abonnement Unibet Coolblue
pi_163271550
wat zijn sneakers
pi_163271747
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:10 schreef shiftsix het volgende:

[..]

maar die sites zetten het toch automatisch om in euro als je shipping naar nl doet?
Bij asos kan je iig kiezen in welke valuta je afrekent en dan doet paypal of je cc de conversie m
pi_163271904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:56 schreef shiftsix het volgende:
wat zijn sneakers
>>Top 100 voor reeks "Sneakers enzo"
ontwikkeld door bondage
nr aantal posts gebruiker
4 61 shiftsix
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:56 schreef shiftsix het volgende:
wat zijn sneakers
Wat loop je nou selectief dom te doen?

En waarom zeg je dit?

Je maakt niet duidelijk dat je het tegen mij hebt, maar dat je 100% hypocriet reageert direct nadat ik mijn post heb geplaatst, ontgaat echt verder niemand hoor.

Doe normaal man, is dat nou echt zo moeilijk?

En waarom krijg ik in 10 fakkin dagen tijd niet 1 normaal antwoord hier?

Is dit soms de sneaker-slowchat ofzo?

Als dit topic bedoeld is om te laten zien hoe stoer je bent en niks anders, waarom zegt dan niemand dat gewoon? Dan hoef ik mijn tijd met een doodnormale vraag niet in jullie theekransje te gooien en mijn kostbare tijd te verspillen en vraag ik het gewoon in een nieuw topic, maar ik had verwacht dat mensen die superveel kennis van dit onderwerp hadden, meer zouden doen dan alleen maar stoer doen en dom lopen te doen tegenover diegenen die niet aan dat stoere imago lijken te voldoen.
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:46 schreef shiftsix het volgende:
had laatst een am1 van nike webshop besteld. de stitching was zo off dat ik normaalgesproken overtuigd zou zijn dat het een fake zou zijn. Dus had foto's gemaakt en hun gemaild en ze waren het ermee eens en zeiden dat het een factory faulty was.

Maar fuck nike sowieso, binnenkort ga ik bij een grote kantoor werken en sneakers zijn daar uit den boze
kom ik aan met 40+ sneakers in mn collectie, kan geen enkele dragen, alleen in het weekend :P
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:31 schreef shiftsix het volgende:

[..]

nee dat betekend het niet per definitie maar dat kan het wel betekenen afhankelijk van je mening...... lol

het hangt er vanaf of je een drager bent of verzamelaar (er zijn sws gradaties) i guess

wat is er leuk aan als je het niet mag dragen of geen gelegenheid hebt om het te dragen?

er zijn meer members die rond dezelfde tijd begonnen en ongeveer dezelfde leeftijd als mij hebben (en dus mogelijk hetzelfde ervaren), vraag me af hoe de rest ermee om gaat
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef shiftsix het volgende:

[..]

in 9
http://www.oqium.nl/nike-air-force-1-suede-women-black.html

of neem je halve maat groter omdat het wmns is?
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Heb grijze van deze, komt echt heel snel vlekken op
bijna ondraagbaar vind ik, tenzij je de used look niet erg vindt

moet ff goede protector oid kopen, heb je tips voor een merk?
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:46 schreef shiftsix het volgende:

[..]

maar draag je ze in de regen? want dat vlekt ook zag ik
heb wel protector van kiwi, maar werk niet
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef shiftsix het volgende:
iemand nog de jordan 4 cement retro gekocht?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:22 schreef shiftsix het volgende:
nice dunks ^

Iemand interesse in

[ afbeelding ]
Air max 1 white essential
us9/42,5 nieuw in doos
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:16 schreef shiftsix het volgende:

[..]

zijn dat speakers op de hiel? nice
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:59 schreef shiftsix het volgende:
welke sneaker heeft volgens jullie de beste houdbaarheid?

bijvoorbeeld air force ones zien er na letterlijk 1 week dragen niet meer uit ivm creases

en welke sneaker lopen het lekkerst?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:27 schreef shiftsix het volgende:
ub = ultra boost
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef shiftsix het volgende:
adidas ultraboost

slotje
pi_163271925
wajoooo deze guy
pi_163272285
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wat loop je nou selectief dom te doen?
Omdat je met indoor gympen buiten ging rondlopen. Je dissrespect de hele sneakergame.

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:En waarom zeg je dit?
Omdat je in een sneakertopic vraagt:

'Heeft er dan echt niemand hier verstand van sneakers?'

en dingen zegt zoals
'Of is dit een "kijk mij kennis hebben O jij weet minder dus ben je te dom om aandacht aan te hoeven besteden"-topic? '

terwijl ik zeker weet dat mensen je post gewoon niet hebben gezien zoals ik. Of misschien geen antwoord hebben op je subjectieve vraag. Of geen zin hebben om antwoord te geven, dat mag toch?

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:Je maakt niet duidelijk dat je het tegen mij hebt, maar dat je 100% hypocriet reageert direct nadat ik mijn post heb geplaatst, ontgaat echt verder niemand hoor.
Oke man

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:Doe normaal man, is dat nou echt zo moeilijk?
Doe zelf normaal11!

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:Als dit topic bedoeld is om te laten zien hoe stoer je bent en niks anders, waarom zegt dan niemand dat gewoon? Dan hoef ik mijn tijd met een doodnormale vraag niet in jullie theekransje te gooien en mijn kostbare tijd te verspillen en vraag ik het gewoon in een nieuw topic, maar ik had verwacht dat mensen die superveel kennis van dit onderwerp hadden, meer zouden doen dan alleen maar stoer doen en dom lopen te doen tegenover diegenen die niet aan dat stoere imago lijken te voldoen.
Omdat het een beetje droog is om dat te zeggen

Je kan goed onderzoek doen waarom google je niet gewoon je vraag?

anyways over je vraag:
Je zoekt schoenen die grip hebben, goed en lekker zitten. Bijna elke sneaker voldoet aan die eisen. Het is moeilijker een sneaker te vinden zonder grip (designer sneakers zoals die van Louboutin daargelaten). Wat goed en lekker zit is voor iedereen anders, ik vind bijvoorbeeld vans en allstars voor geen meter lopen. Ik vind persoonlijk Air max 90 en de Ultra Boost de meest comfortabele sneakers. Maar mijn voet is niet jou voet. Je kan echt het best gewoon een winkel instappen en verschillende schoenen proberen, begin maar bij Nike Roshe/Adidas ZX Flux. Kans is groot dat je daarna niet verder hoeft te zoeken. Je kan ook aangeven om welke schoen het precies ging, dan kan ik, of een ander, een vergelijkbaar schoen voor je opzoeken. Want zo zijn wij.

[ Bericht 1% gewijzigd door shiftsix op 24-06-2016 18:56:03 ]
pi_163272768
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:38 schreef shiftsix het volgende:
anyways over je vraag:
Je zoekt schoenen die grip hebben, goed en lekker zitten. Bijna elke sneaker voldoet aan die eisen. Het is moeilijker een sneaker te vinden zonder grip. Wat goed en lekker zit is voor iedereen anders, ik vind bijvoorbeeld vans en allstars voor geen meter lopen. Ik vind persoonlijk Air max 90 en de Ultra Boost de meest comfortabele sneakers. Maar mijn voet is niet jou voet. Je kan echt het best gewoon een winkel instappen en verschillende schoenen proberen, begin maar bij Nike Roshe/Adidas ZX Flux. Kans is groot dat je daarna niet verder hoeft te zoeken. Je kan ook aangeven om welke schoen het precies ging, dan kan ik of andere een vergelijkbaar schoen voor je opzoeken. Want zo zijn wij.
Niet elke sneaker doet wat ik wil.

Ik heb jarenlang Ecco's gedragen, maar alhoewel die wel lang meegingen en ik er verder geen voet-problemen mee had (deels te danken aan steunzolen, maar ook omdat ecco's lang meegaan en relatief breed zijn), merkte ik door het bij toeval dragen van indoor gympen buiten, dat die indoor gympen me eigenlijk een heel stuk beter bevielen.

Zijn Ecco's dan geen gympen? Hoe noem jij ze dan?

Ik had ooit begrepen dat het een soort nette gympen waren (en qua uiterlijk klopt dat ook wel), maar ze lopen toch een end minder dan die indoor gympen.

Ze zijn een stuk 'harder' en zijn op zich prima voor het wandelen van lange afstanden, maar ze zijn wat zweteriger en veel minder flexibel qua beweging. Die indoor-gympen zijn dat wel, maar die slijten heel snel).

Ik heb een relatief brede voet en draag ook steunzolen. Afgezien daarvan, maakt de looks van de schoen me heel weinig uit. Draagcomfort is #1 voor mij (evenals kwaliteit), uiterlijk is niet onbelangrijk, maar speelt pas een rol nadat ik de schoenen heb gesorteerd op eerder genoemde kwaliteiten.

Een heel groot nadeel van die Ecco's vind ik dat de zolen teveel proberen populair te zijn, ze zien er net niet uit als ordinaire gymp-zolen, maar zijn dan ook veel minder praktisch. In zoverre onpraktisch dat de zolen er uitzien als gestyleerde gymp-zolen, maar op het moment dat ik door die kutzolen bij een sprintje naar de trein onderuit ga, zijn die zolen wat mij betreft afgekeurd.

Ik zal even kijken om welke schoenen het gaat (moment).
quote:
[..]

Omdat je met indoor gympen buiten ging rondlopen. Je dissrespect de hele sneakergame.

[..]

Omdat je in een sneakertopic vraagt:

'Heeft er dan echt niemand hier verstand van sneakers?'

en dingen zegt zoals
'Of is dit een "kijk mij kennis hebben O jij weet minder dus ben je te dom om aandacht aan te hoeven besteden"-topic? '

terwijl ik zeker weet dat mensen je post gewoon niet hebben gezien zoals ik. Of misschien geen antwoord hebben op je subjectieve vraag. Of geen zin hebben om antwoord te geven, dat mag toch?
Nee, dit zei ik helemaal niet. Sterker nog, jij zei iets wat 100% bullshit was, puur met de bedoeling mij voor schut te zetten (om mij stil te krijgen etc enz) terwijl ik gewoon normaal deed. Ga weg met dat kut-ego van je, ik kots daarop want het is inhoudsloos. Doe gewoon normaal, hoe fukkin moeilijk is dat nou man? :')

Kom je met je "Ik heb geen verstand van sneakers :'( :'( " Rot op en doe normaal. Jezus....

Ik stelde een 100% normale vraag, heb zelfs aangegeven dat ik hier niet veel verstand van had en niemand nam de moeite hierop te antwoorden.

Als dit een fakkin theekransje-topic is, zeg dat dan gewoon (2e keer dat ik dit zeg). Zoals het dieet-topic waar het voor het gros van de users vooral draait om "kijk mij stoer doen met hoeveel discipline ik heb!!!" (maar ondertussen niet afvallen/gezondere leefstijl ontwikkelen die daadwerkelijk duurzaam is en mensen die serieus willen afvallen er nauwelijks bij betrekken want ze doen niet gezellig met ons mee (sommige users wel, maar het gros zit daar vooral voor stoere-theekransje en mensen die dit gedrag faciliteren mogen gerust andersdenkenden de wind uit de zijlen nemen, daar die niet aan dat theekransje-verwachting-ding voldoen, maar daadwerkelijk wat aan hun overgewicht willen werken)).
quote:
[..]

Oke man

[..]

Doe zelf normaal11!

[..]

Omdat het een beetje droog is om dat te zeggen

Je kan goed onderzoek doen waarom google je niet gewoon je vraag?
Jij vindt het normaal om een vraag van een beginneling 10 dagen lang te negeren en in 1e instantie met bullshit te antwoorden wanneer die persoon aangeeft, nee, wat jij doet is simpelweg niet normaal.

Je had dit ook gewoon 10 dagen terug zo kunnen zeggen (zonder al die pu-ha-bullcrap ertussen dan), net zoals ieder ander dit zo had kunnen brengen. Punt is dat niemand het deed en jij het nodig vond om te pogen mij voor schut te zetten, niet nodig en gaat uiteindelijk averechts voor je werken.

Aangezien het in het sneaker-topic zelf in 10 dagen tijd niemand gelukt is mijn doodeeenvoudige vraag te beantwoorden, kan ik net zo goed vragen dit topic in een slowchat om te dopen en kan ik beter een nieuw topic aanmaken ipv vragen over sneakers hier te stellen, daar die blijkbaar niet gewenst zijn zolang je zelf weinig/geen verstand van ze hebt. Lekker toegankelijk ook.

En mocht je mijn reactie hier nu wel vervelend vinden (ten slotte was je pas in beweging te krijgen nadat ik kritiek begon te geven), wen er maar aan, ik geef maar wat graag kritiek op mensen die nieteens in staat zijn normaal te doen, wellicht leer je het ooit nog wel :). (ik geef de hoop niet op dat je ooit normaal kunt doen, goed he? :) Maar ik ben dan ook gewoon tof :) ).

[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 24-06-2016 19:15:13 ]
pi_163273012
Heb even gekeken, de Ecco's zijn iets met "Receptor Technology" (de schoenen die dus niet de indoor gympen zijn) en de indoor-gympen zijn van Nike, maar ik zie nergens iets van een type-naam staan.

Waar vind ik die?
pi_163274322
Lol wat is deze rant in 1x 😂😂
pi_163275444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:22 schreef G-NiLES het volgende:
Lol wat is deze rant in 1x 😂😂
Naja, als je goed gelezen had, had je gezien dat deze niet vanuit het niets gekomen is
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:13:11 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_163275582
Holy shit. Wat gebeurt er :D Hadden we maar 10 dagen terug de FL Cuijk tip gegeven :@

Irritant trouwens het onvoorspelbare weer van de afgelopen week. Ik wil mijn nieuwe heat un-DS'en maar zolang er iedere dag veel kans op regen / onweer is (en het achteraf vaak stralend weer wordt :+) zie ik het niet zo zitten.

De asics gisteren terug naar Overkill gestuurd. Ondanks dat de meesten aan wie ik ze liet zien ze geweldig vonden raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt (voor retail dan) :P
pi_163276233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:13 schreef Xurk het volgende:
Holy shit. Wat gebeurt er :D Hadden we maar 10 dagen terug de FL Cuijk tip gegeven :@

Irritant trouwens het onvoorspelbare weer van de afgelopen week. Ik wil mijn nieuwe heat un-DS'en maar zolang er iedere dag veel kans op regen / onweer is (en het achteraf vaak stralend weer wordt :+) zie ik het niet zo zitten.

De asics gisteren terug naar Overkill gestuurd. Ondanks dat de meesten aan wie ik ze liet zien ze geweldig vonden raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt (voor retail dan) :P
Das ook een beetje het probleem met die indoor-gympen die ik heb, die zijn zo doorweekt. Maar hoeft op zich geen issue te zijn zolang ik maar 3 of 4 paar heb die ik dan afwisselend kan laten drogen :)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:47:54 #112
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_163276439
Soort van dit is Zalando helpdesk.
Soort van dit is een standje voor orthopedisch verantwoorde klompen op de huishoudbeurs voor mpv huismoekes met bekkenbodeminstabiliteit.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:58:10 #113
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163276677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:56 schreef shiftsix het volgende:
wat zijn sneakers
Is Engels voor snickers.
pindazakje
pi_163278962
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, als je goed gelezen had, had je gezien dat deze niet vanuit het niets gekomen is
Je vraagt iets wat nogal algemeen/breed is. Wat hier als sneakers wordt bestempeld, dat zijn al ongeveer 40 miljard duizend modellen. En dat is dan nog maar een klein gedeelte van wat je in bredere zin als sportschoenen kunt bestempelen.

Ecco's vallen iig niet onder wat hier als sneakers wordt gezien. In het geheel niet.
pi_163282512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Je vraagt iets wat nogal algemeen/breed is. Wat hier als sneakers wordt bestempeld, dat zijn al ongeveer 40 miljard duizend modellen. En dat is dan nog maar een klein gedeelte van wat je in bredere zin als sportschoenen kunt bestempelen.

Ecco's vallen iig niet onder wat hier als sneakers wordt gezien. In het geheel niet.
Aja. Ja, zo wordt het idd wel een beetje lastig.

Maar als het allemaal toch om het even is, dan kan ik idd het beste gewoon non-binnenschoenen gaan passen :P.

Dankje :).
pi_163282535
Gerarahere man shit
pi_163299463
Heb mijn mayfly's nu al 2 keer terug gestuurd :') en volgens mij gaat het deze keer ook niet goed met die verzending want ze hadden hem weer niet binnen.
Word een duur paar schoenen zo
Faka G
pi_163323702
Om de pijn te verzachten een paar qasa's gekocht :7
Faka G
  maandag 27 juni 2016 @ 09:21:44 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163333542
Wat een discussie om niets _O-

Pas een paar, loop er een aantal meters op en kijk of ze bevallen _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163340248
Mijn vriendin is op zoek naar sneakers alleen heeft ze een kleine maat (36), en kinderschoenen zien er echt niet uit :r
Iemand een website/winkel waar ze wat meer kleine maten hebben?
  maandag 27 juni 2016 @ 16:38:25 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_163342445
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:00 schreef Fluppert het volgende:
Mijn vriendin is op zoek naar sneakers alleen heeft ze een kleine maat (36), en kinderschoenen zien er echt niet uit :r
Iemand een website/winkel waar ze wat meer kleine maten hebben?
Maat 36 is ook weer niet zó klein, volgens mij hebben de meeste releases die maten wel in de size run, al heb je weleens dat het inderdaad pas bij (bijv.) 38 begint. Het ligt aan de type release. WMNS releases zouden wel kleinere maten moeten hebben.

Wat betreft websites en winkels: in de OP staat een hele rits aan Nederlandse en buitenlandse webshops waar je een enorm aanbod van sneakers hebt. En afhankelijk van wat je zoekt heb je in iedere stad wel een Foot Locker / Sneakers / PRO / P'leisure waar je tegenwoordig genoeg leuks kunt vinden. Voor de iets exclusievere smaak heb je in de meeste steden wel een 'premium' sneakerstore (Patta in A'dam, Woei in Rotterdam, Sneakerbaas in Utrecht, Re-Issue in Den Bosch / Tilburg, Epic in Breda, etc. etc.).
pi_163395188
Antwoord zal ongetwijfeld ja zijn maar ik was het nog niet eerder tegengekomen: als je op ebay al een vast bedrag import fee hebt afgerekend ga je hier gegarandeerd geen customs kosten meer krijgen?
  woensdag 29 juni 2016 @ 21:57:57 #123
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_163400809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:28 schreef Modus het volgende:
Antwoord zal ongetwijfeld ja zijn maar ik was het nog niet eerder tegengekomen: als je op ebay al een vast bedrag import fee hebt afgerekend ga je hier gegarandeerd geen customs kosten meer krijgen?
Mijn ervaring is dat dat inderdaad zo is :Y Dat is wel slechts 1x zo geweest dat ik überhaupt via eBay iets bestelde (uit de VS) waarbij dat er dus bij stond, maar het klopte! Echt heel relaxed :)
  donderdag 30 juni 2016 @ 07:16:37 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163405316
Saucony Lettermans beginnen nu al uit elkaar te vallen :') :{

Enfin, toch maar weer 'n ander merk proberen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 30 juni 2016 @ 08:59:29 #125
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_163405949
quote:
8s.gif Op donderdag 30 juni 2016 07:16 schreef Rauw. het volgende:
Saucony Lettermans beginnen nu al uit elkaar te vallen :') :{

Enfin, toch maar weer 'n ander merk proberen.
Wow, bizar zeg. QC is zeker niet het beste bij Saucony maar ik heb eigenlijk nooit gehoord van mensen dat ze (in dit geval de Lettermans) zo belabberd zijn. Beat je ze ook (hard) of ben je er juist zuinig mee? Ik heb zelf 5 paar Saucony's die ik regelmatig draag en de oudsten zijn nu 2 jaar in gebruik maar die zien er nog zo goed als nieuw uit w.b. schade.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')