abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 mei 2016 @ 10:47:44 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162264242




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 10:48:47 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162264260
En dan een typfout maken in d'r naam :')

Sorry! :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 10:55:36 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 10:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee hoor..
Vorig seizoen: Dany komt in de problemen door de harpy dinges? Ze wordt gered door haar draakjes.
Seizoen daarvoor: Dany wil een stad veroveren van de slavendrijvers? Hup draakjes erbij en opgelost.
Seizoen 2: Dany's draakjes worden gejat en in een toren opgesloten. Maar de draakjes vermoorden die gekke tovenaar en dany is weer vrij.
Dit seizoen: Dany wordt gevangen genomen door dothraki? Ze steekt de boel in de hens en loopt ongeschonden naar buiten.

Het gaat allemaal te makkelijk. Je weet gewoon dat als er een verhaallijn komt waar zij in de problemen komt dat ze dan weer 1 of andere joker uit d'r reet trekt en je nooit echt bang bent dat ze zal overlijden.
Mijn vorige post ff gequote :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162264460
Hey wat leuk, de Maanvis langspeelplaat staat weer op
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:05:03 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162264541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 10:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mijn vorige post ff gequote :)
Dat is het voordeel van draken hebben hè, die kunnen je helpen.

Verder zit haar tegenslag er vooral in dat blijkt dat ze niet zo'n goede leider is als gedacht en dat ze steeds meer haar vader achterna gaat qua waanzin.
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:05:42 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Hey wat leuk, de Maanvis langspeelplaat staat weer op
Ja de heren serieschrijvers geven me ook wel veel voer he :).
Ze had op zijn minst wel mishandeld of verkracht mogen worden in die tent voordat ze al die branders omgooit.. dan was het een beetje gelijk met de starks en lannisters geweest.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:07:41 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264603
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder zit haar tegenslag er vooral in dat blijkt dat ze niet zo'n goede leider is als gedacht en dat ze steeds meer haar vader achterna gaat qua waanzin.
Mja daar is mijn hoop ook op gevestigd, dat ze zo'n mad queen wordt. En zij komt straks met een fokking groot leger terug in meereen terwijl tyrion vrede heeft gesloten met de slavendrijvers. Dus dat zal wel een conflict opleveren, want dany wil met dat megaleger en drie draken natuurlijk weer de hele slavers bay veroveren.
Dany kennende zal ze tyrion wel in de kerker gooien daarvoor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:09:24 #8
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162264638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mja daar is mijn hoop ook op gevestigd, dat ze zo'n mad queen wordt. En zij komt straks met een fokking groot leger terug in meereen terwijl tyrion vrede heeft gesloten met de slavendrijvers. Dus dat zal wel een conflict opleveren, want dany wil met dat megaleger en drie draken natuurlijk weer de hele slavers bay veroveren.
Dany kennende zal ze tyrion wel in de kerker gooien daarvoor.
Ik denk niet dat ze nog voor Slavers Bay gaat eerlijk gezegd. Op naar Westeros
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:09:37 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162264642
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van draken hebben hè, die kunnen je helpen.
Zejer als ze weer zo groot zijn als de draken van weleer. Da's ook de enige redden dat meneer The Conqueror destijds alles veroverde. Die dingen ZIJN nu eenmaal retesterk en machtig. Toen zijn kinderen gekker werden en de draken niet groter warden dan een hagedis, verloren ze ook alles.

quote:
Verder zit haar tegenslag er vooral in dat blijkt dat ze niet zo'n goede leider is als gedacht en dat ze steeds meer haar vader achterna gaat qua waanzin.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:11:09 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264671
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze nog voor Slavers Bay gaat eerlijk gezegd. Op naar Westeros
Hopelijk gaat ze eerst naar het noorden om die ondoden te bevechten. Daarnaast gun ik haar wel een nachtje met Ramsay :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:12:31 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264692
Maar wel zonde dat ze de starks niet wat meer liefde gunnen door de thoros van myr verhaallijn verder uit te diepen, if you know what I mean :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162264708
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hopelijk gaat ze eerst naar het noorden om die ondoden te bevechten. Daarnaast gun ik haar wel een nachtje met Ramsay :).
Dany gaat direct door naar King's Landing, als of zij ook maar enig idee heeft wat zich in het noorden afspeelt. Daarnaast zal ze eerst een nieuwe vloot moeten vinden/maken, dus ik zie haar eerst Slaver's Bay overnemen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:13:49 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162264713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hopelijk gaat ze eerst naar het noorden om die ondoden te bevechten. Daarnaast gun ik haar wel een nachtje met Ramsay :).
Ik verwacht eigenlijk nog een plottwist met die WW. Niet dat het voorspelbaar is dat Jon, Dany en Tyrion op een draak gaan zitten en de WW platbranden en iedereen gelukkig leeft
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:14:24 #14
211083 Angelof9
I must go first
pi_162264723
Ik ben ook van mening dat Dany's verhaalijn wat saai is (in de boeken kwam ik haar hoofdstukken nauwelijks door, in de serie proberen ze er nog wat van te maken), maar om nou te zeggen dat ze niet genoeg lijdt... Waarom zou ze net zo vaak verkracht of mishandeld moeten worden als een Lannister?

Wie van de mannen is er verkracht of mishandeld (m.u.v. Theon), lijden zij ook niet genoeg?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:15:02 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162264735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zejer als ze weer zo groot zijn als de draken van weleer. Da's ook de enige redden dat meneer The Conqueror destijds alles veroverde. Die dingen ZIJN nu eenmaal retesterk en machtig. Toen zijn kinderen gekker werden en de draken niet groter warden dan een hagedis, verloren ze ook alles.

[..]

volgens mij bleven de Targs nog 100 jaar aan de macht sinds de draken al uitgestorven waren
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:16:34 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264751
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dany gaat direct door naar King's Landing, als of zij ook maar enig idee heeft wat zich in het noorden afspeelt. Daarnaast zal ze eerst een nieuwe vloot moeten vinden/maken, dus ik zie haar eerst Slaver's Bay overnemen.
Lijkt me raar dat Varys dat niet weet wat er in het noorden gebeurt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:18:27 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben ook van mening dat Dany's verhaalijn wat saai is (in de boeken kwam ik haar hoofdstukken nauwelijks door, in de serie proberen ze er nog wat van te maken), maar om nou te zeggen dat ze niet genoeg lijdt... Waarom zou ze net zo vaak verkracht of mishandeld moeten worden als een Lannister?

Het leuke aan game of thrones is dat niemand veilig is en iedereen op elk moment vermoord of verkracht of mishandeld kan worden. Dat maakt het spannend. Maar Dany's scenes zijn zo geschreven dat dat dus nooit gebeurt. En dat maakt game of thrones afleveringen waar zij veel in voorkomt veel saaier.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:20:01 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162264794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben ook van mening dat Dany's verhaalijn wat saai is (in de boeken kwam ik haar hoofdstukken nauwelijks door, in de serie proberen ze er nog wat van te maken), maar om nou te zeggen dat ze niet genoeg lijdt... Waarom zou ze net zo vaak verkracht of mishandeld moeten worden als een Lannister?

Wie van de mannen is er verkracht of mishandeld (m.u.v. Theon), lijden zij ook niet genoeg?
Ik heb bij Dany een beetje het "terug bij af" gevoel.
Ze vlucht naar Essos, en komt bij de Dothraki. Daarna gaat ze op pad en 1 voor 1 neemt ze steden over --> Vooruitgang *O*
Maar nu blijkt de vooruitgang te snel geweest te zijn, en 1 voor 1 verlies ze diezelfde steden weer. En sterker nog: zit ze weer bij de Dothraki.

Cirkel is rond?
Ze kan weer opnieuw beginnen.

Het voelt na 6 seizoenen weer aan alsof ze nog steeds aan t begin staat. Alsof haar verhaallijn puur en alleen bedoeld is voor het einde van de serie, maar ze het niet kunnen maken haar als een deus ex machina er dan pas in te werpen, en dus krijgen we deze "omzwervingen".

Heb dus niet het idee dat ze er echt toe doet verder, puur en alleen voor de finale straks. BAM.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:20:13 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264796
Zelfs de mensen om haar heen (Daario, Jorah, Tyrion, wormtong en missandei) blijven al seizoenen lang zonder problemen leven. Ze hadden op zijn minst wormtong kunnen vermoorden in die aanval van de harpies.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:20:52 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162264805
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:20 schreef Maanvis het volgende:
Zelfs de mensen om haar heen (Daario, Jorah, Tyrion, wormtong en missandei) blijven al seizoenen lang zonder problemen leven. Ze hadden op zijn minst wormtong kunnen vermoorden in die aanval van de harpies.
Ho even, daar ging meneer Selmy al dood :{w
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:27:16 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162264890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ho even, daar ging meneer Selmy al dood :{w
Je hebt gelijk, die was ik vergeten :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162264973
Ik vond het een fijne aflevering, op Ramsey en Dany na.
Conscience do cost.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:35:53 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162265004
Ik hoop op een Tormund - Brienne liefde :D O+

Zou ik erg grappig vinden. Volgens mij weet Brienne helemaal niet wat ze er mee zou moeten doen. Die is gewend dat nooit iemand haar mooi vindt. En dan ineens een Wilding, die andere schoonheids idealen hebben wellicht. Hoppa!

Ik zie echt een stuntelende first prom date verhaallijn voor me :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_162265332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop op een Tormund - Brienne liefde :D O+

Zou ik erg grappig vinden. Volgens mij weet Brienne helemaal niet wat ze er mee zou moeten doen. Die is gewend dat nooit iemand haar mooi vindt. En dan ineens een Wilding, die andere schoonheids idealen hebben wellicht. Hoppa!

Ik zie echt een stuntelende first prom date verhaallijn voor me :')
Ik zie vooral een vechtdate voor me :P
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_162265337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop op een Tormund - Brienne liefde :D O+

Zou ik erg grappig vinden. Volgens mij weet Brienne helemaal niet wat ze er mee zou moeten doen. Die is gewend dat nooit iemand haar mooi vindt. En dan ineens een Wilding, die andere schoonheids idealen hebben wellicht. Hoppa!

Ik zie echt een stuntelende first prom date verhaallijn voor me :')
Die gaat er zeker wel komen hoor. *;

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:57:16 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162265387
Als ze maar niet hun seksscène tonen :')
Oh.
pi_162265463
Wederom weer een leuke aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162265825
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tis teveel disney prinses die alles voor de wind gaat .. en dan heeft ze die draakjes nog ;). Als lijden een maatstaf is voor wie de troon mag hebben heeft zij er het minste recht op. De rest van Westeros moet piemels afgehakt zien worden, familieleden onthoofd zien worden, verkracht worden, met messen in de nek gestoken worden, uit torens gegooid worden, vergiftigd worden en zij bouwt alleen maar telkens een groter leger wat ze niet kan beheersen en dan zijn er ook nog eens 3 mannen verliefd op haar :). Als we weer schakelen naar Dany's scenes dan denk ik telkens 'en nu onderbreken we firma dood en verderf voor belle en het beest'

Mgoed, dit was niet GRRM's doen, zijn bedoeling was dat het maar 1x voor zou komen dat ze uit vuur zou lopen in d'r blote reet.. Maar de makers van deze serie hebben haar superpower dus verlengd ;)
misschien moet je dany niet zien als een van de spelers van the great game zoals deze review beschrijft, goede review overigens

quote:
She is not a uniter; she is the breaker, the burner, the scourge, the scythe. She is perhaps the id of Game of Thrones, the personification of its desire to destroy. The real question is whether her fire will ultimately bring restoration or end in ashes: if her return to Westeros and claiming of the lost Targaryen throne would stabilize the Seven Kingdoms; if setting the Dothraki hordes loose on its shores would destroy what remains of its civilization; or if she’d even be a particularly good leader, even she ever found her way to the Iron Throne.

If we learned anything this episode—beside the fact that Daenerys doesn’t need rescuing—it’s that the Dany we missed wasn’t the one playing the game of thrones in well-appointed rooms. It’s one who’s overturning the board, sending everyone else to pick up the pieces.
http://www.wired.com/2016/05/game-of-thrones-recap-s6-e4/#slide-1

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:29:32 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162265937
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

misschien moet je dany niet zien als een van de spelers van the great game zoals deze review beschrijft, goede review overigens

[..]

http://www.wired.com/2016/05/game-of-thrones-recap-s6-e4/#slide-1

[ afbeelding ]
Bij scythe dacht ik aan the Battle of the Wall
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:32:28 #30
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_162266010
Maar waar is Bronn?
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:35:18 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162266073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:32 schreef Nibb-it het volgende:
Maar waar is Bronn?
Fucking some bad poosi
Oh.
pi_162266138
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze nog voor Slavers Bay gaat eerlijk gezegd. Op naar Westeros
idd ik denk dat ze aanvankelijk met de deal van tyrion niet blij zal zijn, maar dat ze voorlopig zal aankijken hoe het gaat ofzo.

we zitten al op de helft van het seizoen. en komend seizoen moet ze al in westeros zijn aangezien er dan maar 14 eps over zijn voor de end game (give or take volgens de makers)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162266163
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hopelijk gaat ze eerst naar het noorden om die ondoden te bevechten. Daarnaast gun ik haar wel een nachtje met Ramsay :).
ze weet niet eens van de ondoden vlgm
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162266199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:

Wie van de mannen is er verkracht of mishandeld (m.u.v. Theon), lijden zij ook niet genoeg?
verkrachting is meer iets voor vrouwen is de indruk :P hoewel het niet zo is uiteraard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:44:51 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162266294
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd ik denk dat ze aanvankelijk met de deal van tyrion niet blij zal zijn, maar dat ze voorlopig zal aankijken hoe het gaat ofzo.

we zitten al op de helft van het seizoen. en komend seizoen moet ze al in westeros zijn aangezien er dan maar 14 eps over zijn voor de end game (give or take volgens de makers)
Daarom. Einde van dit seizoen moet ze echt die kant opgaan
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:49:04 #36
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162266372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:
Wie van de mannen is er verkracht of mishandeld (m.u.v. Theon), lijden zij ook niet genoeg?
Bran, Jaime, Tyrion, Sandor, Gregor, Grey Worm, Samwell, Pycelle, Loras, Lancel. En dat zijn nog alleen de belangrijke personages.

Goed, het probleem bij Daenerys is niet zo zeer dat ze niet genoeg lijdt, maar dat al haar overwinningen maar gewoon aan komen waaien. Ze hoeft er niet voor te werken, te plannen of te zweten. Gewoon zo nu en dan haar titels opzeggen en om de zoveel tijd een fikkie stoken en alle bruine barbaarmensen buigen voor haar.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162266375
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij scythe dacht ik aan the Battle of the Wall
ik dacht aan deze


en daarna dacht ik aan deze

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162266407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bran, Jaime, Tyrion, Sandor, Gregor, Grey Worm, Samwell, Pycelle, Loras, Lancel.
oh?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:55:29 #39
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162266505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bran, Jaime, Tyrion, Sandor, Gregor, Grey Worm, Samwell, Pycelle, Loras, Lancel. En dat zijn nog alleen de belangrijke personages.

Goed, het probleem bij Daenerys is niet zo zeer dat ze niet genoeg lijdt, maar dat al haar overwinningen maar gewoon aan komen waaien. Ze hoeft er niet voor te werken, te plannen of te zweten. Gewoon zo nu en dan haar titels opzeggen en om de zoveel tijd een fikkie stoken en alle bruine barbaarmensen buigen voor haar.
Dat met die slavenhandelaar in Astapor had ze wel gepland.

Daarbij moest ze ook zweten toen het haar niet lukte in Meereen.
Oh.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:59:02 #40
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162266591
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

oh?
Pycelle heb ik geen kennis van maar de rest is toch wel duidelijk?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162266608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:59 schreef Baszh het volgende:

[..]

Pycelle heb ik geen kennis van maar de rest is toch wel duidelijk?
oh?

edit

ik las het niet volledig er staat ook "mishandeld" :P

en pycelle werd zijn baard getrimd :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 mei 2016 @ 12:59:59 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162266612
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:54 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zie vooral een vechtdate voor me :P
Een lekker robbertje sneeuwworstelen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:02:07 #43
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162266657
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:59 schreef Baszh het volgende:

[..]

Pycelle heb ik geen kennis van maar de rest is toch wel duidelijk?
Pycelle zijn baard werd afgesneden

Traumatische ervaring
Oh.
pi_162266947
O+

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:18:42 #45
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162266953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bran, Jaime, Tyrion, Sandor, Gregor, Grey Worm, Samwell, Pycelle, Loras, Lancel. En dat zijn nog alleen de belangrijke personages.

Goed, het probleem bij Daenerys is niet zo zeer dat ze niet genoeg lijdt, maar dat al haar overwinningen maar gewoon aan komen waaien. Ze hoeft er niet voor te werken, te plannen of te zweten. Gewoon zo nu en dan haar titels opzeggen en om de zoveel tijd een fikkie stoken en alle bruine barbaarmensen buigen voor haar.
Je vergeet Paul de Leeuw. Die kan ook nooit meer met plezier kijken naar blote jongens in het park.

Joffrey werd geslagen door zn oom.

Jon ziet alles en iedereen om zich heen dood gaan, is ook een soort mentale mishandeling.

Jorah ziet zijn grote liefde eindeloos misbruikt worden door verschillende mannen.

Gendry zit in een soort tartarus hel waar hij maar moet roeien en roeien en nooit ergens komt.

Genoeg mannelijk lijden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:18:50 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162266957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 11:34 schreef ems. het volgende:
Ik vond het een fijne aflevering, op Ramsey en Dany na.
Mbt Ramsey: Ja dat was een beetje onnodig 'er moet weer iemand dood dus hopsakee'. Kwam op mij over als dat de actrice die die wildling speelt met haar rol wilde stoppen en ze haar er dus zo uit hadden geschreven.

Wel levert de brief van Ramsay een leuk spannend ding op. Want nu gaan dus zowel de knights of de vale (weet niet met hoeveel die zijn) en het leger van Jon Snow naar winterfell toe. Wat dus spannend wordt is of die twee legers elkaar ontmoeten en samen gaan werken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:20:13 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162266978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Bran, Jaime, Tyrion, Sandor, Gregor, Grey Worm, Samwell, Pycelle, Loras, Lancel. En dat zijn nog alleen de belangrijke personages.

Goed, het probleem bij Daenerys is niet zo zeer dat ze niet genoeg lijdt, maar dat al haar overwinningen maar gewoon aan komen waaien. Ze hoeft er niet voor te werken, te plannen of te zweten. Gewoon zo nu en dan haar titels opzeggen en om de zoveel tijd een fikkie stoken en alle bruine barbaarmensen buigen voor haar.
Het is gewoon niet spannend. Als zij een gevecht aangaat in de serie zit je nooit met angstzweet op de bank of ze het zal overleven, want je weet dat zij toch wel weer gaat winnen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:21:35 #48
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162267002
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Pycelle zijn baard werd afgesneden

Traumatische ervaring
Werd Pycelle niet in de Black Cells van Kings Landing geflikkerd?

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij moest ze ook zweten toen het haar niet lukte in Meereen.
Ze deed ook niets anders dan dreigen en executeren en dingen in de brand gooien.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:25:00 #49
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162267073
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 13:18 schreef Slayage het volgende:
O+

[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat blijkt dat Kit Harington's relatie met Rose Leslie (Ygritte) over is en zijn relatie met Sophie Turner begint.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162267076
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom. Einde van dit seizoen moet ze echt die kant opgaan
Die schepen zijn verbrand. :') Ik weet niet wat er gebeurd maar naar Westeros gaan wss niet. :')
The show must go on
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')