abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:43:10 #251
277865 Sejt
Ondertitel
pi_166914489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit concept helemaal niet leuk :{ Dat domme gedoe met celebs, het extreem matige acteerwerk in die sowieso niet grappige sketch in Jordanië, die dikke Amerikaan als testrijder. Ik heb serieus maar 4 auto's gezien in een uur tijd, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ja ik weet dat het officieel geen autoprogramma meer is, maar dit is wel heel karig :{
Ik vond deze aflevering ook matig. Meer auto's, minder acteerwerk graag. Ik heb liever challenges, specials en items zoals de Aston, alleen dan niet op het matige circuit.
I love my mispoken words.
pi_166916027
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik vond deze aflevering ook matig. Meer auto's, minder acteerwerk graag. Ik heb liever challenges, specials en items zoals de Aston, alleen dan niet op het matige circuit.
Ja vond ik ook eigenlijk. Moest er wel om lachen maar miste wat verscheidenheid. Het was vooral dat actiegebeuren en hoopte op wat meer. Overigens is dat wel de reden waarom ik Top Gear USA kijk. Vind die gasten niet zo cool, maar ze hebben best leuke challenges en vaak door mooie gebieden (sinds paar seizoenen doen ze bijna elke aflevering een soort special).
pi_166917245
Ik vond deze aflevering ook wat minder, je kan merken dat er flink veel geld ingestoken wordt, maar dat maakt het niet perse beter.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_166919335
altijd beter dan de nieuwe tg
pi_166919454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:08 schreef Laukie het volgende:
altijd beter dan de nieuwe tg
Alles is beter dan de nieuwe TG
pi_166919473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ja vond ik ook eigenlijk. Moest er wel om lachen maar miste wat verscheidenheid. Het was vooral dat actiegebeuren en hoopte op wat meer. Overigens is dat wel de reden waarom ik Top Gear USA kijk. Vind die gasten niet zo cool, maar ze hebben best leuke challenges en vaak door mooie gebieden (sinds paar seizoenen doen ze bijna elke aflevering een soort special).
Top Gear USA vond ik serieus heel erg leuk, snap het gehaat er niet op :')
pi_166919875
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Top Gear USA vond ik serieus heel erg leuk, snap het gehaat er niet op :')
Ik vind het ook leuk hoor. Maar puur om de dingen die ze doen en de beelden. Maar vind die gasten niet zo grappig. Die kleine zit vooral vaak te gillen, beetje irritant vind ik zelf 😄 Misschien komt m'n 'haat' een beetje omdat ze aan het begin gewoon letterlijk grappen van TG UK deden 😂
pi_166919909
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:25 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk hoor. Maar puur om de dingen die ze doen en de beelden. Maar vind die gasten niet zo grappig. Die kleine zit vooral vaak te gillen, beetje irritant vind ik zelf 😄 Misschien komt m'n 'haat' een beetje omdat ze aan het begin gewoon letterlijk grappen van TG UK deden 😂
Denk dat dat wel zou kunnen ja :P
Ik vind rutledge wel grappig _O-

Maar volgens mij hebben ze het ook precies zo ingedeeld dat je een beetje Clarkson / Hammond / May hebt.
pi_166920164
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Denk dat dat wel zou kunnen ja :P
Ik vind rutledge wel grappig _O-

Maar volgens mij hebben ze het ook precies zo ingedeeld dat je een beetje Clarkson / Hammond / May hebt.
Ooh dat weet ik wel zeker! Aan het begin was het gewoon een kopie van TG UK. Nu doen ze alleen nog de specials, da's wel leuk.
pi_166920251
deze laatste aflevering was wel erg slecht, zeg...

en inderdaad, die amerikaanse testdriver begint al behoorlijk te irriteren.
dat stuk met de militaire stormbaan, heb ik maar doorgespoeld en het tweede deel afgezet. kom op zeg. wat een onzin.

testen ze nu alleen nog maar super cars?
pi_166921159
Wow heel erg slecht idd.
Ik vrees dat de heren van Amazon n zak geld hebben gekregen en verder de vrije hand mbt tot wat ze willen doen.
En dan komen ze dus met deze bizarre troep. Waar er bij de BBC nog wat sturing werd gegeven ontbreekt dit bij dit project compleet.

Dat met die celebs, ik dacht dat doen ze ep1 omdat ze willen zeggen, TopGear heeft dit segment wel, wij niet, geen tijd voor, meer autos!
Maar nu herhalen ze dat gewoon!!!?! en ik vrees al dat het in ep3 weer terug komt.

Dat domme acteer werk, vorige ep ook 5 min een nep vechtpartij in de studio...man man man
En deze ep was gewoon nog slechter wow.
Die amerikaan is de 1e keer semi grappig maar dat gaat nu dus het hele seizoen terug komen met domme grapjes...

Het is een leuk stel, maar je moet ze duidelijk niet de vrije hand gaan geven...
  zaterdag 26 november 2016 @ 22:34:28 #262
159761 Arn0
Abbey Road
pi_166921630
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 22:14 schreef MrSweets het volgende:
Het is een leuk stel, maar je moet ze duidelijk niet de vrije hand gaan geven...
Het is niet dat de BBC bepaalde welke items er in Top Gear kwamen, wat dat betreft is verder vrij weinig gewijzigd, alleen een groter budget. En deze aflevering was sowieso al meer een uitzondering riepen de heren (ergens), het gaat normaal meer over auto's op een uitzondering hier en daar na dus de autofreaks hoeven nog niet te panikeren.

Verder vind ik de running gag van de dode celeb niet zo storend, veel liever dit dan tien minuten daadwerkelijk naar Charlize Theron te moeten luisteren :P Die Amerikaan is wel vreselijk ongrappig ja. Het special ops gedeelte vond ik bepaalde stukjes wel leuk bedacht maar bijvoorbeeld die 'rape' grap was echt tenenkrommend. Het duurde inderdaad te lang, dan had ik liever twee aparte items gezien. Ze blijven op hun best als ze daadwerkelijk spontaan moeten lachen, dus hopelijk binnenkort nog eens gewoon drie oude auto's en wat challenges (vast onder een andere noemer).
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_166922603
eerlijk is eerlijk, programmas moeten wel groeien. en ze kunnen natuurlijk niet per week aanpassen, alles is allang opgenomen.
en de eerste seizoenen topgear met clarkson lijken ook nergens op, trouwens. het concept klikte pas later in elkaar. en bleef daarna vrijwel onveranderd, vele jaren. dat zijn ze nu kwijt.

jaja, t is wat, het populairste programma ter wereld maken...
pi_166922747
Oke ja hopelijk was dit dan een uitzondering ep1 vond ik minder slecht.
Deze special op gebeuren sloeg echt helemaal nergens op, denk dat de 3 het zelf voornamelijk een leuk idee vonden. Militair/guns/explosies etc spektakel...tja... Ze hadden in TG ook regelmatig military dingen waarbij autos werden beschoten etc, vond ik altijd de mindere.

De tofste dingen waren atijd de challenges, James die niet wil rennen op camera en dat ze daardoor dan verliezen etc. Het op elkaar inrijden continue. In de latere seizoenen werd het wel veel meer scripted of igg voelde dat zo aan.

Hopelijk kunnen ze in de volgende afleveringen iets van de goede TG vibes terug pakken
  zondag 27 november 2016 @ 05:15:57 #265
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_166925621
Meh.. had weinig met een autoshow te maken afgezien het deel met de Vulcan.
Al is The American irritant, vraag me meteen af of ie wel z'n best doet, dat had je bij de Stig nooit.
  zondag 27 november 2016 @ 17:35:15 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166936239
Die amerikaanse zeiklul mag er wmb ook wel uit, tang en varken enzo.. met zijn dikke race ovenwanten :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 november 2016 @ 18:13:27 #267
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166937090
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef pokkerdepok het volgende:
eerlijk is eerlijk, programmas moeten wel groeien. en ze kunnen natuurlijk niet per week aanpassen, alles is allang opgenomen.
en de eerste seizoenen topgear met clarkson lijken ook nergens op, trouwens. het concept klikte pas later in elkaar. en bleef daarna vrijwel onveranderd, vele jaren. dat zijn ze nu kwijt.

jaja, t is wat, het populairste programma ter wereld maken...
Dit ja.. seizoen 2 word wel een stuk leuker denk ik..
Moet allemaal hun draai nog vinden en de Morris Marina owners club en consorten hebben natuurlijk nog niets laten horen.. O-)
  zondag 27 november 2016 @ 18:25:39 #268
286575 Roces18
Chef de party
pi_166937464
Heb aflevering 1 gezien en ik vond het een beetje raar op zijn minst. Slechte humor en dan die kut amerikanen met dat dom gelach bah, om over die amateurracebaan nog maar te zwijgen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 27 november 2016 @ 19:26:23 #269
159761 Arn0
Abbey Road
pi_166939464
Ik weet niet of ik het eens ben het argument dat we maar moeten afwachten en het allemaal nog op gang moet komen en dat ze er nog aan moeten wennen. Dat geldt misschien voor het tent-concept maar een groot deel van het team (voor en achter de schermen) draaide al jaren mee bij Top Gear. In 2002 was het allemaal echt nog nieuw en gingen ze langzaamaan het oude, trage Top Gear concept verbeteren. Nu is het gewoon een beetje anders dan hoe het was, zoals ze zelf al aangaven: Top Gear maar dan rond de wereld. De reden waarom ze de hoofdprijs krijgen is ook omdat ze al jaren ervaring hebben en top-tv maken, dan kan je moeilijk bij het bestellen van drie seizoenen zeggen dat het volgend seizoen wel op gang zal komen. De verwachtingen zijn - terecht - erg hoog.

Ontzettend benieuwd naar de volgende aflevering, ik denk zelf dat het hele seizoen echt wel de moeite waard wordt maar ik zou erg teleurgesteld zijn als het niet zo is :P Die Amerikaan zullen we vast wel het hele seizoen mee opgescheept zitten, lijkt me te laat om dat af te schieten..
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_166940124
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dit ja.. seizoen 2 word wel een stuk leuker denk ik..
Moet allemaal hun draai nog vinden en de Morris Marina owners club en consorten hebben natuurlijk nog niets laten horen.. O-)
nou, effe eentje droppen en opgelost :P
  zondag 27 november 2016 @ 21:50:14 #271
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166944660
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 19:26 schreef Arn0 het volgende:
Ik weet niet of ik het eens ben het argument dat we maar moeten afwachten en het allemaal nog op gang moet komen en dat ze er nog aan moeten wennen. Dat geldt misschien voor het tent-concept maar een groot deel van het team (voor en achter de schermen) draaide al jaren mee bij Top Gear. In 2002 was het allemaal echt nog nieuw en gingen ze langzaamaan het oude, trage Top Gear concept verbeteren. Nu is het gewoon een beetje anders dan hoe het was, zoals ze zelf al aangaven: Top Gear maar dan rond de wereld. De reden waarom ze de hoofdprijs krijgen is ook omdat ze al jaren ervaring hebben en top-tv maken, dan kan je moeilijk bij het bestellen van drie seizoenen zeggen dat het volgend seizoen wel op gang zal komen. De verwachtingen zijn - terecht - erg hoog.

Ontzettend benieuwd naar de volgende aflevering, ik denk zelf dat het hele seizoen echt wel de moeite waard wordt maar ik zou erg teleurgesteld zijn als het niet zo is :P Die Amerikaan zullen we vast wel het hele seizoen mee opgescheept zitten, lijkt me te laat om dat af te schieten..
In 2002 had enkel de show een nieuw format gekregen net als nu.. daarvoor liep Clarkson al jaren bij Top Gear.. en zaken als Jeremy Clarkson's Motorworld of Meets the Neighbours waren ook tof.. ik denk wel dat er verbetering komt, en anders halen we gewoon een andere Clarkson van het eiland :Y
  zondag 27 november 2016 @ 22:10:39 #272
159761 Arn0
Abbey Road
pi_166945319
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 21:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

In 2002 had enkel de show een nieuw format gekregen net als nu.. daarvoor liep Clarkson al jaren bij Top Gear.. en zaken als Jeremy Clarkson's Motorworld of Meets the Neighbours waren ook tof.. ik denk wel dat er verbetering komt, en anders halen we gewoon een andere Clarkson van het eiland :Y
Maar het verschil tussen die knullige Top Gear items uit de vorige eeuw en het Top Gear van laat ons zeggen 2005 tot nu is wat mij betreft veel groter dan het verschil tussen dat vernieuwde Top Gear en The Grand Tour. Het grootste verschil is de setting, en misschien wat productie / filmtechnieken. In 2002 was ook gewoon het idee "we vernieuwen het, als we drie miljoen kijkers op BBC2 halen zijn we tevreden" en nu heeft Amazon ze aangetrokken omdat ze de grootste ('factual') show in de wereld hebben uitgebouwd. Dan moet je de verwachtingen meteen waarmaken.

Maar niet dat er nu al te oordelen valt inderdaad, nog tien afleveringen te gaan. En alsnog vond ik het geen verspilling van mijn tijd zeg maar, de tweede aflevering, nog steeds de moeite waard. Maar net als fan ben je de grootste criticaster, zoals het hoort.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:32:26 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166985955
Trailer deel drie
Ziet er beter uit dan deel twee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_167010252
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dit concept helemaal niet leuk :{ Dat domme gedoe met celebs, het extreem matige acteerwerk in die sowieso niet grappige sketch in Jordanië, die dikke Amerikaan als testrijder. Ik heb serieus maar 4 auto's gezien in een uur tijd, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ja ik weet dat het officieel geen autoprogramma meer is, maar dit is wel heel karig :{
Eens... Ik mis de auto challenges, ik mis The News, ik mis eigenlijk gewoon oud Top Gear :'( Vind de humor ook niet zo geweldig bij deze serie.
pi_167048608
Net de nieuwe aflevering gezien, was alweer beter! Je zag dat ze er weer meer lol in hadden, al waren sommige stukjes duidelijk geacteerd nog. Toch wel apart, want dat was bij de oude Top Gear vaak ook zo maar dat viel minder op ofzo. Toch een leuke aflevering en met prachtige beelden van Italië. Wil meteen een road trip maken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')