abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 mei 2016 @ 12:50:30 #1
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005926
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 8 mei 2016 @ 12:51:22 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005940
Toto, als het mij lukt, lukt het jou zeker ook! Ik zit me hele leven er al mee en het verbaasd mij ook dat het opeens WEL lukt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162005962
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:51 schreef LPFAN het volgende:
Toto, als het mij lukt, lukt het jou zeker ook! Ik zit me hele leven er al mee en het verbaasd mij ook dat het opeens WEL lukt.
Ik ben benieuwd :Y toen ik 17 was woog ik op den duur 55 kg bij 1.87 (10-15 kg afgevallen door alle pijn in der tijd) maar ik had nog steeds een buikje _O- dat was echt een beetje treurig.
Maar ik ga er gewoon voor met volle moed, en vind het sowieso leuk om te sporten dus ^O^
pi_162005973
Ik had geen tijdsframe voor mezelf omdat ik door mijn moeder wel wist hoeveel het per persoon kan verschillen hoe snel dat gaat zeg maar.

Maar achteraf gezien is het bij mij dus echt stress geweest wat onbewust heel goed heeft meegeholpen. Want ik begon met "omg als ik 75 kg weeg! Ben ik zo doodgelukkig". En toen ging dat zo makkelijk dat ik dacht die 68 lukt ook en dat was nog steeds mooi gewicht bij m'n lengte.

Mja toen werk, en daarna de recente ellende en opeens was het 57 ;( mja nu dus 60,5 :)
  zondag 8 mei 2016 @ 12:53:23 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162005976
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :Y toen ik 17 was woog ik op den duur 55 kg bij 1.87 (10-15 kg afgevallen door alle pijn in der tijd) maar ik had nog steeds een buikje _O- dat was echt een beetje treurig.
Maar ik ga er gewoon voor met volle moed, en vind het sowieso leuk om te sporten dus ^O^
Das al een goed iets, dat je het leuk vindt ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162006001
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :Y toen ik 17 was woog ik op den duur 55 kg bij 1.87 (10-15 kg afgevallen door alle pijn in der tijd) maar ik had nog steeds een buikje _O- dat was echt een beetje treurig.
Maar ik ga er gewoon voor met volle moed, en vind het sowieso leuk om te sporten dus ^O^
Ik had als tiener ook altijd een buikje :D en de laatste paar keer dat ik bij m'n ma was ging het iedere keer over hoe plat m'n buik was en hoe een wonder dat is als je aan mij in de puberteit dacht. Dus you never know :+
pi_162006031
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Das al een goed iets, dat je het leuk vindt ;)
Krachttraining nu alweer 8 maandjes, dus da's al een tijdje :+
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik had als tiener ook altijd een buikje :D en de laatste paar keer dat ik bij m'n ma was ging het iedere keer over hoe plat m'n buik was en hoe een wonder dat is als je aan mij in de puberteit dacht. Dus you never know :+
M'n pa zegt dat ook steeds, dattie op mijn leeftijd ook een buik had (iets erger dan ik :P) maar dat 't vanzelf bijtrekt.
pi_162006289
Zo'n lekker bol peuterbuikje waar je kusjes op kunt geven O+

:') Willen jullie niet horen..

Hier is het vet goed verdeeld over buik, kont, heupen en benen gelukkig.
Sporten zit er helaas (nog?) niet in. En door de vele medicatie afgelopen 2 jaar schommel ik ook steeds tussen 75 en 85 in.

Op m'n zwaarst was ik 98kg (toen was ik 11 :'( ) en op m'n lichst 70kg 2 jaar terug. Dat beviel me toch veel beter hoor..
pi_162006386
Dit klinkt misschien heel gek, maar buiten, op straat voelde ik me prettiger toen ik dik was :@ als ik nu in de spiegel kijk ben ik wel veel blijer, maar ik voelde me toen onzichtbaarder :')
pi_162006431
Ik ben in 2012 9 kilo afgevallen. Hoop straks 50 kilo te wegen. En dat te blijven. :P
pi_162006704
Heb even een aantal foto's gemaakt van de stand van zaken voor mezelf, en wil dat eigenlijke elke zondagochtend van de week dan gaan proberen te doen en dan na 8-10 weken dat achter elkaar zetten in een paintje om te kijken wat 't opgeleverd heeft :P
Als 't redelijk is en er is animo wil ik het dan best posten hierzo

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2016 13:24:03 ]
  zondag 8 mei 2016 @ 13:27:54 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162006802
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Heb even een aantal foto's gemaakt van de stand van zaken voor mezelf, en wil dat eigenlijke elke zondagochtend van de week dan gaan proberen te doen en dan na 8-10 weken dat achter elkaar zetten in een paintje om te kijken wat 't opgeleverd heeft :P
Als 't redelijk is en er is animo wil ik het dan best posten hierzo
Nice, dan kan je voor je zelf zien hoe het gaat. Ik heb dat niet gedaan. Best wel spijt van af en toe.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162006826
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nice, dan kan je voor je zelf zien hoe het gaat. Ik heb dat niet gedaan. Best wel spijt van af en toe.
Ja precies, hopelijk geeft 't ook extra motivatie :Y
Ah ja zonde, maar kan ook nu nog.
pi_162006830
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Heb even een aantal foto's gemaakt van de stand van zaken voor mezelf, en wil dat eigenlijke elke zondagochtend van de week dan gaan proberen te doen en dan na 8-10 weken dat achter elkaar zetten in een paintje om te kijken wat 't opgeleverd heeft :P
Als 't redelijk is en er is animo wil ik het dan best posten hierzo
:Y

Is sowieso voor jezelf ook leuk om te zien. Ik heb het zelf ook bijgehouden.
pi_162007414
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Heb even een aantal foto's gemaakt van de stand van zaken voor mezelf, en wil dat eigenlijke elke zondagochtend van de week dan gaan proberen te doen en dan na 8-10 weken dat achter elkaar zetten in een paintje om te kijken wat 't opgeleverd heeft :P
Als 't redelijk is en er is animo wil ik het dan best posten hierzo
Dat is een goed idee. Dat is misschien ook wel iets voor mij. Niet het hier posten. Daar ben ik veel te verlegen voor.
  zondag 8 mei 2016 @ 14:21:49 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162007747
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja precies, hopelijk geeft 't ook extra motivatie :Y
Ah ja zonde, maar kan ook nu nog.
Nah, ik merk het wel aan andere dingen ;p Mijn huid bijvoorbeeld begint enorm te hangen, Heb nu enorme kipfilets aan mijn armen hangen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162007805
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
Heb even een aantal foto's gemaakt van de stand van zaken voor mezelf, en wil dat eigenlijke elke zondagochtend van de week dan gaan proberen te doen en dan na 8-10 weken dat achter elkaar zetten in een paintje om te kijken wat 't opgeleverd heeft :P
Als 't redelijk is en er is animo wil ik het dan best posten hierzo
Dacht er zelf ook al aan om foto's te maken van hoe het nu is en hoe het straks is.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:04:21 #18
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162008975
ik ben samen met een vriendin afgevallen. Toevallig tegelijk de knop omgezet, niet bewust tegelijk begonnen. Maar we zijn even lang en waren ook even zwaar (net boven de 100, op 1.68 m :{ ). en vallen ook aardig in hetzelfde tempo af. Dus we hebben heel regelmatig samen foto's gemaakt. Nu weeg ik 78. Het dunne sprietje van 50-55 wat ik voor mijn aankomen woog zal ik nooit meer worden, maar als ik de 70 kan halen ben ik ook heel blij..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162011242
Ik ben blij dat ik vandaag even de prioriteit bij goed voor mezelf zorgen heb gelegd (misschien wel met motivatie door dit topic). Net een afspraak gehad en vanavond weer, en dan denk ik de laatste tijd: koken is dan teveel dus dat doe ik dan maar niet. Maar dat is eigenlijk de verkeerde insteek. Ik moet eerst zorgen dat ik goed eet en als er dan nog energie overblijft kan ik die afspraken halen. Dus heb vroeg in de middag alvast gekookt, want toen ging het goed, dus het leek me handig om dat alvast te doen. :)

Nu hopen dat ik geen migraine krijg en dat ik de vergadering van vanavond haal. Maar zo niet, dan niet. Heb van tevoren aangekondigd dat ik er alleen ben als dat gaat.

En toch die druk op mezelf leggen he... waarom voel ik me toch zo verantwoordelijk... :'(
pi_162013184
Net maar vast begonnen met de eerste HIIT workout, het is hier bijna 20 graden met zon en da's vrijwel ongelooflijk. Dus meteen naar buiten en 8x sprints van 10-15 sec gedaan met elke keer 1 min. rust na een sprint. Helemaal kapot. Ik heb in minstens 2-3 jaar geen enkele sprint meer gedaan, simple as that. Morgen verder met de tweede workout maar dan op de loopband (tenzij het weer zulk lekker weer is, dan gewoon weer buiten na de krachttraining in de sportschool)

Gelijk een stuk vrolijker, maar dat werd me niet gegund want vervolgens viel de deur van m'n kamer net op de een of andere manier een stuk dicht en kwam de klink keihard, jawel, precies tegen m'n wond aan :') meteen weer bloeden
pi_162013659
Om maar ff mee te doen:
Ik ben 1.92 lang en mijn gewicht schommelt tussen de 80 en 85 kilo waarvan de laatste tijd het merendeel in mijn buik zit. :(
Maar op zich voel ik me, op mijn pijnklachten na dan, goed gezond gelukkig.

Ben ook al een jaar lid van een sportschool maar dat helpt niet echt.
Zal er wel mee te maken hebben dat ik er na inschrijving nooit meer ben geweest. _O-
  zondag 8 mei 2016 @ 17:22:29 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162014221
Na dat jaar gelijk opzeggen dan. Zonde van het geld. Sportscholen verdienen daar bergen geld mee.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162014818
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:22 schreef twiFight het volgende:
Na dat jaar gelijk opzeggen dan. Zonde van het geld. Sportscholen verdienen daar bergen geld mee.
Op zich snap ik je wel maar ik wil er echt wel heen omdat dat beter is voor mij.
Alleen tot nu toe durfde ik niet omdat een minimale inspanning al extra pijnklachten oplevert maar misschien is die situatie na dinsdag (behandeling pijnpoli) eindelijk anders en kan ik er eindelijk eens gebruik van maken.
Dat hoop ik wel iig. Ik beweeg gewoon veel te weinig om pijn te vermijden maar daardoor zet ik mezelf in een cirkeltje neer waarin het alleen maar minder wordt.
En dat moet ik doorbreken en dat gá ik ook doen.
Daarom hoop ik ook op een goed resultaat na de behandeling van dinsdag.
  zondag 8 mei 2016 @ 18:35:12 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162016149
Ik snap dat de intentie er is, maar je moet ook realistisch blijven. Veel mensen zeggen "als ik lid ben dan ga ik wel" of "nu begin ik echt", maar mensen veranderen hun gewoonten zelden. Kun je daar niet per maand lid zijn? Waar ik zit wel en qua prijsverschil als je het lidmaatschap tijdens je zomervakantie bv. 1 maand stop zet dan heb je het geld er al uit.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162016377
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:35 schreef twiFight het volgende:
Ik snap dat de intentie er is, maar je moet ook realistisch blijven. Veel mensen zeggen "als ik lid ben dan ga ik wel" of "nu begin ik echt", maar mensen veranderen hun gewoonten zelden. Kun je daar niet per maand lid zijn? Waar ik zit wel en qua prijsverschil als je het lidmaatschap tijdens je zomervakantie bv. 1 maand stop zet dan heb je het geld er al uit.
Ik ben realistisch, nu wel iig.
Een jaar geleden was ik alleen maar optimistisch wat niet zo goed uitpakte helaas.
Als de pijnbestrijding werkt (al is het maar een beetje) ga ik er heen en wil dat volhouden.
Ik besef me namelijk heel goed dat niet alle pijn die ik ervaar "de schuld" is van mijn zenuwen, gebrek aan beweging is daar ook een groot onderdeel van.
En als ik wél mijn spieren een beetje blijf trainen zal niet elk klein klusje eindigen in pijn.

Maar dan moet trainen wel kunnen natuurlijk, daarom hoop ik ook echt dat de behandeling van dinsdag een positief resultaat heeft.
Ik weet nu wat ik kan en dat is niet veel, daar moet gewoon verbetering in komen en daar heb ik veel voor over.
En als dinsdag niks oplevert moet er een ander plannetje komen, ik ben iig niet van plan te blijven zitten op het niveau waar ik nu zit want dat is waardeloos.
Ik wil vooruit.
pi_162016454
Ow, per maand lid zijn kan daar niet.
Maar per maand is het gewoon de goedkoopste.
Ik ben zelf gewoon een lul dat ik nooit geweest ben, dat is echt alleen mijzelf te verwijten.
pi_162030464
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:04 schreef superkimmi het volgende:
ik ben samen met een vriendin afgevallen. Toevallig tegelijk de knop omgezet, niet bewust tegelijk begonnen. Maar we zijn even lang en waren ook even zwaar (net boven de 100, op 1.68 m :{ ). en vallen ook aardig in hetzelfde tempo af. Dus we hebben heel regelmatig samen foto's gemaakt. Nu weeg ik 78. Het dunne sprietje van 50-55 wat ik voor mijn aankomen woog zal ik nooit meer worden, maar als ik de 70 kan halen ben ik ook heel blij..
Dit stuk wil ook kwijt.

Dankjulliewel allemaal voor de support in het vorige topic. Over een paar uurtjes ga ik de medische fitness regelen. En nu echt!
pi_162031279
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 05:21 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit stuk wil ook kwijt.

Dankjulliewel allemaal voor de support in het vorige topic. Over een paar uurtjes ga ik de medische fitness regelen. En nu echt!
Ik vond medisch fitness zo fijn! Iemand die begreep hoe fanatiek ik was, en hoe graag ik wilde, maar die me hielp niet tegen de muur aan te lopen.

En met andere sporten die ook iets hebben vond ik ook heel fijn, het werkt een stuk motiverende voor mij dan wanneer ik voor m'n gevoel die sul ben in de sportschool die alles in 100 stapjes moet hakken :@
pi_162031409
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 08:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vond medisch fitness zo fijn! Iemand die begreep hoe fanatiek ik was, en hoe graag ik wilde, maar die me hielp niet tegen de muur aan te lopen.

En met andere sporten die ook iets hebben vond ik ook heel fijn, het werkt een stuk motiverende voor mij dan wanneer ik voor m'n gevoel die sul ben in de sportschool die alles in 100 stapjes moet hakken :@
Ik ben er eerder geweest en toen ging het niet goed. Ik mag geen herhaaldelijke bewegingen maken, want dan vliegt er iets geheel of half uit de kom. Ze begrepen dat toen niet goed. Vorig jaar was ik er weer, maar toen had ik een froozen schoulder. Op naar ronde drie. Het is maar een straat verder, wat voor mij heel prettig is aangezien ik niet fiets en niet rijd. Mede omdat ik eens per week los gemasseerd word, durf ik dit aan nu.

Ik hoop dat ik net zo enthousiast als jij gaat worden hierover. Spannend, want ik hou niet zo van verandering.
pi_162031477
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik ben er eerder geweest en toen ging het niet goed. Ik mag geen herhaaldelijke bewegingen maken, want dan vliegt er iets geheel of half uit de kom. Ze begrepen dat toen niet goed. Vorig jaar was ik er weer, maar toen had ik een froozen schoulder. Op naar ronde drie. Het is maar een straat verder, wat voor mij heel prettig is aangezien ik niet fiets en niet rijd. Mede omdat ik eens per week los gemasseerd word, durf ik dit aan nu.

Ik hoop dat ik net zo enthousiast als jij gaat worden hierover. Spannend, want ik hou niet zo van verandering.
Ja het blijft ook bij zulke dingen heel erg afhankelijk wie je tegen komt natuurlijk. Al klinkt die eerste wel als een hele grote prutser. Dat lijkt me een medische aandoening waar een fysiotherapeut juist op jn zou moeten kunnen spelen.

Als ik ergens veel last van kreeg, de herhalende beweging van fietsen zorgde bijvoorbeeld voor pijn in m'n knie en rug. Dan ging ik bijvoorbeeld eerst die spiergroepen los trainen. Of dingen in 100 stapjes hakken. Mijn fysio was daar wel heel creatief in. Ik hoop dat je ook zo iemand tegen komt :Y
  maandag 9 mei 2016 @ 09:51:59 #31
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162031838
bloedonderzoek gehad en recht blijven staan hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162035453
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:51 schreef sararaats het volgende:
bloedonderzoek gehad en recht blijven staan hihi.
Score! ^O^

Ik moet soms zo om mezelf lachen als ik super blij ben met iets waar veel andere mensen niet eens over nadenken. Zo van: ik heb de was op kunnen hangen zonder te rusten tussendoor! *O* En dan denk ik: ik ben verdomme 27... wat een trieste gedachte tegelijkertijd dat dat mijn lichtpuntje van de dag is. -O-

Edit: 28 sinds 6 dagen. O-)
  maandag 9 mei 2016 @ 13:38:08 #33
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162036262
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Score! ^O^

Ik moet soms zo om mezelf lachen als ik super blij ben met iets waar veel andere mensen niet eens over nadenken. Zo van: ik heb de was op kunnen hangen zonder te rusten tussendoor! *O* En dan denk ik: ik ben verdomme 27... wat een trieste gedachte tegelijkertijd dat dat mijn lichtpuntje van de dag is. -O-

Edit: 28 sinds 6 dagen. O-)
Hou het maar op de eerste helft, gewoon trots zijn op de kleine dingetjes die wel lukken.. ;) Helpt mij altijd enorm.

Mijn man is het hele weekend bezig geweest met het buitenwerk schilderen. Ik kon niet veel met de hitte. Vandaag doe ik heel rustig aan stukjes tuin, (onkruid weghalen en mn moestuintje bijwerken), ik hoop klaar te zijn als hij thuiskomt van werk. Want anders gaat hij de tuin ook nog doen. Dat doet ie uit liefde, omdat hij weet dat ik niet alles even makkelijk kan (en het meot nu echt gebeuren, woensdag hebben we weer een kijker!), maar ik wil hem graag verrassen. En eigenlijk ook wel uit het idee van: potver, ik ben 25.. ik kan toch wel een tuintje doen...

Nu ff pauze.. en puffers..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162036567
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Score! ^O^

Ik moet soms zo om mezelf lachen als ik super blij ben met iets waar veel andere mensen niet eens over nadenken. Zo van: ik heb de was op kunnen hangen zonder te rusten tussendoor! *O* En dan denk ik: ik ben verdomme 27... wat een trieste gedachte tegelijkertijd dat dat mijn lichtpuntje van de dag is. -O-

Edit: 28 sinds 6 dagen. O-)
Zo voel ik me heel vaak schuldig als ik een dag niks in het huishouden heb kunnen doen. Maar soms gewoon geen energie voor. Of de energie die ik had is naar sporten (= bloedsuiker omlaag) gegaan.
pi_162036728
Ik geloof dat ik dat gevecht nu al 3 jaar lang met mezelf voer, iedere dag opnieuw ;(
pi_162037254
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 14:03 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat ik dat gevecht nu al 3 jaar lang met mezelf voer, iedere dag opnieuw ;(
Als je al zo lang knokt ga je ook een keer winnen, kán niet anders. ;)
pi_162038093
Ik wil trouwens nog even melden dat ik stiekem toch heel erg op zie tegen de behandeling van morgen ondanks dat ik er zo luchtig over deed. :(
pi_162038306
Ik val flauw.

De GGZ belt me net op of ik woensdag op intake kan komen. :o :o :o
pi_162038324
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:24 schreef Fripsel het volgende:
Ik val flauw.

De GGZ belt me net op of ik woensdag op intake kan komen. :o :o :o
Maar da's toch goed nieuws? :D ^O^
pi_162038474
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar da's toch goed nieuws? :D ^O^
Ja van verbazing. Ik ben even in de war geloof ik. Ik heb gewoon kippenvel :o
pi_162038558
Die mevrouw heeft ook helemaal rustig uit gelegd wat de bedoeling was en dat ik er op twee tijdstippen moet zijn. En dat ik een vragenlijst moet uitprinten en invullen. En die dingen heb ik opgeschreven. Maar wat de bedoeling nu precies was ben ik helemaal kwijt. :o
pi_162038585
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja van verbazing. Ik ben even in de war geloof ik. Ik heb gewoon kippenvel :o
In dit geval ben ik blij dat je in de war bent, kippenvel hebt en bijna flauw valt.
Ben blij voor je. :)
pi_162038696
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:24 schreef Fripsel het volgende:
Ik val flauw.

De GGZ belt me net op of ik woensdag op intake kan komen. :o :o :o
Dat is mooi!
pi_162038738
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:15 schreef vannelle het volgende:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik stiekem toch heel erg op zie tegen de behandeling van morgen ondanks dat ik er zo luchtig over deed. :(
Dat snap ik. Het is ook spannend! Ik zal aan je denken! :*
  maandag 9 mei 2016 @ 15:51:21 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162038856
Succes morgen vannelle!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162038893
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:15 schreef vannelle het volgende:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik stiekem toch heel erg op zie tegen de behandeling van morgen ondanks dat ik er zo luchtig over deed. :(
Herkenbaar, nu komt het dichterbij. Komt goed, heb vertrouwen! O+.

Heel veel succes en sterkte morgen :)
pi_162038919
Ik vind het doodeng :{
pi_162039169
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:44 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat snap ik. Het is ook spannend! Ik zal aan je denken! :*
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:51 schreef LPFAN het volgende:
Succes morgen vannelle!
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Herkenbaar, nu komt het dichterbij. Komt goed, heb vertrouwen! O+.

Heel veel succes en sterkte morgen :)
Dank u, dank u en dank u. :)
Het zal wel een rotdag worden maar het gaat om het resultaat toch?
Lijkt me heerlijk om gewoon weer een dagje uit te kunnen gaan met vriendin en de kinders.
Ben nu echt een kamerplantje en dat hoort niet zo.
Dus kom maar op met die spuit!
Al zie ik er nog steeds tegenop...
pi_162039177
Woahh Fripsel, wat goed! :o Snap dat het erg snel en onverwacht is, maar ga alsjeblieft wel heen!
Heeel veel succes :*

En sterkte voor jou vannelle, ik hoop dat het alles meevalt morgen..
pi_162039189
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het doodeng :{
Bedenk je dat het bedoeld is om het voor jou beter en makkelijker te maken, het is echt niet om jou te pesten hoor. ;)
pi_162039253
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:14 schreef Poesopstokje het volgende:
Woahh Fripsel, wat goed! :o Snap dat het erg snel en onverwacht is, maar ga alsjeblieft wel heen!
Heeel veel succes :*

En sterkte voor jou vannelle, ik hoop dat het alles meevalt morgen..
Oh jawel ik ga er wel heen. Ik hoop alleen dat ik niet helemaal op slot sla. Ik vind het eng heel eng. Vanaf het telefoontje staat m'n kop weer helemaal op z'n kop en ik had weer net een beetje m'n veilige wereldje met vooral heel veel rust gevonden.
  maandag 9 mei 2016 @ 16:21:58 #52
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162039294
Succes morgen Richard O+

Ik heb dit weekend een baantje aangeboden gekregen, ga geen details ophangen want je weet nooit wie er meeleest maar zou ieg zwart zijn, heel verleidelijk, maar als de gemeente of uwv erachter komt kan ik duizenden euro's terugbetalen.
Gaan we dus niet doen maar het is fijn om te weten dat mensen je toch willen aannemen ondanks je verleden en huidige situatie qua ziek zijn..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162039298
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:14 schreef Poesopstokje het volgende:

En sterkte voor jou vannelle, ik hoop dat het alles meevalt morgen..
Dank je, of het mee gaat vallen weet ik nu natuurlijk nog niet, morgen daar over een update. :)
pi_162039373
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:21 schreef houdjemond het volgende:
Succes morgen Richard O+

Ik heb dit weekend een baantje aangeboden gekregen, ga geen details ophangen want je weet nooit wie er meeleest maar zou ieg zwart zijn, heel verleidelijk, maar als de gemeente of uwv erachter komt kan ik duizenden euro's terugbetalen.
Gaan we dus niet doen maar het is fijn om te weten dat mensen je toch willen aannemen ondanks je verleden en huidige situatie qua ziek zijn..
Dank je lieverd. O+

Ben blij dat je dat baantje niet neemt want zoals je zelf al zegt komt daar enorm gelazer van als de uitkerende instantie daar achter komt.
Ben je voor de rest van je leven aan het terug betalen terwijl je hardwerkend op een minimum leeft.

Maar het idee dat je gewenst bent is wel tof!!! :Y ^O^
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2016 @ 18:21:48 #55
137949 Disana
pi_162041341
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:15 schreef vannelle het volgende:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik stiekem toch heel erg op zie tegen de behandeling van morgen ondanks dat ik er zo luchtig over deed. :(
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het je veel verbetering gaat opleveren.
pi_162041889
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het je veel verbetering gaat opleveren.
Dank je :)

De tijd zal het leren, ik hoop het inderdaad ook. Ben dat geklooi aan mijn rug wel een beetje beu eigenlijk. :(
pi_162042173
Succes morgen vannelle!

WARMTE _O_ _O_

en in m'n KAA topic nog iets hilarisch, hehe :')

nu sporten :W
pi_162044274
Nu snap ik wat men op internet bedoelt met: "HIIT workouts make me want to kill myself during.."
Poeh, jaren niet meer zo gezweet/ingespannen geloof ik. Denk dat dit op de termijn wel kan gaan werken tho ^O^
  maandag 9 mei 2016 @ 20:21:50 #59
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162044385
Fripsel jij ook succes, fijn dat je snel terecht kan! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162046750
Auw.. lang geleden dat ik zo heb liggen janken -O- ons allerliefste konijntje, waar ik meer dan 7 jaar heel wat dagen mee heb geknuffeld en gespeeld is vanavond ingeslapen ;( beestje had al een lange tijd een groeiende bult op z'n rug en was nog vrolijk, maar toen ie steeds meer ging slapen en de bult op knappen stond en hij door z'n pootje begon te zakken hebben m'n ouders hem vanavond, hoe moeilijk ook want voor m'n moeder was hij al helemaal alles, laten inslapen ;(
wss voor veel mensen moeilijk te bevatten maar ik hield echt vreselijk veel van dat beestje -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162046990
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dank je, of het mee gaat vallen weet ik nu natuurlijk nog niet, morgen daar over een update. :)
Succes morgen!!! Ik zal voor je ^O^
  maandag 9 mei 2016 @ 21:47:39 #62
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162047493
Sterkte morgen Vannelle, hopelijk de gewenste resultaten1

@ Toto: Kan het juist heel goed bevatten! sterkte ermee...

Hier is de tuin klaar. ben kapot nu. Morgen heb ik een sollicitatiegesprek, gelukkig wel pas 's middags
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:04:33 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162048260
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Auw.. lang geleden dat ik zo heb liggen janken -O- ons allerliefste konijntje, waar ik meer dan 7 jaar heel wat dagen mee heb geknuffeld en gespeeld is vanavond ingeslapen ;( beestje had al een lange tijd een groeiende bult op z'n rug en was nog vrolijk, maar toen ie steeds meer ging slapen en de bult op knappen stond en hij door ewz'n pootje begon te zakken hebben m'n ouders hem vanavond, hoe moeilijk ook want voor m'n moeder was hij al helemaal alles, laten inslapen ;(
wss voor veel mensen moeilijk te bevatten maar ik hield echt vreselijk veel van dat beestje -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah veel sterkte en zeker niet moeilijk te bevatten. Weet maar al te goed hoe je je voelt. :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162049680
Heb ook ooit een konijn moeten laten inslapen.
Was 1 van de weinige keren dat ik gejankt heb. Was lastig, ook al was het maar een konijn.
Bro hug!!
  maandag 9 mei 2016 @ 22:45:56 #65
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162049747
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:15 schreef vannelle het volgende:
Ik wil trouwens nog even melden dat ik stiekem toch heel erg op zie tegen de behandeling van morgen ondanks dat ik er zo luchtig over deed. :(
Succes morgen :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 9 mei 2016 @ 22:47:04 #66
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162049775
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het doodeng :{
Niet bang zijn, komt allemaal goed :*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 07:17:38 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162053851
Succes vannelle!!!! hoop zo voor je dat het gaat helpen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162053972
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Auw.. lang geleden dat ik zo heb liggen janken -O- ons allerliefste konijntje, waar ik meer dan 7 jaar heel wat dagen mee heb geknuffeld en gespeeld is vanavond ingeslapen ;( beestje had al een lange tijd een groeiende bult op z'n rug en was nog vrolijk, maar toen ie steeds meer ging slapen en de bult op knappen stond en hij door z'n pootje begon te zakken hebben m'n ouders hem vanavond, hoe moeilijk ook want voor m'n moeder was hij al helemaal alles, laten inslapen ;(
wss voor veel mensen moeilijk te bevatten maar ik hield echt vreselijk veel van dat beestje -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is verdrietig! :*
pi_162053999
Succes vannelle! Ik hoop zo voor je dat je dat het lukt! :*
pi_162054066
Toto wat verdrietig :*
Fripsel wow dat is ff een versnelling! Logisch dat je het eng vindt hoor! Maar wel fijn dat je eerder terecht kunt. Veel succes :*
Vannelle ook veel succes vandaag :*

Helaas is hier gisteren de val naar beneden weer ingezet. Vrijdagavond nieuws gekregen waar ik nog niks over kan delen maar wat wel erg confronterend voor mezelf is ;(

En tel daarbij op alle problemen/zorgen in mn familie en zorgen om vriendinnen en nog veel meer andere dingen dat ervoor zorgt dat mn hoofd ontploft en mn lichaam verlamd is ;(

Ik deel er veel over op therapie, er komen veel emoties vrij, toch ook gister een subjectieve eetbui gehad maar rustig in mn hoofd wil het desondanks niet worden en slapen is een drama ;(

Het is zo makkelijk gezegd "je moet het loslaten want het zijn niet jouw problemen en het is niet jouw verantwoordelijkheid"
Maar doe het maar eens :{
Vandaag maar weer een poging wagen op therapie.

Succes vandaag allemaal weer :*
pi_162054174
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:02 schreef Sylvana het volgende:
Toto wat verdrietig :*
Fripsel wow dat is ff een versnelling! Logisch dat je het eng vindt hoor! Maar wel fijn dat je eerder terecht kunt. Veel succes :*
Vannelle ook veel succes vandaag :*

Helaas is hier gisteren de val naar beneden weer ingezet. Vrijdagavond nieuws gekregen waar ik nog niks over kan delen maar wat wel erg confronterend voor mezelf is ;(

En tel daarbij op alle problemen/zorgen in mn familie en zorgen om vriendinnen en nog veel meer andere dingen dat ervoor zorgt dat mn hoofd ontploft en mn lichaam verlamd is ;(

Ik deel er veel over op therapie, er komen veel emoties vrij, toch ook gister een subjectieve eetbui gehad maar rustig in mn hoofd wil het desondanks niet worden en slapen is een drama ;(

Het is zo makkelijk gezegd "je moet het loslaten want het zijn niet jouw problemen en het is niet jouw verantwoordelijkheid"
Maar doe het maar eens :{
Vandaag maar weer een poging wagen op therapie.

Succes vandaag allemaal weer :*
Herkenbaar! De situatie verandert niet als je wakker ligt (als dat zou kunnen..) is er iets wat je fijn vindt om te doen? Stukje fietsen? Haken?
Ik hoop dat therapie je vandaag verder helpt. *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Adriane op 10-05-2016 08:28:14 ]
pi_162054185


[ Bericht 100% gewijzigd door Adriane op 10-05-2016 08:27:48 (Ik zit te klooien. Quoten/bewerken. Blijft lasti) ]
pi_162054189
:*
pi_162054305
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 08:22 schreef Adriane het volgende:

[..]

Herkenbaar! De situatie verandert niet als je wakker ligt (als dat zou kunnen..) is er iets wat je fijn vindt om te doen? Stukje fietsen? Haken?
Ik hoop dat therapie je vandaag verder helpt. *;
Dankje :*
Normaal ben ik wel graag creatief bezig of aan het lezen maar daar heb ik nu echt de rust niet voor. Vanavond visite maar morgen overdag alleen thuis. Miss maar ff naar het zwembad dan. Ff bewegen en hopelijk zo mn hoofd dan maar wat leger maken. Of gewoon ff een dagje naar een andere stad wat leuks doen. Iig niet thuiszitten want dat komt niet goed.
pi_162054587
Sylvana *;

Toto *;

vannelle *;
  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:11:28 #76
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162054685
Knufff Sylvana

Ik zit klappertandend bij dialyse. Airco staat erg hoog en zit er recht onder. Heb maar ff een deken gevraagd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:13:22 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162054717
knuffel voor iedereen. ik was vannacht weer een zweetpatee.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162054766
Goedemorgen.

Ik zou graag mee willen posten in dit topic. Is dat ok?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:26:45 #79
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162054894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.

Ik zou graag mee willen posten in dit topic. Is dat ok?
Tuurlijk! Hoef je niet te vragen. Welkom.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162054967
Blijkbaar geeft die afspraak onbewust veel rust :o ik ben volgens mij rond 12 uur in slaap gevallen en word nu pas wakker. :o
pi_162055075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.

Ik zou graag mee willen posten in dit topic. Is dat ok?
Hoi! Welkom :)

Wil je wat meer over je zelf vertellen?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 10:03:09 #82
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162055422
Straks sollicitatiegesprek en uitgerekend vandaag wordt ik met barstende koppijn wakker. Daarbij is de luchtvochtigheid enorm vandaag, dus ga wel met de bus naar het station.. Nja, nog 2 uur voordat ik weg moet..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 10:14:56 #83
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162055623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:03 schreef superkimmi het volgende:
Straks sollicitatiegesprek en uitgerekend vandaag wordt ik met barstende koppijn wakker. Daarbij is de luchtvochtigheid enorm vandaag, dus ga wel met de bus naar het station.. Nja, nog 2 uur voordat ik weg moet..
Succes!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162055859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoi! Welkom :)

Wil je wat meer over je zelf vertellen?
Dank voor het welkom :)

Ik zal proberen een beetje in het kort over mijzelf te vertellen.
Ik ben psychiatrisch patient. De diagnose is een angst- en dwangstoornis met dissociatieve klachten. Dit is een gevolg van traumatische gebeurtenissen in mijn jonge jaren. Ik ben nu 50.

Een jaar of 7 geleden ontdekte de dokter een cholesteatoom in mijn oor. Dit is een goedaardig gezwel en ik ben daarvoor geopereerd. Daardoor hoor ik slecht en heb ernstige tinnitusklachten.
Ik heb een hoortoestel, een BCD. Dat is een toestel wat je op je hoofd 'klikt', op een schroef die in je schedel geplaatst wordt. Ik ga nog regelmatig naar de KNO-arts voor controle en reiniging van mijn oor.

Momenteel sta ik aan het begin van het traject om iets te doen aan wat de orthodontist noemt 'een traumatisch diepe beet'. Die had ik altijd al maar de laatste jaren krijg ik daar steeds meer klachten door. Pijn in mijn kaakgewricht, tanden en kiezen. Mijn ondertanden staan nu zo dat mijn gehemelte altijd kapot is.
De tandarts vind het zo complex dat ik eigenlijk zelf nog helemaal niet weet wat er op mijn pad gaat komen maar dat dat een lang traject gaat worden weet ik al wel.

De ene klacht wakkert de andere klacht vaak aan waardoor ik soms wel eens radeloos ben.

Mijn grote hobby's zijn haken en World of Warcraft. Dat geeft mij de beste afleiding.

Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het wel :)
  dinsdag 10 mei 2016 @ 10:39:40 #85
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162056002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dank voor het welkom :)

Ik zal proberen een beetje in het kort over mijzelf te vertellen.
Ik ben psychiatrisch patient. De diagnose is een angst- en dwangstoornis met dissociatieve klachten. Dit is een gevolg van traumatische gebeurtenissen in mijn jonge jaren. Ik ben nu 50.

Een jaar of 7 geleden ontdekte de dokter een cholesteatoom in mijn oor. Dit is een goedaardig gezwel en ik ben daarvoor geopereerd. Daardoor hoor ik slecht en heb ernstige tinnitusklachten.
Ik heb een hoortoestel, een BCD. Dat is een toestel wat je op je hoofd 'klikt', op een schroef die in je schedel geplaatst wordt. Ik ga nog regelmatig naar de KNO-arts voor controle en reiniging van mijn oor.

Momenteel sta ik aan het begin van het traject om iets te doen aan wat de orthodontist noemt 'een traumatisch diepe beet'. Die had ik altijd al maar de laatste jaren krijg ik daar steeds meer klachten door. Pijn in mijn kaakgewricht, tanden en kiezen. Mijn ondertanden staan nu zo dat mijn gehemelte altijd kapot is.
De tandarts vind het zo complex dat ik eigenlijk zelf nog helemaal niet weet wat er op mijn pad gaat komen maar dat dat een lang traject gaat worden weet ik al wel.

De ene klacht wakkert de andere klacht vaak aan waardoor ik soms wel eens radeloos ben.

Mijn grote hobby's zijn haken en World of Warcraft. Dat geeft mij de beste afleiding.

Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het wel :)
Heftig! Sterkte
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 10 mei 2016 @ 10:43:28 #86
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162056071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dank voor het welkom :)

Ik zal proberen een beetje in het kort over mijzelf te vertellen.
Ik ben psychiatrisch patient. De diagnose is een angst- en dwangstoornis met dissociatieve klachten. Dit is een gevolg van traumatische gebeurtenissen in mijn jonge jaren. Ik ben nu 50.

Een jaar of 7 geleden ontdekte de dokter een cholesteatoom in mijn oor. Dit is een goedaardig gezwel en ik ben daarvoor geopereerd. Daardoor hoor ik slecht en heb ernstige tinnitusklachten.
Ik heb een hoortoestel, een BCD. Dat is een toestel wat je op je hoofd 'klikt', op een schroef die in je schedel geplaatst wordt. Ik ga nog regelmatig naar de KNO-arts voor controle en reiniging van mijn oor.

Momenteel sta ik aan het begin van het traject om iets te doen aan wat de orthodontist noemt 'een traumatisch diepe beet'. Die had ik altijd al maar de laatste jaren krijg ik daar steeds meer klachten door. Pijn in mijn kaakgewricht, tanden en kiezen. Mijn ondertanden staan nu zo dat mijn gehemelte altijd kapot is.
De tandarts vind het zo complex dat ik eigenlijk zelf nog helemaal niet weet wat er op mijn pad gaat komen maar dat dat een lang traject gaat worden weet ik al wel.

De ene klacht wakkert de andere klacht vaak aan waardoor ik soms wel eens radeloos ben.

Mijn grote hobby's zijn haken en World of Warcraft. Dat geeft mij de beste afleiding.

Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het wel :)
welkom hier, heel herkenbaar, dat klachten bijna nooit alleen komen! Hopen dat je bij 'ons' een beetje steun kan vinden, schrijf lekker van je af!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162056247
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh jawel ik ga er wel heen. Ik hoop alleen dat ik niet helemaal op slot sla. Ik vind het eng heel eng. Vanaf het telefoontje staat m'n kop weer helemaal op z'n kop en ik had weer net een beetje m'n veilige wereldje met vooral heel veel rust gevonden.
Morgen toch? Heel veel sterkte wat betreft het eng vinden en succes morgen. Dat het goed verloopt zegmaar.
pi_162056258
Succes vandaag Vannelle.
pi_162056297
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Auw.. lang geleden dat ik zo heb liggen janken -O- ons allerliefste konijntje, waar ik meer dan 7 jaar heel wat dagen mee heb geknuffeld en gespeeld is vanavond ingeslapen ;( beestje had al een lange tijd een groeiende bult op z'n rug en was nog vrolijk, maar toen ie steeds meer ging slapen en de bult op knappen stond en hij door z'n pootje begon te zakken hebben m'n ouders hem vanavond, hoe moeilijk ook want voor m'n moeder was hij al helemaal alles, laten inslapen ;(
wss voor veel mensen moeilijk te bevatten maar ik hield echt vreselijk veel van dat beestje -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd. :'(
pi_162056342
Dank voor de reacties. Ik had al eens een paar keer mee gelezen in dit topic en veel dingen zijn herkenbaar.

Ik wil in ieder geval vast iedereen sterkte wensen met alles wat zich op dit moment bij een ieder gaande is.
pi_162056364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.

Ik zou graag mee willen posten in dit topic. Is dat ok?
Welkom.
pi_162056387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:03 schreef superkimmi het volgende:
Straks sollicitatiegesprek en uitgerekend vandaag wordt ik met barstende koppijn wakker. Daarbij is de luchtvochtigheid enorm vandaag, dus ga wel met de bus naar het station.. Nja, nog 2 uur voordat ik weg moet..
Succes bij de sollicitatie.
pi_162057362
Ik voel eigenlijk al jaren dat er iets (mis?) is met mijn heup/bekken. Zal het proberen uit te leggen.

Al zolang ik me kan herinneren moet ik soms mijn been op een bepaalde manier draaien waardoor het ergens bij de kom knakt (een pijnlijke knak). Daarnaast kan ik even haast niet meer lopen als ik in kleermakerszit heb gezeten, dat doet dan pijn. Zelfde geldt voor een bepaalde manier op de bank zitten en ik wil verzitten, doet dan ook zeer. Soms help ik mijn been zelfs verzitten.

Ik heb jaren geleden iets heel raars gehad. Ik werd wakker en wilde opstaan en kon bijna niet meer lopen van de pijn in de heup/bekken. Ik ben wel gaan werken en op het werk zeiden ze ook: "Jeetje wat loop je raar!"

Ik ben hiervoor eigenlijk nog nooit bij de dokter geweest. Zouden jullie dat doen?
pi_162057384
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik voel eigenlijk al jaren dat er iets (mis?) is met mijn heup/bekken. Zal het proberen uit te leggen.

Al zolang ik me kan herinneren moet ik soms mijn been op een bepaalde manier draaien waardoor het ergens bij de kom knakt (een pijnlijke knak). Daarnaast kan ik even haast niet meer lopen als ik in kleermakerszit heb gezeten, dat doet dan pijn. Zelfde geldt voor een bepaalde manier op de bank zitten en ik wil verzitten, doet dan ook zeer. Soms help ik mijn been zelfs verzitten.

Ik heb jaren geleden iets heel raars gehad. Ik werd wakker en wilde opstaan en kon bijna niet meer lopen van de pijn in de heup/bekken. Ik ben wel gaan werken en op het werk zeiden ze ook: "Jeetje wat loop je raar!"

Ik ben hiervoor eigenlijk nog nooit bij de dokter geweest. Zouden jullie dat doen?
Beter laat dan nooit :Y
pi_162057396
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Morgen toch? Heel veel sterkte wat betreft het eng vinden en succes morgen. Dat het goed verloopt zegmaar.
Morgen ja. Dankjewel :Y
pi_162057667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dank voor het welkom :)

Ik zal proberen een beetje in het kort over mijzelf te vertellen.
Ik ben psychiatrisch patient. De diagnose is een angst- en dwangstoornis met dissociatieve klachten. Dit is een gevolg van traumatische gebeurtenissen in mijn jonge jaren. Ik ben nu 50.

Een jaar of 7 geleden ontdekte de dokter een cholesteatoom in mijn oor. Dit is een goedaardig gezwel en ik ben daarvoor geopereerd. Daardoor hoor ik slecht en heb ernstige tinnitusklachten.
Ik heb een hoortoestel, een BCD. Dat is een toestel wat je op je hoofd 'klikt', op een schroef die in je schedel geplaatst wordt. Ik ga nog regelmatig naar de KNO-arts voor controle en reiniging van mijn oor.

Momenteel sta ik aan het begin van het traject om iets te doen aan wat de orthodontist noemt 'een traumatisch diepe beet'. Die had ik altijd al maar de laatste jaren krijg ik daar steeds meer klachten door. Pijn in mijn kaakgewricht, tanden en kiezen. Mijn ondertanden staan nu zo dat mijn gehemelte altijd kapot is.
De tandarts vind het zo complex dat ik eigenlijk zelf nog helemaal niet weet wat er op mijn pad gaat komen maar dat dat een lang traject gaat worden weet ik al wel.

De ene klacht wakkert de andere klacht vaak aan waardoor ik soms wel eens radeloos ben.

Mijn grote hobby's zijn haken en World of Warcraft. Dat geeft mij de beste afleiding.

Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het wel :)
Sodeju.. :o Dat is me nogal een rijtje!
Veel sterkte met alles.. en voel je vrij om hier alles te bespreken, je bent welkom :*
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:39:50 #97
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162058449
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik voel eigenlijk al jaren dat er iets (mis?) is met mijn heup/bekken.
Klinkt als iets waar een fysiotherapeut wel raad mee weet. Maar de huisarts is altijd een goede eerste stap.

Dat knakken heb ik ook gehad, voelt superkut! Bij mij is het wel minder geworden, maar weet even niet meer waardoor. Maar voor mijn fysiotherapeut was het toen een bekend verhaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:13 schreef sararaats het volgende:
knuffel voor iedereen. ik was vannacht weer een zweetpatee.
Pfff begin er niet over. Mijn benen zijn ingezwachteld vanwege teveel vocht. Het is 25 graden en ik heb 6 (!) lagen textiel om mijn benen, ook 's nachts. Ik heb het in tijden niet zo warm gehad en mijn reet is continu klam :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162058491
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik voel eigenlijk al jaren dat er iets (mis?) is met mijn heup/bekken. Zal het proberen uit te leggen.

Al zolang ik me kan herinneren moet ik soms mijn been op een bepaalde manier draaien waardoor het ergens bij de kom knakt (een pijnlijke knak). Daarnaast kan ik even haast niet meer lopen als ik in kleermakerszit heb gezeten, dat doet dan pijn. Zelfde geldt voor een bepaalde manier op de bank zitten en ik wil verzitten, doet dan ook zeer. Soms help ik mijn been zelfs verzitten.

Ik heb jaren geleden iets heel raars gehad. Ik werd wakker en wilde opstaan en kon bijna niet meer lopen van de pijn in de heup/bekken. Ik ben wel gaan werken en op het werk zeiden ze ook: "Jeetje wat loop je raar!"

Ik ben hiervoor eigenlijk nog nooit bij de dokter geweest. Zouden jullie dat doen?
Ik zou zsm naar de huisarts / doorverwijzing ziekenhuis gaan! Niet blijven "lopen" :+ met deze klachten.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:57:42 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162058822
Pffff ik ben een ijsblokje, zo maar de zon in.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162059041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dank voor de reacties. Ik had al eens een paar keer mee gelezen in dit topic en veel dingen zijn herkenbaar.

Ik wil in ieder geval vast iedereen sterkte wensen met alles wat zich op dit moment bij een ieder gaande is.
Ook namens mij welkom. ^O^
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen. ;)

Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws. ^O^
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar! :)
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.

Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden. :)

Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn. :Y
pi_162059051
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen. :')
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:09:51 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162059064
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen. :')
Heb je er nog steeds last van?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162059074
Ow, en bedankt voor alle goede wensen eerder. Jullie zijn lief! O+
pi_162059115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat zeg ik dan tegen de huisarts? Ik ben blijkbaar een kei om dingen niet goed uitgelegd te krijgen. :')
Misschien is het een idee om dingen op te schrijven?
Dan kun je er over nadenken en heb je meer tijd om je verhaal compleet te maken en eventueel verbeteren/veranderen als dat nodig is.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:13:37 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162059163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ook namens mij welkom. ^O^
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen. ;)

Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws. ^O^
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar! :)
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.

Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden. :)

Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn. :Y
Fijn dat het goed gegaan is!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:18:06 #106
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162059250
Ik heb vandaag al heel wat bergen verzet of hoe zeggen ze dat ook alweer?

Met als gevolg dat ik nu knock out ben maar ga rusten.

Gelukkig was de hulp hier vanmorgen voor het onderhoud.

Lakens verschoond, gehakt gebakken plus afwas.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162059581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ook namens mij welkom. ^O^
Vragen om mee te mogen posten hoeft niet hoor, denk dat iedereen die hier post binnen is komen vallen zonder te kloppen. ;)

Ik ben al een tijdje terug van mijn afspraak bij pijnbestrijding.
Het was maar de vraag of ze door al dat ijzer in mijn rug wel er bij zouden kunnen maar na lang gewurm, gefriemel en vooral geprik is het gelukt.
En dat is mooi, goed nieuws. ^O^
Want dit was een proefbehandeling en er is niks geschroeid qua zenuwen zoals eerder.
Nu hebben ze eerst een contrastvloeistof ingespoten en die ging mooi naar beneden door het zenuwkanaal. Dus alles is bereikbaar! :)
Daarna een soort verdovingsvloeistof er in die de komende tijd z'n werk mag doen.
Vlak na de behandeling ging het lopen en zo prima, vrijwel geen krachtverlies gelukkig.

Plaatselijke verdoving is nu uitgewerkt en ik begin nu echt te voelen dat men aan het prikken is geweest, pijn neemt behoorlijk toe.
Maar daar was ik al voor gewaarschuwd dus dat is geen tegenvaller.
Behandeling zelf vond ik ook erg meevallen, sommige dingen waren natuurlijk wel vervelend maar mijn gevoel voor humor heb ik de hele tijd gehouden. :)

Nu moet ik een week lang mijn pijnscore bijhouden en die lijst opsturen.
Vandaag was het voor de behandeling een 7 en na de behandeling een 4, maar dat zal ook wel door de verdoving komen.
Zit nu op een 6 denk ik nu de verdoving is uitgewerkt en dat zal nog wel meer worden.
Maar nogmaals, dat hoort er bij en is dus geen tegenvaller.
Ben echt benieuwd naar de wat langere termijn. :Y
Deel 1 zit erop. Mooi! Fijn om te horen dat ze erbij kunnen. Er gebeurt iets!
pi_162059632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dank voor de reacties. Ik had al eens een paar keer mee gelezen in dit topic en veel dingen zijn herkenbaar.

Ik wil in ieder geval vast iedereen sterkte wensen met alles wat zich op dit moment bij een ieder gaande is.
Welkom!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:43:23 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162059775
Welkom Persefoneia :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162059868
Ik zou wel op iedereen apart willen reageren, maar dan ga ik vannelle succes wensen met de sollicitatie of welkom heten. Dus vanuit hier beterschap, sterkte, welkom en succes allemaal. Overmorgen is mijn intake afspraak voor de gymp (medische fitness).

Wat ben je nu aan het haken Persefoneia? Hier meetikken heeft mij geholpen alles omtrent mijn ziektes beter op orde te krijgen EN toch bv psychische hulp te accepteren EN toch te gaan gympen.
pi_162060096
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou wel op iedereen apart willen reageren, maar dan ga ik vannelle succes wensen met de sollicitatie of welkom heten. Dus vanuit hier beterschap, sterkte, welkom en succes allemaal. Overmorgen is mijn intake afspraak voor de gymp (medische fitness).

Fuck! Vergeten! Waar en wanneer was mijn sollicitatiegesprek ook alweer? :+

Succes bij de fitness, hopelijk heb je er baat bij.
pi_162060231
Lijkt er op dat ik enige klant ben bij het UMCG, vanmorgen daar geweest, de 23e een belafspraak om het verloop te bespreken en net krijg ik een brief dat ik de 24e een afspraak heb met de hoofdbehandelaar....
Zal er zo eens over bellen, volgens mij gaan dingen langs elkaar nu.
Denk dat de belafspraak en de afspraak op de 24e hetzelfde doel hebben namelijk.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:14:09 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162060465
Pffff mijn hoofd barst uit elkaar. Word er niet goed van... Stomme dialysekater :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162060505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef vannelle het volgende:
Lijkt er op dat ik enige klant ben bij het UMCG, vanmorgen daar geweest, de 23e een belafspraak om het verloop te bespreken en net krijg ik een brief dat ik de 24e een afspraak heb met de hoofdbehandelaar....
Zal er zo eens over bellen, volgens mij gaan dingen langs elkaar nu.
Denk dat de belafspraak en de afspraak op de 24e hetzelfde doel hebben namelijk.
Kee, duidelijk.
Zijn dus 2 verschillende afdeling en het telefoontje van de 23e zal gaan over pijnbestrijding en de afspraak van de 24e gaat over revalidatie.
Man, ben er maar druk mee. :P

En nu stop ik met dit topic als dagboek te gebruiken. :Y
pi_162060525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:14 schreef LPFAN het volgende:
Pffff mijn hoofd barst uit elkaar. Word er niet goed van... Stomme dialysekater :'(
Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:26:37 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162060773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat je zo'n koppijn krijgt? Is dat "normaal"?
Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162061020
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nah ja normaal ;p Het is niet raar ofzo. Ze noemen het ook niks voor niks een dialysekater, Tijdens dialyse gebeurt er zo veel in je lichaam, alles wordt door elkaar gegooid, en daar reageert je lichaam op. In mijn geval met koppijn. Maar je kan ook misselijk zijn, duizelig, erg moe, etc. Ik ben nu bijvoorbeeld ook heel erg trillerig. Is vanavond over.
En dat elke keer?
Mán wat ben ik blij dat ik alleen maar last van mijn rug en zenuwen heb.
Koppijn is echt veel erger. :(
pi_162061043
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je er nog steeds last van?
Al jaren. Lijkt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam erger te worden. Maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam.

Dus weet niet of ze überhaupt al iets kan ontdekken, of dat ik moet wachten tot er echt duidelijke dingen zijn (bijvoorbeeld meer van die dagen waarop ik haast niet kan lopen, is tot nu toe maar 1 keer voorgekomen), maar dat kan nog jaaaren duren.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:42:12 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162061108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

En dat elke keer?
Mán wat ben ik blij dat ik alleen maar last van mijn rug en zenuwen heb.
Koppijn is echt veel erger. :(
Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162061146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb het elke dialyse tegenwoordig ja. Meestal is het wel over zodra ik mijn bloed terug heb maar soms zoals vandaag dus niet.
Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?
pi_162061405
Wat goed om te horen vannelle! *O*
Ik ben plaatsvervangend opgelucht dat het zo goed heeft uitgepakt. Op naar de behandeling!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:58:38 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162061493
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dus het is wel kortstondig, niet dat je er uren last van hebt?
Vanavond trekt het wel weg gelukkig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162061754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat goed om te horen vannelle! *O*
Ik ben plaatsvervangend opgelucht dat het zo goed heeft uitgepakt. Op naar de behandeling!
Ben ook blij dat ze er bij kunnen. :)
Alleen is de verdoving nu echt uitgewerkt en begint de pijnlijke week, ik ga dus maar even achter de pc weg om in een andere stoel te gaan zitten.
Pijnlevel schiet aardig omhoog namelijk maar zoals ik al zei was dat voorspeld. Is ook niet erg.
Tenminste: De pijn wel maar het is geen tegenvaller.
pi_162061771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vanavond trekt het wel weg gelukkig.
Dat hoop ik echt, koppijn is 1 van de ergste pijnen die je kunt hebben.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:45:28 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162062656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat hoop ik echt, koppijn is 1 van de ergste pijnen die je kunt hebben.
Ja is het ook. En ik ben koppijn gewend en kan dat wel handelen maar deze koppijn zit helemaal achter in mijn hoofd en is heel scherp. Kan me dan amper concenteren, of nadenken blegh. Donderdag maar weer ff aangeven dat hij weer heel erg was vandaag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162062789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

1ste stap pijnbestrijding.
Goed te horen dat ze erbij kunnen *O*. Nu op naar het vervolg!

Pijn score bijhouden ken ik, zijn mooie lijsten. Uiteindelijk zat ik structureel boven de 5 (lees: veel te hoog).
pi_162063074
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goed te horen dat ze erbij kunnen *O*. Nu op naar het vervolg!

Pijn score bijhouden ken ik, zijn mooie lijsten. Uiteindelijk zat ik structureel boven de 5 (lees: veel te hoog).
Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is. :)
pi_162063244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is. :)
Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.

Ik zit met mijn migraine weleens richting de 10. Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik mijn bewustzijn ga verliezen. Zoveel pijn dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle kan krijgen.

Gelukkig zit ik ook vaak genoeg op 0 en dat waardeer ik dan zeer. :)
pi_162063359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ligt denk ik ook aan wat je gewend bent. Je kan iets ervaren als 10 als het de ergste pijn is die je ooit gehad hebt.

Ik zit met mijn migraine weleens richting de 10. Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik mijn bewustzijn ga verliezen. Zoveel pijn dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle kan krijgen.

Gelukkig zit ik ook vaak genoeg op 0 en dat waardeer ik dan zeer. :)
Kee, snap ik.
Maar het is lastig een cijfer te geven als je het ultieme niet kent.
Het gaat er denk ik meer om hoe je het ervaart, om je geestelijke gesteldheid te meten zeg maar.
Een 10 lijkt mij vrij onmogelijk, dan ga je bijna dood of zo.

Maar zoals jij het zegt snap ik wel dat je richting 10 neigt.
Godsamme, lijkt mij echt vreselijk. Daarom ook dikke knuf!
pi_162064287
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vind die pijnscore altijd lastig, ken zelfs iemand die een 10 gaf maar dat kan heul niet als je nog bij bewustzijn bent.
Voor nu geef ik mezelf een 7 maar ook een toekomst, het lijkt er op dat er wat aan te doen is. :)
Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren :+
pi_162064437
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren :+
Als je bijna van je stokje gaat is een 8 of 9 ook wel terecht hoor!
Maar mooi kut iig, da's niet fijn. :N
En zelf moet ik echt een andere stoel op gaan zoeken, verdoving doet het al een tijdje niet meer maar dat geroer in mijn zenuwen wordt nu wel voelbaar.
pi_162064695
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Toen ik mijn heup brak en op de grond lag had ik voor mijn gevoel pijnscore 8 a 9, ging ook bijna van mijn stokje en raakte in shock. Heb ik dat ook eens ervaren :+
Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën)

Niet voor zwakke maagjes (geen foto, alleen tekst).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:11:58 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162064725
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn. :{ Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.

Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:12:23 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162064738
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb laatst de video van de crash van Gernot Reinstadler gekeken... (skiën) Die moet echt veel pijn hebben gehad. :o

Niet voor zwakke maagjes (geen foto, alleen tekst).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auuuw
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162065378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn. :{ Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.

Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag ;(
Beterschap. Dit is echt niet leuk. :*
pi_162065994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben totaal niet kleinzerig maar ik zit nu toch wel op een dikke 8 qua pijn. :{ Ik ga zo maar een vette hap halen, helpt soms ook wel. Heb net al wat extra zout gegeten maar lijkt niet te helpen.

Blegh en ik had zo gehoopt dat het gewoon aan het vocht lag ;(
Hopelijk helpt de vette hap.

Hoeveel vocht en zout neem je voordat je aangelegd wordt? (Noem je dat zo? Ik weet ff niet hoe het anders te zeggen.)

Neem aan dat het vroeg in de morgen is en je nog niet veel hebt kunnen drinken? Of ligt het daar niet echt aan?
pi_162066123
Bah LP, sterkte! Hopelijk helpt het eten wat. :)

Ik ben weer dwarsdoor :') Vanmorgen het gras gemaaid, vanmiddag bij de fysio zat ik alweer net zo vast als vorige week.
Kon vanmiddag gelukkig even een uurtje liggen, altijd fijn.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 18:16:45 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162066206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Hopelijk helpt de vette hap.

Hoeveel vocht en zout neem je voordat je aangelegd wordt? (Noem je dat zo? Ik weet ff niet hoe het anders te zeggen.)

Neem aan dat het vroeg in de morgen is en je nog niet veel hebt kunnen drinken? Of ligt het daar niet echt aan?
Aan het vocht kan het niet liggen want er gaat niks uit. Het kan zijn dat ze er teveel zout uithalen, maar ik eet niks van te voren, ik ga om half 8 al van huis weg, dat lukt me dan niet, dus om half 9 eet ik voor het eerst wat als ik aangesloten ben.

Maar goed ik krijg al extra zout bij het aansluiten dus ik weet het niet. Baal er goed van iig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162066938
Ik heb ook hoofdpijn, vanwege het drukkende weer. Kan dat met jou, LPFAN, ook meespelen?

De wandeling van vanmiddag was te ver. Eigen schuld, ik had de route bepaald. Ik lig nu plat op bed en ik hoop dat het zo wat beter wordt.
pi_162066983
Ik vind het lastig om pijn te duiden. Je mag dat net zo als verdriet niet vergelijken.
Vorige week had ik door het reizen zo veel pijn dat ik er hartkramp door kreeg. Dat gebeurt vaker en ik heb altijd spray in mijn bh zitten. Ik moet dus ook echt minder wegen (10kg) en meer proberen te bewegen omdat dat goed voor mijn hart is.

Pijn is naar, sterkte LPFAN en CO.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:40:39 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162068221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:51 schreef Adriane het volgende:
Ik heb ook hoofdpijn, vanwege het drukkende weer. Kan dat met jou, LPFAN, ook meespelen?

De wandeling van vanmiddag was te ver. Eigen schuld, ik had de route bepaald. Ik lig nu plat op bed en ik hoop dat het zo wat beter wordt.
Zou kunnen idd dat het dubbelop is.

Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield. O+ ( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen O+ ) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 19:44:58 #142
137949 Disana
pi_162068320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou kunnen idd dat het dubbelop is.

Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield. O+ ( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen O+ ) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
pi_162068694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou kunnen idd dat het dubbelop is.

Net ff buiten gezeten met mijn grote vriend die mij gezelschap hield. O+ ( kat van de buurman, heb hem 1 keer wat lekkers gegeven en sindsdien komt ie altijd ff buurten, om iets lekkers te bietsen O+ ) en het is wel minder geworden gelukkig maar voel het nog wel behoorlijk.
Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.
pi_162068884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.

Ik hoop voor jou dat het snel minder drukkend weer wordt. Ben je ook meer moe deze dagen? Soms wil jullie aan een kruisverhoor onderwerpen uit interesse, maar zelf vind ik dat niet prettig als een ander dat bij mij doet.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:05:41 #145
137949 Disana
pi_162068984
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik vind van al mijn pijn die hartpijn het meest beangstigend. Je hart he. Doet die het niet, houdt het op.

Ik hoop voor jou dat het snel minder drukkend weer wordt. Ben je ook meer moe deze dagen? Soms wil jullie aan een kruisverhoor onderwerpen uit interesse, maar zelf vind ik dat niet prettig als een ander dat bij mij doet.
Dat ligt aan mij hoor, ik uit me niet snel over alles waar ik last van heb. Eigenlijk heb ik gewoon te veel om op te noemen :D

Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken, want het hart kan wel wat hebben. Maar als je je zorgen maakt om die pijn op je borst, dan zou ik toch eens naar de dokter gaan.

Gisteren heb ik een paar uur op een terras in de volle zon gezeten, vandaag ben ik daar de hele dag al moe en duf van. En mijn voeten zijn totaal opgezwollen. Dus ja, van mij mag het wel een onsje minder worden, al ben ik wel blij dat het eindelijk mooi weer werd.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:19:28 #146
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162069447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ha, de helende werking van de kat. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, maar het kan inderdaad deels aan de warmte en de luchtvochtigheid liggen, ik heb het met mijn slechte hart ook zwaar.

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Jah alleen is mijn eigen kat nu boos op me _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:57 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Fijn. Je bent echt een bikkel, keer op keer weer.
Thanks jij ook O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:24:59 #147
137949 Disana
pi_162069635
Oh, ik zie dat het morgen ook broeierig wordt. Afzien voor sommigen van ons dus. Nog even volhouden.
pi_162069791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik zie dat het morgen ook broeierig wordt. Afzien voor sommigen van ons dus. Nog even volhouden.
Ja, en warmer dan vandaag. ;(
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:29:55 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162069835
Bah heb vannacht geen oog dicht gedaan was zo benauwd. Hoop dat het vannacht beter is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 20:31:54 #150
137949 Disana
pi_162069907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:28 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, en warmer dan vandaag. ;(
Ik zag het. Maar vrijdag vinden we het vast weer spijtig dat de warmte voorbij is.
pi_162072069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

En vannelle, ik hoop voor jou dat er verbetering optreedt na de ingreep van vandaag.
Ik ook, de tijd zal het leren. ;)
Maar op dit moment is het niet echt een feestje, dat geprik is duidelijk voelbaar.
Maar dat geeft niks, was al voorspeld. Doet alleen zo allejezus zeer en da;s wel jammer natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2016 @ 21:39:46 #152
137949 Disana
pi_162073912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik ook, de tijd zal het leren. ;)
Maar op dit moment is het niet echt een feestje, dat geprik is duidelijk voelbaar.
Maar dat geeft niks, was al voorspeld. Doet alleen zo allejezus zeer en da;s wel jammer natuurlijk.
Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:23:02 #153
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162076765
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..

Heb de hele dag het gevoel dat er slijm tussen mn neus en keel vastzit. Kan alleen weg door keihard te schrapen maar das 1 niet goed voor nn keel en 2 niet smakelijk in t openbaar.

Ik heb ook eigenlijk al mn hele leven geregeld steken in mn hartstreek. Maar denk dat t mn longen zijn. Ng nooit tegen een dokter gezegd. Eigenlijk voornamelijk uit angst dat t wel iets is en dat ze ineens zeggen van: t is een wonder dat dit zo lang goed ging, je moet heel anders leven/operatie of zoiets. Totaal onnozele angst ik weet het.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:42:11 #154
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162080820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..
'Leuke' statistieken :P Maar goed je mocht op gesprek en dat is al heel wat. Mag ik vragen welke sektor het om gaat en welke regio (randstad, noorden, etc.)?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162083216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat zal wel, maar laten we dus hopen dat er iets goeds uit komt.
Goed plan, sunny side up! :)
pi_162083261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef LPFAN het volgende:
Bah heb vannacht geen oog dicht gedaan was zo benauwd. Hoop dat het vannacht beter is.
Ik heb vannacht zeer slecht geslapen. :{ En vriend naast me maar ronken. Hoop zo nog even te slapen, als ie weg is.
pi_162083263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:23 schreef superkimmi het volgende:
Pff wat een rotweer. Die luchtvochtigheid zorgt ervoor dat ik eht bijna niks kan. Moest metde bus naar t station en die was rijkelijk laat. Niet fijn voor t stresslevel voor een sollicitatie. Sollicitatie zelf ging goed. Meer dan 250 mensen gereageerd op 27 plekken. 75 uitgenodigd dus dst was al best goed. Hoor begin juni meer..
Spannend...
pi_162084024
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen ^O^

Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.

Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.

Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 11-05-2016 09:01:38 ]
pi_162084173
Goedemorgen.
Hoe mooi die zomerse dag ook is, door de warmte is het gesuis in mijn hoofd/oren sky high.
Het geluid wat ik hoor is het meest te vergelijken met een werkplaats van een garage waar voortdurend auto's stationair staan te draaien.

Ik schrok hoeveel pijn sommigen hier hebben. Ik heb wel pijnklachten zo nu en dan maar zo intens hoofd- rug- of andere pijn hebben lijkt me echt verschrikkelijk.

Op de vraag wat ik aan het haken ben, ik maak het liefst dekens. Ritmisch doorhaken en niet te ingewikkeld. Als ik me erg moet concentreren, gaat het niveau van het suizen omhoog.
En mocht het patroon toch wat lastig zijn, dan doe ik het in kleine stappen.
Momenteel maak ik vierkantjes die samen een deken vormen. Een grote lap op schoot is met deze temperaturen niet fijn.

Vandaag geen afspraken, dus ik ga in huis een beetje aan het rommelen.
Ik wens iedereen een rustige, prettige dag toe.
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:37:49 #160
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162084663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef twiFight het volgende:

[..]

'Leuke' statistieken :P Maar goed je mocht op gesprek en dat is al heel wat. Mag ik vragen welke sektor het om gaat en welke regio (randstad, noorden, etc.)?
Dat mag ;) , het gaat om een traineeship bij de rijksoverheid :) Dan is de regio gelijk al vrij duidelijk denk ik zo O-)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:35:30 #161
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162085597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Dat mag ;) , het gaat om een traineeship bij de rijksoverheid :) Dan is de regio gelijk al vrij duidelijk denk ik zo O-)
Hoi misschien aanstaande collega bij rijksoverheid :9
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:37:18 #162
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162085639
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 10:54:04 #163
137949 Disana
pi_162085933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 03:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Goed plan, sunny side up! :)
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:51:30 #164
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162086848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb :'(
getver sterkte!

Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.

Ja hoor geen probleem.

Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest :P ( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162087464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

getver sterkte!

Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.

Ja hoor geen probleem.

Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest :P ( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.
Hoe hebben ze het lef om je zo te laten schrikken :*
pi_162087483
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen ^O^

Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.

Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.

Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus -O-
Balen! Ook omdat je niet weet wat het is.
pi_162087529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:00 schreef Persefoneia het volgende:
Goedemorgen.
Hoe mooi die zomerse dag ook is, door de warmte is het gesuis in mijn hoofd/oren sky high.
Het geluid wat ik hoor is het meest te vergelijken met een werkplaats van een garage waar voortdurend auto's stationair staan te draaien.

Ik schrok hoeveel pijn sommigen hier hebben. Ik heb wel pijnklachten zo nu en dan maar zo intens hoofd- rug- of andere pijn hebben lijkt me echt verschrikkelijk.

Op de vraag wat ik aan het haken ben, ik maak het liefst dekens. Ritmisch doorhaken en niet te ingewikkeld. Als ik me erg moet concentreren, gaat het niveau van het suizen omhoog.
En mocht het patroon toch wat lastig zijn, dan doe ik het in kleine stappen.
Momenteel maak ik vierkantjes die samen een deken vormen. Een grote lap op schoot is met deze temperaturen niet fijn.

Vandaag geen afspraken, dus ik ga in huis een beetje aan het rommelen.
Ik wens iedereen een rustige, prettige dag toe.
Lijkt me gekmakend! Dan heb ik liever pijn.

Vannacht heel slecht geslapen door de pijn :( lijkt wel of het steeds erger wordt.
pi_162087651
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Persefoneia!
Vannelle fijn dat ze er bij konden en hopelijk heeft het geholpen.
Superkimmi ik ga voor je duimen ^O^

Ik ben al bij de huisarts geweest. Heb al een paar weken last van mn (ik dacht kuiten) met lopen. Kon echt max 100m lopen en daarna verging ik van de pijn en traplopen kon ik al helemaal niet meer. Werd ook steeds erger dus nu toch maar ff naar laten kijken/voelen.

Blijkt het bij allebei mn benen bij de overgang van mn kuitspier naar de achillespees niet goed te zijn (pijnlijk en gezwollen). Maar hij heeft geen idee wat het is. Dus ben nu naar het zkh doorgestuurd voor een echo. Kan volgende week dinsdag terecht. Dan na 2 dagen uitslag en terug naar ha voor plan.

Het ging net zo lekker lichamelijk en dan nu dit weer. Tot die tijd dus ook rustig aan doen. Het houdt echt niet op hier dus -O-
* Puala ontlurkt

Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:34:57 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162087801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:20 schreef Adriane het volgende:

[..]

Moest even glimlachen om jouw bericht, maar ik begrijp de adrenalinestoot.
Hoe hebben ze het lef om je zo te laten schrikken :*
Haha ja ;p is het eerste waar je aan denkt als je hoort dat ze van het ziekenhuis zijn :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162087965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb implanon,en nu heb ik een doorbraakbloeding. Fucking vervelend zeker omdat ik echt mega buikpijn erbij heb :'(
Ik dacht dat je bij Implanon geen doorbraakbloedingen had? Er is geen menstruatie meer, toch, bij Implanon?

Ik ben aan de prikpil en vind niet meer ongesteld zijn zo fijn. Heb nog geen doorbraakbloeding gehad.
pi_162088828
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
pi_162088894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

getver sterkte!

Ik kreeg hier vanmorgen een hartverzakking, werd gebeld door het UMCG. Ging het om een onderzoek bij transplantatiepatienten of ik daar aan mee wil werken als ik een nieuwe nier krijg.

Ja hoor geen probleem.

Maar pfff hartslag is wel ff hoog nu hahah, was wel heel snel geweest :P ( hij zei wel gelijk dat ik op de lijst stond al)
Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:28:30 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162088917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goed dat je dit even schreef, ik was vergeten dat ik die formulieren nog moet invullen.
Haha :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:58:31 #174
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162089462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
fijn dat het zo positief begonnen is! ^O^
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162091243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Dat is een fijn begin. :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:27:45 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162091398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Fijn dat het zo goed ging!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162091606
Dankjulliewel allemaal :*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Puala het volgende:

[..]

* Puala ontlurkt

Bij mij hielpen van die zooltjes fantastisch om van dat pijnlijke gevoel af te komen. Zijn gewoon bij de schoenmaker te koop. Soort hakjes en daarmee haal je net de druk wat van je pees af. En tot je de officiële uitslag hebt misschien net genoeg om wat verder te kunnen lopen.
Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.

Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etc ^O^ Klinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt ^O^
pi_162095024
Ik was vrolijk dus ik dacht, zonnetje ik ga in eventjes in de tuin werken.

Eventjes werd veeeeeel langer. Heb de kleigrond (grmbl ;( ) om staan spitten en m'n aardbeienplantjes verplant zodat ze meer ruimte hebben. Heb nu 13 bloeiende.

Alleen nu ga ik zitten en voel ik meteen m'n knie en rug weer. ;(
pi_162095103
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal :*

[..]

Ja dat adviseerde de huisarts idd ook al. Dus zo ff langs de schoenmaker om te vragen.

Fripsel wat fijn dat het zo goed ging en ze het zo rustig uitlegden etc ^O^ Klinkt alsof je daar wel serieus genomen wordt ^O^
Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen". _O-
pi_162095894
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik was trouwens zelf bewust matig kritisch op mijn huisarts omdat ik zoiets had van, eerst maar aftasten wat ik tegen over me had. Maar ze vroegen zelf al "heb je al een andere huisarts genomen". _O-
Haha _O- Zou snel achteraan gaan dan!

Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 19:14:23 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162096560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha _O- Zou snel achteraan gaan dan!

Ik heb bij de schoenmaker 2 van die halve inlegzooltjes (met kussentjes) gekocht. Die heeft hij onder mn eigen zolen gedaan, dus hopelijk geeft dat idd al wat verlichting :)
Hoop het voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162096939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het voor je!
Dankje! :*
pi_162102781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 22:33:03 #184
137949 Disana
pi_162104118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 03:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Goed plan, sunny side up! :)
Weet je ook wanneer je iets kunt gaan merken? Lijkt me best spannend.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
Dan is het dus een kwestie van afwachten en ondertussen op je kiezen bijten. Ik wens je daar sterkte mee en hoop dat je gauw iets goeds gaat merken.
pi_162104900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.

Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel. :D
pi_162109942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:24 schreef Fripsel het volgende:
Of die mensen kunnen heel goed acteren, of ik ben best een normaal meisje :{

Ik had sowieso het gevoel op een rustig vakantieoord, of een Kamphuis ofzo te zijn, ipv de drukke gekte die ik in de medische wereld gewend ben. En dat was fijn. HAAAAH ik vind het spannend: rust. en dat ging door bij de receptie, heel uitgebreid uitleggen wat bedoeling was, me de weg gewezen. Een hele rustige man die vragenlijsten met me ging doen. een nog rustiger gebouw waar weer twee hele geduldige mensen zaten.

En ze noemde me dapper en slim 8)7 Ik ben helemaal van de kaart.

En nog beter, over 2 weken vervolgafspraak. Om te bespreken wat voor therapie hun denken dat goed is. Ze vroegen wel al hoe ik tegen over groepstherapie stond, dus dat zal sowieso wel onderdeel zijn.
Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
pi_162111802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Dit was je eerste afspraak bij de GGZ toch? Fijn dat de eerste indruk goed was.
Mijn ervaringen met de GGZ in mijn woonplaats zijn positief.
Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.

Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
pi_162112198
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja was inderdaad mijn eerste afspraak.

Ik ben door alle ellende van de laatste paar weken echt gewoon nog steeds verbaasd over hoe goed het ging. En hoe goed ik uit m'n woorden kwam. En dat ik ook gewoon even mezelf kon herpakken als het nodig was zonder opgejaagd te worden.
Hartstikke fijn. Zeker als je er gespannen voor was. Nu hopen dat het zo (goed) blijft gaan.
pi_162112213
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Goedzo. En net als met een bevalling: als je er wat moois voor krijgt, vergeet je de ellende zomaar.

Knus voor allen. Ik ga morgen gympen en leren, omdat onverwacht een tentamen heb as vrijdag. Draai de duimen maar, want ik weet nog niet veel. :D
Alvast succes voor morgen.
pi_162112266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

De 1e week kunnen de klachten verergeren dus ik neem aan dat na die week verbetering voelbaar moet zijn.
Vandaag heb ik de hele dag op bed gelegen iig, zag rechtop zitten niet zo zitten namelijk.
Maar ach, het was voorspeld en het trekt wel weer weg.
Hoe vervelend het ook is, het voelt niet als teleurstelling.
Wat als het na die week niet verbetert?
pi_162112331
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.

Ik maak me druk om niks waarschijnlijk :') maar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
pi_162112343
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.

Dat was mijn verdriet gisteravond.
pi_162112444
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.

Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:37:04 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162112470
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.

Dat was mijn verdriet gisteravond.
Knuffel

Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162112712
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knuffel

Ik zit aan een boullionetje. Krijg dat nu elke dialyse sinds vandaag en kijken of dat helpt tegen de hoofdpijn.,
Dank je.

Ik hoop het! Hoofdpijn sucks.
pi_162112741
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat verdriet is dus omdat ik besef hoe ik ermee omga, en weet wat ik daarvan kan krijgen, maar het me gewoon niet lukt om er alles aan te doen om een lage bloedsuiker te krijgen/af te vallen.

Zou een medisch psycholoog misschien iets voor mij zijn?
Herkenbaar :@

En dat zou zeker een optie zijn. Je hebt soms ook eerste lijns psychologen die niet in het ziekenhuis werken, maar die zich wel gespecialiseerd hebben in chronische ziektes. Tenminste in het dorp hier verderop zit er een waar ik geweest ben, dus zo iemand moet bij jou in de buurt ook goed te vinden zijn. :Y
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:41 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162113260
Lijkt me een goed idee idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:10:50 #198
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162113310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben alleen een beetje nerveus over het reizen. Veel stukken van Breda ben ik wel met een half uur met de scooter. Maar dit is echt het verste puntje van mij af. En ik denk dat het vermoeiend gaat zijn. Maar ik vind in het OV zitten, als m'n hoofd net helemaal overhoop is gehaald ook niet fijn denk ik.

Ik maak me druk om niks waarschijnlijk :') maar reizen levert me altijd veel stress op ofzo. Ik kan altijd pas weer rustig ademhalen als ik ergens daadwerkelijk ben, en dat had ik eigenlijk altijd al wel.
Ik woon niet ver van Breda af. Ik heb geen rijbewijs maar als het helpt kan ik wel met je mee in het ov..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:12:51 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162113367
Fosfaat is bij mij nog steeds te hoog. Snap er niks van..
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:23:53 #200
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162113680
ik heb vandaag een angst overwonnen: de tandarts! Zit een lange voorgeschiedenis aan met hele nare ervaringen, dus in de periode dat ik van hot naar her verhuisde heb ik dankbaar gebruik gemaakt van dat excuus om niet te gaan. Tot de in 2010 gingen samenwonen, toen had ik een gruwelijke kiespijn. dus ik moest echt en het was goed raak: een wortelkanaalbehandeling. Dat heb ik laten doen bij de tandarts waar mijn man ook zit, want ik kende verder nog helemaal niks in Roosendaal, kom hier niet vandaan. Grote fout, want zijn tandartsenpraktijk is echt een fabriek, je weet nooit bij wie je komt, het moet allemaal snel snel en ze hebben geen tijd voor je.

Daar nog een tijdje aangemodderd, totdat mijn bovenste verstandskiezen eruit moesten. Dat heb ik daar laten doen, maar ondanks dat ik bijna huilend binnenkwam was het hup snel de spuit erin en trekken. Dat vond ik zo erg dat ik wederom ruim drie jaar niet gegaan ben. en toen was het weer raak met helse kiespijnen, twee jaar geleden..Toen heb ik maar op facebook gevraagd of iemand een advies had qua tandarts want ik wilde echt niet terug naar die fabriek.. Vriendinnetje kwam met een tandarts gespecialiseerd in bange mensen. Dus me daar aangemeld, mocht 2 dagen later terecht (want helse kiespijn) en de diagnose was wederom een wortelkanaalbehandeling.. Hij heeft me heel rustig uitgelegd hoelang dingen zouden gaan duren, wat ik wel en niet zou voelen en van elk dingetje uitgelegd wat het was (en dat deed die andere dus ook niet, wat niet fijn is als ze vlakbij je gezicht een gasbrander aanzetten). Dus dat voelde gelijk fijn. De behandeling zelf bleef kut maar hij was gewoon heel betrokken en als ik even wilde stoppen was dat geen probleem.

Daarna bij deze tandarts gebleven en wel netjes elk halfjaar gegaan. Vandaag moest ik voor het eerst weer gaatjes laten vullen en hij heeft een laserapparaat en verzekerde me dat je dat zonder verdoving prima kan hebben, maar dat ik ook gewoon verdoving mocht. Ik besloot zonder te proberen en wat een verademing! Geen vervelende spuit vooraf en mond op half 7 achteraf en ik heb er he-le-maal niks van gevoeld. En zelfs nu nog netjes uitleggen wat ik ga voelen en waar hij ging prutsen enzo.

Heeft niks met mn longen te maken dit, maar wel met mn fobieën en oh wat is het fijn om er van een af te zijn!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162114155
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef superkimmi het volgende:

Wat goed van je!! :*

Ik heb gisteren om een ''kinderverdoving'' gevraagd, de tandarts lachte me uit :@
Blijkt niet te bestaan, maar ze kunnen het wel voorverdoven met een zalfje op een watje. Dat ging prima, voelde de verdovingsspuit nauwelijks!

Misschien een tip voor een volgende keer?
  donderdag 12 mei 2016 @ 11:46:35 #202
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162114370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat goed van je!! :*

Ik heb gisteren om een ''kinderverdoving'' gevraagd, de tandarts lachte me uit :@
Blijkt niet te bestaan, maar ze kunnen het wel voorverdoven met een zalfje op een watje. Dat ging prima, voelde de verdovingsspuit nauwelijks!

Misschien een tip voor een volgende keer?
Zal er aan denken! Thanks :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:38:27 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162115824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef superkimmi het volgende:
ik heb vandaag een angst overwonnen: de tandarts! Zit een lange voorgeschiedenis aan met hele nare ervaringen, dus in de periode dat ik van hot naar her verhuisde heb ik dankbaar gebruik gemaakt van dat excuus om niet te gaan. Tot de in 2010 gingen samenwonen, toen had ik een gruwelijke kiespijn. dus ik moest echt en het was goed raak: een wortelkanaalbehandeling. Dat heb ik laten doen bij de tandarts waar mijn man ook zit, want ik kende verder nog helemaal niks in Roosendaal, kom hier niet vandaan. Grote fout, want zijn tandartsenpraktijk is echt een fabriek, je weet nooit bij wie je komt, het moet allemaal snel snel en ze hebben geen tijd voor je.

Daar nog een tijdje aangemodderd, totdat mijn bovenste verstandskiezen eruit moesten. Dat heb ik daar laten doen, maar ondanks dat ik bijna huilend binnenkwam was het hup snel de spuit erin en trekken. Dat vond ik zo erg dat ik wederom ruim drie jaar niet gegaan ben. en toen was het weer raak met helse kiespijnen, twee jaar geleden..Toen heb ik maar op facebook gevraagd of iemand een advies had qua tandarts want ik wilde echt niet terug naar die fabriek.. Vriendinnetje kwam met een tandarts gespecialiseerd in bange mensen. Dus me daar aangemeld, mocht 2 dagen later terecht (want helse kiespijn) en de diagnose was wederom een wortelkanaalbehandeling.. Hij heeft me heel rustig uitgelegd hoelang dingen zouden gaan duren, wat ik wel en niet zou voelen en van elk dingetje uitgelegd wat het was (en dat deed die andere dus ook niet, wat niet fijn is als ze vlakbij je gezicht een gasbrander aanzetten). Dus dat voelde gelijk fijn. De behandeling zelf bleef kut maar hij was gewoon heel betrokken en als ik even wilde stoppen was dat geen probleem.

Daarna bij deze tandarts gebleven en wel netjes elk halfjaar gegaan. Vandaag moest ik voor het eerst weer gaatjes laten vullen en hij heeft een laserapparaat en verzekerde me dat je dat zonder verdoving prima kan hebben, maar dat ik ook gewoon verdoving mocht. Ik besloot zonder te proberen en wat een verademing! Geen vervelende spuit vooraf en mond op half 7 achteraf en ik heb er he-le-maal niks van gevoeld. En zelfs nu nog netjes uitleggen wat ik ga voelen en waar hij ging prutsen enzo.

Heeft niks met mn longen te maken dit, maar wel met mn fobieën en oh wat is het fijn om er van een af te zijn!
Wat fijn!! *O*

Ik moet hier gaan uitrekenen hoeveel eiwit en fosfaat ik per dag binnen krijg.

blegh.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162116094
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:10 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik woon niet ver van Breda af. Ik heb geen rijbewijs maar als het helpt kan ik wel met je mee in het ov..
Wat verschrikkelijk lief dat je dat voorstelt! Ik wil het wel eerst echt zelf gaan proberen. Ik ben de laatste 3 maanden eigenlijk alleen met vriend en lief de deur uit geweest. Vorige week was ik voor het eerst weer alleen met de trein gegaan. De een had me afgezet bij het station, de ander haalde me op bij de andere :@ maar ik was echt vet blij :')

Maar ik begin het echt te missen. Zelf de deur uit gaan. Ik vond het vroeger heerlijk om even over de markt de struinen of zelf naar Galder te rijden als het mooi weer is. Zonnen en zwemmen, en rust buiten de vakantieperiode :@

Of gewoon alleen al op de scooter even door de polder naar de supermarkt. Ik moet het echt gaan kunnen.

Maarrr ik weet dat ik ook wel eens spannende afspraken had dat m'n vriend niks kon regelen met het werk en dat ik dus echt in m'n eentje jankend in de trein zat. Dus dat je het voorstelt, ik vind het echt heel lief :@ Is het goed dat ik het onthoud voor als ik een keer heel hoog zit.

Roept ook meteen een andere vraag bij me op. Ik ben nogal geïsoleerd geraakt van vriendschappen enzo. En ik vind het heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten etc. En sinds ik niet meer studeer en werk, ook dat mis ik terwijl ik altijd een beetje een eenling ben geweest. Maar dit is te zeg maar. Maar ik heb geen idee hoe ik dat op zou moeten pakken. En nu zullen ze me daar bij het GGZ vast ook wel bij gaan helpen. Maar ik weet niet, misschien hebben jullie al wel tips ofzo voor hoe ik dat nu zou kunnen doen.

Ik heb bijvoorbeeld wel twee meisjes van mijn studie waar ik nog sporadisch contact mee heb. Maar die zijn met allerlei leuke toffe coole dingen bezig, helemaal sinds ze zijn afgestudeerd. En dan kom ik. Ik weet gewoon niet wat ik moet vertellen..

En van je tandarts echt super goed trouwens! Dat is hier ook nog een dingetje..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 12:50:11 ]
pi_162117289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef superkimmi het volgende:
(...)
Super toch!
pi_162117315
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Herkenbaar :@

En dat zou zeker een optie zijn. Je hebt soms ook eerste lijns psychologen die niet in het ziekenhuis werken, maar die zich wel gespecialiseerd hebben in chronische ziektes. Tenminste in het dorp hier verderop zit er een waar ik geweest ben, dus zo iemand moet bij jou in de buurt ook goed te vinden zijn. :Y
Ik ga eens kijken of er hier eentje (vlakbij) zit.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:37:20 #207
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162117436
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maarrr ik weet dat ik ook wel eens spannende afspraken had dat m'n vriend niks kon regelen met het werk en dat ik dus echt in m'n eentje jankend in de trein zat. Dus dat je het voorstelt, ik vind het echt heel lief :@ Is het goed dat ik het onthoud voor als ik een keer heel hoog zit.

Tuurlijk mag dat, zit geen tijd aan gebonden :) Zeker de komende periode ben ik voornamelijk mijn scriptie aan het schrijven en dus veel beschikbaar tussendoor :).

Qua vriendschappen: Aangezien je op internet wel wat vrijer durft te praten, is dat geen handige plek om ook te beginnen met zoeken? Mijn zwager woont sinds kort in Den Haag en kende daar niemand, hij gebruikt een site of app met de titel 'nieuwe mensen leren kennen' en vind daar allerlei activiteiten met allemaal mensen die graag nieuwe vrienden maken. Misschien zit daar iets tussen wat je leuk vind?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162118612
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had gisteravond een flinke huilbui (waarin ik dan minutenlang geen adem haal omdat ik aan het huilen ben). Ik was het gewoon ff allemaal spuugzat. De diabetes, het feit dat ik al 2 dagen geen zin had in fietsen en het niet heb gedaan. Ik wil het gewoon niet meer hebben, zonder ervoor te moeten sporten.

Dat was mijn verdriet gisteravond.
Ook een knuffel van mij.
pi_162118763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef superkimmi het volgende:
ik heb vandaag een angst overwonnen: de tandarts! Zit een lange voorgeschiedenis aan met hele nare ervaringen, dus in de periode dat ik van hot naar her verhuisde heb ik dankbaar gebruik gemaakt van dat excuus om niet te gaan. Tot de in 2010 gingen samenwonen, toen had ik een gruwelijke kiespijn. dus ik moest echt en het was goed raak: een wortelkanaalbehandeling. Dat heb ik laten doen bij de tandarts waar mijn man ook zit, want ik kende verder nog helemaal niks in Roosendaal, kom hier niet vandaan. Grote fout, want zijn tandartsenpraktijk is echt een fabriek, je weet nooit bij wie je komt, het moet allemaal snel snel en ze hebben geen tijd voor je.

Daar nog een tijdje aangemodderd, totdat mijn bovenste verstandskiezen eruit moesten. Dat heb ik daar laten doen, maar ondanks dat ik bijna huilend binnenkwam was het hup snel de spuit erin en trekken. Dat vond ik zo erg dat ik wederom ruim drie jaar niet gegaan ben. en toen was het weer raak met helse kiespijnen, twee jaar geleden..Toen heb ik maar op facebook gevraagd of iemand een advies had qua tandarts want ik wilde echt niet terug naar die fabriek.. Vriendinnetje kwam met een tandarts gespecialiseerd in bange mensen. Dus me daar aangemeld, mocht 2 dagen later terecht (want helse kiespijn) en de diagnose was wederom een wortelkanaalbehandeling.. Hij heeft me heel rustig uitgelegd hoelang dingen zouden gaan duren, wat ik wel en niet zou voelen en van elk dingetje uitgelegd wat het was (en dat deed die andere dus ook niet, wat niet fijn is als ze vlakbij je gezicht een gasbrander aanzetten). Dus dat voelde gelijk fijn. De behandeling zelf bleef kut maar hij was gewoon heel betrokken en als ik even wilde stoppen was dat geen probleem.

Daarna bij deze tandarts gebleven en wel netjes elk halfjaar gegaan. Vandaag moest ik voor het eerst weer gaatjes laten vullen en hij heeft een laserapparaat en verzekerde me dat je dat zonder verdoving prima kan hebben, maar dat ik ook gewoon verdoving mocht. Ik besloot zonder te proberen en wat een verademing! Geen vervelende spuit vooraf en mond op half 7 achteraf en ik heb er he-le-maal niks van gevoeld. En zelfs nu nog netjes uitleggen wat ik ga voelen en waar hij ging prutsen enzo.

Heeft niks met mn longen te maken dit, maar wel met mn fobieën en oh wat is het fijn om er van een af te zijn!
Stoer ^O^
Ik heb ook een ontzettende hekel aan de tandarts.
Dat heb je toch maar mooi gedaan. :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:42:44 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162119023
Zo ff uitgebreid zitten rekenen en puzzelen net. Gedoe bah.

Heb iig geen hoofdpijn dus denk dat de bouillion geholpen heeft *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162120139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Ook een knuffel van mij.
Dank je.
pi_162120167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
Heb iig geen hoofdpijn dus denk dat de bouillion geholpen heeft *O*
Volgende keer weer?
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:21:56 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162120576
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Volgende keer weer?
:Y krijg het nu elke dialyse. ff een kopje.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:22:24 #214
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162120603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff uitgebreid zitten rekenen en puzzelen net. Gedoe bah.

Heb iig geen hoofdpijn dus denk dat de bouillion geholpen heeft *O*
hopelijk is dit de definitieve oplossing! ^O^
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:25:36 #215
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162120748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef superkimmi het volgende:

[..]

hopelijk is dit de definitieve oplossing! ^O^
Ik hoop het ook!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:43:30 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162123062
Vind het ook helemaal niet erg deze oplossing :P een van de dingen die ik het meest miste aan mijn dieet ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2016 @ 18:30:05 #217
137949 Disana
pi_162125981
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een jaar weer uit een stoel opstaan zonder zwaar op de armleuningen te steunen. Voor mij is dit een mijlpaal. Mijn einddoel is weer uit een auto te kunnen stappen.
  donderdag 12 mei 2016 @ 18:34:44 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162126133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een jaar weer uit een stoel opstaan zonder zwaar op de armleuningen te steunen. Voor mij is dit een mijlpaal. Mijn einddoel is weer uit een auto te kunnen stappen.
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162126348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een jaar weer uit een stoel opstaan zonder zwaar op de armleuningen te steunen. Voor mij is dit een mijlpaal. Mijn einddoel is weer uit een auto te kunnen stappen.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef LPFAN het volgende:
Vind het ook helemaal niet erg deze oplossing :P een van de dingen die ik het meest miste aan mijn dieet ;p
Yeah!

Knus voor elk. De fysio gaat overleggen hoe "we" gaan oefenen. Het wordt nog lang geen fitness. Boe.
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:14:38 #220
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162132039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:42 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff uitgebreid zitten rekenen en puzzelen net. Gedoe bah.
Eiwitten moet ik ook op letten, maar mijn god, dat is allemaal zo zinloos bij mij. De enige manier waarop dat werkt is volgens mij als je elke dag precies dezelfde dingen eet en drinkt. Er zijn mensen die dat kunnen. Ik spring liever van een flat.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:21:34 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162132475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef twiFight het volgende:

[..]

Eiwitten moet ik ook op letten, maar mijn god, dat is allemaal zo zinloos bij mij. De enige manier waarop dat werkt is volgens mij als je elke dag precies dezelfde dingen eet en drinkt. Er zijn mensen die dat kunnen. Ik spring liever van een flat.
Ja idd is ook zo. Ik doe dat ook niet. Maar goed heb de dietiste mijn lijstje gestuurd en ik hoor volgende week wel wat ik fout doe. ( zal wel veel zijn :P)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162136069
Oh boy....
Vandaag ging het ook niet al te best en nu moeten we morgen een vrieskistje ophalen en die staat nog eens 3 hoog ook.
En dan thuis ook nog een keer de trap op, leuk zo'n bovenwoning. :(
Wordt interessant denk ik. :P
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:06:28 #223
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162150860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef vannelle het volgende:
Oh boy....
Vandaag ging het ook niet al te best en nu moeten we morgen een vrieskistje ophalen en die staat nog eens 3 hoog ook.
En dan thuis ook nog een keer de trap op, leuk zo'n bovenwoning. :(
Wordt interessant denk ik. :P
:* vanuit Belgie.

en het slaaponderzoek is een feit. ik heb een verwijsbrief voor dienst Neurologie in AZ Sint Jozef te Malle (Belgie) *O*

ik ga half dood van de warmte :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162151099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef vannelle het volgende:
Oh boy....
Vandaag ging het ook niet al te best en nu moeten we morgen een vrieskistje ophalen en die staat nog eens 3 hoog ook.
En dan thuis ook nog een keer de trap op, leuk zo'n bovenwoning. :(
Wordt interessant denk ik. :P
Leuke uitdaging, gewoon trede voor trede en met hulp kom je al een heel eind. Anders pluk je gewoon mensen van de straat en vraag je of ze je even willen helpen :z

Ben zelf inmiddels lekker aan het fietsen, zo fijn dat ik dat weer mag én kan *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2016 13:16:35 ]
pi_162156818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Leuke uitdaging, gewoon trede voor trede en met hulp kom je al een heel eind. Anders pluk je gewoon mensen van de straat en vraag je of ze je even willen helpen :z

Ben zelf inmiddels lekker aan het fietsen, zo fijn dat ik dat weer mag én kan *O*
Het is maar een tafelmodelletje dus zwaar zal ie niet zijn. :)
Komt vast wel goed, easy does it.

Wat tof dat je weer kan en mag fietsen! En er plezier in hebt. :P
pi_162156836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

:* vanuit Belgie.

en het slaaponderzoek is een feit. ik heb een verwijsbrief voor dienst Neurologie in AZ Sint Jozef te Malle (Belgie) *O*

ik ga half dood van de warmte :{
Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op dat onderzoek. ;)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 17:53:13 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162157666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op dat onderzoek. ;)
Ik hoop het ook. Met warmte en stress slaap ik slecht, anders ook.

Spaghetti à la mama :9 :9~ :W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162165324
Zo, eerste week HIIT zit er zo ongeveer op :)

Mag ik overigens vragen wat jullie vinden? Foto 1 is 3 juli 2015, 2 maanden voor ik begon met trainen. Foto 2 is vanmiddag in Belfast met collega's bij City Hall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162165956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:43 schreef LPFAN het volgende:
Vind het ook helemaal niet erg deze oplossing :P een van de dingen die ik het meest miste aan mijn dieet ;p
Dan is het extra fijn!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef vannelle het volgende:
Oh boy....
Vandaag ging het ook niet al te best en nu moeten we morgen een vrieskistje ophalen en die staat nog eens 3 hoog ook.
En dan thuis ook nog een keer de trap op, leuk zo'n bovenwoning. :(
Wordt interessant denk ik. :P
Ik heb gisteravond een hele hoop 30x30 tegels op een aanhanger getild en thuis er weer af. Pffffffffff, dat was best zwaar. :P

Maar de tuin is weer ietsje mooier. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een jaar weer uit een stoel opstaan zonder zwaar op de armleuningen te steunen. Voor mij is dit een mijlpaal. Mijn einddoel is weer uit een auto te kunnen stappen.
Mag ik vragen waarom je dat moeilijk kon? :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

:* vanuit Belgie.

en het slaaponderzoek is een feit. ik heb een verwijsbrief voor dienst Neurologie in AZ Sint Jozef te Malle (Belgie) *O*

ik ga half dood van de warmte :{
Ik vind het vaak te warm om te slapen. Het moet koud zijn in de slaapkamer wil ik goed slapen.

Ik had vannacht overigens weer dat rare wakker worden, dit keer dacht ik dat vriend in iets lag wat niet goed (voor hem) was. (Geen idee wat, dat was zoals altijd vaag). Heb m'n mobiel gepakt en de flashlight aangezet om te kijken. :') (Niks aan de hand natuurlijk.)

Ik blijf het raar vinden dat ik dit heb.
pi_162165979
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Leuke uitdaging, gewoon trede voor trede en met hulp kom je al een heel eind. Anders pluk je gewoon mensen van de straat en vraag je of ze je even willen helpen :z

Ben zelf inmiddels lekker aan het fietsen, zo fijn dat ik dat weer mag én kan *O*
Fijn dat je weer mag fietsen.
pi_162166627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
Zo, eerste week HIIT zit er zo ongeveer op :)

Mag ik overigens vragen wat jullie vinden? Foto 1 is 3 juli 2015, 2 maanden voor ik begon met trainen. Foto 2 is vanmiddag in Belfast met collega's bij City Hall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen HUUUUUGGEEE bovenarmen :D
Goed bezig kerel ^O^
pi_162169170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik zie alleen HUUUUUGGEEE bovenarmen :D
Goed bezig kerel ^O^
Thanks :@
  zaterdag 14 mei 2016 @ 08:56:54 #233
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162172908
Je ziet er goed uit Toto!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162173140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
Zo, eerste week HIIT zit er zo ongeveer op :)

Mag ik overigens vragen wat jullie vinden? Foto 1 is 3 juli 2015, 2 maanden voor ik begon met trainen. Foto 2 is vanmiddag in Belfast met collega's bij City Hall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig :Y

Sowieso heb je wel een mooie bouw van jezelf volgens mij. *)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 10:25:44 #235
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162173964
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Ik vind het vaak te warm om te slapen. Het moet koud zijn in de slaapkamer wil ik goed slapen.

Ik had vannacht overigens weer dat rare wakker worden, dit keer dacht ik dat vriend in iets lag wat niet goed (voor hem) was. (Geen idee wat, dat was zoals altijd vaag). Heb m'n mobiel gepakt en de flashlight aangezet om te kijken. :') (Niks aan de hand natuurlijk.)

Ik blijf het raar vinden dat ik dit heb.
Meet je je suiker wel eens op dat soort momenten? Misschien zijn het gewoon hypo's..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162174347
Zo, eindelijk weer eens de puf om de laptop erbij te pakken, dus ik kan eindelijk ff multiquoten en eens goed reageren haha _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag moest ik voor het eerst weer gaatjes laten vullen en hij heeft een laserapparaat en verzekerde me dat je dat zonder verdoving prima kan hebben, maar dat ik ook gewoon verdoving mocht. Ik besloot zonder te proberen en wat een verademing! Geen vervelende spuit vooraf en mond op half 7 achteraf en ik heb er he-le-maal niks van gevoeld. En zelfs nu nog netjes uitleggen wat ik ga voelen en waar hij ging prutsen enzo.

Heeft niks met mn longen te maken dit, maar wel met mn fobieën en oh wat is het fijn om er van een af te zijn!
Wat super fijn zeg dat je bij deze tandarts zo gerustgesteld wordt en hij alles goed uitlegt etc. Dat is echt belangrijk idd als je al angst hebt. En echt dapper dat je het nu zonder verdoving hebt gedaan. Je mag echt trots zijn ja ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:

Roept ook meteen een andere vraag bij me op. Ik ben nogal geïsoleerd geraakt van vriendschappen enzo. En ik vind het heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten etc. En sinds ik niet meer studeer en werk, ook dat mis ik terwijl ik altijd een beetje een eenling ben geweest. Maar dit is te zeg maar. Maar ik heb geen idee hoe ik dat op zou moeten pakken. En nu zullen ze me daar bij het GGZ vast ook wel bij gaan helpen. Maar ik weet niet, misschien hebben jullie al wel tips ofzo voor hoe ik dat nu zou kunnen doen.

Hmmm zo herkenbaar dit :{ Vooral idd dat je je toch al "minder" voelt omdat je niet werkt/studeert en dan weinig te vertellen hebt voor je gevoel. Maar toch zijn er nog een heleboel andere dingen om over te praten en kun je altijd een spelletje doen waardoor je niet constant hoeft te praten.
Maar het is idd lastig als je weinig sociale contacten hebt. Ik ken opzich wel veel mensen ( vooral via internet) maar afspreken vind ik ook lastig. Toch bang dat ze dan niet op me zitten te wachten en ik afgewezen word. En om dat gevoel maar te voorkomen vraag ik het maar helemaal niet. Maar als anderen dan ook geen initiatief nemen dan gebeurt er nooit wat.
Maar misschien dat je via dat Wehelpen mensen kunt leren kennen of bijvoorbeeld een activiteit in een buurthuis of via internet ( Fok/NMLK ) ofzo. Eenzaamheid en sociale isolatie is iig erg rot, dus dikke knuffel ook voor jou :*

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een jaar weer uit een stoel opstaan zonder zwaar op de armleuningen te steunen. Voor mij is dit een mijlpaal. Mijn einddoel is weer uit een auto te kunnen stappen.
Wat een super mooi mijlpaal *O* En uit de auto stappen zou idd heel fijn zijn als je dat weer kunt :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:42 schreef -sabine- het volgende:

Knus voor elk. De fysio gaat overleggen hoe "we" gaan oefenen. Het wordt nog lang geen fitness. Boe.
Balen zeg! Ik ben benieuwd wat voor oefeningen je krijgt.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef twiFight het volgende:

[..]

Eiwitten moet ik ook op letten, maar mijn god, dat is allemaal zo zinloos bij mij. De enige manier waarop dat werkt is volgens mij als je elke dag precies dezelfde dingen eet en drinkt. Er zijn mensen die dat kunnen. Ik spring liever van een flat.
Ja echt lastig is dat. Met mn diabetes is het verstandig om op de koolhydraten te letten ( al kan ik natuurlijk gewoon bolussen voor wat ik neem) Maar mijn DVK zegt ook dat je diabetes niet je hele leven moet overnemen, dus af en toe genieten met wat meer koolhydraten mag best, als ik er maar extra voor bolus dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd is ook zo. Ik doe dat ook niet. Maar goed heb de dietiste mijn lijstje gestuurd en ik hoor volgende week wel wat ik fout doe. ( zal wel veel zijn :P)
Ik ben benieuwd. En misschien valt het wel mee ;) Fijn dat die bouillon iig hielp van de week ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef vannelle het volgende:
Oh boy....
Vandaag ging het ook niet al te best en nu moeten we morgen een vrieskistje ophalen en die staat nog eens 3 hoog ook.
En dan thuis ook nog een keer de trap op, leuk zo'n bovenwoning. :(
Wordt interessant denk ik. :P
Hoe is het gegaan? Vandaag rustig aan doen dan maar?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:06 schreef sararaats het volgende:

[..]

en het slaaponderzoek is een feit. ik heb een verwijsbrief voor dienst Neurologie in AZ Sint Jozef te Malle (Belgie) *O*

Goed dat je dat slaaponderzoek hebt doorgezet meis. Hopelijk ben je snel aan de beurt ^O^
Gebruik je die beugel nu helemaal niet meer?

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben zelf inmiddels lekker aan het fietsen, zo fijn dat ik dat weer mag én kan *O*
Dat is zeker fijn ja *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
Zo, eerste week HIIT zit er zo ongeveer op :)

Mag ik overigens vragen wat jullie vinden? Foto 1 is 3 juli 2015, 2 maanden voor ik begon met trainen. Foto 2 is vanmiddag in Belfast met collega's bij City Hall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looking good ^O^ Die bovenarmen :o

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Ik had vannacht overigens weer dat rare wakker worden, dit keer dacht ik dat vriend in iets lag wat niet goed (voor hem) was. (Geen idee wat, dat was zoals altijd vaag). Heb m'n mobiel gepakt en de flashlight aangezet om te kijken. :') (Niks aan de hand natuurlijk.)

Ik blijf het raar vinden dat ik dit heb.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:25 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Meet je je suiker wel eens op dat soort momenten? Misschien zijn het gewoon hypo's..
Daar zat ik idd ook aan te denken ja :Y Als ik 's nachts hypo's heb dan droom ik ook altijd raar en word ik ook met een raar gevoel wakker.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:04:26 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162174484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:54 schreef Sylvana het volgende:

Goed dat je dat slaaponderzoek hebt doorgezet meis. Hopelijk ben je snel aan de beurt ^O^

Gebruik je die beugel nu helemaal niet meer
Nee want ik kan hem niet verdragen in mijn mond.

Dinsdag bellen voor een afspraak want weer een feestdag ertussen.

Verder vind ik het nog steeds benauwd binnen. De verwarming staat uit.

Knuffel voor iedereen! :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 11:41:11 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162175127
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162175304
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:04 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nee want ik kan hem niet verdragen in mijn mond.

Dinsdag bellen voor een afspraak want weer een feestdag ertussen.

Verder vind ik het nog steeds benauwd binnen. De verwarming staat uit.

Knuffel voor iedereen! :*
Ja dat is het nadeel met die feestdagen nu ja. En idd goed om hem dan niet meer te dragen. Wel zonde van je geld, maar hopelijk heb je je lesje geleerd nu.
Misschien ff alle ramen en deuren open zetten zodat het ff kan doorwaaien?

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162175646
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef LPFAN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe duur is die treinreis?
pi_162175676
En thanks LPFAN, Sylvana en Frips :)
@Frips: op zich aardig, op m'n buik na, holle rug :+
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:46:11 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162176347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat is het nadeel met die feestdagen nu ja. En idd goed om hem dan niet meer te dragen. Wel zonde van je geld, maar hopelijk heb je je lesje geleerd nu.
Misschien ff alle ramen en deuren open zetten zodat het ff kan doorwaaien?

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, kan dat echt niet missen helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 14 mei 2016 @ 12:46:27 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162176351
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe duur is die treinreis?
20 euro voor een retourtje via een actie.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162176379
Ik sta garant voor ¤5,-
Wie helpt LP naar Rotterdam? *O*
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:02:46 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162176753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik sta garant voor ¤5,-
Wie helpt LP naar Rotterdam? *O*
Haha erg lief! maar ik kan het niet ontvangen ;) Komt wel goed! Ga binnenkort gewoon weer eens heen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162176983
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha erg lief! maar ik kan het niet ontvangen ;) Komt wel goed! Ga binnenkort gewoon weer eens heen ;)
Ah jammer, ik had het je anders ook best over willen maken ;)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:16:57 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162177094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 13:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ah jammer, ik had het je anders ook best over willen maken ;)
Erg lief van jullie allemaal O+ maar op mijn rekening kan alleen maar leefgeld ;) en wil ook geen problemen met mijn bewindvoering. ( die doet echt moeilijk over alles) Komt toch ook niet heel goed uit omdat ik dinsdag weer moet dialyseren dus ik stuur haar wel een kaartje hoe trots ik op haar ben en ben er gewoon in gedachten bij ;)

Voordeel van dialyse, je hebt tijd zat om ff goed na te denken ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2016 @ 13:17:58 #248
137949 Disana
pi_162177120
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je dat moeilijk kon? :@

[..]
Ja hoor. Mijn benen waren al slecht na een zware buikoperatie, maar nu kreeg ik er ook nog een slijmbeursontsteking in beide heupen bij. Ik heb daar enorm veel pijn van gehad, dat is nu grotendeels over. Maar mijn spieren zijn verkrampt en verzwakt, daarom kwam ik niet meer uit mijn lage bed en ook niet uit een auto die ook lager is. Ik ben dus heel blij dat het nu eindelijk iets vooruit gaat, want zoiets kan wel jaren duren.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:26:06 #249
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162177352
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:54 schreef Sylvana het volgende:
Ja echt lastig is dat. Met mn diabetes is het verstandig om op de koolhydraten te letten ( al kan ik natuurlijk gewoon bolussen voor wat ik neem) Maar mijn DVK zegt ook dat je diabetes niet je hele leven moet overnemen, dus af en toe genieten met wat meer koolhydraten mag best, als ik er maar extra voor bolus dan.
Ja, diabetes heb ik ook :P
Dus ik heb nu een:
- natriumbeperking
- eiwitbeperking
- koolhydratenbeperking
En vet is ook slecht want als je te dik bent werkt de insuline minder. Ik ga voor de kwartet met een vochtbeperking, eens kijken of ik dat haal.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162178297
Mag je boos worden als iemand na fucking 6 jaar(!) nog steeds geen rekening houdt met iets wat voor jou niet fijn is? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162178410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 10:25 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Meet je je suiker wel eens op dat soort momenten? Misschien zijn het gewoon hypo's..
Ik heb nooit hypo's. Dat is vrijwel onmogelijk. ;) Daarbij weet ik hoe hypo's aanvoelen, maar dat heeft niks met raar wakker worden te maken, mijn inziens.

(Ik bedoel dus te zeggen dat niet alles met de diabetes te maken heeft, neem ik aan.)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:05:07 #252
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162178428
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb nooit hypo's. Dat is vrijwel onmogelijk. ;) Daarbij weet ik hoe hypo's aanvoelen, maar dat heeft niks met raar wakker worden te maken, mijn inziens.

(Ik bedoel dus te zeggen dat niet alles met de diabetes te maken heeft, neem ik aan.)
Nee, niet alles. Maar mijn man wordt ook wel eens raar wakker en dan heeft hij altijd een hypo.. (en met altijd bedoel ik echt altijd :P )
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162178567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:05 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Nee, niet alles. Maar mijn man wordt ook wel eens raar wakker en dan heeft hij altijd een hypo.. (en met altijd bedoel ik echt altijd :P )
Als ik hypo's had, was het overdag na sporten. Nooit 's nachts. Ik meet nuchter haast nooit onder de 8...
pi_162178570
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb nooit hypo's. Dat is vrijwel onmogelijk. ;) Daarbij weet ik hoe hypo's aanvoelen, maar dat heeft niks met raar wakker worden te maken, mijn inziens.

(Ik bedoel dus te zeggen dat niet alles met de diabetes te maken heeft, neem ik aan.)
Nee niet alles heeft ermee te maken maar zoals ik al zei heb ik het dus wel dat ik oom raar denk als ik met een hypo wakker word. Maar als je nooit hypo's hebt dan is het misschien niet zo en kan het ook wat anders zijn. Maar geen idee wat dan.
pi_162178728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee niet alles heeft ermee te maken maar zoals ik al zei heb ik het dus wel dat ik oom raar denk als ik met een hypo wakker word. Maar als je nooit hypo's hebt dan is het misschien niet zo en kan het ook wat anders zijn. Maar geen idee wat dan.
Ik dacht eerst dat het een teken was dat ik "fout" bezig was (zag vorig jaar vaak een man waar vriend niks vanaf wist, want bang dat hij niet gelooft in man/vrouw-vriendschappen en geen zin in gedoe en/of verbieden om te gaan enzo), maar ook nu ik hem alweer een tijdje niet gezien heb blijft het zich soms voordoen.

Dus dat het zegmaar iets psychisch zou zijn.
pi_162179502
LP; mocht je je bedenken; iemand anders kan ook zo'n kaart voor je kopen en de code door dm-en :)

Jaimy; ik zou eens een R&P topic openen (no offence). Je schrijft hier veel verontrustende dingen over je vriend en je relatie..
pi_162179595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
-
Hoe gaat het trouwens met jou en je slaapproblematiek? Heb je al iemand gevonden die meer weet of een reactie gehad via je interview?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:43:02 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162179716
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
LP; mocht je je bedenken; iemand anders kan ook zo'n kaart voor je kopen en de code door dm-en :)

Zou kunnen ja maar nee ;p vind het echt enorm lief aan geboden!!! maar ik kan het nooit terug betalen en voel me er niet op mijn gemak bij ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162179796
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met jou en je slaapproblematiek? Heb je al iemand gevonden die meer weet of een reactie gehad via je interview?
Bagger. Medicatie werkt niet, word alleen wat uitgeruster wakker. Nachtmerries zijn volop aanwezig.
Nog steeds niks gehoord van het MCL over m'n second opinion. En helemaal geen reacties op het interview, voel me nu stom dat ik het gedaan heb ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou kunnen ja maar nee ;p vind het echt enorm lief aan geboden!!! maar ik kan het nooit terug betalen en voel me er niet op mijn gemak bij ;)
Wie had het over terugbetalen? Wat mij betreft is mijn bijdrage een gift.
Ik vind dat je een enorme bikkel bent en ondanks alles altijd heel positief bent! Daar mag soms wel eens wat leuks tegenover staan, ik gun het je enorm! :*
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:46:08 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162179834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bagger. Medicatie werkt niet, word alleen wat uitgeruster wakker. Nachtmerries zijn volop aanwezig.
Nog steeds niks gehoord van het MCL over m'n second opinion. En helemaal geen reacties op het interview, voel me nu stom dat ik het gedaan heb ;(

[..]

Wie had het over terugbetalen? Wat mij betreft is mijn bijdrage een gift.
Ik vind dat je een enorme bikkel bent en ondanks alles altijd heel positief bent! Daar mag soms wel eens wat leuks tegenover staan, ik gun het je enorm! :*
Balen dat je niks hebt gehoord :(

en thanks O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162179912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bagger. Medicatie werkt niet, word alleen wat uitgeruster wakker. Nachtmerries zijn volop aanwezig.
Nog steeds niks gehoord van het MCL over m'n second opinion. En helemaal geen reacties op het interview, voel me nu stom dat ik het gedaan heb ;(

[..]

Balen zeg :( En het is echt niet stom dat je hebt meegedaan hoor. Het was een mooi artikel en misschien komt er toch ooit nog een keer een reactie op. En dinsdag maar ff zelf bellen met het MCL? Knuffel :*
pi_162179973
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Balen zeg :( En het is echt niet stom dat je hebt meegedaan hoor. Het was een mooi artikel en misschien komt er toch ooit nog een keer een reactie op. En dinsdag maar ff zelf bellen met het MCL? Knuffel :*
Nou ik voel me stom :@
Gelukkig ook geen negatieve reacties gehad, dat scheelt..

Inderdaad zelf maar even bellen. Kan echt niet tot september wachten, tot m'n eigen neuroloog terug is van verlof.
pi_162180436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Jaimy; ik zou eens een R&P topic openen (no offence). Je schrijft hier veel verontrustende dingen over je vriend en je relatie..
Daar heb ik niet zo'n goeie ervaringen mee. :+ :P
pi_162180587
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Jaimy_Luca op 14-05-2016 15:26:39 ]
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2016 @ 16:21:17 #265
137949 Disana
pi_162182501
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou ik voel me stom :@
Gelukkig ook geen negatieve reacties gehad, dat scheelt..

Inderdaad zelf maar even bellen. Kan echt niet tot september wachten, tot m'n eigen neuroloog terug is van verlof.
Je hoeft je niet stom te voelen, tenslotte zag dat blad een interview met jou ook zitten. Kennelijk zijn er niet zoveel mensen met een soortgelijk probleem, of durven ze niet van zich te laten horen. Ik vind het flink dat je het interview hebt gegeven.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:24:30 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162182599
Wat Disana zegt! Niet stom voelen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162182651
Dankjewel dames :@
pi_162183488
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:45 schreef Poesopstokje het volgende:
En helemaal geen reacties op het interview, voel me nu stom dat ik het gedaan heb ;(
Heb je veel mensen verteld dat je met je verhaal in het blad zou komen? Van wie had je een reactie verwacht die niet gekomen is?

Je hoeft je hierom overigens niet stom te voelen hoor. Genoeg mensen die je verhaal hebben gelezen en er misschien iets in herkenden. Maar die weten niet dat jij het was, dus dan is het moeilijker een reactie te geven.
pi_162183519
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heb je veel mensen verteld dat je met je verhaal in het blad zou komen? Van ons heb je reacties gehad, toch?

Van wie had je een reactie verwacht die niet gekomen is?

Je hoeft je hierom overigens niet stom te voelen hoor. Genoeg mensen die je verhaal hebben gelezen en er misschien iets in herkenden. Maar die weten niet dat jij het was, dus dan is het moeilijker een reactie te geven.
Ik was bang voor (ex)familie, waar ik geen contact meer mee heb.

Durf pas sinds 2/3 jaar een profielfoto van mezelf in te stellen, ben jarenlang bang geweest om herkend te worden en daardoor weer gepest te worden. :@

Op heel het interwebz is er nu maar 1 foto van mij te vinden, die op FB.

En dan sta je opeens met je bolle kop in een goedverkocht tijdschrift, dat was wel even een drempel zeg maar..
pi_162184795
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik was bang voor (ex)familie, waar ik geen contact meer mee heb.

Durf pas sinds 2/3 jaar een profielfoto van mezelf in te stellen, ben jarenlang bang geweest om herkend te worden en daardoor weer gepest te worden. :@

Op heel het interwebz is er nu maar 1 foto van mij te vinden, die op FB.

En dan sta je opeens met je bolle kop in een goedverkocht tijdschrift, dat was wel even een drempel zeg maar..
Mij heb je laten inzien dat er zulke problemen zijn. Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er nooit bij stil hadden gestaan dat je dit mee kunt maken in je slaap. Alleen dat al is de moeite waard.

Knus voor de rest. Ik lig weer 36 uur plat. Gisteren een tentamen gehad, 75 km verderop. Kapot.
pi_162184826
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je alleen al chronisch ziek bent heb je veel 'regeltjes' nodig, omdat je het anders niet redt. Je zult wel leuk genoeg zijn, ook met je regeltjes.
pi_162184862
Datzelfde begrip heb ik nu voor alles dat met diabetes, hart- en nierfalen enz te maken heeft. Pijn hoeft niemand mij uit te leggen, maar alle andere vind ik boeiend om te begrijpen (voor zo ver dat kan)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:39:25 #273
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162185566
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat is het nadeel met die feestdagen nu ja. En idd goed om hem dan niet meer te dragen. Wel zonde van je geld, maar hopelijk heb je je lesje geleerd nu.
Misschien ff alle ramen en deuren open zetten zodat het ff kan doorwaaien?
ik ga vanavond kwissen en hopelijk winnen we ;)

wat die beugel betreft: het was idd veel geld maar volgens mij is de pilotte te lang.

vanmiddag weer gewerkt :)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162186854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:39 schreef sararaats het volgende:

wat die beugel betreft: het was idd veel geld maar volgens mij is de pilotte te lang.

Kun je dat niet aan laten passen?

En succes vanavond. ;)
pi_162187707
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:05 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Als je alleen al chronisch ziek bent heb je veel 'regeltjes' nodig, omdat je het anders niet redt. Je zult wel leuk genoeg zijn, ook met je regeltjes.
Alleen hebben die regeltjes niks te maken met mijn chronisch ziek zijn (de diabetes doel ik op).

Even in spoiler, omdat lang, en vrij heftig over mezelf denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162189266
Heftig Jaimy.. Ik denk dat jij er uiteindelijk meer last van hebt dan je vriend..
Krijg je hiervoor psychische hulp?
pi_162193996
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Heftig Jaimy.. Ik denk dat jij er uiteindelijk meer last van hebt dan je vriend..
Krijg je hiervoor psychische hulp?
Ik heb laatst gezocht op medisch psycholoog en vond een (hopelijk goede) in de buurt. En anders terug naar GGZ.

Denk dat het wel tijd is voor hulp.
pi_162194247
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb laatst gezocht op medisch psycholoog en vond een (hopelijk goede) in de buurt. En anders terug naar GGZ.

Denk dat het wel tijd is voor hulp.
Baat het niet schaad het niet, succes!
pi_162194301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik was bang voor (ex)familie, waar ik geen contact meer mee heb.

Durf pas sinds 2/3 jaar een profielfoto van mezelf in te stellen, ben jarenlang bang geweest om herkend te worden en daardoor weer gepest te worden. :@

Op heel het interwebz is er nu maar 1 foto van mij te vinden, die op FB.

En dan sta je opeens met je bolle kop in een goedverkocht tijdschrift, dat was wel even een drempel zeg maar..
Gepest door volwassenen? Wat laag van hun zeg. Sowieso pesten.

Wel sterk van je dat je dit dan aangedurfd heb. ^O^

Ik hoop echt van harte dat er ooit iets gevonden wordt voor alledrie de slaapproblemen. Ieder mens zou zorgeloos moeten kunnen (gaan) slapen.
pi_162194422
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gepest door volwassenen? Wat laag van hun zeg. Sowieso pesten.

Wel sterk van je dat je dit dan aangedurfd heb. ^O^

Ik hoop echt van harte dat er ooit iets gevonden wordt voor alledrie de slaapproblemen. Ieder mens zou zorgeloos moeten kunnen (gaan) slapen.
Thnx, ik heb de hoop nog niet opgegeven :)

Ik ben op de basisschool en op de havo verschrikkelijk gepest, geterroriseerd kan ik het wel noemen. Door de hele school, inclusief leraren.
Te gruwelijk om er over te praten, maar ik heb er PTSS aan over gehouden, dat zegt voldoende denk ik..

En later op het werk ben ik ook weggepest, door volwassenen inderdaad.. :r
pi_162203471
Bikkels
Beide
_O_

Ik vind het fijn te zien dat hier alles besproken mag en kan worden.
Ik durf zelf nog niet alles te melden, maar dat komt pas als ik het opgelost heb voor mijzelf. Zo werkt het bij mij.

Fijne Pinksteren of een fijn lang weekend.
  zondag 15 mei 2016 @ 01:42:06 #282
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162207460
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kun je dat niet aan laten passen?

En succes vanavond. ;)
Binnenkort.

Onze ploeg Theo Reet is gezien eindigde 12de van 33 ploegen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 15 mei 2016 @ 05:04:44 #283
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162209159
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mag je boos worden als iemand na fucking 6 jaar(!) nog steeds geen rekening houdt met iets wat voor jou niet fijn is? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is het geen rekening houden met? Jij stelt nu dat jouw vriend het met opzet doet. Het kan toch ook gewoon per ongeluk zijn geweest, uit liefkozing? Daar gaan echt niet altijd kwade bedoelingen aan vooraf. Ik vind het nogal een kwalijke aantijging van jou.

Als ik jouw nachtdrama's elke keer lees dan denk ik dat jullie gewoon apart moeten gaan slapen. En dan niet gaan spartelen van "ja maar ik hou wel van hem" en "zo ver hoeft het niet te gaan", etc. Goede slaap is belangrijk en er is nergens een regelboekje voor relaties waarin staat dat je per se samen moet slapen. Genoeg mensen die dat niet doen. Gewoon praktisch zijn. Bij elkaar zijn kan overdag gewoon weer.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162211524
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 05:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hoezo is het geen rekening houden met? Jij stelt nu dat jouw vriend het met opzet doet. Het kan toch ook gewoon per ongeluk zijn geweest, uit liefkozing? Daar gaan echt niet altijd kwade bedoelingen aan vooraf. Ik vind het nogal een kwalijke aantijging van jou.

Als ik jouw nachtdrama's elke keer lees dan denk ik dat jullie gewoon apart moeten gaan slapen. En dan niet gaan spartelen van "ja maar ik hou wel van hem" en "zo ver hoeft het niet te gaan", etc. Goede slaap is belangrijk en er is nergens een regelboekje voor relaties waarin staat dat je per se samen moet slapen. Genoeg mensen die dat niet doen. Gewoon praktisch zijn. Bij elkaar zijn kan overdag gewoon weer.
Hij weet al 6 jaar dat aanraking van mijn rug (vooral onverwachte) bepaald niet fijn is voor mij. Het voelt echt ontzettend vervelend, dat wil je iemand toch niet aandoen? Ook al is het onder het mom van lief doen?

Ik weet dat het kan: er rekening mee houden, mijn ex kon het prima (onthouden).

Ik moet zeggen: nachtdrama's is wel een heel overdreven woord vind ik. Ik zie het absoluut niet zo. (Poesopstokje heeft mijn inziens nachtdrama's, ik absoluut niet.) Ik maak ook nergens een heel groot probleem van (het raar wakker worden vind ik juist interessant). Ik ben het gewend, het is gewoon zo. En ik kan vaak 's morgens nog wat slaap pakken. ^O^

Apart slapen, daar wil mijn vriend helemaal niets van weten. En daar geef ik hem gelijk in. Je hoort mijn inziens samen te slapen als stel. (Behalve in echt extreme gevallen, maar dat is bij ons niet aan de orde.)

En daarbij: Ik slaap helemaal niet als hij niet naast me ligt. Vriend moet weleens een nachtdienst draaien, dan lig ik elke keer de hele nacht wakker. Of het komt voor dat ik vroeg naar bed ga en vriend paar uur later, ook dan slaap ik niet tot hij naast me in bed komt liggen.

Dus het is ook niet echt een optie.
pi_162211563
Iemand nog het Eurovisie Songfestival gezien? Ik wel. :@

Ik vond Cyprus heel gaaf. :D En Rusland was m'n tweede favoriet.
  zondag 15 mei 2016 @ 15:30:16 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162218044
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Iemand nog het Eurovisie Songfestival gezien? Ik wel. :@

Ik vond Cyprus heel gaaf. :D En Rusland was m'n tweede favoriet.
Nope, nog nooit gekeken ook, boeit me totaal niet ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162220182
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nope, nog nooit gekeken ook, boeit me totaal niet ;p
Ik was door verhalen nieuwsgierig geworden naar Rusland. Kwam hij pas als 18e. _O-
En was ook wel benieuwd naar de 10 seconden stilte van Douwe Bob.
  zondag 15 mei 2016 @ 16:29:11 #288
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162220881
Zit nu bij mijn ouders en mijn pa zit te janken omdat max formule 1 heeft gewonnen. Mooi man. Zelfs ik zat op het puntje van mijn stoel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162220901
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:
Zit nu bij mijn ouders en mijn pa zit te janken omdat max formule 1 heeft gewonnen. Mooi man. Zelfs ik zat op het puntje van mijn stoel.
Dat was genot ja. :Y
pi_162221058
24 april, tailleomvang: 99 cm
8 mei, 97 cm
15 mei, 94 cm

nog 2 cm te gaan tot een gezonde tailleomvang en nog ~9 cm tot m'n eerste doel
pi_162221746
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef Toto69 het volgende:
24 april, tailleomvang: 99 cm
8 mei, 97 cm
15 mei, 94 cm

nog 2 cm te gaan tot een gezonde tailleomvang en nog ~9 cm tot m'n eerste doel
Damn :o Dat doe je snel!

Hoe gaat het sporten icm je wond? Kun je het een beetje ontzien?
pi_162221781
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Damn :o Dat doe je snel!

Hoe gaat het sporten icm je wond? Kun je het een beetje ontzien?
Valt wel mee toch :o
Ehm, ik probeer het, maar lukt niet altijd.
pi_162221835
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch :o
Ehm, ik probeer het, maar lukt niet altijd.
Nou het klinkt wel erg indrukwekkend :D

Wat zijn de volgende stappen nu? Al een plan opgesteld met de nieuwe artsen?
pi_162221941
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou het klinkt wel erg indrukwekkend :D

Wat zijn de volgende stappen nu? Al een plan opgesteld met de nieuwe artsen?
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou het klinkt wel erg indrukwekkend :D

Wat zijn de volgende stappen nu? Al een plan opgesteld met de nieuwe artsen?
Ben wel naar een HA geweest hier, die gaat helemaal niks doen (zelfs geen haren weghalen) dus het schiet hier ook niks op.
pi_162222010
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Ben wel naar een HA geweest hier, die gaat helemaal niks doen (zelfs geen haren weghalen) dus het schiet hier ook niks op.
Kun je je niet laten doorverwijzen naar een specialist in het ziekenhuis?
pi_162222033
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:33 schreef Toto69 het volgende:
24 april, tailleomvang: 99 cm
8 mei, 97 cm
15 mei, 94 cm

nog 2 cm te gaan tot een gezonde tailleomvang en nog ~9 cm tot m'n eerste doel
De laatste keer dat ik meette (mat?) had ik buikomvang van 98 cm, sindsdien durf ik niet te meten. Ga schrikken van het getal... :o Denk ik. (Wel op het dikste stukje van mijn buik.)

Ik zit nu op de bank terwijl vriend is verder gegaan met de pannenkoeken. Het lukt me blijkbaar vandaag niet en nu voel ik me stom dat ik niet eens pannenkoeken kan bakken. (Dat het voorheen gewoon altijd goed ging ben ik dan even "vergeten".)

Ik wil graag (naam schoonvader)pannenkoeken maken, maar dat lukt nooit. Hij is geen pannenkoekkok, maar kan het zó goed!

Enne... begrijp ik het nou goed dat Max 1e is geworden? :D
pi_162222043
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Kun je je niet laten doorverwijzen naar een specialist in het ziekenhuis?
Kan, maar die willen ook alleen maar snijden eigenlijk :X
pi_162222082
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan, maar die willen ook alleen maar snijden eigenlijk :X
En nu dan? ;(

Oh en mijn buikomvang (navel) is 90cm. Fattie dat je er bent!
pi_162222116
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En nu dan? ;(

Oh en mijn buikomvang (navel) is 90cm. Fattie dat je er bent!
Nu niks, geen idee nog.
Ja, vrouwen mogen dan ook een veel lagere gezonde tailleomvang hebben dan een man. :6
pi_162222166
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nu niks, geen idee nog.
Ja, vrouwen mogen dan ook een veel lagere gezonde tailleomvang hebben dan een man. :6
Oh :') Bedankt voor het verpesten van m'n goede humeur.
Ik schuif er nog een stuk taart in.
pi_162222172
Schlusss
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')