Beethoven! wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic?quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die Duitse helm ertussen, en wat moet je ermee?
Eraan bijdragen dat op de hele wereld de rechten van de mens worden nageleefd. Ik richt mij in de eerste plaats tot Staten om de basisrechten van elk individu te garanderen en te beschermen, maar, net zoals de UVRM, ben ik van mening dat ieder mens er mee moet helpen voor zorgen dat de rechten en vrijheden die hijzelf geniet ook aan anderen toekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Beethoven! wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic?
Misschien dat dit in het gemiddelde Amerikaanse huishouden gemeengoed is..quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:37 schreef Kaashapje het volgende:
Huishoudelijke artikelen ok, maar..
Wat doet een
Bijl
Schroefmachine
Tuinbank
Baco
Slang
Lucht/water Tstuk
Ertussen?
Kaashapje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:37 schreef Kaashapje het volgende:
Huishoudelijke artikelen ok, maar..
Wat doet een
Bijl
Schroefmachine
Tuinbank
Baco
Slang
Lucht/water Tstuk
Ertussen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
3e plaatje, links bovenaan
Al is dat toch meer een behoorlijke kaashap.
Beethoven. haaaaaaaa!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
3e plaatje, links bovenaan
Al is dat toch meer een behoorlijke kaashap.
Daar ben ik van op de hoogte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Beethoven. haaaaaaaa!weetje dat ik het iedere keer uitbrul van het lachen als ik jou posts bestudeer.
Ik ben goed geinformeerd..quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hoe kan het dat je daarvan op de hoogte bent?
Ga nou niet over de kwaliteit van dit topic lopen hoeren. De kwaliteit van deze productie is boven de lijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:12 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Waarom maak je dan dit topic aan? Of toch niet zo goed geïnformeerd..
De productie van die kunststof kaas die je mensen wil aansmeren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga nou niet over de kwaliteit van dit topic lopen hoeren. De kwaliteit van deze productie is boven de lijn.
......quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:17 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
De productie van die kunststof kaas die je mensen wil aansmeren?
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Hier lusten werkelijk de honden geen brood van, en het is weer bij de beesten af.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
...... [ afbeelding ]
Het smeltpunt ligt vrij hoog, maar Ik keur 'm goed
Dat mag dan misschien wel zo zijn, maar ik heb sinds kort mijn eigen groene, en bewuste keurmerk..quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:21 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Hier lusten werkelijk de honden geen brood van, en het is weer bij de beesten af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |