Iets over 16:00.quote:
Voor één race? F1 kost hetzelfde!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige kwaliteit, betaal je dan 4¤ voor
En kwalificatie.quote:
Ik weet het, heb het twee jaar gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef sasquatsch het volgende:
Ziggo Sport Racing is geen HD. Select wel net zoals het gratis kanaal.
Je hebt in elk geval de posities in beeldquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige kwaliteit, betaal je dan 4¤ voor
Jij niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval de posities in beeld
Ja, dat is het.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En kwalificatie.
Denk dat ik binnenkort maar eens een abonnement ga afsluiten, eens kijken of het wat is
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijferquote:
Dan zou ik toch maar naar je scherm kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijfer
Ik zie alle cijfers op mijn TV, alhoewel de tientallen op de rand zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijfer
Wel vreemd, want bij de uitzendingen van Eurosport staat het hier wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie alle cijfers op mijn TV, alhoewel de tientallen op de rand zitten.
Is het ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Blijf het achterlijk vinden, die fan boost.
hebben die nog samen gereden bij Torro Rosso?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Briljante move van Buemi om de leiding te pakken van Vergne
Samen niet, Vergne zat naast ricciardo. Buemi naast bourdais en Vettelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben die nog samen gereden bij Torro Rosso?
Mooi om te lezenquote:Abt Schaeffler star wants to win title on pace and ability
FIA Formula E Championship points leader Lucas di Grassi says he didn’t expect team-mate Daniel Abt to let him through in the closing stage of last weekend’s BMW i Berlin ePrix.
The Abt Schaeffler Audi Sport team-mates were running second and third behind the Renault e.dams of Sebastien Buemi – di Grassi’s closest rival in the championship. The team radioed Abt to inform him that di Grassi was behind and was the faster car, which Abt acknowledged and slowed to wave the Brazilian through.
However, the message was not communicated to di Grassi. And with Nico Prost closing the pair down in his fourth-placed Renault e.dams, there was no subsequent opportunity for a switch to take place.
“To be honest I’m not a big fan of team orders, unless it’s the last race in the last event and really necessary for winning a title or something like this,” di Grassi stated. ”Daniel did a great qualifying, a great race, he deserved the second place and it’d be unfair to change place. I didn’t receive any call and I didn’t ask for any place change, I would never do that unless it was extremely necessary. That’s how I behave and how I think the teams should behave because until it is the last lap there should be no team orders. Everybody’s racing for themselves and that’s how it should be.”
Second place was Abt’s best result in the series to date, although he admitted he was prepared to give up the place as it would have given di Grassi an additional three points, which would have stretched his advantage to four.
“For me it doesn’t matter so much if I finish second or third,” he said. “Obviously second is the best ever result but we are a team and we want to win. It was clear to me that if Lucas is behind me and I get that call… they sent me this message and I wanted to let him pass with two laps to go. I slowed down on the back straight and waved but he was a bit far behind and I think unsure if he could do it. On the last lap I wasn’t keen to do it again as Prost wasn’t far from him and imagine if he got a podium on the last corner, it would have been even more ridiculous. It is what it is. Lucas has the tools to win it by himself as he is an amazing racing driver. Again he finished on the podium; I’m not sure how he does it! He knows how to race. In London he will come back and win it.”
Die chicane heeft nogal wat slachtoffers geëist ja Zal morgen ook wel een aardig pijnpuntje worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:42 schreef sasquatsch het volgende:
Frijns start vanmiddag als 4de na een chaotische kwalificatie waarin een regenbui zorgde voor de nodige auto's in de muur.
Het is gezellig en messyquote:
Nou, ik vind niet alleen het geluid van de auto's niks. Die achterlijke geluidjes bij een rode vlag bijvoorbeeld. Wat een kleutervoorstelling!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:45 schreef maniack28 het volgende:
Ok, ik heb het eens aangezet, maar dat geluid, mijn god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar eens meepikken
Die bumpers achter de achterwielen zijn om te voorkomen dat een wagen de lucht in vliegt als een wagen er achter op rijdt omdat nu de banden niet geraakt worden, wat wel kan als ze niet beschermd zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:19 schreef twiFight het volgende:
Ligt het aan mij of is die render nogal vervormd. Bodywork lijkt scheef en bv. de assen zijn niet gelijk.
Wat is trouwens de aerodynamische functie van het bodywork rondom de achterwielen? Indycar heeft dat ook, maar ik vind de wagens er een tupperware uitstraling van krijgen.
Haha, ja dan is dat wel relevant voor Formula E ja. Daar komt met enige regelmaat wat 'ellebogenwerk' aan te pas. GP2 kan er ook wat van.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die bumpers achter de achterwielen zijn om te voorkomen dat een wagen de lucht in vliegt als een wagen er achter op rijdt omdat nu de banden niet geraakt worden, wat wel kan als ze niet beschermd zijn.
quote:Felix Rosenqvist will add the FIA Formula E Championship to his 2016 race commitments, having been confirmed by Mahindra Racing as its second driver for the third season of the championship.
Rosenqvist was confirmed as part of Mahindra’s overall program announcement on Monday. The talented 24-year-old Swede will join Nick Heidfeld, who has been in all three seasons of the championship.
“I’m thrilled to join Mahindra Racing at this exciting time. Racing in Formula E will be something genuinely brand new to me. It’s a step into the unknown, but I’ve had a very warm welcome by Mahindra Racing and I have a strong and experienced team-mate in Nick.
“I’ve tested the car already and I look forward to intensifying our preparations during the two pre-season tests at Donington. I love new challenges and this is going to be a massive one, for sure. I’m fully aware that it will take some time to learn the trade of electric racing, as the technology in Formula E is so different to what I’m accustomed.
“You need to be fast, as always, but you also have to be clever and energy-efficient. I also find the calendar highly exciting. We’ll be racing on street tracks in some incredible locations, and I can’t wait for Hong Kong.”
It’s been a busy season for Rosenqvist after winning last year’s FIA Formula 3 European Championship. He’s raced a partial season in the U.S. in the Indy Lights Presented by Cooper Tires, where he won three races, was meant to race the Rolex 24 at Daytona in a PC car, drove the Spa 24 Hours with AMG-Team AKKA ASP and finished second (co-drove with Renger van der Zande and Tristan Vautier), and most recently, made his DTM debut at Moscow. He also tested for Chip Ganassi Racing’s Verizon IndyCar Series team at the Mid-Ohio Sports Car Course.
quote:10:49 – German car manufacturer BMW has announced a tie-in with Andretti ahead of the 2016/17 Formula E season, in a move that could lead to a works partnership in the future.
BMW and Andretti will cooperate at an engineering level in an initial two-year deal, with the potential for factory involvement from 2018/19, depending on series development.
"The commitment in Formula E sees us forge new paths and demonstrate our expertise in the field of electric mobility," commented BMW Motorsport Director Jens Marquardt.
"Over the coming years, the cooperation with Andretti Formula E will primarily focus on familiarising ourselves with the procedures and processes, and on intensifying our knowledge.
"Our works driver António Félix da Costa (also active in DTM) will be in action behind the wheel.
"A works involvement is then conceivable as of the series' fifth season."
Marquardt summed up: "The premise for all these steps is the further positive development of the series, which includes increasing the capacity of the batteries, for example."
Robin Frijns will race alongside Félix da Costa in 2016/17.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 9 oktober 2016 Hong Kong 12 november 2016 Marrakech 18 februari 2017 Buenos Aires 1 april 2017 Mexico City 13 mei 2017 Monaco 20 mei 2017 Parijs 10 juni 2017 Berlijn 1 juli 2017 Brussel 15 juli 2017 New York 16 juli 2017 New York 29 juli 2017 Montreal 30 juli 2017 Montreal |
Deed Di Grassi na.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Frijns volle bak de barrier in in de kwali
Nieuwe powertrain voor dit seizoen. Nog wel een van de weinigen met een twin engine systeem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:28 schreef nils7 het volgende:
Hebben de NextEV's weer snelheid gevonden..
Reed Ma niet tegen hem aan?quote:
Omdat autosport niet alleen uit geluid bestaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:07 schreef icloud het volgende:
Waarom zou ik dit willen zien? De autos maken geen lawaai, geen v8
dat kan, maar op de een of andere manier is Abt altijd wel ergens bij betrokken. Daar doelde ik dan ook op...quote:
Nee, da costa. Ma werd geraakt door Di Grassi.quote:
Maar Di Grassi raakte Ma pas nadat Ma Da Costa aantikte (die blauwe althans, lijkt me Da Costa te zijn?) en dus langzamer ging, waardoor Di Grassi hem niet kon ontwijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, da costa. Ma werd geraakt door Di Grassi.
Dankquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet twee auto's gebruiken. Eentje kan de race niet uitrijden.
Ik vraag me af of Vergne de race wel uit kan rijden nuquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet twee auto's gebruiken. Eentje kan de race niet uitrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |