abonnement Unibet Coolblue
pi_162320933
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.



Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162320939
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef LadyBlack het volgende:

Mooi Ela O+

Welke doeken heb jij eigenlijk allemaal? Ik wist dat je Girasol had, en ik gok wat Oscha?
Even denken uit m'n hoofd, want ongeveer alle doeken zitten nog in verhuisdozen :@
- Girasol Earthy Rainbow, Ardent (creme weft), Rosalyn (purple weft), Wompat baby (ardent fuchsia) en Wompat Toddler (northern lights), Custom Mei Tai van double Rainbow
- Calin Blue licht groen
- Oscha Sekai Aozora, Okinami's een stuk of 4 (Eventide, Frost, Aegle, Manganese), een Tangerine on Diamond gradient
- Ellevill Paisley die ik hierboven ergens postte
- Artipoppe Argus Raspberry Lemon

Jemig wat veel! Ik heb er ook niets bijgekocht nu, alleen nog 2 van de Oki's bij Kleurdoos liggen. En misschien ben ik nu nog ergens een doek vergeten per ongeluk..

De eerste twee Girasols had ik al voor de geboorte van peuter, dat waren onze allereerste die al klaar lagen voor de baby toen <3

En ik hoop dat ik nu een meisjesbaby krijg, dan ga ik nog voor een lichtroze Vesper van Klaprooss <3 (En bij jongensbaby wellicht de petrol, die is ook erg mooi!) Maar de lichtroze doet me zo denken aan vroeger <3
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:34:06 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162321201
Veel inderdaad! :D _O_
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:45:31 #4
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162321469
Raspberry lemon O+ dat vind ik echt een hele mooie raspberry kleur.
En okinami's vind ik echt het mooiste Oscha patroon, maar Oscha heeft voor mij niet mijn ideale blends -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162321530
Wilden je hormonen niet eens een versebabydoek? :o
Ik vind de Okinami's ook mooi O+. Maar ik vind zo veel mooi dat het irritant is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 19-05-2016 12:53:32 ]
pi_162321689
Moppert, ik vind de Oki's ook het tofste van Oscha ja :) De Raspberry Lemon van AP is wel echt een hele stevige doek, die gebruiken we vooral voor de peuter (sinds ze dreumes is). En de Girasol Rosalyn is ook een toddler weft en wat dikker en dus fijn voor de peuter. En daarnaast de mei tai en de wompat. Maar tegenwoordig loopt ze ook zoveel zelf, we gebruiken de doeken/dragers bij haar nog wel voor middagslapen soms, als we ergens zijn bijvoorbeeld of als ze moe is en niet in bed wil slapen. Instant sleepydust hebben ze nog steeds hier!

Uni, ja, een Vesper dus! Maar daarvoor wacht ik eerst nog even af of het een meisjesbaby of jongensbaby is.. ;) :D En verder zijn er altijd doeken die ik tof/mooi vind, maar geen budget op dit moment, dus dan redden we het wel met de stash die wel al hebben! ;)
pi_162321776
Oh daar las ik overheen! Eentje die in de Etsyshop staat (die vind ik allemaal tof :') ) of krijg je exclusieve deal?
pi_162321842
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:57 schreef Unihipili het volgende:
Oh daar las ik overheen! Eentje die in de Etsyshop staat (die vind ik allemaal tof :') ) of krijg je exclusieve deal?
Ik wil heel graag deze: https://www.facebook.com/(...)7480/?type=3&theater
https://www.facebook.com/(...)2174/?type=3&theater

En in geval van jongensbaby misschien dan toch deze ipv de roze: https://www.facebook.com/(...)1790/?type=3&theater
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:02:22 #9
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_162321864
Oh, ik wil ook graag een roze Vesper. Maar het maakt me dan echt geen reet uit dat er een jongetje in zit, ik draag de doek toch? Maar ik pak de draagdoek bijna nooit meer, omdat het rugdragen me niet lukt en ik het buikdragen te zwaar vindt, dus ik kan het mezelf niet echt verantwoorden. Ik zou het liefste er gewoon een nieuwe baby in stoppen maar dat zit er ook niet echt in.

Edit: ja die wil ik ook ela! of de Haizea Rebel!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_162321929
Ohh ik herinner me een 'vergeten' doek de we ook nog hebben, namelijk een Natibaby Milkyway! En een Kokadi Erna im wunderland RingSling!
pi_162321932
O+ zelfs al uitgeprobeerd :D.

Ik wil weten hoeveel funds we overhouden na verhuizen :( :P.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:05:46 #12
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162321939
Ik heb de haizea Rebel mijn zoon rockt geel met roze :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162321944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef Unihipili het volgende:
O+ zelfs al uitgeprobeerd :D.

Ik wil weten hoeveel funds we overhouden na verhuizen :( :P.
Ja, mijn twee liefdes stonden model <3
pi_162321973
Ja, is ook zo dat die lichtroze ook best voor een jongetje kan, maar dat wijzen m'n hormonen wel uit na de bevalling :D
pi_162322051
Mooie stash Ela! O+
pi_162322120
Nog even omdat het kan:



*; O+
pi_162322251
Mnoh O+
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:28:41 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162322524
Heeft hij haar nou in een kangaroo carry?

Die moet ik misschien even gaan leren als zomerknoop ook.
pi_162322561
Team Rebel! *O* Echt wel dat ik mijn zoon daar ook in zou dragen. :Y Ik heb ook de Meadow, die vind ik ook zo mooi, lekker natuurlijke kleuren. O+

Goede stash Ela. :D
pi_162322612
M'n Emeibaby is er O+





Het afstellen was wel even lastig, maar ze slaapt nu dus denk dat ze het wel prima vindt :) En hij is echt zo zacht! Veel zachter dan het oude model dat ik leen had.

Vespers zijn echt tof :Y Ik vind die groene zo mooi waar gotc en T model voor stonden, maar ik pak echt eerder een drager merk ik. Toch maar m'n ogen open houden voor een Tula WC van een Vesper O-)
pi_162322668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft hij haar nou in een kangaroo carry?

Die moet ik misschien even gaan leren als zomerknoop ook.
Het is de Front Cross Carry (niet te verwarren met de Front WRAP Cross Carry). Een superhandige knoop met een iets groter kindje omdat je zonder los te maken heel goed in en uit kan tillen. Dus als je kindje dan af en toe wil kruipen/zitten/lopen hoef je niet telkens opnieuw te knopen en af te stellen! En zomers ook lekker dat ie open is aan de zijkant vind ik zelf :)
pi_162322691
Ohh Dot, wat een mooie ja! Ze past er mooi in <3
pi_162323122
Oh hij idd echt mooi dot! Dat printje wilde ik wanneer ik mijnes niet had gescoord op ddm.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:17:35 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_162323798
Ela, wat een mooi plaatje O+
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Moppert het volgende:
Als je het instellen niet goed voor elkaar krijgt is het niet fijn als een ander er aan komt. :D
hij heeft wel lenige armen als hij het bandje tussen de schouderbanden dicht krijgt zonder verstellen.
Ik verstel dat bandje ook nooit! Ik heb eigenlijk alles op zn strakst staan (behalve bandje in de nek, daar heb ik nooit aangezeten) en het zit wel prima zo, dus ik hoef nooit wat te verstellen.
Maar als mijn man hem gebruikt vind ik dat geen probleem hoor, het is zo weer aangepast (aan hem en aan mij).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_162323920
Moppert niks lenig hoor, hij draagt alleen als ik er ben dus dan klik ik vast haha.

Mooie stash ela O+ de galaxy breezy is zo mooi en fijn!

Mooie Emeibaby Dot O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')