abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Public Relations / Redactie Film maandag 16 mei 2016 @ 20:29:48 #1
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_162253442
Geen nieuw topic en haten op Joe...tsss
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_162335952
-O-

Bye Mark :)

Wie was die Cruella?
pi_162337385
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef Lila-Lila het volgende:
-O-

Bye Mark :)

Wie was die Cruella?
Zangeres Sia. Had geen idee dat zij zo GaGa-esque was tegenwoordig.

Ik was erg voor Aubry maar ik ben het toch niet oneens met Michelle als winnares.
Spoilers!
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:27:43 #5
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_162372354
Uiteindelijk wel een leuk seizoen. Met name wegens over het algemeen interessante spelers en geen overdreven kijkcijfertrekkers zoals de Hantz figuren en ook weinig gezichtsloze nobody's. Met uitzondering van die gare FBI kneus dan met z'n obstipatie. :') Jammer dat Michelle hem niet uit de jury schopte maar Neil was een betere keuze natuurlijk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_162372958
Goede eindsprint van Michelle :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 21 mei 2016 @ 10:55:08 #7
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_162375595
Aubry is haar titel ontnomen door BJS (bitter jury syndrome) van voornamelijk Scott en Jason die het goede spel van Aubry niet konden waarderen.

Toegegeven, het waren drie goede finalistenmaar Aubry had moeten winnen.
pi_162377084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Aubry is haar titel ontnomen door BJS (bitter jury syndrome) van voornamelijk Scott en Jason die het goede spel van Aubry niet konden waarderen.

Toegegeven, het waren drie goede finalistenmaar Aubry had moeten winnen.
Vond het wel raar dat er tijdens de finale/jury nooit ter sprake kwam hoeveel pech ze heeft overwonnen...2 grootste allies weg in med evac, inclusief een idol.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_165619450
Seizoen 33 is begonnen _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_165678472
Onterechte winnaar in 32. Minst verdiend van de 3 finalisten. ;(

Nieuwe seizoen begint goed. ^O^
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 06:32:08 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_165805903
Toffe aflevering deze week! _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_165810534
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 06:32 schreef Paxlie het volgende:
Toffe aflevering deze week! _O_
Heerlijke blindside. O+
pi_165833553
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Heerlijke blindside. O+
Gelukkig wel, teaser van volgende week ziet er ook weer tof uit met een nieuwe dictator.
  Public Relations / Redactie Film zondag 9 oktober 2016 @ 11:49:52 #14
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_165848711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 16:55 schreef Mr.West het volgende:

[..]

Gelukkig wel, teaser van volgende week ziet er ook weer tof uit met een nieuwe dictator.
Die golf!! Dat wordt een klassiek Probst-momentje.
pi_167288872
Dit is mijn eerste seizoen van Survivor, nadat Expeditie Robinson zeer saai was (tot de laatste paar afleveringen uiteraard) . Maar zeer aangenaam verrast: Mooie karakters, verhaallijnen, bomvol strategie en schitterende beelden. Uiteraard wel vrij Amerikaanse ge-edit, maar zeker niet hinderlijk. Ik ben fan, nu nog hopen dat David wint.
Gelukkig heb ik nog 32 seizoenen om te bingewatchen: het is zeer verslavend. Ondertussen bij Survivor 10 (Palau) aanbeland
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:55:55 #16
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_167395630
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:25 schreef Wuwwa het volgende:
Dit is mijn eerste seizoen van Survivor, nadat Expeditie Robinson zeer saai was (tot de laatste paar afleveringen uiteraard) . Maar zeer aangenaam verrast: Mooie karakters, verhaallijnen, bomvol strategie en schitterende beelden. Uiteraard wel vrij Amerikaanse ge-edit, maar zeker niet hinderlijk. Ik ben fan, nu nog hopen dat David wint.
Gelukkig heb ik nog 32 seizoenen om te bingewatchen: het is zeer verslavend. Ondertussen bij Survivor 10 (Palau) aanbeland
Dit is ook echt een goed seizoen. De tribal council waar de 6e persoon eruit gaat was echt fantastisch :D _O- _O_

Je hebt nog heel veel toffe seizoenen te gaan trouwens, have fun en schroom niet om hier je reacties te posten want de meesten die dit al jaren volgen vinden dat alleen maar tof om te lezen. Ik wel in ieder geval.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_167397149
Jammer van die winnaar.... Had liever een ander gezien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167400419
Ik had liever gezien dat David had gewonnen. Maar was wel echt een leuk seizoen!

Het volgende seizoen wordt ook wel weer echt leuk *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 december 2016 @ 11:43:11 #19
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_167413632
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik had liever gezien dat David had gewonnen. Maar was wel echt een leuk seizoen!

Het volgende seizoen wordt ook wel weer echt leuk *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook liever David gehad. Het ging ook echt tussen die twee.
Heb nu gelijk zin in het volgende seizoen. Altijd leuk als dat soort ego's gaan botsen :D
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_167418094
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:07 schreef rene90 het volgende:
Jammer van die winnaar.... Had liever een ander gezien.
Same. Hoewel zijn verhaal heel tragisch was is de nu de enige reden dat hij wint. Hij heeft het imo ook uitgemolken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167419434
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Same. Hoewel zijn verhaal heel tragisch was is de nu de enige reden dat hij wint. Hij heeft het imo ook uitgemolken.
Uiteraard is het nog flink Amerikaans gedramatiseerd, maar als je wat backstage filmpjes ziet, had voor de finale eilandraad 8 van de 10 juryleden al Adam in het hoofd om te stemmen, en de overige 2 waren open voor de drie. Adam had met iedereen sociaal goed contact en maakte de meest logische eigen strategische beslissingen (zsm Jay en David eruitwerken) op wat fouten onderweg na. Ken was de beste survivalist maar was niet heel sociaal en was Davids volger: hij maakte nauwelijks strategische beslissingen (op de laatste stem op David na). Zijn grootste troef was loyaliteit, als je vervolgens je grootste maatje sinds dag 3 eruitstemt gaat niemand in de jury hiervoor vallen.
Hannah kwam te onzeker over en de keuzes die ze maakte konden velen niet volgen.

Als je 5 weken lang met enorme zorgen rondloopt, dit niet wil vertellen (sympathiestem=gevaarlijk om hem bij de laatste 3 te hebben), je vervolgens wel de laatste drie haalt en dan de vraag krijgt wat je drijfveer is, dan zou het niemand lukken om dit verhaal niet te vertellen. Dat het lijkt dat hij daardoor alle stemmen krijgt is wel begrijpelijk en in die zin jammer, maar ook zonder dit antwoord had hij gewonnen (minimaal 8-2)
pi_167419691
En omdat volgend seizoen met oude bekenden is, weet ik niet of ik dat (meteen) ga volgen. Ik ken eigenlijk alleen Sandra van Pearl Islands en Jeff Varner van seizoen 2, samen met de 2 deelnemers van dit seizoen. De rest ken ik van naam, maar heb ze nooit zien spelen, en wil dat eerst zien.
pi_167421489
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:33 schreef Wuwwa het volgende:
En omdat volgend seizoen met oude bekenden is, weet ik niet of ik dat (meteen) ga volgen. Ik ken eigenlijk alleen Sandra van Pearl Islands en Jeff Varner van seizoen 2, samen met de 2 deelnemers van dit seizoen. De rest ken ik van naam, maar heb ze nooit zien spelen, en wil dat eerst zien.
Mijn eerste seizoen was een All Stars seizoen en dat was alsnog wel erg leuk, maar is meteen een spoiler als je daarna nog de seizoenen gaat kijken. Wellicht dus beter om je eerst door wat seizoenen heen te werken. Ik heb toen echt maandenlang Survivor gekeken..heerlijk _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167421529
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:21 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Uiteraard is het nog flink Amerikaans gedramatiseerd, maar als je wat backstage filmpjes ziet, had voor de finale eilandraad 8 van de 10 juryleden al Adam in het hoofd om te stemmen, en de overige 2 waren open voor de drie. Adam had met iedereen sociaal goed contact en maakte de meest logische eigen strategische beslissingen (zsm Jay en David eruitwerken) op wat fouten onderweg na. Ken was de beste survivalist maar was niet heel sociaal en was Davids volger: hij maakte nauwelijks strategische beslissingen (op de laatste stem op David na). Zijn grootste troef was loyaliteit, als je vervolgens je grootste maatje sinds dag 3 eruitstemt gaat niemand in de jury hiervoor vallen.
Hannah kwam te onzeker over en de keuzes die ze maakte konden velen niet volgen.

Als je 5 weken lang met enorme zorgen rondloopt, dit niet wil vertellen (sympathiestem=gevaarlijk om hem bij de laatste 3 te hebben), je vervolgens wel de laatste drie haalt en dan de vraag krijgt wat je drijfveer is, dan zou het niemand lukken om dit verhaal niet te vertellen. Dat het lijkt dat hij daardoor alle stemmen krijgt is wel begrijpelijk en in die zin jammer, maar ook zonder dit antwoord had hij gewonnen (minimaal 8-2)
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar toch leek het nu gewoon erg gepland te zijn allemaal. Wellicht ergerde ik me gewoon aan die kerel zelf ook :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167429165
Wat een saai seizoen was dit, het volgende seizoen kan alleen maar beter worden. :P

Wel mooi om te zien dat het publiek nauwelijks reageerde toen Ciera "she voted her mum!!!1!" op mocht draven in de reünie. :P Dat zo'n saai persoon drie keer het spel mag spelen. :X
  zondag 18 december 2016 @ 22:29:28 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_167432833
Ik vond t een leuk seizoen. Finale was wel voorspelbaar, maar verder erg vermakelijk met blind sights en zelfgekluste idol.
pi_167518652
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:33 schreef Wuwwa het volgende:
En omdat volgend seizoen met oude bekenden is, weet ik niet of ik dat (meteen) ga volgen. Ik ken eigenlijk alleen Sandra van Pearl Islands en Jeff Varner van seizoen 2, samen met de 2 deelnemers van dit seizoen. De rest ken ik van naam, maar heb ze nooit zien spelen, en wil dat eerst zien.
Ozzy doet mee en Ozzy is een baas!

Hij is 1 van de weinigen die ook daadwerkelijk wat kan op zo'n eiland. Hij kan erg goed speervissen en in kokosbomen klimmen bijv. Hij is niet zo'n kneus die de hele dag zielig in het zand gaat zitten hopend op een reward. Ozzy vangt zijn eigen reward wel.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_167518653


[ Bericht 100% gewijzigd door Probably_on_pcp op 22-12-2016 03:19:21 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 23 december 2016 @ 10:00:22 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167546021
jammer dat aan de ene kant de finale gekidnapt werd door familiedrama, Adam zat een paar keer goed fout maar dat heeft hem uiteindelijk ook wel de overwinning geschonken omdat die nou eenmaal in de jury zaten.

David was natuurlijk de meest markante speler en leuk om te zien, ben benieuwd voor welke series hij schrijft.

Volgend seizoen... Ciera vond ik altijd wel tof, Ozzy natuurlijk ook, ben benieuwd.

(Ingestapt in seizoen 30 geloof ik, en alle 30 toen in een half jaar uitgekeken ... )
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169416067
We zijn weer begonnen!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_169417208
Tof begin. Ozzy is oud geworden :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_169428193
Heerlijke show... een heleboel mensen weer dikker (zelfs Ozzy)... Zeke was vorige keer zoveel afgevallen, zonde. Wat Sandra daar weer doet snap ik niet zo goed... vind haar eigenlijk gewoon een meelifter en dan ook nog 2 keer gewonnen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:11:12 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169428423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Tof begin. Ozzy is oud geworden :o
flink litteken onder zijn lip, of had hij die al?

Kiera zag je al gelijk aankomen, Tony niet, daar zijn wel wat stukken gemiste conversaties aan voorafgegaan wat het verder wat suffig maakte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169500789
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 09:55 schreef Xan21 het volgende:
Heerlijke show... een heleboel mensen weer dikker (zelfs Ozzy)... Zeke was vorige keer zoveel afgevallen, zonde. Wat Sandra daar weer doet snap ik niet zo goed... vind haar eigenlijk gewoon een meelifter en dan ook nog 2 keer gewonnen.
JT lust ook wel een paar biertjes, zo te zien.
pi_169514463
Idd dat zei ik ook...jeesh...ik vind JT helemaal niet zo boeiend. Dat heb ik met een aantal winnaars... zoals Sandra... en waar is Fabioooo?

pi_169514671
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:12 schreef Xan21 het volgende:
Idd dat zei ik ook...jeesh...ik vind JT helemaal niet zo boeiend. Dat heb ik met een aantal winnaars... zoals Sandra... en waar is Fabioooo?

[ afbeelding ]
Een aantal zegt me eigenlijk niks.
En weeeeeer Ciera...

Maar goed, was al blij dat ze Russell of de 'former FBI-agent' niet weer laten opdraven.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:53:03 #37
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_169526676
Fabio O+

Sandra :') Ik snap niet dat niemand gelijk dacht: die moet eruit! Ze heeft al 2 keer gewonnen!
Maar halverwege de aflevering werd ik toch Team Sandra tegenover Tony.
Is Zeke weer dik dan? Is me niet opgevallen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_169570687
My god Caleb... grrrr die Tai... toch shifty.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 11:49:13 #39
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_169588145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:30 schreef Xan21 het volgende:
My god Caleb... grrrr die Tai... toch shifty.
Stel je voor dat Tai erbij was geweest als ze die geiten hadden gevangen en Sandra alsnog compleet bonkers was gegaan en die beesten dood wilde :D
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_169588708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Stel je voor dat Tai erbij was geweest als ze die geiten hadden gevangen en Sandra alsnog compleet bonkers was gegaan en die beesten dood wilde :D
Sandra heeft volgens mij stiekem allemaal MS-13-tattoeages.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:06:23 #41
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_169744597
Wat een geniale tribal counsil :D _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_169745419
Geniaal dit, al hoopte ik wel dat Sandra eruit zou gaan ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:52:28 #43
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_169745443
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal dit, al hoopte ik wel dat Sandra eruit zou gaan ;(
Ja dat! Erg jammer van Malcolm O+ ;(
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_169747360
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:52 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja dat! Erg jammer van Malcolm O+ ;(
had niet verwacht ooit zoveel verschillende manieren van spellen te zien bij de maal Malcolm. Met Malcomb als hoogtepunt :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_169755991
Geniale tribaal counsel _O_
Wel erg jammer dat Malcolm eruit is. ;( Ik snapte de stemmen voor Siera niet zo.
Waarom stemmen ze Sandra of Tai er niet uit?
pi_169758432
Sandra is off limits ofzo? Kan dat mens niet uitstaan... jammer van Malcolm maar het was natuurlijk wel een echt gestoorde council...
pi_169759475
Malcolm :{
pi_169789428
Queen stays queen. _O_
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:40:29 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_169917387
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef Arth_NL het volgende:
Queen stays queen. _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_169917637
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef Arth_NL het volgende:
Queen stays queen. _O_
Echt belachelijk dat ze dat vreselijke wijf niet weg stemmen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')