abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:18:30 #76
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161991232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar je moet wel symmetrische kernmerken vertonen wil je uberhaupt een redelijke kans hebben. Voor de rest spelen zaken als ogen, bouw, etc een belangrijke rol, die inderdaad het e.e.a. kunnen compenseren. (Toevallig bij mij het geval.) Hoe dan ook, knapheid valt op enige wijze wel degelijk 'objectief' vast te leggen. 'Sex appeal'/aantrekkingskracht is weer een ander verhaal natuurlijk. Alhoewel b.v. een wenselijke houding en uitstraling van ogen bijvoorbeeld ook wel te observeren en beoordelen valt.
Ben altijd knap genoemd door vrouwen dus dat zit wel goed. Sex appeal kan beter vind ik. Vrouwen vinden/vonden mij vaak jongensachtig of schattig. Laatste tijd verbeterd dat wel omdat ik ook ouder wordt maar nog niet genoeg om de 'modelletjes' aan te trekken.

Hoe bedoel je dat van de ogen? Echt de vorm van de ogen of heb je het over de blik/emotie in de ogen?
pi_161991334
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:14 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Hoe zo ben je gestopt?
Ik ben nog jong, 21, en ben soms ook wel gefrustreerd omdat ik altijd dacht dat ik later goed zou zitten met de meisjes (was als tiener al knap). Helaas hebben m'n groeispeurten niet meegezeten en merk ik dat de tijden nu wel iets minder glorieus zijn dan tijdens de middelbare school. Focus me nu ook (maar) op m'n positieve kenmerken en charmes. Mag niet klagen maar wil wel beter.
Herken dat zeker wel. Al begon mijn esthetisch succes op de basisschool ('wil je verkering?'). Afbreuk daarvan juist tijdens de pubertijd (door omstandigheden/ongezonde leefgewoontes), maar normaliseerde zich juist daarna (van 18 tot 23). De frustratie is mij in elk geval niet onbekend. Ben nu 27. Door verlies van vrienden/uitgaansgroep(en) en groeiende desinteresse in 'veroveren', ga ik bijna niet meer uit. Dit kan je eigenlijk ook lezen als een verkapte waarschuwing; geniet van het uitgaan zelf, en de successen die je wél boekt. Voor je het weet, afhankelijk van hoe het leven verloopt, kan het zo afgelopen zijn. Bovendien zal frustratie hoe dan ook tegen je keren. Nee, beter omarm je dat wat je wel mee hebt zitten, en desnoods gebruik je voor die omarming de realisatie van de ellende van zij die het nog (veel) ellendiger hebben. Veroveren is leuk, en je wilt zeker later terug kunnen kijken op successen ('leuke momenten), maar het moet niet je leven gaan bepalen.

Wat betreft status; dat kan en mag eigenlijk niet zo belangrijk zijn voor jouw leeftijdsgroep, zeker wanneer je je richt op vrouwen van jouw leeftijd en daaronder. Die zijn daar nog in veel mindere mate mee bezig dan de vrouwen waar ik nu mee in aanraking kom. Je werk of studie definiëren jou nog een veel mindere mate dan dat ze mij definiëren; ik wordt er nu daadwerkelijk op afgerekend. Lengte kan je niet veel aan doen, en het bijbehorende minderwaardigheidscomplex (he, als het ware), wanneer eenmaal geconfronteerd met langere statusmannen, valt evenmin werkelijk te ontvluchten. Daarom inderdaad gewoon op jezelf blijven focussen. Versterk je esthetiek desnoods middels fitness. Maak geen michelin-mannetje van jezelf maar werk aan een atletische bouw, een gezonde vertoning.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 18:51:57 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:28:24 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161991396
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 16:43 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook "visueel waarneembare zaken". Dingen die ik toch bij 'uiterlijkheden' indeel. In ieder geval niet bij 'persoonlijkheid' of 'karakter'.
Wat Allures boven je zegt: uitstraling bijvoorbeeld, dat neem je niet visueel waar. Dat is een gevoel volgens mij.
pi_161991439
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:18 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Ben altijd knap genoemd door vrouwen dus dat zit wel goed. Sex appeal kan beter vind ik. Vrouwen vinden/vonden mij vaak jongensachtig of schattig. Laatste tijd verbeterd dat wel omdat ik ook ouder wordt maar nog niet genoeg om de 'modelletjes' aan te trekken.

Hoe bedoel je dat van de ogen? Echt de vorm van de ogen of heb je het over de blik/emotie in de ogen?
Al zeg ik het zelf...de kleur en vorm... (sprekende) 'puppy-ogen'. Die kunnen echter ook tegen mij werken omdat ze me er bijvoorbeeld 'jongensachtig' (lief schattig) uit kunnen laten zien (wat ik dan weer compenseerde door veel te trainen/kort haar te nemen), of omdat ze mijn emoties verraden. Als ik niet lekker in mij vel zit, pikt men dat zo op. Anderzijds waren ze een krachtig middel, vooral wanneer ik mij goed voelde; ondeugende/speelse uitstraling i.c.m. een leuke babbel en verder degelijk uiterlijk = :9~
pi_161991446
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:25 schreef Fera het volgende:
Knappe, kleinere man. Lengte boeit mij niet zoveel.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:35:49 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_161991499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:49 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom denk je dat vrouwen zomaar hun aandacht gaan verschuiven omdat iemand een paar cm langer is? Dat is echt een raar denkbeeld
Dit dus.
pi_161991539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 17:49 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom denk je dat vrouwen zomaar hun aandacht gaan verschuiven omdat iemand een paar cm langer is? Dat is echt een raar denkbeeld
Komt doordat er nogal veel memes heersen rondom manlets denk ik. Maar een man van 1m78 is niet heel klein.
pi_161991599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt doordat er nogal veel memes heersen rondom manlets denk ik. Maar een man van 1m78 is niet heel klein.
Niet 'heel' klein, maar wel klein? :)
pi_161991779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niet 'heel' klein, maar wel klein? :)
Voor mij persoonlijk niet. Het wordt pas een probleem als iemand heel klein is; in mijn geval duidelijk korter dan ik zelf ben (dus <168 cm). Zo lang het geen kop scheelt heb ik er niet veel moeite mee. Draag toch niet dagelijks hakken. Al heb je best van die sizequeens voor wie alles onder de 1m80 te klein is hoor, maar dat is gewoon sneuheid.
pi_161991818
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk niet. Het wordt pas een probleem als iemand heel klein is; in mijn geval duidelijk korter dan ik zelf ben (dus <168 cm). Zo lang het geen kop scheelt heb ik er niet veel moeite mee. Draag toch niet dagelijks hakken. Al heb je best van die sizequeens voor wie alles onder de 1m80 te klein is hoor, maar dat is gewoon sneuheid.
Duidelijk. Ik merk overigens dat mannen (waaronder ik) vanuit dezelfde subjectiviteit vrouwen benaderen en veelal de voorkeur hebben voor vrouwen die -een redelijk stuk- korter zijn. En gelukkig zijn vele Nederlandse vrouwen dat nog steeds.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 7 mei 2016 @ 18:55:16 #86
442397 UitStraling
pi_161991848
Ik neuk me helemaal schraal met de mooiste vrouwen van Nederland en ik ben echt niet de langste, je hebt dus de uitstraling van een dood kadaver
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:03:58 #87
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161991995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Herken dat zeker wel. Al begon mijn esthetisch succes op de basisschool ('wil je verkering?'). Afbreuk daarvan juist tijdens de pubertijd (door omstandigheden/ongezonde leefgewoontes), maar normaliseerde zich juist daarna (van 18 tot 23). De frustratie is mij in elk geval niet onbekend. Ben nu 27. Door verlies van vrienden/uitgaansgroep(en) en groeiende desinteresse in 'veroveren', ga ik bijna niet meer uit. Dit kan je eigenlijk ook lezen als een verkapte waarschuwing; geniet van het uitgaan zelf, en de successen die je wél boekt. Voor je het weet, afhankelijk van hoe het leven verloopt, kan het zo afgelopen zijn. Bovendien zal frustratie hoe dan ook tegen je keren. Nee, beter omarm je dat wat je wel mee hebt zitten, en desnoods gebruik je voor die omarming de realisatie van de ellende van zij die het nog (veel) ellendiger hebben. Veroveren is leuk, en je wilt zeker later terug kunnen kijken op successen ('leuke momenten), maar het moet niet je leven gaan bepalen.

Wat betreft status; dat kan en mag eigenlijk niet zo belangrijk zijn voor jouw leeftijdsgroep, zeker wanneer je je richt op vrouwen van jouw leeftijd en daaronder. Die zijn daar nog in veel mindere mate mee bezig dan de vrouwen waar ik nu mee in aanraking kom. Je werk of studie definiëren jou nog een veel mindere mate dan dat ze mij definiëren; ik wordt er nu daadwerkelijk op afgerekend. Lengte kan je niet veel aan doen, en het bijbehorende minderwaardigheidscomplex (he, als het ware), wanneer eenmaal geconfronteerd met langere statusmannen, valt evenmin werkelijk te ontvluchten. Daarom inderdaad gewoon op jezelf blijven focussen. Versterk je esthetiek desnoods middels fitness. Maak geen michelin-mannetje van jezelf maar werk aan een atletische bouw, een gezonde vertoning.
Dat is inderdaad wat ik ook wil doen. Ik weet dat als ik aan m'n 'inner game' werk ik vanzelf wel leuke dames op m'n pad krijg. En misschien niet zo makkelijk als een vent die alles mee heeft zitten, maar ja, hoeveel van de zijn dat er. Dat is net zo random als in een rijk gezin geboren worden (of juist in Syrië tussen de IS strijders).

Toch wel fijn om die parallellen te zien bij jou en extra bevestigd te krijgen er niet druk om te maken en gewoon te genieten van wat er is.

Hoe merk je trouwens nu dat die vrouwen jou daarop afrekenen? Ook voor een ONS of meer met relaties?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:05:25 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161992027
Hoezo is 1.78 meter niet lang?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:07:43 #89
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Al zeg ik het zelf...de kleur en vorm... (sprekende) 'puppy-ogen'. Die kunnen echter ook tegen mij werken omdat ze me er bijvoorbeeld 'jongensachtig' (lief schattig) uit kunnen laten zien (wat ik dan weer compenseerde door veel te trainen/kort haar te nemen), of omdat ze mijn emoties verraden. Als ik niet lekker in mij vel zit, pikt men dat zo op. Anderzijds waren ze een krachtig middel, vooral wanneer ik mij goed voelde; ondeugende/speelse uitstraling i.c.m. een leuke babbel en verder degelijk uiterlijk = :9~
Bizar, dat is precies hoe anderen mijn ogen beschrijven. Als ik me kut voel zeggen (sensitievere) mensen gelijk 'hey gaat het wel' en als ik me de baas voel krijg ik alles voor elkaar (mensen die opzei gaan, vrouwen die wegdrijven tijdens oogcontact). Het ding is, het werkt alleen als ik me echt zo voel. Ik kan het helaas niet faken.

Daarom heb ik ook vaak dat ik vrouwen die ik minder leuk vind zo versier (m'n ogen stralen de nonchalante uit) en ik toch wat meer moeite heb bij vrouwen die ik leuker vind (straal ik toch spanning uit). Of ik moet me echt heel goed voelen en ervan overtuigd zijn met die mood ook die vrouw te versieren (gouden momentjes).

Heb jij daar al wat handigheid op gevonden?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:09:27 #90
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt doordat er nogal veel memes heersen rondom manlets denk ik. Maar een man van 1m78 is niet heel klein.
Niet eens. Puur als ik in een club sta zie ik dat de meeste mannen groter zijn. Tenzij het een avond is met veel toeristen, dan steek ik er wel een beetje bovenuit :7
pi_161992178
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Niet eens. Puur als ik in een club sta zie ik dat de meeste mannen groter zijn. Tenzij het een avond is met veel toeristen, dan steek ik er wel een beetje bovenuit :7
Relatief gezien is het dan misschien klein ja.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 7 mei 2016 @ 19:14:29 #92
442397 UitStraling
pi_161992194
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Niet eens. Puur als ik in een club sta zie ik dat de meeste mannen groter zijn. Tenzij het een avond is met veel toeristen, dan steek ik er wel een beetje bovenuit :7
Goede vriend van me is Brits, die is echt klein en compleet onder de tattoos, 1.60 of zo maar die heeft een prachtige granieten karakterkop, als die de kroeg binnen komt zuchten de vrouwtjes en vallen als een blok voor dat mannetje, die heeft werkelijk schijt aan alles, ook aan zijn prachtige supermodel vriendinnetje van 1.93, niemand die hem niet ziet staan en anders hebben ze een probleem :7
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:16:30 #93
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992229
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk niet. Het wordt pas een probleem als iemand heel klein is; in mijn geval duidelijk korter dan ik zelf ben (dus <168 cm). Zo lang het geen kop scheelt heb ik er niet veel moeite mee. Draag toch niet dagelijks hakken. Al heb je best van die sizequeens voor wie alles onder de 1m80 te klein is hoor, maar dat is gewoon sneuheid.
Kijk, dat is relaxt. Ik heb hetzelfde met vrouwen, ze moeten echt kleiner dan me zijn wil ik aangetrokken voelen dus dat begrijp ik. (Hoewel lengte altijd wel meer telt voor vrouwen, net zoals wij met billen. Zou dat trouwens te vergelijken kunnen zijn? Mannen lengte voor vrouwen met hoe belangrijk een mooi vrouwelijk figuur is voor mannen? Waarbij knapheid gelijk staat qua waarde voor beide geslachten?)

Het zijn trouwens vaak de kleinere vrouwen die zo anal doen over lengte. Daar baal ik wel van want van die kleinere vrouwen moet ik het nou juist net hebben.
pi_161992240
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Goede vriend van me is Brits, die is echt klein en compleet onder de tattoos, 1.60 of zo maar die heeft een prachtige granieten karakterkop, als die de kroeg binnen komt zuchten de vrouwtjes en vallen als een blok voor dat mannetje, die heeft werkelijk schijt aan alles, ook aan zijn prachtige supermodel vriendinnetje van 1.93, niemand die hem niet ziet staan en anders hebben ze een probleem :7
Karakter > Lengte
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:17:09 #95
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992246
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik neuk me helemaal schraal met de mooiste vrouwen van Nederland en ik ben echt niet de langste, je hebt dus de uitstraling van een dood kadaver
Hoe lang ben je dan? En knap op een schaal van 1 tot 10?

Of wat is je geheim? :P
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:18:05 #96
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992262
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo is 1.78 meter niet lang?
Gemiddelde Nederlandse man is dacht ik 1.83. Vanaf 1.90, dat is lang.
pi_161992274
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Kijk, dat is relaxt. Ik heb hetzelfde met vrouwen, ze moeten echt kleiner dan me zijn wil ik aangetrokken voelen dus dat begrijp ik. (Hoewel lengte altijd wel meer telt voor vrouwen, net zoals wij met billen. Zou dat trouwens te vergelijken kunnen zijn? Mannen lengte voor vrouwen met hoe belangrijk een mooi vrouwelijk figuur is voor mannen? Waarbij knapheid gelijk staat qua waarde voor beide geslachten?)

Het zijn trouwens vaak de kleinere vrouwen die zo anal doen over lengte. Daar baal ik wel van want van die kleinere vrouwen moet ik het nou juist net hebben.
Ik ben alleen geen goede maatstaf denk ik hoor. Heb het idee van een vriend of date die veel langer is dan ik nooit zo prettig gevonden. Is ook helemaal niet praktisch. :P
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:18:50 #98
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Relatief gezien is het dan misschien klein ja.
Tja.. Nederlanders..
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:19:25 #99
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_161992286
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Relatief gezien is het dan misschien klein ja.
Daar gaat het topic om
pi_161992288
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:18 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Tja.. Nederlanders..
In het verkeerde land geboren. :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')