abonnement Unibet Coolblue
pi_162099386
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Het wordt pas echt treurig als de burgemeester eraan mee gaat doen.
Die had een lijntje gesnoven volgens mij voordat hij het podium op kwam :') jezus christus
pi_162099444
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er spelen meer moslims dan Joden bij Ajax.
Joods clubje man, de liederen,verleden alles
pi_162099459
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Het wordt pas echt treurig als de burgemeester eraan mee gaat doen.
Wat maakt da uit , waarom mag ie zijn emotie niet tonen .
Is toch mooi die passie.
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:01:55 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_162100050
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Het wordt pas echt treurig als de burgemeester eraan mee gaat doen.
Altijd nog beter dan zo'n Aboutaleb, waar je werkelijk geen fuck aan hebt. Dooie Harrie dat het is.
pi_162101337
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan zo'n Aboutaleb, waar je werkelijk geen fuck aan hebt. Dooie Harrie dat het is.
Ik vind dat wel een topper, een van de weinige realistische burgermeesters, zegt waar het op staat.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:00:35 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162102474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat maakt da uit , waarom mag ie zijn emotie niet tonen .
Is toch mooi die passie.
Nouja ik kon er ook wel om glimlachen. Maar van mij hoeft een burgemeester niet zo nodig het helemaal niets in Amsterdam erin te brengen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162102711
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja ik kon er ook wel om glimlachen. Maar van mij hoeft een burgemeester niet zo nodig het helemaal niets in Amsterdam erin te brengen.
Ach ja ieder ze ding , vind het zelf wel mooi dat die passie en emotie los komt op dit soort momenten , in het buitenland is dat normaal alleen in NL schijnen ze dat raar te vinden en moet ie normaal doen , het filmpje van Sjaak Swart vond ik ook wel mooi.
Een echte supporter.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:08:06 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162102845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ach ja ieder ze ding , vind het zelf wel mooi dat die passie en emotie los komt op dit soort momenten , in het buitenland is dat normaal alleen in NL schijnen ze dat raar te vinden en moet ie normaal doen , het filmpje van Sjaak Swart vond ik ook wel mooi.
Een echte supporter.
In het geval van die burgemeester vraag ik me af of die 'passie' wel oprecht is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:09:23 #209
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_162102912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ach ja ieder ze ding , vind het zelf wel mooi dat die passie en emotie los komt op dit soort momenten , in het buitenland is dat normaal alleen in NL schijnen ze dat raar te vinden en moet ie normaal doen , het filmpje van Sjaak Swart vond ik ook wel mooi.
Een echte supporter.
Mooi? Eerder schrijnend en tenenkrommend. Dit soort figuren moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:35:46 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162104262
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Caland het volgende:

[..]

In het geval van die burgemeester vraag ik me af of die 'passie' wel oprecht is.
Gijzel is een echte sportfanaat en volledig oprecht waar het de Eindhovense hockey en voetbalclubs aangaat. En zwemmen natuurlijk.

Dat het verder een vervelende, pedante en mediageile idioot is staat daar los van. Toch heeft hij Eindhoven goed vertegenwoordigd en de stad en Brainport internationaal op de kaart gezet.
pi_162105403
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mooi? Eerder schrijnend en tenenkrommend. Dit soort figuren moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
In bescherming voor wie?
Iedereen is in een feeststemming laat em lekker mee feesten op zijn manier als PSV supporter.
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:43:31 #212
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162107991
Ik heb niets tegen Johan Derksen, afgelopen maandag was hij nogal aan het zeveren. "PSV is kampioen geworden omdat Ajax het liet liggen". Eh, hoe heeft Ajax er eerder in het seizoen niet van geprofiteerd dat PSV het liet liggen? Zo gaat dat nu eenmaal. Ajax liet net wat meer liggen dan PSV en dus werd PSV terecht kampioen. Hij heeft natuurlijk wel een goed punt dat PSV met deze spelers in de eerste seizoenshelft veel te veel punten liet liggen. Wat vinden jullie? Is het wegvallen van de vertrokken spelers een excuus hiervoor?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:44:27 #213
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162108005
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:08 schreef Caland het volgende:

[..]

In het geval van die burgemeester vraag ik me af of die 'passie' wel oprecht is.
Het kwam op mij over als een parodie op een van Gaaltje, afgekeken uit '95. Zijn bekende toespraak "wij zijn de beste van Amsterdam, wij zijn de beste van Nederland, wij zijn de beste van Europa en ... werden/worden we de beste van de hele wereld".

quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gijzel is een echte sportfanaat en volledig oprecht waar het de Eindhovense hockey en voetbalclubs aangaat. En zwemmen natuurlijk.

Dat het verder een vervelende, pedante en mediageile idioot is staat daar los van. Toch heeft hij Eindhoven goed vertegenwoordigd en de stad en Brainport internationaal op de kaart gezet.
Dan mag een kritische noot niet ontbreken: de beslissing werd genomen om de lokale ijsbaan (naast De Tongelreep) te sluiten. Op het nippertje werd dat voorkomen dat de universiteit en bedrijven zich uitspraken tegen sluiting en ze aanboden om te helpen met de kostenbeheersing.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_162108374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het kwam op mij over als een parodie op een van Gaaltje, afgekeken uit '95. Zijn bekende toespraak "wij zijn de beste van Amsterdam, wij zijn de beste van Nederland, wij zijn de beste van Europa en ... werden/worden we de beste van de hele wereld".
Kwam er ook behoorlijk onbeholpen uit, overslaande stem. Dat terwijl het normaal wel een man is die redelijk rustig en goed kan spreken. Erg vreemd.
pi_162108412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 01:11 schreef Adames het volgende:

[..]

Kwam er ook behoorlijk onbeholpen uit, overslaande stem. Dat terwijl het normaal wel een man is die redelijk rustig en goed kan spreken. Erg vreemd.
Emotie
  donderdag 12 mei 2016 @ 06:13:25 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_162109354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

In bescherming voor wie?
Iedereen is in een feeststemming laat em lekker mee feesten op zijn manier als PSV supporter.
Tegen zichzelf, dat zeg ik toch.
Je laat een downer ook geen auditie doen bij Idols, waarna hij volledig wordt afgezeken door de jury. Zo iemand neem je tegen zichzelf in bescherming.
Sjaak is een seniele ouwe gek, en nu krijgt hij een podium om te laten zien hoe seniel hij is. Geef die man gewoon geen aandacht.
Bij Feyenoord heb je van Hanegem, bij Ajax zwart, en bij PSV heb je de pech dat je 2 van dat soort koekwauzen hebt die je niet serieus kunt nemen (de gebroeders van de Kerkhof).
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:52:02 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162109729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het kwam op mij over als een parodie op een van Gaaltje, afgekeken uit '95. Zijn bekende toespraak "wij zijn de beste van Amsterdam, wij zijn de beste van Nederland, wij zijn de beste van Europa en ... werden/worden we de beste van de hele wereld".

[..]

Dan mag een kritische noot niet ontbreken: de beslissing werd genomen om de lokale ijsbaan (naast De Tongelreep) te sluiten. Op het nippertje werd dat voorkomen dat de universiteit en bedrijven zich uitspraken tegen sluiting en ze aanboden om te helpen met de kostenbeheersing.
Niet alleen de ijsbaan, maar ook het golfslagbad van de Tongelreep. Maar volgens mij snap jij niet zo veel van politieke besluitvorming.... Daar heeft de burgemeester zelf weinig invloed op.
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:55:51 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162109746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb niets tegen Johan Derksen, afgelopen maandag was hij nogal aan het zeveren. "PSV is kampioen geworden omdat Ajax het liet liggen". Eh, hoe heeft Ajax er eerder in het seizoen niet van geprofiteerd dat PSV het liet liggen? Zo gaat dat nu eenmaal. Ajax liet net wat meer liggen dan PSV en dus werd PSV terecht kampioen. Hij heeft natuurlijk wel een goed punt dat PSV met deze spelers in de eerste seizoenshelft veel te veel punten liet liggen. Wat vinden jullie? Is het wegvallen van de vertrokken spelers een excuus hiervoor?
Nee, er is geen excuus. Wel een verklaring. Meerdere. PSV moest wennen aan andere spelers, aanvoerder weg, topscorer weg. Cocu wilde een andere speelstijl invoeren en men liep in Europa op de tenen.

Maar toch, als je boven de 80 punten eindigt, heb je niet veel laten liggen. Scoort Hansen die bizarre hak niet, dan eindig je op net zo veel punten als vorig jaar en daar was iedereen lyrisch over.

Zo klein was het verschil, uiteindelijk.
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 08:31:02 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162110074
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Zorro het volgende:

[..]

Precies, omdat ze zich daar "joden" noemen mag er ineens niks. Het is gewoon tegen ajax gericht. Als zij hetzelfde lied met "boeren" zouden zingen zou er geen haan naar kraaien. En ik snap al dat er reacteis gaan komen met "ja maar joden is anders en zo" , maar dat is net het punt, het gaat hier niet om joden als bevolkingsgroep maar om "hoe pak ik de ajax mannetjes met hun eigen toebedeelde bijnaam aan."
Als ze zich homo's haddeen genoemd (niet geheel een verkeerd alternatief overigens) zouden er anti-homo liedjes worden gezongen. Niet om homo's aan te vallen, maar... precies.
Uh ja want zingen over commando's en de ss heeft niks met de joden in de 2e wereldoorlog te maken.

"Wie niet springt is een jood en alle joden moeten dood" zou ik zelf ook niet zingen maar dat vind ik nog een brug minder ver dan dit. Daar zou gelden wat jij zegt wmb. Gewoon aanpakken van die totaalidioten die dit zingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf donderdag 12 mei 2016 @ 08:41:34 #220
842 Zorro
Z
pi_162110195
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Uh ja want zingen over commando's en de ss heeft niks met de joden in de 2e wereldoorlog te maken.

"Wie niet springt is een jood en alle joden moeten dood" zou ik zelf ook niet zingen maar dat vind ik nog een brug minder ver dan dit. Daar zou gelden wat jij zegt wmb. Gewoon aanpakken van die totaalidioten die dit zingen.
Nou goed, laat ik het anders verwoorden: Echte jodenhaat en antisemitisme is niet de bedoeling die er achter zit. Dat het evengoed debiel is, is wat anders. Maar pak ze daarom aan om het ze af te leren. Niet dat zogenaamde geschokte "wat erg dat ze zo over joden doen" want daar zijn ze helemaal niet mee bezig. Ze zijn gewoon niet slimmer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 08:44:06 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_162110227
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:41 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nou goed, laat ik het anders verwoorden: Echte jodenhaat en antisemitisme is niet de bedoeling die er achter zit. Dat het evengoed debiel is, is wat anders. Maar pak ze daarom aan om het ze af te leren. Niet dat zogenaamde geschokte "wat erg dat ze zo over joden doen" want daar zijn ze helemaal niet mee bezig. Ze zijn gewoon niet slimmer.
Nouja bij dat liedje ligt het toch wel wat diepgewortelder, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dan niet snappen wat ze zingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:46:10 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_162110254
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mooi? Eerder schrijnend en tenenkrommend. Dit soort figuren moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
ben het wel met je eens hoor, ik zapte gisteren en zag ik nog een stukje Luc Nilis, dat zie ik dan liever :)
pi_162110272
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, er is geen excuus. Wel een verklaring. Meerdere. PSV moest wennen aan andere spelers, aanvoerder weg, topscorer weg. Cocu wilde een andere speelstijl invoeren en men liep in Europa op de tenen.

Maar toch, als je boven de 80 punten eindigt, heb je niet veel laten liggen. Scoort Hansen die bizarre hak niet, dan eindig je op net zo veel punten als vorig jaar en daar was iedereen lyrisch over.

Zo klein was het verschil, uiteindelijk.
Als Hansen niet die hakbal had gescoord, dan was de competitie sowieso weer anders gelopen. Misschien waren de volgende drie wedstrijden dan verloren. Misschien waren ze al eerder kampioen geweest, of misschien was Ajax dan al drie weken geleden al kampioen.
  FOK!fotograaf donderdag 12 mei 2016 @ 08:53:26 #224
842 Zorro
Z
pi_162110383
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nouja bij dat liedje ligt het toch wel wat diepgewortelder, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dan niet snappen wat ze zingen.
Nu overschat je de intelligentie van dit soort jongens.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:53:30 #225
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162110387
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet alleen de ijsbaan, maar ook het golfslagbad van de Tongelreep. Maar volgens mij snap jij niet zo veel van politieke besluitvorming.... Daar heeft de burgemeester zelf weinig invloed op.
Een burgemeester beslist er niet over maar hij heeft wel invloed en hij is een prominent lid van een vaste coalitiepartij in die gemeente.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')