abonnement Unibet Coolblue
pi_162378800
Ik ben wel benieuwd of er ook mannen zijn die via internet sexdates afspreken. ik ben niet de lelijkste man enkel wat introvert, toch lijkt het me als man een stuk lastiger dan als vrouw om zo aan een date te komen... hoe doen jullie dat/ wat is jullie ervaring?
pi_162378891
Man - man
Man - vrouw

Beiden heb je genoeg keus in lijkt mij. Google het eens.
pi_162378919
Natuurlijk is dat lastig. Er zijn gewoon veel meer mannen die hier zin in hebben dan vrouwen

Volgens mij willen vrouwen vaak best iets dat seks zonder liefde is maar niet meteen op een 'platte' manier
pi_162378994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Allures het volgende:
Natuurlijk is dat lastig. Er zijn gewoon veel meer mannen die hier zin in hebben dan vrouwen

Volgens mij willen vrouwen vaak best iets dat seks zonder liefde is maar niet meteen op een 'platte' manier
Of er moet een financiële vergoeding tegen over staan.
pi_162382276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Allures het volgende:
Natuurlijk is dat lastig. Er zijn gewoon veel meer mannen die hier zin in hebben dan vrouwen

Volgens mij willen vrouwen vaak best iets dat seks zonder liefde is maar niet meteen op een 'platte' manier
Heel kort door de bocht: Mannen worden gelukkig van seks, vrouwen van het gevoel dat iemand om hen geeft.

Het moge duidelijk zijn dat als je "makkelijke seks" op internet zoekt dat er dus meer mannen zijn omdat die daar gelukkig van worden terwijl je dat laatste op internet niet snel (en zeker niet meteen) zult terugvinden.
pi_162386300
Probeer het uit zou ik zeggen.. Op datingsites is de verhouding haast 70% man - 30% vrouw als het niet schever is. Daarnaast gaat er wel even chatten etc. overheen voordat je sex hebt.

Waarom niet gewoon via de kroeg/discotheek?
pi_162398813
Gewoon tinder en dan na een paar gesprekken nummer vragen en dan afspreken om iets te doen. Kan gelijk bij je huis voor de sletten met voldoende zelfkennis maar je hebt ook van die sletten die zichzelf geen slet willen voelen dus die moet je dan eerst meenemen naar het park of een tentje alvorens je ze mee naar je huis kan nemen.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Official ESF Kreviewer zondag 22 mei 2016 @ 10:53:41 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162398857
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:51 schreef Baas_bas het volgende:
Gewoon tinder en dan na een paar gesprekken nummer vragen en dan afspreken om iets te doen. Kan gelijk bij je huis voor de sletten met voldoende zelfkennis maar je hebt ook van die sletten die zichzelf geen slet willen voelen dus die moet je dan eerst meenemen naar het park of een tentje alvorens je ze mee naar je huis kan nemen.
Klinkt als een solide omschrijving van Tinder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')