abonnement Unibet Coolblue
pi_162249139
Goeiedag mensen.

ik ben Robin. en ben een jongen van 17 jaar.

ik zit op dit moment absoluut niet lekker in me vel.
ik heb namelijk een akkefietje met mijn beste vriendin.
zit echt helemaal dicht. weet niet wat ik er mee aan moet. en ben er kapot van.
heb echt even hulp nodig. ik weet het echt even niet meer.....

mijn beste vriendin en ik zijn echt zo gehecht aan elkaar. we zijn er voor elkaar door dik en dun en we zijn echt als broer en zus voor elkaar. we kunnen samen lachen en samen huilen. lachen gieren brullen. we zijn echt hoe dan ook maatjes. maar wat er ook gebeurt. we staan altijd klaar voor elkaar.

maar nu is het probleem, dat zei een vriendje heeft... nu ga ik niet helemaal in detail vertellen over hun relatie. maar echt een goed vriendje is het af en toe niet voor der. en dat heb ik zelf door. en zei ook. maar verliefdheid maakt blind. dus ze vind de keuze lastig. soms geef ik der tips en steun erin wat ze kan doen. en daar is ze ook heel blij mee. ik ben ook echt blij voor der dat ze een vriendje heeft. want dat gun ik der van harte. maar soms wordt ze gewoon zo hard gekwetst door der vriendje dat ze soms huilend naast me zit. en dat gun ik haar echt niet. want wie er aan haar komt komt ook aan mij!

maar nu is het probleem als volgt:
vrijdag had ik met haar afgesproken. bij een andere vriend van mij. en die had het idee om naar de bios te gaan zaterdagavond. wij vonden dat allemaal een leuk idee. maar zaterdag zijn we door redenen niet gegaan. dus hadden we alle 3 belooft om dan zondagavond te gaan (maandag waren we vrij want het was pinksteren). het was verder die zaterdag avond heel gezellig met zijn 3e. totdat ze gebeld werd door haar vriendje. die deed een beetje vreemd (zoals vaker gebeurt) en daardoor werd die andere vriend van mij (die is best wel snel boos) echt pissig op dat vriendje. en daardoor was de sfeer een beetje naar beneden gedrukt. het was echt heel rommelig. want hij wilde dat zei kwam maar ook weer niet en zo ging dat de hele tijd door. en ik kan daar niet tegen. dus ik stresste een beetje. en maakte me zo druk om haar. omdat het altijd gezeur is met haar vriendje. dat ik me echt helemaal niet goed begon te voelen en een paniekaanval kreeg.
toen heeft ze mij heel erg gesteund. en geholpen. wat ik met heel mijn hart waardeer. en ze heeft me zo gekalmeerd en geholpen dat ik uiteindelijk uit de paniekaanval kwam.
toen heb ik haar verteld dat ze echt de allerbeste vriendin is die ik me kan wensen. en ik echt heel blij ben bent haar. en dat meen ik ook echt want ik kan niet zonder haar.
toen heeft ze mij en die andere vriend van mij ook gezegd dat we echt de beste waren. en we voor haar echt op 1 staan. en had ze vervolgens echt belooft om zondagavond naar de bios te gaan met zn 3e. nadat we dat hadden afgesproken heb ik haar naar der vriendje gebracht. en daar is ze ook zondag gebleven.
maar nu komt het. waar ik echt kapot van ben.

is dat ze vlak voordat we naar de bios zouden gaan. had ze gestuurd van dat ze graag nog bij der vriendje wilde blijven. en hij de maandag daarna moest werken. dat ze het dus met een dag wilde verplaatsen. en ze dus maandag niet met hem was. en dus tijd voor ons had. en dat ze dus die zondagavond bij hem kon blijven. terwijl de kaartjes ook al waren gekocht. dus die vriend van mij die was echt kwaad. en die heeft volgens mij van alles naar der gestuurd (wat van mij eigelijk ook niet hoeft. dat dat misschien wel een klein beetje overdreven is). ik heb haar nog proberen te bellen. en dingen te sturen. maar ze hing de telefoon gewoon voor me op.... en stuurde ze niks terug... en heb haar ook nog is een paar keer proberen te bellen om uit te leggen dat we het hadden afgesproken om zondag te gaan. en de kaartjes al hadden. en we dinsdag naar school moeten en dus niet laat thuis willen komen. maarja ze nam niet op. dus kon ik het haar ook niet vertellen... ik zat op dat moment echt helemaal vast en voelde me echt gebroken. en verdrietig. en voelde me vooral in de steek gelaten. want ze is de avond daarvoor zo lief voor me geweest. en heeft me geholpen. en heeft echt belooft om zondag naar de bios te gaan.

nu is het dus maandag (de dag waarop ik dit schreef)
en heeft ze nog steeds niets van der laten horen. en ze neemt nog steeds der telefoon niet op.
toen dacht ik. wat er ook gebeurt. ik ga naar haar huis toe om verhaal te halen. dus zonder wat te zeggen tegen haar ben ik naar er huis gereden in de hoop dat ze thuis was. maar je raad het al. ze was niet thuis. dus ik ben maar weer naar huis gereden. en eenmaal thuis was ik erachter gekomen dat ze nog steeds bij der vriendje is. dus heeft ze ook nog is tegen me gelogen.... en nog steeds heb ik niks van der gehoord. terwijl ik der normaal 3 of zelfs 4x in de week zie. en elke dag met haar app. dus ik hoor helemaal niks van der. en nog steeds neemt ze haar telefoon niet op...

dus ik snap er echt niks van... ik heb verder niks gedaan. ik zit alleen echt helemaal dicht en ben echt verdrietig. ik heb slecht geslapen en krijg ook geen hap door me keel. ik ben er echt kapot van. ze betekent echt alles voor me :( en ik wil der echt absoluut niet kwijt. ik weet het echt niet meer wat ik moet en kan..... please help me hierbij :(

alvast bedankt,
Robin
-
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 18:19:03 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162249189
Wat je moet doen is dit topic niet in Feedback openen.

Daarnaast ben je verliefd op haar en je kunt niks doen want als zij niks wil laten horen dan wil ze dat niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162249215
Cute.
Protège moi de mes désirs.
pi_162249252
Wat een dramaqueens bij elkaar zeg _O-
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162249255
Wauw! Wat een drama. Geef haar ruimte man, tegen die tijd dat jij een vriendin hebt ga jij hetzelfde doen.

Op deze manier jagen jullie haar ver van jullie vandaan....
pi_162249333
Wat lees ik? En wat een taalfouten zeg.
pi_162249477
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef robinhaa98 het volgende:
ik snap er echt niks van
pi_162249542
Niet zo dramatisch doen lijkt me al een goede eerste stap. En niet te veel stressen, er zijn ergere dingen. Is niet erg aardig van haar, maar om er zo'n soap van te maken lijkt me niet nodig.
  maandag 16 mei 2016 @ 18:36:29 #9
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_162249686
Ben je niet stiekem gay, TS?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  maandag 16 mei 2016 @ 18:49:20 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_162250028
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef robinhaa98 het volgende:
en ik wil der echt absoluut niet kwijt.
als je haar niet kwijt wil moet je gewoon haar keuzes accepteren en niet jezelf 'zielig' voordoen en 'paniekaanvallen' krijgen als zij iets doet, dat jij niet wil dat ze gaat doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162250264
Ik zou toch maar eens langs een huisarts gaan met die 'paniekaanvallen'
pi_162254161
Wat een ongezonde relatie. Waarom heb jij een paniekaanval als ze een keer een avond naar haar vriend wil?
pi_162258075
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef robinhaa98 het volgende:
nu is het dus maandag (de dag waarop ik dit schreef)
en heeft ze nog steeds niets van der laten horen. en ze neemt nog steeds der telefoon niet op.
toen dacht ik. wat er ook gebeurt. ik ga naar haar huis toe om verhaal te halen. dus zonder wat te zeggen tegen haar ben ik naar er huis gereden in de hoop dat ze thuis was. maar je raad het al. ze was niet thuis. dus ik ben maar weer naar huis gereden. en eenmaal thuis was ik erachter gekomen dat ze nog steeds bij der vriendje is. dus heeft ze ook nog is tegen me gelogen.... en nog steeds heb ik niks van der gehoord. terwijl ik der normaal 3 of zelfs 4x in de week zie. en elke dag met haar app. dus ik hoor helemaal niks van der. en nog steeds neemt ze haar telefoon niet op...
Goh, zij is misschien wel kapot van de gedachte dat ze ruzie heeft met twee van haar goede vrienden en misschien is ze daarom wel bij haar vriend gebleven, die haar misschien wel steunt nu. Ofzo..

quote:
dus ik snap er echt niks van... ik heb verder niks gedaan. ik zit alleen echt helemaal dicht en ben echt verdrietig. ik heb slecht geslapen en krijg ook geen hap door me keel. ik ben er echt kapot van. ze betekent echt alles voor me :( en ik wil der echt absoluut niet kwijt. ik weet het echt niet meer wat ik moet en kan..... please help me hierbij :(

alvast bedankt,
Robin
Ja, da's flink kut Robin, maar je bent vast niet de enige die zich zo voelt in dit verhaal. Wat voor berichtjes heb je wel gestuurd naar haar en kan je zien of ze die gelezen heeft?

Is het misschien een idee om haar eens een email te sturen dat jij niet zo boos bent als die andere maat van jullie? Dat je begrijpt als ze even moet afkoelen/bijkomen van al deze shit enzo, maar dat je wel graag een en ander (persoonlijk) uit zou willen praten? Omdat je jullie vriendschap zo waardeert en niet kwijt wil enzo. Dat je er voor haar wil zijn en de deur open staat, etc.

Verder zou ik me nog eens goed afvragen waarom jullie tegen elkaar menen te moeten roepen dat jullie elkaar echt op nr 1 zetten. Het klinkt een beetje lagere schoolniveau alsmede ook een beetje ongezond claimerig. Misschien is het moeilijk te verkroppen dat ze een relatie heeft en daardoor minder tijd heeft voor jullie en nog moeilijker dat jullie het geen fijne boy vinden. Maar soms moet iemand gewoon zijn of haar eigen fouten maken en daar helpen dergelijke uitspraken doen en daaraan gehouden worden soms nogal averechts aan mee.
Het kan best rustgevend zijn voor alle partijen als er geen ranking gegeven wordt, die weer verwachtingen scheppen waar iemand weer aan moet voldoen. Dring haar niet in een hoek waarin ze zich gedwingen voelt te moeten kiezen tussen jullie, dat komt het gevoel van een onvoorwaardelijke vriendschap doorgaans niet ten goede.

Sterkte verder en google eens op ademtechnieken enzo..
pi_162259175
Lekker overdreven.
pi_162263768
Je zegt dat je een jongen van 17 bent, maar dit verhaal impliceert dat je een meisje van 13 bent.

En kap met haar bellen en naar haar huis fietsen, je zet jezelf zo voor lul man. Bedenk even wat je vriendin hiervan moet vinden. Zij (niet zei) heeft blijkbaar meer zin om met haar vriendje te zijn dan met jullie naar de bioscoop te gaan, en dan reageer jij zo belachelijk hysterisch???

Doe eens normaal man, spreek haar de volgende dag aan op school van, hey was wel een beetje kut van jou hé, op het laatst afzeggen. Dan voelt zij zich schuldig en om het goed te maken kunnen jullie dan samen picknicken ofzo.

Maar doe alsjeblieft niet zo wanhopig. Je komt op mij als een ongelofelijke loser over, en waarschijnlijk ook voor die vriendin van je.

Ik weet niet zeker of je verliefd op haar bent ( of gay), maar ze neemt niet op om dat ze geen zin heeft in jouw gejank. MEN UP.
pi_162272103
Is dit echt waar? _O-
Man man man, wat ben jij een claimerig jongetje zeg :') Ik zou als ik die vriendin was ook geen zin hebben om zo vaak met jullie te chillen, doe gewoon eens lekker normaal en accepteer dat je niet voor altijd op nummer 1 zal blijven staan. Of krijg je later ook een paniekaanval als ze met haar man een weekendje weg gaat ipv op jouw verjaardag te komen ofzo?
pi_162272345
Ze vindt het lastig haar tijd te verdelen en heeft dat deze keer onhandig aangepakt. Punt.
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:41:10 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162318475
Doe niet zo dramatisch zeg. Tering. Jullie alle drie.

Als jullie naar de film gaat, en zij kiest ervoor om wat anders te doen. Prima, maar ga dan gewoon zonder haar. Net zoals zij prioriteiten stelt moeten jullie dat ook echt leren doen... Laat niet je hele leven door een ander domineren.

En ga dan de volgende keer met haar naar een andere film. Ze kon mee, ze mocht mee, kaartjes waren gekocht. Prima. Gaat ze niet mee, ook prima. Zorg gewoon dat ze haar kaartje wat al gehaald was betaald, dat jij gewoon met die maat van je gaat en no hard feelings :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:40:34 #19
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_162322841
Ik vond dit echt heel lastig om te lezen....
In elk geval probeer haar te laten weten dat het prima is dat ze meer tijd met haar vriend wil doorbrengen, probeer gewoon een andere dag af te speken.

En voor de volgende keer... gebruik aub spellcheck...
pi_162324313
Het belangrijkste om tot een oplossing te komen, ben je verliefd op haar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')