abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:22:10 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_162276288
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


disclaimer
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:26:59 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_162276519
Goed, mauw pulkt graag de pinpassen uit mijn telefoonhoesje. Op 1 daarvan staat een poes :') ik zette de selfiecam even aan O+

disclaimer
pi_162276847
Mauw zegt miauw O+
pi_162277099
Mauwtjes mauw O+ !
Fijn dat ze nu wel weer heeft gedronken!

Selvaria hoe lang werkt de aai techniek? Frits is namelijk nogal lomp en knijpt onze hond nogal hardhandig. Hond vindt dat uiteraard niet zo tof en reageert af en toe als een echte bitch. Ze worden vanzelf minder lomp toch?
pi_162277122
Hahahaha dat kopske :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162277283
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, mauw pulkt graag de pinpassen uit mijn telefoonhoesje. Op 1 daarvan staat een poes :') ik zette de selfiecam even aan O+

:D O+

:W

Ik ga even bijlezen :+
pi_162277518
M-auw O+ Fanatiek hoor! En fijn dat ze vandaag goed gegeten en gedronken heeft O+

En ook nog *O* voor Michael! En hi Krijgerr!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162278343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Cholula het volgende:
Mauwtjes mauw O+ !
Fijn dat ze nu wel weer heeft gedronken!

Selvaria hoe lang werkt de aai techniek? Frits is namelijk nogal lomp en knijpt onze hond nogal hardhandig. Hond vindt dat uiteraard niet zo tof en reageert af en toe als een echte bitch. Ze worden vanzelf minder lomp toch?
Heb je het AnnieSlaatTasfilmpje gezien :') ?
Ik heb de hoop opgegeven. We hebben de hele dag AAI geoefend en ze verkocht hem voordat ze naar bed ging weer bijna een mep toen ze wilde aanwijzen dat 'TAS OOK HAAR!' had. Nouja. Hij kon er gelukkig om lachen, die Joris Goedzak O+ .

Michael *O* !! Goedzo!!

Mauw die miauwt O+ O+ ook zo lekker doorgaan met dat geluid. Je ziet haar denken "Hey, dit klinkt supertof!" :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 20:12:57 ]
pi_162278453
Oh hier gaat aaien wel goed hoor! :7

Mauw O+
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:18:31 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162278579
Mauwtje O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:05 schreef Skittles het volgende:

[..]

Mwuhahaha >:)
Leuke mensen, die dreumesen/peuters :P

[..]

Ja, zoiets dacht ik al -O-
je hebt hele fijne p+r verbinding vanaf de uithof! bus gaat elke 8 minuten en stopt in t centrum pal naast t nijntjemuseum zo ongeveer, 5 euro inclusief bus voor parkeren en 5 personsn max in de bus. garage is echt pal naast de afrit van de a28 :Y

hier zijn dit weekend hard namen geoefend van de familieleden O+ Akaa, Rutjepuh, Rrogrrro, Taat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taat heeft hem in april high five en box geleerd, en nu zijn ze dikke vrienden O+

En het woord UIT heeft eindelijk gezelschap van INj en AANj :+
Kwak
pi_162278771
Ik denk wel eens dat Annie heel ver is met praten maar dat haar motoriek een beetje achterblijft. Het is het één of het ander, voor mijn gevoel. Ze maakt echt al zinnen joh :o "Annie Tas ook hapje geve!" en "Annie ook plante wate geve met giete!". Maar een beetje normaal in de zandbak klimmen kan ze niet, dan valt ze om :') . Op de bank klimmen kan ze ook pas net en eraf is vaak vallen en huilen. Zitten op een loopfietsje: gillen en BOEM. Bult. De drempel van de schuifpui staat ook garant voor valpartijen. Dus dat AAI nog vaak MEP is komt denk ik niet door kwade opzet. Althans, dat hoop ik maar :D .

Door dat goede praten overschat ik haar ook wel eens denk ik. Vraag ik aan haar waarom ze haar bord (alweer :( ) op de grond gooide. Serieus, weet zij veel 8)7 . Het was 18u, ze was moe, ze mocht de zuurkool niet in haar haar smeren. Dus wat denk je zelf mam. Kom op. Maar op dat moment lijkt ze soms al zoveel verder dan haar 20 maanden dat ik dan echt even een realitycheck moet doen :@ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 20:25:03 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:25:48 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_162278880
Dat lijkt mij ook best verneukeratief ja Razz. Het IS natuurlijk ook nog maar gewoon een klein sulleke. Maar je trapt er snel in als ze zo praten.

En ik zou dan soms wel willen dat mauw het iets duidelijker kon maken. Ze wilde net steeds "bie". Tot huilens toe. En ik heb geen clue :')
disclaimer
pi_162278934
Haha MiauwMaud :D
pi_162279020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Cholula het volgende:
Mauwtjes mauw O+ !
Fijn dat ze nu wel weer heeft gedronken!

Selvaria hoe lang werkt de aai techniek? Frits is namelijk nogal lomp en knijpt onze hond nogal hardhandig. Hond vindt dat uiteraard niet zo tof en reageert af en toe als een echte bitch. Ze worden vanzelf minder lomp toch?
Dat hoop ik. Wij Zijn ineens in de slaan en daarna meteen bijten fase gekomen ;( En dat met 19 maanden... Eerst ons kusje geven, dan wild worden en gericht Meppen en als we ingrijpen en in alles bijten. Hond krijgt ook volle laag en die gaat nog eens van zich af bijten :'( vandaag maar 1x gebeurd en toen R in de box gezet, wat hij vreselijk vond maar uitgelegd dat hij dat niet mag doen en wel mag aaien. Hand pakken en aaien voordoen is knijpen in je Wang, of krassen met zijn Nagel.. Vind het echt heel stom dat hij dit doet. Ben gewoon bang om gebeten te worden.
pi_162279056
O+ Poes heeft pijn! :)
pi_162279211
Razz wij hebben precies het omgekeerde. R zegt nog bijna niets, maar motorisch...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook een bijterd! Ik word daar zo boos van! Moet me dan wel even inhouden, terugbijten is ook weer zo wat...
pi_162279773
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Dat lijkt mij ook best verneukeratief ja Razz. Het IS natuurlijk ook nog maar gewoon een klein sulleke. Maar je trapt er snel in als ze zo praten.

En ik zou dan soms wel willen dat mauw het iets duidelijker kon maken. Ze wilde net steeds "bie". Tot huilens toe. En ik heb geen clue :')
+1, lijkt me ook ingewikkeld Razz!

En arme ukkies die niet begrepen worden :') Kan Lucas ook heel goed ja, met zo'n grijphandje erbij, heel verbeten naar de keuken wijzen en 'die! Die! Die :( DIE :'( ' Geen idee... Vaak is het een dopje dat op een fles moet ofzo, manmanman :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:54:30 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162279784
Ja, Melba is ook grofmotorisch wat sterker ja. zelf in en uit de triptrapp klimmen, overal opklimmen. zit ook met de grotere kindjes los op t bankje bij t kdv aan tafel enzo.

kent wel veel woordjes, maar maakt nog geen zinnen enzo.

Allemaal op hun eigen tempo he.

@hilmo melba knijpt mij ook heel venijnig, en trekt aan mijn haar, maar het helpt wel om het niet zo persoonlijk op te vatten. ze vinden het gewoon leuk dat je reageert als ze iets doen, en snappen pijn nog niet (ook als ze het woord auw wel kennen. koude vloer is hier nu ook auw enzo :') ) het is allemaal niet verkeerd bedoeld. wel laten merken dat het niet leuk is en pijn doet, en we zetten hem ook even ergens naast ons op de bank als hij van knuffelen overgaat op slaan en knijpen en niet wil stoppen hoor.
Kwak
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:55:01 #19
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162279793
Hamertje-Tas O+
Miaaaued O+ (m'n man vroeg.. is dat een schaap? :') )
Nijnmuseumkiekjes O+
Klim-R O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_162280135
Klimgeitje is ze wel hé Inge? :D

M-aaaaauw O+ O+

Overschatten, herkenbaar. Ze probeert nu zinnen te maken "mamaaa, gajedoeeee?", "buiten? noenen aa?"
Als ze dan weer uit het niets onrecht opmerkt en begint te huilen, kan ik best geïrriteerd raken dat ze gewoon niet verteld wat er aan de hand is. Hoogstwaarschijnlijk weet ze het zelf ook niet :') laat staan dat ze het me kan vertellen :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:07:10 #21
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162280217
Vv kan ook uit het niets opeens slaan/knijpen/haren trekken.... en als ik dan hard 'au, niet doen dat doet zeer' roep.. dan gaat ie keihard lachen |:( :')
Dus is doe mijn best om niet te fel te reageren.. maar dat is soms best moeilijk.
Eigenlijk doet hij dat alleen als hij echt moe is.. dan is het echt tijd voor bed ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:07:31 #22
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162280229
Mauw miauw :D dat hoofd wat ze ook even doet :D O. Doet ook vaak zulke gekke bekken trekken :D
pi_162280442
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Heb je het AnnieSlaatTasfilmpje gezien :') ?
Ik heb de hoop opgegeven. We hebben de hele dag AAI geoefend en ze verkocht hem voordat ze naar bed ging weer bijna een mep toen ze wilde aanwijzen dat 'TAS OOK HAAR!' had. Nouja. Hij kon er gelukkig om lachen, die Joris Goedzak O+ .

Michael *O* !! Goedzo!!

Mauw die miauwt O+ O+ ook zo lekker doorgaan met dat geluid. Je ziet haar denken "Hey, dit klinkt supertof!" :D .
Ja en dat bracht me aan het twijfelen. ;)

Ik heb dit weekend met mijn ouders overlegd en als het echt niet gaat dan gaat de hond naar hen. Voor nu hebben we een stoel voor de hond neergezet in een kamer waar Frits niet komt.

Bijten is zo naar. Ik kreeg van iemand de 'tip' om terug te bijten. ;(
Natuurlijk. Want dat is wel een heel goed idee. Je eigen kind bijten.

Nu peuter ik mijn vel tussen zijn tanden vandaan. Terwijl ik 'nee, dat wil ik niet dat doet pijn.'zeg Vervolgens zet ik hem op de grond, begint hij te huilen en begint hij mijn been te knuffelen.
Mijn eerste reactie was 'AU AU AU AU FRITS HOU OP! DIT DOET PIJN AUAUAU!!!' Dat was niet zo effectief. Hij schrok en zette dan nog wat extra kracht of begon keihard te lachen om vervolgens weer zijn tanden in mij te zetten.
pi_162280545
Bijten doet meneer hier gelukkig niet.
Wel gooien bij frustratie.
Hij kondigt het inmiddels al aan; 'Sedde goojuh' inclusief iets dreigend omhoog houden :X
Als ik hem dan verder aanspreek krijg ik nephuilen en roept hij 'hui-juh zeer' en wijst naar zijn billen waar laatst flinke luieruitslag zat en idd zeer deed.
Clown :+
pi_162282007
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Cholula het volgende:
Mauwtjes mauw O+ !
Fijn dat ze nu wel weer heeft gedronken!

Selvaria hoe lang werkt de aai techniek? Frits is namelijk nogal lomp en knijpt onze hond nogal hardhandig. Hond vindt dat uiteraard niet zo tof en reageert af en toe als een echte bitch. Ze worden vanzelf minder lomp toch?
Laat me nu nog even onwetend. :'( Hier werkt het nu heel goed, hopelijk blijft dat nog even zo.

Bijten doet ze zo ook vanuit het niets maar het lijkt nog meer 'aftastend' bijten: "wat gebeurt er als ik dit doe?". Er zit nog geen kwaad achter lijkt het. Of ze weet het goed te verbergen en is stiekem een kleine sadist. o|O

Als ze zo goed praten kan ik me voorstellen dat je ze wel eens overschat, lastig lijkt me dat. :o En die zinnen die Annie en Lou al maken wat goed zeg!

Ingee, je klimgeitje. :D

BoksMelba! :D De bijna-peuter van vrienden doet achter elkaar high five, boks en E.T. (vinger tegen vinger). _O- Echt hilarisch.
pi_162282060
Nog even wennen dat ik nu hier 'hoor' i.p.v. bij de baby's O+

Wat Razz zegt zie ik hier ook nog wel gebeuren qua overschatten :Y onze Minion is net een jaar en 'zegt' al best wel wat (papa, mama, ja, dag, klaar, die) en maakt nu al echt heel veel verschillende klanken, ook als reactie op dingen die wij zeggen. Dus ik schat dat wij ook echt een pratertje krijgen :+ Daarbij is ze ook nog vrij groot voor d'r leeftijd.

Maar inderdaad motorisch ook niet bepaald de snelste :+ ze kan sinds deze week zelf gaan zitten en werd daar zo overmoedig van dat ze zich aan de tafel op wilde trekken, maar met d'r wang op de punt viel :'( dus nu heeft ze meteen d'r eerste blauwe plek te pakken

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:55 schreef Radyhyn het volgende:
Hamertje-Tas O+
Miaaaued O+ (m'n man vroeg.. is dat een schaap? :') )
Nijnmuseumkiekjes O+
Klim-R O+
De mijne vroeg ook al: "Waarom zegt die baby steeds 'Au'?" :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162284081
Mauwtje :D ! Dat gezicht ook wat ze er even bij trekt, geweldig!

:* voor LT, weet ook nog hoe blij je was, vind het zo rot dat het nu zo gelopen is..

Annie en Tas O+

Fijn dat het een faaase lijkt te zijn SQ!

Ehh.. Vergeet vast weer veel van m'n bijlees nu!


Hier ook meer een pratertje dan motorisch snel zijn. Hij zit echt geen seconde stil, kruipt alle kanten op en snel, loopt langs tafel en bank, duwt dingen lopend vooruit. Maar zodra je hem ook maar aan je handen wil laten optrekken wordt ie geirriteerd, wil ie echt niet. Hij wil niet aan de hand lopen, probeert ook zelf geen losse stappen te zetten, maar staat dan weer vrolijk in z'n handen te klappen terwijl hij alleen lichtjes met z'n buik tegen de bank of tafel leunt. Hij kan vast goed aan de hand lopen als ie zou willen en ik ga er vanuit dat de wil om te lopen voor z'n 18e ook nog wel komt :P . (Net als tanden.. We grappen nog wel eens dat ie het gewoon bij die 2 tandjes houdt :P )

Q lijkt in een sprong te zitten. Hopelijk hoort paar keer per nacht luid gillend en krijsend wakker worden daar ook bij en wordt het weer beter. Hij zit dan rechtop in z'n bedje, hoofd omlaag, keihard brullen. Ziet er sneu uit, troosten lukt vaak ook niet zo snel of goed, soms wil ie per se z'n kamertje uit.
Maargoed, leuke is wel de nieuwe features! Ruime week terug kwam na "dih" (soms nu ook "dich") ook "aaopn" voor "open". Gister keken we in een boekje met dierenplaatjes en ineens deed hij wat geluiden na! "Beh" bij het schaap, soort "fa" als "kwak" en "bah" en soms "boe" bij de koe! Zo gek, komt ineens vanuit het niks. Soms hoeft ie maar het plaatje te zien en hij begint al. Vooral de hond is nu favoriet. Liep terug na boodschappen doen en zag een hond "kijk Q, een hondje! Zie je em?" "Wah!" en dan minuten lang "waf!" zeggen en "wah!" terugkrijgen O+ . Vanavond mauwde de kat, zei "Toby zegt "miauw", hoor je dat? Miauw, miauw!" en ineens zegt ie gewoon een aantal keer "mauw!" ook! Sta er echt even van te kijken wat ie ineens kan!
pi_162284582
Bijten doet Q gelukkig niet. Wel krabben en dan vooral bij vriend als ie bij hem op de bank zit. Of aan z'n baardharen trekken.. Hij doet vooral ruw als ie aan je gezicht zit, 1 seconde voelt ie lief, daarna is het met z'n vingers in je mond haken en trekken :X

Smijten gebeurt als iets niet lukt. Als na een tijdje spelen met z'n stapelbekers op z'n tafeltje het even niet goed lukt, vliegen de bekertjes soms ineens door de lucht.

Hoeveel brood eten jullie dreumessen eigenlijk? Q eet het momenteel niet zo goed, steeds maar een halve boterham, soms ietsje meer. Probeer het nu s ochtends en s middags te geven, maar ben bang dat ie dan te weinig krijgt.. Na de halve boterham at hij vanmorgen wel een hele banaan op nog. Misschien toch 1x vervangen door pap ofzo, wil toch dat ie voldoende binnenkrijgt, het blijft maar zo'n dunnetje.. (Hoop hard dat ie over 2 weken bij het cb eindelijk de 8 kilo eens voorbij is..)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 mei 2016 @ 23:34:04 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162284721
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef Gevalletje het volgende:
Bijten doet Q gelukkig niet. Wel krabben en dan vooral bij vriend als ie bij hem op de bank zit. Of aan z'n baardharen trekken.. Hij doet vooral ruw als ie aan je gezicht zit, 1 seconde voelt ie lief, daarna is het met z'n vingers in je mond haken en trekken :X

Smijten gebeurt als iets niet lukt. Als na een tijdje spelen met z'n stapelbekers op z'n tafeltje het even niet goed lukt, vliegen de bekertjes soms ineens door de lucht.

Hoeveel brood eten jullie dreumessen eigenlijk? Q eet het momenteel niet zo goed, steeds maar een halve boterham, soms ietsje meer. Probeer het nu s ochtends en s middags te geven, maar ben bang dat ie dan te weinig krijgt.. Na de halve boterham at hij vanmorgen wel een hele banaan op nog. Misschien toch 1x vervangen door pap ofzo, wil toch dat ie voldoende binnenkrijgt, het blijft maar zo'n dunnetje.. (Hoop hard dat ie over 2 weken bij het cb eindelijk de 8 kilo eens voorbij is..)
Michael krijgt 's ochtends een papfles (deels luiigheid van mezelf, ik heb geen tijd om hem 's ochtends een boterham te voeren als ik ook nog ontbijt + schoolvoer moet klaar maken voor twee kleuters). 's middags krijgt hij een dubbele boterham met appelstroop in blokjes gesneden en dat is weg alsof hij koek aan 't eten is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162285351
Thnx gevalletje :*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162285635
Ik heb meer een doener dan een prater. Hij kan los staan en lopen, als hij dat zelf niet door heeft :+. Is druk bezig om te leren snappen dat vorm iets te maken heeft met succes/falen bij de vormenstoof. Hij duwt het hobbelpaard voor zich uit door de kamer als hij erin wil, vindt alles de box uit werken een geweldig spelletje en bestudeert alles om het zelf ook te kunnen (het konijnenhok open maken, speelgoed aanzetten). Hij brabbelt wel honderduit, maar behalve 'die' en 'papa' weinig samenhangends. Van de week kwam eindelijk het eerste gebaar van J: lamp :')

Gevalletje, op een goede dag eet J anderhalve snee (volkoren)brood (in 2 maaltijden). Maar het kan net zo goed 1/2 snee in totaal zijn. Hij is heel duidelijk in of hij nog wil eten of niet (schuift bord weg).
pi_162287107
Ennnnn jawel: koorts! -O- :{ :X }:| Niet-naar-de-opvang-woensdag dus, zucht.. Gisteren (ik was vrijwel de hele dag weg voor een fotoklus in 020) heeft hij overgegeven (voor het eerst :o ), leek daarna weer opgeknapt maar dus toch koorts nu. Gaat lekker zo ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162287112
He bah, beterschap JM, en weer niet werken dus? Wat sneu dat hij zo vaak ziekjes is!

Wow Razz, dat zijn volledige zinnen! :o _O_ Ik kan me voorstellen dat je dan sneller je kindje als groot aanziet. Dat motorische komt vanzelf. Goed laten ervaren. Laatst artikel in onderwijsblad gelezen over riskful playing. Erg interessant.

R is een beetje in het midden. Woordjes gaan nou als een speer, zinnen nog niet natuurlijk, klimmen op een stoeltje en op de tafel :+ doet hij al maanden en de nieuwe glijbaan is een enorm succes. Zelf het trappetje opklimmen en je voeten naar voren doen, gaat prima. Maar de vormenstof heeft hij geen zin in, en torens maken ook niet. Wel creatieve torens (verkeerde op elkaar zetten en dan een hele lage toren krijgen met alle bakjes). Mijn moeder die tekentherapie heeft gedaan, zei dat het wel heel bijzonder was dat hij rondjes kan tekenen en dat benoemd hij ook de hele dag, alles wat rond is... :D

Nijntje museum, klinkt zo leuk. Jammer dat Utrecht zo ver weg is. Maar is dat ook leuk als je alleen een nijntje knuffel hebt en verder niet zo veel met nijntje doet?

Oh ja de gebaren werpen hun vruchten ineens af. Mocht ook wel na 19 maanden :') Ik kan hem nu ook echt gewoon vragen, wat is het gebaar voor vogel, lamp. Het gebaar van 'meer' is het enige gebaar dat hij te pas en te onpas gebruikt, zwaaiend met zijn handje. _O- En ik heb hem laatst voordat hij bij mij mocht drinken het gebaar van melk (ik heb dat gebaar voor moedermelk) geleerd en dat vroeg ik hem een dag later, wat is dat gebaar en dat was wild met zijn vuistjes zwaaien O+ Alsof hij ze nu ineens veel sneller oppikt.

Dat is zo Kwak, dat het slaan en bijten niet persoonlijk is. Dat weet ik ook. Toch moet dit zo snel mogelijk worden afgeleerd, want ik vind het echt niet kunnen en vooral voor de hond ook. Je ziet hem wild op de hond af komen en dan pets. Hond kan niet meer dan zichzelf verdedigen als hij bijv. op schoot zit. In de box zetten (wat een enorme marteling is volgens R) vind ik dan voor nu eerst wel een goede zolang de box er nog steeds staat. En dan uitleggen waarom en daarna goedmaken en afleiden. Al vermoed ik dat het hier ook vaak moeheid is.
  woensdag 18 mei 2016 @ 07:00:53 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162287168
Ah ja de box is bij ons al een dik half jaar de deur uit dus die zit niet in mijn systeem.
Kwak
pi_162287561
Klopt Hilmo, in elk geval vanochtend. Vanmiddag 2 werkafspraken, J regelt dat of hij thuis is of zijn moeder hier komt oppassen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boterhammen btw: hier meestal 1-2, en/of een banaan/appel/rijstwafel oid.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 18 mei 2016 @ 08:54:50 #36
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162287695
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:33 schreef JufMariska het volgende:
Klopt Hilmo, in elk geval vanochtend. Vanmiddag 2 werkafspraken, J regelt dat of hij thuis is of zijn moeder hier komt oppassen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boterhammen btw: hier meestal 1-2, en/of een banaan/appel/rijstwafel oid.
Hier is het ook zo'n gedoe steeds met werk/thuis verdeling ivm zieke kindjes. Krijg ook weinig/geen begrip meer vanuit m'n werk. Maar mijn man (die overigens echt net zoveel ziekenzorg overneemt als ik) zit al helemaal in de knoei, die heeft een veel verantwoordelijkere baan + een master studie. Heel vervelend steeds, die zieke kindjes... ;( .
Het is ook niet echt dat ik een andere optie heb dan thuisblijven, een kind met bijna 40 graden koorts dat de halve dag huilt en niet kan eten ivm blaasjes in haar mond is niet geschikt voor het kdv of een andere oppas...

Beterschap!
pi_162287980
Beterschap voor L. JM. :* En wat rot van het werken zeg, ik krijg het ook altijd een beetje benauwd als N. ziek is in drukke weken, op sommige dagen kan ik gewoon echt niet wegblijven. Gelukkig zijn nu de examens begonnen, dus de druk van het goed voorbereiden van de examenklassen is nu weggevallen gelukkig.

Was er nu al uitzicht op of J. in een ander filiaal zou kunnen werken? (vergeten :@ )

Boterhammen, N. eet er momenteel 4 op een dag zonder korstjes. :') Wij bieden de boterhammen wel helemaal aan, maar zij hapt alles behalve de korst weg. _O-

Ik kwam er net op een hilarische manier achter dat N. het woordje "op" snapt. :D _O-

Omdat vandaag nogal een haastdag wordt (ik moet nog boodschappen doen voor N.'s slaapje, dan moet ze om 12 uur bij de GO zijn zodat ik op tijd naar school kan voor het vmbo-GT examen Engels) aten we net niet samen.

Ik had N. aan tafel gezet met haar brood en ik sprong zelf snel onder de douche. Toen ik terugkwam heb ik nog even bij haar aan tafel gezeten en toen heb ik haar laten spelen. Vervolgens ging ik zelf mijn broodje eten en kwam ze steeds jammerend naar me toe en klampte zich helemaal aan me vast. Toen heb ik haar maar weer in de stoel gezet, en de hele tijd bleef ze jammeren. Ik gaf haar bewust niks van mijn broodje omdat ze er zelf dus al 2 op had en ik moet wol dat ze leert dat ze mijn brood altijd zomaar krijgt als ze erom zeurt. Toen ik klaar was zei ik "op!" en toen keek ze me echt zo :o aan en na nog een snikje ging ze weer lief op de grond spelen. :D O+
pi_162288598
Zo. En dan schrik ik ineens wakker en is het bijna 10u. Zal die luilak ook maar even uit haar bed trekken _O-

Sinds ze haar neus en ogen kan aanwijzen en "oog" zegt prikt ze de hele tijd in die van mij of die van haarzelf. :')

Wat ze op een normale dag eet en drinkt.
Boterhammen: 1 sochtends 1 smiddags + twee biologische rijstenwsfels. Fruit en yoghurt. Een langevinger of een kaakje. Aardappelen groenten en vlees. (Vaak d'r bord leeg).
En 1 a 1,5 liter melk drinkt ze.

Beterschap Lucas!

Razz! Wat je toch een tof meisje O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162288644
Och selvaria, wat lief! :D O+
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:12:27 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_162289987
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef ingee het volgende:
Razz wij hebben precies het omgekeerde. R zegt nog bijna niets, maar motorisch...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook een bijterd! Ik word daar zo boos van! Moet me dan wel even inhouden, terugbijten is ook weer zo wat...
Ingee :o klimt ze er nou úit of ín?

Bijten lijkt me vreselijk lastig, dat hebben wij gelukkig niet. Wel kleine velletjes knijpen met twee nageltjes ;( maar meestal krijg ik gewoon een slappe klap als ze écht boos is :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:28 schreef Gevalletje het volgende:
Bijten doet Q gelukkig niet. Wel krabben en dan vooral bij vriend als ie bij hem op de bank zit. Of aan z'n baardharen trekken.. Hij doet vooral ruw als ie aan je gezicht zit, 1 seconde voelt ie lief, daarna is het met z'n vingers in je mond haken en trekken :X

Smijten gebeurt als iets niet lukt. Als na een tijdje spelen met z'n stapelbekers op z'n tafeltje het even niet goed lukt, vliegen de bekertjes soms ineens door de lucht.

Hoeveel brood eten jullie dreumessen eigenlijk? Q eet het momenteel niet zo goed, steeds maar een halve boterham, soms ietsje meer. Probeer het nu s ochtends en s middags te geven, maar ben bang dat ie dan te weinig krijgt.. Na de halve boterham at hij vanmorgen wel een hele banaan op nog. Misschien toch 1x vervangen door pap ofzo, wil toch dat ie voldoende binnenkrijgt, het blijft maar zo'n dunnetje.. (Hoop hard dat ie over 2 weken bij het cb eindelijk de 8 kilo eens voorbij is..)
Meestal drie stukjes. Vanmorgen ineens als donderslag bij heldere hemel twee boterhammen (wel de korstjes opzij gegooid natuurlijk :')) Maar mijne is ook wat steviger dan de jouwe natuurlijk. Zijn er andere dingen dan brood die hij wel goed eet?

Beterschap met L, JM :* Wat vervelend ook steeds. Vooral als je eigen baas bent, het is allemaal derving natuurlijk -O-
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:15:42 #41
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162290027
:D

Ik zie weer bevestigd dat mijn veelvraat vrij veel wegvreet op een dag. In de ochtend 2 boterhammen, met uitschieters naar 3. In de middag 2 tussendoor fruit en wat er verder als tussendoortje gegeten wordt. Alles wat niet fruit of koek is, wordt vaak niet veel van gegeten.

Het avondeten gaat hij los. Heel bord vol en als hij bij de go gegeten heeft gaat hij voor een tweede ronde met ons mee eten.

Tingting (drinken) bestaat uit water in de ochtend, inmiddels weer melk in de middag, melk in de avond en daartussen ranja.

Hij blijft qua gewicht en lengte gewoon netjes iets onder het gemiddelde hangen, dus ik laat het maar zo. Zal het dan wel nodig hebben. Verbaas mij er wel over dat hij nog niet uit zn voegen groeit.

Bah jm wat balen dat hij weer koorts heeft ;( :{ .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:19:27 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_162290092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef AwayTL het volgende:
:D

Ik zie weer bevestigd dat mijn veelvraat vrij veel wegvreet op een dag. In de ochtend 2 boterhammen, met uitschieters naar 3. In de middag 2 tussendoor fruit en wat er verder als tussendoortje gegeten wordt. Alles wat niet fruit of koek is, wordt vaak niet veel van gegeten.

Het avondeten gaat hij los. Heel bord vol en als hij bij de go gegeten heeft gaat hij voor een tweede ronde met ons mee eten.

Tingting (drinken) bestaat uit water in de ochtend, inmiddels weer melk in de middag, melk in de avond en daartussen ranja.

Hij blijft qua gewicht en lengte gewoon netjes iets onder het gemiddelde hangen, dus ik laat het maar zo. Zal het dan wel nodig hebben. Verbaas mij er wel over dat hij nog niet uit zn voegen groeit.

Bah jm wat balen dat hij weer koorts heeft ;( :{ .
Maar het is bij frans ook lange tijd anders geweest toch?

Gek hoe dat werkt he. Mauw eet op een dag meestal een halve tot anderhalve boterham, anderhalf fruit, twee happen tot een klein bordje avondeten. En die is perfect gemiddeld volgens mij.

Maar goed, die is ook weer minder energie kwijt aan krijsen in bed :+
disclaimer
pi_162290289
Wat een verschil ook weer in eten en drinken he..?

Hier gaat het wel goed geloof ik. Hij is vrolijk en actief, en vreet zich ongans aan broodjes en rijstwafels vandaag :? Hij voelt ook niet meer heel warm, ik temp 'm later nog even. Tandje..? No clue. Ik maak tussen de bedrijven door wat werkdingen in orde zodat ik die vanmiddag elders verder af kan maken. SM is om 13.00 hier, dan ga ik op pad voor afspraken en flexwerkuurtje.

En pcies SQ, niet meetbaar, maar indirect lever ik in op mijn/ons inkomen. Geen deels doorbetaald zorgverlof ofzo, geen collega's die mijn werk opvangen, alleen maar langetermijntaken die op de nog langere baan geschoven worden.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162290323
Frans :o wat een lekkere eter! Heerlijk!

Annie drinkt 's morgens een fles Brinta en eet dan wat fruit (vanmorgen een halve kiwi voor haar en een halve voor de vloer }:| ). Lunch is een boterham, 's middags een KOEKIEKOEKIENOGEENKOEKIE en nog wat fruit en 's avonds ergens tussen één en tien hapjes avondeten. De rest is wederom voor de vloer als we niet op tijd zijn :') . En dan 's avonds nog een fles melk voor het naar bed gaan.

Het kan beter. Het kan ook veel slechter. Ik maak er in elk geval geen strijd van want daar word ik echt een heel naar mens van :@ .
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:37:15 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_162290370
Klinkt als prima gezond dreumes-eetgedrag Razz ;)
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:37:55 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_162290383
Mauw eet trouwens geen koek. Ze geeft er helemaal niks om.
Kaasstengels daarentegen...
disclaimer
pi_162290547
Frits begon steeds minder te eten bij het ontbijt. Het beleg werd van het brood geplukt en na drie minihapjes werd alles vakkundig op de grond gedeponeerd. Op een dag was ik vergeten brood te halen ( :@ ) en kreeg hij havermout. Doorslaand succes, al drie maanden!

JufM zou een flexibele gastouder misschien een oplossing zijn? Vervelend dat het iedere keer weer ten koste gaat van jouw werkdag, logisch maar wel heel vervelend!
pi_162290747
En hij is af! Ik hoop dat E er net zo enthousiast over is als ik ben :D

Als dat zo is voeg ik nog meer bladzijdes toe! Zoveel ideeën nog. En dan langzaam steeds "moeilijkere" dingen toevoegen.

Ze wil nu de hele tijd in het tentje met de vos kijken O+ super schattig. En dingen opuh en dichchcht doen :D


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door LadyTagliatelle op 18-05-2016 12:01:58 ]
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:57:06 #49
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_162290771
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En hij is af! Ik hoop dat E er net zo enthousiast over is als ik ben :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf

Heb je die zelf gemaakt :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:59:02 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_162290817
Filmpje doet het niet hier ;(
disclaimer
pi_162290877
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Filmpje doet het niet hier ;(
oh jammer ;( ...
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162290945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:57 schreef zeefje het volgende:

[..]

Wat gaaf

Heb je die zelf gemaakt :)
nieuw bloed ? :)
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:10:19 #53
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_162291101
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

nieuw bloed ? :)
Nieuw bloed?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:42:29 #54
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162291771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar het is bij frans ook lange tijd anders geweest toch?

Gek hoe dat werkt he. Mauw eet op een dag meestal een halve tot anderhalve boterham, anderhalf fruit, twee happen tot een klein bordje avondeten. En die is perfect gemiddeld volgens mij.

Maar goed, die is ook weer minder energie kwijt aan krijsen in bed :+
Vroegah ja, toen at hij echt bijna niks. Kan het me niet voorstellen.

Maar ok, toen was het ook een ultime goedzak, nu is hij een beetje bruut. Meteen slaan en gillen etc. Als hij iets niet mag van een afstandje wordt hij echt boos. Gooit hij zn spul neer, komt op je afgelopen met een :( gezicht ennn -mep- .

Stiekem vind ik het hilarisch. Doe er ook niet heel veel mee. Zet hem dan alleen ergens neer en kijk hem boos aan. Dan gaat hij schuldbewust zn hoofd tegen zn schouder drukken.

Het krijsen in bed is een piep feature ja }:| .

Razz, de grond krijgt ook veel te eten hier door Frans hoor. Als hij het op tafel legt applaudiseert hij even voor zichzelf en als hij dan niet snel genoeg van tafel mag veegt hij het zo weer van de plek waar het lag. Alle restjes worden ook zorgvuldig van zn plankje gepakt en alsnog op de vloer gedonderd.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162291979
Ik haak maar gewoon even bij de laatste posts aan...

LT, wat ontzettend leuk, dat boekje! O+.
JM, wat rot dat L nu alweer ziek is. ;(. Gelukkig kon je iets regelen, maar zo vervelend dat het steeds moet.

I eet volgens mij hartstikke prima. 's Ochtends is hij geen grote eter: hij ontbijt met een beschuitje met boter of een knijpzakje yoghurt. Als tussendoortje dan een banaan en bij de lunch eet hij twee boterhammen (bij mij zonder korsten, bij de go met :') ), bij voorkeur met geitenkaas. :Y) . Na zijn dutje weer fruit, of een rijstwafel met wat gedroogde abrikozen, zoiets. Als ik dan ga koken geef ik hem kliekjes van de vorige avond. Dat werkt hier echt supergoed: hij is lekker aan het eten dus ik kan rustig koken, en ik weet dat wát hij eet gezond is. Als de groente dan bij het echte avondeten er niet zo goed ingaat, maak ik me daar helemaal niet druk om. Gistermiddag had hij bijvoorbeeld al een tupperwarebakje broccoli op en bij het avondeten at hij alleen maar droge tortilla en kip. Prima. ^O^ . Na het avondeten vaak nog wat yoghurt als toetje.
Erbij drinkt hij drie à vier bekers water (van 240 ml per stuk). Ander drinken krijgt hij niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162292408
Hey wat een goed idee van die kliekjes! A komt altijd eten bietsen als ik sta te koken dus dan krijgt ze meestal komkommer. Slim van jou, ga ik ook proberen.

En drie a vier bekers water, wauw :o . Ik zou willen dat A een kwart daarvan dronk -O- .
pi_162292504
Een bakje broccoli. _O_ .
I heeft vanaf dat ze ongeveer een jaar is, bedacht dat alles met een groen kleurtje evil is. Sperzieboontjes, broccoli, sla. Kortom, fijne gezonde groenten worden haar misprijzend opzij gelegd of op de grond gegooid. En dan zegt ze er met een Haagse tongval ook nog bij 'niet lekkah!'
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162292710
Ik vind I's acties altijd bijzonder herkenbaar Franny :') . Volgens mij zitten er heel wat pittige tantes hier en bij de peuters.. A keek ook ongeveer zo: " :( " toen we gisteravond zuurkool aten. "Annie nie ete. DANOONTJA!" . Gezellie O+ .

Trouwens LT dat boekje O+ gaaf! Dat je dat zelf maakt joh, wat knap!

Arme JM -O- wat een gekwakkel bij jullie. Kan me voorstellen dat je daar wat hopeloos van wordt. Wel een fijne verjaardag voor je Mr gewenst en hopelijk toch een beetje een fijne dag :*

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2016 13:23:19 ]
pi_162292756
I is dol op broccoli! Er zijn ook genoeg groentes die hij niet zo lekker vindt, dus we eten regelmatig broccoli. Kan ie weer een weekje vooruit met z'n vitamientjes.

Dit zijn trouwens de knijpzakjes waar ik het over had.



Baard had ze laatst bij Musjes gekocht en ze zijn ideaal!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162292800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
I is dol op broccoli! Er zijn ook genoeg groentes die hij niet zo lekker vindt, dus we eten regelmatig broccoli. Kan ie weer een weekje vooruit met z'n vitamientjes.

Dit zijn trouwens de knijpzakjes waar ik het over had.

[ afbeelding ]

Baard had ze laatst bij Musjes gekocht en ze zijn ideaal!
kun je die zelf vullen of zijn dat deze niet?
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 18 mei 2016 @ 13:26:46 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_162292812
Ik verstop de danoontjes momenteel achter een muurtje van boter en roggebrood. Ze staat al zes keer per dag MMMMMM roepend voor de koelkast ;(

Ze krijgt ze niet dagelijks, anders voorzie ik dus ook annie- taferelen :')
disclaimer
pi_162292821
Ja, ze zijn hervulbaar en kunnen in de vaatwasser.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162292845
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ze zijn hervulbaar en kunnen in de vaatwasser.
oh mooi :D dan ga ik ze ook even bestellen O+

krijg je er ook een vaatwasser bij? :'( :D :+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162293131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:10 schreef zeefje het volgende:

[..]

Nieuw bloed?
had je nog nooit gezien hier ;)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162293202
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:

Trouwens LT dat boekje O+ gaaf! Dat je dat zelf maakt joh, wat knap!

Ja! samen met mn moeder, want ik kan niet naaien (en wil ik ook niet). Wel knippen/bedenken/uitzoeken enzulks. Dus er gaan ook wel wat credits naar mn moeder hoor!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162293230
Kliekjes, topidee!
En squiz-zakjes ga ik ook maar 's halen, kijken of er zo meer vers fruit in gaat. Alles dat geen appoej of nanaaaan is wordt momenteel met een vies gezicht uit de bakkes gepeuterd, fijngeknepen en op de grond gemikt }:| Tenzij bij oma (mijn moeder) dan, daar is alles lekker :Y) 8)7
Edit: en bij DaD, daar eet-ie geloof ik ook I's fruit op :+

[ Bericht 4% gewijzigd door JufMariska op 18-05-2016 13:50:53 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 18 mei 2016 @ 14:05:16 #67
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162293660
En als we nou al onze dreumessen gewoon door wisselen? In de testfase gaan we even bekijken wat het meest optimale wisselmoment is.
Als ze zich weer te veel thuis gaan voelen en dingen weigeren gaan ze weer door.

Een soort constante kunstmatige 'oma'coma

[ Bericht 10% gewijzigd door AwayTL op 18-05-2016 14:12:14 ]
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 18 mei 2016 @ 14:16:50 #68
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_162293928
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

had je nog nooit gezien hier ;)
Ik lurk hier. Al bijna 2 jaar ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_162293934
JA hoor :') geef ik E een rijstewafel... pakt ze het aan, loopt naar de keuken.. roept kei hard NEE! en doet hem in de prullenbak :') wtf is hier aan de hand ineens.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162294026
De nee-fase LT. Veel succes :')
pi_162294101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ingee :o klimt ze er nou úit of ín?

Bijten lijkt me vreselijk lastig, dat hebben wij gelukkig niet. Wel kleine velletjes knijpen met twee nageltjes ;( maar meestal krijg ik gewoon een slappe klap als ze écht boos is :')

[..]

Meestal drie stukjes. Vanmorgen ineens als donderslag bij heldere hemel twee boterhammen (wel de korstjes opzij gegooid natuurlijk :')) Maar mijne is ook wat steviger dan de jouwe natuurlijk. Zijn er andere dingen dan brood die hij wel goed eet?

Beterschap met L, JM :* Wat vervelend ook steeds. Vooral als je eigen baas bent, het is allemaal derving natuurlijk -O-
Er in natuurlijk! Ze zoekt het graag hogerop! Gelukkig heeft ze nog niet door dat je via de stoel ook op tafel kan komen. :)

R eet 's ochtens een papfles of een boterham zonder korstjes + schooit om papa's hagelslag, later een banaan of een paar mandarijnen. 's middags met moeite een halve boterham en 's avonds pikt ze alleen de pasta / aardappel /andere koolhydraten van haar bord.

En al het eten heet 'Tie!' Of 'Hnnng'.


Ook LT wat tof! Willikoooook!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door ingee op 18-05-2016 14:27:21 (spelvout) ]
pi_162294413
Sjaak eet op een dag vaak 3 boterhammen, 3 stuks fruit, een (biologisch linksdraaiende) speltwafel, een heel stuk vlees en soms nog 3 stukjes groents. Als toetje dan nog 3 eetlepels Griekse yoghurt.
En dan heeft hij nog steeds zin in tussendoortjes. Suikervrij Italiaans ijs is ook lievelings trouwens. Ondertussen zit hij nog steeds op de -1 lijn...

Hier wordt nog niet gepraat maar wel geklommen. Op stoelen, in de buggy, de trap op, vanaf de stoel op tafel... al dat soort dingen. Oh, en hij kan zelf uit bad stappen :X

Sjaak is van het gooien trouwens, en heel soms van het bijten. Frustratie-gedrag kan hij ook al.

Als nieuwe feature kregen we opruimen O+ en sorteren O+
pi_162294494
Oh, wat fijn om te lezen dat het bij 1,5 jaar ook nog zo kan zijn! Mijn wannabe-dreumes is ook niet zo'n avondeter en gaat vooral los op brood en rijstewafels. (En banaan, wat moet je in een wereld zonder banaan? Alleen als ik haar dat elke dag geef raakt ze verstopt :') ) Was al bang dat ze echt te weinig krijgt, maar dat valt dan wel mee. Misschien eens eerder op de dag wat groente aanbieden ^O^
  woensdag 18 mei 2016 @ 14:40:38 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_162294551
Niks zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het eetgedrag van kinderen volgens mij _O-
disclaimer
pi_162295325
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Niks zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het eetgedrag van kinderen volgens mij _O-
Vlak slapen niet uit :')
  woensdag 18 mei 2016 @ 15:20:04 #76
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162295603
N en L eten gelukkig behoorlijk goed. Af en toe een fase dat ze wat minder eten. Gemiddeld eten ze zo'n 3,5 boterham per kind op een dag. L wel zonder korstjes, die tuft ze uit.
Zo'n 2 stuks fruit op een dag, een papfles en een gewone fles melk, zo'n 100-150 ml yoghurt per kind en avondeten (zo'n 100-200 gram agv per kind) vreetzakken. O ja en cracottes, die vinden ze heerlijk. Maar daarom zitten ze nu ook bijna op de middenlijn met hun gewicht. Ze kwamen natuurlijk van ver onder de groeicurve.

Vandaag is L 1 jaar thuis. Na 2 maanden en 1 dag in het ziekenhuis te hebben gelegen. N moest helaas nog een paar dagen blijven. Die kwam de 24e thuis.
pi_162300246
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:24 schreef ingee het volgende:

[..]

Er in natuurlijk! Ze zoekt het graag hogerop! Gelukkig heeft ze nog niet door dat je via de stoel ook op tafel kan komen. :)

R eet 's ochtens een papfles of een boterham zonder korstjes + schooit om papa's hagelslag, later een banaan of een paar mandarijnen. 's middags met moeite een halve boterham en 's avonds pikt ze alleen de pasta / aardappel /andere koolhydraten van haar bord.

En al het eten heet 'Tie!' Of 'Hnnng'.


Ook LT wat tof! Willikoooook!!!!
maaaak dannnnnn :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162300956
Oh wat een klein popje was het Shop! Toch een bijzondere dag!
pi_162301249
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

maaaak dannnnnn :D
Neuh :(

Ik heb de fröbelskills van een dreumes. :')
pi_162301365
+1 :+

Uk is koortsvrij (sinds tussen de middag) en was goed te pruimen. Na een middagslaapfaal (na een uurtje al wakker dankzij iets te luide sm..) wel moe tegen etenstijd, dus we kregen er niet veel eten in. Nog een klein wandelingetje was net ff te veel geloof ik, dus J legt nu een moppersmurfje in bed :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162301915
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:56 schreef ingee het volgende:

[..]

Neuh :(

Ik heb de fröbelskills van een dreumes. :')
oh -O-
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:03:49 #82
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162304206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wat een klein popje was het Shop! Toch een bijzondere dag!
En daar is ze haar geboortegewicht al verdubbeld! Zeker een bijzondere dag. Over 6 dagen helemaal, want toen mocht N ook mee naar huis en was ons gezin compleet.
pi_162304654
Verdubbeld echt! Ik herinner me dat ze heel klein waren inderdaad. Maar verdubbeld, en dan nog zo klein O+

JM fijn dat ie koortsvrij is! Hij is wel veel ziek geweest de laatste tijd hè? ;(
  woensdag 18 mei 2016 @ 20:54:04 #84
344469 Amsel
zonder t
pi_162306382
Sq, jij had laatst toch gezegd dat het rolluik in Mauws kamer zo'n geweldige investering was geweest? Naar aanleiding daarvan heb ik een paar vuilniszakken voor het raam van onze dreumes geplakt om te kijken wat volledige verduistering hier zou doen, en opeens slaapt ze een uur eerder en slaapt ze soms zelfs uit *O* Dit weekend dus maar eens een betere oplossing verzinnen dan vuilniszakken ;) Maar ik ben er zoooo blij mee!
pi_162306581
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 11:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
En hij is af! Ik hoop dat E er net zo enthousiast over is als ik ben :D

Als dat zo is voeg ik nog meer bladzijdes toe! Zoveel ideeën nog. En dan langzaam steeds "moeilijkere" dingen toevoegen.

Ze wil nu de hele tijd in het tentje met de vos kijken O+ super schattig. En dingen opuh en dichchcht doen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEeee je wil toch niet zeggen dat je dat zélf hebt gemaakt :o _O_ _O_ Wow. Ik heb eens zo'n boekje gezien op internet, dit filmpje komt me echt heel bekend voor, en ik was al zo jaloers dat iemand dat kon maken.
pi_162306744
Idd Room, om knettergek van te worden }:| oh wacht, dat was ik al ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162306856
Eten is hier echt bunkeren. Het korstjes eraf halen, deed R ook tijden. Maar we hebben de oplossing voor ons, wat de opvang ook doet. In blokjes snijden en een vorkje erbij geven op een bordje. Soms prikken wij een stukje met een korstje op het vorkje en dan voeren we. Dat vindt hij vaak prima.
Vanmiddag na de opvang kon hij alleen maar krijsen. Heb een boterham met pindakaas gemaakt en hij zat bij man op schoot en ik ben hem ondertussen gaan voeren. Hij kwam helemaal weer bij, en daarna drie boterhammen naar binnen gegeten, waarvan twee met korst. Normaal 2 a 3 boterhammen per maaltijd... 8)7 Een bakje avondeten, soms een hele banaan (als hij die voor de boterhammen krijgt 's ochtends), verder eet hij geen fruit behalve mango en meloen ;( :{ Zo jammer dat hij niet wil proeven aan aardbei, druifjes, appel, wat we hem ook aanbieden.
Verder is hij gek op beschuit, laatst twee met boter opgesmuld. Oh en vandaag voor het eerst sinds maanden of zelfs een jaar een cherrytomaat uit het handje gegeten en hij vond het lekker. (ook het groene dingetje :+ )

Drinken is babythee, rooibosthee met smaakje, water en bv. Knijpfruit snapt hij niet, wil hij niets van weten. Net als appelmoes.
pi_162307211
Hoorlijk doetvhet voorjaar goed, JM! Qua ziekte mar ook voor jou :* Al zitten er wel drukke tijden aan te komen denk ik, qua werk?

O had in maart-april zo'n periode dat ze constant ziek was. Nu gaat het gelukk.... Ik zeg niets. :X Maar je weetwel :D
pi_162307617
Sommig fruit lust J altijd, andere dingen zijn soms heerlijk en soms niet-te-eten-wat-doe-je-me-aan :(
Tijdens het koken eet J soms cherrytomaatjes en komkommer, soms nog de halve boterham die over is van de lunch (want die smaakt 's avonds veeeel beter) en soms maak ik van restjes groente, aardappel en ei een soort groentepannenkoekjes; die gaan er ook goed in tijdens het wachten.

Bijzondere week dus, Shop!

Knap gemaakt, LT, wauw.

JM, fijn dat het weer beter gaat met L. Heb je toch nog wat kunnen werken?
pi_162309125
Ik houd moed Room :) Het wordt weer drukker inderdaad, de eerste bruiloft was vorige week en ook nog gesprekken met nieuwe stellen voor later dit jaar ^)
Ik heb nog wat kunnen werken ja, en vanavond ook nog een half uurtje mail enzo gedaan. Komt goed allemaal!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:59:30 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162309129
offtopic, maar docenten genoeg hier dus...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_162309495
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162309705
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:37:31 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162311018
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_162315892
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162316946
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 19-05-2016 09:59:56 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162317037
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check aub even je pb :) anders wodt je pakketje retour gestuurd
pi_162317629
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L is heel erg aan t stunten..Hij klimt echt overal op en in en af en toe valt hij dan. Zijn lip was net weer geslonken tot normale proporties. Maar vanochtend viel hij voorover en hárd. Hele mond vol bloed, vreesde even voor zijn tandjes, maar die zitten gelukkig nog vast. Lip is weer enorm nu,zo sneu!
pi_162318076
Het was een cynische woordspeling.😎
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162320180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:58 schreef Hilmo het volgende:

[..]

NEeee je wil toch niet zeggen dat je dat zélf hebt gemaakt :o _O_ _O_ Wow. Ik heb eens zo'n boekje gezien op internet, dit filmpje komt me echt heel bekend voor, en ik was al zo jaloers dat iemand dat kon maken.
ja daar heb ik het van :D samen met m'n moedertje, want ik kan niet naaien. Tis erg leuk om te doen :+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162322219
He jongens wat vervelend op het werk -O- demotiverend voor de lln zeg!

Hier is mijn moeder net naar huis, ze was hier vanaf maandag. Zo fijn, even hulp O+ en morgen komt R weer thuis.

Leuk boekje LT!
Ik geloof dat W vrij gemiddeld eet inmiddels. Eerst leek het veel, maar de hoeveelheden zijn al heel lang min of meer gelijk dus nu loopt hij gelijk op met alle andere dreumesen. Hij geeft het ook prima aan als hij niet meer wil, nej nej :Y) nou, prima. Dan niet.
pi_162323173
Pfff volgens mij zit dochter in de peuterpuberteit en ik word daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Alles is teveel, ze wil niks. Na een maand merk ik dat ik hier steeds slechter mee om kan gaan...

Net ook, luier. Ook weer 1 grote krijsboel. Rollen, loswringen, ik krijg de luier gewoon niet aan. Of ik moet haar pijn doen en dat wil ik niet. Een tijdje zonder luier en dan weer proberen resulteerde weer in een krijsfestijn. Uit pure onmacht heb ik naar haar geschreeuwd dat die luier om moet, buren zullen wel gedacht hebben... Daarna huilbui van mijn kant.

Ik weet het gewoon even niet meer hoe ik hiermee moet dealen. Einde egopost :P
pi_162325257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff volgens mij zit dochter in de peuterpuberteit en ik word daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Alles is teveel, ze wil niks. Na een maand merk ik dat ik hier steeds slechter mee om kan gaan...

Net ook, luier. Ook weer 1 grote krijsboel. Rollen, loswringen, ik krijg de luier gewoon niet aan. Of ik moet haar pijn doen en dat wil ik niet. Een tijdje zonder luier en dan weer proberen resulteerde weer in een krijsfestijn. Uit pure onmacht heb ik naar haar geschreeuwd dat die luier om moet, buren zullen wel gedacht hebben... Daarna huilbui van mijn kant.

Ik weet het gewoon even niet meer hoe ik hiermee moet dealen. Einde egopost :P
Saar heeft dit sinds een paar dagen ook... word er gek van... niks is goed, alles is janken en gillen. Tenzij t gaat zoals zij bedacht heeft, maar dat gaat nu eenmaal niet altijd.
Met de luier werkt hier mijn telefoon geven nog, dan doet zij een spelletje en ik snel die luier... anders gaat ze liggen trappen in mn buik en dat vind ik niet oke.

Maar ik ben regelmatig blij dat het bedtijd is... 😂
S. 2014
J. 2016
pi_162325718
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Saar heeft dit sinds een paar dagen ook... word er gek van... niks is goed, alles is janken en gillen. Tenzij t gaat zoals zij bedacht heeft, maar dat gaat nu eenmaal niet altijd.
Met de luier werkt hier mijn telefoon geven nog, dan doet zij een spelletje en ik snel die luier... anders gaat ze liggen trappen in mn buik en dat vind ik niet oke.

Maar ik ben regelmatig blij dat het bedtijd is... 😂
Ja, ik ook momenteel wel. Telefoon helpt hier trouwens ook niet. Ik gok dat we het maar moeten uitzitten :)
pi_162326462
Elin trapt mij als ik d'r neus wil schoonmaken. En aangezien ze enorm verkouden is moet het écht. Telefoon/tablet geven is extreem verboden hier :X


Misschien kun je proberen om haar af te leiden? Zingen of zo? Kietelen? Of iets wat altijd werkt wat haar vrolijk maakt?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162326728
L heeft een tijdje geleden mijn telefoon stukgegooid. Die krijgt hij dus mooi niet meer!

Hij eet trouwens extreem weinig als ik jullie lijsten zo zie. Het is ook een hele lichte en hij mag wel wat aankomen, maar méér krijg ik er écht niet in.

Luierverschonen is hier meestal nog makkelijk gelukkig. Behalve 's ochtends vroeg. Dan wil hij zijn slaapzak NIET uit. Hij zegt dan NEE, NEE en hij houd zijn beentjes zo stijf mogelijk zodat ik ze er niet uit kan vouwen. Oplossing was eerst dat ik dan eerst zijn armpjes uit de mouwen haal en m er dan uittil, maar nu stopt hij zijn armpje gelijk weer in de mouw terwijl ik met zijn andere arm bezig ben.. in slaapzak naar beneden is ook geen oplossing, want in slaapzak lopen en overal opklimmen is ook geen succes..

[ Bericht 6% gewijzigd door watmoetikkiezen op 19-05-2016 16:33:26 ]
pi_162327343
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:23 schreef watmoetikkiezen het volgende:
L heeft een tijdje geleden mijn telefoon stukgegooid. Die krijgt hij dus mooi niet meer!

Hij eet trouwens extreem weinig als ik jullie lijsten zo zie. Het is ook een hele lichte en hij mag wel wat aankomen, maar méér krijg ik er écht niet in.

Luierverschonen is hier meestal nog makkelijk gelukkig. Behalve 's ochtends vroeg. Dan wil hij zijn slaapzak NIET uit. Hij zegt dan NEE, NEE en hij houd zijn beentjes zo stijf mogelijk zodat ik ze er niet uit kan vouwen. Oplossing was eerst dat ik dan eerst zijn armpjes uit de mouwen haal en m er dan uittil, maar nu stopt hij zijn armpje gelijk weer in de mouw terwijl ik met zijn andere arm bezig ben.. in slaapzak naar beneden is ook geen oplossing, want in slaapzak lopen en overal opklimmen is ook geen succes..
De lege mouw op zn rug vouwen? ik laat E wel eens in haar slaapzak lopen. Ze kan er ondertussen vanalles mee :') maar 5 minuten later kan ik hem gewoon uittrekken.

E eet bij de GO geen brood meer tussen de middag, ze krijgt het er niet in zei ze.. snap dat niet zo goed want hier eet ze gewoon een volledige boterham met smeerworst en bij mn ouders ook. -O- vervelend...
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162327629
Ja, het lukt uiteindelijk wel om m uit te trekken, maar hij maakt het wel zo lastig mogelijk. En hij kan er inderdaad een hoop mee, maar gezien de hoeveelheid bloedlippen de laatste tijd laat ik m liever zónder slaapzak lopen. Hij lijkt niet door te hebben dat dingen met slaapzak aan moeilijker zijn.
Maar het helpt ook niet dat hij zijn zus nadoet en soms lijkt te denken dat hij hetzelfde kan. Hij is wat overmoedig helaas. en sommige dingen kan hij gewoon nog niet al is het maar omdat zijn benen gewoon minstens 10 cm korter zijn dan die van zijn zus en de afstand stoel-bank dan echt te groot is.. :|W
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:58:01 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162330559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff volgens mij zit dochter in de peuterpuberteit en ik word daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Alles is teveel, ze wil niks. Na een maand merk ik dat ik hier steeds slechter mee om kan gaan...

Net ook, luier. Ook weer 1 grote krijsboel. Rollen, loswringen, ik krijg de luier gewoon niet aan. Of ik moet haar pijn doen en dat wil ik niet. Een tijdje zonder luier en dan weer proberen resulteerde weer in een krijsfestijn. Uit pure onmacht heb ik naar haar geschreeuwd dat die luier om moet, buren zullen wel gedacht hebben... Daarna huilbui van mijn kant.

Ik weet het gewoon even niet meer hoe ik hiermee moet dealen. Einde egopost :P
Herkenbaar wordt soms ook veel van dat gehuil om 'niks'. Zeker als ik moe ben trek ik dat slecht. Luier verschonen gaat hier inmiddels wel weer aardig goed. De truuk was om het heel speels aan te pakken met veel gekietel en gestoei, toen ging t steeds beter.

Succes dames met al het nakijken. Zuur dat het zo moeilijk was.

Ik had mijn laatste werkdag vandaag :) wat een bevrijding :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2016 @ 20:14:48 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162333118
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pfff volgens mij zit dochter in de peuterpuberteit en ik word daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Alles is teveel, ze wil niks. Na een maand merk ik dat ik hier steeds slechter mee om kan gaan...

Net ook, luier. Ook weer 1 grote krijsboel. Rollen, loswringen, ik krijg de luier gewoon niet aan. Of ik moet haar pijn doen en dat wil ik niet. Een tijdje zonder luier en dan weer proberen resulteerde weer in een krijsfestijn. Uit pure onmacht heb ik naar haar geschreeuwd dat die luier om moet, buren zullen wel gedacht hebben... Daarna huilbui van mijn kant.

Ik weet het gewoon even niet meer hoe ik hiermee moet dealen. Einde egopost :P
broekjes. Kan je haar staand aantrekken. Ik ga vanaf volgende week ook over op 'billenbroekjes' aangezien 't zelfde drama hier ook speelt (voor de vierde keer :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162333569
Altijd leuk om de baby dreumes-vooruitzichten te lezen voordat je er zelf midden in zit :X ;) Maar ergens is het wel 'fijn' om te weten wat je -misschien- te wachten staat.

Onze Minion eet wel vrij veel als ik het hier zo lees :@ Die eet al een tijdje (met gemak!) 3 boterhammen per dag, en dan nog 1-2x fruit, een tussendoortje (rijstwafel, soepstengel, maisboogies) en 2 bordjes avondeten.
(En nog flesvoeding, omdat we momenteel aan het provoceren zijn m.b.t. de kma. Hopelijk jinx ik niets, maar so far so good!)

Chanty alweer verlof joh! :o

Veel docenten hier inderdaad! Lijkt me erg zuur om lijdzaam toe te moeten kijken terwijl je leerlingen het zo moeilijk hebben ;(
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162334655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

broekjes. Kan je haar staand aantrekken. Ik ga vanaf volgende week ook over op 'billenbroekjes' aangezien 't zelfde drama hier ook speelt (voor de vierde keer :') )
Gewone luiers kun je ook staand aandoen ;)

Vervelend als ze verschonen zo rot vinden! Staand kan idd een oplossing zijn, dan hoeven ze niet zo erg uit hun spel. Og anders een speeltje meenemen van waar ze mee aan t spelen zijn, dat doet O vaak. Dan krijgt haar pop ook meteen een luier. En als we dan toch boven zijn gaat pop gelijk in bad :P

Even een vraag- wanneer moet je eigenlijk 2x per dag gaan poetsen??
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:03:37 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_162334693
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:02 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Gewone luiers kun je ook staand aandoen ;)

hoax ;(
disclaimer
pi_162334829
Ik vind dat ik het zelf inmiddels ook wel zwaar heb. :'). Zat vanmiddag bijna hyperventilerend te huilen van de stress. Ik ben echt niet te beroerd om hard te werken, maar met deze bult werk (aan het einde van de middag werd nog bekend dat er vier aanvullingen op het correctievoorschrift zijn - oftewel, honderdtwintig antwoorden die opnieuw beoordeeld moeten worden) en de stress van de verbouwing die bijna begint en de bruiloft over anderhalve maand, vind ik het pittige tijden.

Maar vanmiddag zat ik dan ook weer bijna te huilen van geluk in de bibliotheek, toen ik zag hoe mijn prachtige lieve jongetje heerlijk aan het omscharrelen was met de boekjes en kleurplaten en kleurpotloden. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162334836
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoax ;(
+1
pi_162334947
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoax ;(
Niet!
Vergt wat techniek, maar is heus nie lastig!
:P
pi_162334961
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoax ;(
Dit.
pi_162335041
DaD O+ en :*

En dreumesbuien }:| Lucas deed er gezellig aan mee vandaag :X Om dan vanavond toen hij in de Tula even mee was naar een buurtavond waar ik moest fotograferen weer súpercute naar iedereen te lachen ('ach, wát een schatje!' Uhuh :') ) en te high-fiven en boks-en met de aanwezige hoge pief ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162335054
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Niet!
Vergt wat techniek, maar is heus nie lastig!
:P
Precies
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162335075
Hee, het lukt mij tegenwoordig ook, en ik ben miss onhandig.

DAD, ja heftig. Ik ben ook een beetje de sjaak. Een goede collega van een andere school is uitgevallen door ziekte / burn-out. En haar klas moet wel nagekeken worden. Omdat ze omhoog zaten, heb ik mezelf maar zo collegiaal opgesteld dat ik nu ook haar klas ga nakijken (gelukkig wel met hulp van een collega). 8)7 .
Laat je niet gek maken hoor, de deadlines zijn ook best ruim vind ik, zo voor het eerste tijdvak. Toch?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:18:49 #121
73386 Fazz
onderweg
pi_162335222
Succes docenten :* klinkt als een bulk werk voor jullie...

Staand luier aan doen doe ik wel na't douchen/plasluier, al eindigt het dan wel vaak scheef :')

en 2x poetsen Room :o ik ben al blij dat de 1x per dag nu zonder al te veel gedoe gaat.
pi_162335334
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef Fazzoletti het volgende:
Succes docenten :* klinkt als een bulk werk voor jullie...

Staand luier aan doen doe ik wel na't douchen/plasluier, al eindigt het dan wel vaak scheef :')

en 2x poetsen Room :o ik ben al blij dat de 1x per dag nu zonder al te veel gedoe gaat.
We poetsen nu maar 1x hoor, maar op een gegeven monent wordt natuurlijk 3x, maar wanneer??

Hier was het nooit een gevecht maar sinds de elektrische vindt ze het echt leuk haha. Enige struggle is dat ze zelf wil poetsen.
pi_162335398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Franny_G het volgende:
Hee, het lukt mij tegenwoordig ook, en ik ben miss onhandig.

DAD, ja heftig. Ik ben ook een beetje de sjaak. Een goede collega van een andere school is uitgevallen door ziekte / burn-out. En haar klas moet wel nagekeken worden. Omdat ze omhoog zaten, heb ik mezelf maar zo collegiaal opgesteld dat ik nu ook haar klas ga nakijken (gelukkig wel met hulp van een collega). 8)7 .
Laat je niet gek maken hoor, de deadlines zijn ook best ruim vind ik, zo voor het eerste tijdvak. Toch?
Ik gooi het weer even in een spoiler. :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:31:16 #124
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162335607
Hoe krijg je een gewone luier staand aan :? :? Hier zing ik of ze krijgt een telefoon oid.

Wat klote kwak en andere docenten :*

Vandaag even naar de huisarts vanwege wat plekjes bij O. Hadden we een zwangere huisarts. Bij het weggaan zegt ze dat ze hoopte dat haar baby op O. Zou lijken omdat ze altijd zo vrolijk is O+ O+
pi_162335623
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik gooi het weer even in een spoiler. :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:44:44 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162336015
Wat ik begrepen heb van tandarts en cb is dat je vanaf twee jaar twee keer per dag gaat poetsen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162336225
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef Franny_G het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162336256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef snoenk het volgende:
Hoe krijg je een gewone luier staand aan :? :? Hier zing ik of ze krijgt een telefoon oid.

Je gaat naast je kind zitten, doet broek naar benee en luier uit (die van je kind dus). Dan vouw je de schone open en schuif je die tussen de benen. Dan houd je de achterkant op zijn plek met je knie en dan vouw je met je linkerhand de voorkant van de luier op zijn plek. Met rechterhand plak je de plakkers vast. Broek aan - klaar!

Ah chanty, vanaf 2 dus. Dan gaan we daar zachtjesaan mee beginnen :)
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:00:35 #129
344469 Amsel
zonder t
pi_162336570
Hier is de beste oplossing bij driftbuien en ander onmogelijk gedrag tot nu toe gebleken om haar ondersteboven op te tillen :o Niet op een gemene manier als straf hoor, maar ze vindt de wereld op z'n kop juist zo leuk dat ze meteen moet lachen en de boze bui zo vergeten is :D Werkt niet altijd, maar vaak wel. Dus tip: Houd je boze kind ondersteboven 8-)
pi_162337002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Je gaat naast je kind zitten, doet broek naar benee en luier uit (die van je kind dus). Dan vouw je de schone open en schuif je die tussen de benen. Dan houd je de achterkant op zijn plek met je knie en dan vouw je met je linkerhand de voorkant van de luier op zijn plek. Met rechterhand plak je de plakkers vast. Broek aan - klaar!

Ah chanty, vanaf 2 dus. Dan gaan we daar zachtjesaan mee beginnen :)
Ja... mooie theorie. Maar dan moet je kind wel stil blijven staan. En niet de hele kamer door willen rennen in zijn blote piemel... }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2016 @ 22:15:57 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162337186
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja... mooie theorie. Maar dan moet je kind wel stil blijven staan. En niet de hele kamer door willen rennen in zijn blote piemel... }:|
schrale troost .. dat doen ze ook nog als ze al lang en breed zindelijk zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162337227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef snoenk het volgende:
Hoe krijg je een gewone luier staand aan :? :? Hier zing ik of ze krijgt een telefoon oid.

Wat klote kwak en andere docenten :*

Vandaag even naar de huisarts vanwege wat plekjes bij O. Hadden we een zwangere huisarts. Bij het weggaan zegt ze dat ze hoopte dat haar baby op O. Zou lijken omdat ze altijd zo vrolijk is O+ O+
Stap 1: Laat je kind staan
Stap 2: Raap je zittende kind van de grond op en laat kind nogmaals staan
Stap 3: Doe flap van de voorkant aan de voorkant tegen de buik en doe de achterflap tussen de benen.
Stap 4: Pak de achterflap en vouw deze uit over de billen
Stap 5: Hoop dat je kind niet begint te draaien
Stap 6: voorflapjes naar achter houden en vastmaken met de plakstrip van de achterflap
Stap 7: aanschouw hoe geweldig je dit klusje zonder al te veel plas om de grond voor elkaar hebt gekregen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2016 @ 22:26:11 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162337564
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

Stap 1: Laat je kind staan
Stap 2: Raap je zittende kind van de grond op en laat kind nogmaals staan
Stap 3: Doe flap van de voorkant aan de voorkant tegen de buik en doe de achterflap tussen de benen.
Stap 4: Pak de achterflap en vouw deze uit over de billen
Stap 5: Hoop dat je kind niet begint te draaien
Stap 6: voorflapjes naar achter houden en vastmaken met de plakstrip van de achterflap
Stap 7: aanschouw hoe geweldig je dit klusje zonder al te veel plas om de grond voor elkaar hebt gekregen
ik moest meteen hieraan denken :X _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 19 mei 2016 @ 22:31:30 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162337770
oh en mijn zoon heeft een nieuw woordje (ik reken het iig goed als een van de eerste woordjes :P )
We kwamen thuis en ik pak m'n sleutelbos uit m'n tas. Vervolgens wil ik michael uit de wagen tillenen normaal strekt hij dan z'n armpjes naar me uit om opgetild te worden, maar dit keer wees hij naar m'n sleutelbos en zei redelijk verstaanbaar "teutel". (nou mag hij altijd even met m'n sleutels spelen als we binnen zijn, maar hij probeert ze alle dagen beneden al uit m'n handen te pikken als ik 'm uit de wagen wil halen haha)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:41:49 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162338203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:43:28 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162338276
Drie keer poetsen Room? Dat heb ik van mijn leven nog niet gedaan. :@
Kwak
pi_162338646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
Drie keer poetsen Room? Dat heb ik van mijn leven nog niet gedaan. :@
Geen idee hoe die 3 daar kwam haha. Te dikke vingers denk, maar daar moeste en 2 staan ;)
pi_162339565
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja... mooie theorie. Maar dan moet je kind wel stil blijven staan. En niet de hele kamer door willen rennen in zijn blote piemel... }:|
Eerst heel ruim plakken en dan aantrekken als een broekje. Dan de plakkers aanpassen. Zo deed ik het met peuter.

Nu met dreumes is het billen poetsen al een enorm drama. Dat kan helaas niet staand (voorlopig althans).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 mei 2016 @ 06:04:37 #139
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162343163
Wij doen het voorlopig nog wel even liggend :')
pi_162343226
Ja 2x poetsen met twee jaar inderdaad.

En wow, staand verschonen. Ik had de tip hier vaker gelezen en ook geprobeerd als het echt niet ging liggend, maar dat is mij dus nooit gelukt (altijd scheef, of ik kreeg de plakkers er niet op :@ ). Dus dat resulteerde altijd weer in nogmaals liggen en in de houtgreep.
Wat hier werkt zijn bepaalde speeltjes, of gebruiksvoorwerpen, die hij dan mag vasthouden. En ding wat geluid maakt als hij het schudt, is een grote hit. Dan ligt hij even stil. Luierbroekjes vroeg ik laatst een vriendin, wanneer dat dat handig is, maar dat is officieel bedoelt voor de zindelijkheidstraining? We gaan nu, omdat de rode billen periode over is, lekker wat luiers proberen trouwens. Laatst trekpleister eigen merk (beviel wel goed) en nu kruidvat eigen merk en lidl had ook aanbieding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162343323
Staand verschonen is ook een kwestie van oefenen denk ik, hier iets van 2x geprobeerd met medium succes :')

J en ik verschilden van mening over het vroeg wakker worden van L (ik: een faaaaase, hij: net als 's avonds even doorzetten met huilen-erheen-repeat). Toen uk vanmorgen om half 6 wakker werd was ik nog zo moe/diep in slaap dat ik J z'n gang liet gaan en na 2x kus en neerleggen sliep hij verder tot... Nu nog dus :o Zo wakker maken voor kdv :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162343548
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 06:59 schreef Hilmo het volgende:
Ja 2x poetsen met twee jaar inderdaad.

En wow, staand verschonen. Ik had de tip hier vaker gelezen en ook geprobeerd als het echt niet ging liggend, maar dat is mij dus nooit gelukt (altijd scheef, of ik kreeg de plakkers er niet op :@ ). Dus dat resulteerde altijd weer in nogmaals liggen en in de houtgreep.
Wat hier werkt zijn bepaalde speeltjes, of gebruiksvoorwerpen, die hij dan mag vasthouden. En ding wat geluid maakt als hij het schudt, is een grote hit. Dan ligt hij even stil. Luierbroekjes vroeg ik laatst een vriendin, wanneer dat dat handig is, maar dat is officieel bedoelt voor de zindelijkheidstraining? We gaan nu, omdat de rode billen periode over is, lekker wat luiers proberen trouwens. Laatst trekpleister eigen merk (beviel wel goed) en nu kruidvat eigen merk en lidl had ook aanbieding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fan van LIDL luiers ^O^ !
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:16:12 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162343669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 06:59 schreef Hilmo het volgende:
Ja 2x poetsen met twee jaar inderdaad.

En wow, staand verschonen. Ik had de tip hier vaker gelezen en ook geprobeerd als het echt niet ging liggend, maar dat is mij dus nooit gelukt (altijd scheef, of ik kreeg de plakkers er niet op :@ ). Dus dat resulteerde altijd weer in nogmaals liggen en in de houtgreep.
Wat hier werkt zijn bepaalde speeltjes, of gebruiksvoorwerpen, die hij dan mag vasthouden. En ding wat geluid maakt als hij het schudt, is een grote hit. Dan ligt hij even stil. Luierbroekjes vroeg ik laatst een vriendin, wanneer dat dat handig is, maar dat is officieel bedoelt voor de zindelijkheidstraining? We gaan nu, omdat de rode billen periode over is, lekker wat luiers proberen trouwens. Laatst trekpleister eigen merk (beviel wel goed) en nu kruidvat eigen merk en lidl had ook aanbieding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al waren luierbroekjes officieel bedoeld voor op je hoofd :P, ik vond ze toen superhandig bij mijn ik-wil-niet-liggen peuter :Y. Luier staand verschonen doen wij ook soms maar Suus gaat nog wel gewoon lief liggen. Die vindt het fijn als haar luier wordt verschoont en komt er ook regelmatig zelf om vragen :D, niet alleen bij poep maar ook bij een volle plasluier.

JM, wat fijn :D!
pi_162343681
Wij gaan staand verschonen bij plasjes wel proberen wanneer we overgaan op luiers/optrekluiers 5 overdag, ws volgende week :P zitten nu in de laatste pakken 4. Bij poep moet ie gewoon liggen helaas!
pi_162343863
Wanneer zijn jullie over gegaan van luiers maat 4 naar 5? Die kilo's die erop staan zien er erg verwarrend uit...

4= 9 tot 20
5= 11 tot 25
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:44:55 #146
344469 Amsel
zonder t
pi_162344007
Ik vraag me dus af hè, als je zindelijkheidstraining gaat doen, hoe werkt dat dan? Luierbroekjes OK, maar de rest van de kleding is nog veel ingewikkelder. Mijn dreumes krijgt echt zelf haar broek niet naar beneden. Ze vindt het potje wel geweldig: als ik naar de wc ga gaat ze mee, dan moet de broek naar beneden, gaat ze zitten (met romper en luier dus nog aan), krijgt ze een stukje toiletpapier om mee tussen haar benen te zwaaien, gaat dat daarna in de pot, dan mag ze daarna doortrekken, en dan zeggen we vrolijk "bye bye" tegen het doorspoelende toiletpapier :D

Oh en ik was benieuwd hoe andere meisjesmama's ervoor zorgen dat speldjes en elastiekjes ín het haar blijven? Mijn dreumes trekt alles er meteen weer uit. Zelfs bij andere meisjes op het kdv, die mogen blijkbaar ook niks in hun haar van haar :') En het haar wordt nu zo lang, als ik er niks mee doe wordt het zo armoedig, dus dan moet het maar een boblijntje worden maar dat vind ik eigenlijk zonde :{
pi_162344028
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik vraag me dus af hè, als je zindelijkheidstraining gaat doen, hoe werkt dat dan? Luierbroekjes OK, maar de rest van de kleding is nog veel ingewikkelder. Mijn dreumes krijgt echt zelf haar broek niet naar beneden. Ze vindt het potje wel geweldig: als ik naar de wc ga gaat ze mee, dan moet de broek naar beneden, gaat ze zitten (met romper en luier dus nog aan), krijgt ze een stukje toiletpapier om mee tussen haar benen te zwaaien, gaat dat daarna in de pot, dan mag ze daarna doortrekken, en dan zeggen we vrolijk "bye bye" tegen het doorspoelende toiletpapier :D

Oh en ik was benieuwd hoe andere meisjesmama's ervoor zorgen dat speldjes en elastiekjes ín het haar blijven? Mijn dreumes trekt alles er meteen weer uit. Zelfs bij andere meisjes op het kdv, die mogen blijkbaar ook niks in hun haar van haar :') En het haar wordt nu zo lang, als ik er niks mee doe wordt het zo armoedig, dus dan moet het maar een boblijntje worden maar dat vind ik eigenlijk zonde :{
loom elastiekjes erin. Die gebruik ik altijd. En als ze deze eruit krijgt dan gebruik je er twee per staartje.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162344053
Zindelijkheid.. Daar begin ik voorlopig niet aan. Eerst verhuizen ( als ik ooit nog een woning gevonden krijg )
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162344057
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wanneer zijn jullie over gegaan van luiers maat 4 naar 5? Die kilo's die erop staan zien er erg verwarrend uit...

4= 9 tot 20
5= 11 tot 25
Als ik het idee had dat de luier niet lekker meer zat of wanneer ze veel doorlekte ging ik over.

Saar zit nu al een tijd in 5 maar voor de nacht een 5+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:53:18 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_162344087
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wanneer zijn jullie over gegaan van luiers maat 4 naar 5? Die kilo's die erop staan zien er erg verwarrend uit...

4= 9 tot 20
5= 11 tot 25
nog lang niet, mijne heeft redelijk bescheiden billen (oerhollands he) dus past nog prima in een vier. Kilo-indicatie zegt niets :)
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:53:54 #151
344469 Amsel
zonder t
pi_162344095
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

loom elastiekjes erin. Die gebruik ik altijd. En als ze deze eruit krijgt dan gebruik je er twee per staartje.
Tried... and failed :')
pi_162344102
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als ik het idee had dat de luier niet lekker meer zat of wanneer ze veel doorlekte ging ik over.

Saar zit nu al een tijd in 5 maar voor de nacht een 5+
ik ga gewoon een pak 5 kopen, hopen dat die niet tot haar oksels komen :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162344107
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:53 schreef Amsel het volgende:

[..]

Tried... and failed :')
heb je ze er 100x omheen gedaan?
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:55:17 #154
344469 Amsel
zonder t
pi_162344110
Wij doen 4+, dat zit er mooi tussenin 8-)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:56:42 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_162344131
Amsel, blijven die wasknijper haarspeldjes ook niet zitten? Mauw had die laatst in gekregen bij het kdv, die zitten als een huis!
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:58:35 #156
344469 Amsel
zonder t
pi_162344161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

heb je ze er 100x omheen gedaan?
Nouja, ik vind het ook zo zielig als ze constant aan haar haar zit te trekken en boos staat te huilen omdat ze ECHT NIET WIL, dus dan haal ik ze zelf er wel weer uit :@
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:59:19 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_162344171
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het ook zo zielig als ze constant aan haar haar zit te trekken en boos staat te huilen omdat ze ECHT NIET WIL, dus dan haal ik ze zelf er wel weer uit :@
dan zou ik het gewoon los laten hangen. Het hangt in háár ogen, niet de jouwe 8-)
disclaimer
pi_162344254
Zindelijkheidstraining zijn wij bij peuter mee gestart toen hij het zelf aangaf dat hij op het potje wilde. Hij was toen net 3 en kon prima zijn broek omlaag doen. Maar we hebben hem ook veel bloot laten rondlopen, het was toen gelukkig zomer.

Maat 5 zijn we bij de oudste nooit aan toegekomen. Ja nu voor de nacht nog (broekjes), maar de normale luiers voor overdag paste hij nog in 4+ tot z'n 3e dus :D. Denk dat we dat bij dreumes ook wel redden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:14:44 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_162344401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef DJMO het volgende:
oh en mijn zoon heeft een nieuw woordje (ik reken het iig goed als een van de eerste woordjes :P )
We kwamen thuis en ik pak m'n sleutelbos uit m'n tas. Vervolgens wil ik michael uit de wagen tillenen normaal strekt hij dan z'n armpjes naar me uit om opgetild te worden, maar dit keer wees hij naar m'n sleutelbos en zei redelijk verstaanbaar "teutel". (nou mag hij altijd even met m'n sleutels spelen als we binnen zijn, maar hij probeert ze alle dagen beneden al uit m'n handen te pikken als ik 'm uit de wagen wil halen haha)
goed eerste woord wel :D
disclaimer
pi_162344415
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het ook zo zielig als ze constant aan haar haar zit te trekken en boos staat te huilen omdat ze ECHT NIET WIL, dus dan haal ik ze zelf er wel weer uit :@
Oh, dat zou ze bij mij niet winnen, maar misschien ben ik dan een kenau. :X

Kun je haar niet afleiding geven met wat anders of zo?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162344445
Ik heb E zo ver gekregen dat wanneer ze niet meer hoeft, haar hapje terug op de lepel/vork legt ( die ik vast heb ) ipv uit haar mond trekken en door de kamer gooien. _O_ progressie. hopelijk blijft dit :D :')
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:22:09 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_162344551
ooooh wat dat drinken betreft he, ik heb het issue gevonden geloof ik.
Mauw krijgt voortaan een kopje. Een kopje met melk bij het ontbijt. Want flesjes zijn echt voor babies. Dat ik dat niet meteen doorhad :{w

(het beeld wokkelt omdat mijn telefooncamera aan het sterven is, sorry)

disclaimer
pi_162344606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Oh, dat zou ze bij mij niet winnen, maar misschien ben ik dan een kenau. :X

Kun je haar niet afleiding geven met wat anders of zo?
Hoezo winnen? Het is toch geen wedstrijd? Nou heb ik jochies, maar als staartjes/speldjes elke keer verdriet en boosheid oplevert, zou ik het gewoon laten. Dat zou het mij niet waard zijn. Iets als luier verschonen, of nagels knippen zijn dingen die moeten nu eenmaal, dus dan zet ik door. Maar hier zou ik geen halszaak van maken... iets met pick your battles ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162344645
Haha, mauwie :D
Soms vraag je je af wat er in die koppies om gaat, dat ze zich ineens te groot voelen ergens voor. O heeft ook al weken geen babybeker meer aangeraakt. Ze moet hetzelfde als wij. Zit je dan met je mooie jip en janneke schaaltjes, terwijl O uit een wit ikeaschaaltje lepelt. :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:30:53 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_162344735
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, mauwie :D
Soms vraag je je af wat er in die koppies om gaat, dat ze zich ineens te groot voelen ergens voor. O heeft ook al weken geen babybeker meer aangeraakt. Ze moet hetzelfde als wij. Zit je dan met je mooie jip en janneke schaaltjes, terwijl O uit een wit ikeaschaaltje lepelt. :')
ja, het is echt alsof dat hele hoofd vol kleine schakelaars zit die dan ineens om gaan he?
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:32:11 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_162344758
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:24 schreef Phaidra het volgende:

iets met pick your battles ;).
Zo zit ik er ook in. Maar ieder beslist voor zich natuurlijk :)

Ik wil heel graag dat ze geen haar à la Floddertje heeft - dus tips zijn nog steeds welkom ;) - maar als ze nog steeds echt echt echt niet wil houdt het op. En dan gaan we naar de kapper >:)

Mauw met haar kopje :D Ik vind drinken uit een open beker nog best een ding, het geeft vaak nog zo'n troep. Dus ze oefent maar mooi op het kdv en thuis help ik of krijgt ze een tuitbeker ;)
pi_162344788
Ja da's echt maf. Hier moet nu ineens alles zelf. Álles. Gelukkig lukt het meeste qua traplopen en zelfs broek aan. Gevolg dat ze dus steeds haar broek uit doet, om m weer aan te doen :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:34:31 #168
344469 Amsel
zonder t
pi_162344803
Best lekker trouwens zo'n lange treinreis voor werk, kan ik ook eens een uurtje actief meeposten ipv altijd achter de feiten aanlopen :D
pi_162344989
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoezo winnen? Het is toch geen wedstrijd? Nou heb ik jochies, maar als staartjes/speldjes elke keer verdriet en boosheid oplevert, zou ik het gewoon laten. Dat zou het mij niet waard zijn. Iets als luier verschonen, of nagels knippen zijn dingen die moeten nu eenmaal, dus dan zet ik door. Maar hier zou ik geen halszaak van maken... iets met pick your battles ;).
Dat zeg ik ook niet. Ieder z'n ding zou ik maar zeggen. Maar hier is er sowieso geen battle ;)

Als je haar niet wil/kan ''leren'' om elastiekjes in haar haar te kunnen/willen verdragen dan doe je het niet. En dan ''moet'' je de keuze maken of ze als ragebol rondloopt of dat je toch maar die haartjes laat knippen.
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:46:11 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_162345046
Nou Amsel, ik verbaas me er eigenlijk over hoe netjes het gaat :D Tuurlijk gaan er wel eens wat druppels of straaltjes langs, maar volgens mij belandt toch wel minstens 90% in haar mond/maag.
Maar kennelijk krijgt ze op het kdv alles standaard in een kopje aangeboden, dus ze heeft al heel veel geoefend. Het enige waar ik niet zo van gecharmeerd ben zijn de plekken waar ze die kopjes soms terugzet. Op de armleuning van je fauteuil bijvoorbeeld, dan staat daar zo'n scheef koffiekopje van Pisa op te balanceren :')

Qua haar heb ik geen tips - Mauw heeft wel al langer haar nu, maar het is heel fijn en krullerig, dus dat kan ik makkelijk zonder speldje opzij vegen, maar speldjes laat ze prima zitten. Volgens mij heeft de jouwe hetzelfde soort haar als A. van Razz toch? Supersteil en redelijk zwaar?
disclaimer
pi_162345170
Kleine meisjes worden groot en krijgen een mening O+
pi_162345198
Diadeempje? Of een likje gel anders?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 mei 2016 @ 09:52:34 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162345202
Grrrr. mijn dreumes heeft ontdekt hoe de mediaplayer uit en aan gaat. Nou issie beledigd dat hij pluk niet meer ziet, maar hij zet 'm toch echt zelf uit _O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162345335
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:44 schreef Amsel het volgende:
Ik vraag me dus af hè, als je zindelijkheidstraining gaat doen, hoe werkt dat dan? Luierbroekjes OK, maar de rest van de kleding is nog veel ingewikkelder. Mijn dreumes krijgt echt zelf haar broek niet naar beneden. Ze vindt het potje wel geweldig: als ik naar de wc ga gaat ze mee, dan moet de broek naar beneden, gaat ze zitten (met romper en luier dus nog aan), krijgt ze een stukje toiletpapier om mee tussen haar benen te zwaaien, gaat dat daarna in de pot, dan mag ze daarna doortrekken, en dan zeggen we vrolijk "bye bye" tegen het doorspoelende toiletpapier :D

Oh en ik was benieuwd hoe andere meisjesmama's ervoor zorgen dat speldjes en elastiekjes ín het haar blijven? Mijn dreumes trekt alles er meteen weer uit. Zelfs bij andere meisjes op het kdv, die mogen blijkbaar ook niks in hun haar van haar :') En het haar wordt nu zo lang, als ik er niks mee doe wordt het zo armoedig, dus dan moet het maar een boblijntje worden maar dat vind ik eigenlijk zonde :{
Wieke vond de staartjes van de dochter van een vriendin heel tof (gewoon 2 staartjes). Die wilde ze ook. Ze liet ze zelf zitten en was er trots op. Na ongeveer 2 maanden op het nieuwe KDV wilden ineens alle meisjes zulke staartjes ze noemden het ook echt Wieke-staartjes. (Ben zelf verbaasd, want ze doet bij het brengen vaak heel nors tegen de rest, maar blijkbaar is ze wel populair, ze staan ook heel blij W!, W! te roepen 'sochtends bij de deur als we de jassen op hangen). Maar nu is de hype een beetje over en wisselen we wat met haardracht. Geen tips dus helaas..

qua zindelijkheid, ik zat het me eigenlijk ook net af te vragen, want zoonlief wil nu ook steeds op t potje (maar er gebeurt nog niets). Maar kan het met gek genoeg niet meer herinneren van W. Het enige wat ik nog wel weet is dat ik het haar écht zelf heb laten aangeven en geen "training" of iets heb gedaan. Eerst poepte ze een paar weken altijd op de wc, plassen wilde ze niet. Toen weer een tijdje alleen luiers. En toen opeens wilde ze geen luier meer aan en was ze zindelijk. Paar ongelukjes gehad, maar niet zo veel. Maar hoe dat in t begin ging met broek uit/ luier af enzo, géén idee meer.. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 20-05-2016 10:09:00 ]
pi_162345400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh wat dat drinken betreft he, ik heb het issue gevonden geloof ik.
Mauw krijgt voortaan een kopje. Een kopje met melk bij het ontbijt. Want flesjes zijn echt voor babies. Dat ik dat niet meteen doorhad :{w

(het beeld wokkelt omdat mijn telefooncamera aan het sterven is, sorry)

Ooh, wat stom dat ik dat niet bedacht, want dat had ik met L ook.. Die wil eigenlijk ook alleen uit een open beker..Maar fijn dat je nu de oplossing hebt!

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 20-05-2016 10:17:50 ]
pi_162346303
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:43 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ieder z'n ding zou ik maar zeggen. Maar hier is er sowieso geen battle ;)

Als je haar niet wil/kan ''leren'' om elastiekjes in haar haar te kunnen/willen verdragen dan doe je het niet. En dan ''moet'' je de keuze maken of ze als ragebol rondloopt of dat je toch maar die haartjes laat knippen.
Ja, dat scheelt, als het gewoon zonder gedoe kan!

Áls ik een meisje zou hebben en haren doen zou lastig zijn, zou ik idd ervoor kiezen om eerst nog even te knippen. En steeds weer even kort proberen. Als ze iets ouder zijn, kan je ook uitleggen en laten zien hoe mooi hun haar is met speldje. Scheelt misschien ook weer iets.

Maar ergens ben ik vooral heel blij dat ik jongens heb :P. Dat gedoe met haren in de ochtendspits zou niks voor mij zijn. Oudste wil zijn haar langer laten groeien, maar dan moet het ook in de ochtend gekamd worden omdat het zo wild en pluizig is. Soms wil dat niet en gaat hij toch als ragebol naar het kdv. Zijn haar, zijn keuze :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162346391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:43 schreef LadyTagliatelle het volgende:

Als je haar niet wil/kan ''leren'' om elastiekjes in haar haar te kunnen/willen verdragen dan doe je het niet. En dan ''moet'' je de keuze maken of ze als ragebol rondloopt of dat je toch maar die haartjes laat knippen.
Ik weet niet of zoiets een kwestie van leren is. Kind heeft nu eenmaal een mening en een gevoel hierover en waarom zou je die niet respecteren als het alleen om een uiterlijke kwestie gaat? Mijn dochter loopt ook regelmatig met een ragebol, want ze draait met haar vingers in haar haar als ze slaapt en trekt soms elastiekjes uit, soms niet. Ze heeft al behoorlijk kort haar. Ik zie het probleem niet. Zij is zoals ze is. En zoiets zal vanzelf wel weer veranderen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:47:40 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_162346460
ik las laatst een klaagblogje over "onverzorgde kinderen" met pindakaasresten op hun gezicht en ongekamde haren en toen bedacht ik me dat ik voor de schrijfster van die blog een soort vleesgeworden nachtmerrie moet zijn :')
Ik voer al zo veel "strijd" met mijn kind dat ik sommige dingen gewoon lekker laat voor wat ze zijn. Er komt vanzelf een dag dat ze de badkamer niet uit te trappen is. En mensen die daar heel zwaar aan tillen hebben vast tijd of energie te veel :D
disclaimer
pi_162346908
Ja, zo sta ik er ook in, SQ. Dat is toch juiste het leuke aan kind zijn? Dat je lekker kunt spelen en vies worden en dat het allemaal niet uitmaakt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162347284
mijn dochter loopt ook soms als een ragebol hoor. Ik zeg nergens dat ze er altijd piek fijn bij moet lopen. Uit het verband trekken is wel een beetje jammer.

Iedereen gaat ermee om zoals hij of zij wil. Ik geef alleen maar mijn mening en nogmaals, ik heb hier geen enkel probleem met elasiekjes of dingetjes, want E doet nooit moeilijk.
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:19:34 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_162347388
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
mijn dochter loopt ook soms als een ragebol hoor. Ik zeg nergens dat ze er altijd piek fijn bij moet lopen. Uit het verband trekken is wel een beetje jammer.

Iedereen gaat ermee om zoals hij of zij wil. Ik geef alleen maar mijn mening en nogmaals, ik heb hier geen enkel probleem met elasiekjes of dingetjes, want E doet nooit moeilijk.
Hey, het was niet naar jou gericht he :D Niet meteen aangevallen voelen :* Ik doelde op de klaagzang van de blogster ;)
disclaimer
pi_162347505
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hey, het was niet naar jou gericht he :D Niet meteen aangevallen voelen :* Ik doelde op de klaagzang van de blogster ;)
Nee ik bedoelde jou niet :D :* Lol.

Maar goed. Ik ga mezelf volproppen met een luxe gevuld stokbroodje en aspergesoep. :+ terwijl E op bed ligt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162347572
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
mijn dochter loopt ook soms als een ragebol hoor. Ik zeg nergens dat ze er altijd piek fijn bij moet lopen. Uit het verband trekken is wel een beetje jammer.

Iedereen gaat ermee om zoals hij of zij wil. Ik geef alleen maar mijn mening en nogmaals, ik heb hier geen enkel probleem met elasiekjes of dingetjes, want E doet nooit moeilijk.
Volgens mij moet je het niet persoonlijk opnemen hoor. Volgens mij zegt niemand dat jij dat beweert. Als je kind zich prima laat poetsen, haren doen etc, zou ik dat ook altijd gewoon doen. Waarom niet? Maar als het elke keer driftbuien oplevert, heb je de keuze. Doorzetten omdat jij vindt dat dat hoort of je schouders ophalen en deze strijd niet elke keer aangaan. Ieder maakt die keus voor zich, net wat je belangrijk vindt. En het ligt ook net aan de situatie. Hele vieze handen betekent toch echt eerst poetsen voordat je van tafel mag, bijvoorbeeld. Maar nog een veeg pindakaas op de wang, of vieze nagels, daar maak ik geen halszaak van.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162347690
Net als eigen kleding die na een uur al meteen vlekken hebben :')
Ik kleed me serieus niet meer bij elke vlek om.
Slonzige mama present :+
pi_162347778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Volgens mij moet je het niet persoonlijk opnemen hoor. Volgens mij zegt niemand dat jij dat beweert. Als je kind zich prima laat poetsen, haren doen etc, zou ik dat ook altijd gewoon doen. Waarom niet? Maar als het elke keer driftbuien oplevert, heb je de keuze. Doorzetten omdat jij vindt dat dat hoort of je schouders ophalen en deze strijd niet elke keer aangaan. Ieder maakt die keus voor zich, net wat je belangrijk vindt. En het ligt ook net aan de situatie. Hele vieze handen betekent toch echt eerst poetsen voordat je van tafel mag, bijvoorbeeld. Maar nog een veeg pindakaas op de wang, of vieze nagels, daar maak ik geen halszaak van.
Er zijn ook ouders die dan de schouders ophalen '' ze wil niet dat ik aan haar handjes poets, dus dan maar niet '' . daar kan ik niet tegen :X
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Net als eigen kleding die na een uur al meteen vlekken hebben :')
Ik kleed me serieus niet meer bij elke vlek om.
Slonzige mama present :+
theedoek en puntje nat maken met heet water, vlek weg boenen en ik ga gewoon door :X ik kleed me ook echt niet meer om bij zoiets. Wel als ze mijn panty weer eens kapot trekt :'(
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:32:10 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_162347781
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Net als eigen kleding die na een uur al meteen vlekken hebben :')
Ik kleed me serieus niet meer bij elke vlek om.
Slonzige mama present :+
Ik was laatst ergens, ik weet niet eens meer waar, en ineens besefte ik me dat mijn trui op linkertiethoogte vol tandpasta zat (mensen die ook de houdgreepmethode gebruiken weten precies wat ik bedoel).
Dan nog wat paté op je schouder en het plaatje is af hoor :')
disclaimer
pi_162347808
Ik heb vaak melkmondjes op mn bovenbenen :') dat ziet er zo fout uit, vooral op zwart :X

'' nee dat is geen..''
- jaaaaaa jaaa :D -

-O-
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162347810
LT, ik reageerde omdat het op mij wat eenzijdig overkwam: of "leren" elastiekjes te verdragen, of een ragebol danwel korte haren. Een andere optie is: je schouders daarover ophalen. 'Ragebol' is naar mijn mening ook zoiets dat vooral iets over de volwassenen zegt, een waardeoordeel vanuit ons perspectief. Een kind is daar niet mee bezig en dat is naar mijn idee dus juist ook het leuke aan kind zijn. Wilde ik alleen even 'inbrengen' in het gesprek, niet om jou aan te vallen of iets uit verband te trekken, maar om iets eraan toe te voegen. Denk dat we er uiteindelijk allemaal ongeveer hetzelfde instaan!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162347881
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef Franny_G het volgende:
LT, ik reageerde omdat het op mij wat eenzijdig overkwam: of "leren" elastiekjes te verdragen, of een ragebol danwel korte haren. Een andere optie is: je schouders daarover ophalen. 'Ragebol' is naar mijn mening ook zoiets dat vooral iets over de volwassenen zegt, een waardeoordeel vanuit ons perspectief. Een kind is daar niet mee bezig en dat is naar mijn idee dus juist ook het leuke aan kind zijn. Wilde ik alleen even 'inbrengen' in het gesprek, niet om jou aan te vallen of iets uit verband te trekken, maar om iets eraan toe te voegen. Denk dat we er uiteindelijk allemaal ongeveer hetzelfde instaan!
Hm nee, ik bedoelde het niet zo eenzijdig inderdaad.
Dat denk ik wel...
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:37:02 #190
73386 Fazz
onderweg
pi_162347915
Ik ben al blij als ik kind gevoed en aangekleed op de opvang kan brengen. Z'n haar kam ik eigenlijk nooit, zit ook echt niet in m'n systeem want m'n eigen haar kam ik ook nooit. ik bezit niet eens een borstel :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:38:11 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_162347953
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben al blij als ik kind gevoed en aangekleed op de opvang kan brengen. Z'n haar kam ik eigenlijk nooit, zit ook echt niet in m'n systeem want m'n eigen haar kam ik ook nooit. ik bezit niet eens een borstel :')
O+

Ik schud m'n haar 's morgens meestal even luchtig _O-
disclaimer
pi_162347981
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben al blij als ik kind gevoed en aangekleed op de opvang kan brengen. Z'n haar kam ik eigenlijk nooit, zit ook echt niet in m'n systeem want m'n eigen haar kam ik ook nooit. ik bezit niet eens een borstel :')
Jij hebt kort haar?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162347987
Ghehe!

Ik zorg ook dat ik me voor werkafspraken (vooral bruiloften!) op het laatst pas omkleed ;)

enne.. Ik ben geloof ik blij dat ik een jongetje heb :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162347988
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben al blij als ik kind gevoed en aangekleed op de opvang kan brengen. Z'n haar kam ik eigenlijk nooit, zit ook echt niet in m'n systeem want m'n eigen haar kam ik ook nooit. ik bezit niet eens een borstel :')
Ik kam F zijn haar ook nooit :D
Nu het kort geknipt is gaat er wat waxspul in omdat het anders te stichtelijk eruit ziet.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:23 #195
73386 Fazz
onderweg
pi_162347991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+

Ik schud m'n haar 's morgens meestal even luchtig _O-
Het genot van slag in je haar O+

van borstelen gaat het alleen maar pluizen :+
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:42 #196
73386 Fazz
onderweg
pi_162347999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Jij hebt kort haar?
Niet eens! :D

kijk, ik zeg niet dat het er altijd top uit ziet, maar ik vind het do-able :6
pi_162348013
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Niet eens! :D
Handig _O_
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:41:31 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_162348057
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Het genot van slag in je haar O+

van borstelen gaat het alleen maar pluizen :+
ja dit, van borstelen wordt het pas echt lillek.

En ik heb haarspray ontdekt _O_
(ja, op mijn 34e al.)
disclaimer
pi_162348097
Mijn kind is nog zo goed als kaal, dus ik kan me hier echt nog niks bij voorstellen. _O- Ik moet van mezelf wel haren leren vlechten en/of opsteken via een of ander Youtube kanaal zodat N. wat meer variatie in haar kapsel krijgt dan ik vroeger. Hier was het eigenlijk alleen de bloempot tot ik het eindelijk liet groeien. Nu kom ik nog steeds niet verder dan een staart/knot/staart opzij voor wanneer ik rugdraag. :')

Pindakaashandjes wel present. Elke keer als ik haar bij de GO aflever zie ik dat we weer niet goed genoeg gepoetst hebben. :D En sinds ze niet meer comfortabel in de IKEA verkleiner past en dus gewoon 'los' in de stoel zit vind ik steeds rijstkorrels/tomatensaus/aardbeien/bananenvlekken/noemhetmaarenhetvlekt aan haar kont. :') Echt niet dat ik haar elke dag om ga kleden voordat ze haar bed ingaat. :@ Tenzij ze er last van heeft (helemaal nat is geworden of zo), dan wel. Dit geldt tegenwoordig ook voor mezelf.

TLDR: Slons present! *O*
pi_162348109
lillik pluis bij borstelen - check! Maar ook mega klitten, dus ik kan het nat, en dan droogt het degelijk op.

O heeft mijn haar geerfd. Heel zoet, die krullen, maar het wordt een dikke dreadlock aan de achterkant van het slapen. Gelukkig mag ik het af en toe kammen :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:51:22 #201
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162348340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh wat dat drinken betreft he, ik heb het issue gevonden geloof ik.
Mauw krijgt voortaan een kopje. Een kopje met melk bij het ontbijt. Want flesjes zijn echt voor babies. Dat ik dat niet meteen doorhad :{w

(het beeld wokkelt omdat mijn telefooncamera aan het sterven is, sorry)

Haha zo herkenbaar :D en dan ook meteen een grote mensen beker willen, geen plastic kinderbeker :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162348378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:42 schreef Selvaria het volgende:
Mijn kind is nog zo goed als kaal, dus ik kan me hier echt nog niks bij voorstellen. _O- Ik moet van mezelf wel haren leren vlechten en/of opsteken via een of ander Youtube kanaal zodat N. wat meer variatie in haar kapsel krijgt dan ik vroeger. Hier was het eigenlijk alleen de bloempot tot ik het eindelijk liet groeien. Nu kom ik nog steeds niet verder dan een staart/knot/staart opzij voor wanneer ik rugdraag. :')

Pindakaashandjes wel present. Elke keer als ik haar bij de GO aflever zie ik dat we weer niet goed genoeg gepoetst hebben. :D En sinds ze niet meer comfortabel in de IKEA verkleiner past en dus gewoon 'los' in de stoel zit vind ik steeds rijstkorrels/tomatensaus/aardbeien/bananenvlekken/noemhetmaarenhetvlekt aan haar kont. :') Echt niet dat ik haar elke dag om ga kleden voordat ze haar bed ingaat. :@ Tenzij ze er last van heeft (helemaal nat is geworden of zo), dan wel. Dit geldt tegenwoordig ook voor mezelf.

TLDR: Slons present! *O*
ze slaapt gewoon in dr kleertjes? wat bedoel je ? :D
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:54:38 #203
73386 Fazz
onderweg
pi_162348445
Oh, nog een slons-alert present hier. Ik ontdek de laatste paar dagen steeds mieren rondom de kinderstoel. Nu moet ik zeker vaker stofzuigen ;(
pi_162348493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

ze slaapt gewoon in dr kleertjes? wat bedoel je ? :D
Nee, juist niet. :D

Ik kleed haar pas om voordat ze naar bed gaat, ze krijgt dan een pyjama aan. Ik bedoel dat als het niet te vies is ik haar geen nieuwe set gewone kleertjes aandoe overdag.
pi_162348531
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh, nog een slons-alert present hier. Ik ontdek de laatste paar dagen steeds mieren rondom de kinderstoel. Nu moet ik zeker vaker stofzuigen ;(
Boks. :X

Wij hebben een parketvloer en er zit net wat te veel ruimte tussen de planken. Er vallen steeds kruimels tussen, en die krijg ik er met mijn nagels niet uitgepulkt en met de stofzuiger niet uitgezogen. Geen idee hoe ik dat ooit weer moet schoonkrijgen. :X
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:01:22 #206
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162348659
Frans.. Neusje poetsen???

:Y

Nee, niet aan m.... }:| }:| }:| mij
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162348771
Mieren om de kinderstoel CHECK!
En ik stofzuig echt elke dag en kan niet ontdekken waar ze vandaan komen :X
pi_162348823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:56 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Nee, juist niet. :D

Ik kleed haar pas om voordat ze naar bed gaat, ze krijgt dan een pyjama aan. Ik bedoel dat als het niet te vies is ik haar geen nieuwe set gewone kleertjes aandoe overdag.
Oh! ... ik ook niet :X
Born to Lose, but Built to Win.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:14:50 #209
73386 Fazz
onderweg
pi_162349027
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:05 schreef BlueEyes het volgende:
Mieren om de kinderstoel CHECK!
En ik stofzuig echt elke dag en kan niet ontdekken waar ze vandaan komen :X
Ah mooi, elke dag zuigen is dus geen garantie :+ Kan ik mezelf dat iig niet kwalijk nemen O-)

Selvaria, hier iets soortgelijks. Houten vloer en ze komen zo onder de tuindeuren naar binnen :{
pi_162349313
Away en Crump kunnen bevestigen dat ik toch wel win qua slons zijn :Y

Wil Lou niet dat ik haar handen poets? Dan niet. Dus ik zal wel in je allergiezone vallen, LT :+
Ik geef haar tegenwoordig gewoon een vochtige hydrofiel en zeg "Ga je even poetsen?". Meestal doet ze het dan zelf, niet geweldig schoon maar het boeit me werkelijk geen reet :')

Haren.. whehehe. Kammen doe ik nooit, want de krullen bovenop haar hoofd staan dan alsnog alle kanten op. Ze ziet er inderdaad uit als een slonzige ragebol. Wel míjn mooie ragebol O+
Kleding gaat ook niet uit als ze gaat slapen. Slaapzak aan en hoppa.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:50:34 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_162352092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:25 schreef Skittles het volgende:
Away en Crump kunnen bevestigen dat ik toch wel win qua slons zijn :Y

Wil Lou niet dat ik haar handen poets? Dan niet. Dus ik zal wel in je allergiezone vallen, LT :+
Ik geef haar tegenwoordig gewoon een vochtige hydrofiel en zeg "Ga je even poetsen?". Meestal doet ze het dan zelf, niet geweldig schoon maar het boeit me werkelijk geen reet :')

Haren.. whehehe. Kammen doe ik nooit, want de krullen bovenop haar hoofd staan dan alsnog alle kanten op. Ze ziet er inderdaad uit als een slonzige ragebol. Wel míjn mooie ragebol O+
Kleding gaat ook niet uit als ze gaat slapen. Slaapzak aan en hoppa.
was je wel de kwark er uit eigenlijk?
disclaimer
pi_162352122
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

was je wel de kwark er uit eigenlijk?
Hoezo? Werkt prima als gel!

(Ook dan gooi ik er een hydrofiel over, doe een beetje woelen en hoop dat er genoeg af is om er mee door te kunnen :P )
pi_162353785
Annie heeft nu juist een bloempotkapsel want 'Nee mama Annie nie saaties! Annie NIE SAATIES' als ik met elastiekjes aan kom zetten. Ik ga die strijd echt niet aan, ben je gek. Gedoe. Haren wassen doen we ook alleen bij echt heel vies, pindakaas erin ofzo. Anders alleen met water spoelen want wederom: groot drama.

Ik begrijp nu wel heel goed waarom ik geen lang haar mocht van m'n moeder :') .
pi_162354750
Die nina beer van vtech zeg Elin's naam fout ;( jammer
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162356543
Als mijn jochie de kans krijgt en een kam of borstel tegenkomt, sjouwt hij er mee rond en kamt hij steeds z'n haar en dat van de beren en van ons.
En hij gaat dagelijks in bad en vraagt zelf om 'hajuh wassuh'.
Zal eens kijken wat hij doet als ik een elastiekje in zijn haar doe :')
Mijn kleine homootje O+
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:42:34 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_162356576
Oh echt blue? Hendig!

Die van mij maakt geluiden als een levend speenvarken aan het spit als ik haren wil wassen :')
disclaimer
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:45:21 #217
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162356640
Als ik dit zo lees dan lijkt die van mij zo makkelijk maar in de werkelijkheid is het alsnog gewoon een kleine dreumesdraak :')

Ze vindt staartjes niet erg, haren wassen mwoah, tanden poetsen een hel, luier omdoen dikke prima, en gezicht poetsen prima.

Ik vind de staartjes ook wel een must hoor, anders ziet ze er gewoon niet uit :@. Maar als het dik drama was iedere keer zou ik het bij een speldje laten (dat ze dan hopelijk wel inhoudt...).
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:47:53 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_162356702
Mauwtje probeert zelf speldjes in te doen. Hilarisch is dat. Laatst heeft ze een dag met een speldje van mij rondgelopen, zelf uitgezocht, ding bedekte dr halve schedel :')
disclaimer
pi_162357767
Maarre, die 'meningen' die jullie dreumesen hebben hè? Vanaf wanneer hebben ze die ongeveer? O-)
I.v.m. een zekere Fok-wet onthou ik me van enig verder commentaar als jullie het goed vinden ;)

Onze dreumes heeft ontdekt dat onze lage salontafel zich prima leent om je aan op te trekken zodat je op je knietjes zit en nu doet ze dus een hele dag niets anders meer :') heeft 'r helaas ook al een flinke blauwe plek op d'r wang opgeleverd ;( maar dat is vast niet de laatste zullen we maar zeggen... :X
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162357902
Ik moet altijd zo om jullie lachen he O+ Al die dreumes-dingen die ons nog te wachten staan. En dan wil ik reageren en dan hoor ik iedereen hier al zeggen: "wacht maar..."

Kleertjes worden hier alleen verwisseld bij nat/heel erg plakkerig, of als we naar mijn moeder moeten :')
Gezicht wassen is zo goed mogelijk, gelukkig zevert Sjaak genoeg dus we hoeven zijn kin nooit te wassen ^O^
Haren is borstelen en meer niet. Nja, daarna moet de borstel worden opgegeten.

Ik vind het leven al moeilijk genoeg, laat ik met Sjaak dan maar gewoon zo makkelijk mogelijk doen.
pi_162358003
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik moet altijd zo om jullie lachen he O+ Al die dreumes-dingen die ons nog te wachten staan. En dan wil ik reageren en dan hoor ik iedereen hier al zeggen: "wacht maar..."
Dit dus! ;)
Ik hoorde de "wacht-maars" al voordat ik iets kon typen :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162358214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:28 schreef twist02 het volgende:
Maarre, die 'meningen' die jullie dreumesen hebben hè? Vanaf wanneer hebben ze die ongeveer? O-)
I.v.m. een zekere Fok-wet onthou ik me van enig verder commentaar als jullie het goed vinden ;)

Onze dreumes heeft ontdekt dat onze lage salontafel zich prima leent om je aan op te trekken zodat je op je knietjes zit en nu doet ze dus een hele dag niets anders meer :') heeft 'r helaas ook al een flinke blauwe plek op d'r wang opgeleverd ;( maar dat is vast niet de laatste zullen we maar zeggen... :X
Mijn kind had een mening vanaf het moment dat ze geboren is maar zo vervelend eigen en niet luisteren of meewerken is vrij nieuw. Maar elk kind is anders...

Saar leerde vandaag wel dat luisteren naar je moeder soms ook wel echt handiger is.. Wij zijn wezen zwemmen, en in t peuterbadje was het glijbaantje favoriet, samen met een ander kindje, als 10x gezegd dat ze aan de kant moet als ze klaar is met glijden en 20x haar weggehaald... en weer doen, kindje zoeft vd baan en kegelt saar zo om... saar boos, kind geschrokken, saar kusje vh kind en alles weer goed. O+
S. 2014
J. 2016
pi_162358241
Jullie dreumesjes O+ _O-
Lucas wil heel graag z'n haar (nouja, hoofd dus :') ) borstelen, tandenpoetsen is soms leuk, soms martelen, water in z'n gezicht is :( :'( :N Speldjes beginnen we nog niet aan :P
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162358250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:28 schreef twist02 het volgende:
Maarre, die 'meningen' die jullie dreumesen hebben hè? Vanaf wanneer hebben ze die ongeveer? O-)
I.v.m. een zekere Fok-wet onthou ik me van enig verder commentaar als jullie het goed vinden ;)

Vanaf dat je hier komt posten, want waar je mee omgaat wordt je mee besmet ~O>
pi_162361358
luier verschonen is hier duivels (mama) of mwah (papa of oma). In bad is *O*, ik kan de kraan echt niet laten lopen zonder dat hij er meteen heen mag om te kijken :').

verder begint hij nu gefrustreerd te raken in de speeltuin want hij wil op de grotekinder dingen klimmen en hij kan dat nog niet :( en stomme mama wil hem ook niet helpen -O- ik zie de bui al hangen, voor ik het weet is de speeltuin een dikke workout voor mij :'( .

neuspoetsfrans _O-

oh en we gaan 5's proberen omdat 4 strak lijkt te zitten om de benen. + hopelijk ook voordeel met minder drama icm optrekbroekjes.
pi_162362134
God sta me bij. N. heeft geleerd dat je niet alleen hoeft te huilen als je pijn hebt / moe bent / honger hebt, maar dat je dat gewoon op Elk Willekeurig Moment kan doen omdat je dan aandacht van papa of mama krijgt. *)

Omg dat gejammer. :X Het is ook een faaase toch?

Wat wel heerlijk is is dat ze sinds een paar dagen als een hieperdepieper-happy zeehond (flap flap :D ) aangekropen komt als ik haar ophaal bij de GO, wat een feest. O+
pi_162362347
Selv ik denk in plaatjes en zie het voor me O+
pi_162362861
O ja hoor ik hen een dreumes!
NIET willen douchen, NIET onder de douche uit willen, drama om alles. :)
Ze heeft ook een danoontje gehad en kwam vandaag heel blij met een danoontje aansjouwen. Zelf uit de koelkast gepakt.

Hebben die van jullie ook van die enorme buiken? Ik twijfel even of ze gewoon enorm met gekanteld bekken loopt of dat ze toch een hongerkindje uit Afrika is. Maar serieus: misschien wat vitamines tekort heeft.
pi_162363058
Peuterbuikje Ingee
Holle rug en organen die als de groei doorzet minder opgepakt zitten en dus buikje die weg gaat trekken in de loop van de tijd.
pi_162363309
Zo'n lekker bol buikje waar je zo leuk op kan pffftt-en O+ O+ O+
pi_162363455
En dat er al gegiechel klinkt omdat hij weet dat er zo pfffrt op gedaan wordt O+
pi_162363568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef ingee het volgende:
O ja hoor ik hen een dreumes!
NIET willen douchen, NIET onder de douche uit willen, drama om alles. :)
Ze heeft ook een danoontje gehad en kwam vandaag heel blij met een danoontje aansjouwen. Zelf uit de koelkast gepakt.

Hebben die van jullie ook van die enorme buiken? Ik twijfel even of ze gewoon enorm met gekanteld bekken loopt of dat ze toch een hongerkindje uit Afrika is. Maar serieus: misschien wat vitamines tekort heeft.
Mijn kind heeft ook een hongerbuikje hoor. En als ik zeker weet dat hij 1 ding niet heeft, is het honger. Vreetzak...
pi_162364116
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef BlueEyes het volgende:
En dat er al gegiechel klinkt omdat hij weet dat er zo pfffrt op gedaan wordt O+
Jaaaa, met twinkelende oogjes O+
pi_162364233
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 mei 2016 @ 21:42:51 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162365647
In het kader van goed getimede uitspraken van je kind :')

Michael was wakker geworden, dus ik aangelegd, en op een gegeven moment afgekoppeld en teruggelegd in z'n ledikant met speen. Weer brullen natuurlijk .. en ik ben een watje, ik loop na twee minuten terug en strek m'n armen uit om 'm op te pakken. Op 't moment dat ik 'm optil stopt hij met brullen en zegt: "Mooi!"

:')_!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162365983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
Ermahgerd wat schattig O+
pi_162366078
Room O+
pi_162366301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
Dat is leuk als je zwanger bent ja. Maar niet als je gewoon een dikke buik hebt... :')
pi_162366456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef DJMO het volgende:
In het kader van goed getimede uitspraken van je kind :')

Michael was wakker geworden, dus ik aangelegd, en op een gegeven moment afgekoppeld en teruggelegd in z'n ledikant met speen. Weer brullen natuurlijk .. en ik ben een watje, ik loop na twee minuten terug en strek m'n armen uit om 'm op te pakken. Op 't moment dat ik 'm optil stopt hij met brullen en zegt: "Mooi!"

:')_!
Heeft hij weer mooi voor elkaar! :)
pi_162366499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
Hallo ehm er gaat hier een eierstok af geloof ik... *rammel* O+
  zaterdag 21 mei 2016 @ 06:53:58 #241
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162373978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
Ooowh O+ wat lief!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162374980
Room O+

En ik moest heel hard lachen om Michael :D (dat zou Js ook zo kunnen doen, als hij had gepraat ;) )

Oh en de dikke buik van Js begint nu net te verdwijnen. Hij begint er echt uit te zien als een peuter :)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:27:16 #243
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162376031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
Allemachtig.. M'n eierstokken rammelen m'n lichaam al uit en dan dit 😍😍 O+

Wat een leuke vooruitzichten allemaal. Dreumesen met een mening :')
Ro is nu vooral erg goed in piepen. Piepen wanneer ik haar niet snel genoeg op til / bij het verwisselen van de luier / haar eventjes alleen laat spelen/ etc..
Wel kan ze bijna zelfstandig lopen. Nu is het toch fijner als ze iets kan vastpakken of voort duwen.

Trouwens.. De wandelwagen hè. Ik heb een mutsy ego, maar volgens mij zit ze er niet zo lekker in. Na 30 minuten is het echt huilen en moet ik haar eruit tillen. Dus de laatste tijd staan de boodschappen in de wagen en loop ik met haar op mijn arm naar huis..
Herkenbaar?
Ligt het aan de wagen of is dit een fase?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:28:02 #244
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162376040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef Selvaria het volgende:

Wat wel heerlijk is is dat ze sinds een paar dagen als een hieperdepieper-happy zeehond (flap flap :D ) aangekropen komt als ik haar ophaal bij de GO, wat een feest. O+
Ik denk in beelden en werd hier zo gelukkig van *smelt*
pi_162376065
Dreumesbuikjes O+ en pfffrrrt O+
pi_162376152
Nou ik zou die eierstokken laten zitten hoor! Plots heb je ze nodig ;)

Fap, hier niet herkenbaar. Ze vibdt de wagen prima maar wil ook veel zelf lipen atm. Maar O is ook veel ouder natuurlijk. Zit ze naar je toe of van je af? Misschien dat dat uitmaajt, dat ze je liever ziet?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:40:11 #247
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162376179
Of dat ze juist liever de wereld in kijkt.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162377693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef Roomsnoes het volgende:
En dan met de voetjes spartelen ❤

Nog leuker als je kind t bij jou probeert. Dan baby zegt, en naar je buik wijst. En dan spontaan een kusje geeft.
Veeg me dan maar op 😍
😍😍😍 zo lief
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162377701
E was bij m'n zus logeren.

:D "aaai-ss"
- poes -
"Mauwm"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162377949
Ah wat een schattig filmpje LT!
pi_162378281
LT wat lief O+ ! En d'r haar is leuk toch :? Heerlijk kind!

Fap - Annie was ineens weer blij in de wagen toen we haar omdraaiden. Ze wilde heel graag alles zien! Dus zat ze al vanaf een maand of 8 van ons af. Misschien helpt dat?

Room O+ *smelt*

Ik werd vanmorgen wakker en toen was lief al aan het douchen met Annie. Ze hebben dan zo'n pret O+ . Hoorde ik ineens "Is dat papa?" en toen heel hard "PAPPA PIEME!". Ik mag hopen dat ze dat straks op het feestje waar we naartoe gaan niet te vaak herhaalt :') .

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2016 14:11:09 ]
pi_162379860
Razz, dat was een verslapen kapsel van gister :D

Papa Pieme _O- hou op :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162381404
Wagen is hier ook niet lang leuk meer, W wil gewoon spelen. Maar dat is pas sinds hij goed kan lopen fap! Wel hangt hij voorover en aan de zijkant met zijn hoofd eruit (denk hond uit het zijraam) als ik hem naar mij toedraai, hij wil alles zien. De wereld in houdt hij het beter uit! Maargoed, ik kan ook niet lang meer lopen dus het maak ook weinig uit hoe lang hij in de wagen wil :').
  zaterdag 21 mei 2016 @ 16:44:54 #254
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162381617
Wageninzet omdraaien?!!
Zodat ik niet meer verliefd naar haar kan kijken?
Is ze echt al zó groot? -O-
Morgen maar even proberen dan.

En lt O+
pi_162381988
Nou de lidl luiers lijken prima idd. En niet zo klein te vallen als kruidvat. Hier maat 4+ normaal of 4. Maar van kruidvat had ik eigenlijk 5 moeten hebben.

Haar kammen, doen we hier bijna nooit :@ meer jongensmamas die dat doen dus hihi. Ik moet er niet aan denken ook het kapsel nog te bedenken.

Salade gaat er hier ineens in bij R *O* van de ene op de andere dag. Zo fijn! Rode kool is dan wel pertinent weigeren. En zelf spelen, ook iets nieuws O+ alles is 'die ook?'.

Oh ja, sq, een stenen beker zie ik? Wow dat zou hier dus exht na 1 drinkbeker kapot zijn, want gooien op de grond daarna. Dingen van steen beginnen we absoluut nog niet aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilmo op 21-05-2016 17:43:48 ]
pi_162384467
Hoe lang duurde bij jullie de jammeren-en-niets-is-goed-behalve-aan-mama's-been-hangen-terwijl-ik-nog-steeds-doorjammer 8)7 -fase rond de 12 maanden? }:|

Het is een fase, toch? :'(
pi_162384901
Haha razz! Nu komt die tijd dat je kan blozen door je kinderen. Als ik naar de wc ben geweest dan roept O ook een half uur 'mamma poepeh, mamma plasse'. Redelijk onschuldig voorlopig :D
Maar ik krijg soms ook eh.. bijzondere info te horen via de kinderen in mn groep :D
pi_162385312
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef Selvaria het volgende:
Hoe lang duurde bij jullie de jammeren-en-niets-is-goed-behalve-aan-mama's-been-hangen-terwijl-ik-nog-steeds-doorjammer 8)7 -fase rond de 12 maanden? }:|

Het is een fase, toch? :'(
Tot ze 3 zijn ofzo :P nee geen idee, hier is het in vlagen nog steeds.

Aaah de kinderen die charmantgenante opmerkingen maken O+

Saar lijkt nu dan toch de waterpokken te hebben, 3/4 vh dorp heeft er last van dus heel raar is het niet, ze zit ook nog niet helemaal onder dus ben benieuwd hoe dit verder gaat.
(En of t toch niet weer gewoon een reactie op muggen is)
S. 2014
J. 2016
pi_162385904
Ah sneu GM! Hopelijk wordt ze er niet te ziek van
Hier na 3 weken nog steeds plekken mar allang geen jeuk meer. Wel eentje ontstoken met pus, een beetje. Op het gezicht zijn ze bijna allemaal weg.
pi_162386320
Hoop dat het meevalt GM!
En genante uitspraken, hiep hoi :')

Hier pakte uk net voor het eerst een boekje uit de kast om 't zelf te gaan 'lezen'! Heel trots 'boeh!' (Staat 'n koe op) en bij elk flapje 'ohhh! *insert juiste dierengeluid*' Daarna wel een dikke vette driftbui bij het naar bed brengen, maar nouja ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:36:26 #261
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162387120
Waterpokken heersen hier ook heel erg. Ondanks dat kindjes op het kdv helemaal onder zaten, bij de onze nog niks gespot. Beterschap aan Saar.

Ik ben de Dyretip ook maar even gaan toepassen voor het tandenpoetsen. Vraag me af hoeveel zin het heeft als hij het liedje niet hoort omdat hij gilt :') .

Het gaat goed met Frans. Het doorslapen is een blijvende feature gelukkig! Doet nu bijna alle beesten na, de roaawrr van de leeuw is de nieuwste.

Fransspam van vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162387567
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:44 schreef faptist het volgende:
Wageninzet omdraaien?!!
Zodat ik niet meer verliefd naar haar kan kijken?
Is ze echt al zó groot? -O-

eh, ja. ^O^
pi_162387591
frans O+ blonde god uit het oosten! goeie schoenen ook!

W zit in een sprong ofzo, maar hij heeft ook ineens elke dag een nieuw woord :o inclusief het eerste engelse woord O+ bonuspunten voor iedereen die raadt welk woord dat is. Iig ben ik megatrots en heb alle begrip voor zijn gejenk om niks, constante brainfart daarbinnen geloof ik momenteel :P .
pi_162388674
Fransie O+
Z'n kapsel is fantastisch!

En jenken-om-niks-boks }:| Ik ontbeer alleen meestal het geduld dat daarbij fijn zou zijn :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162388819
oh, ja, dat ik het begrijp betekent ook weer niet dat ik er van geniet he :')
pi_162389075
Fransje. O+ .
Sterkte en beterschap voor de waterpokjes!

Ik ben biiiiijjjjna klaar met het nakijken van de examens! Ben net de hele avond bezig geweest (net zoals elke andere avond deze week), ik houd het nu voor gezien. Morgen nog een paar uurtjes en dan moet het wel af zijn. Hoera. *O*.

Omdat I momenteel het enige kindje bij de gastouder is, gaat ze regelmatig met hem naar de huiskamer van het CJG. Ze had al een paar keer verteld dat hij daar heel leuk speelt met een jongetje dat er ook vaak is, R.
Vandaag loopfietste er op een gegeven moment een buurjongetje van schuin achter onze achtertuin in. I was ook in de tuin. De moeder van het buurjongetje kwam ook naar onze tuin, en riep ineens: 'Hey, I.mre!' Woont R. dus op twintig meter afstand. :D. Ze schelen een maand en ze lijken ook nog eens ontzettend op elkaar. Zijn moeder was heel gezellig, dus we hebben direct afgesproken dat ze binnenkort eens met elkaar gaan spelen. ^O^ .

Oh, enne,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162389289
Fransiepansie O+!

DaD, wat leuk, een vriendje voor I en ook nog zo dichtbij!

Huilen om niks, bleh. Hier nu even iets beter, maar het gaat in vlagen van een paar dagen meestal.

A bijt de laatste tijd vaak (in je been vooral als hij zich optrekt), en na een paar keer zette ik hem vandaag even verderop weer op de grond. Hij keek even heel verbouwereerd, toen verongelijkt en daarna kwam een pruillipje. Dramaqueen _O-.

En hij kan stappen aan 1 hand! Superschattig *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162390514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:51 schreef Crumpette het volgende:
frans O+ blonde god uit het oosten! goeie schoenen ook!

W zit in een sprong ofzo, maar hij heeft ook ineens elke dag een nieuw woord :o inclusief het eerste engelse woord O+ bonuspunten voor iedereen die raadt welk woord dat is. Iig ben ik megatrots en heb alle begrip voor zijn gejenk om niks, constante brainfart daarbinnen geloof ik momenteel :P .
Was het woord brainfart :D ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2016 @ 22:29:36 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162390675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:51 schreef Crumpette het volgende:
frans O+ blonde god uit het oosten! goeie schoenen ook!

W zit in een sprong ofzo, maar hij heeft ook ineens elke dag een nieuw woord :o inclusief het eerste engelse woord O+ bonuspunten voor iedereen die raadt welk woord dat is. Iig ben ik megatrots en heb alle begrip voor zijn gejenk om niks, constante brainfart daarbinnen geloof ik momenteel :P .
shit? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162391762
Jongens, wat is nou het meest gebruikte woord van een dreumes? :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2016 @ 23:06:35 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162391847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:03 schreef Skittles het volgende:
Jongens, wat is nou het meest gebruikte woord van een dreumes? :+
Als ik naar michael kijk.. dan is dat mooi.
ik kan me echter niet voorstellen dat een dreumes beuatiful zegt .. vandaar dat ik voor shit koos :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162391999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:03 schreef Skittles het volgende:
Jongens, wat is nou het meest gebruikte woord van een dreumes? :+
Nee! Tenminste bij saar, en pin (spin) maar spider lijkt me wat vergezocht.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:14:42 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162392077
Car! Lamp! Uh oh! Telly!
Kwak
pi_162392104
"No!"
Of...
poop
food
that (inclusief wijzend vingertje)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:17:40 #275
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162392168
Wow Frans is wel echt baby af zeg! Het is al een echt jochie O+

Gm sterkte met de pokken!

DaD wat tof, hopelijk slaat het idee aan :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:22:46 #276
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162392328
Die

Die, die, die my darling

Ro slaapt bijna. Mag ook wel eens.. :O
Al vanaf 19:00 wrijven in de ogen en huilen, maar heus niet slapen niet.
Dus nu toch maar mamamatras spelen, want in gaar ogen ben ik de allerbelangrijkste en de enige. bij ander gezelschap is het huilen totdat den moeders er weer is. Totaal niet vermoeiend dit.

Gelukkig is ze zo leuk! Want geluiden maken, spelen, lopen(!!!!) en al die intens liefhebbende knuffels maken al dit soort buien dubbeldik goed.

Oh en zo'n schommel hè.. Ro maakt dan echt keiharde gilgeluiden/lachen waar een kleuter jaloers op is. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162397112
Ik gok ook op "No". :Y Of "feed me", maar dat zijn er gelijk 2. :P

Grote vent Frans en Blije Ro, wat een heerlijke koppies. O+

Even advies gevraagd in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 07:58:15 #278
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162397182
Frans O+ wat een heerlijk mannetje!

Ro plezier op de schommel O+

Hier telt ook alleen mama. Lief en vermoeiend tegelijk.
En O. Wijst ook elke x naar mijn buik als ik vraag waar de baby is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 08:08:13 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162397211
Ik zie m wel :Y van harte!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 22 mei 2016 @ 08:09:42 #280
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162397216
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier telt alleen papa. Mama is ok als papa niet thuis is. Ik ben daar soms best verdrietig van maar het heeft zo zijn redenen en er wordt aan gewerkt door mij. Tot nu toe is J ook bijna een moeder voor M geweest, op bevallen en 8 weken bv na.
Kwak
pi_162397217
Selvaria :o :D Ja hoor ik zie het duidelijk! Hoe tof! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_162397230
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier telt alleen papa. Mama is ok als papa niet thuis is. Ik ben daar soms best verdrietig van maar het heeft zo zijn redenen en er wordt aan gewerkt door mij. Tot nu toe is J ook bijna een moeder voor M geweest, op bevallen en 8 weken bv na.
:* ik herken het en vind het echt zo goed dat je eraan werkt. Hier verschuift het nu eindelijk en ik kan ervan genieten. :*

Selvaria *O*
  zondag 22 mei 2016 @ 08:19:41 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162397246
Kwak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162397281
Punten voor iedereen die 'No' bedacht :Y.

Selvaria ik zie hem! *O* wat spannend!

Kwak :*
pi_162397294
Selvaria! *O* Das snel gegaan! *O*
pi_162397315
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 08:50:59 #287
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162397371
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier telt alleen papa. Mama is ok als papa niet thuis is. Ik ben daar soms best verdrietig van maar het heeft zo zijn redenen en er wordt aan gewerkt door mij. Tot nu toe is J ook bijna een moeder voor M geweest, op bevallen en 8 weken bv na.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak, hier is ook alles papa hoor. Als ik hem alleen bij de go op kom halen dan roept hij al PAPA!! als hij mij ziet. Als ik dan alleen binnen kom trekt hij aan de deur en roept de hele tijd papa. Deur open om te laten zien dat hij er echt niet is, als het kwartje is gevallen schud hij zn hoofd 'neej papa' en begint te huilen.

Papa brengt hem ook naar bed als het kan, scheelt een uur krijsen. Als ik hem vast heb MOET hij naar papa. Nu met de gekneusde ribben van papa is dat heel handig, not }:| .

Hij is gewoon papa idolaat. En dat is ook ok.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zondag 22 mei 2016 @ 10:05:23 #288
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162397974
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162398038
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_162398204
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162398322
Selveria,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162398689
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162398728
Selvaria
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak en MwC en Loj
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 22 mei 2016 @ 11:26:24 #294
409579 LuDann
All the way
pi_162399507
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162399649
selvaria, mooie dag voor uitgekozen O+

We hebben taart in de oven, slingers en ballonnen hangen. Vanmorgen gezongen en cadeautjes op bed...een heus klein peutermeisje in huis O+
En boos dat ze werd toen ze d'r verjaardagsjurk aan moest :+ (zelfgemaakt samen met m'n moeder, dus iets anders was geen optie ;) )

Kwak, Cactus, Loj
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:34:53 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162399742
Dankjewel allemaal :*
Kwak
pi_162400380
Knuffel voor iedereen die m kan gebruiken.

Hier is het altijd mama, en dat vind ik eerlijk gezegd ook wel eens heel vermoeiend... :@ :@ papa is leuk als mama niet in de buurt is, nu doe ik ook eigenlijk alles met haar dus ik snap het wel maar soms is een uurtje alleen wel erg lekker.

Kursor, gefeliciteerd met je peutermeisje *O* tot over 2 maanden.
:o
S. 2014
J. 2016
pi_162401514
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:43:50 #299
73386 Fazz
onderweg
pi_162401691
Kursor, gefeliciteerd met J *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:48:10 #300
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162401818
Oh ik las eroverheen! Gefeliciteerd met je peuter Kurs!
Kwak
pi_162403977
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef Selvaria het volgende:
Hoe lang duurde bij jullie de jammeren-en-niets-is-goed-behalve-aan-mama's-been-hangen-terwijl-ik-nog-steeds-doorjammer 8)7 -fase rond de 12 maanden? }:|

Het is een fase, toch? :'(
maand of twee.

"Schoot schoot schoot"

En op schoot is niet goed, maar eraf zéker niet. Spelen is stom, alles is stom!

Afleiden was het enige wat hielp. Maar rond die tijd wilde ze hier veel bij me zitten en zeurde ze vaak om niets.
Born to Lose, but Built to Win.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')