abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:28:45 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162310565



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 03-06-2016 16:38:36 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:29:28 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162310598
Doogee Y300 Review:


Telefoon: Doogee Y300, in een luxe jasje.

Oh; en je kan hem ook nog winnen: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1388
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162316690
Nou mijn bestelling van met Tronsmart Meta laat weer op zich wachten.

quote:
About the order XXXXX, we now have a problem.
Our warehouse keeper has checked this product in the warehouse and the product online.
And find there are some difference.
Although they have the same founctions, they have some difference in the appearence.
The item in the warehouse do not have the SATA interface.
The follow picture is for your reference.

We will fix the description onlie soon.
Under this condition,Would you like this order be shipped or cancled?
Look froward to your early reply.

Best regards,
Repunzel

Vreemde gang van zaken. Heb hem laten annuleren, ik ga hem wel ergens anders bestellen.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:56:22 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162316781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:48 schreef De-Hamster het volgende:
Nou mijn bestelling van met Tronsmart Meta laat weer op zich wachten.

[..]

Vreemde gang van zaken. Heb hem laten annuleren, ik ga hem wel ergens anders bestellen.
Telos heeft SATA en WIFI AC, Meta is zonder die twee en de PRO heeft ook nog minder RAM.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162316803
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Telos heeft SATA en WIFI AC, Meta is zonder die twee en de PRO heeft ook nog minder RAM.
Ja, maar ik vind het een vreemde e-mail. Komt volledig onprofessioneel over en ik hoorde in het vorige topic mensen wel eens iets zeggen over potentiële namaak bij deze shop, dus ik heb hem maar geannuleerd.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:00:42 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162316827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:58 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het een vreemde e-mail. Komt volledig onprofessioneel over en ik hoorde in het vorige topic mensen wel eens iets zeggen over potentiële namaak bij deze shop, dus ik heb hem maar geannuleerd.
Ze hebben dus blijkbaar zelf iets verwisseld tussen de Meta en de Telos :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:25:28 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162317121
http://tweakers.net/nieuw(...)r-ondersteuning.html

Nieuwe Android TV speler; van ons aller favorite merk *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:29:45 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162317167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:25 schreef RobertNL het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)r-ondersteuning.html

Nieuwe Android TV speler; van ons aller favorite merk *O*
Xiaomi en Google zijn vriendjes geworden. Kan wel wat leuks uit komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:38:50 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162317299
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Xiaomi en Google zijn vriendjes geworden. Kan wel wat leuks uit komen
Zien we daar de invloed van contacten van Hugo Barra wellicht :P.
Wellicht ook weer een voorteken van de berichten eind vorig jaar dat Google wil voldoen aan de regels in China en Play daar beschikbaar komt; we gaan het allemaal wel zien :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162317456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zien we daar de invloed van contacten van Hugo Barra wellicht :P.
Wellicht ook weer een voorteken van de berichten eind vorig jaar dat Google wil voldoen aan de regels in China en Play daar beschikbaar komt; we gaan het allemaal wel zien :D.
Gezien deze voor de Amerikaanse markt is, (en niet verkocht gaat worden in China) lijkt me dat niet zo sterk.

Ook gezien de recente ontwikkelingen met Apple iTunes waar veel content nu geblokkeerd is, is de kans dat Google China gaat betreden wel stuk kleiner geworden.
De Chinese overheid eist alle content die in China wordt aangeboden ook gehost wordt in China, dus dan zou Google servers in China moeten neerzetten.
pi_162320481
Zo dezelfde Tronsmart Meta nu voor 30 cent duurder bij Banggood besteld. Fijner ook, tenminste een shop waar ik vaker heb besteld. Bij BG is die zelfs bijna net zo duur als de Pro variant.
- Met zuidelijke groet -
pi_162327512
Heb binnen 12 dagen(incl weekend) mn bestelling vanuit china binnen! Wist niet dat het zo snel ging.
pi_162329806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:54 schreef artopaper het volgende:
Heb binnen 12 dagen(incl weekend) mn bestelling vanuit china binnen! Wist niet dat het zo snel ging.
Dan volg je dit forum niet vaak genoeg :6 :9

Mijn record is 4 dagen bij een aankoop via AE, maar gemiddeld zit ik op dit moment op een week bij AE en een dag of 12 bij Banggood. Net nog iets binnengekregen van Geekbuying maar dat duurde bijna 4 weken.
Het gaat lekker de laatste tijd... knock on wood....
pi_162331084
Ik heb het ook vaker binnen 2 weken. Hoorde laatst een collega zeggen dat hij er altijd 4-6 weken op moet wachten. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Langste zal echt 4 weken zijn geweest via DX toen.
- Met zuidelijke groet -
pi_162337302


1, 2, 3, 4, komt er nog wat van
5, 6, 7 ik wacht nu al zo lang
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:29:30 #16
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162337686
Whoohooo! Another manufacturer willing to send me stuff to review :D En geen onbekende ;)
Blitzwolf is zo lief om me de nieuwe kleine powerbank te sturen, en hun 20W solar panel.
Daarnaast krijg ik van hen ook nog de 10400mAh powerbank, wel leuk voor in de collectie als vergelijking want dat was denk ik zowat de eerste powerbank met QC aan boord. En omdat ik nog geen Type-C naar Micro-B kabeltje had, sturen ze me die ook op ;)
Soms is reviewer zijn toch wel héél leuk :)

Dusjah, er komen nog een hoop reviews van Blitzwolf spul aan de komende maand(en)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:21:39 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162339646
Whop chop, kebob! *O*

_

XIaomi tv player dinges danges, ziet er wel leuck uit. :D En DJI concurrentie bieden??! :9 Ut giet oan!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:16:39 #18
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_162343674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb het ook vaker binnen 2 weken. Hoorde laatst een collega zeggen dat hij er altijd 4-6 weken op moet wachten. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Langste zal echt 4 weken zijn geweest via DX toen.
Bij mij is het tegenwoordig zeer wisselend. Heb laatst via eBay een aantal dingen op 1 dag besteld. De eerste kwam binnen 5 dagen binnen, de andere na 1 week, nog iets na 2 weken en op iets anders wacht ik nu na 4 weken nog steeds.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:20:05 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162343709
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef dodge_911 het volgende:
Whoohooo! Another manufacturer willing to send me stuff to review :D En geen onbekende ;)
Blitzwolf is zo lief om me de nieuwe kleine powerbank te sturen, en hun 20W solar panel.
Die laatste vind ik erg interessant. Ik heb al zoiets, maar die haalt bij een Nederlands zonnetje nog geen 1A. Ik ben benieuwd of deze beter gaat scoren.
Leuk voor op de campinggg :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:39:43 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162344922
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Die laatste vind ik erg interessant. Ik heb al zoiets, maar die haalt bij een Nederlands zonnetje nog geen 1A. Ik ben benieuwd of deze beter gaat scoren.
Leuk voor op de campinggg :P
Sorry ik kon niet terugbellen want de zon scheen niet :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:06:59 #21
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162347001
Trump hat op Ebay gekocht, made in China :7
Lekker de foutste trucker hat gekozen, lijkt me ook wel iets voor Dodge ^O^

Ook nog wat gouden pennen. Eens kijken of China pennen de moeite waard zijn.

  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:23:37 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162347508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:06 schreef monkeybrain het volgende:
Trump hat op Ebay gekocht, made in China :7
Lekker de foutste trucker hat gekozen, lijkt me ook wel iets voor Dodge ^O^

Ook nog wat gouden pennen. Eens kijken of China pennen de moeite waard zijn.

[ afbeelding ]

Haha, held.
Heb van een Aliexpress seller eens een pen bij een pakketje gehad; ding was echt perfect en pakte gewoon de standaard merk-vullingen. Helaas ben ik hem kwijt geraakt :'(.

Had je eerder ook al niet een paar pennen besteld?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:50:03 #23
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162348296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Had je eerder ook al niet een paar pennen besteld?
Alleen gezocht maar nog niet besteld. 5 stuks rond de 2 euro prijsklasse.
Ik zal ook iets van rond de 10 euro maja... Parker pennen uit India kosten ook 5 euro dus de concurrentie drukt de prijzen :P
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:08:15 #24
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162350678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:06 schreef monkeybrain het volgende:
Trump hat op Ebay gekocht, made in China :7
Lekker de foutste trucker hat gekozen, lijkt me ook wel iets voor Dodge ^O^
Whehehehe :) Moet ik 'm wel nog ff pimpen à la al mijn andere petjes :) (stuk van de klep af)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162355231
Hm, binnenkort weer een Xiaomi gadget erbij...

http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-drohne/
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:57:13 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162355494
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162363255
Vandaag http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_181172.html binnen gekregen. Omdat d'n Shiz erom vroeg ;)



Ik heb voorheen deze gehad:


Ongeveer 'tzelfde formaat, de linker- en rechtermuisknop zitten nu bovenop, lijkt me wel handig. Verder al in m'n laptop en tv geprikt, daar loopt ie soepel (lijkt soepeler dan de andere ab's die ik had). Nu hopen dat ie ook goed op m'n laptop werkt als ik deze in m'n tv buiten onder de overkapping heb geprikt. Want daar gaat ie vooral voor gebruikt worden, als ab voor buiten als ik de tv wil bedienen :)

Vragen? Stel ze gerust :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_162363429
Verder die self-defense pen binnen gekregen, wanne knoepert jonge! Bij 't wisselen van vulling (ik wilde er 'n blauwe Parkervulling in doen, kreeg ik 't spul al niet meer in elkaar. Gelukkig kon ik de "dop" er nog afschroeven om 't mechanisme naar beneden te duwen zodat 't onderste gedeelte weer aan elkaar geschroefd kon worden. Nu werkt 't weer, kijken of 't ook in de praktijk 'n fijne pen gaat zijn. Anders switch ik terug naar m'n Parker :Y

Nu nog wachten op m'n ventieldopjes, die verdwijnen hier wonderbaarlijk van de luchtbandjes van de bolderkar, sinds de jongens 'n paar keer in de garage zijn geweest :D (en nee, ze worden niet gegeten, ik heb ze nog niet in de luiers teruggevonden).
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 20 mei 2016 @ 21:45:10 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162365724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_181172.html binnen gekregen. Omdat d'n Shiz erom vroeg ;)

[ afbeelding ]

Ik heb voorheen deze gehad:
[ afbeelding ]

Ongeveer 'tzelfde formaat, de linker- en rechtermuisknop zitten nu bovenop, lijkt me wel handig. Verder al in m'n laptop en tv geprikt, daar loopt ie soepel (lijkt soepeler dan de andere ab's die ik had). Nu hopen dat ie ook goed op m'n laptop werkt als ik deze in m'n tv buiten onder de overkapping heb geprikt. Want daar gaat ie vooral voor gebruikt worden, als ab voor buiten als ik de tv wil bedienen :)

Vragen? Stel ze gerust :)
Nice! De mousepad lijkt me ook wat fijner, die voorganger van je is eerder voor wijsvinger gebruik, die Viboton lijkt me chill te navigeren met de duim, die daar natuurlijkerwijs als rust net als de wijsvinger bij de rechtermuisknop.

Vragen... sure... natuurlijk:
1. of 'ie het uiteindelijk doet voor hetgeen je 'em nodig had en
2. touchpad is een beetje mini, kun je wel pinch to zoom doen? En hoe doe je scrollen?

That bout it! Sndz noice. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:02:35 #30
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162366255
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verder die self-defense pen binnen gekregen, wanne knoepert jonge! Bij 't wisselen van vulling (ik wilde er 'n blauwe Parkervulling in doen, kreeg ik 't spul al niet meer in elkaar. Gelukkig kon ik de "dop" er nog afschroeven om 't mechanisme naar beneden te duwen zodat 't onderste gedeelte weer aan elkaar geschroefd kon worden. Nu werkt 't weer, kijken of 't ook in de praktijk 'n fijne pen gaat zijn. Anders switch ik terug naar m'n Parker :Y

Nu nog wachten op m'n ventieldopjes, die verdwijnen hier wonderbaarlijk van de luchtbandjes van de bolderkar, sinds de jongens 'n paar keer in de garage zijn geweest :D (en nee, ze worden niet gegeten, ik heb ze nog niet in de luiers teruggevonden).
Die van mijn review? :D
Ik ga d'r nog 2 andere bestellen :Y
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162366350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meld je ff onder vermelding van het merk/type/afmeting in het centrale topic: Topicreeks: Chinese Webshops . ;)
Bij deze

Ik ben op zoek naar een 'EVA' tablethoes voor de Samsung galaxy tab 2 7" (= p3100 oud model dus) voor de tablet van mijn kinderen. En specifiek naar een model met één handvat.
Zoiets dus:


Ik dacht er een gevonden te hebben, maar als ik dan verder lees in de beschrijving, dan staat er dat hij voor de tab3 is.

Ik vind nu enkel andere modellen.
pi_162366510
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nice! De mousepad lijkt me ook wat fijner, die voorganger van je is eerder voor wijsvinger gebruik, die Viboton lijkt me chill te navigeren met de duim, die daar natuurlijkerwijs als rust net als de wijsvinger bij de rechtermuisknop.

Vragen... sure... natuurlijk:
1. of 'ie het uiteindelijk doet voor hetgeen je 'em nodig had en
2. touchpad is een beetje mini, kun je wel pinch to zoom doen? En hoe doe je scrollen?

That bout it! Sndz noice. :7
1. Dat gaat vooral over bereik (en buiten), kan/ga ik mog niet testen nu.
2. Mousepad is wel echt 'n stukje kleiner, dus je moet 'n paar keer "swipen" voor je aan de andere kant van de pagina bent. Pinch to zoom lijkt niet te werken, maar daar is de pad ook wel te klein voor. Scrollen doe je met de pijltjestoetsen natuurlijk ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_162366599
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die van mijn review? :D
Ik ga d'r nog 2 andere bestellen :Y
Die pennen ja, ik ben 'n dunne pen gewend voor m'n werk. Maar die was ook vooral glad, dus wellicht dat dit uiteindelijk beter in de hand ligt.. Meteen 'n wapen voor onderweg :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:25:14 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162366904
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef vrouwtje het volgende:

[..]

Bij deze

Ik ben op zoek naar een 'EVA' tablethoes voor de Samsung galaxy tab 2 7" (= p3100 oud model dus) voor de tablet van mijn kinderen. En specifiek naar een model met één handvat.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]

Ik dacht er een gevonden te hebben, maar als ik dan verder lees in de beschrijving, dan staat er dat hij voor de tab3 is.

Ik vind nu enkel andere modellen.
AliExpress denk ik dan aan... Tab S2 of 2? Of spreek je dan van hetzelfde?
http://www.aliexpress.com(...)-S2/32508446601.html
› via http://www.aliexpress.com(...)+tablet+case+samsung

-- ah, my bad, las ff over ' 7" ', ff verder kijken dan --
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162366943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

AliExpress denk ik dan aan... Tab S2 of 2? Of spreek je dan van hetzelfde?
http://www.aliexpress.com(...)-S2/32508446601.html
› via http://www.aliexpress.com(...)+tablet+case+samsung
Nee, de tab 2. Zonder S. Model P3100 of 3110

Ik heb al op ali-express gezocht, en alibaba, en ebay, en dealextreme, en nog wat andere sites die ik hier in de OP vond.

Sowieso al dank voor het meezoeken!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:03:55 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162367941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:27 schreef vrouwtje het volgende:

[..]

Nee, de tab 2. Zonder S. Model P3100 of 3110

Ik heb al op ali-express gezocht, en alibaba, en ebay, en dealextreme, en nog wat andere sites die ik hier in de OP vond.

Sowieso al dank voor het meezoeken!
p6200 kan ook nog; die is alleen iets dunner verder het zelfde als ik zo snel even kijk.
Maar verder ben ik bang dat je iets zoekt dat er niet (meer) is :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:05:22 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162367993
Of zo'n ding (concept) is pas op de markt gekomen toen de Tab 3 uit was.

-- En misschien is 'ie idd ook wel:
quote:
Universal Compatible For:
Samsugn Galaxy Tab 2 7.0 P3100 P3110
Samsugn Galaxy Tab 3 Lite 7.0 T110 T111
Samsung Galaxy Tab 3 7.0 T210 T211 P3200
Samsung Galaxy Tab 4 7.0 T230 T231
Samsung Galaxy Mega 7.0 T2556
Samsung Galaxy 7.0 P6200 P6210
Je kan altijd een verkoper vragen om info natuurlijk. Die hebben daar dan schijnbaar een 'in' in the markt, dus die weten eerder of iets compatible is, er überhaupt is, of wat je anders bestellen moet.

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 20-05-2016 23:18:04 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162386223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_181172.html binnen gekregen. Omdat d'n Shiz erom vroeg ;)

[ afbeelding ]

Ik heb voorheen deze gehad:
[ afbeelding ]

Ongeveer 'tzelfde formaat, de linker- en rechtermuisknop zitten nu bovenop, lijkt me wel handig. Verder al in m'n laptop en tv geprikt, daar loopt ie soepel (lijkt soepeler dan de andere ab's die ik had). Nu hopen dat ie ook goed op m'n laptop werkt als ik deze in m'n tv buiten onder de overkapping heb geprikt. Want daar gaat ie vooral voor gebruikt worden, als ab voor buiten als ik de tv wil bedienen :)

Vragen? Stel ze gerust :)
Waarom voor deze gekozen? Ik zit er ook aan te denken om voor een tientje een extern toetsenbord te kopen (ook laptop aan tv). Muis is niet nodig want ik heb al een 'gewone' draadloze
pi_162389864


​Imax, Yi making 360-degree VR cameras for Google Jump
quote:
4K and a professional cinema-grade rig are being worked on to take 360-degree VR-ready video to the next level.

GoPro was the first camera to hop onboard Jump, Google's design for an array of cameras that provide 360-degree virtual-reality video. But it won't be the last.

Two new partners were announced Thursday during a VR keynote at Google's I/O developer conference in Mountain View, California: Yi and Imax.

Yi is making a 4K camera that's "Jump ready" coming later this year. Based on what was briefly described, it sounds like the Yi camera will be set in the Jump array in a similar way to how GoPro cameras are.

"Google's cooperation with YI, and the forthcoming Jump capable, 3D 360-degree camera is part of Google's ongoing commitment to virtual reality capture and experiences," said Yi in a press release. No release date or price is available yet, but there's a preview page.

Imax is also working on a professional-grade camera, but no more information was provided.

Clay Bavor, head of VR at Google, hinted at increasing demand from Hollywood to get professional-grade VR-ready cameras in a market, which already has a few options from companies like Jaunt and Nokia.

The GoPro Odyssey camera is already being used by Paramount, The New York Times and Discovery.
Hmm, nog een actioncam van Yi naast/na de Yi2?

Over dat laatste gesproken; de prijzen van de Yi2 zakken enorm, maar het lijkt er helaas wel op dat de accessoires NIET meegeleverd worden met de camera, maar net als bij de Yi2 los gekocht moeten worden.
Dit in tegenstelling tot wat eerder werd genoemd. Toch jammer.
  zondag 22 mei 2016 @ 05:34:06 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_162397064
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:01 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

​Imax, Yi making 360-degree VR cameras for Google Jump

[..]

Hmm, nog een actioncam van Yi naast/na de Yi2?

Over dat laatste gesproken; de prijzen van de Yi2 zakken enorm, maar het lijkt er helaas wel op dat de accessoires NIET meegeleverd worden met de camera, maar net als bij de Yi2 los gekocht moeten worden.
Dit in tegenstelling tot wat eerder werd genoemd. Toch jammer.
Inderdaad jammer, gaan ze toch GoPro achterna met hun verdienmodel aan accessoires. Al is dat misschien niet het verstandigste aangezien je in china op elke straathoek GoPro accessoires kan kopen voor 1/10e van de prijs.

Nja even afwachten allemaal. Xiaomi en partners doen veel, heel veel.. maar merendeel is maar moeilijk te krijgen of duurt toch weer wat langer dan verwacht. Mijn gevoel hierbij is een beetje dubbel..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 22 mei 2016 @ 06:36:02 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162397093
Omdat je goed mogelijk de accessoires al hebt van een eerdere actioncam... Dan bespaart het je weer geld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 22 mei 2016 @ 08:37:17 #42
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_162397303
Die automagische vertalingen :') Bevrijding van de scheepvaart van Porselein.

...

Oh, free shipping from China :')
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_162397562
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:05 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Waarom voor deze gekozen? Ik zit er ook aan te denken om voor een tientje een extern toetsenbord te kopen (ook laptop aan tv). Muis is niet nodig want ik heb al een 'gewone' draadloze
Omdat d'n Shiz wilde dat ik deze eens bestelde ;)

Ook buiten werkt ie prima trouwens :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 22 mei 2016 @ 09:39:14 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162397697
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_181172.html binnen gekregen. Omdat d'n Shiz erom vroeg ;)

[ afbeelding ]

Ik heb voorheen deze gehad:
[ afbeelding ]

Ongeveer 'tzelfde formaat, de linker- en rechtermuisknop zitten nu bovenop, lijkt me wel handig. Verder al in m'n laptop en tv geprikt, daar loopt ie soepel (lijkt soepeler dan de andere ab's die ik had). Nu hopen dat ie ook goed op m'n laptop werkt als ik deze in m'n tv buiten onder de overkapping heb geprikt. Want daar gaat ie vooral voor gebruikt worden, als ab voor buiten als ik de tv wil bedienen :)

Vragen? Stel ze gerust :)
Typisch, deze heb ik gisteren ook besteld. Vannacht al geshipped, dus over een dag of tien wel in huis. Erg benieuwd hoe hij het doet.

Ik ga hem gebruiken met mijn Android box (MXIII).
  zondag 22 mei 2016 @ 11:33:27 #45
375927 Halldor
like a boss
pi_162399710
Ik ben op zoek naar een tracker voor tijdens het hardlopen.
In ben geïnteresseerd in snelheid, afstand en tijd (optioneel hartslag). Wat ik niet wil is mijn smartphone mee nemen tijdens het hardlopen. Iemand tips?
  zondag 22 mei 2016 @ 11:51:02 #46
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_162400147
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef Halldor het volgende:
Ik ben op zoek naar een tracker voor tijdens het hardlopen.
In ben geïnteresseerd in snelheid, afstand en tijd (optioneel hartslag). Wat ik niet wil is mijn smartphone mee nemen tijdens het hardlopen. Iemand tips?
Afstand/tijd = snelheid ;) Dus in principe zou een schatting van je afstand, gemaakte stappen genoeg kunnen zijn.
Dan kan je de goede bekende Xiaomi tracker bandje (optioneel met hartslag) kopen.

Of zoek je iets met accurate GPS tracking etc?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 22 mei 2016 @ 12:07:12 #47
375927 Halldor
like a boss
pi_162400551
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Afstand/tijd = snelheid ;) Dus in principe zou een schatting van je afstand, gemaakte stappen genoeg kunnen zijn.
Dan kan je de goede bekende Xiaomi tracker bandje (optioneel met hartslag) kopen.

Of zoek je iets met accurate GPS tracking etc?
Dat weet ik :).

Ik las dat de stappen en afstand van de Xiaomi miband niet echt nauwkeurig is. GPS is natuurlijk accurater, maar ik weet niet of dat voor een redelijke prijs beschikbaar is.
pi_162404901
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 06:36 schreef shiznuts het volgende:
Omdat je goed mogelijk de accessoires al hebt van een eerdere actioncam... Dan bespaart het je weer geld.
die niet passen. ze gaan natuurlijk niet exact dezelfde formfactor gebruiken.

Officieel is de Yi 4K nog niet te koop dus ze kunnen nog alle kanten op.
Er loopt een soort van crowdfunding project

Wel duidelijk te zien dan Yi wat wegstapt van het Mi.com platform. De Yi2 is niet terug te vinden op mi.com maar wel op xiaoyi.com
Yi2 is de 1080P versie van de Yi ipcam
http://www.xiaoyi.com/homeCamera/first/first.html#simplify
  zondag 22 mei 2016 @ 15:16:57 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162406139
Je hebt maar een enkele accessoire nodig om het compatible te maken met het inmiddels zo'n beetje 'universele' systeem van GoPro. Bij de Duitse buren is er wel vaker een hele accessoirebundel voor weinig. Hoef je alleen maar een adapter/case te hebben. Bij SJCAM in het begin had ik driedubbel dezelfde accessoires. Da's leuk, maar overkill. Mix 'n match yourself.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162407760
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2016 05:34 schreef tokko1 het volgende:
Inderdaad jammer, gaan ze toch GoPro achterna met hun verdienmodel aan accessoires. Al is dat misschien niet het verstandigste aangezien je in china op elke straathoek GoPro accessoires kan kopen voor 1/10e van de prijs.

Nja even afwachten allemaal. Xiaomi en partners doen veel, heel veel.. maar merendeel is maar moeilijk te krijgen of duurt toch weer wat langer dan verwacht. Mijn gevoel hierbij is een beetje dubbel..
Als je kijkt naar de specs van de Yi2 gaan ze ook echt de concurrentie aan met GoPro en minder met de goedkope Chinese actioncams.
De Yi is nagenoeg een regelrechte concurrent voor de Hero4 Black die toch even 2x zoveel moet kosten.
Moeten ze natuurlijk niet weer de boel neppen met neppe resoluties/framerates en niet weer zulke fouten maken als lensfouten e.d.

Dat niet de accessoires worden meegeleverd is jammer, maar zoals Shiz al zegt; geen heel groot probleem als je al wat spul hebt liggen.
Alleen jammer vanwege de waterdichte behuizing want die is tot nu toe ook vrij prijzig.
  zondag 22 mei 2016 @ 18:12:56 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162411359
Pay for what you actually need.

Al is het idd wel van de zotte dat zo'n op maat passende waterdichte case, die je eigenlijk wel móet hebben, dan weer 30 USD was ofzo... :{ Vele gingen dan maar over op third party spul... KingMa ofzo was't... niet?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162411826
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef shiznuts het volgende:
Pay for what you actually need.

Al is het idd wel van de zotte dat zo'n op maat passende waterdichte case, die je eigenlijk wel móet hebben, dan weer 30 USD was ofzo... :{ Vele gingen dan maar over op third party spul... KingMa ofzo was't... niet?
Uiteindelijk heb ik officiele behuizingen aardig goedkoop kunnen regelen; leek me toch de beste optie.
(ik las teveel problemen over waterdichtheid, vignetting etc. bij andere behuizingen)

Maar zoals Kenzi al zegt; ding is nog nergens écht verkrijgbaar dus dus allemaal pre-order* -> wat de gek ervoor geeft.
Over een paar maand is die behuizing voor een appel en een ei te krijgen en de camera zelf ook ruim onder de ¤200.

Maar ja; dan is de zomer al wel voorbij. :P

* Sowieso iets waar je nooit aan mee zou moeten doen. :N
  zondag 22 mei 2016 @ 18:45:25 #53
60018 vrouwtje
theelepel
pi_162412172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

p6200 kan ook nog; die is alleen iets dunner verder het zelfde als ik zo snel even kijk.
Maar verder ben ik bang dat je iets zoekt dat er niet (meer) is :)
Dank voor het meezoeken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef shiznuts het volgende:
Of zo'n ding (concept) is pas op de markt gekomen toen de Tab 3 uit was.

-- En misschien is 'ie idd ook wel:

[..]

Je kan altijd een verkoper vragen om info natuurlijk. Die hebben daar dan schijnbaar een 'in' in the markt, dus die weten eerder of iets compatible is, er überhaupt is, of wat je anders bestellen moet.
Ja, dat ie misschien pas vanaf de tab3 op de markt is had ik zelf ook al bedacht.
Bedankt voor het meezoeken.

Ik ga gewoon een ander model bestellen.
  zondag 22 mei 2016 @ 20:24:00 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162415107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:01 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

​Imax, Yi making 360-degree VR cameras for Google Jump

[..]

Hmm, nog een actioncam van Yi naast/na de Yi2?

Over dat laatste gesproken; de prijzen van de Yi2 zakken enorm, maar het lijkt er helaas wel op dat de accessoires NIET meegeleverd worden met de camera, maar net als bij de Yi2 los gekocht moeten worden.
Dit in tegenstelling tot wat eerder werd genoemd. Toch jammer.
Ik hoop dat het gewoon de internationale versie van de nieuw YI is maar dat zal dan wel niet.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik officiele behuizingen aardig goedkoop kunnen regelen; leek me toch de beste optie.
(ik las teveel problemen over waterdichtheid, vignetting etc. bij andere behuizingen)

Maar zoals Kenzi al zegt; ding is nog nergens écht verkrijgbaar dus dus allemaal pre-order* -> wat de gek ervoor geeft.
Over een paar maand is die behuizing voor een appel en een ei te krijgen en de camera zelf ook ruim onder de ¤200.

Maar ja; dan is de zomer al wel voorbij. :P

* Sowieso iets waar je nooit aan mee zou moeten doen. :N
Dat is dan ook wat ik ga doen; gewoon even wachten totdat hij goed beschikbaar is en ook al die omzet/opzetstukjes beschikbaar zijn :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162423997
Iemand ervaring met deze dingen?



ik know, china dingen kopen die met voedsel te maken hebben is een grote no-no maar die dingen zijn in NL ook gewoon te koop, en dan erbij vroeger zaten de spullen in nederland ook vol met weekmakers enzo en daar ben ik ook gewoon groot mee geworden.

ik heb ze iig samen met mijn zoontje uitgeprobeerd.

pi_162424337
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:56 schreef Puntje013 het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen?

[ afbeelding ]

ik know, china dingen kopen die met voedsel te maken hebben is een grote no-no maar die dingen zijn in NL ook gewoon te koop, en dan erbij vroeger zaten de spullen in nederland ook vol met weekmakers enzo en daar ben ik ook gewoon groot mee geworden.

ik heb ze iig samen met mijn zoontje uitgeprobeerd.

Hoeveel winst zit er in om ze uit China halen toz hier uit NL/ergens met some kind of credibility?
Zelf uitproberen, a la :|W . Maar met junior... :N
pi_162424657
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:07 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Hoeveel winst zit er in om ze uit China halen toz hier uit NL/ergens met some kind of credibility?
Zelf uitproberen, a la :|W . Maar met junior... :N
Die dingen worden hier verkocht voor 20 euro per 6.
En zoals ik al zei, ik ben ook groot geworden met het in mijn mond stoppen van allerlei zooi die vroeger ook vol zaten met weekmakers.

En voordat we ze hebben gebruikt zijn ze eerst 2 keer in de vaatwasser geweest om eventuele vervuiling tijdens fabricage eraf te wassen.
pi_162426347
Hebben jullie nog bepaalde dingen wat je graag wil zien / weten hoe het eraan toegaat bij een webshop / smartphone fabrikant? Stap zo het vliegtuig in naar China namelijk :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 23 mei 2016 @ 08:01:39 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162426722
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 06:19 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie nog bepaalde dingen wat je graag wil zien / weten hoe het eraan toegaat bij een webshop / smartphone fabrikant? Stap zo het vliegtuig in naar China namelijk :7
Fijne vlucht gewenst :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162426850
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 06:19 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie nog bepaalde dingen wat je graag wil zien / weten hoe het eraan toegaat bij een webshop / smartphone fabrikant? Stap zo het vliegtuig in naar China namelijk :7
Ben wel benieuwd naar de magazijnen/inpak afdeling van webshops.
Heb daar een bepaald beeld van en ben benieuwd of dat klopt.
pi_162427523
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de magazijnen/inpak afdeling van webshops.
Heb daar een bepaald beeld van en ben benieuwd of dat klopt.
Ik neem het mee, ben zelf ook wel benieuwd hoe het nou bij zo'n smartphone bedrijf gaat en of er gewoon alleen een kantoor is waarbij ze een concept telefoon van een ander bedrijf krijgen en simpelweg bepalen of ze die gaan verkopen of niet ,of dat ze echt een eigen R&D afdeling hebben.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_162430651
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt maar een enkele accessoire nodig om het compatible te maken met het inmiddels zo'n beetje 'universele' systeem van GoPro. Bij de Duitse buren is er wel vaker een hele accessoirebundel voor weinig. Hoef je alleen maar een adapter/case te hebben. Bij SJCAM in het begin had ik driedubbel dezelfde accessoires. Da's leuk, maar overkill. Mix 'n match yourself.
Heb ook zo'n accessoire bundel met vrijwel alles, maar past de Yi2 ook in de houder? Ik weet wel dat mn SJ4000 gewoon overal in alle GoPro dingen paste, wel zo handig.

Anders koop ik wel een Sj5000, de vorige beviel prima.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_162432884
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de magazijnen/inpak afdeling van webshops.
Heb daar een bepaald beeld van en ben benieuwd of dat klopt.
BG Webcare heeft hier een tijd terug foto's van gepost. Was heel interessant.

@Rene kijk onderweg uit het vliegtuig. Volgens TD is mijn pakje van 7 maart nog steeds onderweg |:(
pi_162434810
http://www.aliexpress.com(...)13010308.0.79.YNv0aP

Heb trouwens deze badboy besteld. Ben benieuwd, 6000lm is echt nice, maar dat zal ie wel nooit halen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_162435906
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)13010308.0.79.YNv0aP

Heb trouwens deze badboy besteld. Ben benieuwd, 6000lm is echt nice, maar dat zal ie wel nooit halen.
:') wat een gedrocht,
Krijg je wel sterke nekspieren van denk ik.
pi_162436218
https://forums.oneplus.ne(...)g-experience.447425/ VR-bril voor maar ¤6,90! Normaal zijn dat soort vr-brillen ¤20?
  maandag 23 mei 2016 @ 15:39:39 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162436685
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:17 schreef Quattroporte47 het volgende:
https://forums.oneplus.ne(...)g-experience.447425/ VR-bril voor maar ¤6,90! Normaal zijn dat soort vr-brillen ¤20?
Prima prijs inderdaad!
Eitje, bestelling kwam er direct door :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162438364
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef julius123 het volgende:

[..]

:') wat een gedrocht,
Krijg je wel sterke nekspieren van denk ik.
Ik draag hem toch in het donker dus niemand ziet het ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_162438722
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef RobertNL het volgende:
Prima prijs inderdaad!
Eitje, bestelling kwam er direct door :)
Jij wel. :(
  maandag 23 mei 2016 @ 17:30:17 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162439582
Al die butthurt comments daar nu... Ouch. :P

Ik heb de Mini Cardboard, Ling VR, Vrizzmo Volt Mk2 (Pools) en de Weebo3D (ook uit Polen) toch al. Krijg ook nog een Fiit VR 2B binnen (deze week?). Maar hey, ik had die Hyperloop ook best willen proberen. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 23 mei 2016 @ 18:14:23 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162440599
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Al die butthurt comments daar nu... Ouch. :P

Ik heb de Mini Cardboard, Ling VR, Vrizzmo Volt Mk2 (Pools) en de Weebo3D (ook uit Polen) toch al. Krijg ook nog een Fiit VR 2B binnen (deze week?). Maar hey, ik had die Hyperloop ook best willen proberen. :D
En wat is volgens jou de beste? Ik greep ook naast de Oneplus VR.
  maandag 23 mei 2016 @ 18:24:31 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162440773
De Vrizzmo heeft de beste angle of view, maar ook de grootste VR-misselijkheidsfsctor. De Cardboard is iets te basic en de Ling VR is ok-ish. De Weebo3D vind ik eigenlijk nog 't chillst. Simpel, licht en Cardboard-compatible (magneet button) met een aantrekkelijke prijs. De Fiit VR 2N scheen volgens een kritische reviewer (die haast alles afzeikt) de eerste redelijke keuze op de Chinese markt. Zag bij thuiskomst dat 'ie op 't postkantoor ligt, weet niet of ik (over)morgen er nog aan toe kom die op te halen...

Denk dat het met VR ook nog een best puntje is dat smartphones geinig zijn, maar de hard- en software nog aardig wat te wensen overlaten. Daarom zijn de eckte VR systemen zo duur, maar waarschijnlijk ook 't verschil makend.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162441432
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef shiznuts het volgende:
- lijst -
Geen ervaring met de Blitzwolf?
quote:
Denk dat het met VR ook nog een best puntje is dat smartphones geinig zijn, maar de hard- en software nog aardig wat te wensen overlaten. Daarom zijn de eckte VR systemen zo duur, maar waarschijnlijk ook 't verschil makend.
¤20-25 is niet heel veel geld voor een degelijke set (Blitzwolf met/zonder remote) maar gezien mijn ervaringen met de Cardboard ga ik dat niet uitgeven.
Heel snel uitgekeken op de mogelijkheden.

Maar voor ¤6.90 was het zeker leuk om wat beters te hebben dat een stuk karton.
Maar ja; sites die overbelast zijn/vastlopen...
  maandag 23 mei 2016 @ 19:03:11 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162441803
As mentioned, de Blitzwolf is een rebrand van een poorly made VR bril... Shinecon meen ik. Reddit raadt dan ook af van het kopen van zulke brilen. Tegen verzendkosten hoef je natuurlijk ook niet al teveel van de Loop te verwachten. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 23 mei 2016 @ 19:06:00 #75
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162441873
Ik wacht je ervaringen met de fiit even af. Heb daar ook wat leuke dingen over gelezen meen ik. Ik heb trouwens sowieso geen idee of zo'n ding de moeite en het geld waard is.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:06:48 #76
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_162441893
De GearVR (met Package Disabler zodat hij niet automatisch de Oculus-app opstart) is ook best een fijne Cardboard :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_162442529
Voor de geïnteresseerden, straks om 20:29 - 21:29 uur op RTLZ:

Z Doc: Het Internetfenomeen Alibaba
quote:
Documentaire over Jack Ma, de oprichter van China's eerste internetbedrijf 'Alibaba Group'. Een onmogelijke exercitie dacht men, maar inmiddels is hij eigenaar van een website met een miljardenomzet.
EDIT: jeuj, net tóch nog een Loop VR kunnen bestellen. *O*
Mijn telefoon is echter 4.7" dus te klein. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 23-05-2016 19:56:00 ]
pi_162444417
Hmm, paar keer geprobeerd ,maar elke keer op 't laatste moment out of stock :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 23 mei 2016 @ 20:45:04 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162444856
quote:
Item Sku Qty Subtotal
OnePlus Loop VR Headset 0302000801 1 0,00 ¤
Misschien doen ze een verschillende timeframes openen met elk 1000 stuks ofzo om meer mensen (die de e-mail later krijgen enzo ofzo) de kans te geven. Probeer het rond 21:30 nog eens: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162445122
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Misschien doen ze een verschillende timeframes openen met elk 1000 stuks ofzo om meer mensen (die de e-mail later krijgen enzo ofzo) de kans te geven. Probeer het rond 21:30 nog eens: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr .
Ik f5 me gek!
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 23 mei 2016 @ 21:52:22 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162447084
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef tokko1 het volgende:
Zag bij de buren van T.net een leuk item bij Tinydeal voorbij komen, de moeite van 't reposten waard ;)

https://s.taobao.com/sear(...)utf8&sort=renqi-desc

http://www.tinydeal.com/f(...)g-sofa-p-159060.html

[ afbeelding ]
well, it's gonna be booming now. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162447204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:47 schreef eddepetfokt het volgende:
Hm, binnenkort weer een Xiaomi gadget erbij...

http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-drohne/
Een drone??
  maandag 23 mei 2016 @ 22:01:08 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162447361
Neuh, alien cybernetics die ingevroren dode mensen een 2e leven geven.

_

en ff iets anders. Nadat MisterTao een beetje een domper is geworden (discountzone past geen korting meer toe, je betaalt volle mep en krijgt het daarna terug als het echt goedkoper was (maar wel service fee rekenen berekend aan de 'van'-prijs)... en balance een top-up geven niet meer via AliPay en via CC of bank gedoe) eens cssbuy een kans aan het geven. Tot nu toe loopt het prima (PayPal top-up, HD foto's van je item, bereid bij andere sites voor je te bestellen, ook chineesadres forwarding service). :)
*gaat het om

-- oh en monkey, iets voor je collectie? B-) iesch mooi (ook in carbon-look).


[ Bericht 38% gewijzigd door shiz op 23-05-2016 23:21:07 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162454165
Mooie bluetooth(?) speaker Shiz. Ben benieuwd naar je mini review.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 14:40:45 #86
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162462465
Iemand ervaring met fancy pokersetjes van onze vrienden in het midden-oosten? Wordt een keer tijd mijn blik waar de helft van de chips uit mist te vervangen ;)

Edit: laat maar, in China zijn ze nauwelijks of te duur te krijgen. On the other hand, op amazon heb je zeer leuke setjes voor een magere prijs :)

[ Bericht 24% gewijzigd door l0lownkill op 24-05-2016 14:48:28 ]
You can't be late if you don't show up.
pi_162463226
Ik moet een pakketje terug sturen naar een bepaald bedrijf (banggood), alleen ik kom er niet helemaal uit.

Op dit moment heb ik dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet er bij huisnummer komen te staan?
Zie spoiler voor de gegevens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door igi0n op 24-05-2016 15:13:45 ]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 18:54:18 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162469106
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:06 schreef igi0n het volgende:
Ik moet een pakketje terug sturen naar een bepaald bedrijf (banggood), alleen ik kom er niet helemaal uit.

Op dit moment heb ik dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet er bij huisnummer komen te staan?
Zie spoiler voor de gegevens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmz, je wil online frankeren? Zonder werkte het iig prima de vorige keer :P. Althans heb het adres gewoon zo op de doos gezet (ook in het Chinees overigens; voor de zekerheid).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162469198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:06 schreef igi0n het volgende:
Ik moet een pakketje terug sturen naar een bepaald bedrijf (banggood), alleen ik kom er niet helemaal uit.

Op dit moment heb ik dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet er bij huisnummer komen te staan?
Zie spoiler voor de gegevens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het eens in het webcare topic. Daar zit een Nederlandse medewerker van Banggood die je vast kan helpen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:20:17 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162471635
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
Iemand ervaring met fancy pokersetjes van onze vrienden in het midden-oosten? Wordt een keer tijd mijn blik waar de helft van de chips uit mist te vervangen

Misschien dat ze in Syrië in de aanbieding zijn. Of bedoel je het (verre) Oosten? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:59:26 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162472848
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
https://www.kickstarter.c(...)tirely-new-3g-ultra/
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:00:34 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162472894
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
https://www.kickstarter.c(...)tirely-new-3g-ultra/
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
Ah, dat ja. Iets met:
quote:
Thanks for backing Pebble 2, Time 2 + All-New Pebble Core by Pebble Technology.
:')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:09:41 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162473215
Waarom de 2 én Time 2? :P
Omdat twee polsen? :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162473790
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
https://www.kickstarter.c(...)tirely-new-3g-ultra/
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
Smaken verschillen, maar die Pebble 2 kan echt niet meer. Graag Motorola of Huawei design met e ink scherm.
Of als het echt moet de Time 2 ook in black-white e ink...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 21:30:43 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162473933
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:09 schreef shiznuts het volgende:
Waarom de 2 én Time 2? :P
Omdat twee polsen? :+
Mailtje is algemeen; alle 3 staan in de titel. Maar alle 3 is een beetje te gek natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Smaken verschillen, maar die Pebble 2 kan echt niet meer. Graag Motorola of Huawei design met e ink scherm.
Pebble is wat mij betreft nog steeds een van de betere horloges. Verwacht overigens ook wel een upgrade van de round binnenkort. Niet dat Android Wear niet bevalt (gebruik ik nu) maar toch mis ik daar de batterijduur van de Pebble.

Er was toen ook eens een Chinees (Weloop) die een Epaper display had. Maar verder uit China ook niets meer gezien. Ook de Wear watches uit China komen nog niet echt op gang (terwijl MTK de chip er toch voor heeft).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162474768
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
al-Kei goede aanbieding.

ff off-topic... maar wel interessant. Als je van de smartwatches bent... Pebble's back!
https://www.kickstarter.c(...)tirely-new-3g-ultra/
e-paper display en 10 dagen standby, ook een tracker/mediaplayer/hackable wearable. Worth checking out.
Ach. Wat nou maar eens op die Mi Smartwatch. 8-)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:13:18 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162475399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mailtje is algemeen; alle 3 staan in de titel. Maar alle 3 is een beetje te gek natuurlijk.

[..]

Pebble is wat mij betreft nog steeds een van de betere horloges. Verwacht overigens ook wel een upgrade van de round binnenkort. Niet dat Android Wear niet bevalt (gebruik ik nu) maar toch mis ik daar de batterijduur van de Pebble.

Er was toen ook eens een Chinees (Weloop) die een Epaper display had. Maar verder uit China ook niets meer gezien. Ook de Wear watches uit China komen nog niet echt op gang (terwijl MTK de chip er toch voor heeft).
Mensen met een Pebble zijn er idd eigenlijk altijd erg te spreken over. Ik vond het zo'n beetje elke keer opladen een beetje mweh. Ook afleesbaarheid. Dit jaar de Moto360 en G Watch R niet omgehad meer (ben wel blij met m'n Casio, toch beetje gadget, analoog, maar toch een displaytje erin verwerkt en solar charged & wereldtijdontvangst, maar ja, daar ga je geen Whatsapp-update op kunnen lezen :P ). Helaas wordt er hier en daar, en ook door Apple hoor, vol ingezet op hoekige displays i.p.v. ronde. Denk dat het bij e-paper misschien ook wel lastiger is; geen idee. Gelimiteerde resolutie? Uiteindelijk is text weergeven idealer in hoekige paginavorm. 't Meest efficiënt, maar idd niet de mooiste oplossing als horloge zelf.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ach. Wat nou maar eens op die Mi Smartwatch. 8-)
Mooie push back on-topic. B-) Nicely done.
Dat is wel meer een fitnesstracker die dan een displaytje heeft: een smartband, not a smartwatch.
Maar uiteraard ook wel benieuwd naar! Morgen 25.5 (toch?) nieuwe aankondigingen, drone, smartband misschien??
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:33:51 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162476350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mensen met een Pebble zijn er idd eigenlijk altijd erg te spreken over. Ik vond het zo'n beetje elke keer opladen een beetje mweh. Ook afleesbaarheid. Dit jaar de Moto360 en G Watch R niet omgehad meer (ben wel blij met m'n Casio, toch beetje gadget, analoog, maar toch een displaytje erin verwerkt en solar charged & wereldtijdontvangst, maar ja, daar ga je geen Whatsapp-update op kunnen lezen :P ). Helaas wordt er hier en daar, en ook door Apple hoor, vol ingezet op hoekige displays i.p.v. ronde. Denk dat het bij e-paper misschien ook wel lastiger is; geen idee. Gelimiteerde resolutie? Uiteindelijk is text weergeven idealer in hoekige paginavorm. 't Meest efficiënt, maar idd niet de mooiste oplossing als horloge zelf.

[..]

Mooie push back on-topic. B-) Nicely done.
Dat is wel meer een fitnesstracker die dan een displaytje heeft: een smartband, not a smartwatch.
Maar uiteraard ook wel benieuwd naar! Morgen 25.5 (toch?) nieuwe aankondigingen, drone, smartband misschien??
Event is voor de drone; live te volgen via de site van ibuygou zag ik al :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 25 mei 2016 @ 00:30:39 #99
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162479800
Klein vraagje : zou ik alle (nog relevante) powerbanks uit De grote powerbank test een keer herhalen met de nieuwe meters?
Kan ze allemaal hertesten, op de Cager na, die is zoek })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162481483
quote:
12s.gif Op woensdag 25 mei 2016 00:30 schreef dodge_911 het volgende:
Klein vraagje : zou ik alle (nog relevante) powerbanks uit De grote powerbank test een keer herhalen met de nieuwe meters?
Kan ze allemaal hertesten, op de Cager na, die is zoek })
Balen , ik wou net de nieuwe resultaten van die Cager weten :P


Maar serieus, denk je dat de conclusies anders kunnen zijn? Zo ja, dan is een nieuwe test wel zinvol. ^O^


Nog wat anders. Ik wacht al 3,5 maand op een pakketje van Tinydeal. Ze willen niks voor me doen en komen alleen maar met de standaard opmerkingen (vraag na bij het postkantoor, wacht nog een paar dagen). Afijn je kent het wel. Gisteren dus maar een geschil aangemaakt. Meteen reactie terug dat ze 100% refund willen geven...in punten.
Bem ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb al zoveel moeite moeten doen dat ik eigenlijk niets meer bij Tinydeal wil bestellen. En ik baal eigenlijk het meest dat ze pas wat doen als je Paypal inschakelt. Als ik toevallig met Ideal had betaald had ik zowiezo kunnen fluiten naar een oplossing.
Wat is jullie ervaring met TD bij dit soort gevallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 25-05-2016 08:23:17 ]
pi_162481867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 08:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]
Nog wat anders. Ik wacht al 3,5 maand op een pakketje van Tinydeal. Ze willen niks voor me doen en komen alleen maar met de standaard opmerkingen (vraag na bij het postkantoor, wacht nog een paar dagen). Afijn je kent het wel. Gisteren dus maar een geschil aangemaakt. Meteen reactie terug dat ze 100% refund willen geven...in punten.
Bem ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb al zoveel moeite moeten doen dat ik eigenlijk niets meer bij Tinydeal wil bestellen. En ik baal eigenlijk het meest dat ze pas wat doen als je Paypal inschakelt. Als ik toevallig met Ideal had betaald had ik zowiezo kunnen fluiten naar een oplossing.
Wat is jullie ervaring met TD bij dit soort gevallen?
Komt wel in orde ;) mijn communicatie met TD ging altijd goed (niet dat ik dat zoveel nodig had natuurlijk...)
Gewoon niet accepteren dat je dat in punten teruggkrijgt, dat je maar een mogelijkheid ziet en dat is een terugbetaling via paypal / ideal
  woensdag 25 mei 2016 @ 09:23:33 #102
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162482419
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 20:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Misschien dat ze in Syrië in de aanbieding zijn. Of bedoel je het (verre) Oosten? ;)
Uiteraard :@
You can't be late if you don't show up.
pi_162482916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 08:50 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Komt wel in orde ;) mijn communicatie met TD ging altijd goed (niet dat ik dat zoveel nodig had natuurlijk...)
Gewoon niet accepteren dat je dat in punten teruggkrijgt, dat je maar een mogelijkheid ziet en dat is een terugbetaling via paypal / ideal
Ik kreeg steeds hetzelfde mailtje terug met alleen het aantal dagen dat ik nog langer moest wachten aangepast :P
Ik koop bijna alles bij BG en via AE en daar zijn probleempjes met een item altijd snel en goed opgelost.
Waarbij ik moet aangeven dat ik bijna alleen maar prullaria van een paar $ koop.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 25-05-2016 12:17:11 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:01:50 #104
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_162484282
Leuk, dat afleveren bij het postkantoor... Vroeg me af waar een pakketje van eBay bleef, maar gelukkig zat er een track and trace nummer bij. Geef ik het in, blijkt het pakketje al een week bij het lokale postagentschap te liggen... Geen melding van gekregen dus, het is dat ik het me afvroeg... }:|
Don't let my username fool you...
pi_162485654
Ik heb week of 5 geleden ook 2 dingen via aliexpress besteld.
1 al 2 weken binnen ( paste door brievenbus )
1 nog niet binnen ( past niet door brievenbus )

Zou het kunnen dat dat wel al op postkantoor ligt maar dus geen brief heb gehad dat het binnen is?
pi_162487197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Mooie push back on-topic. B-) Nicely done.
Dat is wel meer een fitnesstracker die dan een displaytje heeft: een smartband, not a smartwatch.
Maar uiteraard ook wel benieuwd naar! Morgen 25.5 (toch?) nieuwe aankondigingen, drone, smartband misschien??
Geen idee, echt veel bekend is er nog niet. Ik hoop zó op een stylish ontwerp met Android watch _O_ Ben je niet in de war met de Mi Band 2? Ik bedoek dé Mi Watch (8>

[ Bericht 14% gewijzigd door davedavy op 25-05-2016 13:07:07 ]
pi_162491370
http://sale.aliexpress.co(...)allenge_snsstage.htm

Welke Fokker gaat AliExpress blogger worden? :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 25 mei 2016 @ 16:03:28 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162491527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 08:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Balen , ik wou net de nieuwe resultaten van die Cager weten :P

Maar serieus, denk je dat de conclusies anders kunnen zijn? Zo ja, dan is een nieuwe test wel zinvol. ^O^

Nog wat anders. Ik wacht al 3,5 maand op een pakketje van Tinydeal. Ze willen niks voor me doen en komen alleen maar met de standaard opmerkingen (vraag na bij het postkantoor, wacht nog een paar dagen). Afijn je kent het wel. Gisteren dus maar een geschil aangemaakt. Meteen reactie terug dat ze 100% refund willen geven...in punten.
Bem ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb al zoveel moeite moeten doen dat ik eigenlijk niets meer bij Tinydeal wil bestellen. En ik baal eigenlijk het meest dat ze pas wat doen als je Paypal inschakelt. Als ik toevallig met Ideal had betaald had ik zowiezo kunnen fluiten naar een oplossing.
Wat is jullie ervaring met TD bij dit soort gevallen?
Claim doorzetten doe ik dan; ze heben ruim de tijd gehad en kansen. Dan is het gewoon over, erg vervelend is het wel.

Direct ook de reden dat ik niet met Ideal betaal.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb week of 5 geleden ook 2 dingen via aliexpress besteld.
1 al 2 weken binnen ( paste door brievenbus )
1 nog niet binnen ( past niet door brievenbus )

Zou het kunnen dat dat wel al op postkantoor ligt maar dus geen brief heb gehad dat het binnen is?
Geen traceercode gehad? En anders inderdaad een keer langs gaan of het er is.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Geen idee, echt veel bekend is er nog niet. Ik hoop zó op een stylish ontwerp met Android watch _O_ Ben je niet in de war met de Mi Band 2? Ik bedoek dé Mi Watch (8>
Hmz, ben benieuwd naar de nieuwe Mi Watch; alles staat of valt wat mij betreft met een internationale versie. Een versie met alleen Chinese software gaat hem niet worden :P.

Overigens ook weer iets tofs besteld; maar daarover hopelijk volgende week meer... :D

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 25-05-2016 16:10:20 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162492229
Hier de gegevens van de nieuwe Mi drone

http://en.miui.com/thread-285322-1-1.html

Ik hou het wel bij mijn drones van 10-20 euro :), maar het ziet er prachtig.

Er schijnt ook een Mijia Led light onthuld te zijn maar daar kan ik even niets van terugvinden.

[ Bericht 16% gewijzigd door eddepetfokt op 25-05-2016 16:46:07 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:12:29 #110
209721 Downstar
Moeimaker
pi_162492949
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, alien cybernetics die ingevroren dode mensen een 2e leven geven.

_

en ff iets anders. Nadat MisterTao een beetje een domper is geworden (discountzone past geen korting meer toe, je betaalt volle mep en krijgt het daarna terug als het echt goedkoper was (maar wel service fee rekenen berekend aan de 'van'-prijs)... en balance een top-up geven niet meer via AliPay en via CC of bank gedoe) eens cssbuy een kans aan het geven. Tot nu toe loopt het prima (PayPal top-up, HD foto's van je item, bereid bij andere sites voor je te bestellen, ook chineesadres forwarding service). :)
[ afbeelding ]*gaat het om

-- oh en monkey, iets voor je collectie? B-) iesch mooi (ook in carbon-look).
[ afbeelding ]
Mooie mesjes weer. Jammer dat carbon gelijk weer 3$ duurder is en >20$ is.
Nog niet gek, maar fasttech lijkt de prijzen wel steeds wat hoger te gooien heb ik het idee.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:13:28 #111
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162492968
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef shiznuts het volgende:

-- oh en monkey, iets voor je collectie? B-) iesch mooi (ook in carbon-look).
[ afbeelding ]
De onnozele messencollectie staat op een laag pitje. Zoals wel meer collecties doen na een tijdje. Hout is wel tof maar als je hem 1 keer laat glippen is ie verpest en hout geeft slechte grip :P Ik vind de vorm ook niet heel mooi, gelukkig maar.

Ik heb nog wel een porno plaatje voor jou, de vsd3 nieuwe versie _O_ Jaloers ~O>

De bouwkwaliteit maakt de vsd een beetje kut maar dat is nu echt goed opgelost. De kabel is dikker, soepeler en beter, alle onderdeeltjes zijn van een soort zwart rubber en een platte stekker. Samen met de aliexpress schuimdoppen een toppertje. Smokey grey is ook mooi, alle onderdeeltjes zijn te zien zonder teveel hoorapparaat effect :7

Een hoop mensen kijken mij vreemd aan door mijn oordoppen. Niet veel mensen lopen met dat soort "behind the ear" dingen rond volgens mij. Of ik heb gewoon een rare kop _O-

pi_162493460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:03 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, ben benieuwd naar de nieuwe Mi Watch; alles staat of valt wat mij betreft met een internationale versie. Een versie met alleen Chinese software gaat hem niet worden :P.
Maakt toch niets uit? Net als hun telefoons is een Android watch ook gewoon te flashen met andere ROMs (8>
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:42:42 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162493565
Leuk Shiz, zit ik toch weer bij fasttech te kijken bij de messenafdeling :') Ganzo heeft nu Spyderco ontwerpen gejat en die zijn zo fijn op met 1 vinger te openen door dat grote oog. Spyderco prijzen zijn echt ontzettend waardeloos hoog in Nederland, zelfs hun China-lijn van 60+ euro dat kwalitatief een 15 euro China mes is. In Amerika kost dat 30 dollar.

Ik voel een aankoop komen :Y)

  woensdag 25 mei 2016 @ 17:49:58 #114
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162493694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk Shiz, zit ik toch weer bij fasttech te kijken bij de messenafdeling :') Ganzo heeft nu Spyderco ontwerpen gejat en die zijn zo fijn op met 1 vinger te openen door dat grote oog. Spyderco prijzen zijn echt ontzettend waardeloos hoog in Nederland, zelfs hun China-lijn van 60+ euro dat kwalitatief een 15 euro China mes is. In Amerika kost dat 30 dollar.

Ik voel een aankoop komen :Y)

[ afbeelding ]
Als je 'n goedkope Spyderco wil, kan ik je de Byrd Cara Cara met G10 handles wel aanraden.
Budgetmerk van Spyderco, best wel een nice mes, gebruik het al 4 jaar naar alle tevredenheid.
Is wel wat 'fijner' dan de Ganzo's die ik heb, dat zijn echt brute messen.
En geen directe ripoff met dat ronde gat, maar een kommavormig gat ;)

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik ook al heb zitten lonken naar die nieuwe lichting Ganzo's bij FastTech ;)
De bovenste is dus gelijk aan mijn Cara Cara, maar dan met rond gat :)




[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 25-05-2016 18:01:44 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162494884
ik heb de nieuwe Xiaomi oordoppen binnen :0


komt goed geluid uit! minder bass als in-ear headphones.

ook leuk om te zien dat de handleiding eindelijk in het engels is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:27:20 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162495837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef julius123 het volgende:
ik heb de nieuwe Xiaomi oordoppen binnen :0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt goed geluid uit! minder bass als in-ear headphones.

ook leuk om te zien dat de handleiding eindelijk in het engels is.
[ afbeelding ]
Snel of niet? Wanneer had je ze besteld.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162495876
Ik lijk weer eens iets bedacht te hebben wat niet bestaat, ik kan 't met geen mogelijkheid vinden. Wat doe je dan? Je vraagt 't je matties van 't Chinese Webshop topic.

Mijn zoon van bijna 3 wil elke avond z'n schemerlampje nog aanhouden als hij naar bed gaat. Aan 't einde van de avond lopen wij dan binnen om 't lampje uit te doen.

Nu zoek ik dus eigenlijk 'n lampje met 'n timerfunctie, dus je drukt op 't knopje om 'm aan te maken en na laten we zeggen 'n kwartier gaat 't lampje weer uit. Valt zoiets te vinden/maken veilig genoeg voor bij 'n jongeman van bijna 3 aan bed? En 't liefst niet te duur (en dus waarschijnlijk uit China)?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_162495897
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Snel of niet? Wanneer had je ze besteld.
ja erg snel!
vorige week woensdag besteld bij ibuygou
pi_162496651
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik lijk weer eens iets bedacht te hebben wat niet bestaat, ik kan 't met geen mogelijkheid vinden. Wat doe je dan? Je vraagt 't je matties van 't Chinese Webshop topic.

Mijn zoon van bijna 3 wil elke avond z'n schemerlampje nog aanhouden als hij naar bed gaat. Aan 't einde van de avond lopen wij dan binnen om 't lampje uit te doen.

Nu zoek ik dus eigenlijk 'n lampje met 'n timerfunctie, dus je drukt op 't knopje om 'm aan te maken en na laten we zeggen 'n kwartier gaat 't lampje weer uit. Valt zoiets te vinden/maken veilig genoeg voor bij 'n jongeman van bijna 3 aan bed? En 't liefst niet te duur (en dus waarschijnlijk uit China)?
Als hij elke avond rond dezelfde tijd naar bed gaat is een eenvoudige schakelklok voor in het stopcontact toch de makkelijkste oplossing lijkt mij?
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:01:55 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162496726
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik lijk weer eens iets bedacht te hebben wat niet bestaat, ik kan 't met geen mogelijkheid vinden. Wat doe je dan? Je vraagt 't je matties van 't Chinese Webshop topic.

Mijn zoon van bijna 3 wil elke avond z'n schemerlampje nog aanhouden als hij naar bed gaat. Aan 't einde van de avond lopen wij dan binnen om 't lampje uit te doen.

Nu zoek ik dus eigenlijk 'n lampje met 'n timerfunctie, dus je drukt op 't knopje om 'm aan te maken en na laten we zeggen 'n kwartier gaat 't lampje weer uit. Valt zoiets te vinden/maken veilig genoeg voor bij 'n jongeman van bijna 3 aan bed? En 't liefst niet te duur (en dus waarschijnlijk uit China)?
http://www.amazon.com/gp/(...)de=as2&tag=bapi05-20
Zoiets dus :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162496854
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Als hij elke avond rond dezelfde tijd naar bed gaat is een eenvoudige schakelklok voor in het stopcontact toch de makkelijkste oplossing lijkt mij?
Yep, schakelklokje van een paar euro bij de Action of Ikea of led lampje met afstandbediening...ook maar paar euro in chinese webshop
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:25:50 #123
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162497528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik lijk weer eens iets bedacht te hebben wat niet bestaat, ik kan 't met geen mogelijkheid vinden. Wat doe je dan? Je vraagt 't je matties van 't Chinese Webshop topic.

Mijn zoon van bijna 3 wil elke avond z'n schemerlampje nog aanhouden als hij naar bed gaat. Aan 't einde van de avond lopen wij dan binnen om 't lampje uit te doen.

Nu zoek ik dus eigenlijk 'n lampje met 'n timerfunctie, dus je drukt op 't knopje om 'm aan te maken en na laten we zeggen 'n kwartier gaat 't lampje weer uit. Valt zoiets te vinden/maken veilig genoeg voor bij 'n jongeman van bijna 3 aan bed? En 't liefst niet te duur (en dus waarschijnlijk uit China)?
Milight bulb geen optie?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162497981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik lijk weer eens iets bedacht te hebben wat niet bestaat, ik kan 't met geen mogelijkheid vinden. Wat doe je dan? Je vraagt 't je matties van 't Chinese Webshop topic.

Mijn zoon van bijna 3 wil elke avond z'n schemerlampje nog aanhouden als hij naar bed gaat. Aan 't einde van de avond lopen wij dan binnen om 't lampje uit te doen.

Nu zoek ik dus eigenlijk 'n lampje met 'n timerfunctie, dus je drukt op 't knopje om 'm aan te maken en na laten we zeggen 'n kwartier gaat 't lampje weer uit. Valt zoiets te vinden/maken veilig genoeg voor bij 'n jongeman van bijna 3 aan bed? En 't liefst niet te duur (en dus waarschijnlijk uit China)?
Die bestaan wel hoor, in veel varianten ook.
Deze zag ik laatst nog langskomen. Gaat na 60 minuten vanzelf uit, en kan als nachtlampje maar ook leeslampje gebruikt worden. http://www.jutenjuul.nl/s(...)blauw--met-2-standen
pi_162498810
Dank voor de reacties, even snel: 'n tijdklok is niet echt 'n optie. Als ie wakker wordt en 't lampje weer aan wil doen, werkt dat niet. Ik wil die "paniek" juist voorkomen :)

@RobertNL da's op batterijen, ik heb 't liever op lichtnet. Sinds de kinderen vliegen er hier al tig batterijen doorheen :{

@SnoepTomaatje super! Zoiets inderdaad, lijkt op lichtnet te werken. Toch? Nu nog eens kijken of ik 't ergens nog iets goedkoper kan krijgen :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:04:48 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162498844
Er was zo'n vogellampje... Uhm, mobiel niet echt handig zoeken, ik zal straks bij thuiskomst ff kijken.

-- This one came to mind:

As seen on: https://world.tmall.com/item/44758808541.htm & http://www.tomtop.com/lix(...)ctivity-l0961bl.html / http://www.banggood.com/R(...)Light-p-1039517.html .
Geloof alleen niet dat 'ie op een timer gaat idd...
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Geen idee, echt veel bekend is er nog niet. Ik hoop zó op een stylish ontwerp met Android watch _O_ Ben je niet in de war met de Mi Band 2? Ik bedoek dé Mi Watch (8>
Ach so. Also also. :D Die info moet aan me voorbij zijn gegaan. :o Humm... :Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:39 schreef eddepetfokt het volgende:
Hier de gegevens van de nieuwe Mi drone

http://en.miui.com/thread-285322-1-1.html

Ik hou het wel bij mijn drones van 10-20 euro :), maar het ziet er prachtig.

Er schijnt ook een Mijia Led light onthuld te zijn maar daar kan ik even niets van terugvinden.

Zal wel uitkomen op zo'n 599 retailers-prijs. Netjes voor een Phantom-attaquée en natuurlijk wel Xiaomi-geliktheid i.p.v. messing around met een Cheerson / Quanum. Ff afwachten op de beeldkwaliteit en stabiliteit natuurlijk. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De onnozele messencollectie staat op een laag pitje. Zoals wel meer collecties doen na een tijdje. Hout is wel tof maar als je hem 1 keer laat glippen is ie verpest en hout geeft slechte grip :P Ik vind de vorm ook niet heel mooi, gelukkig maar.

Ik heb nog wel een porno plaatje voor jou, de vsd3 nieuwe versie _O_ Jaloers ~O>

De bouwkwaliteit maakt de vsd een beetje kut maar dat is nu echt goed opgelost. De kabel is dikker, soepeler en beter, alle onderdeeltjes zijn van een soort zwart rubber en een platte stekker. Samen met de aliexpress schuimdoppen een toppertje. Smokey grey is ook mooi, alle onderdeeltjes zijn te zien zonder teveel hoorapparaat effect :7

Een hoop mensen kijken mij vreemd aan door mijn oordoppen. Niet veel mensen lopen met dat soort "behind the ear" dingen rond volgens mij. Of ik heb gewoon een rare kop _O-

[ afbeelding ]
Oh dang. Vet jelly idd. :P :o _O_ Was er nog een special plice erugguns? O-)
Ja, ik denk dat mensen denken dat je security bent ofzo... terrorist kan natuurlijk ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk Shiz, zit ik toch weer bij fasttech te kijken bij de messenafdeling :') Ganzo heeft nu Spyderco ontwerpen gejat en die zijn zo fijn op met 1 vinger te openen door dat grote oog. Spyderco prijzen zijn echt ontzettend waardeloos hoog in Nederland, zelfs hun China-lijn van 60+ euro dat kwalitatief een 15 euro China mes is. In Amerika kost dat 30 dollar.

Ik voel een aankoop komen :Y)

[ afbeelding ]
}) c_/
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef julius123 het volgende:
ik heb de nieuwe Xiaomi oordoppen binnen :0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt goed geluid uit! minder bass als in-ear headphones.

ook leuk om te zien dat de handleiding eindelijk in het engels is.
[ afbeelding ]
Weet niet of ik die nu ergens besteld had of niet. :P Ook wel benieuwd naar zoiets. :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 25-05-2016 22:00:53 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:20:26 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162499346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dank voor de reacties, even snel: 'n tijdklok is niet echt 'n optie. Als ie wakker wordt en 't lampje weer aan wil doen, werkt dat niet. Ik wil die "paniek" juist voorkomen :)

@RobertNL da's op batterijen, ik heb 't liever op lichtnet. Sinds de kinderen vliegen er hier al tig batterijen doorheen :{

@SnoepTomaatje super! Zoiets inderdaad, lijkt op lichtnet te werken. Toch? Nu nog eens kijken of ik 't ergens nog iets goedkoper kan krijgen :Y
Accu, maar via USB oplaadbaar.

https://m.aliexpress.com/item-desc/32670249904.html
pi_162502200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel uitkomen op zo'n 599 retailers-prijs. Netjes voor een Phantom-attaquée en natuurlijk wel Xiaomi-geliktheid i.p.v. messing around met een Cheerson / Quanum. Ff afwachten op de beeldkwaliteit en stabiliteit natuurlijk. :Y
Banggood heeft 'm voor ¤365.20 / ¤456.50 staan met ¤11.09 shipping.
Dat maakt inclusief invoerkosten zo'n ¤590, da's niet zo gek veel minder dan een instap DJI.

En geloof me; deze gaat echt niet vergelijkbaar zijn met een DJI Phantom 3 4K of Phantom 4.
Dat is al aan het vlieggedrag te zien.
pi_162507968
Ik ben op zoek naar drie kabeltjes:

- Micro USB (Samsung Galaxy S6) 1 meter kabel.
- http://www.banggood.com/O(...)Phones-p-934329.html
- http://www.banggood.com/R(...)Meizu-p-1008135.html
- http://www.aliexpress.com(...)3fe1a85f98&af=178641

- Micro USB (Samsung Galaxy S6) 0.2 tot 0.3 meter kabel.
- (http://www.banggood.com/B(...)Plug-p-1010839.html)

- Lightning (iPhone 6) 0.2 tot 0.3 meter kabel.
- http://www.miniinthebox.c(...)&utm_campaign=178641

-
Waar zijn die uitslagen van kabelmetingen? Welke zijn hiervan goede kabeltjes, of zijn er nog goede alternatieven?
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:33:41 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162511497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Banggood heeft 'm voor ¤365.20 / ¤456.50 staan met ¤11.09 shipping.
Dat maakt inclusief invoerkosten zo'n ¤590, da's niet zo gek veel minder dan een instap DJI.

En geloof me; deze gaat echt niet vergelijkbaar zijn met een DJI Phantom 3 4K of Phantom 4.
Dat is al aan het vlieggedrag te zien.
Toch wel benieuwd of het iets is, we gaan het wel zien in de reviews straks :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:19:47 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162518604
Prima aanbieding; Xiaomi 10K voor 11 euro incl cover.
https://nl.pepper.com/aan(...)r1162-gearbest-23482
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162519881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen traceercode gehad? En anders inderdaad een keer langs gaan of het er is.

Wel code via aliexpress gehad, daar geeft hij aan dat het 29 april hong kong verlaten heeft alleen meer staat er niet.

morgen misschien toch maar eens langs gaan
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:59:06 #134
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162521121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 08:36 schreef De-Hamster het volgende:
Waar zijn die uitslagen van kabelmetingen? Welke zijn hiervan goede kabeltjes, of zijn er nog goede alternatieven?
Check m'n sig. Van die die jij linkt heb ik er geen getest.
Daar staat trouwens ook 'n review van de nieuwe BlitzWolf QC3.0 lader, mét coupon ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162521279
Ik dacht een dashcampje te kopen om zo bij een ongeluk in het buitenland tenminste iets te hebben, blijkt het in heel veel landen geeneens te mogen :') In Duitsland is het alleen toegestaan voor toeristische opnamen en is het niet te gebruiken in geval van een ongeluk, de privacy weegt namelijk zwaarder aldus een Duitse rechter 8)7 En Shiz zal er ook wel geen hebben, in Oostenrijk riskeer je een 10.000 euro boete om zo'n ding aan te hebben 8)7
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:11:17 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162523995
Niks is leuk in Oostenrijk (anders was ik al met een DJI Phantom onderweg). ;( Verstehen keinen Spaß, weißt.
Ik denk dat ik naar mala ga.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162524305
Man darf nichts, und der Rest ist verboten ;)
pi_162525698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:19 schreef RobertNL het volgende:
Prima aanbieding; Xiaomi 10K voor 11 euro incl cover.
https://nl.pepper.com/aan(...)r1162-gearbest-23482
Gearbest vanuit China...daar trap ik niet meer in :W . Dan maar een paar euro meer bij BG.
  donderdag 26 mei 2016 @ 21:19:41 #139
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162526100
Ik heb weer 'n nieuw speeltje binnen :


Je kan er dit mee :)

onder andere :D

En voor 'n keer geen Chinglish manual, hoewel het wel gewoon van AliExpress komt...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162532536
quote:
12s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:59 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Check m'n sig. Van die die jij linkt heb ik er geen getest.
Daar staat trouwens ook 'n review van de nieuwe BlitzWolf QC3.0 lader, mét coupon ;)
Thanks voor de link,

Vooral je spreadsheet is erg handig!

- Uplink 0,5m Premium Meshed - Komt als beste <0.5m kabel eruit, maar kan ik nergens vinden?
- Anker 30 cm is een goede tweede. http://www.amazon.com/dp/(...)ativeASIN=B012VRS178
- Aukey, ook via Amazon.
Helaas stuurt Amazon niks naar Nederland. En op eBay vind ik ook geen betrouwbare partners die het wel naar Nederland sturen.

Weet jij welke goede korte kabeltjes wél naar nederland leveren? Ik vind voor beide kabeltjes 5/6 euro wel de max.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:25:58 #141
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162533229
quote:
12s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:19 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb weer 'n nieuw speeltje binnen :
[ afbeelding ]

Je kan er dit mee :)
[ afbeelding ]
onder andere :D

En voor 'n keer geen Chinglish manual, hoewel het wel gewoon van AliExpress komt...
Altijd handig zo'n draagbare verwarming :P
pi_162534682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 08:30 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Thanks voor de link,

Vooral je spreadsheet is erg handig!

- Uplink 0,5m Premium Meshed - Komt als beste <0.5m kabel eruit, maar kan ik nergens vinden?
- Anker 30 cm is een goede tweede. http://www.amazon.com/dp/(...)ativeASIN=B012VRS178
- Aukey, ook via Amazon.
Helaas stuurt Amazon niks naar Nederland. En op eBay vind ik ook geen betrouwbare partners die het wel naar Nederland sturen.

Weet jij welke goede korte kabeltjes wél naar nederland leveren? Ik vind voor beide kabeltjes 5/6 euro wel de max.
Amazon Duitsland stuurt gewoon naar Nederland hoor.
https://www.amazon.de/dp/B00TALGDX8/
pi_162535811
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:49 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Amazon Duitsland stuurt gewoon naar Nederland hoor.
https://www.amazon.de/dp/B00TALGDX8/
Ligt ook aan de zaak natuurlijk :) Aukey stuurt idd (goedkoop) naar NL, al vaker spulletjes van af gehaald :Y Maar de kabeltjes zijn vaak op AE Aukey shop goedkoper te vinden.
pi_162537132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 08:30 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Thanks voor de link,

Vooral je spreadsheet is erg handig!

- Uplink 0,5m Premium Meshed - Komt als beste <0.5m kabel eruit, maar kan ik nergens vinden?
- Anker 30 cm is een goede tweede. http://www.amazon.com/dp/(...)ativeASIN=B012VRS178
- Aukey, ook via Amazon.
Helaas stuurt Amazon niks naar Nederland. En op eBay vind ik ook geen betrouwbare partners die het wel naar Nederland sturen.

Weet jij welke goede korte kabeltjes wél naar nederland leveren? Ik vind voor beide kabeltjes 5/6 euro wel de max.
Tronsmart kabels zijn goed (zelfde als Aukey) en in verschillende maten te krijgen.
Hier bijv. een set met verschillende lengtes. http://www.geekbuying.com(...)3-1-1-8M-354027.html

Hier nog een leuk setje van 5 stuks Mageek (ook zelfde als Tronsmart)
http://s.aliexpress.com/N3amEvaE

Die Tronsmart kabels worden volgens mij onder verschillende namen verkocht, bv Aukey, Mageek, YCCteam, iEC, COM-PAD,Gold). Ze zijn iig optisch gelijk en worden in vergelijkbare verpakkingen verkocht.
En volgens mij komen sommige Anker kabels ook uit diezelfde fabriek. http://s.aliexpress.com/NrAFNzM7 deze kabels zijn iig optisch gelijk aan Tronsmart.

Alleen een test kan dit 100% bevestigen natuurlijk...


Off topic
Heel iets anders:
Disney heeft een nieuw park gebouwd in Shanghai en zich een beetje vergist in het gedrag (mooi gezegd cultuurverschil) van de chinezen. Vertrappen van de net aangelegde plantenperken, voordringen, schreeuwen, spugen en zelfs prullenbakken als wc gebruiken.
http://www.themeparktouri(...)/shanghai-disneyland

Voor de mede fokkers hier die in China wonen of er vaak komen. Is dit overdreven of herkennen jullie dit wel?

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 27-05-2016 18:52:42 ]
  vrijdag 27 mei 2016 @ 20:15:25 #145
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162549970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:19 schreef RobertNL het volgende:
Prima aanbieding; Xiaomi 10K voor 11 euro incl cover.
https://nl.pepper.com/aan(...)r1162-gearbest-23482
Ik vind deze gozer toch iets wijzer klinken :P

  vrijdag 27 mei 2016 @ 20:25:55 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162550214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik vind deze gozer toch iets wijzer klinken :P

[ afbeelding ]
Hehe, tja denk ik meld het hier toch even.

Maar ben stommer dan een ezel want heb alweer een order open staan bij Gearbest; maar daar komen we wel even op terug als ik het product ooit binnen krijg :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:33 schreef eddepetfokt het volgende:
Off topic
Heel iets anders:
Disney heeft een nieuw park gebouwd in Shanghai en zich een beetje vergist in het gedrag (mooi gezegd cultuurverschil) van de chinezen. Vertrappen van de net aangelegde plantenperken, voordringen, schreeuwen, spugen en zelfs prullenbakken als wc gebruiken.
http://www.themeparktouri(...)/shanghai-disneyland

Voor de mede fokkers hier die in China wonen of er vaak komen. Is dit overdreven of herkennen jullie dit wel?
Dat zou zo kunnen; hier in de buurt stonden ze ook in de tuinen bij mensen..
Ach goed; het werkt daar gewoon een beetje anders, gewoon lekker laten gaan die mensen _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162550888
Sinds lang weer wat gekocht bij Gearbest, krijg je een foto van je pakketje haha vond het wel grappig, niet eerder gehad.
pi_162552125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef larry_flynt het volgende:
Sinds lang weer wat gekocht bij Gearbest, krijg je een foto van je pakketje haha vond het wel grappig, niet eerder gehad.
Is een 'aandenken' omdat de kans dat het bij hun nooit of heel laat binnen krijgt _O- vrij groot is?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:57:22 #149
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_162552909
Toch heb ik de laatste tijd betere ervaringen dan met BG, sneller geleverd in ieder geval.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:07:36 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162553284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch heb ik de laatste tijd betere ervaringen dan met BG, sneller geleverd in ieder geval.
Totdat er iets fout gaat; dan kan je stikken ;).
Bedoel de keuze die ik had was:
- Telefoon terugsturen met alle kosten voor mij (Doaune + verzendkosten)
- Telefoon houden en tegoed
- Juiste telefoon met $20 korting kopen.

Allemaal matige oplossingen; nu via Paypal kan je natuurlijk ook wel raden wat er uit komt. Die gaan ook zeggen stuur maar terug en de kosten; tja dat je jou probleem.

Had minimaal verwacht dat ze de verzendkosten zouden vergoeden (douane nog tot daar aan toe), maar zelfs dat zat er gewoonweg niet in.

Voor klein / medium spul en EU warehouse prima, telefoons / tablets durf ik niet meer aan. Bij andere shops krijg je vrij zeker betere service op dit gebied.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162553755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Totdat er iets fout gaat; dan kan je stikken ;).
Bedoel de keuze die ik had was:
- Telefoon terugsturen met alle kosten voor mij (Doaune + verzendkosten)
- Telefoon houden en tegoed
- Juiste telefoon met $20 korting kopen.

Allemaal matige oplossingen; nu via Paypal kan je natuurlijk ook wel raden wat er uit komt. Die gaan ook zeggen stuur maar terug en de kosten; tja dat je jou probleem.

Had minimaal verwacht dat ze de verzendkosten zouden vergoeden (douane nog tot daar aan toe), maar zelfs dat zat er gewoonweg niet in.

Voor klein / medium spul en EU warehouse prima, telefoons / tablets durf ik niet meer aan. Bij andere shops krijg je vrij zeker betere service op dit gebied.
Zo hebben we allemaal denk ik wel heel positieve en heel negatieve ervaringen, maar GB mijd ik als de pest en TD heeft het voor mij ook verpest. Met BG, Geekbuying en AE alleen maar goede ervaringen met snelle leveringen en als er eens iets is een snelle oplossing.

Nadat TD me al weken aan het lijntje houdt heb ik onlangs een geschil aangemaakt. Toen wilden ze ineens wel terugbetalen....in punten..en als ik eerst het schil zou sluiten. Natuurlijk ben ik daar niet op ingegaan. Uiteindelijk wilden ze wel in $ terugbetalen, maar nog steeds moest ik eerst het geschil sluiten.
Toen ik het wel zat wat heb ik gisteren de claim opgewaardeerd...prompt komen ze binnen een uur met een Malaysia trackingno op de proppen dat aangeeft dst het begin maart op schiphol is aangekomen.
Vreemde is dat ze in alle correspondentie geen een keer met een tackingno. op de proppen kwamen, ook had helemaal geen trackingno. gekregen bij de aankoop.
Volgens mij zijn het een stelletje boefjes.

Ben benieuwd wat paypal er mee gaat doen..ik woon niet op Schiphol dus het trackingno. zegt niks.

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 28-05-2016 07:50:21 ]
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:46:32 #152
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_162554610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal denk ik wel heel positieve en heel negatieve ervaringen, maar GB mijd ik als de pest en TD heeft het voor mij ook verpest. Met BG, Geekbuying en AE alleen maar goede ervaringen met snelle leveringen en als er eens iets is een snelle oplossing.
Zeker, BG blijft voor mij op 1 staan, zeer goede ervaringen en zeker nu Thomas hier op fok rondhangt. Heeft voor mij zoveel meerwaarde :Y

Maar puur qua snelheid van ontvangst vind ik BG wel wat trager geworden. Voorheen standaard binnen 10 dagen, nu moet ik bijna altijd 'n week of 3 wachten.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:11:37 #153
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162557388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zeker, BG blijft voor mij op 1 staan, zeer goede ervaringen en zeker nu Thomas hier op fok rondhangt. Heeft voor mij zoveel meerwaarde :Y

Maar puur qua snelheid van ontvangst vind ik BG wel wat trager geworden. Voorheen standaard binnen 10 dagen, nu moet ik bijna altijd 'n week of 3 wachten.
BG is voor ons friezen alleen al een goeie afkorting, wat betekent 'Best genôch' ('Best genoeg' voor de hollanders :P '
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 08:47:36 #154
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_162559019
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Totdat er iets fout gaat; dan kan je stikken ;).
Bedoel de keuze die ik had was:
- Telefoon terugsturen met alle kosten voor mij (Doaune + verzendkosten)
- Telefoon houden en tegoed
- Juiste telefoon met $20 korting kopen.

Allemaal matige oplossingen; nu via Paypal kan je natuurlijk ook wel raden wat er uit komt. Die gaan ook zeggen stuur maar terug en de kosten; tja dat je jou probleem.

Had minimaal verwacht dat ze de verzendkosten zouden vergoeden (douane nog tot daar aan toe), maar zelfs dat zat er gewoonweg niet in.

Voor klein / medium spul en EU warehouse prima, telefoons / tablets durf ik niet meer aan. Bij andere shops krijg je vrij zeker betere service op dit gebied.
`daarvoor is toch juist paypal buyer protection ?
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 28 mei 2016 @ 09:43:23 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162559396
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 08:47 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

`daarvoor is toch juist paypal buyer protection ?
Die je ook het product laat terugsturen. Kosten daarvan zijn dan ook voor mij (net als de btw). Nu weet ik dat er paypal retour bestaat maar dan nog zat ik met btw kosten.

Uitvoeren van het product is dan de oplossing; maar ik betwijfel of dat voor 1 product gelukt was / de moeite was.

Het is gewoon een van de meest vervelende situaties van dat.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162562540
is fasttech.com de enige waar je met bitcoin kan betalen??
  zaterdag 28 mei 2016 @ 13:41:44 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162563112
Bij Gearbest een Remix Mini besteld om mijn haperende MXIII te vervangen. Kost nu maar 40 dollar voor de 2/16 GB variant.

En ook leuk om gewoon mee te spelen natuurlijk.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 15:11:28 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162565391
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
Bij Gearbest een Remix Mini besteld om mijn haperende MXIII te vervangen. Kost nu maar 40 dollar voor de 2/16 GB variant.

En ook leuk om gewoon mee te spelen natuurlijk.
Remix Mini heeft een Allwinner chipset dacht ik toch? Remix ziet er wel leuk uit; heb ook een TV box staan waar remix op gezet kan worden :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162566471
Ik heb vandaag de Xiaomi Mi air purifier 2 binnen gekregen. Voor de prijs die ik er voor betaald heb is het een prima apparaat.

http://www.gearbest.com/home-smart-improvements/pp_268522.html
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:46:50 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162567289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Remix Mini heeft een Allwinner chipset dacht ik toch? Remix ziet er wel leuk uit; heb ook een TV box staan waar remix op gezet kan worden :Y
Allwinner H64, quadcore A53. Geen hoogvlieger, maar goed genoeg voor wat internetten en Kodi.
pi_162570187
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 15:59 schreef Gozerd het volgende:
Ik heb vandaag de Xiaomi Mi air purifier 2 binnen gekregen. Voor de prijs die ik er voor betaald heb is het een prima apparaat.

http://www.gearbest.com/home-smart-improvements/pp_268522.html
wat heb je ervoor betaald dan?
Ik heb ook wel interesse in zon apparaat maar vind dit wel erg kostbaar.
Gegroet!
pi_162570631
Binnen week pakketje van Gearbest gekregen!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 20:28:03 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162572628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:07 schreef larry_flynt het volgende:
Binnen week pakketje van Gearbest gekregen!
Netjes, ongetraceeerd?
Hier een pakketje van tomtop eBay maandag verzonden, vandaag binnen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162575871
Waar kan ik het best xiaomi powerbanks bestellen? En welke? Mijn 2 jaar oude 10.600 begint aan zijn einde te komen
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:07:11 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162576198
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik het best xiaomi powerbanks bestellen? En welke? Mijn 2 jaar oude 10.600 begint aan zijn einde te komen
Banggood

(if you ask me)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162576849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Banggood

(if you ask me)
^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_162576922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Totdat er iets fout gaat; dan kan je stikken ;).
Bedoel de keuze die ik had was:
- Telefoon terugsturen met alle kosten voor mij (Doaune + verzendkosten)
- Telefoon houden en tegoed
- Juiste telefoon met $20 korting kopen.

Allemaal matige oplossingen; nu via Paypal kan je natuurlijk ook wel raden wat er uit komt. Die gaan ook zeggen stuur maar terug en de kosten; tja dat je jou probleem.

Had minimaal verwacht dat ze de verzendkosten zouden vergoeden (douane nog tot daar aan toe), maar zelfs dat zat er gewoonweg niet in.

Voor klein / medium spul en EU warehouse prima, telefoons / tablets durf ik niet meer aan. Bij andere shops krijg je vrij zeker betere service op dit gebied.
Retourservice van Paypal kan je toch gebruiken?
pi_162580508
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:47 schreef Zspirit het volgende:

[..]

wat heb je ervoor betaald dan?
Ik heb ook wel interesse in zon apparaat maar vind dit wel erg kostbaar.
In totaal met verzenden kwam ik op 175.- euro.
Ik heb ook eerst gekeken of er iets vergelijkbaars was hier in Nederland maar dan ben je een stuk duurder uit. Zeker als je er wifi en pm2.5 sensor op wil hebben.

Die pm2.5 sensor gaf bij net aanzetten 40 aan. Nu zit ik onder de 10. Tijdens het koken ging hij naar 60.
  zondag 29 mei 2016 @ 00:25:35 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162581036
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Retourservice van Paypal kan je toch gebruiken?
Dan zit je nog met de douane die al betaal is maar je nergens kan declareren ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162581658
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan zit je nog met de douane die al betaal is maar je nergens kan declareren ;)
Ah je had douanekosten :) mm, maakt het een stuk moeilijker
  zondag 29 mei 2016 @ 18:13:25 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162597507
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 01:04 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ah je had douanekosten :) mm, maakt het een stuk moeilijker
Ja; helaas wel. Anders had ik hem waarschijnlijk ook wel retour gedaan.
_

Overigens weer een heel aantal leuke dingen onderweg :D.
Paar R/C dingen: Auto, Drone (nee niet vlakbij schiphol).

Daarnaast gisteren ontvangen:



Itian Qi lader; ding lijkt quickcharge 2.0 te ondersteunen; wist niet dat QI ook op 9V kon laden :o.
Had hem vorige week zondag besteld en zaterdag al binnen, rap verzonden dus.

Voelt goed aan; moet alleen nog even kijken hoe snel het laden daadwerkelijk gaat.

_
Oh en iedereen dit gezien: CHI / [Dealextreme][Mini-winactie] De top 50; Wat is jouw favoriet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 29 mei 2016 @ 21:18:08 #172
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162603518
Ehm ze zijn wel creatief met de usb aansluiting op die pcb :P
  zondag 29 mei 2016 @ 23:11:13 #173
293863 Schnitzels
Met curry
pi_162608029
Is iemand bekend met deze shop?
http://dresslily.com/
- Met zuidelijke groet -
  maandag 30 mei 2016 @ 10:11:42 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162613628
Deze ganzo G732 bij fasttech besteld als test. De youtube video's en foto's beloven veel :Y
Met "respect" krijg je vandaag 10% korting, Bij gearbest zijn de andere kleurtjes wel een stuk goedkoper.

  maandag 30 mei 2016 @ 10:30:46 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162613923
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:11 schreef De-Hamster het volgende:
Is iemand bekend met deze shop?
http://dresslily.com/
Nee, geen ervaring mee. Site ziet er verder wel legit uit :).
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Ehm ze zijn wel creatief met de usb aansluiting op die pcb :P
Dat zeker :'). Verder ziet dat ding wel goed in elkaar.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ganzo G732 bij fasttech besteld als test. De youtube video's en foto's beloven veel :Y
Met "respect" krijg je vandaag 10% korting, Bij gearbest zijn de andere kleurtjes wel een stuk goedkoper.

[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit dat ding. Maar ben nog steeds voorzien van één van je voorgaande aanraders :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162616418
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, geen ervaring mee. Site ziet er verder wel legit uit :).

Probleem is dat Dresslily best normale maten aanhoudt. Terwijl ik in China vaak twee maten groter moet bestellen.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 30 mei 2016 @ 16:46:15 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162622357
Deze ook maar gedaan. De dag duurt nog lang :')

pi_162624411
Zojuist is dit zonnepaneel van BlitzWolf bezorgd!

Zojuist ff getest, en in de zware bewolking haalt ie met het bijgeleverde kabeltje 200 mA, ben benieuwd hoeveel ie doet als er volle zon is.
Verder voelt ie goed en stevig aan, precies wat we gewend zijn van BlitzWolf. Ook zitten er vier van deze karabijnhaken bij, dit staat niet op de site dus ik was positief verrast.
Als deze bevalt ga ik misschien ook nog zijn grotere broertje kopen, gewoon omdat het kan


Ben er blij mee! :D
  maandag 30 mei 2016 @ 20:34:07 #179
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162628401
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:26 schreef ArthurNL het volgende:
Als deze bevalt ga ik misschien ook nog zijn grotere broertje kopen, gewoon omdat het kan

[ afbeelding ]
Ben er blij mee! :D
Die krijg ik volgende week binnen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162633594
Heeft iemand ervaringen met actieve USB-kabels? (en i.c.m. een Raspberry Pi)
Ik zou graag een dergelijke kabel (mogelijk een kortere van 10m) willen gebruiken i.c.m. een DVB-T stick.
Maar ik vrees (lees: ik weet eigenlijk wel zeker) dat dat niet goed gaat komen.
(Voltage-drop, packet loss etc.)

Eventueel via een powered USB-hub. Zou wat euro's schelen maar bovenal heel veel gemak opleveren als dit zou werken.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:42:52 #181
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162634636
Iemand ervaring met houten/bamboe zonnebrillen uit china? Staat leuk spul op AE.
You can't be late if you don't show up.
pi_162635092
Vandaag de Blitzwolf LT3 magnetic LED light binnen gekregen van banggood.
Best een leuk ding voor dat geld (momenteel ¤6,40)

komend weekend maar eens goed testen op het familieweekend van de scouting van mijn zoontje.

pi_162637035
Heb gisteren een kaartje van PostNL binnengekregen dat er een pakketje met inklaringskosten (19 euro) op me ligt te wachten, maar het enige item waar ik nog op wacht komt van AE en was minder dan een tientje.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is het na het betalen van de kosten nog aan te vechten? Na een beetje googlen lijkt het erop dat je wel de heffing kan aanvechten, maar niet de PostNL inklaringskosten (12,50). Lijkt me vreemd dat deze kosten betaald moeten worden als er foutief inklaring wordt gedaan?

[ Bericht 28% gewijzigd door Tjado op 31-05-2016 07:49:38 ]
pi_162637234
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 07:05 schreef Tjado het volgende:
Heb gisteren een kaartje van PostNL binnengekregen dat er een pakketje met inklaringskosten (19 euro) op me ligt te wachten, maar het enige item waar ik nog op wacht komt van AE en was minder dan een tientje.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is het na het betalen van de kosten nog aan te vechten? Na een beetje googlen lijkt het erop dat je wel de heffing kan aanvechten, maar niet de PostNL inklaringskosten (12,50). Lijkt me vreemd dat deze kosten betaald moeten worden als er foutief inklaring wordt gedaan?
PostNL rekent toch pas met jou af wanneer jij de waarde opgegeven hebt? Althans bij mij is het in al die jaren nog niet anders geweest..
pi_162637287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:59 schreef Gozerd het volgende:

[..]

In totaal met verzenden kwam ik op 175.- euro.
Ik heb ook eerst gekeken of er iets vergelijkbaars was hier in Nederland maar dan ben je een stuk duurder uit. Zeker als je er wifi en pm2.5 sensor op wil hebben.

Die pm2.5 sensor gaf bij net aanzetten 40 aan. Nu zit ik onder de 10. Tijdens het koken ging hij naar 60.
175 euro + elke paar maanden een nieuw filter bestellen. gaat dure grap dan worden.

maar wat moet je met zo'n ding in Nederland? De pm2.5 binnenhuis zal daar nooit dusdanige niveau's aannemen dat je het echt moet filteren. (tenzij je bepaalde allergie hebt natuurlijk).

waar ik woon is die xiaomi juist weer niet krachtig genoeg, redelijk pm2.5 niveau van zo'n 170-180 ;(

Hier in China importeren de meeste mensen juist air purifiers uit Europa :+ (IQAir bijv.)
  dinsdag 31 mei 2016 @ 08:48:23 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162637575
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:06 schreef Kenzi het volgende:
waar ik woon is die xiaomi juist weer niet krachtig genoeg, redelijk pm2.5 niveau van zo'n 170-180

Oh, dat valt tegen. Dacht dat ze zoiets nog wel aankonden, dan heb je er in de grotere steden zeker in de winter dus weinig aan.
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 07:56 schreef Shefkee het volgende:

[..]

PostNL rekent toch pas met jou af wanneer jij de waarde opgegeven hebt? Althans bij mij is het in al die jaren nog niet anders geweest..
Nee, als ze de waarde denken te kunnen afleiden van de verpakking dan doen ze dat. Komt sporadisch voor.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met actieve USB-kabels? (en i.c.m. een Raspberry Pi)
Ik zou graag een dergelijke kabel (mogelijk een kortere van 10m) willen gebruiken i.c.m. een DVB-T stick.
Maar ik vrees (lees: ik weet eigenlijk wel zeker) dat dat niet goed gaat komen.
(Voltage-drop, packet loss etc.)

Eventueel via een powered USB-hub. Zou wat euro's schelen maar bovenal heel veel gemak opleveren als dit zou werken.
Lastig te zeggen; zal wel deels afhangen van de kwaliteit van de kabel. Zou zeggen dat het met een powered hub wel zou moeten lukken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162637676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:06 schreef Kenzi het volgende:

[..]

175 euro + elke paar maanden een nieuw filter bestellen. gaat dure grap dan worden.

maar wat moet je met zo'n ding in Nederland? De pm2.5 binnenhuis zal daar nooit dusdanige niveau's aannemen dat je het echt moet filteren. (tenzij je bepaalde allergie hebt natuurlijk).

waar ik woon is die xiaomi juist weer niet krachtig genoeg, redelijk pm2.5 niveau van zo'n 170-180 ;(

Hier in China importeren de meeste mensen juist air purifiers uit Europa :+ (IQAir bijv.)
Beetje off topic maar ben benieuwd wat ze daar actief doen om de luchtkwaliteit te verbeteren? Heeft het effect? Heb je zelf een purifier? En op het werk?


quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef Puntje013 het volgende:
Vandaag de Blitzwolf LT3 magnetic LED light binnen gekregen van banggood.
Best een leuk ding voor dat geld (momenteel ¤6,40)
[ afbeelding ]
komend weekend maar eens goed testen op het familieweekend van de scouting van mijn zoontje.

Mooie mini review. Jammer dat deze ook niet in warm white te krijgen is. Nu krijg je zo'n Turks cafe sfeertje.

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 31-05-2016 09:08:50 ]
pi_162638682
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:58 schreef eddepetfokt het volgende:


Mooie mini review. Jammer dat deze ook niet in warm white te krijgen is. Nu krijg je zo'n Turks cafe sfeertje.
Bedankt.

Als sfeerverlichting is het niet echt een goede lamp nee, maar als noodverlichting of voor in een tent is ie perfect.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 11:11:51 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162639771
Heb laatst die TV box gereviewd, maar zoek voor de vakantie nog iets compacters. Denk dat ik zoiets ga halen:

PIPO X1S
Intel Cherry Trail Z8300
2GB RAM / 32 GB ROM
WIFI BGN (geen AC) en BT.
Fan voor koeling

Komt met coupon nu op $85 (OUAVNXYU)

Wel iets duurder dan die TV box, maar de compactheid is ook wat waard. Hoop wel dat de fan niet te veel geluid maakt (maar voorkomt wel throttling).

Edit: Gek dat die niet goedkoper zijn :'(.

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 31-05-2016 12:39:05 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162639794
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:26 schreef ArthurNL het volgende:
Zojuist is dit zonnepaneel van BlitzWolf bezorgd!
[ afbeelding ]
Zojuist ff getest, en in de zware bewolking haalt ie met het bijgeleverde kabeltje 200 mA, ben benieuwd hoeveel ie doet als er volle zon is.
Verder voelt ie goed en stevig aan, precies wat we gewend zijn van BlitzWolf. Ook zitten er vier van deze karabijnhaken bij, dit staat niet op de site dus ik was positief verrast.
Als deze bevalt ga ik misschien ook nog zijn grotere broertje kopen, gewoon omdat het kan

[ afbeelding ]
Ben er blij mee! :D
Ziet er grappig uit, zou het bijna bestellen aangezien ik wel fan van zonnepanelen ben...heb er 20 op het dak liggen. Maar voor deze prijs koop ik liever een paar stevige powerbanks. Daar heb je ook wat aan als er geen zon is.
Zou wel mooi zijn als je op vakantie gaat naar een plaats zonder electriciteit en met behulp van dit ding een powerbank kan opladen.
Wat denk je Dodge? Gaat dat lukken?

Voor wielrenners ook wel grappig. Hang dat ding als een rugnummer op je rug...leuk voor lange ritten in zonnige oorden..al heb je dsn nog steeds meer aan een powerbsnk denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 31-05-2016 11:21:17 ]
  dinsdag 31 mei 2016 @ 11:28:05 #191
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162640137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:12 schreef eddepetfokt het volgende:
Wat denk je Dodge? Gaat dat lukken?
De mijne is nu onderweg van AMSE naar BEBRUA, dus we gaan het wel kunnen testen :)
Bestel jij ff een dagje zon en laat 't dropshippen naar me, dan komt het vast wel goed ;)

Maar ik zou als SOP er eigenlijk altijd wel een (dikke) powerbank aanhangen, hoor. Wat ze laadt, dat laadt ze hé. En als je d'r dan één hebt met pass-though-charging ben je toch wel goed gesteld imho.

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 31-05-2016 11:35:10 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162640954
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:58 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Beetje off topic maar ben benieuwd wat ze daar actief doen om de luchtkwaliteit te verbeteren? Heeft het effect? Heb je zelf een purifier? En op het werk?

[..]

Mooie mini review. Jammer dat deze ook niet in warm white te krijgen is. Nu krijg je zo'n Turks cafe sfeertje.
ligt eraan. er worden een hoop oude fabrieken die veel uitstoten gedwongen te sluiten rondom Beijing / Shanghai etc. Alleen die fabrieken openen weer in bijv. Xinjiang province (waar veel minder mensen wonen) dus het probleem wordt verplaatst.

Hier waar ik woon wordt in September de G20 gehouden dus hebben alle fabrieken in de omgeving te horen gekregen dat ze voor een paar maanden dicht moeten.
Zodat als Obama hier straks langs komt de blauwe lucht te zien is _O- _O-

Zo'n Xiaomi purifier is voor een kleine kamer voor bijv studenten vaak wel voldoende. Niet voor loft waar ik in woon. Maar wij hebben er 1tje die in de AC verwerkt zit. Raam houden we altijd dicht.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:10:03 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162641107
Vond het zo tragisch eigenlijk niet in Hong Kong/Shenzhen. Zal ook wel van tijd tot tijd sterk verschillen.
Ik zag dat ze in Zhengzhou tot andere maatregelen komen. :D

quote:
A truck loaded with a massive aerosol gun is seen ejecting water spray at Zhengzhou, capital city of central China's Henan province on January 5, 2015. An operator says the carrier with a capacity of 10 tons of water can eject spray particles for 75 minutes. He added that the water spray can effectively relieve the haze weather in the area by dissolving the pollution particles and dust in the air.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:38:31 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162641632
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:11 schreef RobertNL het volgende:
Heb laatst die TV box gereviewd, maar zoek voor de vakantie nog iets compacters. Denk dat ik zoiets ga halen:

PIPO X1S
Intel Cherry Trail Z8300
2GB RAM / 32 GB ROM
WIFI BGN (geen AC) en BT.
Fan voor koeling

Komt met coupon nu op $85 (OUAVNXYU)

Wel iets duurder dan die TV box, maar de compactheid is ook wat waard. Hoop wel dat de fan niet te veel geluid maakt (maar voorkomt wel throttling).

Edit: Gek dat die niet goedkoper zijn :'(.
En maar besteld :'), had er toch eentje nodig. Alternatief was de Wintel W5 maar die chipset is een generatie ouder.

Laat het wel even weten als hij binnen is *O*.
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:10 schreef shiznuts het volgende:
Vond het zo tragisch eigenlijk niet in Hong Kong/Shenzhen. Zal ook wel van tijd tot tijd sterk verschillen.
Ik zag dat ze in Zhengzhou tot andere maatregelen komen. :D
[ afbeelding ]

[..]

Jup, heb iets dergelijks daar wel zien rijden. Niet alleen daar maar ook in Xi'an toen de counts 2.5m count dichtbij de 500 zat. Rijdens door enkele straten met zo'n sproeiertje rond.
Tja of het maar iets helpt :'(.

Maskertjes waren mooi gekleurd aan de buitenkant aan het einde dan de dag.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:09:23 #195
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_162642408
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:11 schreef RobertNL het volgende:
Heb laatst die TV box gereviewd, maar zoek voor de vakantie nog iets compacters. Denk dat ik zoiets ga halen:

PIPO X1S
Intel Cherry Trail Z8300
2GB RAM / 32 GB ROM
WIFI BGN (geen AC) en BT.
Fan voor koeling

Komt met coupon nu op $85 (OUAVNXYU)

Wel iets duurder dan die TV box, maar de compactheid is ook wat waard. Hoop wel dat de fan niet te veel geluid maakt (maar voorkomt wel throttling).

Edit: Gek dat die niet goedkoper zijn :'(.
Interesting, ik zoek nog steeds zoiets :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:15:20 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162642547
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:09 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Interesting, ik zoek nog steeds zoiets :Y
Kastje kan ook, zijn zoals te zien nog iets goedkoper.
Maar zocht nu iets dat in mijn broekzak zou kunnen passen. Zover ik zie is PIPO één van de weinige merken die deze processor nu in zo'n compacte behuizing bouwt.

Jammer dat ze dan weer duurder zijn dan de kastjes, maar goed dit PCB zal wat meer moeite kosten om te produceren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:22:24 #197
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_162642702
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kastje kan ook, zijn zoals te zien nog iets goedkoper.
Maar zocht nu iets dat in mijn broekzak zou kunnen passen. Zover ik zie is PIPO één van de weinige merken die deze processor nu in zo'n compacte behuizing bouwt.

Jammer dat ze dan weer duurder zijn dan de kastjes, maar goed dit PCB zal wat meer moeite kosten om te produceren.
En evt. aan te slingeren via 'n powerbank, of zie ik dat verkeerd? 5V via micro-usb wellicht?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:29:39 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162642875
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En evt. aan te slingeren via 'n powerbank, of zie ik dat verkeerd? 5V via micro-usb wellicht?
Denk dat een powerbank die meer dan 2A kan leveren het wel moet kunnen laten draaien. Kan het helaas (nog) niet testen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:34:30 #199
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_162642976
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:10 schreef shiznuts het volgende:
Vond het zo tragisch eigenlijk niet in Hong Kong/Shenzhen. Zal ook wel van tijd tot tijd sterk verschillen.
Ik zag dat ze in Zhengzhou tot andere maatregelen komen. :D
[ afbeelding ]

[..]

*mompelt iets over legionella en Floriade van 1999*
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_162643011
Iemand idee waar ik een goede en goedkope Mifit kan kopen? Kom er net achter dat ik hem verloren ben :'(
pi_162643043
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:02 schreef Kenzi het volgende:

[..]

ligt eraan. er worden een hoop oude fabrieken die veel uitstoten gedwongen te sluiten rondom Beijing / Shanghai etc. Alleen die fabrieken openen weer in bijv. Xinjiang province (waar veel minder mensen wonen) dus het probleem wordt verplaatst.

Hier waar ik woon wordt in September de G20 gehouden dus hebben alle fabrieken in de omgeving te horen gekregen dat ze voor een paar maanden dicht moeten.
Zodat als Obama hier straks langs komt de blauwe lucht te zien is _O- _O-

Zo'n Xiaomi purifier is voor een kleine kamer voor bijv studenten vaak wel voldoende. Niet voor loft waar ik in woon. Maar wij hebben er 1tje die in de AC verwerkt zit. Raam houden we altijd dicht.
Ik kan me bijna niets voorstellen bij die luchtvervuiling en ik heb toch mijn halve leven bij Pernis gewoond..erger krijg je in NL niet en toch vast niks vergeleken met de vervuiling daar.
En NL altijd maar weer vooraan willen staan met milieu maatregelen. Die paar plastic tasjes die we hier niet meer grstis krijgen zullen vast veel uitmaken....
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:40:03 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_162643092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niets voorstellen bij die luchtvervuiling en ik heb toch mijn halve leven bij Pernis gewoond..erger krijg je in NL niet en toch vast niks vergeleken met de vervuiling daar.
En NL altijd maar weer vooraan willen staan met milieu maatregelen. Die paar plastic tasjes die we hier niet meer grstis krijgen zullen vast veel uitmaken....
Nou stel je maar is voor als het een beetje mistig is in Nederland. Dat letterlijk altijd ;) en bij erge smog is 't gewoonweg heel mistig (boven blauwe lucht). Dus gebouwen op afstand vallen dan weg enzo :p
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:40:38 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162643100
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niets voorstellen bij die luchtvervuiling en ik heb toch mijn halve leven bij Pernis gewoond..erger krijg je in NL niet en toch vast niks vergeleken met de vervuiling daar.
En NL altijd maar weer vooraan willen staan met milieu maatregelen. Die paar plastic tasjes die we hier niet meer grstis krijgen zullen vast veel uitmaken....
Grappig is dat je ook in Azië niet overal meer plastic zakjes krijgt (zonder te betalen) ;).
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:34 schreef N22 het volgende:

[..]

*mompelt iets over legionella en Floriade van 1999*
_O- , tja of hoofdpijn, luchtwegproblemen en meer door smog. Keuzes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand idee waar ik een goede en goedkope Mifit kan kopen? Kom er net achter dat ik hem verloren ben :'(
Mi band bedoel je?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162643342
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:40 schreef RobertNL het volgende:

Mi band bedoel je?
Eh, ja sorry de Mi band idd.
pi_162643416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:49 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Eh, ja sorry de Mi band idd.
zou dan ff wachten tot de mi band 2 uit is, duurt niet lang meer.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:54:17 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162643440
quote:
0s.gifOp dinsdag 31 mei 2016 13:53 schreef Kenzi het volgende:

[..]

zou dan ff wachten tot de mi band 2 uit is, duurt niet lang meer.
De prijs daarvan is toch wel hoger? Zeker de eerste tijd natuurlijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 31-05-2016 13:59:40 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162643492
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De prijs daarvan is toch wel hoger? Zeker de eerste tijd natuurlijk.
maar dan heb je wel kans dat de oude goedkoper wordt :)
de eerste versie werd ook goedkoper toen de 1.5 uitkwam
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:58:53 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162643543
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Kenzi het volgende:

[..]

maar dan heb je wel kans dat de oude goedkoper wordt :)
de eerste versie werd ook goedkoper toen de 1.5 uitkwam
Ben benieuwd, de 1S en 1 waren op een gegeven moment beiden met gemak voor 13 euro te krijgen. De eerste zelfs eens voor een tientje besteld.

__
Ook eindelijk eens reden gehad om zo'n Orico externe behuizing te halen:






Oude behuizing was stuk, direct maar upgraden naar USB 3.0 dus :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:59:38 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162643561
@larry_flynt Eh, gewoon ff op 'mi band' zoeken bij een van de shops in de OP (OpeningsPost) zoals Banggood bijvoorbeeld of via de zoekengines die ook in de OP staan.

@RobertNL :D Timelapse unboxing gifs
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162643691
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:49 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Eh, ja sorry de Mi band idd.
Ik heb de 1S nog nieuw liggen, met hartslag monitor dus. 15 euro mag je hem hebben.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:11:03 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162643810
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef shiznuts het volgende:

@RobertNL Timelapse unboxing gifs
Ja, Denk even de camera van de P9000 testen :D.
Werkt wel mooi die behuizing, maar die was dan ook al Shiz approved.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162644001
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik heb de 1S nog nieuw liggen, met hartslag monitor dus. 15 euro mag je hem hebben.
Misschien nog 13 euro bij BG
http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-miband-1s-test/
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:22:24 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162646850
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 07:05 schreef Tjado het volgende:
Heb gisteren een kaartje van PostNL binnengekregen dat er een pakketje met inklaringskosten (19 euro) op me ligt te wachten, maar het enige item waar ik nog op wacht komt van AE en was minder dan een tientje.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is het na het betalen van de kosten nog aan te vechten? Na een beetje googlen lijkt het erop dat je wel de heffing kan aanvechten, maar niet de PostNL inklaringskosten (12,50). Lijkt me vreemd dat deze kosten betaald moeten worden als er foutief inklaring wordt gedaan?
Pakket weigeren, gaat gratis retour afzender (dat is althans de bedoeling).
Daarna gewoon iets met de verkoper regelen omdat het fout is gegaan.

Je kan 3 maanden wachten op antwoord van de belastingdienst en de inklaringskosten krijg je niet terug van PostNL. Dan kun je het goedkoper voor een 2e keer bestellen. Bespaar jezelf de bureaucratische ellende.
De middelvinger naar PostNL en de overheid is ook leuk *O*
pi_162647850
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik heb de 1S nog nieuw liggen, met hartslag monitor dus. 15 euro mag je hem hebben.
Dan koop ik hem liever nieuw voor 13 euro :@
pi_162647877
Vandaag mijn Smartwatch binnen gekregen. OMG wat een bagger kwaliteit, heel de onderkant zit al los :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 17:21:41 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162648118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:06 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag mijn Smartwatch binnen gekregen. OMG wat een bagger kwaliteit, heel de onderkant zit al los :')
Welke had je alweer besteld :')?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162648150
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke had je alweer besteld :')?
http://www.ebay.com/itm/182127123160
Hij wil hem nog niet eens pairen met m'n gsm :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 17:35:37 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162648369
Ik heb een ulefone uWear... ;( mja, daar werd ik niet echt blij van. Beetje what you pay is what you get natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162648963
Nou de u8 smartwatch doet het eindelijk. En buiten dat hij goedkoop aanvoelt (wat hij ook was :') ) is hij eigenlijk best wel prima. Hij kan van afstand mijn gsm goed bedienen qua muziek en foto's.
Geinig ding voor die E8,13.
pi_162649401
Ik Google op Xiaomi. Google is watching me. :o

  dinsdag 31 mei 2016 @ 19:44:27 #221
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162651408
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:07 schreef larry_flynt het volgende:
Nou de u8 smartwatch doet het eindelijk. En buiten dat hij goedkoop aanvoelt (wat hij ook was :') ) is hij eigenlijk best wel prima. Hij kan van afstand mijn gsm goed bedienen qua muziek en foto's.
Geinig ding voor die E8,13.
Ja, maar wil/kan je gezien worden met dat ding om je pols? :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 31 mei 2016 @ 20:23:36 #222
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162652558
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ganzo G732 bij fasttech besteld als test. De youtube video's en foto's beloven veel :Y
Met "respect" krijg je vandaag 10% korting, Bij gearbest zijn de andere kleurtjes wel een stuk goedkoper.

[ afbeelding ]
Deze heb ik lang over staan twijfelen. Maar ik heb 'm eigenlijk al met die Cara-Cara. Maar da's wel een fijn mes.... Decisions, decisions...
En de andere lemmetvormen en handles in de F73X reeks vind ik maar niks :/
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:27:11 #223
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162654433
quote:
12s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Deze heb ik lang over staan twijfelen. Maar ik heb 'm eigenlijk al met die Cara-Cara. Maar da's wel een fijn mes.... Decisions, decisions...
En de andere lemmetvormen en handles in de F73X reeks vind ik maar niks :/
Je hebt toch minstens 2 broekzakken, laarzen en een tas?
Dan heb je er toch zeker 3 extra nodig :7

Wacht maar even op mijn review dan zal ik haarfijn vertellen of het de moeite waard is.
Ik vind de g10 met allerlei frutsels erin gegraveerd ook nogal lelijk. En dat krokodillenbekje als lemmet is ook lelijk. Scheelt weer geld :)

Ik twijfel wel over de camouflage versie.
Zul je net zien dat ik het lelijke stuk uit zo'n plaat krijg met veel wit en weinig groen ;(
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:38:55 #224
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162654877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je hebt toch minstens 2 broekzakken, laarzen en een tas?
Dan heb je er toch zeker 3 extra nodig :7

Wacht maar even op mijn review dan zal ik haarfijn vertellen of het de moeite waard is.
Ik vind de g10 met allerlei frutsels erin gegraveerd ook nogal lelijk. En dat krokodillenbekje als lemmet is ook lelijk. Scheelt weer geld :)

Ik twijfel wel over de camouflage versie.
Zul je net zien dat ik het lelijke stuk uit zo'n plaat krijg met veel wit en weinig groen ;(
Ik zeul dagelijks al een ZT350, Victorinox RescueTool en 'n Leatherman Charge TTI mee ;) Wel aan m'n rugzak. Mijn Cara Cara is mijn vaste pakketjesopensnijmes. Daar had ik in eerste instantie 2 Ganzo's (G717 & G720) voor gekocht, maar die zijn me te bruut daarvoor. ZIjn fijne messen, maar voor dat werk is het lemmet me veel te dik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162656035
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:44 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, maar wil/kan je gezien worden met dat ding om je pols? :P
Hij is niet lelijk. Onderkant zit alleen wat los.


Waar hebben jullie allemaal messen voor nodig?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:14:43 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162656106
quote:
pakketjesopensnijmes
Voornamelijk. Doesn't leave the house. ;) Vroegâh een aardappelschilmesje, maar dit is toch net ff wat nicer voor je cutklusjes. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162656537
Ik heb niks met messen maar een pakketjesopennijmes is een legit reden om er een te kopen. Moet je zo'n ding ook nog slijpen of zijn ze al scherp? ( :@ ) Overigens:

Chinese SD kaartjes ontvangen. Binnenkort even de snelheden testen en of ze natuurlijk een tijdje mee gaan.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:35:26 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162656843
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:27 schreef davedavy het volgende:
Ik heb niks met messen maar een pakketjesopennijmes is een legit reden om er een te kopen. Moet je zo'n ding ook nog slijpen of zijn ze al scherp? ( :@ ) Overigens:

Sanrenmu zijn altijd zeer scherp, de Ganzo's verschilt per model.

Dit blijft toch een toppertje, klein, licht, niet al te duur. Perfect voor pakjes.
Verschillende types verkrijgbaar.
https://www.fasttech.com/(...)-steel-folding-knife

Kun je hier voor 40 euro kopen, crkt drifter plaklabel erop :')

http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-crkt-knives-drifter-6450k.htm
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:41:23 #229
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162657025
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:12 schreef larry_flynt het volgende:
Waar hebben jullie allemaal messen voor nodig?
Om dingen te snijden, natuurlijk :)
Pakketjes, tape, van die klote nylon straps die de mediamarkt altijd gebruikt, blisterverpakkingen.
Ik heb mijn leven lang al wat met messen en heb wel een kleine collectie, vnl SAK's, maar dat zijn shelfqueens.
Mijn beaters zijn :
Byrd Cara Cara 2 G10 (pakketjes), Byrd Cara Cara Rescue (touw e.d.), Ganzo G720 (lomp afnsijwerk), Ganzo G717 (altijd wle binnen handbereik), Zero Tolerance ZT-350 (EDC@rugzak), met voor elk mes eigenlijk wel een specifiek doel.

En ik heb nog eens een powerbank gereviewed... 20.100mAh jonguh!
En volgende week is de Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 aan de beurt.

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2016 13:05:15 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 1 juni 2016 @ 12:47:21 #230
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_162666777
Krijg je problemen als je een (overduidelijke) nephandgranaat importeert?
pi_162666884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Krijg je problemen als je een (overduidelijke) nephandgranaat importeert?
ja de kans is groot.
( problemen als in, pakket krijg je gewoon niet thuis )
of er een boete aan hangt weet ik niet.
pi_162667190
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 12:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Krijg je problemen als je een (overduidelijke) nephandgranaat importeert?
Ligt eraan hoe overduidelijk het is :P Denk niet dat een plastic item in de soort van vorm opvalt tijdens de scans.
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:28:40 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162668865
Nieuwe aanwinst, een bluetooth headset/intercom/radio/mp3 voor op de motor.

Foto's ter illustratie m.b.t. de headset trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt perfect.

(Oortjes zijn inmiddels achter de kussens).

Link: http://www.aliexpress.com(...)ece/32401686125.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162669864
Xiaomi Redmi Note 3 Pro op 23 april besteld. 9 Mei in NL aangekomen en ligt nog steeds bij de douane :'(

http://imgur.com/ab3D8rU

Ik snap echt niet dat ze daar een maand over moeten doen om het pakketje aan PostNL te geven.
  woensdag 1 juni 2016 @ 15:52:10 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162670773
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:12 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hij is niet lelijk. Onderkant zit alleen wat los.

Waar hebben jullie allemaal messen voor nodig?
Tja ach.. smaken verschillen. :)

Ik heb geen messen nodig. Ik zou me nog in m'n rug kunnen snijden ermee.. zo onhandig ben ik met die dingen. Ik houd het bij een schaar. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_162671210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 15:52 schreef Dromer het volgende:

[..]

Tja ach.. smaken verschillen. :)

Ik heb geen messen nodig. Ik zou me nog in m'n rug kunnen snijden ermee.. zo onhandig ben ik met die dingen. Ik houd het bij een schaar. :P
Ik heb een leuke verzameling Victorinox en Wenger messen, maar gebruik nog het meest mijn Victorinox Classic Edition. Meer heb je echt niet nodig om een pakje te openen...
pi_162671646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nieuwe aanwinst, een bluetooth headset/intercom/radio/mp3 voor op de motor.

Foto's ter illustratie m.b.t. de headset trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt perfect.

(Oortjes zijn inmiddels achter de kussens).

Link: http://www.aliexpress.com(...)ece/32401686125.html
Kijk daar was ik al vrij lang naar op zoek. Top aankoop lijkt me!
pi_162671688
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sanrenmu zijn altijd zeer scherp, de Ganzo's verschilt per model.

Dit blijft toch een toppertje, klein, licht, niet al te duur. Perfect voor pakjes.
Verschillende types verkrijgbaar.
https://www.fasttech.com/(...)-steel-folding-knife

Kun je hier voor 40 euro kopen, crkt drifter plaklabel erop :')

http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-crkt-knives-drifter-6450k.htm
Omdat je nooit genoeg messen kan hebben, heb hem besteld!
pi_162672014
Mi Band tracker gevonden :,) Lag onder tafel...
  woensdag 1 juni 2016 @ 17:18:00 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162672449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 16:32 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Kijk daar was ik al vrij lang naar op zoek. Top aankoop lijkt me!
Daar zal je geen spijt van krijgen idd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162673838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nieuwe aanwinst, een bluetooth headset/intercom/radio/mp3 voor op de motor.

Foto's ter illustratie m.b.t. de headset trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt perfect.

(Oortjes zijn inmiddels achter de kussens).

Link: http://www.aliexpress.com(...)ece/32401686125.html
Afgelopen week ook toevallig gekocht, maar dan de versie met lcd scherm en microfoon aan kabeltje in plaats van zo'n stugge.
Op het motorforum goede verhalen over gehoord, dus we gaan het meemaken.

Dempen de oorkussens veel nu je ze voor de speaker hebt geplaats of valt het mee?
  woensdag 1 juni 2016 @ 19:14:16 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162674394
Vandaag deze knoepert binnengekregen van BlitzWolf Corporate :D:
Reviewvoer :)
Helaas werkte de zon vandaag niet echt mee :


[ Bericht 31% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2016 19:51:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 1 juni 2016 @ 19:50:36 #243
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162675140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 18:40 schreef tharonny het volgende:

[..]

Afgelopen week ook toevallig gekocht, maar dan de versie met lcd scherm en microfoon aan kabeltje in plaats van zo'n stugge.
Op het motorforum goede verhalen over gehoord, dus we gaan het meemaken.

Dempen de oorkussens veel nu je ze voor de speaker hebt geplaats of valt het mee?
Heb je een link?

Nee valt mee, het volume kan hard genoeg vind ik zelf. Heb namelijk ook nog oordoppen in.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 20:34:18 #244
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_162676313
Hallo lieve China winkel vriendjes. Aangezien het alweer 4 werken geleden is dat ik wat besteld had ben ik weer aan het rondkijken.
Ik wil nog een blauwe tabs speaker bij m'n earson 151. Welke komt er momenteel qua bang for buck het beste in de buurt?
En ik heb al een mi band maar eigenlijk wil ik er 1 met meer opties, waar je bijvoorbeeld ook dat ding om je enkel kan hangen ook mee te fietsen of mee te zwemmen en dat dat apart geregistreerd wordt.
Nou ben ik me helemaal scheel aan het zoeken en kom niet iets tegen in het mooie China wat dit doet.
:'(
Iemand daar een Goude tip voor?

:*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:41:54 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162678541
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:34 schreef dud0r het volgende:
Hallo lieve China winkel vriendjes. Aangezien het alweer 4 werken geleden is dat ik wat besteld had ben ik weer aan het rondkijken.
Ik wil nog een blauwe tabs speaker bij m'n earson 151. Welke komt er momenteel qua bang for buck het beste in de buurt?
En ik heb al een mi band maar eigenlijk wil ik er 1 met meer opties, waar je bijvoorbeeld ook dat ding om je enkel kan hangen ook mee te fietsen of mee te zwemmen en dat dat apart geregistreerd wordt.
Nou ben ik me helemaal scheel aan het zoeken en kom niet iets tegen in het mooie China wat dit doet.
:'(
Iemand daar een Goude tip voor?

:*
Je wilt een Moov now, maar die komt niet uit China. Er is uit China niets vergelijkbaars.
  Moderator woensdag 1 juni 2016 @ 21:47:54 #246
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_162678777
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je wilt een Moov now, maar die komt niet uit China. Er is uit China niets vergelijkbaars.
Daar was ik zelf ook al op uitgekomen buiten China inderdaad. Jammer dat er geen goed Chinees alternatief is.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 1 juni 2016 @ 22:41:22 #247
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162680756
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:47 schreef dud0r het volgende:

[..]

Daar was ik zelf ook al op uitgekomen buiten China inderdaad. Jammer dat er geen goed Chinees alternatief is.
De Moov Now is qua functionaliteit zelfs buiten China vrij uniek. Ik kan zelfs op de westerse markt niet echt een volwaardig alternatief bedenken.

Als het ding ook nog smartwatch-functies zou hebben was ik er al lang mee getrouwd.
  woensdag 1 juni 2016 @ 23:07:03 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162681396
Had je die nog niet? :P
_

Ook dope... een game emulator en controller halen en van je foon een portable console maken. :D

Niks nieuws opzich, maar dit lijkt me gewoon slick.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162683293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb je een link?

Nee valt mee, het volume kan hard genoeg vind ik zelf. Heb namelijk ook nog oordoppen in.
Maar natuurlijk, https://m.aliexpress.com/item/32644389059.html

Zo'n flexibele microfoon leek me wat makkelijker in te bouwen in een integraalhelm, maar zag dat het jou met zo'n andere microfoon ook gelukt was.
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:25:38 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162685776
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag http://www.gearbest.com/mice-keyboards/pp_181172.html binnen gekregen. Omdat d'n Shiz erom vroeg ;)

[ afbeelding ]

Ik heb voorheen deze gehad:
[ afbeelding ]

Ongeveer 'tzelfde formaat, de linker- en rechtermuisknop zitten nu bovenop, lijkt me wel handig. Verder al in m'n laptop en tv geprikt, daar loopt ie soepel (lijkt soepeler dan de andere ab's die ik had). Nu hopen dat ie ook goed op m'n laptop werkt als ik deze in m'n tv buiten onder de overkapping heb geprikt. Want daar gaat ie vooral voor gebruikt worden, als ab voor buiten als ik de tv wil bedienen :)

Vragen? Stel ze gerust :)
Ik heb een vraag. Ik heb de Vibe(o?)ton inmiddels binnen en ben op zich redelijk tevreden. Het touchpad is alleen iets te klein, zeker gelet op het feit dat de rechterkant van het ding ook is om te scrollen. Dat levert nogal eens wat irritatie op.

Dus dacht ik: Het ding wordt aangeprijsd als 'Airmouse', dus als ik hem in de lucht beweeg moet dat ook werken. Niet dus. Enig idee hoe ik die functie aanzet? Of is het gewoon een loze marketingkreet en kan ik dat vergeten?
pi_162686181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb een vraag. Ik heb de Vibe(o?)ton inmiddels binnen en ben op zich redelijk tevreden. Het touchpad is alleen iets te klein, zeker gelet op het feit dat de rechterkant van het ding ook is om te scrollen. Dat levert nogal eens wat irritatie op.

Dus dacht ik: Het ding wordt aangeprijsd als 'Airmouse', dus als ik hem in de lucht beweeg moet dat ook werken. Niet dus. Enig idee hoe ik die functie aanzet? Of is het gewoon een loze marketingkreet en kan ik dat vergeten?
Volgens mij werkt dat niet inderdaad, nog niet geprobeerd maar ik zou niet weten hoe dat te activeren.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 2 juni 2016 @ 09:53:07 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162686260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dat niet inderdaad, nog niet geprobeerd maar ik zou niet weten hoe dat te activeren.
Oplichters zijn het.
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:27:27 #254
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_162686977
Zijn er eigenlijk hier ook mensen die ervaring hebben met een Mini PC uit China zoals bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)ea-be0e-abd5fd877072

Stuk goedkoper dan een Intel NUC met die specs en ideaal voor een ESXi thuislab in mijn ogen.
Don't let my username fool you...
pi_162688519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb een vraag. Ik heb de Vibe(o?)ton inmiddels binnen en ben op zich redelijk tevreden. Het touchpad is alleen iets te klein, zeker gelet op het feit dat de rechterkant van het ding ook is om te scrollen. Dat levert nogal eens wat irritatie op.

Dus dacht ik: Het ding wordt aangeprijsd als 'Airmouse', dus als ik hem in de lucht beweeg moet dat ook werken. Niet dus. Enig idee hoe ik die functie aanzet? Of is het gewoon een loze marketingkreet en kan ik dat vergeten?
Afgezien van het touchpad dus wel redelijk tevreden? Ben zelf ook op zoek naar een (air)mouse met toetsenbord voor mn mediabox. Maar soms zie je door de bomen het bos niet helemaal meer ;)
pi_162688634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
Zijn er eigenlijk hier ook mensen die ervaring hebben met een Mini PC uit China zoals bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)ea-be0e-abd5fd877072

Stuk goedkoper dan een Intel NUC met die specs en ideaal voor een ESXi thuislab in mijn ogen.
Die CPU + RAM alleen al is duurder dan die PC. Ik zou niet in de specs geloven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_162689991
Goed TT. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
Zijn er eigenlijk hier ook mensen die ervaring hebben met een Mini PC uit China zoals bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)ea-be0e-abd5fd877072

Stuk goedkoper dan een Intel NUC met die specs en ideaal voor een ESXi thuislab in mijn ogen.
Ik ben toe een nieuwe AndroidOS mini-pc!!!
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:16:23 #259
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_162690198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die CPU + RAM alleen al is duurder dan die PC. Ik zou niet in de specs geloven.
Het is zonder RAM he ;)

En als ik deze review moet geloven: http://www.shaunchng.com/(...)l-broadwell-i3-5010u is het toch echt best een prima apparaat. Het zijn wel CPU's van de vorige generatie, dat scheelt wel in de kosten natuurlijk ;)
Don't let my username fool you...
pi_162690720
quote:
3x zoveel als mijn Mi Band 1 met multicolourledjes. Jammer dat het schermpje geen whatsapp/Fb/Twitter logootje kan weergeven, want als notificatieding vond ik de 1 wel fijn.
mag het weten
pi_162691020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:16 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het is zonder RAM he ;)

En als ik deze review moet geloven: http://www.shaunchng.com/(...)l-broadwell-i3-5010u is het toch echt best een prima apparaat. Het zijn wel CPU's van de vorige generatie, dat scheelt wel in de kosten natuurlijk ;)
Nou probeer het uit dan zou ik zeggen. :D Ik heb daar ook al eens naar gekeken, maar ik durfde het niet aan.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:47:18 #262
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_162691037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nou probeer het uit dan zou ik zeggen. :D Ik heb daar ook al eens naar gekeken, maar ik durfde het niet aan.
Ik twijfel nog vanwege de douanekosten, maar goed, ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk ;)
Don't let my username fool you...
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:10:16 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162691646
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:48 schreef Doev het volgende:

[..]

Afgezien van het touchpad dus wel redelijk tevreden? Ben zelf ook op zoek naar een (air)mouse met toetsenbord voor mn mediabox. Maar soms zie je door de bomen het bos niet helemaal meer ;)
Nou ja, het is dus geen Airmouse en het touchpad is ruk. De toetsen zijn prima en hij is mooi gebouwd, maar alles bijelkaar toch wat ik er van hoopte.
pi_162691737
quote:
volgens nu.nl zou hij 20 dollar moeten kosten
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:23:50 #265
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162691997
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

volgens nu.nl zou hij 20 dollar moeten kosten
Ja, over 'n half jaar ofzo :)
Nu betaal je gewoon extra om early adopter te zijn...

Grmbl! 2 loads binnen van AE seller, doet bij beide loads de fan het niet :( :(
Yay! Het hele BlitzWolf powerbankgamma binnengekregen ^O^
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:24:50 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162692029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:13 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

volgens nu.nl zou hij 20 dollar moeten kosten
Ex verzendkosten en kosten van d de webwinkel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162692102
Ik heb de blitzwolf outdoor light binnen, wat een mooi ding voor 6 euro!
Wel jammer de dat de micro usb poort niet beschermd is, nu zoek ik zon rubber plug voor in de micro usb poort.


Ik zoek op "micro usb plug" en op rubber micro usb plug" maar kan zowel op banggood als aliexpess niets vinden. Iemand enig idee hoe die dingen heten?
Zal wel aan mij liggen want ik weet vrij zeker dat beide winkels ze wel verkopen.
Gegroet!
pi_162692195
zoek eens op USB dust cap
jaja, en azo...
pi_162692308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:32 schreef thecuriousone het volgende:
zoek eens op USB dust cap
Thanks, daar kan ik ze inderdaad wel mee vinden!
Gegroet!
pi_162693779
quote:
Jammer..geen nieuw design. Volgend jaar maar eens aanschaffen, voor de verzameling, als de prijs is gezakt naar 15 euro.

Hier nog wat meer info

http://www.china-gadgets.(...)d-2-fitness-tracker/

Ik vin de 1S zeer fijn werken. Met de betaalde mi band notify & fitness app. Zeer veel settings t.o.v. de originele app. Hopelijk werkt de app straks ook met de mi band 2.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 02-06-2016 15:43:55 ]
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:44:08 #271
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162694071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:32 schreef eddepetfokt het volgende:
Volgend jaar maar eens aanschaffen, voor de verzameling, als de prijs is gezakt naar 15 euro.
Ik moet eerst mijn 1 nog kwijtraken/stukmaken, dan een 1S, en dan misschien die 2 'ns bestellen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162696890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:28 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb de blitzwolf outdoor light binnen, wat een mooi ding voor 6 euro!
Wel jammer de dat de micro usb poort niet beschermd is, nu zoek ik zon rubber plug voor in de micro usb poort.
[ afbeelding ]

Ik zoek op "micro usb plug" en op rubber micro usb plug" maar kan zowel op banggood als aliexpess niets vinden. Iemand enig idee hoe die dingen heten?
Zal wel aan mij liggen want ik weet vrij zeker dat beide winkels ze wel verkopen.
Met al die regenbuien en overstromingskansen kun je beter snel deze bestellen
http://www.banggood.com/B(...)Light-p-1030512.html
:)


quote:
12s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:44 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik moet eerst mijn 1 nog kwijtraken/stukmaken, dan een 1S, en dan misschien die 2 'ns bestellen :D
http://s.aliexpress.com/Ff2aYba2

[ Bericht 11% gewijzigd door eddepetfokt op 03-06-2016 02:51:23 ]
pi_162698162
Iemand een (video)review kunnen vinden van de (nieuwe?) ZMI 5000 powerbank met QC?

http://www.banggood.com/X(...)_medium=tradetracker

Zit te twijfelen tussen de 5000 en 10000 variant, maar weet niet of ze even groot zijn bijvoorbeeld.
pi_162698738
quote:
Must resist! Aaaaargh!

Ik vind 'm er zoveel beter uitzien dan de 1e generatie, en met opties die ik graag zie :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:44:54 #275
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162702967
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 18:21 schreef bierjoost het volgende:
Iemand een (video)review kunnen vinden van de (nieuwe?) ZMI 5000 powerbank met QC?

http://www.banggood.com/X(...)_medium=tradetracker

Zit te twijfelen tussen de 5000 en 10000 variant, maar weet niet of ze even groot zijn bijvoorbeeld.
Ik heb vanmiddag een lijntje uitegooid voor die ZMI. Ff afwachten...
Die 10.000mAh QC review ik volgende week.

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2016 21:58:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 2 juni 2016 @ 22:40:21 #276
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_162704605
Ik heb de blitzwolf 24watt dual power met sPower tech binnen! Mooi ding.

Echter heb ik het idee dat het scherm van ipad en iphone minder/schokkerig reageren tijdens het opladen en gebruiken...

Kan dit? Iemand het zelfde?
Aigh aigh Captain!
  donderdag 2 juni 2016 @ 23:28:55 #277
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162706059
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:26 schreef ArthurNL het volgende:
Zojuist is dit zonnepaneel van BlitzWolf bezorgd!
[ afbeelding ]
Zojuist ff getest, en in de zware bewolking haalt ie met het bijgeleverde kabeltje 200 mA, ben benieuwd hoeveel ie doet als er volle zon is.
Verder voelt ie goed en stevig aan, precies wat we gewend zijn van BlitzWolf. Ook zitten er vier van deze karabijnhaken bij, dit staat niet op de site dus ik was positief verrast.
Als deze bevalt ga ik misschien ook nog zijn grotere broertje kopen, gewoon omdat het kan

[ afbeelding ]
Ben er blij mee! :D
Vandaag ook wat mee geprutst, en toch wel een hele Ah op 5 uur tijd bij elkaar gekregen :D
Zo duurt 't natuurlijk wel een weer voor ik zo 'n XPB10Ah vol krijg, natuurlijk :)
Wel bewolkt grotendeels, dus toch ergens mooi :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 3 juni 2016 @ 00:18:59 #278
366734 dimmak
bitcoin
pi_162707381
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Must resist! Aaaaargh!

Ik vind 'm er zoveel beter uitzien dan de 1e generatie, en met opties die ik graag zie :Y
Even wachten totdat de prijs daalt. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_162708453
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Vandaag ook wat mee geprutst, en toch wel een hele Ah op 5 uur tijd bij elkaar gekregen :D
Zo duurt 't natuurlijk wel een weer voor ik zo 'n XPB10Ah vol krijg, natuurlijk :)
Wel bewolkt grotendeels, dus toch ergens mooi :)
[ afbeelding ]
Heb je al uitgerekend wat het omslagpunt is...wanneer je de aanschafprijs hebt terugverdiend aan gratis stroom? ^O^
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:07:38 #280
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162710216
Zeg mensen, ik ben momenteel druk in dispute met Gearbest ivm mij Viboton Airmouse die geen Airmouse blijkt te zijn.

Nu ben ik nog altijd op zoek naar een goede Airmouse met degelijk toetsenbord.

Naast de Viboton heb ik nu deze:


Maar daarvan is het toetsenbord niet best. Wat is volgens jullie de beste?
pi_162710355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg mensen, ik ben momenteel druk in dispute met Gearbest ivm mij Viboton Airmouse die geen Airmouse blijkt te zijn.

Nu ben ik nog altijd op zoek naar een goede Airmouse met degelijk toetsenbord.

Naast de Viboton heb ik nu deze:
[ afbeelding ]

Maar daarvan is het toetsenbord niet best. Wat is volgens jullie de beste?
En wat zeggen ze bij GB?
Benieuwd hoe lang ze je aan het lijntje houden...

Ik heb vandaag eindelijk het geld van TD teruggestort gekregen. Weken mee bezig geweest, want ze reageerden steeds maar 1x per dag en pas na opwaarderen naar claim hebben ze het geld 'vrijwillig' teruggestort.

Ik koop alleen nog maar bij BG en AE :9
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:06:36 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162711037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 02:50 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb je al uitgerekend wat het omslagpunt is...wanneer je de aanschafprijs hebt terugverdiend aan gratis stroom? ^O^
Hey! I'm a redneck with a hint of nerd! Not a nerd with a hint of redneck :D
Maar voor mij was dat omslagpunt al bij minuut 1 : ik heb 'm namelijk gekregen om te reviewen ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:10:08 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162711096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg mensen, ik ben momenteel druk in dispute met Gearbest ivm mij Viboton Airmouse die geen Airmouse blijkt te zijn.

Nu ben ik nog altijd op zoek naar een goede Airmouse met degelijk toetsenbord.

Naast de Viboton heb ik nu deze:
[ afbeelding ]

Maar daarvan is het toetsenbord niet best. Wat is volgens jullie de beste?
Ik heb een Mele F10 Pro (in de la, al heel lang :P ) en die is goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162711339
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:40 schreef Captain_koek het volgende:
Ik heb de blitzwolf 24watt dual power met sPower tech binnen! Mooi ding.

Echter heb ik het idee dat het scherm van ipad en iphone minder/schokkerig reageren tijdens het opladen en gebruiken...

Kan dit? Iemand het zelfde?
Mijn HTC lijkt bij deze lader hetzelfde probleem te hebben.
Vooral/alleen als accu onder de 20% is gedaald en dan wordt opgeladen.
Zat bijvoorbeeld Youtube te kijken en die pauzeert zelfs enkele keren...
pi_162711787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mijn HTC lijkt bij deze lader hetzelfde probleem te hebben.
Vooral/alleen als accu onder de 20% is gedaald en dan wordt opgeladen.
Zat bijvoorbeeld Youtube te kijken en die pauzeert zelfs enkele keren...
Hetzelfde met mijn HTC M8 hier in combinatie met die blitzwolf lader.
Heb 3 van die blokjes gekocht toen ze 5 euro per stuk kostten. Blauwe LEDje dat er in zit vind ik overigens gruwelijk irritant 's nachts in mijn aarde donkere kamer, dat moet ik er nog eens uit slopen of zwart stiften.
pi_162712193
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Vandaag ook wat mee geprutst, en toch wel een hele Ah op 5 uur tijd bij elkaar gekregen :D
Zo duurt 't natuurlijk wel een weer voor ik zo 'n XPB10Ah vol krijg, natuurlijk :)
Wel bewolkt grotendeels, dus toch ergens mooi :)
[ afbeelding ]
Haha, ja ik heb m ook nog niet echt goed kunnen testen, wanneer wordt het nou eens een keer echt zomer :P
Ik ben benieuwd wat ie in de volle zon haalt, maar dan duurt het waarschijnlijk alsnog best lang voordat je die powerbank vol hebt.
pi_162714063
Heeft iemand nog een Miband liggen die niet gebruikt word? Heb er eentje nodig, maar ga dinsdag al weg dus moet vandaag of morgen nog op de post :9~
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:40:52 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162714502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:26 schreef MeesterBier het volgende:
Heeft iemand nog een Miband liggen die niet gebruikt word? Heb er eentje nodig, maar ga dinsdag al weg dus moet vandaag of morgen nog op de post :9~
Dm
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162714534
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dm
Ik heb ook nog een nieuwe liggen.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:41:09 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162716619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

En wat zeggen ze bij GB?
Benieuwd hoe lang ze je aan het lijntje houden...

Ik heb vandaag eindelijk het geld van TD teruggestort gekregen. Weken mee bezig geweest, want ze reageerden steeds maar 1x per dag en pas na opwaarderen naar claim hebben ze het geld 'vrijwillig' teruggestort.

Ik koop alleen nog maar bij BG en AE :9
Ik mocht terugsturen :')

Of een 50% refund in mijn wallet bij hun. Maar dat pik ik niet natuurlijk. :D

Maar inderdaad. AE en BG zijn betere deals. Al vind ik BG erg aan de prijzige kant tegenwoordig.

Geekbuying is trouwens ook wel okey.
pi_162717512
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar inderdaad. AE en BG zijn betere deals. Al vind ik BG erg aan de prijzige kant tegenwoordig.

Geekbuying is trouwens ook wel okey.
Niet qua deals, maar qua service. Ik heb BG ook twee gevraagd om de prijs aan te passen aan TD en dat hebben ze toen gedaan. Maar ia allemaal nogal veel werk voor een paar dollar, want de eerste paar mailtjes 'snappen' ze je nog natuurlijk niet.

Geekbuying is idd OK, maar moest ik steeds 3+weken wachten. AE pakjes komen nognsteeds het snelst aan bij mij.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 16:16:24 #292
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162718867
quote:
12s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Vandaag ook wat mee geprutst, en toch wel een hele Ah op 5 uur tijd bij elkaar gekregen :D
Zo duurt 't natuurlijk wel een weer voor ik zo 'n XPB10Ah vol krijg, natuurlijk :)
Wel bewolkt grotendeels, dus toch ergens mooi :)
[ afbeelding ]
Werkt ie niet onder een zonnebank of zo? :P
Die van mij heeft serieus zon nodig voordat ie fatsoenlijk begint te laden. Zon door de wolken doet het hem total niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 3 juni 2016 @ 18:12:02 #293
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_162721003
Voor het eerst sinds tijden weer eens wat bij tinydeal besteld (twee draadloze muizen). Blijkt nu (terwijl ik een weekend weg ben) dat bij de muis die ik heb meegenomen de hele on/off-switch ontbreekt :')14.gif
Kan de muis dus niet aan (of uit) zetten, heb er dus niks aan de komende twee dagen _O-

Ben benieuwd wat de CS van TD gaat zeggen, slechte ervaringen mee gehad in het verleden m.b.t. het ontvangen van incomplete c.q. kapotte producten.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_162721118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 18:12 schreef N22 het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens wat bij tinydeal besteld (twee draadloze muizen). Blijkt nu (terwijl ik een weekend weg ben) dat bij de muis die ik heb meegenomen de hele on/off-switch ontbreekt :')[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan de muis dus niet aan (of uit) zetten, heb er dus niks aan de komende twee dagen _O-

Ben benieuwd wat de CS van TD gaat zeggen, slechte ervaringen mee gehad in het verleden m.b.t. het ontvangen van incomplete c.q. kapotte producten.
Die proberen je een paar punten aan te smeren....als je geluk hebt.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 18:24:28 #295
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_162721193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:49 schreef Majesty het volgende:

[..]

Hetzelfde met mijn HTC M8 hier in combinatie met die blitzwolf lader.
Heb 3 van die blokjes gekocht toen ze 5 euro per stuk kostten. Blauwe LEDje dat er in zit vind ik overigens gruwelijk irritant 's nachts in mijn aarde donkere kamer, dat moet ik er nog eens uit slopen of zwart stiften.
Kan dit kwaad? Lijkt mij niet zoals het hoort?
Aigh aigh Captain!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 19:11:52 #296
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_162722031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 18:19 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Die proberen je een paar punten aan te smeren....als je geluk hebt.
Ja, dat is ook precies mijn eerdere ervaring _O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 3 juni 2016 @ 19:42:55 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162722636
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:10:23 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162723233
quote:
Ze vinden zelf het display ruk. In het hele filmpje staat het ding niet 1 keer aan. _O-

En miss sportbabe die het ding moet promoten, draagt het ding niet.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:11:52 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162723278
Volgens mij is die dame ook gewoon stock footage. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:13:32 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162723333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:11 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij is die dame ook gewoon stock footage. :P
Waarschijnlijk wel. Ook niet over nagedacht, want dit soort trackers zijn compleet zinloos tijdens het fitnessen. En wat doen ze, een fitnessbabe tonen.
pi_162725569
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:26 schreef MeesterBier het volgende:
Heeft iemand nog een Miband liggen die niet gebruikt word? Heb er eentje nodig, maar ga dinsdag al weg dus moet vandaag of morgen nog op de post :9~
Ja, heb een 1S dus met hartslagmeter, geseald in doos.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')