abonnement Unibet Coolblue
pi_162284567
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Hebben ze de vraag of ze aan het ESC mee willen al gehad?
ja dus :D

http://www.nporadio2.nl/r(...)deo/2239/o-g3ne-live
edit: te laat
pi_162284607
quote:
Zucht :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162284655
Geen hond die hem kent in Nederland maar deze jongen zou ook zo geschikt zijn, speelt moeiteloos een tent op een festival plat _O_


Beetje Heartbeat-achtig, goede elektro/indiesound
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:31:32 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162284666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nee ok dat klopt, daar komt nog bij dat hij natuurlijk zwaar aan de drugs zit dus je moet maar afwachten hoe goed hij geconserveerd blijft. Maar we kunnen hem altijd nog balsemen.
Een kruising tussen Lordi en Dustin the Turkey, met soulstem :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162284669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Geen hond die hem kent in Nederland maar deze jongen zou ook zo geschikt zijn, speelt moeiteloos een tent op een festival plat _O_


Beetje Heartbeat-achtig, goede elektro/indiesound
Ja, en 2 jaar geleden op Lowlands zong ie geen noot raak
pi_162284719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Geen hond die hem kent in Nederland maar deze jongen zou ook zo geschikt zijn, speelt moeiteloos een tent op een festival plat _O_


Beetje Heartbeat-achtig, goede elektro/indiesound
Ook wel tof
~The present is all there is~
pi_162284725
Allereerst iemand (of groep) met uitstraling, die goed live kan zingen en tegen grote druk kan.

Liefst ook iemand die zijn eigen nummer kan schrijven en bereid is vooraf veel tijd vrij te maken voor het repeteren van de podiumact/ opnemen van een professionele videoclip/ evt. andere promotie.

Waylon zou het een eer vinden als hij Nederland nog eens zou mogen vertegenwoordigen op het ESF. Voldoet aan alle eisen en heeft daarnaast ervaring met het ESF, wat een voordeel is. Van mij zou hij het volgend jaar opnieuw mogen proberen. Overigens, als Douwe nog eens zou willen gaan, zou ik dit ook geweldig vinden.

Ook Kensington, Within Temptation, Dotan, Kovacs of Caro Emerald zou ik prima vinden. Liever geen DJ.
pi_162285229
Ik gooi er nog een Carootje tegenaan voor het slapen gaan O+

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162285517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:34 schreef libranl het volgende:
Within Temptation
Een artikel uit 2011:
quote:
Within Temptation niet te porren voor Songfestival

AMSTERDAM - Within Temptation staat volgend jaar niet op het podium van het Eurovisie Songfestival. Zangeres Sharon den Adel zegt dat het liedjesfestijn niet bij de band past. "We zijn toch een band met een heel andere groep fans", vertelt ze vrijdag aan SBS Shownieuws.

Jan Smit opperde donderdagavond dat Within Temptation een goede act zou zijn voor het Songfestival.

De Volendammer leverde commentaar op de halve finale van het liedjesfestijn, waarin het ook de 3JS niet lukte een finaleplaats te veroveren.

Nederland is daardoor zaterdag voor de zevende keer op rij afwezig tijdens de ontknoping van het Eurovisie Songfestival.
Vrienden

"Meteen werd ik gebeld door vrienden en collega's", vertelt Den Adel over Smits opmerking. "Het hing al een beetje in de lucht, er wordt al jaren over gesproken." Within Temptation is volgens de frontvrouw op geen enkele manier over te halen om toch mee te doen aan het muziekspektakel.

"Ik vind het een hele eer dat we überhaupt zijn genoemd, maar ik denk dat er meer pop naar het Songfestival moet."

Toch sluit Den Adel een inbreng van haar metalband niet helemaal uit. "Ik zou het erg leuk vinden om iets voor een artiest te schrijven. We schrijven wel meer liedjes en denken in die zin out of the box van wat we zelf doen."
Dit was natuurlijk wel in het pre-Anouk tijdperk toen ieder zichzelf respecterend artiest nog niet dood gevonden wilde worden op het Songfestivalpodium.
pi_162285827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 00:19 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Een artikel uit 2011:

[..]

Dit was natuurlijk wel in het pre-Anouk tijdperk toen ieder zichzelf respecterend artiest nog niet dood gevonden wilde worden op het Songfestivalpodium.
Klopt helemaal, dat heb ik ook altijd begrepen. Maar ik heb vandaag hier ook ergens gelezen dat Sharon den Adel later in 2014 in RTL Late Night geen definitief nee heeft gezegd tegen deelname. Wel gaf ze aan dat ze het maar moeilijk kan voorstellen met Within Temptation op een dergelijk podium te staan. Ze vond wel dat het festival sinds Anouk een enorme positieve boost had gekregen. Verder gaf ze toen aan nog nooit officieel te zijn benaderd door de AVROTROS. Ze kunnen het dus altijd proberen. Wie weet. Denk wel dat ze er nog steeds geen trek in hebben.
pi_162286287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 00:39 schreef libranl het volgende:

[..]

Klopt helemaal, dat heb ik ook altijd begrepen. Maar ik heb vandaag hier ook ergens gelezen dat Sharon den Adel later in 2014 in RTL Late Night geen definitief nee heeft gezegd tegen deelname. Wel gaf ze aan dat ze het maar moeilijk kan voorstellen met Within Temptation op een dergelijk podium te staan. Ze vond wel dat het festival sinds Anouk een enorme positieve boost had gekregen. Verder gaf ze toen aan nog nooit officieel te zijn benaderd door de AVROTROS. Ze kunnen het dus altijd proberen. Wie weet. Denk wel dat ze er nog steeds geen trek in hebben.
Liever Simone van Epica als ik eerlijk ben. Live toch een stuk sterker vind ik
pi_162286336
Vanmiddag was overigens Cornald Maas op de radio (wellicht al eerder gepost, maar geen zin het na te kijken). Hij gaf de voorkeur aan Kensington, Dotan en vooral Caro Emerald. Op de vraag of Kovacs niks was (zou ik persoonlijk top vinden overigens) twijfelde hij of ze het aankonden....Maar over Caro leek hij zo zeker, dat ik bijna zou geloven dat er al gesproken was.
(niet slecht aangezien ze zo ongeveer in ieder europees land en zelfs daarbuiten hits gescoord heeft, maar dan moet ze nu wel met een iets andere sound komen)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2016 @ 12:13:14 #113
163650 Greys
pi_162291163
Raar dat Cornald Waylon niet noemt als mogelijkheid. Zou Ilse ze dat verboden hebben? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:18:01 #114
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162291260
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
Raar dat Cornald Waylon niet noemt als mogelijkheid. Zou Ilse ze dat verboden hebben? :')
Zou Ilse daadwerkelijk zoveel invloed hebben?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2016 @ 12:20:19 #115
163650 Greys
pi_162291302
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou Ilse daadwerkelijk zoveel invloed hebben?
Denk het niet. Maar het valt me op. Ook omdat hij zelf al aangegeven heeft te willen en hij aan alle voorwaarden voldoet.
(Ze kreeg het ook voor elkaar hem uit de jury van The Voice te houden, eigenhandig, dus wat dat betreft zou me niks meer verbazen :D)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162291723
Hij noemt Ilse zelf toch ook niet :') die heeft vorige week ook nog aangegeven dat ze wel weer eens wil, ze zullen wel gewoon eerst andere artiesten willen sturen.
pi_162291762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Vanmiddag was overigens Cornald Maas op de radio (wellicht al eerder gepost, maar geen zin het na te kijken). Hij gaf de voorkeur aan Kensington, Dotan en vooral Caro Emerald. Op de vraag of Kovacs niks was (zou ik persoonlijk top vinden overigens) twijfelde hij of ze het aankonden....Maar over Caro leek hij zo zeker, dat ik bijna zou geloven dat er al gesproken was.
(niet slecht aangezien ze zo ongeveer in ieder europees land en zelfs daarbuiten hits gescoord heeft, maar dan moet ze nu wel met een iets andere sound komen)
Caro Emerald, pls no. :'(

Krijgen we weer van die achterhaalde truttenmuziek, plus ze heeft geen uitstraling. Ik voorzie een Trijntjedrama.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 12:45:12 #118
368283 ato
pi_162291836
Wat ik wel weer goed vind is dat er serieus wordt nagedacht over een goede artiest, liedje en aanloop naar het ESF.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 12:45:35 #119
368283 ato
pi_162291842
Wanneer gingen geruchten over DB in oktober pas he?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 12:49:02 #120
43556 miss_dynastie
pi_162291915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:45 schreef ato het volgende:
Wanneer gingen geruchten over DB in oktober pas he?
Eind september moet dat geweest zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:45 schreef ato het volgende:
Wat ik wel weer goed vind is dat er serieus wordt nagedacht over een goede artiest, liedje en aanloop naar het ESF.
Dat doen ze altijd wel bij Avrotros, jammer alleen dat de hersenpan niet groter is dan die van een goudvis :7
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:49:51 #121
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162291932
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk het niet. Maar het valt me op. Ook omdat hij zelf al aangegeven heeft te willen en hij aan alle voorwaarden voldoet.
(Ze kreeg het ook voor elkaar hem uit de jury van The Voice te houden, eigenhandig, dus wat dat betreft zou me niks meer verbazen :D)
Maar daar zat ze toen zelf in. Even J. de Mol voorhouden wat een drama-rel hij zijn programma in zou halen wanneer hij die twee samen zou zetten en hij ziet ervan af. Hij denkt toch in de eerste plaats aan zijn kijkcijfers natuurlijk. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:52:31 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162291985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eind september moet dat geweest zijn.

[..]

Dat doen ze altijd wel bij Avrotros, jammer alleen dat de hersenpan niet groter is dan die van een goudvis :7
:D _O-

Hm... Goudvissen hebben een geheugen van drie maanden, dus moeten ze proberen binnen die tijd een nieuwe kandidaat te vinden, nu ze nog weten hoe het moet. :7

Bijna zover! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162292021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:45 schreef ato het volgende:
Wanneer gingen geruchten over DB in oktober pas he?
Volgens mij kwamen er toen ineens allemaal berichten dat het Dotan zou worden en nog geen twee dagen later zat Jan Smit met Douwe Bob bij DWDD omdat er een foto van ze te zien was in een hotel ofzo? :P was in september al bekend inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 13:05:15 #124
43556 miss_dynastie
pi_162292283
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou Ilse daadwerkelijk zoveel invloed hebben?
Het kan natuurlijk ook zijn dat Waylon écht nagenoeg onmogelijk was om mee te werken he? Ik weet dat dat hier in het heiligdom Waylon vloeken in de kerk is, maar ik hou serieus rekening met die optie.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:D _O-

Hm... Goudvissen hebben een geheugen van drie maanden, dus moeten ze proberen binnen die tijd een nieuwe kandidaat te vinden, nu ze nog weten hoe het moet. :7

Bijna zover! *O*
Of ze huren ons gewoon in. Gratis. In ruil voor reis, kost, inwoning en kaartjes tijdens ESF. Ik zou het doen :')
  woensdag 18 mei 2016 @ 13:12:10 #125
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162292451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat Waylon écht nagenoeg onmogelijk was om mee te werken he? Ik weet dat dat hier in het heiligdom Waylon vloeken in de kerk is, maar ik hou serieus rekening met die optie.

[..]

Of ze huren ons gewoon in. Gratis. In ruil voor reis, kost, inwoning en kaartjes tijdens ESF. Ik zou het doen :')
Top idee! *O*
En als ze dan nog willen onderhandelen mogen ze van mij die kost houden.
Als ze net zo goed met eten zijn als dat ze kunnen kiezen staat er 70% van de keren iets oneetbaars voor je neus, dan maak ik zelf wel wat. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')