abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 08:56:22 #151
382129 crew  Donna
pi_162427174
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat Isa zegt. Maar goed ik loop ook op afzichtelijke schoenen :+.

Vandaag weer 2 ons er af. De 80 komt zo wel erg dichtbij :o
Jij gaat echt lekker zeg! Knap hoor!

Vanochtend ook 2 ons eraf. Nu 73,6. Hopelijk ben ik morgen bij de coach echt 73,5 of iets eronder. Dan heb ik m`n zelf gestelde doel gehaald. En eind deze week ongesteld worden, dus het volgende weegmoment bij de coach zal wss niet zo`n succes zijn.
pi_162427576
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de VS zag ik regelmatig vrouwen in mantelpakje + sportschoenen in de metro :7 Dan hebben ze de schoenen met hakjes in hun tas en gebruiken de sportschoenen voor de loopafstanden. Zou hier ook normaal moeten zijn. Ergo: je moet je niets aantrekken van wat fashionable is als je een stuk gaat lopen! Gewoon de mooie schoenen meenemen en comfortabele schoenen voor het lopen gebruiken.
Ik ben niet zo'n trendsetter. :D Denk dat ik gewoon sneakers met iets meer zool in de gaten ga houden.

Anyhow, lijstje voor vandaag:
O: Carrotcake havermout
L: Crackers met sambal smeerkaas, tomaat
T: Veel watermeloen
D: Saoto
T: Optimel Griekse stijl
pi_162427803
Ik loop nog steeds op mijn DC sneakers....


S: Jillian
O: beschuit met aardbeien
L: twee harde broodjes met roomkaas en gerookte zalm
D: Turks brood met kip en groente
S: 1,5 uur danstraining
  maandag 23 mei 2016 @ 09:37:38 #154
217702 Lonaa
Honger!
pi_162427813
Buik matig

O: tuna melt (met moeite)
L: yoghurts
D: pasta
T: perziks.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162427849
Mijn lijstje:

O: magere kwark met aardbeien, havermout, noten en wat zelfgemaakte rabarbercompote
T: banaan & perzik
L: 3 boterhammen met ham en gekookt ei, bakje met radijs, selderij en augurk
T: perzik en kiwi
S: yoga
D: rettichsalade en kaasschnitzel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 mei 2016 @ 09:49:28 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162427992
Daaaag eetlust.... We hebben een ziek konijn.

Net een tripje dierenarts gedaan. Frøtsel heeft snot (besmettelijke konijnenziekte). Is heel ziek, maar gaat het waarschijnlijk wel redden gelukkig. Antibiotica mee gehad, elke dag twee keer toedienen. Kan dat niet alleen, dus steeds vriendlief (die avonden werkt) 's ochtends in alle vroegte wakker maken om toe te dienen. Dat wordt een lange week...

Qua eten gaat het wel prima, ik moet alleen geen cake meer bakken.
O: 3 maïsboterhammetjes (begin van het brood) met ardenner, twee plakjes ontbijtkoek.
B: met konijn sjouwen
T: half stukje zelfgebakken appelcake.
L: olijvenbrood met oude kaas uit de grill.
T: nog een half stukje cake of een stuk fruit.
D: iets gezonds met heel veel groente en zover cake.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 11:04:16 #157
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162429372
Beterschap voor je konijn!

Maar.. Ontbijtkoek? :{

Ik post mijn lijstje wel als ik weet wat het restaurant voor menu heeft vandaag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162429857
Ik vind het zo jammer dat mensen zo graag in een restaurant willen eten als we samen afspreken. Natuurlijk is dat heel lekker, maar het is gewoon af en toe teveel vind ik. Deze week 2 of 3 keer uit eten :| En dan ga ik dus eten waar ik me niet lekker bij voel, want het is toch vetter en zouter dan thuis en dat merk ik altijd wel aan mijn lichaam, en daar dan nog veel voor betalen terwijl ik er niet vol van geniet ook. Voor 1x in de maand of zo is het heerlijk, maar thuis koken en de hele avond lekker kunnen kletsen is toch ook prima? Zeker als ik mijn huis aanbied..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 mei 2016 @ 11:30:39 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162429973
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:04 schreef MutedFaith het volgende:
Beterschap voor je konijn!

Maar.. Ontbijtkoek? :{

Ik post mijn lijstje wel als ik weet wat het restaurant voor menu heeft vandaag.
Oh nee, de ontbijtkoekpolitie!

Ik eet al jaren ontbijtkoek. Het is het enige wat m'n stoelgang een beetje normaal houdt en waar ik niet heel heftig op reageer. Was altijd van het volkorenbrood, maar krijg daar de laatste maanden buikpijn van. Maïsbrood gaat veel beter qua buikpijn, maar zitten minder vezels in. Ontbijtkoek zit vol suiker, maar ook vol vezels.

Yoghurt e.d. mag ik niet, ben lactose-intolerant, van soja krijg ik buikpijn... Ontbijten is dus best een uitdaging. Voorlopig los ik het zo op en zo lang ik prima op gewicht blijf en m'n buikpijn beperkt blijft,. vind ik het wel best.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mensen zo graag in een restaurant willen eten als we samen afspreken. Natuurlijk is dat heel lekker, maar het is gewoon af en toe teveel vind ik. Deze week 2 of 3 keer uit eten :| En dan ga ik dus eten waar ik me niet lekker bij voel, want het is toch vetter en zouter dan thuis en dat merk ik altijd wel aan mijn lichaam, en daar dan nog veel voor betalen terwijl ik er niet vol van geniet ook. Voor 1x in de maand of zo is het heerlijk, maar thuis koken en de hele avond lekker kunnen kletsen is toch ook prima? Zeker als ik mijn huis aanbied..
Waarom stel je dan niet een restaurant voor waar ze wel gezonde en lekkere dingen hebben? Of zeg je gewoon heel eerlijk dat je liever niet naar een restaurant gaat?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162430010
Beterschap voor het konijn Tink!
pi_162430034
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oh nee, de ontbijtkoekpolitie!

Ik eet al jaren ontbijtkoek. Het is het enige wat m'n stoelgang een beetje normaal houdt en waar ik niet heel heftig op reageer. Was altijd van het volkorenbrood, maar krijg daar de laatste maanden buikpijn van. Maïsbrood gaat veel beter qua buikpijn, maar zitten minder vezels in. Ontbijtkoek zit vol suiker, maar ook vol vezels.

Yoghurt e.d. mag ik niet, ben lactose-intolerant, van soja krijg ik buikpijn... Ontbijten is dus best een uitdaging. Voorlopig los ik het zo op en zo lang ik prima op gewicht blijf en m'n buikpijn beperkt blijft,. vind ik het wel best.

[..]

Waarom stel je dan niet een restaurant voor waar ze wel gezonde en lekkere dingen hebben? Of zeg je gewoon heel eerlijk dat je liever niet naar een restaurant gaat?
Oh dat heb ik ook eerlijk gezegd hoor! En in de meeste restaurants hebben ze wel gezonde en lekkere dingen, maar je zal toch veel meer calorieen binnenkrijgen dan thuis en er minder vol van zitten, en dan vind ik het gewoon te duur voor wat ik het waard vind. Dus ik eet nu denk ik zelf snel wat en dan ga ik erbij zitten met een drankje.
Ik neem ook niemand van die groep iets kwalijk hoor, zijn prima mensen met veel begrip. Het is alleen jammer dat het soort van de default optie is, alsof dat per se gezelliger is dan thuis. Maarja mensen vinden het ook gewoon teveel moeite denk ik, en als je niet op je voeding let en er geld genoeg voor hebt snap ik dat ook wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 11:33:45 #162
382129 crew  Donna
pi_162430045
Beterschap voor je konijntje Tink! Wat zielig.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:34:52 #163
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162430077
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:49 schreef Tink89 het volgende:
Daaaag eetlust.... We hebben een ziek konijn.

Net een tripje dierenarts gedaan. Frøtsel heeft snot (besmettelijke konijnenziekte). Is heel ziek, maar gaat het waarschijnlijk wel redden gelukkig. Antibiotica mee gehad, elke dag twee keer toedienen. Kan dat niet alleen, dus steeds vriendlief (die avonden werkt) 's ochtends in alle vroegte wakker maken om toe te dienen. Dat wordt een lange week...

Qua eten gaat het wel prima, ik moet alleen geen cake meer bakken.
O: 3 maïsboterhammetjes (begin van het brood) met ardenner, twee plakjes ontbijtkoek.
B: met konijn sjouwen
T: half stukje zelfgebakken appelcake.
L: olijvenbrood met oude kaas uit de grill.
T: nog een half stukje cake of een stuk fruit.
D: iets gezonds met heel veel groente en zover cake.
Maak een bunnywrap ( http://www.medirabbit.com/EN/Transport/Towel/Towel.htm ) met een handdoek, of klem je konijn tussen je benen in. Of combineer beide :').1 hand om de kop vast te houden en met je duim de zijkant van de mond open te maken, andere hand voor het spuitje. Ik hou mijn konijnen voor de gek door wat babywortelhapje op het spuitje te smeren :+ en pasteurella is naar -O- de andere heeft het niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 23-05-2016 11:56:29 ]
  maandag 23 mei 2016 @ 12:08:15 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162430969
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maak een bunnywrap ( http://www.medirabbit.com/EN/Transport/Towel/Towel.htm ) met een handdoek, of klem je konijn tussen je benen in. Of combineer beide :').1 hand om de kop vast te houden en met je duim de zijkant van de mond open te maken, andere hand voor het spuitje. Ik hou mijn konijnen voor de gek door wat babywortelhapje op het spuitje te smeren :+ en pasteurella is naar -O- de andere heeft het niet?
Txs voor de tip! Ik ga morgenvroeg een dappere poging wagen.

Spoiler, want lang konijnenverhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162431456
Bunnywrap, doet me aan de Bugs Bunny Rap denken :')

Ja doei.
  maandag 23 mei 2016 @ 12:44:14 #166
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162431893
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs voor de tip! Ik ga morgenvroeg een dappere poging wagen.

Spoiler, want lang konijnenverhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes morgen!

@ spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 mei 2016 @ 13:43:29 #167
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162433660
Lijstje:

O: Kwark met sinaasappel en limoen
T: Wilde perzikken
L: Broodje kipkerrie en witlofsoep
T: Appel
D: Spaghetti met tomaat-courgettesaus
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162435319
Ik heb ook weer wilde perziken in huis O+ Zo lekker!

Verder.. ik kan echt wel tegen een beetje regen maar dit weer, jemig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 mei 2016 @ 14:43:31 #169
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162435450
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook weer wilde perziken in huis O+ Zo lekker!

Verder.. ik kan echt wel tegen een beetje regen maar dit weer, jemig.
Ik ben vandaag ook al vijf keer zeiknat geregend. Ben er nu wel klaar mee... -O- Zeker als ik het dan koud heb, heb ik ook meteen weer de neigen om te gaan zitten eten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 14:44:41 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162435477
Liever dit dan dat benauwde van gisteren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162435481
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag ook al vijf keer zeiknat geregend. Ben er nu wel klaar mee... -O- Zeker als ik het dan koud heb, heb ik ook meteen weer de neigen om te gaan zitten eten.
Ja, inderdaad. Ik ben mijn portemonnee vergeten dus kan gelukkig niets anders eten dan mijn meegebrachte gezonde shizzle :P Dus dan maar veel warme thee en kruidenbouillon.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162435495
quote:
99s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Liever dit dan dat benauwde van gisteren.
Je zou anders praten als je je op de fiets moest verplaatsen denk ik :P Tegen die bui van vanochtend was zelfs mijn regenpak niet bestand, natte sokken de hele dag, bah.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 mei 2016 @ 14:47:46 #173
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162435547
quote:
99s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Liever dit dan dat benauwde van gisteren.
Benauwde? Het heeft hier gisteren de hele dag gestortregent... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 14:49:23 #174
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162435590
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Benauwde? Het heeft hier gisteren de hele dag gestortregent... -O-
Bij ons was het de hele dag rond de 22 graden en klam.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 23 mei 2016 @ 14:49:53 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162435606
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je zou anders praten als je je op de fiets moest verplaatsen denk ik :P Tegen die bui van vanochtend was zelfs mijn regenpak niet bestand, natte sokken de hele dag, bah.
Fietsen :r
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')