abonnement Unibet Coolblue
pi_162408095
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar?
Ja! Waar! Nog een keer kijken jwz
pi_162408115
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Spotnet
Hejje direct linkje? Gebruik geen spotnet
pi_162408305
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hejje direct linkje? Gebruik geen spotnet
Nee sorry ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162408446
net de laatste gekeken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162408448
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on
  zondag 22 mei 2016 @ 16:48:21 #256
407331 Gruisman
gruisman
pi_162408483
Meera O+
pi_162409119
Ik zou LS die terugkeert echt dom vinden. Ze is nu al zo lang dood... Of heeft ze de hele tijd al lopen chillen bij thoros en gaat ze nu wraak nemen?
pi_162410132
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162410952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162411099
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162411517
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.
  zondag 22 mei 2016 @ 18:20:00 #262
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162411572
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef lord_bono het volgende:
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.
Mag niet van wie?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162411635
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef lord_bono het volgende:
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.
Bullshit. Alsof dit de eerste keer is dat een aflevering van een serie eerder gelekt wordt. Regel is simpel: Bespreken binnen spoilertags tot de uitzending geweest is. Daarna erbuiten.
pi_162411671
Maar natuurlijk heb je altijd weer een kut die het zonder spoilertags doet!
pi_162411742
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162411745
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162411774
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bullshit. Alsof dit de eerste keer is dat een aflevering van een serie eerder gelekt wordt. Regel is simpel: Bespreken binnen spoilertags tot de uitzending geweest is. Daarna erbuiten.
Vorig jaar zijn er 4 afleveringen gelekt, toen zijn die toch ook niet 4 weken van te voren in spoilertags besproken? Maar goed, spoilertags gaan nog. Maar als je niet weet dat er een aflevering gelekt is en je verwacht er speculatie in te lezen ben je als nog de lul. Aangezien de spoilertags daar normaliter voor gebruikt worden.
pi_162411789
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef maho_91 het volgende:
Maar natuurlijk heb je altijd weer een kut die het zonder spoilertags doet!
Iedereen doet het in spoilertags tot nu toe. Maar als het zo hoog zit, blijf dan gewoon ff een dagje weg. Ipv over what-ifs te zeiken
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162411803
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn er 4 afleveringen gelekt, toen zijn die toch ook niet 4 weken van te voren in spoilertags besproken? Maar goed, spoilertags gaan nog. Maar als je niet weet dat er een aflevering gelekt is en je verwacht er speculatie in te lezen ben je als nog de lul. Aangezien de spoilertags daar normaliter voor gebruikt worden.
Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.
pi_162411815
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.
God bewaar me idd.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162411864
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.
Het is mij egaal waar speculatie thuis hoort, feit is wel dat het bij Game of Thrones hoort. En de reden dat het in spoilertags gebeurt is ook vrij logisch, gezien de achtergrond info uit de boeken.
pi_162412298
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is mij egaal waar speculatie thuis hoort, feit is wel dat het bij Game of Thrones hoort. En de reden dat het in spoilertags gebeurt is ook vrij logisch, gezien de achtergrond info uit de boeken.
Ik kan je vertellen dat boeklezers redelijk baffled zijn, na deze aflevering.
pi_162412412
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat boeklezers redelijk baffled zijn, na deze aflevering.
Ik ga het straks zien ;)
pi_162412440
ik kom morgen voor de zekerheid maar hier weer :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162412593
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veni, vidi, vodka.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')