abonnement Unibet Coolblue
pi_162039498
Zucht.

Ik dacht eventjes op een ander forum wat te gaan vertoeven. Daar over seks (parenclubs) en andere onderwerpen (vrije meningsuiting, spiritualiteit, etc) te schrijven. Maar is me dat daar een 'kinderachtig' gedoe. :-(

Ze kunnen er (vermoed ik) niet om met mijn kritiek. Ik stel vermoedelijk teveel vragen. Of zaag teveel (geen, idee) ;) Nochtans leek het forum me wel leuk. Die indeling over allerlei onderwerpen. Het bevatte ook leden van veel verschillende leeftijden. Je zou denken, de manier waarop ze daar over van alles (zeker ook seksueel) open met elkaar schrijven, er heerst misschien een redelijk open sfeer daar. Beetje flower power gevoel. Niet dus... :(

Ik heb een permanente ban gekregen en duiding hiervoor hoop ik nog te ontvangen. Want met die duiding zijn ze heel schaars (lees onbestaande). Als je iets voor 'hen' verkeerd doet, leggen ze je dit niet uit, wat je verkeerd doet (ze sturen je gedrag niet bij). Bv flooding in een topic. Die 3 berichten eventjes samenvoegend. Nee, ze sluiten gewoon je topic (maken je monddood), of verwijderen je berichten, of geven je simpelweg een afkoelban (zonder enige motivatie en uitleg erover). En daarmee is de kous af. Eens je terug mag komen, weet je waarom. Uh ? Nee, dat wist en weet ik niet.

Duiding is daar blijkbaar een vreemd gegeven. Dat die moderators er niet kennen.

Ben ik zo een slecht mens ? Ik schrijf gewoon (af en toe, dit is met periodes) heel graag. Over van alles en nog wat. Fora zijn gewoon leuk om te bezoeken. Daarom is FOK hier ook zo leuk. Soms ook niet. Hangt beetje af van hoe de mensen met je omgaan. De atmosfeer is (of wordt).

Hoe de moderatie bij SWB je daar als "gebruiker" behandeld, is echter werkelijk te zot voor woorden. Zo ongelooflijk kinderachtig. Onvolwassen.

Om een simpel voorbeeldje te geven. Je kon daar zelf geen slowchat openen. Je moest hiervoor toegang vragen aan een moderator. Ipv dit in de regels te vermelden (wat nergens vermeld stond) of hier even simpel op te duiden. Kreeg ik meteen mijn eerste afkoelban, toen ik (vanuit mijn onwetendheid) een tweede keer een slowchat trachtte te starten.

Ik voelde me meteen boos woorden. Die boosheid is in mijn woorden (en kritiek) vermoedelijk niet snel genoeg gaan liggen. Afkoelen doe je door dingen met elkaar uit te praten. Niet door iemand een paar uur of dagen met zijn hoofd in een frigobox ofzo te steken en dan maar hopen, dat erna alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. ;) Moest het zo gemakkelijk zijn, ik bestel me meteen een frigobox. Eentje om alle dagen te gebruiken :)

Anyway. Misschien probeer ik de volgende keer nog eens een ander forum. Voorlopig besef ik maar al te goed, bij FOK zit je toch nog altijd het best.

Mijn excuses voor dit "tijdelijk vreemdgaan" FOK ;)
JTL is back home. Zucht, nee...

Edit: Wat ik er ook leuk vond, is dat daar ook redelijk wat Belgen zaten. Ik voelde me er even dus iets meer thuis. Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb. Helemaal niet. Maar je eigen 'volk' trekt toch altijd iets meer aan. Niet ? Ik ken bv iets van de Belgische politiek, maar nauwelijks iets van de Nederlandse, etc.

Mocht dit topic hier niet op zijn plaats staan, laat ik het aan de moderatie over, dit te verplaatsen. Ik plaatste het onder seks, omdat het forum ginder ook meer over seks ging (dan maatschappij, spiritualiteit, e.d.)

[ Bericht 4% gewijzigd door JustTalkLove op 09-05-2016 16:44:14 ]
pi_162039648
Ben je een man dan zien ze je als viespeuk
Ben je een vrouw dan ben je ineens interresant, zo werken die dingen.
pi_162039846
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:36 schreef JustTalkLove het volgende:
Of zaag teveel (geen, idee) ;)
welnee
pi_162039853
Leuk opgemerkt.

Wel zielig als men zo denkt. Men heeft op die website een geweldige schrik dat mensen er privé met elkaar kunnen beginnen praten. Daarvoor moet je eerst een berichten saldo van 50 behalen. Want dan weer wel geen enkel probleem is, is je foto voor iedereen (jan en alleman) op het internet er plaatsen. Dat kan je meteen. En iedereen kan meteen je foto zien. Hoeft daar dan ook niet op ingegrepen te worden ?

Als je je beleid kadert inzake 'bescherming van een kwetsbare doelgroep'. Wat vermoedelijk de jonge leden daar zijn. Pas dit beleid dan consequent toe.

Ik pleitte zelf er meermaals heel dat PM gedoe er simpel weg af te schaffen. Als dat voor hen zo gevoelig ligt. Laat de mensen enkel nog publiek met elkaar schrijven en praten. Maar nee, dat wou men ook niet.

Ik kan er met mijn 'logisch verstand' niet goed bij. Als ik een slowchat (of gelijk welk topic) open, dan doe ik dat voor dat topic zelf. Toen ik die slowchat opende en een paar berichten postte, bereikte ik plots die magische 50 grens, ik stuurde één PM naar een Belgische gebruiker. En dat bleek blijkbaar ook niet ok. Meteen verdacht.

Ik kreeg toen het antwoord van die gebruiker, dat men het niet zo leuk meer vond op die site. Echter kon ik daar privé ondertussen al niet meer op antwoorden, want mijn berichtensaldo werd zomaar (zonder enige duiding) naar 0 herleidt.

Heel de manier waarop je je daar als persoon en gebruiker "behandeld" voelt, heeft me er zo kwaad gemaakt. Natuurlijk begrijp ik hun bezorgdheid. En ja, het internet is niet altijd veilig (dat begrijp ik). Maar maakt dit meteen iedereen verdacht en gevaarlijk ? Wat een panische en paranoïde manier van omgaan met elkaar.

Gewoon vreselijk...

Moest ik een braaf mak schaap zijn, ik zou mooi tussen die 'onlogische' en 'rare' lijntjes zijn blijven kleuren. Je geeft je eigen mening en identiteit op. Zodat je erbij mag blijven horen. Bij de groep. Maar zo ben ik niet. Daarvoor ben ik teveel een rebel (soms). Een einzelgänger. Ik vertel wat er op mijn lever ligt. Ik uit mijn "waarheid". Mijn ervaring. Ik verdedig mijn eigen subjectiviteit. Waarbij ik nooit de intentie heb iemand anders daarmee pijn te doen. Ik ben geen onmens. Ik bijt enkel (soms) wel eens gemeen terug, als ik zelf teveel aangevallen wordt. Maar in essentie wens ik niemand kwaad te doen. Ik ben voor positiviteit, voor liefde, vriendschap, voor het leven zelf. Voor het delen van ervaringen met elkaar.

To boldy go where no one has gone before...

Ja man, kom ik hier maar van een akelige en kale reis terug :(

[ Bericht 4% gewijzigd door JustTalkLove op 09-05-2016 17:23:17 ]
pi_162039878
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:58 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
welnee
Vind ik ook ;)

P.S. Ik probeer soms om mijn vrouwelijke kant in mijn mannelijke identiteit wat te onderdrukken. Om meer kort en bondig te zijn. Maar dat is soms moeilijk voor me. Soms denkt men op fora, door al mijn gewauwel, gezeur, ellenlang schrijven, etc. dat ik een vrouw ben. ;) Ik neem dit dan maar als een compliment op ;)

Het ellenlange tetteren (mijn vrouwelijke kant) komt dan wel weer goed van pas, als ik met een paar vriendinnen aan het chatten ben. Anyway...

Eventjes stoom hier aflaten (wat -hopelijk- is toegestaan)
FOK is mijn afkoelban, mijn frigobox :)
  maandag 9 mei 2016 @ 17:06:05 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162039999
"JustTalkBullshit" zou een betere naam voor je zijn beste "JustTalkLove" ... hehe!

_O- :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_162040078
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:06 schreef LeesFoknl het volgende:
"JustTalkBullshit" zou een betere naam voor je zijn beste "JustTalkLove" ... hehe!
_O- :W
I agree.

Zolang er maar "JustTalk" (of beter Talk) in blijft zitten ;)

Talk die technisch gezien eigenlijk Write is.

JustWrite :)

"Write"

White ?
Mr White ?
Mr Blue
Hé Mr Pink

Tarantino blijf van die verf af. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door JustTalkLove op 09-05-2016 17:24:30 ]
pi_162055213
De laatste maanden heb ik al veel pedagogische boeken gelezen. Hoe kinderen opvoeden, met explosies omgaan, etc. Een rode draad in al die boeken is de DIALOOG.

EMPATHIE vormt hierin een belangrijk gegeven. Denk niet alleen aan jezelf, maar ook aan de ander. Wat voelt de ander, wat verlangt de ander, waar zit de ander mee. Voel de emoties van de ander. Bespreek zaken met elkaar uit. Leer elkaar kennen. En bovenal zorg voor een gevoel van "veiligheid" en "verbinding" (welzijn). Dat is de basisvoorwaarde voor alles, wil iets kunnen slagen, zoals bv goede resultaten op school behalen, etc. Geef je uiteindelijk een bepaalde straf (geef die niet te vlug, blind en meteen), verduidelijk dan goed je sanctie.

Allemaal zaken die "theoretisch" in de boekjes staan.

De moderatie hier op FOK gaat er zeer volwassen aan toe.
Het is niet altijd even goed, maar het scoort zeker een 8/10 voor mij.

De moderatie op SWB (het forum) is een regelrechte ramp. Gevoelsmatig ben ik er nog altijd niet overheen, hoe autoritair, kil, blind, harteloos, gemeen het daar allemaal aan toegaat. Er was kort even een dialoog. Al bleef die niet zolang duren. En was er eigenlijk niet zoveel dialoog aan. Ik kreeg even een kleine duiding terug. Een duiding (communicatie, informatie) die al veel eerder had moeten zijn gegeven ! Door zo laattijdig te communiceren, ontspoort alles alleen maar verder maar.

Wat spoort er allemaal niet:
- Gebrek aan empathie
- Gebrek aan inzicht
- Gebrek (vooral) aan duiding
- Veel te autoritair en gesloten.
- Veel te veel op "straf" (sanctie) gericht.
- Veel te weinig op dialoog (leren samen leven) gericht.

Psychologisch scoort heel dat beleid daar alvast een dikke nul voor me. Inzake moderatie krijgt het (wat mij betreft, niet dat iemand hier wellicht wakker van ligt ;) maar een 2/10. Het is er allemaal veel te kinderachtig. En dat voor al die twintigers, dertigers en oudere leden die er vertoeven. Wat een zooitje.

Misschien valt SWB forum ergens met het regime van Erdogan of China te vergelijken. Vooral braaf binnen de lijntjes blijven kleuren, niet teveel vragen stellen en zeker de moderatie niet kritisch in vraag stellen. Dan lukt het misschien wel als (niet al te kritisch lid) er te 'mogen' blijven.

Toen ik in het topic 'recht op vrije meningsuiting' een klein berichtje poste, werd het door een moderator verwijderd. Er stond nochtans niets beledigend, niets persoonlijks in. Enkel kort een duiding waarom het recht op vrije meningsuiting zo belangrijk is als "waarde". Zijnde het recht te hebben jezelf te mogen en kunnen verdedigen tegen het oordeel van anderen. Het recht jouw mening te uiten, naast de mening van een ander. Ieder "zijn mening", zeg maar. Waarbij ik het wel belangrijk acht, hierbij respect te hebben voor elkaars eigenheid. Zomaar via je mening anderen beginnen kwetsen of blind schaden is (voor mij) ook "not done".

Anyway, zo kinderachtig allemaal.

Ik heb er maar één woord voor...

Bah

Is er hier niemand aanwezig, die daar ook nog zit of gezeten heeft ?
Kwestie van wat ervaringen met elkaar te kunnen delen hierover.
Kan ik de boel wat gemakkelijker verteren.

Gegroet,
JTL

[ Bericht 4% gewijzigd door JustTalkLove op 10-05-2016 09:59:23 ]
pi_162055291
Jezus Christus, moet jij niet werken ofzo?
pi_162055307
Waarom zit je er zo mee? En waarom staat dit bij SEX?
pi_162055487
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef Koenz0r het volgende:
Jezus Christus, moet jij niet werken ofzo?
Ssttt (laat me even mijn frustraties van me afschrijven) ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:56 schreef Koettie het volgende:
Waarom zit je er zo mee? En waarom staat dit bij SEX?
Goede vraag van je.

1. Waarom het bij seks staat. Omdat het SWB forum (waar ik zat) ook over seks (hoofdzakelijk, er waren ook andere interessante topics) ging. En daarom postte ik het hier. In geval dit niet correct staat, laat ik het aan de moderatie op FOK, dit te verplaatsen. SWB forum heeft een "sex" rubiek, zoals FOK hier een sex rubriek heeft. Daar ligt voor mij de link.

2. Waarom ik er zo mee zit ? Omdat ik me totaal niet MENSELIJK en MENSWAARDIG behandeld voel. Daarom zit ik er zo mee. Ik hou niet van blinde autoriteit. Van een "samen leven" en "samen zijn" zonder dialoog.

Kort gesteld, dat zijn mijn emoties die hier spelen. Mijn "vrouwelijke kant" die boos is, kwaad, gekwetst, etc. Ik word niet graag zomaar uitgesloten (zeker niet voor een belachelijke reden, zoals bv het 2x zelf openen van een slowchat, kreeg ik een afkoelban voor)

Wat heb ik misdaan ? Waarom word ik uitgesloten ? Omdat ik kritisch wat nadenk ? Vragen stel ? Ik kreeg bijval van de leden zelf. Ontving berichtjes hierover in mijn PM postbus. Mensen die me steunden. Mensen die me vertelden met die kritiek op te houden. Een goede raad. Maar ik ben geen schaap, die plat op zijn buik gaat liggen. Zo ben ik niet. Ik wens eerlijkheid, duidelijkheid, rechtvaardigheid. Er zijn zoveel "waarden" die belangrijk zijn in dit leven.

En ja, ik ben waarschijnlijk ook een zaag. Of kom voor sommige misschien teveel over als een wijsneus (or whatever). Dat neem ik er dan maar als 'collateral damage' bij. Je kan niet voor iedereen goed doen.

Kortom het zijn emoties hé Koettie.

Boe :)

Misschien helpt als ik even loei als een koe. Boe Boe Boe SWB forum.
Boe Boe Boe...
pi_162055516
Maar waarom zoveel emoties door een ban op een forum? Klinkt niet echt gezond.
pi_162055601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:08 schreef Koettie het volgende:
Maar waarom zoveel emoties door een ban op een forum? Klinkt niet echt gezond.
Omdat ik niet zomaar de mond gesnoerd wil worden.
Zoiets, doe je niet.

Dat is niet volwassen.
Dat is niet menselijk.
Dat is niet eerlijk.

Dat is mensen als een "beest" (object) behandelen.

Kijk naar onze maatschappij ? Hoeveel mensen lijden er daar niet ? Worden de mond gesnoerd ? Zowel kinderen (denk aan pedofilie priesters, of te strenge leraars op school, etc) of vrouwen (die in een seksindustrie terecht komen, in de handen van een loverboy vallen of slaag krijgen van hun vent thuis, etc).

Er is zoveel onrecht in de wereld.
Er worden zoveel mensen DAGELIJKS de mond gesnoerd.
Net zoals er dagelijks dieren zomaar geslacht worden voor hun vlees.

Dat is de OBJECTIVERING van onze samenleving.
En ja, dat ligt gevoelig bij me.

Ik revolteer daar tegen.
Ik ben een Jean Paul Sartre fan
Een Osho liefhebber
Een flower power hippie (2de generatie, want ik ben niet van de jaren 70)
Een vrijheidsstrijder

Ik veronderstel dat jij zelf ook zaken hebt, die BELANGRIJK voor je zijn.
Als men jou daar in raakt of kwetst, zul jij vermoedelijk ook hevig reageren.

Is dat gezond ? Geen idee.

Het is alvast een deel van onze identiteit, van onze waarden en normen.
Van wie we zijn. En daar strijd je toch voor. Niet ?

Of ga je plat op de buik liggen ?
pi_162055867
Haha dit moet een trol zijn. Dat kan niet anders.
pi_162056083
Misschien is enige introspectie ook op zijn plaats. Op zich is het namelijk niet heel raar dat men op zo'n forum een tikje minder vergevend is dan op een algemeen forum als FOK!. Het onderwerp is natuurlijk gevoelig voor gekloot.
pi_162056108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef Koenz0r het volgende:
Haha dit moet een trol zijn. Dat kan niet anders.
Wat een onzin. Ben jij een troll misschien ? ;)
pi_162056295
Relativeren is ook een vak blijkbaar. Logisch dat je baalt maar gekwetst zijn door zoiets..
pi_162056386
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:43 schreef FlyDutchMan het volgende:
Misschien is enige introspectie ook op zijn plaats. Op zich is het namelijk niet heel raar dat men op zo'n forum een tikje minder vergevend is dan op een algemeen forum als FOK!. Het onderwerp is natuurlijk gevoelig voor gekloot.
Correct. Die bedenking heb ik mezelf ook gemaakt.
Jammer genoeg, spoort het allemaal niet goed.

De problemen (voor mezelf) zijn ontstaan, toen ik een slowchat opende. Ik werd op een avond wakker, haalde een glaasje melk en besloot om kort even (ergens op een forum, dat was toen daar) iets te posten, voor ik terug in mijn bed dook.

Ik opende toen een slowchat, met de vraag of er nog mensen op dat forum wakker waren op dat uur. Kon ik er even een praatje mee maken. Soms laat ik me "literair" wat gaan. Ik speel graag met woorden, gedachten, structuur en taal. Ik schreef toen 4 korte post. Die samen een geheel vormden. Gaf daarmee meteen al wat aanzet in die slowchat (wat korte gespreksstof). Mijn doel was wat te praten even. En slowchat is zeveren. Niets ernstigs. Iets wat eigenlijk ontspannend zou moeten zijn. Maar dit terzijde.

Wat gebeurde er. Ineens was mijn topic weg. Ik begreep dit niet. Toen ik een topic in de moderatie sectie opende, reageerde een Marco (moderator) dat het niet de bedoeling is berichten na elkaar te posten om zo aan je 50 berichten saldo te komen. Ik zat al maanden op het forum en bereik toen plots die 50 grens. Ik viel wat uit de lucht. Is dat een reden om mijn slowchat de sluiten ? Me zomaar de mond te snoeren. Mijn honger (verduidelijking) was daarmee niet bevredigd. Je snoert me de mond, voor zo een "belachelijke" reden. Ik vond dat niet ok. Na die reactie (het antwoord) gegeven te hebben, sloot de moderator terug het topic. Hij sloot de dialoog terug af. Wat ik ook niet netjes vond.

Ik opende terug een topic in die moderatie sectie, die werd gesloten, zonder verdere uitleg. Gezien ik nog altijd niet goed begreep wat er aan de hand was, opende ik iets later een tweede slowchat en toen volgde een afkoelban. Ik kon 3 dagen niet meer op het forum. Hallo ? Wat is hier allemaal aan de hand.

Toen heb ik een e-mail (terug op eigen initiatief !) gestuurd naar de hoofdmoderator Artremis. Met de vraag wat er aan de hand is. Ik kreeg wat verduidelijking. En begreep nu voor het eerst dat je als lid geen slowchat zelf mag openen. Daarom kreeg ik een afkoelban. Hallo. Waarom had men dit niet eerder gezegd ? Bv ergens vermeld. Je krijgt een afkoelban omdat... In de regels stond deze "restrictie" nergens vermeld. Noch stond het vermeld als stickie in het topic zelf. Kun je mij die onwetendheid verwijten ? Ik handelde als een blinde mol en werd ook blind gestraft. Zulke straffen voelen niet fijn. En maken me heel boos!

Op die manier is het verder gegaan. Toen ik terugkwam, heb ik een feedback topic geopend, heb hun regels doorlezen en ben me daar kritische vragen bij gaan stellen.

Ik was enkel publiek actief en zag plots dat ik een permante ban had gekregen. Zonder een woordje uitleg verder.

Geen idee, of dit het verhaal iets duidelijker voor je maakt ?
Ik probeer heel deze situatie bij mezelf ook ergens te plaatsen.

Dus ja, introspectie ben ik zeker niet vies van !
Ik durf mezelf in vraag te stellen.

Durft de moderatie op SWB dit ook ?
(ik betwijfel het...)

Ze snoeren je gewoon de mond :(
pi_162056563
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Koettie het volgende:
Relativeren is ook een vak blijkbaar. Logisch dat je baalt maar gekwetst zijn door zoiets..
Ik laat het wel los hoor. Maar dat heeft even tijd nodig. Ik voel me verontwaardigd. Onmenselijk behandeld, als een stuk vuil. Dat je zomaar op straat zet, etc.

En ja, dit "kwetst".

Als je niet praat met mensen (met je leden). Als je hen behandelt als een soort pionnen op een schaakbord. Je verzet die naar links (leest sluit gewoon hun topic, zonder verder duiding), je verzet ze naar rechts (leest verwijdert gewoon een bericht, zonder verdere duiding), je verzet naar voor (leest herleid hun berichten saldo zomaar op nul), verzet naar achter (geeft een afkoelban, permantente ban, zonder enige duiding).

Hoe denk je dat ik me hierbij voel ?

Als een soort van pinokkio, aan wiens touwtjes worden getrokken. Of één of ander groot luguber kasteel (waar die mods in wonen), en die in dat kasteel (voor mij onzichtbaar) aan wat knopjes (in hun informatica systeem) zitten te duwen, waardoor plots mijn berichten verdwijnen, ik de mond gesnoerd wordt (beetje zoals Neo in de film The Matrix ervoer, zijn mond verdween even), topics gesloten om tenslotte in een valkuil te trappen en van het forum te vliegen.

Nee, dat is allemaal echt niet ok.
En ja, dat kwetst.

Ik ben ook maar een mens.

Moest het me niet kwetsen. Moest ik me niet op deze manier zo onrechtvaardig uitgesloten voelen, ik had al die emoties niet. En die problemen ermee.

Ik baal er echt van.
Dat mensen zo met andere mensen kunnen omgaan.

Het is wel allemaal virtueel (het internet).
Maar dat doet er niet toe.

Achter het internet, zitten ook mensen, van vlees en bloed.
  FOK!mycroftheld dinsdag 10 mei 2016 @ 11:13:12 #20
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_162056767
Wat wil je precies bereiken met dit topic? Beetje klagen over een ander forum lijkt me meer op zijn plek in KLB, als het al ergens een plek heeft... Je hebt een ban op een forum waar je blijkbaar al niet zoveel mee hebt. Lekker laten zo en verder gaan met je leven.
pi_162057221
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:13 schreef bondage het volgende:
Wat wil je precies bereiken met dit topic? Beetje klagen over een ander forum lijkt me meer op zijn plek in KLB, als het al ergens een plek heeft... Je hebt een ban op een forum waar je blijkbaar al niet zoveel mee hebt. Lekker laten zo en verder gaan met je leven.
Klopt.

Dit topic mag van mij gerust verplaatst worden (maakt me niet uit, waar het staat).

Schrijven is een vorm van helen. Je schrijft zaken van je af.
Dat zit er voor mij achter.

Ik ben ontgoocheld in die mensen (de moderatie ploeg).
Daarom niet ontgoocheld in de hele mensheid ;)

En ergens ook wel jammer. Ik kreeg en had goede contacten publiek met anderen. Dat laatste is wat me juist boeit. Interessante mensen op het internet kunnen ontmoeten, daar een praatje mee kunnen slaan. Jammer genoeg is dat nu niet meer mogelijk voor mij daar. Die leuke mensen (leden) zitten er wel nog. Waar ik een klik mee had. Maar ik mag van de moderatie er niet meer binnen. Dus kan er niet meer mee praten. Ook daarin hebben ze me terug de mond gesnoerd (geheel ten onrechte, vind ik zelf).

Een forum dient (voor mij) als een ontmoetingsplaats waar mensen elkaar kunnen vinden en met elkaar wat kunnen praten. Dat is het. In zijn kern.

Dat je hierbij bepaalde restricties legt, kan ik helemaal in mee gaan. Maar niet zoals het daar gebeurde. Ze hebben daar overigens een topic, waar mensen zich afvragen waar bepaalde leden van vroeger naartoe zijn gegaan. Waar ze niets meer van horen. Dit blijken dan mensen te zijn, die ofwel het forum verlaten hebben ofwel door de moderatie PERMANENT geband zijn. Zo zielig allemaal. Althans voor die leden. Die groep.

Ze leven daar meer in een soort van DICTATUUR. Of sterk patriarchaal of matriarchaal regime.
Heb daarin best met ze te doen.

Tja, "uitsluiting" is van alle tijden zeker ?
pi_162057269
Waarom? Ze kiezen er zelf voor en kunnen vertrekken wanneer ze willen.
pi_162057318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef Koettie het volgende:
Waarom? Ze kiezen er zelf voor en kunnen vertrekken wanneer ze willen.
Tijdje geleden (ander topic dat ik er gelezen had) kregen ze een tekort aan leden. Er was een massale uitstroom. Ik heb het topic niet verder doorlezen. Hoeft voor mij ondertussen ook niet meer. Gezien ik toch niet meer betrokken ben bij deze zaak. Ik zit nu bij de uitgeslotenen (in dat kamp).

Je kan er voor kiezen om te vertrekken (klopt).
Maar je kan er niet voor kiezen om te (willen) blijven.

Dus waar is die (keuze of spreek) vrijheid dan eigenlijk naar toe ?
Die is er niet. Die is schijn. Is maar een façade.

Het liefst wat ik doe is schrijven, is met andere mensen praten (zowel publiek als privé).
Dat ben ik.

En daarom doet het ook pijn. Als men je onvrij hierin maakt. Je dit niet meer toestaat. Om een (voor mij) heel onverklaarbare (totaal niet gefundeerde en gegronde reden).

[ Bericht 7% gewijzigd door JustTalkLove op 10-05-2016 11:54:27 ]
pi_162057344
Nou dan zal ik maar mijn mening ventileren.

Ik hoop echt dat jij niet mee draait in de Nederlandse maatschappij. Blijf gewoon lekker thuis en geniet van je wajong uitkering.

Als je namelijk al zo van de leg bent omdat je niet mag reageren op een forum, ben je duidelijk (nog) niet klaar voor het volwassenen leven.
pi_162057395
Zelf vind ik slowchats ook behoorlijk irritant en vond de verklaring van de moderator duidelijk. Niet de bedoeling dat je post om te posten. Dat is in mijn optiek gewoon redelijk beleid, waarvan ik ook wel begrijp dat niet iedereen erachter staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')