abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:47:42 #251
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162819039
Dunne bezels maar toch een beetje teleurgesteld, geen bezel-less. Wel 6 inch amoled!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_162820464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zelfs met Europese garantie kun je binnen de periode naar fijne afhandeling fluiten. 'Ja, sorry, meneer, het object moet verkeerd gebruikt zijn geweest, want er kan niet nagewezen worden dat het hierbij om een productiefout handelt. We kunnen daar naar kijken en de boel verhelpen, maar daar zijn dan uiteraard kosten aan verbonden.' Zelfs met een nieuw product met whining fan noise dat 'werd verholpen' bij de eerste instantie en dan nog altijd aanwezig was doodleuk 'nou ja, meneer, hij heeft na de reparatie dan ons team verlaten waar 'ie aan onze standaard voldoet, kunt u 'em nog wel een keertje terugsturen, maar dan is er natuurlijk de waarschijnlijkheid dat wij geen afwijkingen gaan vinden en u onderzoekskosten in rekening moeten brengen'. Al helemaal in China verwacht ik niet iemand ooit iets gaat betekenen voor je. :D But, good luck, natuurlijk. :Y
Daar ben ik nu achter gekomen icm met Ibuygou. Mijn Redmi Note 2 is stoek :'( Had hem naar Spanje gestuurd om hem te laten repareren onder de garantie. Niet dus, hebben ze onderzocht en het is een menselijke fout zeggen ze dan :') 60 dollar reparatie of terugsturen voor 15 dollar. Dat laatste maar gedaan. Achterlijke mongols :{w Probeer hem zelf wel te fixen. Gelukkig had ik ook nog Paypal retourkosten om hem naar Spanje te kunnen sturen.

Zag nu ook deze aanbieding. Lijkt me vrij vergelijkbaar met mijn Redmi Note 2?

https://nl.pepper.com/aan(...)285-banggoodeu-23966
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_162832618
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:04 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Die meegeleverde software niet gebruiken en via fastboot een andere software erop branden. Genoeg guides over te vinden.
Zelf gebruik ik de Xiaomi.eu.
Was ik al bang voor, daar ga ik dit weekend maar eens goed voor zitten dan. Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Is Xiaomi.eu stabiel? Ik was hem al tegen gekomen, maar had er nog geen echte gebruikerservaringen van gevonden.
pi_162832909
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Was ik al bang voor, daar ga ik dit weekend maar eens goed voor zitten dan. Bedankt voor je hulp in ieder geval!

Is Xiaomi.eu stabiel? Ik was hem al tegen gekomen, maar had er nog geen echte gebruikerservaringen van gevonden.
Je kan mij altijd op hulp vragen want het is niet zo moeilijk. Ik kan je wel stapsgewijs uitleggen hoe je te werk moet gaan. Als het goed is is de bootloader nog vergrendeld en moet je die eerst unlocken. Hiervoor moet je eerst toestemming krijgen en moet je voor op de officiële China dev versie zitten. Deze zou je dan eerst moeten flashen en van daaruit unlocken. Eenmaal unlocked kan je TWRP (custom recovery) er opzetten en xiaomi.eu rom installeren. Als de rom die je nu hebt echter een kitkat (4.4) rom is moet eerst je systeempartitie mergen maar dat gebeurt waarschijnlijk al bij het flashen van de China dev.
  woensdag 8 juni 2016 @ 07:59:36 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162833993
Wellicht is het beter om de aanvraag te doen en dan maar direct xiaomi.eu te flashen.
Je hebt geen China dev of unlock nodig om xiaomi.eu te flashen natuurlijk.
Dank krijg je alleen geen ota updates.

@piglet, xiaomi.eu ROM draait prima :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162837003
Umi Super is verstuurd (Tomtop): ben erg benieuwd!
pi_162838457
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 01:09 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Je kan mij altijd op hulp vragen want het is niet zo moeilijk. Ik kan je wel stapsgewijs uitleggen hoe je te werk moet gaan. Als het goed is is de bootloader nog vergrendeld en moet je die eerst unlocken. Hiervoor moet je eerst toestemming krijgen en moet je voor op de officiële China dev versie zitten. Deze zou je dan eerst moeten flashen en van daaruit unlocken. Eenmaal unlocked kan je TWRP (custom recovery) er opzetten en xiaomi.eu rom installeren. Als de rom die je nu hebt echter een kitkat (4.4) rom is moet eerst je systeempartitie mergen maar dat gebeurt waarschijnlijk al bij het flashen van de China dev.
Ok, ik ben nog niet helemaal thuis in de materie, dus bij een deel van je verhaal denk ik: ehm, dat moet ik even Googlen :D
Maar ik begrijp dat ik moet beginnen met uitzoeken of de bootloader vergrendeld is en zo ja, dat ik toestemming moet vragen bij Xiaomi(?) om deze te unlocken?

Ik heb de telefoon nu niet bij de hand, dus ik kan nu niet direct aan de slag. Maar als ik ergens vastloop, dan meld ik me hier zeker nog wel even haha.
pi_162838519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 07:59 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht is het beter om de aanvraag te doen en dan maar direct xiaomi.eu te flashen.
Je hebt geen China dev of unlock nodig om xiaomi.eu te flashen natuurlijk.
Dank krijg je alleen geen ota updates.

@piglet, xiaomi.eu ROM draait prima :Y
Fijn dat deze rom prima draait!

Wacht, ik begrijp nu dat ik ook al direct aan de slag kan met het flashen van de xiaomi.eu rom? Maar zonder unlock krijg je geen updates? Dat is wel een optie om nu alvast te proberen en zo de telefoon alvast in gebruik te kunnen nemen dan.
Want mijn Samsung gaat echt steeds meer kuren vertonen, dus ik wil heel graag overstappen!
pi_162841602
Sorry, maar ik ben echt niet te spreken over xiaomi.eu ROM. Elke update slagen ze erin wel weer om de ROM slechter te maken(galerij app die crasht, na bepaalde update is die nooit meer zo snel als voorheen geweest). Batterijleven is verschrikkelijk, zelfs met tweaks zoals Redmi Note 2 Tool(past CPU en GPU frequenties aan).

Ik heb nu Cyanogen erop gezet(onder de vorm van Blisspop 4.0.3). Gebruikers melden 6/7 uur SOT, dat is ongeveer het dubbele van wat ik op MIUI heb...Ben eens benieuwd. :)
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:09:26 #260
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162841799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ze schermen op hun site met 2 jaar garantie, jou ervaring is dus anders?
Garantie als in: hier heb je een coupon voor 10 dollar.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:58:10 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162842887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:00 schreef Brecht35 het volgende:
Sorry, maar ik ben echt niet te spreken over xiaomi.eu ROM. Elke update slagen ze erin wel weer om de ROM slechter te maken(galerij app die crasht, na bepaalde update is die nooit meer zo snel als voorheen geweest). Batterijleven is verschrikkelijk, zelfs met tweaks zoals Redmi Note 2 Tool(past CPU en GPU frequenties aan).

Ik heb nu Cyanogen erop gezet(onder de vorm van Blisspop 4.0.3). Gebruikers melden 6/7 uur SOT, dat is ongeveer het dubbele van wat ik op MIUI heb...Ben eens benieuwd. :)
Hmz, hier was er weinig verschil met de China stable. Althans ben over gegaan van die naar .eu en merkte weinig verschil.

Wellicht dat het voor de note 2 iets anders zit dan voor de 3 :)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef piglet het volgende:

[..]

Fijn dat deze rom prima draait!

Wacht, ik begrijp nu dat ik ook al direct aan de slag kan met het flashen van de xiaomi.eu rom? Maar zonder unlock krijg je geen updates? Dat is wel een optie om nu alvast te proberen en zo de telefoon alvast in gebruik te kunnen nemen dan.
Want mijn Samsung gaat echt steeds meer kuren vertonen, dus ik wil heel graag overstappen!
Ja dat klopt. Je kan hem ''gewoon'' flashen, bootloader moet je dan uitvinken (anders heb je wel een soft brick).

Mocht je er niet uitkomen dan moet je het maar laten weten, genoeg ervaring met het flashen ondertussen :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162844387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, hier was er weinig verschil met de China stable. Althans ben over gegaan van die naar .eu en merkte weinig verschil.

Wellicht dat het voor de note 2 iets anders zit dan voor de 3 :)
Daar ga ik ook vanuit(want velen zijn laaiend enthousiast over xiaomi.eu), ik wil niet heel xiaomi.eu slecht praten, ik kan alleen praten over mijn ervaring met hun ROMs voor de Note 2.
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:46:04 #263
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_162846584
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 8 juni 2016 @ 20:18:45 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162849437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dunne bezels maar toch een beetje teleurgesteld, geen bezel-less. Wel 6 inch amoled!
[ afbeelding ]
Hebben ze nu echt geprobeerd om een model te vinden die, als je je oogjes een beetje dichtknijpt, op Cristiano Ronaldo lijkt?
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:52:01 #265
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_162852720
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:09 schreef irish.joe het volgende:
Eindelijk een Jiayu S3+ besteld! *O*
En vanavond binnengekregen. :)

Nog even weten hoe ik Google Swype ook weer aan kon krijgen. :')
nec cito nec tarde
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:02:06 #266
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162855562
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hebben ze nu echt geprobeerd om een model te vinden die, als je je oogjes een beetje dichtknijpt, op Cristiano Ronaldo lijkt?
Official Nubia ambassador. All over https://www.facebook.com/nubiamobile . ;(
Helaas hebben ze hem de laatste pingel laten schieten, nu is 'ie weer God.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162868961
Hoe kan ik de UMi Super het best bestellen? Welke webshop is het betrouwbaarst?
pi_162869254
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:10 schreef Zaebos het volgende:
Hoe kan ik de UMi Super het best bestellen? Welke webshop is het betrouwbaarst?
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umi-super
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:37:00 #269
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_162870693
http://umidigi.com/page-umi_super_iwom.html
Banggood • Tomtop • Geekbuying • Everbuying • Gearbest • Desoon
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162872766
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:37 schreef shiznuts het volgende:
http://umidigi.com/page-umi_super_iwom.html
Banggood • Tomtop • Geekbuying • Everbuying • Gearbest • Desoon
Zover was ik ook al. Maar ik vroeg me af welke de beste is.

quote:
Thanks. Zit hier die korting al bij inbegrepen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:31:26 #271
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162873312
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:08 schreef Zaebos het volgende:
Zover was ik ook al. Maar ik vroeg me af welke de beste is.
Doe dan maar Banggood.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:44:53 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162873608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef Dromer het volgende:

[..]

Doe dan maar Banggood.
Dit. Niet perse de goedkoopste, maar wel de degelijkste. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe met Gearbest ook nog niet echt problemen heb gehad. Mijn telefoon komt daar ook vandaan.

Betrouwbare seller vinden op Aliexpress is vaak ook goedkoper.
pi_162875657
Bij Banggood kan ik geen kortingscode invoeren, dus dan maar Gearbest.

Voor de zekerheid. Het is deze toch?

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_361292.html

Ik heb nog nooit van het woord phablet gehoord. Ik ga er maar vanuit dat het een ander woord is voor smartphone, maar ik wil het ff checken voor de zekerheid
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:04:03 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162875812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:59 schreef Zaebos het volgende:
Bij Banggood kan ik geen kortingscode invoeren, dus dan maar Gearbest.

Voor de zekerheid. Het is deze toch?

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_361292.html

Ik heb nog nooit van het woord phablet gehoord. Ik ga er maar vanuit dat het een ander woord is voor smartphone, maar ik wil het ff checken voor de zekerheid
Gearbest zou ik overslaan.
Banggood geen code? Als in je kan het hokje niet vinden of de code is verlopen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162876192
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gearbest zou ik overslaan.
Banggood geen code? Als in je kan het hokje niet vinden of de code is verlopen?
Om een code te ontvangen moet je subscriben. Maar vervolgens vind ik geen code van Banggood
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')