abonnement Unibet Coolblue
pi_162313593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:20 schreef Forbry het volgende:
De scènes met Tyrion vond ik deze keer best wel tegenvallen. Ik had iets veel spectaculairders verwacht van zijn 'diplomatic approach'. Ik hoop dat eea nog een staartje gaat krijgen ofzo...
Dat ligt gewoon aan Meereen. De leukste characters worden daar nog saai
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_162314451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:20 schreef Forbry het volgende:
De scènes met Tyrion vond ik deze keer best wel tegenvallen. Ik had iets veel spectaculairders verwacht van zijn 'diplomatic approach'. Ik hoop dat eea nog een staartje gaat krijgen ofzo...
Hij moet nog even op gang komen natuurlijk. Vond de scenes met Tyrion, Grey Worm en Missandei tamelijk ongemakkelijk :+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162314602
David Benioff vergeleek Tyrion's scene met Abraham Lincoln. Ik vrees dat het niet beter wordt.

Jammer want Tyrion deed een paar goeie dingen: hij gaf aan dat Daenerys niet van plan is om weg te gaan en hij geeft aan dat Daenerys bereid en in staat is om compromissen te sluiten.

Dat laatste is een enorme sprong van het eerdere: "They have a choice: they can live in my new world, or they can die in their old one.”

Het probleem met het gebruiken van Abraham Lincoln als voorbeeld is dat de steden die slavernij toestaan, niet onder Daenerys' bestuur staan. Tyrion's compromis zou iets betekenen als Yunkai en Astapor en Quath en Volantis onder het bestuur van Mereen stonden, maar dat staan ze niet en Mereen heeft niet eens genoeg militairen om Daenerys' wil aan de andere steden op te leggen.

Een redelijker bod ten aanzien van de buitenlandse mogendheden zou zijn dat Mereen's havens nog 7 jaar beschikbaar zouden zijn voor slavenhandel (hoewel Mereen zelf geen slaven importeert of exporteert) en dat Mereen de buitenlanders compenseert voor het verloren menselijke kapitaal en voor een bepaald aantal jaren belooft geen oorlogen met ze te voeren.

Het ding is alleen waarom zou je? Daenerys gaat minstens Drogon, en misschien nog wel meer van haar draken, trainen door de steden in haar omgeving aan te vallen en een einde te maken aan de slavernij.

Het probleem dat Daenerys had in Mereen is niet dat ze compromissen had moeten sluiten, haar probleem is dat ze haar nieuwe klasse van bevrijdde slaven niet genoeg macht gaf. Ze nam Mereen wel in maar liet alle instituties en welvaart die gebouwd waren door slavernij en slavendrijvers in stand. Dat gebeurde ook in de VS waar slaven na de opheffing van slavernij onder slechtere omstandigheden voor een hongerloon voor dezelfde mensen in dienst kwamen die ze eerst als slaven dienden.

Beter had ze al la de Communisten alle productiemiddelen in beslag moeten nemen (enventueel herverdelen onder bevrijdde slaven) en daarna met samen Bravos (een stad gebouwd door vroegere slaven) en machtige ex-slaven in andere steden de guerrilla campagne, die de Sons of the Harpy nu in Mereen voeren, in de rest van Slaver's Bay en in de Free Cities voeren. Totdat ze in gelegenheid is om met een draak en een leger een definitief einde kan maken aan het bestuur van de slavendrijvende steden en het bestuur kan overdragen aan bevrijdde slaven.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162314664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij moet nog even op gang komen natuurlijk. Vond de scenes met Tyrion, Grey Worm en Missandei tamelijk ongemakkelijk :+
Vond zijn scenes met Varys ook niet om aan te zien. Van het merkwaardige respect dat ze voor elkaar hadden; naar in elke verdomde scene een grapje over Varys' ontmanning. Het is me een overgang.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162314703
Ik wil meer Euron en KINGSMOOT get hype.



NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:30:53 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162314725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil meer Euron en KINGSMOOT get hype.

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
Volgende aflevering zal dat wel komen toch :)

Eurongod
Oh.
pi_162314996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE

NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
NO GODLESS MAN MAY SIT THE SALT THRONE
wedden!??
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162315008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgende aflevering zal dat wel komen toch :)

Eurongod
euron is mastah! _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:33:17 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162315290
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

euron is mastah! _O_
Benieuwd wat hij met Theon gaat doen :)
Oh.
pi_162315352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij met Theon gaat doen :)
Aan zijn pik zuigen.

Oh wacht... :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 19 mei 2016 @ 06:02:51 #86
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162315832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de hoofdstukken waarin Theon Reek wordt echt vol afschuw zitten lezen. Een goede psychiater zou GRRM vast geen kwaad doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162319183
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd wat hij met Theon gaat doen :)
wat zou stannis zeggen, "bend the knee or be destroyed, you have until morning" ik verwacht wel wat subtielers van euron
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162319187
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:14:54 #89
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_162319306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo spectaculair. Ik vond het wel een goede oplossing om even wat tijd te kopen, en in elk geval het probleem van de Harpy's op te lossen.

Spectaculaire momenten krijgen we nog genoeg :)
Harpy's!!?? Waar is Geralt?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:15:27 #90
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162322204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:14 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

Harpy's!!?? Waar is Geralt?
Ooit
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162323351
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:01:21 #92
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162323422
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:59 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
dan zouden ze allemaal dood zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162323477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dan zouden ze allemaal dood zijn.
how so?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:07:27 #94
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162323566
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

how so?
of bedoel je ook Ned?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162323618
promo pic, trailer volgende ep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162323651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door FireFox1 op 19-05-2016 14:43:01 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162323656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

of bedoel je ook Ned?
de ellende begon toen ned zich genoodzaakt voelde om ja te zeggen tegen robert :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:11:42 #98
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162323666
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Slayage het volgende:
promo pic, trailer volgende ep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
new titties, die van Carice heb ik nu wel gezien. Ook al zijn die zeker ook nice
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162323675
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:11 schreef FireFox1 het volgende:
-
trailers en speculaties over trailers in spoilers en alles ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:12:04 #100
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162323679
quote:
99s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ellende begon toen ned zich genoodzaakt voelde om ja te zeggen tegen robert :{
Als Ned niet was vertrokken was het zeker vredig gebleven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')