abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 15:13:37 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_162090996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Strani het volgende:
Met welk resultaat zouden jullie nou tevreden zijn, zaterdag? Op dit moment zeg ik top 5 (hoewel ook ik natuurlijk eigenlijk hoop op winst).

Of je uiteindelijk tevreden bent hangt natuurlijk ook af van de omstandigheden. Vooraf zou ik de 2e plek voor CATS geweldig vinden (en nu ook wel weer) maar verliezen van de man met jurk vond ik toch wat bitter.
Top 5 zou ik al geweldig vinden.
pi_162090999
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. 'Love it or hate it' is (veel) beter dan 'Ah, leuke middenmoter'. Maar Douwe wordt niet als middenmoter gezien, als je de reacties leest. Die zijn juist superpositief, op enkele haters na. Maar tot nu toe zie ik dus volgens mij minder haters dan toen.

Ik zie ook best veel reacties van mensen die 'om' zijn sinds het optreden van gisteravond, dus dat heeft hij ook wel een beetje met TCL gemeen. En alhoewel ikzelf nog steeds geen grote fan ben van 'de stilte', moet ik zeggen dat ik ook daarover vooral positieve dingen lees, dus blijkbaar werkt het toch echt wel.
Ik heb wel het idee dat er bij TCL veel meer reacties waren. Nu inderdaad vooral positief, maar na de eerste halve finale in 2014 focuste echt alles en iedereen op Nederland als eventuele winnaar. Nu bij Douwe denk ik vooral dat de positieve kant zich ook sneller laat horen en de negatieve mensen zich focussen op hun eigen favoriet?
pi_162091014
is er trouwens al iets bekend over hoe de 10 seconden stilte er zaterdag uit gaat zien?

het zou echt vet zijn als hij meteen vanaf de eerste seconde het publiek opzweept en dat dan het publiek ''slow down brother, slow down brother, slow down if you cant go on'' gaat zingen. dat wilde het publiek gisteren gaan doen in de allerlaatste seconden toen hij come on riep.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:14:41 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162091023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:08 schreef Greys het volgende:
Het wordt hoe dan ook echt heel spannend zaterdag, ik denk stiekem dat we bij de eerste drie landen die hun punten gaan geven al merken dat Ned hoog gaat eindigen.
Ik hoop wel dat hij zaterdag iets lekkerder (ja, nog lekkerder) op het podium staat.

Ik had gisteren toch een beetje het gevoel dat hij zenuwachtig was.
Hier op 2:20, hoe hij in de camera kijkt in het begin van zijn close-up lijkt hij nog niet helemaal op zijn gemak.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 15:15:41 #55
43556 miss_dynastie
pi_162091049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat hij zaterdag iets lekkerder (ja, nog lekkerder) op het podium staat.

Ik had gisteren toch een beetje het gevoel dat hij zenuwachtig was.
Hier op 2:20, hoe hij in de camera kijkt in het begin van zijn close-up lijkt hij nog niet helemaal op zijn gemak.
Ik had eerder de indruk dat hij gruwelijk last had van fel licht, want hij kneep ontzettend met zijn ogen. Oostenrijk was wel heel zenuwachtig, ging er bijna zelf van zitten wippen :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2016 @ 15:15:51 #56
163650 Greys
pi_162091055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Strani het volgende:
Met welk resultaat zouden jullie nou tevreden zijn, zaterdag? Op dit moment zeg ik top 5 (hoewel ook ik natuurlijk eigenlijk hoop op winst).

Of je uiteindelijk tevreden bent hangt natuurlijk ook af van de omstandigheden. Vooraf zou ik de 2e plek voor CATS geweldig vinden (en nu ook wel weer) maar verliezen van de man met jurk vond ik toch wat bitter.
Ik zou tevreden zijn met top 5.
Het enge van het goede gevoel na gisteravond is dat je (of iig ik...) stiekem dan toch niet helemáál tevreden kunt zijn met bv een 5e plaats als iets als Azerbeidzjan als 4e zou eindigen. Dat zou dan toch weer heel zuur voelen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:15:55 #57
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_162091059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:14 schreef La_Moustache het volgende:
is er trouwens al iets bekend over hoe de 10 seconden stilte er zaterdag uit gaat zien?

het zou echt vet zijn als hij meteen vanaf de eerste seconde het publiek opzweept en dat dan het publiek ''slow down brother, slow down brother, slow down if you cant go on'' gaat zingen. dat wilde het publiek gisteren gaan doen in de allerlaatste seconden toen hij come on riep.
Ik hoop dat het er uit gaan zien zoals in de LuckyTV :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:16:47 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162091082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:12 schreef tralalala het volgende:
Stond TCL niet veel hoger in dit lijstje? http://esctracker.com/

Was toen wel tof dat de Baltische Staten het helemaal geweldig vonden. _O_
Die zaterdag stond CATS 1e en zelfs boven Conchita in nagenoeg alle charts. Dan stelt Douwe natuurlijk weinig voor met slechts een 5e plaats. Ik vond die common Linnets 3 keer niks maar op het podium kwam er een soort magie vrij. Dat heb ik wel stukken minder dit jaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:17:03 #59
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_162091090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou tevreden zijn met top 5.
Het enge van het goede gevoel na gisteravond is dat je (of iig ik...) stiekem dan toch niet helemáál kunt zijn met bv een 5e plaats als iets als Azerbeidzjan als 4e zou eindigen. Dat zou dan toch weer heel zuur voelen :D
Haha da's waar. Ik denk nog altijd niet dat winst heel realistisch is dus ik probeer voor mezelf duidelijk te krijgen waar ik blij mee zou moeten zijn. Twee keer top 5 in drie jaar zou wel uniek zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2016 @ 15:18:10 #60
163650 Greys
pi_162091130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat hij zaterdag iets lekkerder (ja, nog lekkerder) op het podium staat.

Ik had gisteren toch een beetje het gevoel dat hij zenuwachtig was.
Hier op 2:20, hoe hij in de camera kijkt in het begin van zijn close-up lijkt hij nog niet helemaal op zijn gemak.
Bij nader inzien vind ik het jammer dat ze in beeld brengen dat hij van de stoel naar de microfoon loopt. Had nog toffer geweest als dat buiten de camera om ging, dat loopje, want dat kwam wat gespannen over. Leuker als hij er 'ineens' zou staan, net als later in de act op de catwalk.

En de 'YOU GOTTA' close-up naar de zijkant mag wel ietsssssssje minder heftig qua blik. Komt nogal gejaagd over juist de blik, in tegenstelling tot zijn boodschap. Moet wat relaxter.

Verder hoop ik idd op iets meer ontspanning, want ik miste ook volgens mij het gewiebel, zijn ontspannen wiebeldansje tijdens het tweede couplet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 15:18:56 #61
43556 miss_dynastie
pi_162091152
Ik heb het gevoel dat de winst echt dichterbij is dan in 2014... ik bedoel, Rusland is echt niks anders dan een leuke achtergrond en Armenië zie ik ook nog niet winnen. Oostenrijk was ik bang voor, maar Zoë staat als een wippend hert op het podium, Frankrijk valt ook tegen en wie hou je dan over? Mr. Bob w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2016 @ 15:20:40 #62
163650 Greys
pi_162091192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de winst echt dichterbij is dan in 2014... ik bedoel, Rusland is echt niks anders dan een leuke achtergrond en Armenië zie ik ook nog niet winnen. Oostenrijk was ik bang voor, maar Zoë staat als een wippend hert op het podium, Frankrijk valt ook tegen en wie hou je dan over? Mr. Bob w/
Het wippend hert is anders wel héél populair ;) De zaal ging er gisteren volledig los op en we hebben bij EIC ook kunnen zien dat ze daar favoriet was.
Het zou onterecht zijn als ze uiteindelijk boven Douwe zou eindigen omdat het zonde van haar liedje is dat er weer zo'n dertien in een dozijn afgedraaide dreun onder zit, maar toch denk ik dat ze (veel) hoger gaat eindigen in de finale dan velen denken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:20:50 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162091200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef La_Moustache het volgende:
alleen jammer dat Rusland meedoet met zo'n overdreven act, daar win je sowieso niet van. op het huidige songfestival kom je verder met kermislampjes op de achtergrond dan met zang.
Toch hoor ik van de meeste 'gewone' ESF-fans die ik ken (geen wiwi-fanboys) dat ze de act van Rusland vooral "way too much" en "over the top" vinden, waardoor het toch wat chaotisch en niet prettig overkomt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:21:42 #64
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162091222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij nader inzien vind ik het jammer dat ze in beeld brengen dat hij van de stoel naar de microfoon loopt. Had nog toffer geweest als dat buiten de camera om ging, dat loopje, want dat kwam wat gespannen over. Leuker als hij er 'ineens' zou staan, net als later in de act op de catwalk.

En de 'YOU GOTTA' close-up naar de zijkant mag wel ietsssssssje minder heftig qua blik. Komt nogal gejaagd over juist de blik, in tegenstelling tot zijn boodschap. Moet wat relaxter.

Verder hoop ik idd op iets meer ontspanning, want ik miste ook volgens mij het gewiebel, zijn ontspannen wiebeldansje tijdens het tweede couplet.
Ik vind dat loopje van de stoel naar de staande mic juist wel gaaf. :P

Allemaal kijkvoer. Dat is nodig want met zo'n nummer heb je een groot snooze risico. Maar Douwe maakt er juist een levendig iets van. Dat is knap.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:21:56 #65
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_162091227
Ik vond Oostenrijk eigenlijk best een aardig liedje (realiseer ik me nu). Wel enorm gekopieerd van Moi, Lolita.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_162091263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:21 schreef Strani het volgende:
Ik vond Oostenrijk eigenlijk best een aardig liedje (realiseer ik me nu). Wel enorm gekopieerd van Moi, Lolita.
Zo slordig dat ze met dat losse draadje op haar jurk op de bühne stond, mag hopen dat ze dat voor zaterdagavond even aangepakt hebben. Het leidde me helemaal af van het liedje.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 15:23:34 #67
43556 miss_dynastie
pi_162091272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het wippend hert is anders wel héél populair ;) De zaal ging er gisteren volledig los op en we hebben bij EIC ook kunnen zien dat ze daar favoriet was.
Het zou onterecht zijn als ze uiteindelijk boven Douwe zou eindigen omdat het zonde van haar liedje is dat er weer zo'n dertien in een dozijn afgedraaide dreun onder zit, maar toch denk ik dat ze (veel) hoger gaat eindigen in de finale dan velen denken.
Ja, maar ik had haar als concurrente voor de winst gezien en dat gaat echt niet gebeuren, althans, dat zou me zo ontzettend verbazen.... daar is het veel te niksig voor.

Ik heb echt de indruk dat Eurovisie het goed wil maken met Nederland. En ons dus gewoon de winst gaat gunnen. De laatste keer dat ik dat gevoel had, was in 2007 (goedmaker Servië voor Zeljko Joksimovic in 2004). We weten allemaal hoe dat afliep. Ik ga mijn vlag vast afstoffen w/
pi_162091273
Ik ben pas heel tevreden met een top 5. Winnen zie ik eerlijk gezegd toch niet gebeuren, hoe graag ik ook wil dat het gebeurt.
~The present is all there is~
pi_162091295
Ik denk alleen dat hij kan winnen als de westerse landen bijna geen punten aan Rusland geven, terwijl de overige landen wel steeds 6/7/8 punten aan Nederland geven.

Maar ik weet niet hoor, je hebt natuurlijk ook nog Australië die sowieso wel veel punten gaat krijgen en Italië denk ik persoonlijk ook.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:24:49 #70
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162091314
Rusland komt over als een zingende acrobaat, die nét iets teveel moeite in zijn act moet steken om relaxed over te komen. O.a. daardoor heeft het totaal niet de charme van DB (en bijv. ook Oostenrijk) waarvoor zovelen gezien de reacties nu juist gevallen zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2016 @ 15:25:10 #71
163650 Greys
pi_162091325
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind dat loopje van de stoel naar de staande mic juist wel gaaf. :P

Allemaal kijkvoer. Dat is nodig want met zo'n nummer heb je een groot snooze risico. Maar Douwe maakt er juist een levendig iets van. Dat is knap.
Dat is ook wel weer zo, maar het ietwat gejaagde loopje en de lichtelijk manische blik opzij bij YOU GOTTA geven alles behalve het ontspannen 'slow down' gevoel wat mij betreft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162091326
Ik vind het nog steeds zo geweldig hoe hij dit allemaal oppikt, zo superenthousiast, zo professioneel, zo veel plezier! Alleen daarom al gun ik hem een topklassering.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_162091337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Toch hoor ik van de meeste 'gewone' ESF-fans die ik ken (geen wiwi-fanboys) dat ze de act van Rusland vooral "way too much" en "over the top" vinden, waardoor het toch wat chaotisch en niet prettig overkomt.
laten we het hopen , ook zal het vast meespelen dat het toch om Rusland gaat. als je de vragen die hij gisteren kreeg op de persconferentie zo hoort, en dat boe-geroep eerder op het ESF bij een optreden van Rusland. misschien dat mensen dan toch minder snel voor Rusland gaan , maar dat is eigenlijk meer wat ik hoop dat gaat gebeuren :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2016 @ 15:25:44 #74
163650 Greys
pi_162091345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het nog steeds zo geweldig hoe hij dit allemaal oppikt, zo superenthousiast, zo professioneel, zo veel plezier! Alleen daarom al gun ik hem een topklassering.
Ja dit. Echt álles is goed wat hij doet. Het gedoe eromheen, de voorbereiding, alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 15:26:09 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162091357
Ik hoop dat Rusland, Armenië en andere gelijkende nummers (qua muziek en staging) erg veel punten van elkaar gaan afsnoepen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')