abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:49:41 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167374451
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef vannelle het volgende:
Als voorbeeld even deze: WGR / iPhone scherm kapot door ongeluk op school. Wie moet betalen?

Het is logisch dat de OP nog enige tijd gewijzigd kan worden om evt. eea te verduidelijken of aan te vullen.
Maar waarom is het mogelijk/toegestaan om de gehele OP te verwijderen zodat latere lezers geen enkel idee hebben wat de vraag eigenlijk is?
Dan is het namelijk ook onmogelijk om goed te reageren en dat is juist waar een forum voor bedoeld is toch?
Ik snap trouwens niet waarom je dat topic als voorbeeld neemt, de OP is daarvan niet weggeweest?

Overigens is de TS van dat topic al helemaal niet meer teruggeweest na het schrijven van z'n OP dus dan weet ik sowieso niet wat het probleem zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167375213
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef vannelle het volgende:
Als voorbeeld even deze: WGR / iPhone scherm kapot door ongeluk op school. Wie moet betalen?

Het is logisch dat de OP nog enige tijd gewijzigd kan worden om evt. eea te verduidelijken of aan te vullen.
Maar waarom is het mogelijk/toegestaan om de gehele OP te verwijderen zodat latere lezers geen enkel idee hebben wat de vraag eigenlijk is?
Dan is het namelijk ook onmogelijk om goed te reageren en dat is juist waar een forum voor bedoeld is toch?
Ik snap je betoog maar het voorbeeld is ongelukkig gekozen. Zoals Leandra ook al zegt, de OP is nooit weggeweest en iedereen heeft er kennis van kunnen nemen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:46:10 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167377455
In principe zetten we een OP gewoon terug, maar we lezen niet ieder topic, en als een OP verwijderd wordt en niemand meldt het (hier of dmv een TR), dan kun je moeilijk verontwaardigd doen dat niemand er wat aan doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167378175
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:46 schreef Leandra het volgende:
In principe zetten we een OP gewoon terug, maar we lezen niet ieder topic, en als een OP verwijderd wordt en niemand meldt het (hier of dmv een TR), dan kun je moeilijk verontwaardigd doen dat niemand er wat aan doet.
Het was imo niet bedoeld als verwijt richting de modjes.
pi_167381116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Het was imo niet bedoeld als verwijt richting de modjes.
Dat klopt inderdaad, het was gewoon iets wat ik me afvroeg toen ik dat topic in mijn voorbeeld las. Vandaar ook dat ik dat topic als voorbeeld gebruikte.
Waarom dat een ongelukkig voorbeeld is weet ik niet, het was iig niet mijn bedoeling om iets op te rakelen als er omheen al spanningen waren.
Maar zo gek is mijn opmerking toch niet? Zeg ik nou iets heel stoms? Nee toch?

Trouwens net even de link gevolgd die iets hier boven stond en nu staat er idd een OP.
Al is die een aantal keer gewijzigd. Laatste keer dat ik keek stond er zoiets als: "OP verwijderd" oid.
Misschien heb ik het verkeerde topic genoemd dan maar het idee blijft hetzelfde.
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:47:45 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167382080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, het was gewoon iets wat ik me afvroeg toen ik dat topic in mijn voorbeeld las. Vandaar ook dat ik dat topic als voorbeeld gebruikte.
Waarom dat een ongelukkig voorbeeld is weet ik niet, het was iig niet mijn bedoeling om iets op te rakelen als er omheen al spanningen waren.
Maar zo gek is mijn opmerking toch niet? Zeg ik nou iets heel stoms? Nee toch?

Trouwens net even de link gevolgd die iets hier boven stond en nu staat er idd een OP.
Al is die een aantal keer gewijzigd. Laatste keer dat ik keek stond er zoiets als: "OP verwijderd" oid.
Misschien heb ik het verkeerde topic genoemd dan maar het idee blijft hetzelfde.
De OP van dat topic is echt niet verwijderd geweest, dat kan ik in de geschiedenis zien.
Er is alleen een user geweest die "OP weg?" gepost heeft, maar daarmee "TS weg?" bedoelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:01:16 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167382665
TS is idd wel verdwenen sinds z'n spamlinkje uit de OP gehaald was door de OUD-mod die het naar WGR geschopt heeft, maar dat was al binnen 20 minuten na het openen van het topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 december 2016 @ 22:18:45 #283
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167383533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, het was gewoon iets wat ik me afvroeg toen ik dat topic in mijn voorbeeld las. Vandaar ook dat ik dat topic als voorbeeld gebruikte.
Waarom dat een ongelukkig voorbeeld is weet ik niet, het was iig niet mijn bedoeling om iets op te rakelen als er omheen al spanningen waren.
Maar zo gek is mijn opmerking toch niet? Zeg ik nou iets heel stoms? Nee toch?

Trouwens net even de link gevolgd die iets hier boven stond en nu staat er idd een OP.
Al is die een aantal keer gewijzigd. Laatste keer dat ik keek stond er zoiets als: "OP verwijderd" oid.
Misschien heb ik het verkeerde topic genoemd dan maar het idee blijft hetzelfde.
de edit komt van het feit dat er een linkje uit de OP is gehaald. Dit is door alle mods te zien in de editgeschiedenis.
Dus nee, deze OP is niet verdwenen geweest.

En idd OP is weg werd door iemand geroepen maar dat ging over TS en niet over de OP.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167388142
Het zal allemaal wel, ik weet wat ik gezien en gelezen heb.
  zaterdag 17 december 2016 @ 01:52:05 #285
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_167388258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:29 schreef vannelle het volgende:
Het zal allemaal wel, ik weet wat ik gezien en gelezen heb.
Nizno en Leandra hebben al aangegeven dat er niets verwijderd is. Kun je koppig volhouden dat het wel zo is, maar dat verandert er niets aan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_167388291
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:52 schreef Mark het volgende:

[..]

Nizno en Leandra hebben al aangegeven dat er niets verwijderd is. Kun je koppig volhouden dat het wel zo is, maar dat verandert er niets aan.
Zoals ik al eerder schreef: Wellicht heb ik het verkeerde topic aangehaald maar het is een bekend gegeven en dat is niet te ontkennen.
Het gaat me om het gebeuren, niet persé om dat topic.
  zaterdag 17 december 2016 @ 07:37:25 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167388717
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 02:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder schreef: Wellicht heb ik het verkeerde topic aangehaald maar het is een bekend gegeven en dat is niet te ontkennen.
Het gaat me om het gebeuren, niet persé om dat topic.
Ook op het gebeuren an sich heb ik al geantwoord; in principe zetten we de OP gewoon terug, maar we lezen niet ieder topic, dus als het gebeurt gewoon hier melden of een TR zetten.

En verder is er gewoon weinig tegen te doen dat mensen het soms toch proberen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167390810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 02:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder schreef: Wellicht heb ik het verkeerde topic aangehaald maar het is een bekend gegeven en dat is niet te ontkennen.
Het gaat me om het gebeuren, niet persé om dat topic.
Wat is nu precies je probleem? :?

Mensen openen topics, halen soms de OP weg, modjes zijn niet 24/7 aanwezig en kunnen niet alle topics lezen dus ze hebben users nodig die TRs plaatsen of het topic in FB melden als er zulke zaken spelen.

Als jij zoiets ziet en dit niet meldt kun je wel verongelijkt gaan doen dat topics niet lopen, maar dat ligt dan toch echt een stuk bij jezelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_167397421
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is nu precies je probleem? :?

Mensen openen topics, halen soms de OP weg, modjes zijn niet 24/7 aanwezig en kunnen niet alle topics lezen dus ze hebben users nodig die TRs plaatsen of het topic in FB melden als er zulke zaken spelen.

Als jij zoiets ziet en dit niet meldt kun je wel verongelijkt gaan doen dat topics niet lopen, maar dat ligt dan toch echt een stuk bij jezelf.
Godsamme zeg, wat voor cijfer stond er bij begrijpend lezen op je rapport?
Ik ga mezelf niet herhalen, lees zelf maar even terug wat ik geschreven heb en kom daarna nog maar eens terug met een opmerking.
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:46:48 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167399506
Ja ho maar weer!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167400083
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:29 schreef vannelle het volgende:
Het zal allemaal wel, ik weet wat ik gezien en gelezen heb.
Dan heb je toch net goed gekeken want ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:26 schreef vannelle het volgende:
Al is die een aantal keer gewijzigd.
... is gewoon niet waar.

Er is alleen een edit geweest door een mod; niet meer, niet minder.
pi_167400102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:46 schreef Leandra het volgende:
Ja ho maar weer!
Ik kan z(o)'n reactie wel begrijpen. Hij gaf al aan dat ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef vannelle het volgende:
Het zit me niet dwars of zo maar het viel me gewoon op
En dan komt cat22 met ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is nu precies je probleem? :?

kun je wel verongelijkt gaan doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 december 2016 @ 20:11:47 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167400335
Het standpunt is gewoon duidelijk.
Een OP aanpassen zal altijd mogelijk blijven binnen de bepaalde tijd na het aanmaken van een topic. Dus je kan het niet tegen houden dat de OP wordt leeggehaald.

En nee we gaan een topic niet sluiten nadat een TS een OP leeg haalt.

Dit is een forum en op een forum kun je reactie krijgen op een bericht dat je plaatst. Staan de reacties je niet aan maak je een TR.
Is de OP weg en vind je het topic hierdoor onleesbaar dan maak je een TR en zetten wij de OP terug.

Dit is mijn antwoord en hier zult u het mee moeten doen.
gr. Big F

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 17-12-2016 20:17:06 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167400739
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Nizno het volgende:
Het standpunt is gewoon duidelijk.
Een OP aanpassen zal altijd mogelijk blijven binnen de bepaalde tijd na het aanmaken van een topic. Dus je kan het niet tegen houden dat de OP wordt leeggehaald.

En nee we gaan een topic niet sluiten nadat een TS een OP leeg haalt.

Dit is een forum en op een forum kun je reactie krijgen op een bericht dat je plaatst. Staan de reacties je niet aan maak je een TR.
Is de OP weg en vind je het topic hierdoor onleesbaar dan maak je een TR en zetten wij de OP terug.

Dit is mijn antwoord en hier zult u het mee moeten doen.
gr. Big F
Dat standpunt was me al duidelijk. En vannelle ook.

gr gr
little R
pi_167402567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Godsamme zeg, wat voor cijfer stond er bij begrijpend lezen op je rapport?
Ik ga mezelf niet herhalen, lees zelf maar even terug wat ik geschreven heb en kom daarna nog maar eens terug met een opmerking.
-laat ook maar-

[ Bericht 8% gewijzigd door Cat-astrophe op 17-12-2016 21:19:06 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_167461465
WGR / Pijn als je geld uitgeeft

Was toch niet echt nodig om dicht te gooien?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 december 2016 @ 23:16:21 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167461538
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef spiritusbus het volgende:
WGR / Pijn als je geld uitgeeft

Was toch niet echt nodig om dicht te gooien?
Ik zal straks even flink schoonmaken en het hele verhaal over wel of niet kado's mogen krijgen er uit mikken en dan weer openen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167461681
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 23:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zal straks even flink schoonmaken en het hele verhaal over wel of niet kado's mogen krijgen er uit mikken en dan weer openen.
^O^
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 december 2016 @ 23:32:25 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167462142
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 23:20 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

^O^
schoon en open.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 22 december 2016 @ 16:22:33 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167528073
Even vol zodat ik in een discussie naar een vers topic kan verplaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')