abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2016 @ 04:58:33 #201
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162236989
Die spanning ook een beetje, tussen Brienne en Davos+Mel. :')

Zo van.... 'ooh, jij?.. }:|
  maandag 16 mei 2016 @ 05:17:36 #202
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162236996
Dany is wel duidelijk familie van de Mad King met haar titelrants en nu het verbranden van mensen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 16 mei 2016 @ 05:18:32 #203
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162236997
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 05:17 schreef Baszh het volgende:
Dany is wel duidelijk familie van de Mad King met haar titelrants en nu het verbranden van mensen.
Your father was a cunt.

Heel passend eigenlijk om tegen haar te zeggen.
pi_162237077
Ontbijt en GoT O+

Mooi dat Edd Jon even terecht wees. Jon heeft nog een tikje PTSS lijkt het, maar dat komt de komende afleveringen wel goed. Wat was ik blij dat we geen goedkope "sorry maar je broer is nét weg"-ellende kregen! The Hug That Was Promised was een prachtig moment. Sansa lijkt loeisterk te zijn geworden, wat een heerlijk contrast is met hoe ze haar verhaal begonnen is. De adaptatie van the red letter was prima, het verhaal daar neemt flinke stappen richting Snowbowl. Beetje jammer dat Osha zo snel dood moest, maar goed, duidelijk was wel dat ze tot het einde trouw bleef aan de Starks, en er waren weinig andere opties voor haar verhaal. De actrice leek me ook zwanger trouwens, wellicht dat dat het was? Tijd dat Ramsay heel, heel erg dood gaat.

Tyrion doet waar hij goed in is in Meereen, al lijkt me dat dat verband niet lang in stand zal blijven. Gelukkig komt Dany er aan, met haar fucking Dothraki. Het was een herhaling van zetten en alles, blabla, maar damn, ze was cool. Fijn dat ze niet gered werd door de mannen, of door Drogon.

En kunnen we het even hebben over The Bear And The Maiden Fair? Brienne was badass as fuck toen ze Mel en Davos de les las, maar de slaapkamerogen van Tormund waren hilarisch en ze wist *niet* wat ze ermee aan moest :D.
  maandag 16 mei 2016 @ 08:22:25 #205
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162237311
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 07:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontbijt en GoT O+

Mooi dat Edd Jon even terecht wees. Jon heeft nog een tikje PTSS lijkt het, maar dat komt de komende afleveringen wel goed. Wat was ik blij dat we geen goedkope "sorry maar je broer is nét weg"-ellende kregen! The Hug That Was Promised was een prachtig moment. Sansa lijkt loeisterk te zijn geworden, wat een heerlijk contrast is met hoe ze haar verhaal begonnen is. De adaptatie van the red letter was prima, het verhaal daar neemt flinke stappen richting Snowbowl. Beetje jammer dat Osha zo snel dood moest, maar goed, duidelijk was wel dat ze tot het einde trouw bleef aan de Starks, en er waren weinig andere opties voor haar verhaal. De actrice leek me ook zwanger trouwens, wellicht dat dat het was? Tijd dat Ramsay heel, heel erg dood gaat.

Tyrion doet waar hij goed in is in Meereen, al lijkt me dat dat verband niet lang in stand zal blijven. Gelukkig komt Dany er aan, met haar fucking Dothraki. Het was een herhaling van zetten en alles, blabla, maar damn, ze was cool. Fijn dat ze niet gered werd door de mannen, of door Drogon.

En kunnen we het even hebben over The Bear And The Maiden Fair? Brienne was badass as fuck toen ze Mel en Davos de les las, maar de slaapkamerogen van Tormund waren hilarisch en ze wist *niet* wat ze ermee aan moest :D.
Deathlift or Die.
  maandag 16 mei 2016 @ 08:23:33 #206
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162237318
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
pi_162237373
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2016 08:23 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het niet meer, toen Edd die blik gaf.
  maandag 16 mei 2016 @ 08:48:45 #208
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162237503
Ik vind Jonathan Pryce trouwens echt een baas. Jammer dat D&D de rest van de Mussen neerzetten als geweldadige reli gekkies.
Deathlift or Die.
pi_162237796
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 07:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ontbijt en GoT O+

Mooi dat Edd Jon even terecht wees. Jon heeft nog een tikje PTSS lijkt het, maar dat komt de komende afleveringen wel goed. Wat was ik blij dat we geen goedkope "sorry maar je broer is nét weg"-ellende kregen! The Hug That Was Promised was een prachtig moment. Sansa lijkt loeisterk te zijn geworden, wat een heerlijk contrast is met hoe ze haar verhaal begonnen is. De adaptatie van the red letter was prima, het verhaal daar neemt flinke stappen richting Snowbowl. Beetje jammer dat Osha zo snel dood moest, maar goed, duidelijk was wel dat ze tot het einde trouw bleef aan de Starks, en er waren weinig andere opties voor haar verhaal. De actrice leek me ook zwanger trouwens, wellicht dat dat het was? Tijd dat Ramsay heel, heel erg dood gaat.

Tyrion doet waar hij goed in is in Meereen, al lijkt me dat dat verband niet lang in stand zal blijven. Gelukkig komt Dany er aan, met haar fucking Dothraki. Het was een herhaling van zetten en alles, blabla, maar damn, ze was cool. Fijn dat ze niet gered werd door de mannen, of door Drogon.

En kunnen we het even hebben over The Bear And The Maiden Fair? Brienne was badass as fuck toen ze Mel en Davos de les las, maar de slaapkamerogen van Tormund waren hilarisch en ze wist *niet* wat ze ermee aan moest :D.
Ik kwam hier om dit allemaal te zeggen _O_
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2016 08:48 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Jonathan Pryce trouwens echt een baas. Jammer dat D&D de rest van de Mussen neerzetten als geweldadige reli gekkies.
en dit _O_
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162237802
Dit was een goede afleveringen om een aantal plannen in werking te zetten. Hopelijk wordt het momentum vanaf nu doorgezet.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162237833
Oh, en een mooie drie-eenheid van zussen die in feite zeggen tegen hun broer: man up. Sansa, Yara en Margaery zijn de drijvende krachten hier, niet hun broers.

En de scenes met Tyrion vond ik ook leuk gedaan. Die man is gewend zaken naar zijn hand te zetten door het belang van de ander in te zien. Die tactiek werkte in Westeros, maar het is de vraag of hij ermee wegkomt in Slavers Bay. Er is zelfs de mogelijkheid dat Greyworm en Missandei een Knigths watchje op hem doen. Dat is wel een overeenkomst tussen Dany, Tyrion en Jon, ze doen waar ze in geloven, tot op een punt dat zelfs de mensen in hun directe omgeving zich tegen ze keren.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162237906
Wat een geweldige aflevering!

Ik bescheurde me echt om Tormund :D :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 16 mei 2016 @ 09:42:00 #213
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162237913
quote:
3s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:33 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en een mooie drie-eenheid van zussen die in feite zeggen tegen hun broer: man up. Sansa, Yara en Margaery zijn de drijvende krachten hier, niet hun broers.
Jon getraumatiseerd, door zijn eigen mensen vermoord, is moe, wil rust en niet meer vechten. Komt dat zeurende trutje wat hem altijd slecht heeft behandeld omdat hij een bastard is even eisen dat hij voor haar een oorlog gaat voeren. :N
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162237952
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:42 schreef Baszh het volgende:

[..]

Jon getraumatiseerd, door zijn eigen mensen vermoord, is moe, wil rust en niet meer vechten. Komt dat zeurende trutje wat hem altijd slecht heeft behandeld omdat hij een bastard is even eisen dat hij voor haar een oorlog gaat voeren. :N
Ja, maar het is dus de zus die aanstuurt. Ook al is het een zeurende trut.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162238118
Ik snap niet waarom Dany dit kunstje niet gewoon iedere keer flikt als ze een rijk te onderwerpen heeft :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162238130
En mijn hart maakte een sprongetje toen Sansa the gate binnen reed. Niet omdat die reünie me nou zo boeit, maar omdat en kat en muisspel ons bespaard bleef *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 16 mei 2016 @ 10:00:12 #217
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_162238142
Die fik verspreidde zich wel heel snel, hadden ze soms olie op de vloer gegooid ofzo...
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_162238143
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
En mijn hart maakte een sprongetje toen Sansa the gate binnen reed. Niet omdat die reünie me nou zo boeit, maar omdat en kat en muisspel ons bespaard bleef *O*
Ik was ontroerd. Ik wacht al 6 seizoenen op iets van goed nieuws.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162238151
quote:
18s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Shakkara het volgende:
Die fik verspreidde zich wel heel snel, hadden ze soms olie op de vloer gegooid ofzo...
Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Dany
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 16 mei 2016 @ 10:00:56 #220
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162238153
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom Dany dit kunstje niet gewoon iedere keer flikt als ze een rijk te onderwerpen heeft :?
Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162238163
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Mogelijk was dat ook het boekenplan, maar nu de TV schrijvers alleen verder gaan mikken ze het er weer in?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162238169
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik dacht dat die immuniteit voor vuur een eenmalig trucje was, vanwege die draken en magie, maar als het D&D uitkomt flikt ze het opnieuw. Maakt het wel wat minder speciaal.
Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.

Ik vond het gewoon een goede aflevering ^O^
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162238197
quote:
3s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:02 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik vond het een cool moment waar we er veel te weinig van gezien hebben in haar storyline. Maar alles zal wel weer kapotgeanalyseerd worden waardoor niks wat deze serie doet nog kan bestaan zonder kritiek.

Ik vond het gewoon een goede aflevering ^O^
Echt! Eindelijk weer eens dat oude GoT gevoel. Komt denk ik ook wel een beetje omdat LV, Varys, Dany, Tyrion en Jon toch een beetje de eindbazen voor mij zijn O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 16 mei 2016 @ 10:05:06 #224
202546 Baszh
The Dude abides
pi_162238198
quote:
3s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:00 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat denk ik. Er was niet voor niets iets anders wat Jorah en Daario moesten doen voor Dany
Ik hou het er op dat die hut veel droge en brandbare paardenmest bevatte.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_162238219
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 10:05 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik hou het er op dat die hut veel droge en brandbare paardenmest bevatte.
zou kunnen, maar dan fikt zo'n hut waarschijnlijk een paar keer per jaar af :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')