Probleem lijkt opgelost, mijn harde schijf zat vol en dat gaf gezeik (Windows 10)quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is een beetje de reden waarom ik erg veel oude games speel. Die zijn al helemaal gladgestreken en uitgebreid. Nieuwe games zijn toch vaak wat teruggeschroefd qua features dan het originele idee. Dat komt dan later. (Software ontwikkeling geeft zowat altijd uitloop, dan schrappen ze features)
Kan best zijn dat ze de AI niet af hebben gekregen. Heb er goede hoop op dat ze het de komende tijd zullen verbeteren.
[..]
Zoals jij het beschrijft is het niet het Windows Defender probleem. Die had ik namelijk en bij mij bleef het telkens hangen in het loading screen. Geen CTR verder of zo.
Heb je niet toevallig een enorme bak spyware of malware op je systeem draaien?
Hoe zit het met andere games die op dezelfde schijf staan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, daarom is het ook zo vreemd...
CTD = crash to desktop, op een willekeurig moment sluit het spel af zonder enige vorm van foutmelding of iets dergelijks.
ohquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Probleem lijkt opgelost, mijn harde schijf zat vol en dat gaf gezeik (Windows 10)
Deze link geeft je in ieder geval een uitleg over de leiders en welke victory je er het makkelijkst mee kan halen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:03 schreef Baconbus het volgende:
Net eerste match afgesloten met India Gandhi Bapu na 500 turns op score victory.
Ging best soepel, zeker gezien ik nog nooit gespeeld had. Al met al een vermakelijk spel.
Heel veel steden gebouwd, was helaas te laat met een religie omdat ik niet wist van de profeet.
Tweemaal oorlog gehad omdat China daar zin in had, keihard gepwnd en verder enkel barbaren.
Wou voor de science victory gaan, had al 2 Marspods afgeschoten maar die laatste duurde dus te lang.
Nu ik het spel beter snap ga ik ongetwijfeld bepaalde dingen anders doen in de volgende match.
Weet alleen nog niet met welke leider/empire dat gaat zijn.
Iemand een leuke suggestie?
Bedankt!quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze link geeft je in ieder geval een uitleg over de leiders en welke victory je er het makkelijkst mee kan halen.
http://mashable.com/2016/(...)-guide/#1lAlcBl2lOqM
Ik ben mijn eerste playthrough met Roosevelt aan het doen maar dat blijkt toch wel een beetje een leider die gericht is op oorlog en ik ben zelf meer een 'vreedzame' strijder (science vooral). Maar nu zit de helft nog in het industriėle tijdperk en ik zit al in de future tech te klootviolen .quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt!
Denk dat het Montezuma of Gilgamesh gaat worden.
Welke turn zit je nu? En hoever ben je met de science victory?quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste playthrough met Roosevelt aan het doen maar dat blijkt toch wel een beetje een leider die gericht is op oorlog en ik ben zelf meer een 'vreedzame' strijder (science vooral). Maar nu zit de helft nog in het industriėle tijdperk en ik zit al in de future tech te klootviolen .
Ik hoop wel dat ze de AI nog wat beter maken eerlijk gezegd. Dit is de eerste keer in een CIV spel dat ik andere landen zie in late game nog steeds niet verder zijn gekomen dan 3 steden, de totale achterlijkheid van unitmanagement en nog een paar andere dingen die me doen denken dat ik tegen getrainde aapjes aan het vechten ben . Ondertussen heb ik in 1 spel al 24 uur gestopt dus ik ben zeker wel fan van het spel.
AI wordt helaas niet beter als je m op moeilijker zet. De AI krijgt dan bonussen als meer geld, meer science, begint met meer settlers etcquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke turn zit je nu? En hoever ben je met de science victory?
Wat betreft de AI vond ik 'm in dat eerste potje ook vrij simpel maar dat kan ook aan de moeilijkheidsgraad liggen. Ben benieuwd of ze bijvoorbeeld geniale moves maken als dat op z'n hoogst staat.
PS. Het is toch Barbarossa geworden. Es ist Zeit!
Welk turn, poeh. Geen idee . Ik heb het op de langste baan geschoven en zit nu rond 1950 denk ik. Dus alle science heb ik binnen en nu ben ik een space center aan het bouwen voor de satelliet. Dus nog 100 jaar voor ik aan het limiet zit vermoed ik. En barbarossa, ga je voor conquest? .quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke turn zit je nu? En hoever ben je met de science victory?
Wat betreft de AI vond ik 'm in dat eerste potje ook vrij simpel maar dat kan ook aan de moeilijkheidsgraad liggen. Ben benieuwd of ze bijvoorbeeld geniale moves maken als dat op z'n hoogst staat.
PS. Het is toch Barbarossa geworden. Es ist Zeit!
Maar her en der heb ik wel gelezen dat het geen inherente onkunde van de AI is maar dat het nog niet goed getweaked is. AI landen kunnen bijvoorbeeld wel units upgraden en zelfs legers combineren en rekening houden met de krachten en voordelen van alles en nog wat maar ze doen het niet (goed), de triggers lijken niet echt helemaal lekker te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AI wordt helaas niet beter als je m op moeilijker zet. De AI krijgt dan bonussen als meer geld, meer science, begint met meer settlers etc
Oh dus ze hebben meer middelen maar worden er niet slimmer op.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AI wordt helaas niet beter als je m op moeilijker zet. De AI krijgt dan bonussen als meer geld, meer science, begint met meer settlers etc
Oh dat komt dus wel goed met de Mars Mission.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk turn, poeh. Geen idee . Ik heb het op de langste baan geschoven en zit nu rond 1950 denk ik. Dus alle science heb ik binnen en nu ben ik een space center aan het bouwen voor de satelliet. Dus nog 100 jaar voor ik aan het limiet zit vermoed ik. En barbarossa, ga je voor conquest? .
En dit
[..]
Maar her en der heb ik wel gelezen dat het geen inherente onkunde van de AI is maar dat het nog niet goed getweaked is. AI landen kunnen bijvoorbeeld wel units upgraden en zelfs legers combineren en rekening houden met de krachten en voordelen van alles en nog wat maar ze doen het niet (goed), de triggers lijken niet echt helemaal lekker te zijn.
Volgens mij is dit het. Heb dit ook eerder gezien.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:33 schreef Jane het volgende:
Of zou mijn onbekende tegenstander een City State veroverd hebben ofzo, dat het spel dat ineens ook een 'player' noemt?
Gandhi is de duivel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:33 schreef Jane het volgende:
Speel ik een duel, op Continents, zonder barbarians, krijg ik in 2410 BC de mededeling dat 'an unmet player has been defeated'. Hoe dan?
Of zou mijn onbekende tegenstander een City State veroverd hebben ofzo, dat het spel dat ineens ook een 'player' noemt?
Zit nog te twijfelen of ik zal doorspelen om te kijken of ik alleen op de wereld ben nu.
, leuke bug.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:23 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wtf. Gorgo is boos op mij omdat ik een vijand van Duitsland zou zijn? Even los van dat ik zelf fucking Gorgo speel?
Dat is pas een intern conflict.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:23 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wtf. Gorgo is boos op mij omdat ik een vijand van Duitsland zou zijn? Even los van dat ik zelf fucking Gorgo speel?
Ah, het wordt er dus niet veel beter op .quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:13 schreef AgLarrr het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat de AI er geen reet intelligenter op wordt naarmate je de moeilijkheidsgraad opvoert. Ik heb nu op Prince en King een culture / science victory en speel nu op Emperor. Nadat je na de eerste 100 beurten de AI hebt ingehaald qua bonus units is het gewoon weer spearmen afknallen met AT crews.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |