abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 mei 2016 @ 12:18:58 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212270
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:18 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat doen de commentatoren wel voor je. :P
Mogen ze doen, zet ik het geluid uit. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162212273
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef Jane het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben geen fan van dit nieuwe systeem, geloof ik. Je zit ik-weet-niet-hoe-lang naar het geven van de punten van de jury te kijken, er tekent zich een winnaar af, maar dan ineens tellen we bij iedereen nog 'random' (niet echt, maar zo voelt het een beetje) een zooitje punten op en hey, dan is alles anders!

En ik vond het vooral veel te lang duren tussen het laatste liedje en het begin van de puntentelling.
Dat laatste zou juist een stuk sneller kunnen, aangezien de punten van de jury al lang bekend zijn. Kunnen ze als de jury de punten aan het voorlezen is lekker de publieksstemmen tellen en die daarna doorvoeren :)
  ESF Reporter zondag 15 mei 2016 @ 12:19:15 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_162212274
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Staat me bij dat t bij Israel was, na die break.
Kwartier bezig geweest om het op te zoeken, het was tijdens België en Graham zei er niks over.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:19:26 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212275
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:15 schreef hunter2011 het volgende:
Of vraag Jedward, het schijnt dat er al een aantal Europese landen zijn die geinteresseerd zijn om de Ierse Tweeling hun land te laten vertegenwoordigen.
Het hoeven dus niet perse Nederlanders te zijn.
Je hebt dan wel optimale media-exposure, alleen schijnt er wel een stevig prijskaartje aan vast te zitten.
Grapje, hoop ik. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:20:39 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212295
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Kwartier bezig geweest om het op te zoeken, het was tijdens België en Graham zei er niks over.
Dank voor het zoeken.
Valt me tegen van Graham, lijkt me nou net een situatie waar hij wat mee kan. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:20:44 #206
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_162212296
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 03:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bij het ESF-forum hoort ook ontevredenheid over de uitslag. Als iedereen hier alleen vriendelijk ja gaat zitten knikken wordt het een theekransje.

Ik vind de winnaar van dit jaar zwaar onterecht. En ik vind dat Nederland al jarenlang veilige, middelmatige liedjes stuurt (met alleen Anouk als uitzondering). Dergelijke ongenoegens mag ik toch best ergens kenbaar maken?

Ik zeg gewoon eerlijk wat ik vind. Ik zeg bijvoorbeeld ook dat Douwe Bob prima heeft gezongen. Maar ik heb kritiek op de manier waarop wij in Nederland onze inzending bepalen. En op het feit dat we steeds hetzelfde soort liedjes sturen; zo antiek mogelijk.
Je spreekt jezelf tegen. Jij vindt oekraine niet mooi, maar het was wel een geweldig mooie en unieke song die prachtig uitgevoerd werd en je raakt je hart. En inderdaad eens anders dan anders... Dus gedurft wat jij graag wil! .. Hoezo dan ongenoegen? Het was gewoon niet jouw smaak. Dat het zeer goed was, staat buiten kijf. (Ondanks de politieke controverse) verder ben ik het ermee eens dat Nederland de laatste decennia nooit merr iets heeft gestuurd wat een winnaar kon zijn. Beste inzending was dan nog nog anouk met Birds...
  zondag 15 mei 2016 @ 12:22:13 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_162212322
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Kwartier bezig geweest om het op te zoeken, het was tijdens België en Graham zei er niks over.
Sorry!
:o)
pi_162212353
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Grapje, hoop ik. :P
De hoogste baas van het ESC is groot fan van de jongens.

quote:
‘Send Jedward back to Eurovision if we want to win’: Song contest boss is huge fan of the ‘wacky’ twins Christer Bjorkman thinks it could be third time lucky if we send Grimes brothers back to comp

By KEN SWEENEY, Showbiz Editor in Stockholm

THE boss of Eurovision believes that Ireland should send Jedward back to the contest if they want to win again.

Christer Björkman, who will have an audience of half a billion this weekend as producer of the Grand Final 2016 from Stockholm, is hooked on the Lucan twins after seeing them perform in two previous Eurovisions.

The former music producer believes the Grimes brothers have the best chance of restoring Ireland’s Eurovision glory.

Christer Björkman told the Irish Sun: “Why not have Jedward represent Ireland again.

“I love their energy. They are wacky, they are fun. They have a positive identity but most of all for Ireland, they stand out at Eurovision which is such a massive huge event.”

Now 25, brothers John and Edward Grimes represented Ireland twice at Eurovision - in Dusseldorf in 2011 and Baku in 2012.

Although they failed to win on both occasions, their 2011 Irish entry Lipstick went on to become a hit across Europe.

The Sunlight didn't shine for Nicky in Stockholm
The Sunlight didn't shine for Nicky in Stockholm Getty Images

But their 2012 attempt Waterline crashed and burned in Azerbaijan finishing 19th in the contest and finishing them with Irish Eurovision bosses.

However, Swedish record producer Björkman has revealed it was their song choice Waterline which ruined their chances that year.

He said: “The second year Jedward turned up at Eurovision, I didn’t think the song was as strong. I knew that song because it had been considered for the Swedish entry so we recognised it when we heard it. I think the song they did in Dusseldorf was more suited to their style.”

While Jedward had both years successfully gained Ireland entry into the main contest from heats, former singer Björkman had believed Nicky Byrne would do the same on Thursday night.

He said: “As such an experienced artist Nicky knows every trick the book. I would be confident Nicky would deliver a strong performance.”

Christer Björkman made front page headlines in UK last month when he was reported as criticising the late Terry Wogan

However he told us: “I have the deepest respect for Terry Wogan and his career.

“He was smart and witty and cruel, and funny.

“But it had consequences for how his viewers saw Eurovision.”

The Irish Sun has learned that Nicky Byrne intends to stay in Sweden until Monday with his family and may not attend the Grand Final of the Eurovision this Saturday.
  ESF Reporter zondag 15 mei 2016 @ 12:25:10 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_162212378
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Sorry!
Nee joh gek, ik was zelf ook benieuwd. :P
  zondag 15 mei 2016 @ 12:35:16 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212551
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:24 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

De hoogste baas van het ESC is groot fan van de jongens.

[..]

De rest van Europa heel wat minder, kan ik me zo voorstellen.

Ze zijn ook al twee keer geweest, tweede keer met redelijk dramatisch resultaat. Dat resultaat enkel bij het lied neerleggen vind ik iets te gemakkelijk van meneer ESCbaas.

In 2011 werkte het. Niemand kende die gastjes en heel Europa werd verrast door twee leuke jonge aapjes met iets te veel spring in de benen. Tweede keer was heel dat effect weg, iedereen kende ze en er was niks nieuws meer aan. Het drukke, springerige gehuppel begon annoying te worden.

Als we ze nu voor de derde keer gaan sturen denk ik dat mensen bij de EBU gaan informeren of ze ook negatieve stemmen mogen geven.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162212657
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:03 schreef Pluto1975 het volgende:
Punt is dat voor Nederland jaar na jaar "de finale halen" het doel is geweest. Daar is iedereen doorgaans blij mee. Vandaar dat ook niet alles uit de kast getrokken wordt. Logisch want we haalden de finale nooit. Vandaar dat er ook altijd zuinig en "doe maar normaal dan doe je...." omgesprongen is het met songfestival. CATS was daarop enigszins een uitzondering, maar nog steeds was het geen knaller. Willen we echt alleen voor de winst gaan dan zullen we met groter geschut moeten komen, en ja, dat kost meer
Hier zie je toch wel het probleem van ons versnipperde omroepstelsel. Het songfestival zit min of meer vastgenageld aan Avrotros met daarbij toch wel de meer veilige keuzes qua muziekstijl. Vanuit Europa las ik vaak genoeg op forums de vraag wanneer we eens iets echts moderns gaan sturen. Het is ook moeilijk uit te leggen hoe ons stelsel werkt en dat dat daarom zo'n invloed heeft op onze inzendingen.
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 12:40:46 #212
375570 crew  Cyan9
pi_162212668
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Whut, heb ik iets gemist? :o
Donny. O+

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162212713
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hier zie je toch wel het probleem van ons versnipperde omroepstelsel. Het songfestival zit min of meer vastgenageld aan Avrotros met daarbij toch wel de meer veilige keuzes qua muziekstijl. Vanuit Europa las ik vaak genoeg op forums de vraag wanneer we eens iets echts moderns gaan sturen. Het is ook moeilijk uit te leggen hoe ons stelsel werkt en dat dat daarom zo'n invloed heeft op onze inzendingen.
Met die niet-moderne meuk zijn we wel 3x in 4 jaar in het linkerrijtje geëindigd. Daarmee zijn we voor West-Europese begrippen fantastisch bezig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:43:35 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212722
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Donny. O+

[ afbeelding ]
Ja kijk, zo had ik het me wel herinnerd natuurlijk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162212725
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:40 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Donny. O+

[ afbeelding ]
Dona > Donny.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162212730
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Met die niet-moderne meuk zijn we wel 3x in 4 jaar in het linkerrijtje geëindigd. Daarmee zijn we voor West-Europese begrippen fantastisch bezig.
Ja maar je kunt toch niet jaren hetzelfde blijven doen lijkt me. Je wilt toch ook een keer een echt modern nummer kunnen brengen en met de grote invloed van de mannen van Avrotros zie ik dat gewoon niet gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2016 @ 12:44:23 #217
163650 Greys
pi_162212736
Als ik Oekraïne was ging ik echt een referendum houden of Ned volgend jaar wel mee mag doen. Dus eerst maar even afwachten of we überhaupt wel een nieuwe act hoeven verzinnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze zondag 15 mei 2016 @ 12:46:20 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162212765
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:44 schreef Greys het volgende:
Als ik Oekraïne was ging ik echt een referendum houden of Ned volgend jaar wel mee mag doen. Dus eerst maar even afwachten of we überhaupt wel een nieuwe act hoeven verzinnen.
Huh?
Your beauty never ever scared me.
pi_162212769
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:44 schreef Greys het volgende:
Als ik Oekraïne was ging ik echt een referendum houden of Ned volgend jaar wel mee mag doen. Dus eerst maar even afwachten of we überhaupt wel een nieuwe act hoeven verzinnen.
Als ik Oekraïne was,zou ik eerst maar eens aan geld zien te komen voor de organisatie.
't Was al jaren bekend dat NL het eigenlijk niet eens kan betalen als we zouden winnen, dus ik wens ze succes.
pi_162212771
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja maar je kunt toch niet jaren hetzelfde blijven doen lijkt me. Je wilt toch ook een keer een echt modern nummer kunnen brengen en met de grote invloed van de mannen van Avrotros zie ik dat gewoon niet gebeuren.
Ik denk niet dat dat Europa echt veel uitmaakt (mits goed uitgevoerd). Griekenland heeft ook 100 jaar hetzelfde gedaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 12:47:26 #221
375570 crew  Cyan9
pi_162212788
quote:
12s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dona > Donny.
Dat nooit. Zelfs niet als een Kaliopi een gespierde mannelijke hunk was. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162212789
quote:
6s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Als ik Oekraïne was,zou ik eerst maar eens aan geld zien te komen voor de organisatie.
't Was al jaren bekend dat NL het eigenlijk niet eens kan betalen als we zouden winnen, dus ik wens ze succes.
Voor prestige is altijd geld.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2016 @ 12:49:04 #223
163650 Greys
pi_162212821
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Huh?
Grapje mop. Omdat 'wij' tegen Oekraïne stemden onlangs bij het referendum..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 mei 2016 @ 12:49:07 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162212822
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:44 schreef Greys het volgende:
Als ik Oekraïne was ging ik echt een referendum houden of Ned volgend jaar wel mee mag doen. Dus eerst maar even afwachten of we überhaupt wel een nieuwe act hoeven verzinnen.
Moeten ze vooral doen.
Volgens mij is het nog altijd de EBU die de regels maakt en beslist wie er waarom wel of niet mee mag doen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162212852
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat Europa echt veel uitmaakt (mits goed uitgevoerd). Griekenland heeft ook 100 jaar hetzelfde gedaan.
Doen weliswaar veel hetzelfde (niet gelukt dit jaar) maar hebben ook uitstapjes naar andere genres gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')