abonnement Unibet Coolblue
pi_162258281
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2016 17:14 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Voor de Wii U heb je trouwens ook een pro controller, voor als je de standaard controller niet fijn vindt. Voor de Wii had je trouwens ook een gewone controller, maar werd niet door alle games ondersteund.

Overigens heb ik de Wii nooit echt een slechte console gevondenen de motion controller werkte prima. Zeker voor rail shooters zoals House of the Dead was het ideaal. Sowieso zijn er behoorlijk veel diverse games op uitgebracht. Alleen de hardware was het net niet en de marketing ook niet. Hierdoor hebben de zogenaamde hardcode gamers een verkeerd beeld van de Wii gekregen, terwijl er genoeg games voor die doelgroep was.
De kleine slaapkamer en huiskamers zijn ook mee te rekenen in het faal concept. De wii is een arcade hal console niet echt geschikt voor de Nederlandse huis/slaapkamer of je moet de bank en tafels aan de kant schuiven.
pi_162258649
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 22:57 schreef ManianMan het volgende:

[..]

De kleine slaapkamer en huiskamers zijn ook mee te rekenen in het faal concept. De wii is een arcade hal console niet echt geschikt voor de Nederlandse huis/slaapkamer of je moet de bank en tafels aan de kant schuiven.
Het wordt vooral lastig met die sportgames. Ik heb ooit Zumba 2 gekocht voor de Wii en ik was vooral bezig om niet de bank te raken. Voor andere games heb je niet echt een grote ruimte nodig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_162262154
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het wordt vooral lastig met die sportgames. Ik heb ooit Zumba 2 gekocht voor de Wii en ik was vooral bezig om niet de bank te raken. Voor andere games heb je niet echt een grote ruimte nodig.
Nou als je echt een shooter wilt spelen zoals het hoort heb je toch ruimte nodig om met een geweer te schieten. Om realisme te creeëren (daar gaat de wii om) heb je ook een loopbord. Echter door ruimtegebrek is dat ook gefaald.
pi_162262656
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 06:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Nou als je echt een shooter wilt spelen zoals het hoort heb je toch ruimte nodig om met een geweer te schieten. Om realisme te creeëren (daar gaat de wii om) heb je ook een loopbord. Echter door ruimtegebrek is dat ook gefaald.
Ik heb zo'n beetje alle games op de bank gespeeld. Werkte ook prima. Ben alleen van mening dat het leuk was voor één generatie, maar het niet nog een keer moeten doen. Veel mensen zitten er gewoon niet op te wachten.

Wat vinden jullie eigenlijk van die amiibo's?
ROBODEMONS..................|:(
pi_162262762
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 08:41 schreef Morrigan het volgende:

Wat vinden jullie eigenlijk van die amiibo's?
Leuk als collectors item, maar zoiets als toys-to-live zoals Skylanders, Disney Infinity en LEGO Dimensions is het niet. Er is geen enkel spel dat er leuk gebruik van maakt. De spellen die er zijn hebben het "ram Amiibo tegen Gamepad voor item/muntje/unlock modus die al in de game had moeten zitten zonder Amiibo". Niet echt fantastisch.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162266341
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 08:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Leuk als collectors item, maar zoiets als toys-to-live zoals Skylanders, Disney Infinity en LEGO Dimensions is het niet. Er is geen enkel spel dat er leuk gebruik van maakt. De spellen die er zijn hebben het "ram Amiibo tegen Gamepad voor item/muntje/unlock modus die al in de game had moeten zitten zonder Amiibo". Niet echt fantastisch.
Ik heb zelf geen amiibo, maar als ik het goed begrijp moet je extra betalen voor informatie die al op de DVD staan?
ROBODEMONS..................|:(
  Redactie Games dinsdag 17 mei 2016 @ 12:49:34 #32
181272 crew  Noppie2000
pi_162266380
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen amiibo, maar als ik het goed begrijp moet je extra betalen voor informatie die al op de DVD staan?
Sommige mensen zien het als een toffe figurine waarbij je voor diverse games in-game content voor krijgt. Sommige mensen zien het als on-disc DLC die nu 15 euro kost. Het is maar hoe je het bekijkt :Y
pi_162266405
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen amiibo, maar als ik het goed begrijp moet je extra betalen voor informatie die al op de DVD staan?
Het is verkapte dlc, idd.

Voor mij is het een leuke aankleding voor mijn mancave. Ik heb overigens alleen de amiibo's die ik daadwerkelijk leuk vind. :)
pi_162268744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Sommige mensen zien het als een toffe figurine waarbij je voor diverse games in-game content voor krijgt. Sommige mensen zien het als on-disc DLC die nu 15 euro kost. Het is maar hoe je het bekijkt :Y
Het laatste is gewoon waar :P
Maar meestal is het niet eens DLC, maar gewoon wat domme muntjes, items of weet ik het wat. Totaal de moeite niet :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 mei 2016 @ 15:18:26 #35
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162270166
Nintendo is vergaande glorie. Vooral op hardware gebied. Beter gaan ze gewoon games maken en uitbrengen voor de PS4.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Games dinsdag 17 mei 2016 @ 15:52:50 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_162270874
:')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:42:54 #37
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162272129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:52 schreef Noppie2000 het volgende:
:')
De doelgroep van de Nintendo is overgegaan naar iPad/iPhone/Android. Een aantal kopen het puur nostalgisch. Ook de NX zal gigantisch floppen, ik geef het je op een briefje.

Ik ben er trouwens zelf ook ingetrapt door het aanschaffen van een Wii U. Ik dacht dat ik het oude klassieke Nintendo gevoel wel weer zou terug krijgen. Nou, mooi niet dus. Maar ach, hij staat wel leuk in mijn game room. Maar ik game 95% van mijn gametijd op een PS3/4. Daar zijn ook genoeg spellen die mij een nostalgisch gevoel geven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162273019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:42 schreef satecl het volgende:

[..]

De doelgroep van de Nintendo is overgegaan naar iPad/iPhone/Android. Een aantal kopen het puur nostalgisch. Ook de NX zal gigantisch floppen, ik geef het je op een briefje.

Ik ben er trouwens zelf ook ingetrapt door het aanschaffen van een Wii U. Ik dacht dat ik het oude klassieke Nintendo gevoel wel weer zou terug krijgen. Nou, mooi niet dus. Maar ach, hij staat wel leuk in mijn game room. Maar ik game 95% van mijn gametijd op een PS3/4. Daar zijn ook genoeg spellen die mij een nostalgisch gevoel geven.
Welke spellen voor de PS4 die niet voor de Wii U zijn geven jou een nostalgisch gevoel? Puur uit nieuwsgierigheid. :) Ik heb zelf namelijk ook een PS4.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:16:36 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162276073
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 17:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Welke spellen voor de PS4 die niet voor de Wii U zijn geven jou een nostalgisch gevoel? Puur uit nieuwsgierigheid. :) Ik heb zelf namelijk ook een PS4.
Resident Evil Origins Collection.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:24:45 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162276419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:18 schreef satecl het volgende:
Nintendo is vergaande glorie. Vooral op hardware gebied. Beter gaan ze gewoon games maken en uitbrengen voor de PS4.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:26:09 #41
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162276482
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heel zuur voor een fanboy als jij. Maar denk je echt dat Nintendo weer marktleider kan worden in video games??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Games dinsdag 17 mei 2016 @ 19:28:51 #42
181272 crew  Noppie2000
pi_162276608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Heel zuur voor een fanboy als jij. Maar denk je echt dat Nintendo weer marktleider kan worden in video games??
Een bedrijf hoeft geen marktleider te zijn om winst te maken, wat uiteindelijk het doel is.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:34:26 #43
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162276862
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een bedrijf hoeft geen marktleider te zijn om winst te maken, wat uiteindelijk het doel is.
Daarom: misschien wel winst, maar geen marktleider. Vergaande glorie dus. Ik ben blij dat ik nog een NES en SNES heb.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:34:51 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162276881
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Heel zuur voor een fanboy als jij. Maar denk je echt dat Nintendo weer marktleider kan worden in video games??
Als ze toffe games maken ben ik tevreden. Momenteel doen ze dat niet inderdaad echter heb ik er wel vertrouwen in.

Overigens ben ik ook niet tevreden over Sony en heb ik weinig zin om er een derde apparaat bij te zetten in de vorm van een Xbox One.

Deze generatie is gewoon wat matig met enkele pareltjes als The Witcher 3 en DKC Tropical Freeze.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:10:27 #45
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_162278250
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef satecl het volgende:
Daarom: misschien wel winst, maar geen marktleider. Vergaande glorie dus. Ik ben blij dat ik nog een NES en SNES heb.
Glorie staat voor mij niet gelijk aan marktleider zijn. Ik hoop dat Nintendo zich op hardware blijft richten, zodat daar tenminste nog geïnnoveerd wordt, want daar laten de andere twee het behoorlijk afweten. Sony heeft een keer poging gedaan met de Cell processor, maar is inmiddels ook volledig over op dertien-in-een-dozijn componenten.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 20:19:10 #46
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_162278615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Daarom: misschien wel winst, maar geen marktleider. Vergaande glorie dus. Ik ben blij dat ik nog een NES en SNES heb.
Hoe ver gaat die glorie dan volgens jou?

OT: Alles heeft zn ups en downs, dus ook een bedrijf als Nintendo. Zo lang ze vaker toffe games blijven maken dan crappy games, op wat voor console dan ook, blijf ik fan. Of ze nu de 5467344536432e versie van Mario uitbrengen of een compleet nieuwe IP, zolang het maar leuk is en fijn speelt. Of ze daar dan marktleider mee zijn of niet zal me aan mn reet roesten, zolang ze er maar mee door blijven gaan.

Ze durven het tenminste aan om nieuwe dingen uit te proberen. De kans is dan groter dat het fout uitpakt, maar het kan ook ongekende successen opleveren. Beide hebben we al gezien bij Nintendo. Hoe de NX uit gaat pakken, gaan we vanzelf wel merken als het zo ver is.
pi_162279594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 19:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Resident Evil Origins Collection.
Hmm, ik dacht dat Resident Evil ook gewoon op Nintendo consoles werd uitgebracht. Zeker omdat het een populaire serie is in Japan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef chibibo het volgende:

[..]

Glorie staat voor mij niet gelijk aan marktleider zijn. Ik hoop dat Nintendo zich op hardware blijft richten, zodat daar tenminste nog geïnnoveerd wordt, want daar laten de andere twee het behoorlijk afweten. Sony heeft een keer poging gedaan met de Cell processor, maar is inmiddels ook volledig over op dertien-in-een-dozijn componenten.
Maar met goede hardware alleen kom je er niet. De Dreamcast was ook een geweldige console, maar door gebrek aan vertrouwen uiteindelijk wel gefaald. Hopelijk kan Nintendo andere ontwikkelaars wel overtuigen waarom de NX een succes zal worden.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:17:47 #48
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_162280585
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:48 schreef Morrigan het volgende:
Maar met goede hardware alleen kom je er niet. De Dreamcast was ook een geweldige console, maar door gebrek aan vertrouwen uiteindelijk wel gefaald.
Lag denk ik meer aan het gestuntel van Sega zelf wat voorafging aan de release van de Dreamcast, bij de voorgaande consoles + expansies daarvan. Dat had het vertrouwen van de developers al dusdanig geschaadt dat zelfs een Dreamcast niet meer mocht baten (voor zover ik bekend ben met de verhalen rondom Sega's ondergang).
  woensdag 18 mei 2016 @ 12:50:08 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162291939
Sorry allen! Ik was gisteren misschien iets wat geïrriteerd. Ik ben namelijk ook een Nintendo fan boy vanaf 1991, toen ik mijn eerste spelcomputer kocht: een NES. Daarna een SNES, N64, Gamecube en ook nog een GBA. Ik ben alleen na de Gamecube niet meer tevreden over Nintendo.

Ze gaan in mijn ogen helemaal de verkeerde kant op met van die gekke gimmicks. Ik vond persoonlijk de Wii ook een k*t apparaat met waardeloze grafics en kinderspelletjes. En een controller die half werkt.

Bij de Gamecube had je tenminste ook nog third party toppers als Resident Evil 4 en Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Met alleen Mario etc. red je het niet.

Bij de Wii U hoopte ik mijn liefde met Nintendo weer terug te vinden, maar dat is verre van gelukt. Ook hadden ze allang een goeie Pokemon RPG moeten uitbrengen op de Wii U. Waarom dat niet is gebeurd is voor mij ook een raadsel. Ik heb wel eens wat gehoord over de studio van Pokemon, dat zij dwars liggen. Maar dan gooi je je eigen glazen in.

En ik ben daarom echt bang dat Nintendo vergaande glorie gaat worden. Maak net als Microsoft en Sony een goede console en probeer te experimenteren met games, niet met gimmicks.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162292051
De Wii had wel meer dan alleen kinderspelletjes. Zelfs Manhunt 2 is voor de Wii uitgebracht. :P
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')