abonnement Unibet Coolblue
pi_162400920
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord moeizaam? Ze werden gewoon 3e hoor, prima prestatie voor de spelers die ze hebben. Van Beek staat inderdaad al lang bekend als groot talent. Net als Marcelo en Zanka destijds. En Rekik. En zo zijn er nog heel veel meer die door de mand vallen op het moment dat ze er echt moeten staan in het eerste.

En het is niet het eerste seizoen waarin van Beek faalt. Vorig jaar was het ook weinig bijzonders in de tweede seizoenshelft, en bij Jong Oranje speelde hij ook de ene klote pot na de andere. Hij wordt in Juli 22 en speelt op het niveau van een 18 jarig talentje. En de fouten die hij maakt zijn stuk voor stuk fatale blunders.

Natuurlijk kan hij nog een Bruma-achtige spurt doormaken, soms komt het er pas echt later uit. Dat was bij een Vlaar ook zo. Ook Stam kwam pas rond zijn 25e echt op dreef. Maar wil je een kanjer als Bruma vervangen met iemand die er heel misschien over 3 jaar staat?
Als je op een gegeven ogenblik 7 wedstrijden op rij verliest is dat moeizaam. Ook voor Feyenoord. Ik kende Marcelo en Zanka niet toen ze naar PSV kwamen. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind Van Beek een groot talent, die dit jaar wat moeite heeft. Ik ben het niet met je eens dat het vorig jaar minder was. Ik denk dat je in de war bent met Kongolo. Die had vorig jaar een mindere periode.

Ik ken weinig topverdedigers van 22. Enorme talenten als Tah en Stones zijn ook nog zeer regelmatig op foutjes te betrappen. Datzelfde geldt voor Bruma. Die heeft gewoon rukseizoenen gedraaid en profiteert nu mede van de ervaring die naast hem staat. En nu is het ineens een kanjer? Moreno had tot aan de winterstop geen enkele overtreding nodig hè. We hebben het hier over een centrale verdediger. Daar zit de winst dit jaar. Hadden ze tactiek van vorig seizoen gehanteerd hadden ze waarschijnlijk het record van minste tegendoelpunten in een seizoen aangescherpt.

Ik ken wel aanvallers van 22 die tot de top gerekend worden. En middenvelders. Maar verdedigers... ik ken ze niet. Die worden meestal op latere leeftijd pas toppers. Dat komt ook omdat iedere fout fataal kan zijn. Zet deze jongen naast Moreno en je hebt een grote kans dat hij eenzelfde traject als Bruma doorloopt.

Het enige wat er op aan te merken is, is dat hij niet bijster intelligent overkomt. Maar dat heb ik met meer spelers.

Op hem, en misschien St, Juste van Heerenveen na, zie ik geen enkele rechtsbenige Nederlandse CV die bij PSV zou kunnen aanhaken. En ik hou van Nederlandse spelers.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:27:36 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_162401210
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je op een gegeven ogenblik 7 wedstrijden op rij verliest is dat moeizaam. Ook voor Feyenoord. Ik kende Marcelo en Zanka niet toen ze naar PSV kwamen. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind Van Beek een groot talent, die dit jaar wat moeite heeft. Ik ben het niet met je eens dat het vorig jaar minder was. Ik denk dat je in de war bent met Kongolo. Die had vorig jaar een mindere periode.

Ik ken weinig topverdedigers van 22. Enorme talenten als Tah en Stones zijn ook nog zeer regelmatig op foutjes te betrappen. Datzelfde geldt voor Bruma. Die heeft gewoon rukseizoenen gedraaid en profiteert nu mede van de ervaring die naast hem staat. En nu is het ineens een kanjer? Moreno had tot aan de winterstop geen enkele overtreding nodig hè. We hebben het hier over een centrale verdediger. Daar zit de winst dit jaar. Hadden ze tactiek van vorig seizoen gehanteerd hadden ze waarschijnlijk het record van minste tegendoelpunten in een seizoen aangescherpt.

Ik ken wel aanvallers van 22 die tot de top gerekend worden. En middenvelders. Maar verdedigers... ik ken ze niet. Die worden meestal op latere leeftijd pas toppers. Dat komt ook omdat iedere fout fataal kan zijn. Zet deze jongen naast Moreno en je hebt een grote kans dat hij eenzelfde traject als Bruma doorloopt.

Het enige wat er op aan te merken is, is dat hij niet bijster intelligent overkomt. Maar dat heb ik met meer spelers.

Op hem, en misschien St, Juste van Heerenveen na, zie ik geen enkele rechtsbenige Nederlandse CV die bij PSV zou kunnen aanhaken. En ik hou van Nederlandse spelers.
Over Bruma ben ik het wel met je eens, of Van Beek goed genoeg is weet ik niet, hij is wel traag
pi_162401250
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Over Bruma ben ik het wel met je eens, of Van Beek goed genoeg is weet ik niet, hij is wel traag
Ik denk niet dat die trager is dan Veltman. En die heeft het zelfs tot rechtsback geschopt.
pi_162401427


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2016 12:35:01 ]
pi_162401495
Als hij voor 10 weggaat heeft Brands het wel slecht gedaan. Nu moet je er juist meer voor vragen.
Dadelijk heeft hij weer zijn oude kut niveau terug en dan wil niemand hem.
pi_162430103
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij voor 10 weggaat heeft Brands het wel slecht gedaan. Nu moet je er juist meer voor vragen.
Dadelijk heeft hij weer zijn oude kut niveau terug en dan wil niemand hem.
10 miljoen is ook echt een schijntje
  maandag 23 mei 2016 @ 11:39:42 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162430218
Hoe zat het ook alweer met die terugkoopclausule die Chelsea had? Schijnt nog steeds in zijn contract te staan. In dat geval kan het schermen met deze interesse ook een manier zijn om Chelsea in beweging te krijgen om het vastgelegde bedrag te betalen. Al heb ik geen idee hoeveel dat zou moeten zijn.
pi_162431475
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die terugkoopclausule die Chelsea had? Schijnt nog steeds in zijn contract te staan. In dat geval kan het schermen met deze interesse ook een manier zijn om Chelsea in beweging te krijgen om het vastgelegde bedrag te betalen. Al heb ik geen idee hoeveel dat zou moeten zijn.
Chelsea komt toch niet in beweging voor een Bruma.
  maandag 23 mei 2016 @ 12:38:27 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_162431744
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die terugkoopclausule die Chelsea had? Schijnt nog steeds in zijn contract te staan. In dat geval kan het schermen met deze interesse ook een manier zijn om Chelsea in beweging te krijgen om het vastgelegde bedrag te betalen. Al heb ik geen idee hoeveel dat zou moeten zijn.
Hahahhahahsha godverdomme mijn koffie
pi_162433728
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die terugkoopclausule die Chelsea had? Schijnt nog steeds in zijn contract te staan. In dat geval kan het schermen met deze interesse ook een manier zijn om Chelsea in beweging te krijgen om het vastgelegde bedrag te betalen. Al heb ik geen idee hoeveel dat zou moeten zijn.
Volgens mij hadden ze dat recht alleen de eerste twee seizoenen.
pi_162433774
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, Letschert. Vind dat nou echt een overschatte speler. Van Beek vind ik ook niks, veel te slap. Niveau Feyenoord, maar geen niveau Ajax of PSV. Dan kan je net zo goed Nuytinck proberen te halen.
Letschert :') Onruststoker :r
U MAD?
pi_162433791
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hahahhahahsha godverdomme mijn koffie
Dat had ik nou bij die goal van De Graafschap tegen jullie !

GENOT !
U MAD?
pi_162433817
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe zat het ook alweer met die terugkoopclausule die Chelsea had? Schijnt nog steeds in zijn contract te staan. In dat geval kan het schermen met deze interesse ook een manier zijn om Chelsea in beweging te krijgen om het vastgelegde bedrag te betalen. Al heb ik geen idee hoeveel dat zou moeten zijn.
Was in ieder geval rond de 5 miljoen.
pi_162437615
quote:
PSV-supporters trots op Verstappen, Kruijswijk en Van Gerwen

Een aantal PSV-fans attendeerde me er vandaag via Twitter op dat PSV enkele sportvrienden heeft, die de laatste weken buitengewoon succesvol zijn. Michael van Gerwen is af en toe op De Herdgang en Max Verstappen openbaarde onlangs ook dat hij een voorliefde voor de Eindhovense club heeft. Met Steven Kruijswijk treedt opnieuw een PSV-fan sportief op de voorgrond. Opmerkelijk genoeg boekten ze alle drie zeer recent successen, hoewel Kruijswijk nog een volle week moet bikkelen om écht iets neer te zetten. Iedereen die het gezocht vindt om het trio even in deze hoedanigheid te combineren, mag me overigens gerust kapittelen. Misschien is het ook wel gezocht. Maar toch. De meeste PSV-fans zullen het een aardigheidje vinden en daarvoor is deze blog soms ook bedoeld. Die mannen zijn trots op PSV als de club kampioen wordt en de fans van PSV zijn dat ook als zij in hun sport iets bijzonders presteren. PSV zal in de marketing-sfeer ongetwijfeld nog wel eens iets met die succesvolle individuen willen doen.

Kruijswijk (28) is overigens geen onverdienstelijk voetballer. Pas op z'n vijftiende maakte hij de overstap naar het wielrennen. Hij was linksback bij RKSV Nuenen, vertelde wielervolger Cees van Keulen me vanmiddag. Hij is ook nog gescout door PSV en zat destijds in 'De Kring', een overkoepelend team van regionaal voetbaltalent. De linksback ligt nu in pole position om net zo'n historische sportprestatie als Max Verstappen te realiseren. Het eindklassement pakken in de Giro, dat is uniek voor een Nederlander. Benieuwd of het hem lukt.

Geplaatst door R Elfrink op 22 mei 2016 om 21:41
Prachtig epos van Rik weer. Hij legt altijd de juiste verbanden hè.
  maandag 23 mei 2016 @ 16:27:20 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162437940
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prachtig epos van Rik weer. Hij legt altijd de juiste verbanden hè.
Van alle markten thuis ook.
pi_162439755
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij voor 10 weggaat heeft Brands het wel slecht gedaan. Nu moet je er juist meer voor vragen.
Dadelijk heeft hij weer zijn oude kut niveau terug en dan wil niemand hem.
Nou nou, wat meer respect mag ook wel. Gewoon een prima verdediger. Ik vind het juist pijnlijk om te lezen dat ze in het Ajax topic moord en brand schreeuwen dat een voetballer als Klaassen voor 25 mil al te weinig is en dat hier al snel genoegen word genomen met 15 mil. Waarom? Wie kunnen wij voor 5 á 10 mil halen die gegarandeerd een minstens even goede speler als Bruma is?
pi_162442558
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prachtig epos van Rik weer. Hij legt altijd de juiste verbanden hè.
Alles behalve insidenieuws, ik mis Thijs
  maandag 23 mei 2016 @ 19:42:44 #243
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_162442906
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van alle markten thuis ook.
Zelfs connecties in de wielerwereld :D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:18:19 #244
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_162444043
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou, wat meer respect mag ook wel. Gewoon een prima verdediger. Ik vind het juist pijnlijk om te lezen dat ze in het Ajax topic moord en brand schreeuwen dat een voetballer als Klaassen voor 25 mil al te weinig is en dat hier al snel genoegen word genomen met 15 mil. Waarom? Wie kunnen wij voor 5 á 10 mil halen die gegarandeerd een minstens even goede speler als Bruma is?
Het lullige vind ik vooral dat we Bruma meteen kwijt lijken te raken nu hij na een paar jaar eindelijk zijn ondergrens omhoog lijkt te hebben getrokken. Maar goed, dat lijkt nu eenmaal de realiteit van het NL voetbal te zijn tegenwoordig en wordt waarschijnlijk alleen maar erger in de nabijer toekomst.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 mei 2016 @ 21:37:16 #245
306371 zerokil
psvunited
pi_162446511
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het lullige vind ik vooral dat we Bruma meteen kwijt lijken te raken nu hij na een paar jaar eindelijk zijn ondergrens omhoog lijkt te hebben getrokken. Maar goed, dat lijkt nu eenmaal de realiteit van het NL voetbal te zijn tegenwoordig en wordt waarschijnlijk alleen maar erger in de nabijer toekomst.
Tjah je ziet het ook met Memphis. Stel hij blijft "gewoon" tot zijn 24/25ste bij PSV, dan heb je echt een topspeler en topselectie de komende jaren. Dit gaat alleen nooit meer gebeuren.
  maandag 23 mei 2016 @ 22:01:24 #246
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_162447374
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het lullige vind ik vooral dat we Bruma meteen kwijt lijken te raken nu hij na een paar jaar eindelijk zijn ondergrens omhoog lijkt te hebben getrokken. Maar goed, dat lijkt nu eenmaal de realiteit van het NL voetbal te zijn tegenwoordig en wordt waarschijnlijk alleen maar erger in de nabijer toekomst.
Al weet je aan de andere kant nooit zeker of het volgende seizoen ook weer een goedseizoen zou zijn. Hij lijkt volwassener en foutlozer te spelen (zeker in de grotere wedstrijden). Maar misschien is het volgend seizoen weer prut.
pi_162448414
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hahahhahahsha godverdomme mijn koffie
Veltman vander Hoorn en Viergever hahahahahaaHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA


BRYAN SMEETS HAHAHAHAHA _O_ _O- _O- _O- _O- _O-
pi_162449040
Misschien dat we die Nederlander van Lazio kunnen halen (niet de Vrij)
pi_162455021
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Veltman vander Hoorn en Viergever hahahahahaaHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA


BRYAN SMEETS HAHAHAHAHA _O_ _O- _O- _O- _O- _O-
Veltman is een prima verdediger.
pi_162455704
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Veltman vander Hoorn en Viergever hahahahahaaHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA


BRYAN SMEETS HAHAHAHAHA _O_ _O- _O- _O- _O- _O-
Veltman en Bruma zijn prima verdedigers, maar niet voor Chelsea. Dus ja, er mocht gelachen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')