abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:23:07 #276
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297314
Is dat wel goed en effectief? Kom nooit bij lidl. Er ziet hier alleen een aldi.
pi_162297323
Kind in de wagen, 10 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 15 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 20 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 30 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later, herhaal gisteren.

Dit minstens 4 keer per week, bij voorkeur meer, herhalen. Geen gekke dingen eten en geen alcohol en die 8 kilo zijn weg voor je het weet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:24:50 #278
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162297377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Echt? Als ik binnen 1900 kcal chocola of chips ga eten dan heb ik echt geen volwaardige voeding de rest van de dag.. Ontbijt, lunch en D alledrie 500-600 kcal en daarnaast nog wat stuks fruit en een pakje crackers of wat rijstwafels tussendoor en ik zit daar aan.. Of bespaar je dan heel erg op koolhydraten bij je grote maaltijden?
Ja maar jij sport superveel toch? Je hebt gewoon meer behoefte denk ik. Ik ben een computernerd en verbrand niet zo veel.

Ik heb meestal 350 kcal ontbijt, 400 kcal lunch, 's middags 50-150 kcal fruitje, soms nog 100 kcal soepie of optimel, 600-700 kcal avondeten. Beetje koffie, spa rood, thee. Dan zit ik rond de 1600.

Als snack neem ik dan bijvoorbeeld 50 gram chips (300 kcal) of een rol smarties (175 kcal) of Oreo (200 kcal) of 2 bonbons (140 kcal), ook geen grote hoeveelheden hoor :P Maar zo'n snackje helpt me wel om me niet zielig te voelen, ik ben redelijk een kleuter daarin :') Als ik dat niet mag oh oh oh. (Nou ja, dan zorg ik dus dat ik 200 kcal extra beweeg die dag)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_162297393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Is dat wel goed en effectief? Kom nooit bij lidl. Er ziet hier alleen een aldi.
Effectief is het eetpatroon waarbij jij een bescheiden calorietekort gedurende een langere periode vol kunt houden zonder daarna terug te schieten in extreem overeten. Als dat lukt met recepten van Sonja Bakker, prima.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:25:34 #280
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297400
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je bent acht weken terug bevallen? Geef je borstvoeding?

Acht weken is echt nog kort, je lichaam moet echt even herstellen. Voor mij was twee kilometer lopen al pittig. Probeer niet meteen te veel te willen, die kilo's komen vanzelf :)
Geen borstvoeding. Maar hangt allemaal rond mijn buik. En als zo mooier weer wordt, vind ik dat niet zo top. Ik kan nog geen km lopen, energie is weg.
Frisdrank drink ik niet.
pi_162297425
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:25 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Geen borstvoeding. Maar hangt allemaal rond mijn buik. En als zo mooier weer wordt, vind ik dat niet zo top. Ik kan nog geen km lopen, energie is weg.
Frisdrank drink ik niet.
Als het echt zo ernstig gesteld is met je energie-niveau lijkt me dit geen goed moment om te gaan afvallen, is er dan medisch iets aan de hand?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:27:22 #282
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kind in de wagen, 10 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 15 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 20 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later kind in de wagen, 30 minuten rechtuit wandelen, omdraaien, naar huis. Uitpuffen op bank met een kop thee (geen koekje.)

Dag later, herhaal gisteren.

Dit minstens 4 keer per week, bij voorkeur meer, herhalen. Geen gekke dingen eten en geen alcohol en die 8 kilo zijn weg voor je het weet.
Goede tip. Koekje is probleem niet. Chocola wel,lustte ik niet toen ik zwangerwas.
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:27:57 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_162297462
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:25 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Geen borstvoeding. Maar hangt allemaal rond mijn buik. En als zo mooier weer wordt, vind ik dat niet zo top. Ik kan nog geen km lopen, energie is weg.
Frisdrank drink ik niet.
Die buik heeft even tijd nodig, die is in negen maanden flink opgerekt en die is natuurlijk niet binnen twee maanden terug in model. En de kans zit er in dat dat nooit meer helemaal wordt zoals vroeger. Maar doe rustig aan. Ik ben zelf pas vijf maanden na de bevalling weer met mijn figuur aan de slag gegaan, ik gaf dan wel borstvoeding, maar het duurde echt wel even voor er weer model in zat.
Je kunt je nu beter gewoon lekker focussen op je kindje en gewoon gezond eten, niet te veel gaan crashen want je lichaam moet gewoon herstellen. Normale maaltijden en dan komt het vanzelf weer goed als je wat meer energie hebt :*
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:28:50 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_162297481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als het echt zo ernstig gesteld is met je energie-niveau lijkt me dit geen goed moment om te gaan afvallen, is er dan medisch iets aan de hand?
Ze is acht weken geleden bevallen :D Waarschijnlijk moet ze er ook nog drie keer per nacht uit voor een voeding :P Natuurlijk heeft ze geen energie. Dat is doodnormaal.
(ik weet dat alle tips goedbedoeld zijn en ik wil niet betweteren maar ik doe het nu even wel want ik weet waar ik het over heb.)
disclaimer
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 16:30:24 #285
382129 crew  Donna
pi_162297517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Is dat wel goed en effectief? Kom nooit bij lidl. Er ziet hier alleen een aldi.
Geen idee. Dacht dat je zei dat je zo`n boek in huis had :P
pi_162297519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze is acht weken geleden bevallen :D Waarschijnlijk moet ze er ook nog drie keer per nacht uit voor een voeding :P Natuurlijk heeft ze geen energie. Dat is doodnormaal.
(ik weet dat alle tips goedbedoeld zijn en ik wil niet betweteren maar ik doe het nu even wel want ik weet waar ik het over heb.)
Nouja, ik ken genoeg vrouwen die binnen een paar weken na de bevalling al weer aan het hardlopen waren. Iedereen is anders, en van sporten krijg je in principe ook energie. Mensen zijn geevolueerd als nomaden dus in principe zijn vrouwen erop gebouwd om redelijk snel na een bevalling weer mobiel te zijn, mits er geen complicaties zijn. Ik vind wel dat geen km kunnen lopen een niet-normale gang van zaken is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162297550
Luister gewoon naar je eigen lichaam. Je weet dondersgoed of je het overvraagt of niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:31:40 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_162297564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, ik ken genoeg vrouwen die binnen een paar weken na de bevalling al weer aan het hardlopen waren. Iedereen is anders, en van sporten krijg je in principe ook energie. Mensen zijn geevolueerd als nomaden dus in principe zijn vrouwen erop gebouwd om redelijk snel na een bevalling weer mobiel te zijn, mits er geen complicaties zijn.
Tuurlijk, in theorie en in principe. In de praktijk is het toch voor héél veel vrouwen anders.
Er zijn wel meer dingen waar we evolutionair gezien tegen zouden moeten kunnen maar die niet (meer) zo zijn ;)

Als je vantevoren echt supertopfit en afgetraind was zou het best zo kunnen zijn, maar de realiteit is dat de meeste vrouwen dat gewoon niét zijn.
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:31:49 #289
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297568
Dank jullie wel voor tips en adviezen.
Misschien wil ik ook te snel. Broek pas ik ook alweer, alleen buik nog niet.
Wordt er niet happy van
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:33:48 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_162297623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:31 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dank jullie wel voor tips en adviezen.
Misschien wil ik ook te snel. Broek pas ik ook alweer, alleen buik nog niet.
Wordt er niet happy van
nee dat snap ik, maar dat wordt echt beter hoor! Heeft alleen wat tijd nodig!
disclaimer
pi_162297651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, in theorie en in principe. In de praktijk is het toch voor héél veel vrouwen anders.
Er zijn wel meer dingen waar we evolutionair gezien tegen zouden moeten kunnen maar die niet (meer) zo zijn ;)

Als je vantevoren echt supertopfit en afgetraind was zou het best zo kunnen zijn, maar de realiteit is dat de meeste vrouwen dat gewoon niét zijn.
Nouja, laat ik het zo zeggen, als ik van tevoren weet dat ik een halfjaar niet kan sporten door een bevalling dan zou ik ernstig heroverwegen of ik wel kinderen wil. Gelukkig heb ik ook genoeg voorbeelden gezien dat het anders kan, al kun je natuurlijk pech hebben met hoe het loopt.

Zoals DancingPhoebe zegt, luisteren naar je eigen lichaam (en niet naar je hoofd wat zegt dat het liever op de bank hangt) is het beste.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:35:08 #292
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297662
Tja, bevalling was half uur omdat ik niet ademde. Daardoor hartslag baby daalde. Dus gyneacoloog heeft haast gemaakt, en dus niet netjes gedaan. Maar er was geen keuze. Dus vind niet raar dat ik nog geen km kan lopen. Daarna ook nog complicatie.

Maar ja dacht als ik nu effectief dieet vindt zonder sporten.
pi_162297674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het zo zeggen, als ik van tevoren weet dat ik een halfjaar niet kan sporten door een bevalling dan zou ik ernstig heroverwegen of ik wel kinderen wil.
Maar jouw (sport) uitgangspunt is ook wel heel anders natuurlijk.
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:36:05 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_162297694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het zo zeggen, als ik van tevoren weet dat ik een halfjaar niet kan sporten door een bevalling dan zou ik ernstig heroverwegen of ik wel kinderen wil. Gelukkig heb ik ook genoeg voorbeelden gezien dat het anders kan, al kun je natuurlijk pech hebben met hoe het loopt.

Zoals DancingPhoebe zegt, luisteren naar je eigen lichaam (en niet naar je hoofd wat zegt dat het liever op de bank hangt) is het beste.
Dat laatste sowieso!
Dat eerste heb je niet in de hand. Je kan zomaar ontzettende bekkeninstabiliteit krijgen of compleet ziek zijn door de hormonen - is geen peil op te trekken. Dat is het risico. Maar het komt echt bij bijna alle vrouwen uiteindelijk weer goed hoor :Y Bij de een alleen wat sneller dan bij de ander ;)
disclaimer
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 16:36:46 #295
382129 crew  Donna
pi_162297714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:35 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Tja, bevalling was half uur omdat ik niet ademde. Daardoor hartslag baby daalde. Dus gyneacoloog heeft haast gemaakt, en dus niet netjes gedaan. Maar er was geen keuze. Dus vind niet raar dat ik nog geen km kan lopen. Daarna ook nog complicatie.

Maar ja dacht als ik nu effectief dieet vindt zonder sporten.
Het is nog maar 8 weken geleden. Ik zou het even de tijd geven. Gezond eten en bewegen wat je wel kan, dan komt het heus wel goed. Sporten (en eventueel diëten) kan altijd nog.
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:37:15 #296
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_162297724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, laat ik het zo zeggen, als ik van tevoren weet dat ik een halfjaar niet kan sporten door een bevalling dan zou ik ernstig heroverwegen of ik wel kinderen wil. Gelukkig heb ik ook genoeg voorbeelden gezien dat het anders kan, al kun je natuurlijk pech hebben met hoe het loopt.

Zoals DancingPhoebe zegt, luisteren naar je eigen lichaam (en niet naar je hoofd wat zegt dat het liever op de bank hangt) is het beste.
Haha, dan heb je de verkeerde voor je. Mijn hoofd houdt nooit van bank hangen. Ik ben bezige bij, wat nu dus niet goed lukt😠 ben ondanks 3x s'nachts een uur wakker vanwege voeding toch nog meestal 9 uur aangekleed.
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:37:28 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_162297732
en als je een half jaar niet kunnen sporten echt een reden zou zijn om nooit kinderen te krijgen, dan zul je ze waarschijnlijk ook liever gewoon niet willen ;) Wat prima is hoor, daar oordeel ik verder niet over.
disclaimer
pi_162297770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
en als je een half jaar niet kunnen sporten echt een reden zou zijn om nooit kinderen te krijgen, dan zul je ze waarschijnlijk ook liever gewoon niet willen ;) Wat prima is hoor, daar oordeel ik verder niet over.
Nee dat is pure onzin, ik wil gewoon een leven waarin je ook met kinderen nog genoeg ruimte hebt voor je eigen hobbies. En zoals ik zei; genoeg voorbeelden gezien waarbij dat kan.
Natuurlijk kun je pech hebben en allerlei medische complicaties krijgen maar dat kan ook zonder het krijgen van kinderen. Maar je hele leven inrichten om voor je kinderen te zorgen hoeft in mijn ogen gewoon niet in de meeste gevallen, dat hebben mijn ouders ook nooit gedaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:39:41 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_162297789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee dat is pure onzin, ik wil gewoon een leven waarin je ook met kinderen nog genoeg ruimte hebt voor je eigen hobbies. En zoals ik zei; genoeg voorbeelden gezien waarbij dat kan.
Natuurlijk kun je pech hebben en allerlei medische complicaties krijgen maar dat kan ook zonder het krijgen van kinderen. Maar je hele leven inrichten om voor je kinderen te zorgen hoeft in mijn ogen gewoon niet in de meeste gevallen, dat hebben mijn ouders ook nooit gedaan.
Well, that escalated quickly ;)
Da's wat anders. Da's echt een heel andere discussie :D
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:40:30 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_162297807
ik zie niet eens hoe dat vergelijkbaar is zelfs :'( _O-
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')