag zijn pedalen niet voelde.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:51:03 #55
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_162443153
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In de Tour heeft elke etappe een eigen topic, geloof ik.
Meerdere, nog lager niveau dan hier. Daar heb je een hoop posters die alleen de Tour kijken.
sig verwijderd door FA
  maandag 23 mei 2016 @ 19:51:17 #56
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162443163
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik moet dat nog zien.
Chaves is niet achterlijk. Als hij doorheeft dat het geen zin heeft omdat Kruijswijk veel te sterk is, zal hij zichzelf niet over de kop rijden, maar dat is voorlopig nog niet het geval en dus roeptoetert hij in elke microfoon dat hij voorlopig niet ''stopt met dromen''.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_162443255
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Meerdere, nog lager niveau dan hier. Daar heb je een hoop posters die alleen de Tour kijken.
Ja, bedoelde dus dat het niet één langlopend topic is in de Tour en het daarom wat lastiger te vergelijken is.

En ik verheug me er nu al op inderdaad ;(
pi_162443282
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Chaves is niet achterlijk. Als hij doorheeft dat het geen zin heeft omdat Kruijswijk veel te sterk is, zal hij zichzelf niet over de kop rijden, maar dat is voorlopig nog niet het geval en dus roeptoetert hij in elke microfoon dat hij voorlopig niet ''stopt met dromen''.
Chavito is er dan ook nog eentje die dat standaard in de derde persoon doet. _O-
pi_162443286
Tankink nu live bij Ziggo Sport.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:56:20 #60
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_162443333
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Meerdere, nog lager niveau dan hier. Daar heb je een hoop posters die alleen de Tour kijken.
en dan is de vraag, gaat froome vanuit het zadel klimmen? ~O> >:)
pi_162443350
Denk dat Chaves een podiumplek ook niet op het spel zet om een iets grotere kans te houden op de eindoverwinning.. Voor Valverde en Nibali ligt dat wat anders, die hebben toch al tig podiumplaatsen in grote rondes, of ze nu 3de of 45ste worden, is dan ook niet zo interessant (zeker bij Nibali).
pi_162443460
pi_162443515
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Rodriguez verloor toen omdat hij gewoon werd gelost op een klimmetje door Contador.
Ja en op de top van dat klimmetje had Contador 15 seconden voorsprong. Dankzij Paulinho werd die uitgebouwd tot 1,5 minuut. En daarna ging Tiralongo ook nog even schaamteloos op kop trekken en uitbouwde tot 2 minuten. Later sprong Valverde ook nog weg en reed 2,5 minuut weg van Rodriguez.
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 20:01:30 #64
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162443519
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Een half uur lang bijna 400 watt wegtrappen. Das best lekker
pi_162443545
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Chaves een podiumplek ook niet op het spel zet om een iets grotere kans te houden op de eindoverwinning.. Voor Valverde en Nibali ligt dat wat anders, die hebben toch al tig podiumplaatsen in grote rondes, of ze nu 3de of 45ste worden, is dan ook niet zo interessant (zeker bij Nibali).
Voor Valverde is het verschil tussen een 3de en 4de plaats echt enorm. Dat zag je vorig jaar in de Tour ook, hij was als een kind zo blij.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:13:34 #66
130803 Gripper
Get a grip
pi_162443891
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte links rechts verdeling voor een prof eigenlijk. 47/53. Veel vaker zitten ze bijna spot-on op de perfecte 50/50
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 20:15:54 #67
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162443960
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Slechte links rechts verdeling voor een prof eigenlijk. 47/53. Veel vaker zitten ze bijna spot-on op de perfecte 50/50
Zou dat te maken kunnen hebben met die eerdere liesblessure? Dat hij in die tijd één been altijd veel meer heeft belast oid?
pi_162443965
Wel goed nieuws voor de pronohooligans dat het vrijwel zeker geen vluchtoverlevers woden.
pi_162444092
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar als Astana en Movistar Lotto Jumbo er op een vroege klim af rijdt, dan zit hij vrij vroeg alleen. Uit dat soort vaatjes moeten Nibali en Valverde gaan tappen om nog kans te maken...
Maarja, afgelopen zaterdag ging Battaglin er pas af toen Scarponi op kop kwam. Verder had Astana ook niemand meer.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:20:24 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_162444105
Ik ben wel serieus benieuwd of die etappes over de Bonette en Agnel door kunnen gaan en wat de alternatieve routes zijn

Ik ga zelf naar de Alpen volgende week om te fietsen, maar vandaag is er nog sneeuw gevallen op Alpe d'huez. Dus ik vrees wel voor de etappes komend weekend
pi_162444228
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Slechte links rechts verdeling voor een prof eigenlijk. 47/53. Veel vaker zitten ze bijna spot-on op de perfecte 50/50
Viel me ook op maar dit was etappe 6:



tom_dumoulin twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:19:16 @laurenstendam @s_kruijswijk Ik zie altijd alleen maar van die belachelijk goed symmetrische files voorbij komen! #jaloers reageer retweet
s_kruijswijk twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:24:10 @tom_dumoulin @laurenstendam voor onsymmetrisch en een roze trui zou ik ook gewoon tekenen😉💪🏻 #grinta reageer retweet
Kan het te maken hebben met bochten? Dat je in scherpe bochten aan de binnenkant minder kracht zet?
pi_162444258
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik zeik niet zo vaak meer op Thijs hoor, maar deze stelling van hem is veel te kort door de bocht.

1. Niet elke grote ronde is hetzelfde. Er rijden geen statistieken op een fiets. We hebben nog altijd te maken met mensenlijke prestaties. (dit zou Ducrot ook kunnen zeggen :') ) 2. Naar verhouding ja, klopt. Alleen is Kruijswijk deze Giro vanaf dag 1 al goed. Hebben we nog niet eerder gezien. Wat gaat dat geven in laatste week? Geen flauw idee.

En ja, ik verwacht ook dat ie een goede week gaat rijden. Maar zo'n 'het beste moet nog komen' zinnetje is zo simplistisch gesteld. Doet ook wat af aan de prestaties hij nu al geleverd heeft. Want beter dan dit wordt al erg lastig.
Sec is hij ook nooit beter in de derde week dan in de eerste twee weken. Hij verslechtert alleen relatief minder dan de concurrentie. Dus dat hij nu in de eerste weken al zo goed is zegt vooral iets over zijn basisniveau, niet over zijn te verwachten derde week. Er is geen reden waarom hij deze giro wel enorm zou verslechteren. Behalve dat het een mens blijft natuurlijk :)
pi_162444508
Verbeteren in een ronde is sowieso onmogelijk, volgens mij (tenzij je niet 100% fit aan de ronde begint)
  maandag 23 mei 2016 @ 20:36:41 #74
130803 Gripper
Get a grip
pi_162444618
Die etappe 6 is al beter idd. En een tijdrit is natuurlijk volle bak, dan gaat keihard trappen boven een mooie uitvoering.

Het viel me gewoon op, ik heb zelf een keer op zo'n fiets gezeten die je pedaal slag analyseert en daar deed ik 46/54 Die vent zei, je trapt nog lang niet zo netjes als een prof!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_162444672
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Blik het volgende:
Ik ben wel serieus benieuwd of die etappes over de Bonette en Agnel door kunnen gaan en wat de alternatieve routes zijn

Ik ga zelf naar de Alpen volgende week om te fietsen, maar vandaag is er nog sneeuw gevallen op Alpe d'huez. Dus ik vrees wel voor de etappes komend weekend
De zaterdag loopt het grootste risico. Alternatief zou gaan via Montgenevre-Sestrière-Cuneo-Sant'Anna di Vinadio (+100km, slotklim ~20km).

[ Bericht 0% gewijzigd door showtimer op 23-05-2016 20:50:14 ]
pi_162444743
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Verbeteren in een ronde is sowieso onmogelijk, volgens mij (tenzij je niet 100% fit aan de ronde begint)
Zoals Quintana meestal doet.
pi_162444990
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Viel me ook op maar dit was etappe 6:

[ afbeelding ]

tom_dumoulin twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:19:16 @laurenstendam @s_kruijswijk Ik zie altijd alleen maar van die belachelijk goed symmetrische files voorbij komen! #jaloers reageer retweet
s_kruijswijk twitterde op donderdag 12-05-2016 om 22:24:10 @tom_dumoulin @laurenstendam voor onsymmetrisch en een roze trui zou ik ook gewoon tekenen😉💪🏻 #grinta reageer retweet
Kan het te maken hebben met bochten? Dat je in scherpe bochten aan de binnenkant minder kracht zet?
Had hij niet in het verleden last van een beknelde liesader? Kan zijn dat hij toen onbedoeld heeft geleerd om meer kracht te zetten met 1 been.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:54:40 #78
40566 Ericr
Livewrong
pi_162445168
Vorig jaar TDF verbeterde hij ook wel iets in de derde week. achterhoedegevecht maar wel van buiten top 40 naar bijna top 20.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:55:44 #79
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162445213
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Voor Valverde is het verschil tussen een 3de en 4de plaats echt enorm. Dat zag je vorig jaar in de Tour ook, hij was als een kind zo blij.
Dat was een podiumplek in de Tour, dat is net iets anders dan een podiumplek in de Giro of Vuelta. De Vuelta heeft 'ie alles gewonnen. Ik denk niet dat hij zo blij wordt van een 3e plek in de Giro als van die 3e plek in de Tour vorig jaar.
in a crowd you lose humanity
pi_162445218
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Had hij niet in het verleden last van een beknelde liesader? Kan zijn dat hij toen onbedoeld heeft geleerd om meer kracht te zetten met 1 been.
Van Wielerflits uit september 2013:

quote:
Steven Kruijswijk is in het ziekenhuis van Veldhoven succesvol geopereerd aan een vernauwde liesslagader. Dat schrijft de renner van Belkin op zijn website. “”Het gaat goed na de operatie van gisteren. De ingreep is goed verlopen. De chirurg vertelde me dat het resultaat ook goed is.”

De geboren Brabander moet tot zondag in het ziekenhuis blijven, daarna mag hij thuis verder herstellen. De verwachte herstelperiode zal zo’n acht weken duren “voordat ik alles weer volledig mag belasten.”

In 2008 werd Kruijswijk al eens behandeld voor dezelfde kwaal. Begin dit seizoen kreeg hij opnieuw klachten; eerder verzuring, krachtsverschil en minder herstel in het linkerbeen. In de wedstrijden en trainingen uitte zich dit met name bergop en tijdens tijdritten waardoor hij eerder moest afhaken bij de eersten dan voorheen. Uit verschillende onderzoeken in het ziekenhuis werd geconstateerd dat er weer een knik en een vernauwing was ontstaan in de linker liesslagader. De operatie was deze keer wat ingrijpender dan de eerste keer.
In dat eerste plaatje links inderdaad minder wattage, maar ik vind dit iets teveel speculatie om dat echt als oorzaak te zien.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:57:54 #81
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162445274
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:54 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar TDF verbeterde hij ook wel iets in de derde week. achterhoedegevecht maar wel van buiten top 40 naar bijna top 20.
Ook dat was volgens mij vooral relatief verbeteren, niet absoluut.
in a crowd you lose humanity
pi_162445294
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat was een podiumplek in de Tour, dat is net iets anders dan een podiumplek in de Giro of Vuelta. De Vuelta heeft 'ie alles gewonnen. Ik denk niet dat hij zo blij wordt van een 3e plek in de Giro als van die 3e plek in de Tour vorig jaar.
Uiteraard, maar hij heeft het al een maand uitdrukkelijk over het podium en ritwinst.
pi_162445989


[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 23-05-2016 21:20:18 ]
pi_162446015
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Krijgen we dit weer. Dit is gewoon feitelijk onjuist. Hij heeft een prima herstelvermogen, maar in minstens de helft van de grote rondes was de derde week niet zijn beste week. Bovendien heeft het ook veel te maken met het parcours. Ritten met meerdere zware beklimmingen liggen hem het beste en die liggen bijna altijd in de laatste week. Als die eerder liggen (zoals afgelopen zaterdag) zie je hem ook gewoon vooraan eindigen.

Maar goed, als je zijn grote rondes gaat bekijken:
Giro 2010: Laatste week was duidelijk zijn sterkste. Op zich niet heel gek aangezien hij op het allerlaatste moment Freire moest vervangen.
Giro 2011: Ook hier was de laatste week z'n beste. Verloor op de Etna al redelijk wat tijd terwijl hij in het wit reed (Weening in het roze)
Vuelta 2011: Eerste week was prima, in de tweede en derde week werd het steeds slechter
Tour 2012: Hele ronde matig. In de tweede week een paar kleine oplevingkjes, in de derde week niets meer.
Giro 2013: vanaf het begin tot eind op hetzelfde niveau. Na week 1 19e in het klassement, na week 2 26e, na week 3 25e.
Giro 2014: breukje in schouder opgelopen in de zesde etappe, paar dagen later afgestapt.
Tour 2014: 15e plaats in het klassement. Alle bergetappes rond plek 20-30 geëindigd, behalve in rit 9 (7e vanuit de vroege vlucht) en rit 18 (13e).
Giro 2015: Inderdaad matig begonnen (en verrast in rit 4). Laatste 1,5 week waren duidelijk beter.
Tour 2015: Puur als knecht gereden. Wel nog een paar keer mee in de vroege vlucht later, waar hij geen resultaat heeft kunnen halen.
Giro 2016: Vanaf het eerste moment goed.
Dat je de Tours van 2014 en 2015, i.t.t. Kruijswijk zelf en zijn ontwikkeling in het algemeen klassement, niet schaart onder grote rondes waarin zijn derde week relatief het best was, doet een beetje vermoeden dat je niet helemaal objectief bent in dezen.
pi_162446338
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 02:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Net als Aru, Porte, Van Garderen, Mollema, Gesink, Kelderman, Pinot en Bardet. De Nederlanders mogen al in hun handjes knijpen met een top 10 plaats.
Maar als zij zich voor de Tour de France voorbereiden en zich niet eens laat zien, waarom wordt dan de Giro als een grote ronde beschouwd?
  maandag 23 mei 2016 @ 21:33:37 #86
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162446398
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar als zij zich voor de Tour de France voorbereiden en zich niet eens laat zien, waarom wordt dan de Giro als een grote ronde beschouwd?
Omdat er drie rondes zijn die over drie weken gaan, dat zijn de Tour, de Giro en de Vuelta.
Dat zijn de grote rondes.
in a crowd you lose humanity
  maandag 23 mei 2016 @ 22:08:25 #87
40566 Ericr
Livewrong
pi_162447610
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ook dat was volgens mij vooral relatief verbeteren, niet absoluut.
Hoe dan ook verbetert hij niet. Hij wordt minder snel slechter dan andere ronderenners. Dit jaar komt dat zeer goed uit omdat de concurrentie wel erg snel aan het verslechteren lijkt.
pi_162448686
JoeDombro twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:31:15 Prediction: Tomorrow's stage of the Giro will be the best stage of the race on television. Guarantee it blows to bits. reageer retweet
pi_162450681
Vanaf woensdag krijgen we overigens bij Sporza weer eerst die schitterende Baloise (ja ja) Belgium Tour voordat de Giro begint
pi_162451296
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat je de Tours van 2014 en 2015, i.t.t. Kruijswijk zelf en zijn ontwikkeling in het algemeen klassement, niet schaart onder grote rondes waarin zijn derde week relatief het best was, doet een beetje vermoeden dat je niet helemaal objectief bent in dezen.
In 2014 stond hij na week 2 al 20e in het klassement. Dan vallen er in zo'n derde week vanzelf renners tussenuit die minder zijn in superzware ritten, hoog stonden na een vlucht of als knecht aan het werk moeten. Dat hij toen kennelijk een beter gevoel had kan ik niet zo veel mee, de uitslagen staven dat niet.

2015 is lastiger. Hij kwam daar uit een zware Giro (voor de Tour alleen het NK gereden) en Lotto ging van start met drie andere mannen voor het klassement. Als ik nu een interview teruglees zegt hij na de 18e etappe dat hij beter wordt. Maar in die rit werd hij 34e, terwijl hij in de eerste bergetappe (rit 10) ongeveer op dezelfde plaats eindigde (32e).In de 20e etappe werd hij dan nog 19e. Moet je daar dan uit concluderen dat de derde week veel beter was dan daarvoor?
pi_162451938
Meer dan 2 min voorsprong op de nummer 2. Weten jullie wel niet hoelang dat duurt? Hou je vingers maar eens tussen de deur 2 min.lang Dat is lang hoor
pi_162453371
Gelachen om het krampachtige debunken van de derde week van Krachtwijk. Heerlijke topics zijn dit toch. _O_

Vandaag wordt een interessant ritje. :9
Jack does it in real time...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 07:57:19 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162453712
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 06:51 schreef DeeBee het volgende:
Gelachen om het krampachtige debunken van de derde week van Krachtwijk. Heerlijke topics zijn dit toch. _O_

Vandaag wordt een interessant ritje. :9
Terwijl wimderon natuurlijk weet dat hij ongelijk heeft, maar hij is te koppig om het toe te geven!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 08:33:25 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162454031
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 06:51 schreef DeeBee het volgende:
Gelachen om het krampachtige debunken van de derde week van Krachtwijk. Heerlijke topics zijn dit toch. _O_

Vandaag wordt een interessant ritje. :9
Ik debunkte alleen de populistische taal van Thijs.

Kan mij die hele derde week schelen joh, dat is toch heerlijk man. Waanzinnig.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:35:25 #95
194695 franklop
Fran knock
pi_162454057
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Zwansen het volgende:
42e topic al? :o

Dat is alvast een record. Denk dat de Tour niet eens veel meer heeft na 2 weken?
2011- 24
2012 - 13
2013 - 41
2014 - 38
2015 - 43
2016 - 42

helaasch, nog niet :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 mei 2016 @ 08:37:40 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_162454078
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:35 schreef franklop het volgende:

[..]

2011- 24
2012 - 13
2013 - 41
2014 - 38
2015 - 43
2016 - 42

helaasch, nog niet :+
#datrecordkomter
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:40:37 #97
194695 franklop
Fran knock
pi_162454115
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

#datrecordkomter
#hallomedaillespiegel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:02:10 #98
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162454329
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Zwansen het volgende:
42e topic al? :o

Dat is alvast een record. Denk dat de Tour niet eens veel meer heeft na 2 weken?
Tour de France heeft een eigen forum, dan worden veel dingen in andere topics besproken en in de live-topics echt alleen de live-beelden :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 09:03:37 #99
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162454352
De vergelijking met de TdF is sowieso niet eerlijk, want die drie weken heeft iedereen verstand van fietsen
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:05:17 #100
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162454384
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maarja, afgelopen zaterdag ging Battaglin er pas af toen Scarponi op kop kwam. Verder had Astana ook niemand meer.
Ah, dat had ik niet mee gekregen, ik heb alleen de laatste 30 km gezien en toen reed Scarponi al aan kop ^O^

Het is inderdaad te hopen dat Kruijswijk zijn sterke derde week nog steeds in de benen heeft ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 09:08:57 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162454439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef Sked het volgende:
De vergelijking met de TdF is sowieso niet eerlijk, want die drie weken heeft iedereen verstand van fietsen
Die week heeft de grootste gemene deler er dus geen verstand van :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:14:19 #102
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162454514
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:05 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, dat had ik niet mee gekregen, ik heb alleen de laatste 30 km gezien en toen reed Scarponi al aan kop ^O^

Het is inderdaad te hopen dat Kruijswijk zijn sterke derde week nog steeds in de benen heeft ^O^
En toen Michele op kop kwam zat echt iedereen te roepen om z'n moeder, Nibali en Balberde incluis. Krachtwijk uiteraard niet, die zat te lachen in zijn wiel.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:38:52 #103
40566 Ericr
Livewrong
pi_162454850
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef wimderon het volgende:
j toen kennelijk een beter gevoel had kan ik niet zo veel mee, de uitslagen staven dat niet.

2015 is lastiger. Hij kwam daar uit een zware Giro (voor de Tour alleen het NK gereden) en Lotto ging van start met drie andere mannen voor het klassement. Als ik nu een interview teruglees zegt hij na de 18e etappe dat hij beter wordt. Maar in die rit werd hij 34e, terwijl hij in de eerste bergetappe (rit 10) ongeveer op dezelfde plaats eindigde (32e).In de 20e etappe werd hij dan nog 19e. Moet je daar dan uit concluderen dat de derde week veel beter was dan daarvoor?
Als je alleen naar de klassering kijkt kom je niet zover natuurlijk. In die 19de etappe kwam Kruijswijk binnen met de groep favorieten en heeft hij zijn diensten bewezen aan Gesink. De eerste bergrit eindigt hij op minimaal 5 minuten van diezelfde favorieten.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:09:09 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162455373
Iedereen kent inmiddels het geweldige recuperatievermogen van Kruijswijk. Alleen die tussenjaren en herstel van zijn liesblessure waren heel matig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162455542
Mensen mensen, alleen dikke pech, ziekte of een val kan Kruijsgod nog van de winst afhouden. Ik zie een Nibali in deze vorm niet even die achterstand goed maken.

Tenzij die op een kuurtje is natuurlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:22:26 #106
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162455651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mensen mensen, alleen dikke pech, ziekte of een val kan Kruijsgod nog van de winst afhouden. Ik zie een Nibali in deze vorm niet even die achterstand goed maken.

Tenzij die op een kuurtje is natuurlijk.
Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:33:24 #107
62913 Blik
The one and Only!
pi_162455908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.
Die zou wel wat tijd kunnen winnen idd, maar verwacht eigenlijk niet dat die opeens 2 minuten gaat pakken
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 10:38:36 #108
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162456022
Het komt helemaal goed met Djumbo jongens. Tjallingii: "Als je je voorbereidt, kun je alvast wat dingen voorbereiden. Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat we gewoon voorbereid zijn op bepaalde scenario's die kunnen gebeuren, zodat we een bepaald voorbedacht idee kunnen hanteren."
pi_162456050
Ben wel benieuwd hoe Kruijswijk met de druk omgaat deze week, al die extra aandacht, direct na afloop van een rit in beslag genomen worden voor huldigingen, interviews enzovoort, dat kent hij helemaal niet natuurlijk.
pi_162456203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Chaves klimt minstens op hetzelfde niveau als Kruijswijk. Die zou best 's kunnen verrassen in de slotweek.
Maar gaat die aanvallen of is hij ook blij met een fantastische plek 2? :P
Om 2 minuten goed te maken moet je echt risico gaan nemen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_162456278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar gaat die aanvallen of is hij ook blij met een fantastische plek 2? :P
Om 2 minuten goed te maken moet je echt risico gaan nemen.
Plus Chaves heeft niet bepaald de ploeg van een Nibali of Valverde.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:52:50 #112
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_162456315
Als Kruijswijk zich goed voelt vandaag zie ik niet in waarom hij zelf niet zou aanvallen om zijn voorsprong te vergroten? Hij is samen met Chaves de sterkste klimmer deze ronde en bovendien hoeft zijn ploeg niet in de achtervolging(even buiten beschouwing latend of er iemand van Lotto Djumbo in staat is kopwerk te doen op een col).
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 10:53:15 #113
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162456326
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:38 schreef Slobeend het volgende:
Het komt helemaal goed met Djumbo jongens. Tjallingii: "Als je je voorbereidt, kun je alvast wat dingen voorbereiden. Ik denk dat dat het belangrijkste is, dat we gewoon voorbereid zijn op bepaalde scenario's die kunnen gebeuren, zodat we een bepaald voorbedacht idee kunnen hanteren."
Dit heeft hij letterlijk gezegd?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 10:53:42 #114
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162456339
De week van Bananito is officieel begonnen.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:06:21 #115
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162456622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De week van Bananito is officieel begonnen.
SCHROEIEN!!!!
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 11:07:50 #116
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:09:39 #117
194695 franklop
Fran knock
pi_162456709
quote:
#rozewolk
#samenverdedigen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 11:11:06 #118
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162456755
quote:
Afgezet na 45 seconden, wat vreselijk
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:17:08 #119
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162456909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:06 schreef Bugno het volgende:

[..]

SCHROEIEN!!!!
#samenschroeien
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:18:16 #120
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162456941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

#samenschroeien
Samen met Pirazzi (die door Ducrot "De Italiaanse klimmer" werd genoemd). Of Kudus natuurlijk
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 mei 2016 @ 11:20:06 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_162456982
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef Blik het volgende:

[..]

Die zou wel wat tijd kunnen winnen idd, maar verwacht eigenlijk niet dat die opeens 2 minuten gaat pakken
Dat hoeft ook niet in één keer natuurlijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:25:33 #122
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162457101
Ik ben het met ThePlaneteer eens. Alleen een valpartij of andere calamiteit kan het feestje van Kruijswijk nog bederven, vermoed ik. Hij is echt duidelijk de sterkste deze Giro. :)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:28:22 #123
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162457158
Wordt lekker gejinxt hier. Ik weet bij wie ik moet zijn als Krachtwijk valt, instort of 7 keer lek rijdt
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:30:39 #124
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162457205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:28 schreef Bugno het volgende:
Wordt lekker gejinxt hier. Ik weet bij wie ik moet zijn als Krachtwijk valt, instort of 7 keer lek rijdt
Kruijswijk gaat echt niet op zijn plaat alleen omdat ik denk dat hij gaat winnen. :P

Wat trouwens ook wel mooi is: de top-10 in deze Giro op dit moment telt 10 verschillende nationaliteiten. Vermoedelijk zullen dat er nog wel 8 worden, aangezien Pozzovivo en Uran nog wel over Jungels en Fuglsang heen kunnen, maar toch is het een geinig gegeven.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:42:17 #125
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_162457508
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:

6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
76 KONOVALOVAS Ignatas Lithuania
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoît
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
218 MARTINEZ Daniel Felipe

Ook deze jongens schijnen mee te rijden.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:44:18 #126
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162457561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:

6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
76 KONOVALOVAS Ignatas Lithuania
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoît
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
218 MARTINEZ Daniel Felipe

Ook deze jongens schijnen mee te rijden.
Tankwie?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:45:01 #127
62913 Blik
The one and Only!
pi_162457578
Als Kruijswijk deze Giro wint moeten we voortaan maar afzien van de voorbeschouwingen van R_R, blijkbaar werkt dat in ons voordeel ;)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:48:01 #128
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162457668
Castelijns heeft een keer in een kopgroep gezeten toch?
pi_162457674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:

6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
76 KONOVALOVAS Ignatas Lithuania
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoît
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
218 MARTINEZ Daniel Felipe

Ook deze jongens schijnen mee te rijden.
Castelijns onbekend noemen, dan begrijp je er heel weinig van.
Jack does it in real time...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:52:45 #130
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162457793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Altijd leuk om na 2 weken even de startlijst te bekijken en te zoeken naar "onopvallende" renners:

6 HOULE Hugo
31 SENNI Manuel
48 BETTIOL Alberto
76 KONOVALOVAS Ignatas Lithuania
77 LE GAC Olivier
79 VAUGRENARD Benoît
83 ERSHOV Artur
88 SEROV Alexander
135 STACCHIOTTI Riccardo
142 BEWLEY Sam
174 CASTELIJNS Twan
177 TANKINK Bram
196 POLJANSKI Pawel
202 ALAFACI Eugenio
218 MARTINEZ Daniel Felipe

Ook deze jongens schijnen mee te rijden.
He Boezeidekoe, zit er eigenlijk zand of lucht in een band?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:54:05 #131
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_162457826
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:48 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Castelijns onbekend noemen, dan begrijp je er heel weinig van.
Waar heb ik of een andere user beweerd dat Castelijns onbekend is?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:55:32 #132
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_162457874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:52 schreef Bugno het volgende:

[..]

He Boezeidekoe, zit er eigenlijk zand of lucht in een band?
He Bugno, was Bugno een Italiaanse of Spaanse wielrenner?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:56:06 #133
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162457888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

He Bugno, was Bugno een Italiaanse of Spaanse wielrenner?
mad
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 11:58:48 #134
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_162457976
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:56 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel eens een goed gat geslagen in een afdaling.
Ja, en in de afdaling van de Giau werd hij er nog afgereden door Scarponi.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:01:50 #135
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162458064
Late start toch vandaag of niet?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:02:07 #136
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162458071
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
Late start toch vandaag of niet?
Lijkt me wel, maar 130 km
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:02:55 #137
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162458094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:02 schreef Bugno het volgende:

[..]

Lijkt me wel, maar 130 km
13.40 vertrek
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162458179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 11:54 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Waar heb ik of een andere user beweerd dat Castelijns onbekend is?
Onopvallend dan. Alsnog, Twan beledig je niet zomaar! :(
Jack does it in real time...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:06:01 #139
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_162458210
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Onopvallend dan. Alsnog, Twan beledig je niet zomaar! :(
't is dat Kruijswijk nu toevallig in het roze staat, anders was het Castelijnstijd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:30:08 #140
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162458927
Het is vandaag Eritrese vrijheidsdag jongens. #KUDUS #zwartpaard
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:41:29 #141
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162459289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef Mani89 het volgende:
Het is vandaag Eritrese vrijheidsdag jongens. #KUDUS #zwartpaard
Is er nog een Eritreeër in koers?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:41:46 #142
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162459295
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Is er nog een Eritreeër in koers?
:')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:41:55 #143
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162459301
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Is er nog een Eritreeër in koers?
KUDUS!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:42:48 #144
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162459321
KUDUS staat inmiddels op een uur van de witte trui, zou R_R het nog zien zitten? Wat een kenner die man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:44:02 #145
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162459360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:42 schreef Mani89 het volgende:
KUDUS staat inmiddels op een uur van de witte trui, zou R_R het nog zien zitten? Wat een kenner die man.
Ow, Merhawi, nooit van gehoord :@
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162459375
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ow, Merhawi, nooit van gehoord :@
Wat doe je dan in dit topic?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:46:26 #147
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162459448
Promoten dat Tjallingi voor het rood moet gaan!

Hij staat vierde in dat klassement!!!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:47:12 #148
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162459466
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ow, Merhawi, nooit van gehoord :@
Is ook een hele matige, onopvallende renner. Gelijk weer vergeten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:48:36 #149
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162459504
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:46 schreef MaleDuck het volgende:
Promoten dat Tjallingi voor het rood moet gaan!

Hij staat vierde in dat klassement!!!
Precies, gewoon even de puntjes ophalen op de Agnello en de Bonnette en die trui is binnen

#samentruienverzamelen
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162459512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

Precies, gewoon even de puntjes ophalen op de Agnello en de Bonnette en die trui is binnen

#samentruienverzamelen
Dat is blauw, Hans.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:49:52 #151
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162459538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:48 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat is blauw, Hans.
:z
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:49:55 #152
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162459541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

Precies, gewoon even de puntjes ophalen op de Agnello en de Bonnette en die trui is binnen

#samentruienverzamelen
En zie dat hij bovenaan staat in het klassement: TRAGUARDO VOLANTE
En tweede in het combinatieklassement
En bovenaan in het breakaway klassement _O_
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:51:40 #153
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162459603
MaartenGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162459624
daniellloyd1 twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 12:38:40 Hard day for all at the #Giro today. Stage 16 only given 'cat C' status, so time limit will be 22 mins if avg speed = 36kph (less if faster) reageer retweet
Tjallo zal het zwaar genoeg hebben om vandaag op tijd binnen te komen. Astanagoden gaan wel harder dan die 36 als de wind goed staat.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:53:56 #155
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162459667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:52 schreef showtimer het volgende:
daniellloyd1 twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 12:38:40 Hard day for all at the #Giro today. Stage 16 only given 'cat C' status, so time limit will be 22 mins if avg speed = 36kph (less if faster) reageer retweet
Tjallo zal het zwaar genoeg hebben om vandaag op tijd binnen te komen. Astanagoden gaan wel harder dan die 36 als de wind goed staat.
Hoezo is de tijdslimiet minder als ze sneller zouden rijden :?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162459679
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:53 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hoezo is de tijdslimiet minder als ze sneller zouden rijden :?
Denk eens logisch na?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:54:58 #157
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162459687
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:53 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hoezo is de tijdslimiet minder als ze sneller zouden rijden :?
Mooie troll
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 12:59:36 #158
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162459813
KUDUS gaat een verschroeiende derde week rijden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:02:38 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162459884
quote:
Koers begint pas over 40 min dus ja leuk van RAI
pi_162459908
Wat zij Majka zn kansen vandaag
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_162459913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Koers begint pas over 40 min dus ja leuk van RAI
Interviewtjes in fijn Italoengels.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:23:57 #163
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162460384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zij Majka zn kansen vandaag
Die gaat waarschijnlijk winnen met een klein kwartiertje voorsprong
pi_162460512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

Die gaat waarschijnlijk winnen met een klein kwartiertje voorsprong
Met de nadruk op waarschijnlijk, een kleine kans op allerlei andere scenarios lijkt niet uitgesloten.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:33:51 #165
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162460646
Kruijswijk heeft er zin in *O*
pi_162460822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zij Majka zn kansen vandaag
Borsino dei Favoriti
***** Alejandro Valverde
**** Esteban Chaves, Diego Ulissi
*** Steven Kruijswijk, Vincenzo Nibali, Ilnur Zakarin
** Gianluca Brambilla, Mikel Nieve, Giovanni Visconti, Tim Wellens
* Darwin Atapuma, Damiano Cunego, Stefano Pirazzi, George Preidler, Nicolas Roche

0 dus.
pi_162460945
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Borsino dei Favoriti
***** Alejandro Valverde
**** Esteban Chaves, Diego Ulissi
*** Steven Kruijswijk, Vincenzo Nibali, Ilnur Zakarin
** Gianluca Brambilla, Mikel Nieve, Giovanni Visconti, Tim Wellens
* Darwin Atapuma, Damiano Cunego, Stefano Pirazzi, George Preidler, Nicolas Roche

0 dus.
CyclingQuotes’ stage winner pick: Alejandro Valverde
Other winner candidates: Esteban Chaves, Ilnur Zakarin
Outsiders: Vincenzo Nibali, Steven Kruijswijk, Joe Dombrowski (breakaway), Mikel Nieve (breakaway), Giovanni Visconti (breakaway)
Jokers: Ian Boswell (breakaway), Nicolas Roche (breakaway), Sebastian Henao (breakaway), David de la Cruz (breakaway), Darwin Atapuma (breakaway)

RIP Majka.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:46:45 #168
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162460964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

CyclingQuotes’ stage winner pick: Alejandro Valverde
Other winner candidates: Esteban Chaves, Ilnur Zakarin
Outsiders: Vincenzo Nibali, Steven Kruijswijk, Joe Dombrowski (breakaway), Mikel Nieve (breakaway), Giovanni Visconti (breakaway)
Jokers: Ian Boswell (breakaway), Nicolas Roche (breakaway), Sebastian Henao (breakaway), David de la Cruz (breakaway), Darwin Atapuma (breakaway)

RIP Majka.
Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 13:47:35 #169
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162460991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?
Favorieten volgens WielerFlits
**** Joe Dombrowski
*** Darwin Atapuma, Sebastián Henao
** Damiano Cunego, Riccardo Zoidl, Matteo Montaguti
* Steven Kruijswijk, Esteban Chaves, Alejandro Valverde, Vincenzo Nibali
pi_162460999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?
Cunego gaat winnen. Riemen vast.

Leuk sked.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:48:43 #171
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162461017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Favorieten volgens WielerFlits
**** Joe Dombrowski
*** Darwin Atapuma, Sebastián Henao
** Damiano Cunego, Riccardo Zoidl, Matteo Montaguti
* Steven Kruijswijk, Esteban Chaves, Alejandro Valverde, Vincenzo Nibali
Dombrowski. _O-

Die zijn echt niet goed hoor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:48:59 #172
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461025
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Borsino dei Favoriti
***** Alejandro Valverde
**** Esteban Chaves, Diego Ulissi
*** Steven Kruijswijk, Vincenzo Nibali, Ilnur Zakarin
** Gianluca Brambilla, Mikel Nieve, Giovanni Visconti, Tim Wellens
* Darwin Atapuma, Damiano Cunego, Stefano Pirazzi, George Preidler, Nicolas Roche

0 dus.
Haha, Ulissi komt die klim natuurlijk nooit over...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:49:13 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162461032
Hoewel het wel leuk is dat ze nu voor vluchters gaan. Voorgaande jaren kozen ze altijd in iedere rit voor klassementsrenners. Dat getuigde ook wel van veel creativiteit en kennis.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_162461040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel het wel leuk is dat ze nu voor vluchters gaan. Voorgaande jaren kozen ze altijd in iedere rit voor klassementsrenners. Dat getuigde ook wel van veel creativiteit en kennis.
Juist vandaag heb ik niet het idee dat het vluchters gaan worden.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 13:50:45 #175
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162461062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Juist vandaag heb ik niet het idee dat het vluchters gaan worden.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:51:15 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162461076
Ik denk dat vluchters het niet gaan redden, maar toch heb ik 9 vluchters .. in gedachten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:52:25 #177
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162461096
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat vluchters het niet gaan redden, maar toch heb ik 9 vluchters .. in gedachten.
Wil je je gedachten met ons delen? :P
pi_162461098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Nergens, puur omdat ik van een te hoog niveau ben. De sport moet wel leuk blijven.
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 13:53:22 #179
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162461112
Ik hoop dat Bentacur weer in de aanval gaat
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:00:01 #180
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162461291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat vluchters het niet gaan redden, maar toch heb ik 9 vluchters .. in gedachten.
Ik zag het al ja .. in m'n dromen.
pi_162461298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 13:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

Haha, Ulissi komt die klim natuurlijk nooit over...
Zie ik ook niet gebeuren, maar bij de bookies is hij eveneens 2de favoriet voor ritwinst.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:05:48 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162461463
attacco van M. MAESTRI (28) D. OSS (36) S. CLARKE (43) P. BRUTT (193) E. ZHUPA (219).
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:06:32 #183
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:00 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zie ik ook niet gebeuren, maar bij de bookies is hij eveneens 2de favoriet voor ritwinst.
Die kijken niet verder waarschijnlijk dan dat muurtje
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162461504
Corti in de studio, Koffieplanter zijn dag kan niet meer stuk.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:07:26 #185
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162461514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Van_Poppel het volgende:
attacco van M. MAESTRI (28) D. OSS (36) S. CLARKE (43) P. BRUTT (193) E. ZHUPA (219).
Daar gaat de leidende positie van Maarten in het breakaway klassement :'(
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:14:20 #186
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162461708
Ligthart in de aanval?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:14:45 #187
66825 Reya
Fier Wallon
pi_162461718
Gaat weer een mooie etappe worden.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:15:28 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162461734
Wat is dit voor kutontsnapping.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:16:45 #189
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461765
R_R vindt de kopgroep wel aardig denk ik.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:17:36 #190
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162461791
Chasse patat?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:17:57 #191
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461803
Waar volgen jullie het nu?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162461826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit voor kutontsnapping.
Jij verwachtte aanvallen van anorexia klimmertjes in die dalende strook?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:19:01 #193
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162461847
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162461858
Moeten toch wel betere liveblogs zijn :P
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:19:46 #195
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461863
Amets doet dit normaal gesproken beter
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:20:35 #197
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162461890
"Maestri, Oss, Roskopf, Clarke, Trentin, Le Gac, Ligthart, Broett en Coledan gaan nu aan de leiding. Kluge, Zhupa en Txurruka achtervolgen."

Aldus Wielerupdate
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:21:07 #198
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162461907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Bugno het volgende:
R_R vindt de kopgroep wel aardig denk ik.
Pas als Txurruka echt vooraan zit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:21:24 #199
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162461915
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Pas als Txurruka echt vooraan zit.
Was eerst sprake van dat hij er bij zat..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162461924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:19 schreef skysherrif het volgende:
Moeten toch wel betere liveblogs zijn :P
Alles wat Nederlandstalig is, is achterhaald.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:22:30 #201
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162461943
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
Ligthart in de aanval?
Zal wel voor Wellens zijn die straks op de klim gaat aanvallen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:29:05 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162462165
Lekker gemiddelde nu: in 41 minuten 45km afgelegd.
pi_162462173
wat denken jullie, gaan we op deze beklimming mannen als scarponi, amador en fugslang al zien aanvallen?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:29:57 #204
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162462195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:29 schreef skysherrif het volgende:
wat denken jullie, gaan we op deze beklimming mannen als scarponi, amador en fugslang al zien aanvallen?
Waarschijnlijk wel ja, Fuglsang en Amador zeker
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:30:09 #205
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:29 schreef skysherrif het volgende:
wat denken jullie, gaan we op deze beklimming mannen als scarponi, amador en fugslang al zien aanvallen?
Grote kans van wel
pi_162462251
hopelijk wachten ze dan nog even tot sporza live gaat zou wel netjes zijn van ze :)
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:33:41 #207
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462278
Ze moeten niet te hard gaan, straks zijn we om 4 uur binnen
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:34:54 #208
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462304
Ontsnapping alweer bijgehaald :o
pi_162462309
RAI is live
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:36:25 #210
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_162462352
Ik vind het stiekem toch wel bloedspannend dit :@ En dan heb ik er nog niet eens beeld bij (want werk)..
pi_162462357
Kudus attak
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:37:23 #212
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_162462378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind het stiekem toch wel bloedspannend dit :@ En dan heb ik er nog niet eens beeld bij (want werk)..
precies hetzelfde hier. Ik probeer het altijd maar op deze manier via fok te volgen :)
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:37:23 #213
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
Kudus attak
Die witte trui komt er. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:37:24 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462381
Ik schakel zo ook gezellig in jongens :) kan de hele 3e week volgen #genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:37:27 #215
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162462383
Kruijswijk nu al alleen in de aanval?

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:38:07 #216
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_162462402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Kruijswijk nu al alleen in de aanval?

[ afbeelding ]
Gewoon even laten zien dat de beentjes goed zijn. Nibali heeft nu zijn broek moeten wisselen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:38:16 #217
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162462405
PIRAZZI
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162462416
Tutti Pazzi per Pirazzi!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:38:47 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462423
Tutti pazzi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_162462426
Movistar controleert alles
pi_162462448
Als de tijdslimiet echt rond 22 minuten gaat liggen, gaan er veel renners buiten tijd komen
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:40:53 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162462468
TAMAREE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:41:44 #223
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162462481
Wil Movistar Kruijswijk isoleren, dat ze nu alles controleren?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162462494
verdorie, ik wil beeld!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_162462511
En nu Anton. :D
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:42:49 #226
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162462515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:42 schreef vaarsuvius het volgende:
verdorie, ik wil beeld!
Ja, lekker opstelling bij RAI :D
Staande vrouw, zittende oude man _O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:42:51 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162462517
De Volkskrant heeft nu ook een liveblog.

24 mei 2016, 14:28
Wie is Steven Kruijswijk?
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:43:07 #228
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462522
Kruijswijk nog 1 teammaat bij hem, gaat lekker zo
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:43:14 #229
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:42 schreef showtimer het volgende:
En nu Anton. :D
Maak dat de kat wijs.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:43:19 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462528
kut belgjes moeten eens opzouten met deze onzin en ons beeld geven
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:43:24 #231
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef noodgang het volgende:
Kruijswijk nog 1 teammaat bij hem, gaat lekker zo
Dat is niet verrassend.
pi_162462538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maak dat de kat wijs.
Hij ging hard joh.
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:43:50 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat is niet verrassend.
Had verwacht dat Battaglin/Tankink ook nog wel even íets langer mee zouden kunnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:44:19 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef showtimer het volgende:

[..]

Hij ging hard joh.
Hard achteruit zeker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_162462561
Dat moment dat ducrot en dijkstra beter commentaar geeft dan de RAI
pi_162462579
Eurosport heeft beeld
Nope
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:45:04 #237
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Dat moment dat ducrot en dijkstra beter commentaar geeft dan de RAI
Zonder Italiaans te verstaan vind ik het nog beter
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:45:49 #238
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Had verwacht dat Battaglin/Tankink ook nog wel even íets langer mee zouden kunnen
Battaglin kon dit weekend met de laatste 20-25 mee, de rest heb ik de hele Giro bergop nog niet gezien. Tenzij je Tjallingi in Gelderland meerekent.
pi_162462616
Wel handig als Valverde vandaag persé wil winnen
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:47:02 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:45 schreef Sked het volgende:

[..]

Battaglin kon dit weekend met de laatste 20-25 mee, de rest heb ik de hele Giro bergop nog niet gezien. Tenzij je Tjallingi in Gelderland meerekent.
Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammer :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:47:12 #241
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162462630
Goedemiddag
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_162462631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:45 schreef MrRiot het volgende:
Eurosport heeft beeld
Heel leuk.
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:48:18 #243
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammer :{
Ik zag een aantal TLJ's wat verder van achter zitten, zal Roglic ook wel zijn maar die valt een beetje tegen bergop. Deels doordat ie al 837x gevallen is.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:48:35 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_162462665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammer :{
Kan ook even eten/drinken aan het halen zijn...
pi_162462688
En live op ES
pi_162462691
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wil Movistar Kruijswijk isoleren, dat ze nu alles controleren?
Kan ook zijn dat Movistar in eerste instantie "gewoon" voor de ritzege rijdt, die hebben ze ook nog niet.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:50:06 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162462699
Amador in de aanval
pi_162462700
Battaglin countert alles
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:50:35 #250
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162462713
Sporzagoden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_162462716
Batta
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:50:40 #252
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462717
Sporza heeft beeld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:50:43 #253
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162462720
Goeiemiddag :W
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:51:20 #254
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462738
Zakarin muist er vanonder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:51:21 #255
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:51:25 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462743
JAAA ZAKARIN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_162462746
Nu al een topshow
pi_162462751
Zakarin attack
pi_162462755
Bloedzakje getankt :)
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:51:39 #260
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462757
Dat wordt een leuke afdaling!
pi_162462763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KUDUS gaat een verschroeiende derde week rijden.
Echt lachwekkend deze act. Verlaag je niet tot het niveau van Koffieplanter.
Jack does it in real time...
pi_162462765
KANGERT
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:16 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462773
Kruijswijk gaat deze giro never nooit winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_162462775
Er is nog een Djumbo bij *O*
pi_162462779
Met Zaka voorop moet Movistar zelf opeens gaan werken :D
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:28 #266
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162462781
Er rijdt 1 Lotto-Djumbo naar voren.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:41 #267
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462786
Wat gaat Fuglsang doen dan. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:47 #268
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162462791
KRUIJSWIJK GAAT VERLIEZEN EN KAPOT

#antijinx
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:58 #270
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Er rijdt 1 Lotto-Djumbo naar voren.
Kruijswijk zelf ja
pi_162462796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk gaat deze giro never nooit winnen
Die moet nu vooral rustig blijven, lijkt me, ze gaan ook allemaal wel op elkaar reageren.
pi_162462797
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruijswijk gaat deze giro never nooit winnen
Doe jij nu een 422tje?
pi_162462804
Daar heb je het al. Waanzin
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:53:22 #274
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162462807
Arme Kruijswijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162462810
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:53 schreef Joezi het volgende:

[..]

Doe jij nu een 422tje?
Een uitgesproken mening, daar gaan we allemaal dood van.
pi_162462812
Gekkenhuis dit
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:53:40 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462814
Dit wordt wel een topshow vandaag. Heil Steven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_162462815
Hij gaat zelf!
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:53:55 #279
333483 Aguero
oooooooo
pi_162462818
Wet is wel meteen serieus koers zeg.
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:53:57 #280
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162462819
Beter wint ie nog een etappe voor als ie het roze niet houdt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:53:57 #281
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_162462820
Wat een etappe, nu al _O_
pi_162462830
Arme Kruiswijk :'(
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:54:36 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462836
Kruijswijk moet echt niet overal op gaan reageren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_162462837
Dit wordt de hele koers hollen en stilstaan.
pi_162462839
Is het nu wel handig om overal op te springen?
pi_162462841
gewoon gaan :D
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:54:46 #287
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462842
Kort ritje en meteen spektakel _O_
pi_162462848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:54 schreef ZakaRosa het volgende:
Is het nu wel handig om overal op te springen?
nee
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:54:51 #290
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162462849
Kruijswijk gaat gewoon zelf op alles reageren, genot
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:54:55 #291
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162462850
Gewoon tijdrit naar de finish.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:12 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:13 #293
21273 JeMoeder
MijnMoeder
  Redactie Sport dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:16 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162462857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:54 schreef Sked het volgende:
Kort ritje en meteen spektakel _O_
Ligt ook aan de klassementssituatie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:16 #295
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162462858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:54 schreef ZakaRosa het volgende:
Is het nu wel handig om overal op te springen?
Jongens als Valverde kun je niet laten rijden. Daar moet je wel op reageren.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:40 #296
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162462864
Ik zag nog twee TLJ in de groep ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:44 #297
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162462866
Andere Lotto Djumbo nu op kop.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_162462867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Jongens als Valverde kun je niet laten rijden. Daar moet je wel op reageren.
Valverde valt 9 van de 10 keer stil.
pi_162462869
Mooi storend werk van Tankink
  Forum Admin / PR dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:57 #300
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162462872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ligt ook aan de klassementssituatie
Als ze nu al 150 kilometer gehad hadden was dit echt nevernooit gebeurd
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:55:59 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162462874
Kruijswijk moet gewoon achter Nibali aan rijden en reageren als Chavez gaat.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')