abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:19:23 #76
211083 Angelof9
I must go first
pi_162290090
The Hobbit was niet om aan te zien. En dat heeft uiteindelijk ook wel een beetje afgedaan aan hoe geweldig LOTR in eerste instantie was.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:25:47 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162290200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
The Hobbit was niet om aan te zien. En dat heeft uiteindelijk ook wel een beetje afgedaan aan hoe geweldig LOTR in eerste instantie was.
Agreed :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_162290203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

Ik ben blij dat er tenminste iemand is die het leuk vindt. Ik sla deze scenes in het vervolg over. :)
helaas gaat terug spoelen tijdens een uitzending nog wel maar vooruit spoelen meen ik niet :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze zeiden er wel bij dat niemand veilig was, dus toen het hoofd van Sean in het mandje viel vond ik het wel tof dat ze dat deden.
wtf dude :N
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
The Hobbit was niet om aan te zien. En dat heeft uiteindelijk ook wel een beetje afgedaan aan hoe geweldig LOTR in eerste instantie was.
je moet ze ook niet niet aan elkaar linken. hobbit crap doet niks af aan de lotr magie ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290269
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

hobbt was crap. ze hebben een klein kinderboekje uitgesmeerd over 9 uur beeldmateriaal. ze hadden er gewoon 1 film van moeten maken
Twee max. En dan had je het prima uitgebreid kunnen tonen :{w
mag het weten
pi_162290284
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

hobbt was crap. ze hebben een klein kinderboekje uitgesmeerd over 9 uur beeldmateriaal. ze hadden er gewoon 1 film van moeten maken
Twee films was het maximale geweest. Wat mij vooral tegen viel aan de Hobbit was dat nagenoeg alles CGI was, of er zo uit zag. Waar LOTR veel praktischer was qua effecten etc, in The Hobbit films was alles nep :{
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:32:37 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162290301
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

wtf dude :N
Daarom ben ik GoT gaan kijken omdat niemand veilig is :).
Ik vond het dan ook jammer dat Jon een plot device kreeg maar een zekere andere stark niet ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162290311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja edmure ging toch trouwen, niet blackfish? Of heb ik het nou fout in mijn hoofd... honderden karakters lastig om alles bij te houden :D
Edmure werd meegetrokken because every wedding needs a bedding. En was dus uit de grote zaal voordat alle drama begon. Grote kans dat ie nu wegrot in een of andere cel.
mag het weten
pi_162290339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daarom ben ik GoT gaan kijken omdat niemand veilig is :).
Ik vond het dan ook jammer dat Jon een plot device kreeg maar een zekere andere stark niet ;(.
Tja, Jon is toch wel een fan favorite. Waarom de andere Stark niet is me ook een raadsel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162290348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Twee films was het maximale geweest. Wat mij vooral tegen viel aan de Hobbit was dat nagenoeg alles CGI was, of er zo uit zag. Waar LOTR nog veel kostuums (orcs) etc had, was in The Hobbit alles nep :{
het zag er idd veel meer gekunsteld uit. ik vond die "filter" dat ze gebruikten ook helemaal niks. heb heb geen problemen met meer of minder cg, maar het moet niet duidelijk zichtbaar en heersend zijn vind ik. zo was bv jungle book bijna volledig cg echt alles was "nep"maar ik kon er niks van zien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290375
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daarom ben ik GoT gaan kijken omdat niemand veilig is :).
Ik vond het dan ook jammer dat Jon een plot device kreeg maar een zekere andere stark niet ;(.
plot device?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290392
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

het zag er idd veel meer gekunsteld uit. ik vond die "filter" dat ze gebruikten ook helemaal niks. heb heb geen problemen met meer of minder cg, maar het moet niet duidelijk zichtbaar en heersend zijn vind ik. zo was bv jungle book bijna volledig cg echt alles was "nep"maar ik kon er niks van zien
Vooral in 3D en HFR werd het pijnlijk om te zien hoe gekunsteld het aanvoelde. Het voelde nep aan. Met GoT weet je dat direwolves, draken en meer CGI zijn maar toch voelt dat minder nep aan :+
mag het weten
pi_162290405
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

het zag er idd veel meer gekunsteld uit. ik vond die "filter" dat ze gebruikten ook helemaal niks. heb heb geen problemen met meer of minder cg, maar het moet niet duidelijk zichtbaar en heersend zijn vind ik. zo was bv jungle book bijna volledig cg echt alles was "nep"maar ik kon er niks van zien
Precies, ik doel ook vooral op de filter idd. CGI ben ik ook niet vies van, en The Jungle Book was echt prachtig.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:39:17 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162290408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tja, Jon is toch wel een fan favorite. Waarom de andere Stark niet is me ook een raadsel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: boeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:39:31 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162290413
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

plot device?
Resurrection door Mel omdat Jon goed bij de vrouwen lag.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162290421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Resurrection door Mel.
Dat noem ik geen plot device. Das zorgvuldig opgebouwd met Thoros of Myr en Bendric.
mag het weten
pi_162290425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vooral in 3D en HFR werd het pijnlijk om te zien hoe gekunsteld het aanvoelde. Het voelde nep aan. Met GoT weet je dat direwolves, draken en meer CGI zijn maar toch voelt dat minder nep aan :+
idd :P ik weet niet wat het was de 'filter" de camera of iets anders. misschien was het de insteek om het zo te doen? dunno
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Resurrection door Mel omdat Jon goed bij de vrouwen lag.
:s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290476
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Resurrection door Mel omdat Jon goed bij de vrouwen lag.
Zoals Joosie zegt is het goed opgebouwd. Daarnaast zou Jon in de boeken ook wel door Mel gered worden.
pi_162290478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bendric.
lastig heh al die namen van al die personages :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162290494
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

lastig heh al die namen van al die personages :s)
Beric, Gendry, crossover Bendric :P
mag het weten
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:44:27 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162290503
Het leuke was wel dat iedereen zei 'Jon loopt door de noordpoort!' en er ontstond allemaal speculatie over dat ie naar bran zou gaan ofzo.
En toen meteen in deze aflevering 'Oh ik ga naar het zuiden'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162290534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Het leuke was wel dat iedereen zei 'Jon loopt door de noordpoort!' en er ontstond allemaal speculatie over dat ie naar bran zou gaan ofzo.
En toen meteen in deze aflevering 'Oh ik ga naar het zuiden'
Ja, eindigen met Jon die wegloopt en dan beginnen met Jon die binnen zit was nogal typisch.
mag het weten
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:56:50 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162290765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, eindigen met Jon die wegloopt en dan beginnen met Jon die binnen zit was nogal typisch.
staat niet bij de goofs op imdb.. dus misschien hadden wij het wel fout en was het een andere poort?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')