SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ja, bij een tijdrit.quote:
Seatstay, weet niet hoe je het vertaald naar het Nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2016 16:46 schreef Fretwork het volgende:
Kut zeg, behoorlijk pech. Waar zit de breuk?
Staande achtervork.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Seatstay, weet niet hoe je het vertaald naar het Nederlands
ff met je advocaat overleggenquote:Op zondag 15 mei 2016 18:06 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hier nog wat mee kunnen?
Ze hebben ons (de eerste twee) immers laten starten in een "gevaarlijke" conditie
quote:Op zondag 15 mei 2016 17:47 schreef Patroon het volgende:
Gisteren een prima elite/amateur criterium gereden. Waar ik deze week nog wat liep te janken, ging het gisteren echt top. Had ik ook ff nodig. Uiteindelijk nietzeggend 36e gefinished, maar gevoel was top en aardig wat goede elite renners aan de start. 15 rondes voor het einde nog bezocht weg te komen en mee te springen met een groepje, maar zonder succes.Netjes! Soms heb je even een dipje, dat heeft iedereen wel eens denk ik dat je denkt waar ben ik eigenlijk mee bezig of waar doe ik het voor? Maar dan als je het een tijdje niet meer doet ga je het weer missen, zo werkt het bij mij tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in Annen? Misschien dat ik ook nog even langs ga om te kijken.
gaat meestal stuk als er vocht en vuil in komt.quote:Op zondag 15 mei 2016 20:51 schreef Oksel het volgende:
Morgen hele dag DK. Eerst zelf rijden.. daarna in zo'n geil hesje beetje nutteloos zijn bij een of ander kruispunt.
Crank uit elkaar gekregen, met enorme hefboom. Ding zat muurvast. Lagers versleten van trapas. Zijn pas 5000 oud. Zelfde lagers als op mijn Bianchi. Die zijn prima en 15000 oud. Zit 't verschil 'm dan wellicht in de lagercups? Bij mn Chinees zijn dat Chinese.. bij m'n Bianchi die van Campa denk ik. Wellicht kleine afwijking in maat ofzo..? Denk dat ik meteen maar ff andere lagercups monteer.
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:15 schreef dop het volgende:
[..]
gaat meestal stuk als er vocht en vuil in komt.
kan het water goed weg bij je chinees?
Als het goed is zit er in het midden alleen carbon en aan de zijkanten een alu ring met schroefdraad. Je boort dan in het midden een gaatje van 3mm onder precies naast dat plastic deeltje onder je bracket waar de derailleurkabels overheen lopen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?
zou een mooie rode alu trek pakken. Die kunnen wel tegen een stootje.quote:Op zondag 15 mei 2016 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
zonde andyy nouja kan je weer wat nieuws kopen
haal eerst de lagers er maar eens uit , als het vocht is zie je dat meestal meteen.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Gewoon door carbon en staal heen gaatje boren? Hoeveel mm?
Foeiquote:Op maandag 16 mei 2016 08:24 schreef muzas het volgende:
[..]
zou een mooie rode alu trek pakken. Die kunnen wel tegen een stootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |