abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:08:25 #101
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162115052
Ja, je gaat Il Volo qua presentatie enzo niet kunnen gaan overtreffen. Daar moet je Italiaans voor zijn. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162115078
Ik denk trouwens dat het sturen van O'G3NE helemaal geen slecht idee is. Ze kunnen ontzettend zuiver zingen, zijn jong en als ze zich kleden à la Armenië kunnen ze best opvallen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:09:44 #103
163650 Greys
pi_162115084
Wat 'we' in elk geval moeten blijven doen nu is artiesten er heen sturen die:

- een flinke uitstraling en persoonlijkheid hebben en de moeite willen nemen dat ook in de repetitieweek op een goede manier te etaleren zoals Douwe

- live aantoonbaar héél héél goed kunnen zingen (zoals Anouk, Ilse en Waylon en Douwe) zodat je geen seconde bang hoeft te zijn dat er iemand vals gaat zingen van de zenuwen (zoals Joan)

- véél zelfvertrouwen hebben (door de gemiddelde Nederlander dus arrogant genoemd, want die snappen zelfverzekerd niet)

- EIGEN nummers schrijven of iig meeschrijven, niet iemand die even een nummer van een ander van de plank rukt zoals Trijntje

- er goed uitziet

- volledig zichzelf durven zijn

- aantoonbare ervaring hebben met optreden voor (heel) veel publiek

Dat hebben de laatste paar jaren en de resultaten nu toch echt onomstotelijk bewezen. Kwaliteit komt ALTIJD bovendrijven, ook als je niet een 'typisch songfestival nummer' hebt. Liever niet zelfs.

Waylon is gewoon echt de beste optie als je dat héle rijtje wilt aanvinken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:10:29 #104
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162115109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

Sommige mensen lijken dat nogal snel te vinden.
Laatst ook ergens een review waarin iemand wist te melden dat Nederland nu al voor de vijfde (of zesde oid) keer op rij een nummer in hetzelfde genre stuurde. 8)7

Sommige mensen vinden alles wat singer/songwiter-met-gitaar is blijkbaar 'country'. Dat is nogal een beperkte kijk op muziek,maar goed...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162115118
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:10 schreef Jane het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden alles wat singer/songwiter-met-gitaar is blijkbaar 'country'. Dat is nogal een beperkte kijk op muziek,maar goed...
Ja, of die vinden country en folk opeens één en hetzelfde genre.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2016 @ 12:17:19 #106
368283 ato
pi_162115245
Ik ben nog steeds voorstander van de Kovacs, Dotan en Kensington.

Ja of toch een goede toegankelijke, dance track met een goede zanger of zangeres met uitstraling.
Met een goede staging..

Jan Smit heeft zijn beste tijd gehad.
Het valt mij op dat hij snel ouder en vadsiger wordt voor een jonge man.

Het was een paar jaar terug nog best een knappe man, maar dat veranderd ook snel bij hm.
Nee please nooit Jan Smit. Ik vind het wel een symphatieke gast hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:20:59 #107
163650 Greys
pi_162115337
Kijk en luister nou gewoon eens écht hiernaar. Moderne Johnny Logan 2.0 hoor.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:22:32 #108
163650 Greys
pi_162115379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:17 schreef ato het volgende:
dance track
Dat wat 90 procent van de landen al jaren insturen...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2016 @ 12:23:51 #109
368283 ato
pi_162115422
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wat 90 procent van de landen al jaren insturen...?
Nee dan wel minder vlak.
België heeft een leuk nummer, maar is geen dance track bv
Life can be a bitch, so like it..
pi_162115440
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister nou gewoon eens écht hiernaar. Moderne Johnny Logan 2.0 hoor.

Toch moet je ervan houden, dit zou geen 'winning song' zijn. Maar als Waylon zich opnieuw zou aandienen, geen twijfel, dan moet hij de kans krijgen!
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:25:07 #111
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162115461
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef ato het volgende:

[..]

Nee dan wel minder vlak.
België heeft een leuk nummer, maar is geen dance track bv
België heeft disco dit jaar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162115463
quote:
4s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef Greys het volgende:
Wat 'we' in elk geval moeten blijven doen nu is artiesten er heen sturen die:

- een flinke uitstraling en persoonlijkheid hebben en de moeite willen nemen dat ook in de repetitieweek op een goede manier te etaleren zoals Douwe

- live aantoonbaar héél héél goed kunnen zingen (zoals Anouk, Ilse en Waylon en Douwe) zodat je geen seconde bang hoeft te zijn dat er iemand vals gaat zingen van de zenuwen (zoals Joan)

- véél zelfvertrouwen hebben (door de gemiddelde Nederlander dus arrogant genoemd, want die snappen zelfverzekerd niet)

- EIGEN nummers schrijven of iig meeschrijven, niet iemand die even een nummer van een ander van de plank rukt zoals Trijntje

- er goed uitziet

- volledig zichzelf durven zijn

- aantoonbare ervaring hebben met optreden voor (heel) veel publiek
En bij voorkeur maximaal 30-35 jaar oud, zeker bij een vrouwelijke inzending. Het publiek stemt toch een stuk liever op leuke buurmeisjes dan op iemand die je tante zou kunnen zijn.

Dat zijn vrij veel criteria, maar de toplanden als Rusland, Oekraïne, Zweden en Australië sturen ook gewoon artiesten in die nationaal al grote hits hebben gescoord en veel ervaring met media en optredens hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2016 @ 12:26:53 #113
368283 ato
pi_162115507
Jammer dat Mr Probz niet wil, hij heeft een paar prachtige liedjes gemaakt en een mooie stem.

Tja Waylon, ik vind hem super. Ik vind hem een van de beste zangers van Nederland.
Maar ik vind hem qua persoonlijkheid en uitstraling iets tegens hebben.
Ik vind het een vak man, maar ik twijfel over hem wat hij uitstraalt.
Ook mede door het programma It takes two. Sorry
Life can be a bitch, so like it..
pi_162115599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef ato het volgende:
Jammer dat Mr Probz niet wil, hij heeft een paar prachtige liedjes gemaakt en een mooie stem.

Tja Waylon, ik vind hem super. Ik vind hem een van de beste zangers van Nederland.
Maar ik vind hem qua persoonlijkheid en uitstraling iets tegens hebben.
Ik vind het een vak man, maar ik twijfel over hem wat hij uitstraalt.
Ook mede door het programma It takes two. Sorry
Daar merkt toch niemand iets van in die 3 minuten dat hij zingt. Deen van Bosnië dit jaar, dat is echt een griezel, die afstotelijk is. Of Jüri, de Estse kinderlokker. Maar ik denk niet dat iemand niet op Waylon zou stemmen vanwege zijn uitstraling op het podium. Integendeel eigenlijk, ik denk dat hij juist extra stemmen zou trekken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162115737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Fred_B het volgende:
Of Jüri, de Estse kinderlokker
:'(
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:35:42 #116
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162115758
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister nou gewoon eens écht hiernaar. Moderne Johnny Logan 2.0 hoor.

Hij had deze gewoon nog even achter moeten houden.
Was een interessante inzending geweest. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:36:25 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162115776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Fred_B het volgende:

Of Jüri, de Estse kinderlokker.
_O- Sorry, ik blijf hier hardop om moeten lachen. Gisteren nog eens gekeken en hij is inderdaad doodeng, met zijn handje en die blikken van hem. :')

quote:
Maar ik denk niet dat iemand niet op Waylon zou stemmen vanwege zijn uitstraling op het podium. Integendeel eigenlijk, ik denk dat hij juist extra stemmen zou trekken.
Inderdaad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat TCL zonder Waylon niet zo goed gescoord zouden hebben 2 jaar geleden. Hij heeft iets waardoor je naar hem blijft kijken en in a good way (dus niet zoals Jüri). Hij heeft toen ook bewezen goed te regisseren te zijn hierin en zelf ook goed aan te voelen wat nodig is. Waylon kan dat, terwijl ik me daar bij de meeste Nederlandse artiesten zorgen om maak. Er lopen toch veel 'Trijntjes' rond in dat circuit.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162115866
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:36 schreef Jane het volgende:
_O- Sorry, ik blijf hier hardop om moeten lachen. Gisteren nog eens gekeken en hij is inderdaad doodeng, met zijn handje en die blikken van hem. :')
Ja, sorry hoor, maar die Estlandse Pannecouke moeten ze echt de laan uit sturen, wat een wanproduct heeft die afgeleverd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:41:10 #119
163650 Greys
pi_162115897
Waylon heeft de cameraflirttechniek die je nodig hebt en die Douwe ook heeft. Hij kwam bij het ESF juist zeer sympathiek, warm en sexy over op camera en dat is wat telt, niet of het Nederlands publiek hem leuk vond bij it Takes two..

(na dat programma had hij er overigens duizenden volgers bij op Twitter en FB en verkocht ie Ahoy uit, dus zelfs in Nederland is ie on a roll)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:43:02 #120
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162115933
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:36 schreef Jane het volgende:

[..]

_O- Sorry, ik blijf hier hardop om moeten lachen. Gisteren nog eens gekeken en hij is inderdaad doodeng, met zijn handje en die blikken van hem. :')

[..]
Het was me tijdens de show zelf niet opgevallen.
Mijn moeder zei het gisteren, "die engerd uit Estland die steeds zo creepy staat te wenken, met zo'n 'psst, meisje, kom eens hier' blik."

Daarna nog eens teruggekeken, toen viel het mij ook op. :')
quote:
Inderdaad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat TCL zonder Waylon niet zo goed gescoord zouden hebben 2 jaar geleden. Hij heeft iets waardoor je naar hem blijft kijken en in a good way (dus niet zoals Jüri). Hij heeft toen ook bewezen goed te regisseren te zijn hierin en zelf ook goed aan te voelen wat nodig is. Waylon kan dat, terwijl ik me daar bij de meeste Nederlandse artiesten zorgen om maak. Er lopen toch veel 'Trijntjes' rond in dat circuit.
Daarbij was "de wenkbrauw" heel anders overgekomen als die JB het had gedaan. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:45:32 #121
163650 Greys
pi_162116020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En bij voorkeur maximaal 30-35 jaar oud, zeker bij een vrouwelijke inzending. Het publiek stemt toch een stuk liever op leuke buurmeisjes dan op iemand die je tante zou kunnen zijn.

Dat zijn vrij veel criteria, maar de toplanden als Rusland, Oekraïne, Zweden en Australië sturen ook gewoon artiesten in die nationaal al grote hits hebben gescoord en veel ervaring met media en optredens hebben.
Eens. Die hele lijst plus niet te oud, qua uiterlijk in elk geval.

En het zijn idd zeer veel criteria, daarom zou het dom zijn om iemand die aan ALLES voldoet niet te sturen. Waaronder Waylon. En ik ben ervan overtuigd dat er meer zijn die aan de hele lijst kunnen voldoen waar we nu nog even niet aan denken. Twee jaar geleden had ik zelf bv ook niet aan Douwe Bob gedacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:45:50 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162116027
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:41 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft de cameraflirttechniek die je nodig hebt en die Douwe ook heeft. Hij kwam bij het ESF juist zeer sympathiek, warm en sexy over op camera en dat is wat telt, niet of het Nederlands publiek hem leuk vond bij it Takes two..

(na dat programma had hij er overigens duizenden volgers bij op Twitter en FB en verkocht ie Ahoy uit, dus zelfs in Nederland is ie on a roll)
Ik vond hem bij it takes two persoonlijk helemaal niet verkeerd overkomen, integendeel.
Kan natuurlijk komen omdat Glennis er ook in zat, naast haar moet je echt wel je best doen om in negatieve zin op te vallen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:46:21 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162116035
Janne Schra. Blijf het ieder jaar zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2016 @ 12:57:23 #124
163650 Greys
pi_162116317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vond hem bij it takes two persoonlijk helemaal niet verkeerd overkomen, integendeel.
Kan natuurlijk komen omdat Glennis er ook in zat, naast haar moet je echt wel je best doen om in negatieve zin op te vallen. :P
Ja. En Trijntje. :D
Alle vrouwelijke deelneemsters wilden bij Waylon. Fatima zei het ook gewoon hardop, hahaha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:08:13 #125
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162116660
Ik heb dat hele programma nooit gezien, maar ik weet eigenlijk zeker dat Waylon zich ook buiten de optredens prima positief kan profileren zolang hij er zelf ook iets over te zeggen heeft. 2 jaar geleden heeft hij zich bij die interviews ook heel goed en positief gedragen. Er waren alleen een paar momentjes waaruit je (achteraf) kon opmaken dat er stront aan de knikker was. Maar dat was van de kant van Ilse net zo. Bijvoorbeeld doordat ze niet bij Daniel Dekker op de radio kwam opdagen, terwijl Waylon er wel stond en niet wist waar ze bleef.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')