abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161981148
100612_50937_welkom%20in%20pta.jpg

Bedankt dat je de moeite neemt de FAQ te lezen.
Omdat FAQs zelden leuk zijn, proberen we het zo kort mogelijk te houden.

Allereerst geldt in PTA uiteraard de reguliere FOK! FAQ

Daarnaast zijn er nog wat specifieke zaken:
• Iemand toewensen dat hij zich om een boom vouwt is een doodsverwensing en dus niet toegestaan.
• Als je je voertuig wilt verkopen moet je niet in PTA zijn maar in V&A.
• Dingen die wettelijk verboden zijn (bijvoorbeeld tips voor inbreken in een auto), zijn dat ook in PTA.
• 'Ik zoek een auto'-topics dienen voorzien te zijn van een fatsoenlijke OP met daarin op zijn minst; een budget, specifieke eisen die je aan het voertuig stelt en wat je ermee wilt gaan doen (woon-werk of recreatief gebruik) en bijvoorbeeld voorbeelden van auto's waar je naar zou kunnen kijken of al naar hebt gekeken. Maak je OP zo uitgebreid mogelijk, dan is het voor users wat makkelijker om je te helpen en/of suggesties te doen.
Voldoet je topic niet aan de minimale eisen, kan het zomaar zijn dat hij dicht gaat.
• Normaal doen!

Zie je iets wat niet door de beugel kan?
Dan kun je dat hier melden, of middels een topicreport of door ons een PM te sturen (zie hieronder).

Met vriendelijke groet,

uw PTA moderators Sounddragon, Anne en derLudolf

(swtb_no_pm.png Klik hier om ons een PM te sturen)
(swtb_no_pm.png Klik hier om Sounddragon een PM te sturen)
(swtb_no_pm.png Klik hier om Anne een PM te sturen)

Handige links:
- PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic
- PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
- PTA / [Centraal] APK topic
- PTA / [Centraal] filmpjes topic
- PTA / [Centraal] Aankondiging Evenementen/Shows/Meeting
- PTA / [Tips] Hulpdienst bij pechgevallen en gerelateerde zaken
- PTA / [Tips] Voor het aanschaffen van een tweedehands auto
- PTA / [Tips] De winter komt er aan, wat tips voor je auto
- PTA / [Hoe zit dat met...]De V in motoraanduidingen.
- PTA / Op vakantie met de auto, hier zijn wat tips
- PTA / Uitlijnen en balanceren
- PTA / Overzicht Projecten
- PTA / PTA toppers
- PTA / PTA bestaat 10 jaar!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Anne op 22-05-2017 10:33:15 ]
pi_161993103
Dank voor het aanmaken. Ik had er totaal niet bij stil gestaan dat ik post 301 had gezet.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162003638
Zo. Eindelijk tijd om even uitgebreider te reageren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 06:39 schreef Ridocar het volgende:
Waarom ziet men niet het verschil tussen toepassing en techniek?

Even een analogie: Als in het subforum DIG een bepaald topic gaat over het bouwen van game-pc's gaat men dan praten over videokaarten en processoren of ga je de zoveelste camper afzeiken die iedereen een headshot geeft?

Er staat juist in de topicpointer dat je filmpjes kunt posten die te maken hebben met het technische aspect van de cams. De irritatievideo's mogen wmb ook in het irritatietopic. Waarom dat niet zo is snap ik ook niet, maar ik ben niet degene die de regels maakt, dus ik link in het irritatietopic naar de video in het VID-topic.

Het zijn gewoon regeltjes, je kunt gewoon meedoen, als het niet blijkt te werken dan kun je volgens mij altijd in overleg gaan, kom je met argumenten enzo, en misschien verandert er wel iets.
Maar nu schoppen users al bij voorbaat tegen het systeem omdat het niet strookt met hetgeen in hun hoofd bedacht is.

Stop met whinen en kom dan met argumenten of voorstellen, maar nu zie ik een hoop gejank omdat het topic als een kindje wordt beschouwd. For God's sake, het is een topic! Niet iets dat je kunt claimen omdat je er ooit een op voor hebt geschreven.
Hele goede post, helemaal mee eens ^O^.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Zelfs in het Irritaties op de weg topic mogen geen dashcam beelden worden geplaatst om een situatie te verduidelijken, in mijn ogen is dit enorme onzin, want wat heb je aan topics over irritaties en over dashcams als je vervolgens doodleuk je filmpjes ziet verdwijnen omdat meneer en mevrouw de moderator het er niet mee eens zijn en het niet "volgens de policy" gaat? :')

Gaat puur om het principe, dashcam = videoapparatuur. Dus daar horen ook videobeelden bij.
Irritaties op de weg = makkelijker te verduidelijken met videobeelden.
Je hebt een punt :Y. Ik vind namelijk ook dat dat mag en eigenlijk heb ik het zelfs op die manier destijds in de topicpointer gezet van het dashcamtopic:

quote:
In dit topic kun je babbelen over dashcams, helmcamera's en toebehoren. Wil je gewoon een tof of bijzonder filmpje posten? Dan kan dat in het filmpjestopic: http://forum.fok.nl/topicchain/last/178 Wil je een irritatie posten? Dan kan dat in het algemene irritatietopic: http://forum.fok.nl/topicchain/last/2850 Filmpjes om de kwaliteit van een cam te laten zien, zijn uiteraard wel toegestaan.
Ik zal dat punt daarom nog even bespreken met mijn medemoderators, achter de schermen.

Daarnaast wil ik jullie vragen, of eigenlijk is het een retorische vraag; willen jullie voortaan de feedback hier houden en niet meer in die reeks. Jullie roepen hard iets over sfeer en dat het topic aan het doodbloeden is, maar de posts van jullie op deze manier, dragen daar net zo hard aan bij.
  FOK!fotograaf zondag 8 mei 2016 @ 16:04:28 #4
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162010874
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:24 schreef Anne het volgende:
Ik zal dat punt daarom nog even bespreken met mijn medemoderators, achter de schermen.
Kunnen we dan niet beter een apart irritaties op de weg videotopic maken? Afgezien van echt extreem idiote dingen hebben de meeste dashcammers voor de gewoonte om iedere poep of scheet online te pleuren onder het mom van: "Oeh, kijk eens wat erg, die auto staat niet 100% achter de streep" en daar heb ik geen trek in.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 8 mei 2016 @ 18:42:35 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162016344
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kunnen we dan niet beter een apart irritaties op de weg videotopic maken? Afgezien van echt extreem idiote dingen hebben de meeste dashcammers voor de gewoonte om iedere poep of scheet online te pleuren onder het mom van: "Oeh, kijk eens wat erg, die auto staat niet 100% achter de streep" en daar heb ik geen trek in.
Je pleit dus vóór een zeik-alle-nederlandse-dashcammers-af topic? Want dat wordt het.. ik denk dat het irritatietopic daarbij een theekransje gaat lijken. Mensen die verhaal komen halen, hetze's tegen dashcammers; we hebben het allemaal al gehad. Willen we dat echt nog eens dunnetjes over doen in een helemaal speciaal daarvoor te openen topic? srsly?

Misschien denk ik wel te slecht hoor, en op zich zóu het heel misschien levensvatbaar kúnnen zijn, maar ik (ik spreek effe voor mezelf) heb weinig zin in een extra irritopic² qua discussies en gezeik.
En bewijzen dat bovenstaande een heel plausibel scenario is, heeft men in het verleden al lang en breed gedaan, dus daar hoeven we niet aan te twijfelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2016 @ 12:55:13 #6
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162035382
quote:
5s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je pleit dus vóór een zeik-alle-nederlandse-dashcammers-af topic? Want dat wordt het.. ik denk dat het irritatietopic daarbij een theekransje gaat lijken. Mensen die verhaal komen halen, hetze's tegen dashcammers; we hebben het allemaal al gehad. Willen we dat echt nog eens dunnetjes over doen in een helemaal speciaal daarvoor te openen topic? srsly?

Misschien denk ik wel te slecht hoor, en op zich zóu het heel misschien levensvatbaar kúnnen zijn, maar ik (ik spreek effe voor mezelf) heb weinig zin in een extra irritopic² qua discussies en gezeik.
En bewijzen dat bovenstaande een heel plausibel scenario is, heeft men in het verleden al lang en breed gedaan, dus daar hoeven we niet aan te twijfelen.
Ik wil ze dus niet in irritaties hebben, om dat gezeik juist te voorkomen. Irritaties lijkt redelijk rustig nu en ik, maar ook vele anderen, zitten niet te wachten op beelden daar. Verwachting is dat het afzeiken wel mee zal vallen en if not, dan gooi je dat topic op slot. Zoals ik al zei, irritaties is inmiddels redelijk rustig, dus anders benadeel je bij een slotje ook de normale irritatiegebruikers die zich (inmiddels) wel kunnen gedragen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 9 mei 2016 @ 13:48:18 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162036447
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik wil ze dus niet in irritaties hebben, om dat gezeik juist te voorkomen. Irritaties lijkt redelijk rustig nu en ik, maar ook vele anderen, zitten niet te wachten op beelden daar. Verwachting is dat het afzeiken wel mee zal vallen en if not, dan gooi je dat topic op slot. Zoals ik al zei, irritaties is inmiddels redelijk rustig, dus anders benadeel je bij een slotje ook de normale irritatiegebruikers die zich (inmiddels) wel kunnen gedragen.
ja psies, je moet geen shit op shit stapelen zeg maar. Maar ik heb dus ook gewoon weinig trek in een separaat topic waar we straks 24/7 een badmeesterspost moeten gaan bemannen om de boel fatsoenlijk en in het gareel te houden.
En dat afzeiken komt, want dat was namelijk 80% van het issue waarom we het in het camtopic niet meer wilden. Dat ging misschien 10% over dashcams, en 90% was afzeiken van third-party filmpjes, en dan ook nog van een select aantal dashcammers waarvan ze dagelijks het jijbuis kanaal zaten te plunderen. Er werden zelfs filmpjes op Youtube gedelete door die mensen omdat ze hier belachelijk werden gemaakt. En die filmpjes werden dan door users gerehost en alsnog afgepist. Ik was daar klaar mee, dat is harrassment, en dat vind ik niet OK.

Sowieso vind ik het erg frappant dat de 2 aanstichters van deze inmiddels reeds 3 keer gevoerde discussie nog niet eens op een fatsoenlijke manier hier hun geblaat willen onderbouwen/uitleggen/verdedigen. Wij reageren, en dan volgt er doodse stilte, wat eigenlijk gewoon bevestigt dat ze alleen maar zeiken om het zeiken.

Ik moet zeggen dat ik daar niet heel erg gemotiveerd van raak om het een kans te geven tegen beter weten in.

Grote bek -> tegengas -> grote stofwolk gevolgd door doodse stilte.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2016 @ 16:56:46 #8
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162039824
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 13:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja psies, je moet geen shit op shit stapelen zeg maar. Maar ik heb dus ook gewoon weinig trek in een separaat topic waar we straks 24/7 een badmeesterspost moeten gaan bemannen om de boel fatsoenlijk en in het gareel te houden.
En dat afzeiken komt, want dat was namelijk 80% van het issue waarom we het in het camtopic niet meer wilden. Dat ging misschien 10% over dashcams, en 90% was afzeiken van third-party filmpjes, en dan ook nog van een select aantal dashcammers waarvan ze dagelijks het jijbuis kanaal zaten te plunderen. Er werden zelfs filmpjes op Youtube gedelete door die mensen omdat ze hier belachelijk werden gemaakt. En die filmpjes werden dan door users gerehost en alsnog afgepist. Ik was daar klaar mee, dat is harrassment, en dat vind ik niet OK.

Sowieso vind ik het erg frappant dat de 2 aanstichters van deze inmiddels reeds 3 keer gevoerde discussie nog niet eens op een fatsoenlijke manier hier hun geblaat willen onderbouwen/uitleggen/verdedigen. Wij reageren, en dan volgt er doodse stilte, wat eigenlijk gewoon bevestigt dat ze alleen maar zeiken om het zeiken.

Ik moet zeggen dat ik daar niet heel erg gemotiveerd van raak om het een kans te geven tegen beter weten in.

Grote bek -> tegengas -> grote stofwolk gevolgd door doodse stilte.
Maar dat kan je toch weer oplossen door alleen eigen filmpjes te laten posten? Ik zie sowieso het nut niet in van filmpjes van anderen posten, want daar mist de volledige context. Opvallende zaken op de weg, eigen beeldmateriaal, zou je het kunnen noemen. En gasten die consequent filmpjes van anderen pakken, die trap je dan van PTA af. Net als met irritaties een zero tolerance.

Dan is het een doodse stilte door PTA-ban.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162040166
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 16:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maar dat kan je toch weer oplossen door alleen eigen filmpjes te laten posten? Ik zie sowieso het nut niet in van filmpjes van anderen posten, want daar mist de volledige context. Opvallende zaken op de weg, eigen beeldmateriaal, zou je het kunnen noemen. En gasten die consequent filmpjes van anderen pakken, die trap je dan van PTA af. Net als met irritaties een zero tolerance.

Dan is het een doodse stilte door PTA-ban.
Heb je dan wel dat ambergeval onderuit getackeld, die post alleen maar filmpjes van een ander (bij voorkeur van die intolerante tjappie met z'n laagvliegskelter)

Het zou ook handig zijn als regeltje, minimaal een paar keer ontopic posten... ofzo.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162040417
Ik ben een beetje druk momenteel vandaar dat ik niet echt tijd heb om een lang antwoord te typen, maar ik zou sowieso alleen eigen filmpjes posten, dat deed ik in het dashcam topic ook en alle feedback die ik er op heb gekregen was volledig terecht, dus geen probleem.

Daarnaast was mijn gezeur begonnen omdat we vroeger wel filmpjes in het dashcam topic mochten posten, en dat ging naar mijn idee best leuk (heb voor zover ik weet niet echt mensen anderen belachelijk zien maken), en ineens mocht het niet meer, en we mochten er ook geen apart topic voor openen. Nu is dat toch gebeurt en nu mag het ineens wel, vandaar dat ik dat vreemd vond en weer de discussie opende, hoezo eerst niet toen ik het vroeg en nu toch wel, dat was mijn vraag.

Maar mocht er weer een PTA dashcam topic komen waar we filmpjes kunnen posten zou ik dus alleen mijn eigen posten. En daar kwamen de mensen ook voor, kijken naar andere Fokkers. Maar ik denk dat de meeste toch wel weg gejaagd zijn ondertussen. (Zie bijv):
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:58 schreef De-Hamster het volgende:
Prima, your call, dan gaat dit topic op 'Stop Volgen'. Ik volgde dit topic nog om dashcam filmpjes te zien en ik ga niet in dat veredelde filmpjestopic kijken met allemaal 3 jaar oude filmpjes van Rallyauto's. etc.
En er waren meer van dit soort posts.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162040814
Weet je wat ik denk dat het is?
Fok is best wel een groot medium en dus heb je met heel veel verschillende mensen te maken.
En het is echt compleet onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er zal altijd iemand zijn die het niet eens is met een bepaalde beslissing. Heb ik zelf ook wel eens.
Maar het gaat niet om personen, het gaat om de meerderheid. Juist omdat het zo groot is.
Persoonlijke voorkeuren van users zijn dan minder belangrijk al zal er best wel rekening mee gehouden worden.
Dus het is gewoon zoals het is en daar zullen we het mee moeten doen.
Mits dingen bespreekbaar zijn natuurlijk, het forum wordt gemaakt door de users en in goede banen geleid door de mods.
En hoe je het ook wendt of keert, de mods hebben, ook na overleg, nou eenmaal het laatste woord.
pi_162040885
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:51 schreef vannelle het volgende:
Weet je wat ik denk dat het is?
Fok is best wel een groot medium en dus heb je met heel veel verschillende mensen te maken.
En het is echt compleet onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er zal altijd iemand zijn die het niet eens is met een bepaalde beslissing. Heb ik zelf ook wel eens.
Maar het gaat niet om personen, het gaat om de meerderheid. Juist omdat het zo groot is.
Persoonlijke voorkeuren van users zijn dan minder belangrijk al zal er best wel rekening mee gehouden worden.
Dus het is gewoon zoals het is en daar zullen we het mee moeten doen.
Mits dingen bespreekbaar zijn natuurlijk, het forum wordt gemaakt door de users en in goede banen geleid door de mods.
En hoe je het ook wendt of keert, de mods hebben, ook na overleg, nou eenmaal het laatste woord.
Oja, helemaal vergeten. Dat was eigenlijk mijn grootste punt. Vrijwel iedereen vond de filmpjes tof en of kwam alleen daarvoor naar het topic. 1 iemand en daarna de mods vonden het niet tof. Dat vond ik het meest vreemde er aan, dat er maar 1 user het niet wilde, en daar werd naar geluisterd. Maar de meerdere die het wel wilde werd dus niet naar geluisterd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162041026
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Oja, helemaal vergeten. Dat was eigenlijk mijn grootste punt. Vrijwel iedereen vond de filmpjes tof en of kwam alleen daarvoor naar het topic. 1 iemand en daarna de mods vonden het niet tof. Dat vond ik het meest vreemde er aan, dat er maar 1 user het niet wilde, en daar werd naar geluisterd. Maar de meerdere die het wel wilde werd dus niet naar geluisterd.
Ik herken sarcasme wanneer ik het lees. ;)
Ben het ook niet altijd eens met de mods en ze maken soms ook foute beslissingen, het zijn net mensen.
Maar het is wel wat er gaat gebeuren.
En ik denk dat als je met goede argumenten komt een beslissing nog wel teruggedraaid kan worden.
Met sarcasme ga je het iig niet redden.
pi_162041182
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik herken sarcasme wanneer ik het lees. ;)
Ben het ook niet altijd eens met de mods en ze maken soms ook foute beslissingen, het zijn net mensen.
Maar het is wel wat er gaat gebeuren.
En ik denk dat als je met goede argumenten komt een beslissing nog wel teruggedraaid kan worden.
Met sarcasme ga je het iig niet redden.
Ehm, blijkbaar heb ik iets gezegd wat je sarcastisch vind lijken, kan je even zeggen wat? Dan kan ik uitleggen waarom het niet zo is. Heb geen idee namelijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162041279
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ehm, blijkbaar heb ik iets gezegd wat je sarcastisch vind lijken, kan je even zeggen wat? Dan kan ik uitleggen waarom het niet zo is. Heb geen idee namelijk.
Het klinkt sarcastisch omdat je het hebt over een meerderheid die bepaalde dingen wel waarderen maar dat er toch ingegrepen wordt.
Je doet net alsof je het snapt maar je voert ook een bepaalde ondertoon, vandaar.
En als ik het helemaal fout heb dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen. Komt vaker voor op een forum.
pi_162041473
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het klinkt sarcastisch omdat je het hebt over een meerderheid die bepaalde dingen wel waarderen maar dat er toch ingegrepen wordt.
Je doet net alsof je het snapt maar je voert ook een bepaalde ondertoon, vandaar.
En als ik het helemaal fout heb dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen. Komt vaker voor op een forum.
Ok. Maar het is ook waar wat ik zeg? Er zijn meerdere mensen die de filmpjes leuk vonden, en zelfs meerdere mensen die gezegd hebben het topic nu niet meer te gaan lezen nu er geen filmpjes meer mogen. Je kunt ook zien dat het dashcam topic VEEL trager loopt dan in de tijd dat filmpjes nog mochten. Over de hardware is het meeste wel gezegd namelijk, dus dan blijft er niet veel over.

En voor zover ik weet was er serieus maar 1!! persoon die problemen had met de filmpjes. Denk dat de meeste wel weten wie dat was.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162041589
Leeg verkeerd subforum
pi_162041710
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ok. Maar het is ook waar wat ik zeg? Er zijn meerdere mensen die de filmpjes leuk vonden, en zelfs meerdere mensen die gezegd hebben het topic nu niet meer te gaan lezen nu er geen filmpjes meer mogen. Je kunt ook zien dat het dashcam topic VEEL trager loopt dan in de tijd dat filmpjes nog mochten. Over de hardware is het meeste wel gezegd namelijk, dus dan blijft er niet veel over.

En voor zover ik weet was er serieus maar 1!! persoon die problemen had met de filmpjes. Denk dat de meeste wel weten wie dat was.
Ja, op zich is het wel waar wat je zegt.
Het punt is alleen dat wij, hoe eens we het ook met elkaar zijn, niet het beleid voeren.
Dat doen de mods en soms zijn ze daar aardig lomp in. Daar kunnen we het wel over eens zijn denk ik.
Maar het feit is dat er hier een platform geboden wordt waar iedereen aan deel kan nemen.
Maar dat platform kent bepaalde regels, of je het er nu mee eens bent of niet.
Ik lig zelf ook wel eens in de clinch met de mods, ik blijf namelijk altijd mijn eigen mening geven.
Maar dat wil niet zeggen dat het ook mijn platform en dus mijn regels zijn.

Ook al ben je het ergens niet mee eens en spreek je je uit, dit is Fok en niet Delano.nl dus ik vind echt dat als je er gebruik van wil maken je de bestaande regels moet volgen.
Of je het er mee eens bent of niet.
En als je denkt dat een bepaalde beslissing onterecht is zul je dat best aan mogen kaarten.

Trouwens nooit gedacht dat ik het zo voor de mods op zou nemen maar ik denk echt dat ze nu, voor 1x, in hun recht staan.
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2016 @ 21:28:23 #19
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162046605
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 17:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Heb je dan wel dat ambergeval onderuit getackeld, die post alleen maar filmpjes van een ander (bij voorkeur van die intolerante tjappie met z'n laagvliegskelter)

Het zou ook handig zijn als regeltje, minimaal een paar keer ontopic posten... ofzo.
Mwah, ik doelde meer op Twisterfiguren die mensen echt zo'n beetje stalkte. Ambertje is verder niet echt heel negatief en aanvallend over die laagvlieger. En laagvliegskelters hebben een overeenkomst met Pony's... Bij beide zit je dicht bij de grond. :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162046865
Het gaat prima in PTA, aantal views en topics neemt nog steeds toe.
pi_162109318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ok. Maar het is ook waar wat ik zeg? Er zijn meerdere mensen die de filmpjes leuk vonden, en zelfs meerdere mensen die gezegd hebben het topic nu niet meer te gaan lezen nu er geen filmpjes meer mogen. Je kunt ook zien dat het dashcam topic VEEL trager loopt dan in de tijd dat filmpjes nog mochten. Over de hardware is het meeste wel gezegd namelijk, dus dan blijft er niet veel over.
Je plaat blijft hangen. Besteed wat meer tijd in je op, dan gaat het vanzelf wel beter. Maar vertel mij eens, wat is het verband tussen de technische discussie van dashcams en video's van irritaties? (nee, "video's zijn gemaakt met een dashcam" is niet goed. techniek != toepassing)
quote:
En voor zover ik weet was er serieus maar 1!! persoon die problemen had met de filmpjes. Denk dat de meeste wel weten wie dat was.
Tuurlijk. Rustig maar, Calimero. :*
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162109341
Mijn voorstel:
Technische video's -> Dashcamtopic
Irritatievideo -> Irritatietopic.

Restricties:
- Eigen video's
- Ondersteunend (niet alleen een YT-linkje in een post)
- Relevant (niet "dit filmpje lijkt erop, maar dan een beetje anders")
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162110521
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:09 schreef Ridocar het volgende:
Mijn voorstel:
Technische video's -> Dashcamtopic
Irritatievideo -> Irritatietopic.

Restricties:
- Eigen video's
- Ondersteunend (niet alleen een YT-linkje in een post)
- Relevant (niet "dit filmpje lijkt erop, maar dan een beetje anders")
Je hebt ook nog overige filmpjes, zoals gekke situaties, zoals deze 2 van mij, waar mogen die dan volgens jou?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162110614
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 mei 2016 @ 02:32:54 #25
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162171799
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:09 schreef Ridocar het volgende:
Mijn voorstel:
Technische video's -> Dashcamtopic
Irritatievideo -> Irritatietopic.

Restricties:
- Eigen video's
- Ondersteunend (niet alleen een YT-linkje in een post)
- Relevant (niet "dit filmpje lijkt erop, maar dan een beetje anders")
Ik ben het bijna helemaal met je eens, alleen zou ik voor irritatievideo's gewoon een irritatievideotopic willen hebben.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 14 mei 2016 @ 09:18:56 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162173148
quote:
we hebben gewoon nog steeds een PTA filmpjestopic, en de drogreden 'dan moet ik allemaal rally filmpjes kijken' die ergens al gepost werd,is gewoon dikke onzin. Je moet niks kijken, je moet er posten. Het topic wordt maar heel matig gebruikt, terwijl het net bulkt van de best wel toffe filmpjes, dus een beetje aanpassen van de content kan best. Als er ook dashcam filmpjes in gepost gaan worden verandert dat vanzelf. Als je er alleen tegenaan pist op een afstandje blijft het hetzelfde, gaat het alleen maar stinken naar gezeik.

De filmpjes die nu gepost worden in het irritopic kunnen best, daar heb ik geen probleem mee. In deze vorm kan dat prima.

Ik ben nog steeds geen voorstander van een apart irritatiefilmpjes topic, dat mist gewoon zijn doel, en krijgen we alleen maar crossposts en/of linkjes over en weer van.

Laten we het effe aankijken op deze manier, dan komt alles vanzelf weer een beetje in goede banen.
Mocht er tzt alsnog behoefte zijn aan een andere setup, praten we weer HIER in het feedbacktopic wel weer verder.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162924683
Naar aanleiding van het slotje op deze: PTA / Kenteken onleesbaar maken.

Mag PTA / Agressie in het verkeer! dan ook dicht?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:30:11 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162925372
Nee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162927048
Dus het binnen handbereik bewaren van een 6D Maglite is wel oké?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 12 juni 2016 @ 14:50:21 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162943480
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:13 schreef Ridocar het volgende:
Dus het binnen handbereik bewaren van een 6D Maglite is wel oké?
Niet strafbaar, want de intentie staat er niet opgedrukt of voorgeschreven, net als van je krik, je wielmoersleutel of desnoods je afneembare trekhaak. Allemaal auto-onderdelen waarmee je easy iemands hersens kunt inslaan.

Vragen om een methode om je kenteken onleesbaar te maken is imho toch wel effe different koek, net als vragen om methodes om je scootah op te voeren; die kieperen we ook gewoon dicht, maar daar hoor ik je dan weer niet over.

Niet gaan zitten trekken en duwen, hij is dicht en dat blijft hij, is gewoon over het randje van de policy.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162946738
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet strafbaar, want de intentie staat er niet opgedrukt of voorgeschreven, net als van je krik, je wielmoersleutel of desnoods je afneembare trekhaak. Allemaal auto-onderdelen waarmee je easy iemands hersens kunt inslaan.
Nou, ts' intentie in de op is niet bepaald dat de zaklamp primair gebruikt gaat worden als zaklamp. Heck, zelfs de tt straalt geen goede bedoelingen uit. Kan het topic misschien wel open blijven omdat het een zaklamp betreft, maar dat is natuurlijk een kulreden.
quote:
Vragen om een methode om je kenteken onleesbaar te maken is imho toch wel effe different koek, net als vragen om methodes om je scootah op te voeren; die kieperen we ook gewoon dicht, maar daar hoor ik je dan weer niet over.
Ik had het regeltje in de faq gemist, my bad. Maar dat scooteropvoertopic is mij ook ontschoten, de vergelijking met dat andere topic was gewoon een random opgezocht ding van mij.
quote:
Niet gaan zitten trekken en duwen, hij is dicht en dat blijft hij, is gewoon over het randje van de policy.
Ik verwacht 'm ook niet opnieuw geopend, maar door het agressietopic dat ik zomaar had opgezocht kreeg ik een onbestemd gevoel van willekeur. Had ik mijn topic begonnen over ir-leds als lichtversterking voor camera's en ergens halverwege de op gezinspeeld op het onherkenbaar maken van een kenteken, was het dan wel oké geweest? Serieuze vraag.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 12 juni 2016 @ 17:29:00 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162948437
Nee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162950392
Waarom is het antwoord nee?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162972713
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef Ridocar het volgende:
Waarom is het antwoord nee?
Omdat je dan nog steeds vraagt naar een methode om je kenteken onleesbaar te maken.
pi_163058148
quote:
Vervelend, maar wat is er zo erg aan?
pi_163058525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Vervelend, maar wat is er zo erg aan?
Wat moet ik precies gaan uitleggen?
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:15:22 #38
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163058633
Ik vind het ook niet zo netjes. Schelden met andere ziektes is toch ook niet toegestaan op fok?
pi_163058844
Erg snel zijn ze niet die PTA mods.
Volgende deel die Typhus Kanker medeweggebruikers die altijd in de weg rijden dan .
pi_163058929
Ah, ik wist niet dat we zout op slakken gingen leggen.
pi_163058947
Spuit 11 geeft ook water.
pi_163058972
Zoek het lekker uit met je Aids man.
pi_163059003
Ok. Als we niet normaal met elkaar in gesprek kunnen gaan, dan zoek het inderdaad maar uit :').
pi_163059112
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:35 schreef Anne het volgende:
Ok. Als we niet normaal met elkaar in gesprek kunnen gaan, dan zoek het inderdaad maar uit :').
Zout op slakken is inderdaad een normaal antwoord.
pi_163059137
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zout op slakken is inderdaad een normaal antwoord.
Nee, jouw reactie ervoor was wel normaal inderdaad.
pi_163059141
Loopt lekker dat PTA verder toch? Ik blijf wel weg hoor.
pi_163059170
Aids in een TT vind ik storend dat was mijn punt.
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:49:10 #48
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163059221
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aids in een TT vind ik storend dat was mijn punt.
Je praat hier toch altijd tegen een muur.
pi_163059244
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Je praat hier toch altijd tegen een muur.
Daar lijkt het wel op inderdaad. Kastje muur en wat noten
pi_163059311
Maar goed wanneer de discussiegroep klaar ermee is dan zal het resultaat vanzelf blijken.
Ik vind die TT ongepast
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 15:26:09 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163061467
Aids kan best, het aantal slachtoffers daarvan ligt in NL helemaal niet zo hoog en is prima te remmen. En wil je dan tering, tyfus en klere ook gaan verbieden? En mongool?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163061886
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Aids kan best, het aantal slachtoffers daarvan ligt in NL helemaal niet zo hoog en is prima te remmen. En wil je dan tering, tyfus en klere ook gaan verbieden? En mongool?
Mongolisme komt best vaak voor en is niet te genezen. ;)
Ziektes gebruiken om je punt te maken is gewoon een zwaktebod.
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:42:29 #53
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_163061996
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat moet ik precies gaan uitleggen?
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aids in een TT vind ik storend dat was mijn punt.
Was dat nu zo moeilijk :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:58:19 #54
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_163062546
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:26 schreef derLudolf het volgende:
Aids kan best, het aantal slachtoffers daarvan ligt in NL helemaal niet zo hoog en is prima te remmen. En wil je dan tering, tyfus en klere ook gaan verbieden? En mongool?
Kanker mag van mij ook; dood ga je toch. :7
Maar is het nodig?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_163064538
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:58 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Kanker mag van mij ook; dood ga je toch. :7
Maar is het nodig?
Nee, het is niet per se nodig. Maar als het dan wel een keertje voorbij komt, hoeven we ook geen moord en brand te roepen, toch? Zo kwalijk is het nou ook weer niet, denk ik dan :@.
pi_163069300
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee, het is niet per se nodig. Maar als het dan wel een keertje voorbij komt, hoeven we ook geen moord en brand te roepen, toch? Zo kwalijk is het nou ook weer niet, denk ik dan :@.
Dus "tyfuslijer" en "kankerauto" mag gewoon als het maar niet te vaak gebeurt. :?
Niet dat ik die termen ga gebruiken maar zoals jij het nu neerzet lijkt dat geoorloofd.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 21:23:21 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163071711
Ligt aan de context, als je kankert om het kankeren kun je optyfen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163071886
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Ligt aan de context, als je kankert om het kankeren kun je optyfen.
Snap ik, heb ik zelf ook de pest aan.
pi_163072508
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Loopt lekker dat PTA verder toch? Ik blijf wel weg hoor.
OK, doei.
pi_163072564
Van mijn vriendin mag ik overigens alleen schelden in het Fries, niet in het Nederlands of Duits. Misschien kunnen we dat in PTA ook instellen? Stelletsje stjonkende baarchen hjir.
pi_163072843
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:42 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[..]

Was dat nu zo moeilijk :')
Dat stond al in mijn 1e post.
pi_163072872
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Ligt aan de context, als je kankert om het kankeren kun je optyfen.
Ok, dat taalgebruik is blijkbaar normaal hier, succes ermee.
pi_163072963
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

OK, doei.
Ook nog iets nuttigs te melden verder?
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 22:00:45 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163073081
Stem je d66 Piet? Dat zijn ook van die twijfelkonten. Ja, nee, weet niet
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163073459
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:00 schreef derLudolf het volgende:
Stem je d66 Piet? Dat zijn ook van die twijfelkonten. Ja, nee, weet niet
Waar slaat dat op?
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 22:12:24 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163073532
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf wel weg hoor.
En dan nog 7x reageren ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163073542
quote:
Lijkt me normale feedback maar een fatsoenlijk antwoord is teveel gevraagd
pi_163073573
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dan nog 7x reageren ;)
Dat maak ik zelf wel uit.
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:19:47 #69
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_163073796
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:00 schreef derLudolf het volgende:
Stem je d66 Piet? Dat zijn ook van die twijfelkonten. Ja, nee, weet niet
Chique antwoord, echt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_163074150
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Chique antwoord, echt.
Selectief quoten is een kunst ook.
pi_163075029
Geneuzel over een tt met aids erin :'(
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163075366
Hoe moeilijk kan het zijn om TT te maken zonder ziekte erin?
pi_163075404
*btw

quote:
Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg.


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2016 23:06:49 ]
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:09:00 #74
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163075516
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw

[..]

geldt niet voor mods.
pi_163075539
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ook nog iets nuttigs te melden verder?
Ja. Dat je het iemand die toch al weg gaat niet naar zijn zin hoeft proberen te maken, want dat is verspilde moeite.
pi_163075717
Heren, het gaat echt helemaal nergens meer over, dus laten we er een eind aan breien; De moderator die de TT heeft aangemaakt vindt hem kunnen, ik vind hem kunnen en als ik zo tussen de regels doorlees, vindt derLudolf hem ook kunnen.

Ik vind de TT in ieder geval niet aanstotelijk en ja, van mij mag je een persoon waar je jezelf aan hebt geïrriteerd, in het topic best een keertje een tyfuslijder noemen, zolang het maar niet richting een user gericht is, want dat is dan weer absoluut not done.

Dat waren mijn twee centjes. En ik ga nu naar bed.
pi_163076908
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja. Dat je het iemand die toch al weg gaat niet naar zijn zin hoeft proberen te maken, want dat is verspilde moeite.
Troll lekker verder.
pi_163076997
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Heren, het gaat echt helemaal nergens meer over,
Het gaat wel ergens over namelijk een ongewenste ziekte in TT.
Kleine moeite om dat te veranderen
pi_163077351
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
Heren, het gaat echt helemaal nergens meer over, dus laten we er een eind aan breien; De moderator die de TT heeft aangemaakt vindt hem kunnen, ik vind hem kunnen en als ik zo tussen de regels doorlees, vindt derLudolf hem ook kunnen.

Ik vind de TT in ieder geval niet aanstotelijk en ja, van mij mag je een persoon waar je jezelf aan hebt geïrriteerd, in het topic best een keertje een tyfuslijder noemen, zolang het maar niet richting een user gericht is, want dat is dan weer absoluut not done.

Dat waren mijn twee centjes. En ik ga nu naar bed.
Dus de mod die de TT heeft aangemaakt was niet derLudolf.
En je mag sporadisch iedereen een tyfuslijer noemen als het maar geen fokker is. Want dat is not done.

Maar wat nou als ik me ergerde aan jou, SD, Ludolf of een andere user terwijl ik niet wist dat het een fokker was en dat wordt later pas duidelijk?
Krijg ik dan straf?

Wees toch eens consequent, niemand trapt toch in die kutsmoesjes?
pi_163078335
Ondanks dat die aids-tt mij niet heel erg kan boeien:
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:15 schreef Anne het volgende:
De moderator [...] vindt hem kunnen, ik vind hem kunnen ...
Verrassend.

Ik kan mij niet herinneren dat jullie van mening verschilden over beslissingen qua moderatie (en dan heb ik het niet over een favoriet kleurtje ofzo). Tot zover de objectieve second opinion.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163079279
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 06:23 schreef Ridocar het volgende:
Ondanks dat die aids-tt mij niet heel erg kan boeien:

[..]

Verrassend.

Ik kan mij niet herinneren dat jullie van mening verschilden over beslissingen qua moderatie (en dan heb ik het niet over een favoriet kleurtje ofzo). Tot zover de objectieve second opinion.
Ten eerste quote je nogal selectief, vind je niet?
We hebben namelijk nog een derde moderator, die ik ook benoemde in mijn reactie.

Daarnaast verschillen we vaak genoeg van mening, maar ik zal nimmer Sounddragon of derLudolf of een andere moderator voor de schermen afvallen. Dat vechten we achter de schermen wel uit; daar waar we dingen ook overleggen enzo, waardoor het over kan komen dat we het altijd eens zijn ja.

En nu ga ik SD nog even op zijn vingers tikken, achter de schermen, over iets waar ik het niet mee eens ben.

Dat ik mij hier überhaupt over moet verdedigen is van de zotte trouwens. Maar ik kan begrijpen dat wanneer je 'achter de schermen' niet hebt meegemaakt, je nog niet weet hoe het in elkaar zit en hoe het werkt. Dus bij deze.
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:04:59 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163220506
Commentaar op mod acties mogen in dit topic

quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet, trotse dierenbeul? Blijf van mijn posts af.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:12:01 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_163220880
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:04 schreef derLudolf het volgende:
Commentaar op mod acties mogen in dit topic

[..]

Jij bent voor mij een gewone kut-user annex dierenbeul hoor. Commentaar kan dus gewoon in de sc.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:18:29 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163221177
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Jij bent voor mij een gewone kut-user annex dierenbeul hoor. Commentaar kan dus gewoon in de sc.
Dat mag je vinden. Maar Anne was duidelijk met die edit. En dan kun je gewoon kappen. Wat je ook van me vind ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:21:36 #85
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_163221367
Dierenbeulen hebben mijn inziens geen recht op respect of autoriteit.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 19:23:55 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163221468
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:16 schreef Duvel het volgende:
Ludolf, je misbruikt je modknoppen om geen verantwoording te hoeven afleggen over een post als user. Dat lijkt me niet de bedoeling.
1 Ik had mijn ziens al mijn visie gegeven.
2 Als je over verantwoording (uitleg lijkt me een beter woord) wil over mod acties mag dat hier
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:39:47 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163222071
Duvel, je punt is duidelijk, doorhakken is niet nodig.

We vonden het allemaal een kutpost, dat snapt hij denk ik wel inmiddels. Door blijven gaan leidt tot niks.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:58:13 #88
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_163222687
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
Door blijven gaan leidt tot niks.
Had ie dat zelf maar door. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_163232146
--edit-- Niet hier.

[ Bericht 98% gewijzigd door Ridocar op 23-06-2016 01:41:36 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163336795
Geen zin om het topic onnodig omhoog te kicken, dus zeg ik het hier maar even;

Er zijn een hoop reacties weg uit het Dashcam-topic. Ik blijf mezelf daar niet herhalen.
Kritiek op moderatie mag namelijk hier. En dat weten de users aldaar heel erg goed ;).
pi_163360062
quote:
3s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:14 schreef Anne het volgende:
Geen zin om het topic onnodig omhoog te kicken, dus zeg ik het hier maar even;

Er zijn een hoop reacties weg uit het Dashcam-topic. Ik blijf mezelf daar niet herhalen.
Kritiek op moderatie mag namelijk hier. En dat weten de users aldaar heel erg goed ;).
Ik vind het ook erg jammer dat men nog steeds hetzelfde blijft roepen. En dat het topic maar om zeep geholpen wordt. Misschien is dat wel de bedoeling, maar ik zou het ook jammer vinden als het echt het einde van het dashcamtopic betekent, want deze lijkt in rook te zijn opgegaan. Is daar een reden voor?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 08:34:23 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163361513
Sja, wij roepen niks, en posten normaliter ook niet in het topic, dus mag 'men' zelf conclusies trekken waardoor het topic naar de vaantjes gaat.
Het is best makkelijk om te roepen en te wijzen, vooral als het een kleurtje heeft.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163361581
Laten we wel eerlijk zijn, als de video's nooit verbannen waren uit dat topic was het nu nog een goed lopend topic geweest.

Maar het mocht niet, en nu is het topic dood.

Die conclusie is niet incorrect, toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163362161
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 08:39 schreef delano.888 het volgende:
Laten we wel eerlijk zijn, als de video's nooit verbannen waren uit dat topic was het nu nog een goed lopend topic geweest.

Maar het mocht niet, en nu is het topic dood.

Die conclusie is niet incorrect, toch?
Als de video's bleven staan was het topic niet meer dan een visuele kloon van het irritatietopic.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163362687
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als de video's bleven staan was het topic niet meer dan een visuele kloon van het irritatietopic.
Plus dashcamtalk, die combinatie werkte heel lang heel goed.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163362721
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Plus dashcamtalk, die combinatie werkte heel lang heel goed.
Ja, want er werd heel veel over dashcams zelf gepraat en heel weinig irrelevant beeldmateriaal gepost.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_163362931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:20 schreef Ridocar het volgende:
want deze lijkt in rook te zijn opgegaan. Is daar een reden voor?
Hij is er gewoon nog :Y.

PTA / Camera in je auto of op je helm #14: Nog steeds zonder filmpjes
pi_163364261
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, want er werd heel veel over dashcams zelf gepraat en heel weinig irrelevant beeldmateriaal gepost.
Het was een mooie combi, ongeveer 50/50. Jij bent de enige van heel Fok die problemen had met de filmpjes, snap niet hoe je de mods zo hebt over gehaald, behalve jij baalt iedereen er van, en velen met mij zijn maar naar reddit roadcam vertrokken. Zonde voor fok toch..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 12:39:10 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163365598
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:29 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het was een mooie combi, ongeveer 50/50. Jij bent de enige van heel Fok die problemen had met de filmpjes, snap niet hoe je de mods zo hebt over gehaald, behalve jij baalt iedereen er van, en velen met mij zijn maar naar reddit roadcam vertrokken. Zonde voor fok toch..
door dit soort negatief gelul en m.n. jouw stemmingmakerij is het topic inderdaad versneld naar de klote geholpen.

En ja, dat is inderdaad zonde, em dat motiveert ons als mods natuurlijk ook heel erg om alsnog met jullie in 'discussie' te gaan.

:')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163365839
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

door dit soort negatief gelul en m.n. jouw stemmingmakerij is het topic inderdaad versneld naar de klote geholpen.

En ja, dat is inderdaad zonde, em dat motiveert ons als mods natuurlijk ook heel erg om alsnog met jullie in 'discussie' te gaan.

:')
Dat negatief gelul was nooit gebeurt als jullie niet met die BS regels waren gekomen. Het slaat werkelijk helemaal nergens om, er is enkel maar 1 persoon die blij is dat de filmpjes weg zijn, en dat is Ridocar. Buiten dat heb je tientallen mensen weg gestuurd uit dat topic. En dat is wat fok wil?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163365901
We hebben helemaal niemand uit dat topic gestuurd.

We vallen van beide kanten daarnaast in herhaling. Het is zoals het nu is.
We bekijken over een half jaar wel weer wat de status is en of er verandering plaats moet vinden.

Maar ik geef bij deze nog één keer aan; dat gezever IN de reeks mag, of nee, moet wegblijven.
In het vervolg haal ik het dus ook niet alleen maar weg, maar ontvang je er ook gewoon een note voor.
pi_163367784
quote:
Ah, posts zijn verwijderd, daarom is 'ie in MyAT naar de tweede pagina gezakt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:50:48 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163373421
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat negatief gelul was nooit gebeurt als jullie niet met die BS regels waren gekomen. Het slaat werkelijk helemaal nergens om, er is enkel maar 1 persoon die blij is dat de filmpjes weg zijn, en dat is Ridocar. Buiten dat heb je tientallen mensen weg gestuurd uit dat topic. En dat is wat fok wil?
wij hebben helemaal niemand weggestuurd; ik haalde het al eerder aan, maar het wil blijkbaar niet door die plaat beton voor je harses heendringen; jóuw stemmingmakerij en negatieve gekwaak heeft de boel grotendeels verklooid. Als je gewoon accepteert dat andere mensen dingen kunnen beslissen zonder jouw goedkeuring en normaal doorpost, is er niks aan de hand. Als je daarentegen begint te spartelen als een lesbisch guppie in een potenbad gaan andere mensen het zwembad verlaten. Moet je daarna niet gaan zitten wijzen en stampvoeten, want je bent zelf minstens zo fout als de mensen waar je naar zit te wijzen.

Als je dat niet kunt accepteren is het misschien raadzaam om niet op fora te gaan posten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163373702
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 18:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wij hebben helemaal niemand weggestuurd; ik haalde het al eerder aan, maar het wil blijkbaar niet door die plaat beton voor je harses heendringen; jóuw stemmingmakerij en negatieve gekwaak heeft de boel grotendeels verklooid. Als je gewoon accepteert dat andere mensen dingen kunnen beslissen zonder jouw goedkeuring en normaal doorpost, is er niks aan de hand. Als je daarentegen begint te spartelen als een lesbisch guppie in een potenbad gaan andere mensen het zwembad verlaten. Moet je daarna niet gaan zitten wijzen en stampvoeten, want je bent zelf minstens zo fout als de mensen waar je naar zit te wijzen.

Als je dat niet kunt accepteren is het misschien raadzaam om niet op fora te gaan posten.
Ja joh, ga lekker lopen schelden en me belachelijk maken. Is dit nou de nieuwe policy van fok? Goed bezig. Ik snap wel dat fok failliet gaat als je zulke crew hebt ja, tering zeg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163375542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja joh, ga lekker lopen schelden en me belachelijk maken. Is dit nou de nieuwe policy van fok? Goed bezig. Ik snap wel dat fok failliet gaat als je zulke crew hebt ja, tering zeg.
Maar dat ligt ook helemaal niet aan users met een plaat voor hun kop die niet intelligent genoeg zijn om een andere oplossing te bedenken. Nee, in plaats daarvan dump je linkjes in pm's en trek je een hele kliek mee naar een ander forum waar gebruikers meer vrijheden denken te hebben.
En als Reddit ook iets bedenkt wat jullie (jou) niet zint? Gaat iedereen dan weer naar een ander forum?

Wat een creativiteit, wat een instelling. Nee, ik kijk echt tegen jullie op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:10:38 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163375625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja joh, ga lekker lopen schelden en me belachelijk maken. Is dit nou de nieuwe policy van fok? Goed bezig. Ik snap wel dat fok failliet gaat als je zulke crew hebt ja, tering zeg.
Het ligt, zoals al jouw hele relaas lang, aan iedereen behalve jou. Ik ben gewoon klaar met jou, maar dat had je inmiddels wel in de peiling denk ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163375630
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar dat ligt ook helemaal niet aan users met een plaat voor hun kop die niet intelligent genoeg zijn om een andere oplossing te bedenken. Nee, in plaats daarvan dump je linkjes in pm's en trek je een hele kliek mee naar een ander forum waar gebruikers meer vrijheden denken te hebben.
En als Reddit ook iets bedenkt wat jullie (jou) niet zint? Gaat iedereen dan weer naar een ander forum?

Wat een creativiteit, wat een instelling. Nee, ik kijk echt tegen jullie op.
Ik dump linkjes in pm's? Dan weet je meer dan mij!
En mensen vertellen dat het op reddit WEL leuk is, oh, wat slecht van me zeg. Wat doe ik precies verkeerd door de users te vertellen waar ze WEL terecht kunnen?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163375638
Genoeg.
pi_163375683
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:11 schreef Anne het volgende:
Genoeg.
Oh nu mogen we zelfs in het feedback topic niet meer discussiëren?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163375722
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Oh nu mogen we zelfs in het feedback topic niet meer discussiëren?
Discussiëren :D ? Moddergooien en sneren over en weer bedoel je.
Het is wel mooi geweest; het gaat nergens over.

Genoeg dus. De rest vechten jullie maar lekker via DM, PM of Postduif uit.
pi_163375787
Ok ik heb een serieus discussiepunt waar ik nooit antwoord op heb gehad. Waarom is het precies verboden voor ons om

-dashcam filmpjes in het dashcam topic te posten

&

-een apart dashcam filmpjes topic in PTA te openen?

1 vd 2 kan ik nog inkomen, maar beide snap ik gewoon niet.

En nee kom nou niet met er is al een auto filmpjes topic, want dat is echt 0,0 niet te vergelijken.

En in het irritatietopic mocht het ook niet. Buiten dat er ook leuke filmpjes zijn die geen irritaties zijn.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163375863
Ja. Doei. Lees alleen pagina 1 van dit topic maar eens door. Je hebt antwoorden zat gehad. Ook op die specifieke punten.
pi_163375978
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:19 schreef Anne het volgende:
Ja. Doei. Lees alleen pagina 1 van dit topic maar eens door. Je hebt antwoorden zat gehad. Ook op die specifieke punten.
Dus niet willen praten, maar wel maar stug blijven volhouden dat het aan mij ligt. Maar ondertussen:
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:19 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

^O^
Dit topic is groot geworden door allerhande dashcam video's.
Zou het alleen een "praat" topic zijn geweest.
Dan zaten we nog in deel 1
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we geen topic buiten PTA maken? VID ofzo zodat we daar onze filmpjes kunnen posten en kletsen. Laten we dit topic gewoon doodbloeden want zoveel is er hier niet meer te beleven. Zelfs zinnige en nuttige info blijft hier weg sinds filmpjes niet meer besproken mogen worden
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:58 schreef De-Hamster het volgende:
Prima, your call, dan gaat dit topic op 'Stop Volgen'. Ik volgde dit topic nog om dashcam filmpjes te zien en ik ga niet in dat veredelde filmpjestopic kijken met allemaal 3 jaar oude filmpjes van Rallyauto's. etc.
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:33 schreef MrBradge het volgende:
Ben het wel eens met Delano, er is geen fatsoenlijk topic voor filmpjes. En dit deel heet ook:
#14: Met Filmpjes, dus wat is dan logisch om hier te posten? Filmpjes.

Het gaat over dashcams, maar daar is al amper over gesproken, en nu volgen de filmpjes, dus dan vind ik ook wel dat je die hier gewoon kan/mag posten.
Of er moet inderdaad in VID een ander topic worden aangemaakt (Wat ik best wil doen)
Ja jongens, het ligt echt aan mij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163405108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus niet willen praten, maar wel maar stug blijven volhouden dat het aan mij ligt. Maar ondertussen:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja jongens, het ligt echt aan mij.
Goh... nog altijd hetzelfde probleem.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 2 juli 2016 @ 09:17:11 #115
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_163453260
Is dit de nieuwe SC?
pi_163453461
:Y.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:11:20 #117
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_163455156
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:39 schreef Anne het volgende:
:Y.
Dan post ik hier een foto van de fiets die ik dit weekend mag gebruiken ^O^
  zaterdag 2 juli 2016 @ 14:41:30 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_163458326
Truukreezen; altijd goed ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_163458504
Al is het met een Schaamia.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 15:26:27 #120
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_163459294
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef Ridocar het volgende:
Al is het met een Schaamia.
Volgens mij is het een Gazelle. Alhoewel de fabrieken maar zo'n 60 kilometer uit elkaar liggen natuurlijk.
pi_163462137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Volgens mij is het een Gazelle. Alhoewel de fabrieken maar zo'n 60 kilometer uit elkaar liggen natuurlijk.
Nee, dat witte gedrocht ding op de achtergrond.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:58:57 #122
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_163462969
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:24 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, dat witte gedrocht ding op de achtergrond.
Die is in Rijssen gebouwd ^O^ uit hoofdzakelijk MAN onderdelen.
pi_165301363
Ik open geen nieuwe.
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:38:05 #124
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165715990
Is er ergens een centraal campertopic oid?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165716248
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ergens een centraal campertopic oid?
STA / Omgeving Kampen FTW FTW !!!1
  zondag 2 oktober 2016 @ 20:55:41 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165716559
quote:
Ik lig in een deuk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165716946
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ergens een centraal campertopic oid?
Ik heb even gezocht; maar volgens mij niet.
Sowieso niks recents.

Dus voel je vrij er zelf een te openen :Y.
  zondag 2 oktober 2016 @ 21:14:18 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165717335
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 21:05 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht; maar volgens mij niet.
Sowieso niks recents.

Dus voel je vrij er zelf een te openen :Y.
Ik had ook even snel gezocht maar kon zo snel ook niets vinden.

Dan ga ik binnenkort eens een eigen maken. Thanks.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 24 december 2016 @ 17:37:15 #129
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167580084
Mag ik jullie (modjes) wederom bedanken voor een goed jaar op PTA?
Denk wel dat het kan,dus bij deze en de beste wensen en alle gezondheid en gemeuk wat er bij hoort.
Graag verwijderen.
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 17:59:55 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167580548
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:37 schreef Charged het volgende:
Mag ik jullie (modjes) wederom bedanken voor een goed jaar op PTA?
Denk wel dat het kan,dus bij deze en de beste wensen en alle gezondheid en gemeuk wat er bij hoort.
Dankje! Iets insgelijks
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167581792
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:37 schreef Charged het volgende:
Mag ik jullie (modjes) wederom bedanken voor een goed jaar op PTA?
Denk wel dat het kan,dus bij deze en de beste wensen en alle gezondheid en gemeuk wat er bij hoort.
En nu een keer kei op tijd terug;
Fijne dagen, gelukkig nieuwjaar O+ ook voor Marit!
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:13:54 #132
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167581888
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 19:09 schreef Anne het volgende:

[..]

En nu een keer kei op tijd terug;
Fijne dagen, gelukkig nieuwjaar O+ ook voor Marit!
Thnx meiske.
Graag verwijderen.
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:27:26 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167582205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 17:37 schreef Charged het volgende:
Mag ik jullie (modjes) wederom bedanken voor een goed jaar op PTA?
Denk wel dat het kan,dus bij deze en de beste wensen en alle gezondheid en gemeuk wat er bij hoort.
Graag gedaan en gelijk zo ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 24 december 2016 @ 19:41:53 #134
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167582535
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2016 19:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Graag gedaan en gelijk zo ^O^
Hoop op eenzelfde jaar,thnx all
Graag verwijderen.
  maandag 26 december 2016 @ 08:00:39 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167611514
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
DS4 zou rondjes om je heen huppelen met zijn RS6, maar leuk dat je er blij mee bent.
Een nieuwe user in je forum met zo'n OP, een vrij unieke auto en dan kom jij met zo'n opmerking?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167645946
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een nieuwe user in je forum met zo'n OP, een vrij unieke auto en dan kom jij met zo'n opmerking?
Kan nog wel even duren voor je antwoord krijgt op je (in mijn ogen) terechte opmerking.
Foutjes toegeven kan namelijk lang niet iedereen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:13:34 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167646200
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kan nog wel even duren voor je antwoord krijgt op je (in mijn ogen) terechte opmerking.
Foutjes toegeven kan namelijk lang niet iedereen.
Dat blijkt. Maar ik wacht het nog even af, ik verwacht niet dat de mods non stop hun feedbacktopic checken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167649227
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een nieuwe user in je forum met zo'n OP, een vrij unieke auto en dan kom jij met zo'n opmerking?
Ach, probeer maar niet. Mijn opmerking van zelfde strekking in het topic werd - uiteraard zonder reactie of m mee te nemen hier naartoe - verwijderd
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:04:08 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167651474
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een nieuwe user in je forum met zo'n OP, een vrij unieke auto en dan kom jij met zo'n opmerking?
Ja, en?

Gaan we weer op de jij bent blauw-toer?

Hij komt 'patsen', ik zeg dat we grotere patsers hebben/hadden. Mag dat ook al niet meer tegenwoordig?

Grappig ook dat jij er meer aanstoot aan neemt als TS, want die reageerde er niet of nauwelijks op en die boeide het dus helemaal niks, maar jij wilt er toch nog effe lekker over natrappen, net als een vorige keer toen je het nodig vond om me de les te gaan lezen, en ik je een verzuurde ex-mod noemde, en daarom ben ik nu dus weer aan de beurt zeker?

Ik ben een beetje klaar met (wel of niet ex-)stuurlui op de wal die mij graag willen beinvloeden en/of vertellen wat ik wel en niet zou mogen zeggen en dit te pas en te onpas wensen te ventileren omdat ik een kleurtje heb. Jij hebt dan iig nog voor je werken dat je nog het fatsoen hebt om het hier in FB te doen, vandaar dat ik er op reageer, maar bijdehandjes die mij proberen de oortjes te wassen in een topic ben ik heel snel mee klaar.. klik op kruisje; doei.

Overigens is het niet 'mijn' forum, het is voor- en door users, dat ben jij, dat ben ik ook, een user.. mijn stront stinkt net zo hard als de jouwe, dus waar jullie dat onderscheid vandaan halen is mij een levensgroot raadsel.
Weet je wat een van mijn meest geweldige dromen is? Dat jullie die kritiek eens op één van die users zouden loslaten als die weer eens een topic verklootstralen, maar die zijn niet blauw, dus daar is geen 'eer', aanzien of status aan te behalen.. het zal dus wel altijd blijven wat het is.. de utopie die zelfregulering heet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:04:11 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167651476
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach, probeer maar niet. Mijn opmerking van zelfde strekking in het topic werd - uiteraard zonder reactie of m mee te nemen hier naartoe - verwijderd
Dat kan k nog wel begrijpen, dat is ook niet de plek waar je zoiets moet aankarten. Gewoon even in het feedbacktopoic, zoals het heurt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:15:24 #141
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167651858
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, en?

Gaan we weer op de jij bent blauw-toer?

Hij komt 'patsen', ik zeg dat we grotere patsers hebben/hadden. Mag dat ook al niet meer tegenwoordig?
Hij komt in een autotopic over zijn auto posten. Omdat hij een snelle auto heeft is het maar meteen patsen? Ik zie hem niet echt patsen maar vooral over zijn auto vertellen. Dat dat bij jou overkomt als patsen zegt dan meer over jou dan over mij.
quote:
Grappig ook dat jij er meer aanstoot aan neemt als TS, want die reageerde er niet of nauwelijks op en die boeide het dus helemaal niks, maar jij wilt er toch nog effe lekker over natrappen, net als een vorige keer toen je het nodig vond om me de les te gaan lezen, en ik je een verzuurde ex-mod noemde, en daarom ben ik nu dus weer aan de beurt zeker?
Ik ben dat van de vorige keer vergeten om eerlijk te zijn. Wanneer was dat? Dat je denkt dat het daarom is is ook nogal zielig zeg.

Overigens kan het ook zo zijn dat TS er niets van durft te zeggen omdat jij een moderator bent.
quote:
Ik ben een beetje klaar met (wel of niet ex-)stuurlui op de wal die mij graag willen beinvloeden en/of vertellen wat ik wel en niet zou mogen zeggen en dit te pas en te onpas wensen te ventileren omdat ik een kleurtje heb. Jij hebt dan iig nog voor je werken dat je nog het fatsoen hebt om het hier in FB te doen, vandaar dat ik er op reageer, maar bijdehandjes die mij proberen de oortjes te wassen in een topic ben ik heel snel mee klaar.. klik op kruisje; doei.

Overigens is het niet 'mijn' forum, het is voor- en door users, dat ben jij, dat ben ik ook, een user.. mijn stront stinkt net zo hard als de jouwe, dus waar jullie dat onderscheid vandaan halen is mij een levensgroot raadsel.
Het is wel jouw forum. Jij bent hier mod. En dus heb je je daar naar te gedragen. Dat ik dat als ex mod doe heeft er verder niets mee te maken. Misschien ben ik wel 1 van de weinige die het durft omdat de rest bang is om een grote bek te krijgen zoals je hier doet.

Dit werkt namelijk niet erg deescalerend en het zal me niets verbazen als door er met een gestrekt been in te gaan er meer conflicten ontstaan dan er verdwijnen (iets wat je als mod toch moet willen?)
quote:
Weet je wat een van mijn meest geweldige dromen is? Dat jullie die kritiek eens op één van die users zouden loslaten als die weer eens een topic verklootstralen, maar die zijn niet blauw, dus daar is geen 'eer', aanzien of status aan te behalen.. het zal dus wel altijd blijven wat het is.. de utopie die zelfregulering heet.
Ik spreek er ook nog geregeld users op aan als ze een topic verkloten ( voorbeeldje)

Misschien moet je even een keer de boel laten bezinken en 5 minuten nadenken voordat je wat post. Dan sta je niet zo voor aap. :D

Sowieso is het wel handig voor jezelf als je het etiket zure exmod niet op mij plakt want dat gaat dus helemaal nergens over. Of ben je als exmod per definitie zuur als je eens commentaar hebt op de nog zittende mods? Want dat idee krijg ik wel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167652412
Volgens mij lezen jullie sarcasme in de post van SD, wat ik enigszins kan begrijpen, maar wat wel een aanname is. Lees hem eens zonder. Dan is die reactie van SD helemaal niet erg en is deze drama dus ook helemaal niet nodig.
pi_167652511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kan nog wel even duren voor je antwoord krijgt op je (in mijn ogen) terechte opmerking.
Foutjes toegeven kan namelijk lang niet iedereen.
En jij moet gewoon echt WEG gaan. Ksssst. Met je zielige gejaag en nare steken onder de gordel. Ik ga ze vanaf nu ook bij je noten, dan weet je dat alvast.
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:45:07 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167652888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hij komt in een autotopic over zijn auto posten. Omdat hij een snelle auto heeft is het maar meteen patsen? Ik zie hem niet echt patsen maar vooral over zijn auto vertellen. Dat dat bij jou overkomt als patsen zegt dan meer over jou dan over mij.

[..]

Ik ben dat van de vorige keer vergeten om eerlijk te zijn. Wanneer was dat? Dat je denkt dat het daarom is is ook nogal zielig zeg.

Overigens kan het ook zo zijn dat TS er niets van durft te zeggen omdat jij een moderator bent.

[..]

Het is wel jouw forum. Jij bent hier mod. En dus heb je je daar naar te gedragen. Dat ik dat als ex mod doe heeft er verder niets mee te maken. Misschien ben ik wel 1 van de weinige die het durft omdat de rest bang is om een grote bek te krijgen zoals je hier doet.

Dit werkt namelijk niet erg deescalerend en het zal me niets verbazen als door er met een gestrekt been in te gaan er meer conflicten ontstaan dan er verdwijnen (iets wat je als mod toch moet willen?)

[..]

Ik spreek er ook nog geregeld users op aan als ze een topic verkloten ( voorbeeldje)

Misschien moet je even een keer de boel laten bezinken en 5 minuten nadenken voordat je wat post. Dan sta je niet zo voor aap. :D

Sowieso is het wel handig voor jezelf als je het etiket zure exmod niet op mij plakt want dat gaat dus helemaal nergens over. Of ben je als exmod per definitie zuur als je eens commentaar hebt op de nog zittende mods? Want dat idee krijg ik wel.
Kano, kerel, je beticht mij, en dan moet ik me de-escalerend gaan opstellen? wat denk je zelf? Als jij me expres op mijn tenen stampt, krijg je van mij een knietje, wat had je verwacht? een bosje bloemen en een bol.com bon?

'zegt meer over jou dan over mij', ik ben 'zielig', ik heb een grote bek, (ok, gotta give you that one), maar that's me, altijd al geweest, zal altijd zo blijven.. is al 6+ jaar modschap zo, en gaat al die tijd al prima, en ja, soms stamp ik op een teer zieltje, soms stamp ik op een klootzak, thats life.
En jij vindt dat ik voor aap sta om de een of andere reden, misschien wel, misschien niet, maar eigenlijk is wat je doet gewoon pure stemmingmakerij, en dan ben ik net zo snel klaar met je als met die knakker een paar posts hierboven.

Ik zal het nog één keer zeggen: ik bedoelde die post niet negatief of raar, misschien staat het er wat vreemd, maar vaak is het maar wat je erin wilt lezen.

En verder ben ik er nu wel klaar mee; geen zin in nutteloze bitchfights.. ik heb uitgelegd, klaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167653057
Gvd, wat ben je toch een simpleton :') Maar goed, dan is het inderdaad allemaal lekker zwart/wit en iedere discussie zo klaar.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2016 20:50:27 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:13:41 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167654139
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:31 schreef Anne het volgende:
Volgens mij lezen jullie sarcasme in de post van SD, wat ik enigszins kan begrijpen, maar wat wel een aanname is. Lees hem eens zonder. Dan is die reactie van SD helemaal niet erg en is deze drama dus ook helemaal niet nodig.
Dat zou kunnen maar als ik het hier nalees is het toch niet geheel zonder sarcasme bedoelt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kano, kerel, je beticht mij, en dan moet ik me de-escalerend gaan opstellen? wat denk je zelf? Als jij me expres op mijn tenen stampt, krijg je van mij een knietje, wat had je verwacht? een bosje bloemen en een bol.com bon?
Ik wilde je helemaal niet op je tenen stampen, doe niet zo vijandig joh.
quote:
'zegt meer over jou dan over mij', ik ben 'zielig', ik heb een grote bek, (ok, gotta give you that one), maar that's me, altijd al geweest, zal altijd zo blijven.. is al 6+ jaar modschap zo, en gaat al die tijd al prima, en ja, soms stamp ik op een teer zieltje, soms stamp ik op een klootzak, thats life.
En jij vindt dat ik voor aap sta om de een of andere reden, misschien wel, misschien niet, maar eigenlijk is wat je doet gewoon pure stemmingmakerij, en dan ben ik net zo snel klaar met je als met die knakker een paar posts hierboven.

Ik zal het nog één keer zeggen: ik bedoelde die post niet negatief of raar, misschien staat het er wat vreemd, maar vaak is het maar wat je erin wilt lezen.
Dat zou kunnen, maar dan moet je je dat bedenken voordat je zoiets post. Want het geschreven woord kan nou eenmaal rottiger/anders over komen dan hoe je het bedoelt.
quote:
En verder ben ik er nu wel klaar mee; geen zin in nutteloze bitchfights.. ik heb uitgelegd, klaar.
Jij maakt er een bitchfight van. Ik vraag op een redelijk normale toon waarom je die opmerking maakt en vervolgend ga jij meteen aannames doen. Over stemmingsmakerij gesproken.

Maar het is misschien maar beter dat we het hierbij laten, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iets zinnigs uit deze discussie komt. Want je laat hier toch maar mooi zien dat je alles behalve modwaardig bent. :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:33:14 #147
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167655217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, en?

Gaan we weer op de jij bent blauw-toer?

[..]
, maar bijdehandjes die mij proberen de oortjes te wassen in een topic ben ik heel snel mee klaar.. klik op kruisje; doei.

LOL:D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167655267
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, en?

Gaan we weer op de jij bent blauw-toer?

Hij komt 'patsen',
Beetje vreemd dat je daar aanstoot aan neemt, aangezien jij hetzelfde doet, maar dan in WGR.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167656069
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat je daar aanstoot aan neemt, aangezien jij hetzelfde doet, maar dan in WGR.
Daar neemt ie geen aanstoot aaaaaan :').
Het is een constatering. Net zoals DS4 die overal patste met zijn RS6.
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 21:51:50 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167656247
Hoewel ik nog steeds niet helemaal netjes vind hoe SD zich verwoord in het desbetreffende topic zegt hij hier dat het niet zo bedoeld was en hoe hij het wel bedoelt. Bovendien vond betreffende TS het niet zo'n punt :) Helder, prima en discussie gesloten zou ik zeggen.

Haal er niet allerlei irrelevante zaken bij
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 21:54:27 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167656364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
Want je laat hier toch maar mooi zien dat je alles behalve modwaardig bent. :)
Hmm deze post valt me een beetje tegen van je. Dit vind ik "ik-ben-gestopt-vanwegr-tijdgebrek-maar-gern-verzuurde-ex-crew" onwaardig :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:01:22 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167656706
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Hoewel ik nog steeds niet helemaal netjes vind hoe SD zich verwoord in het desbetreffende topic zegt hij hier dat het niet zo bedoeld was en hoe hij het wel bedoelt. Bovendien vond betreffende TS het niet zo'n punt :) Helder, prima en discussie gesloten zou ik zeggen.

Haal er niet allerlei irrelevante zaken bij
Maar hoe hij hier tekeer gaat is wel normaal? Irrelevante zaken erbij halen is waar SD mee begon. Die heeft volgens mij het idee dat ik hem het liefst mod af zie ofzo.

Wel grappig dat hij zich weer zo laat kennen en op de alombekende manier hier reageert. Geen enkele vorm van kritiek kunnen dulden, meteen met het gestrekte been erin gaan en vervolgens als men niet daardoor afdruipt roepen dat je er nu wat over gezegd hebt en daarom geen antwoord meer gaat geven.

Dan ben je toch alles behalve modwaardig als je 't mij vraagt.

En hoe weet je dat die TS het geen punt heeft? Omdat hij er niet op reageert?
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm deze post valt me een beetje tegen van je. Dit vind ik "ik-ben-gestopt-vanwegr-tijdgebrek-maar-gern-verzuurde-ex-crew" onwaardig :)
Hoezo?
En het lijkt me ook niet zo handig dat je hier dingen uit FC post :D Of staat er ergens anders voor de schermen dat ik om die reden gestopt ben?

Laten we even wel onthouden dat ik maar 1 ding wil, en dat is dat een user zoals die TS niet meteen afgeschrikt is door een paar van dat soort opmerkingen. En niets anders.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167656946
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar neemt ie geen aanstoot aaaaaan :').
Het is een constatering. Net zoals DS4 die overal patste met zijn RS6.
Voor iemand die er geen aanstoot aan zou nemen gebruikt hij zowel in het topic als hierboven hele andere woorden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:11:45 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167657208
quote:
Hoezo?
En het lijkt me ook niet zo handig dat je hier dingen uit FC post :D Of staat er ergens anders voor de schermen dat ik om die reden gestopt ben?
Geen idee waarom je gestopt bent, volgens mij ben je niet met 'gezeur' weggegaan :)

quote:
Laten we even wel onthouden dat ik maar 1 ding wil, en dat is dat een user zoals die TS niet meteen afgeschrikt is door een paar van dat soort opmerkingen. En niets anders.
Dat is gelukkig niet gebeurd, hij post gelukkig mooi door. Dus ja, eigenlijk niets aan het handje
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:15:55 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167657433
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee waarom je gestopt bent, volgens mij ben je niet met 'gezeur' weggegaan :)

[..]

Dat is gelukkig niet gebeurd, hij post gelukkig mooi door. Dus ja, eigenlijk niets aan het handje
Ik zou dat even aan Specularium vragen over hoe dat ging.

Verder merk ik dat je je collega niet wilt afvallen en daarom de helft van de reactie negeert.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:23:25 #156
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_167657705
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hij komt 'patsen', ik zeg dat we grotere patsers hebben/hadden. Mag dat ook al niet meer tegenwoordig?

Grappig ook dat jij er meer aanstoot aan neemt als TS, want die reageerde er niet of nauwelijks op en die boeide het dus helemaal niks, maar jij wilt er toch nog effe lekker over natrappen, net als een vorige keer toen je het nodig vond om me de les te gaan lezen, en ik je een verzuurde ex-mod noemde, en daarom ben ik nu dus weer aan de beurt zeker?

Ik ben een beetje klaar met (wel of niet ex-)stuurlui op de wal die mij graag willen beinvloeden en/of vertellen wat ik wel en niet zou mogen zeggen en dit te pas en te onpas wensen te ventileren omdat ik een kleurtje heb.
Je reageert ook in mijn ogen best lullig en iemand komt je dat hier vertellen. Daar kun je best in minder woorden op reageren, zonder allerlei sentiment. Nu kom je direct gekrenkt over en dat lijkt me onhandig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:28:32 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167657905
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zou dat even aan Specularium vragen over hoe dat ging.

Verder merk ik dat je je collega niet wilt afvallen en daarom de helft van de reactie negeert.
Nee, die discussie is al gevoerd hierboven. Geen zin om die nu opnieuw te beginnen. Daarvoor zijn de reclame blokkies van darten te kort :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 28 december 2016 @ 05:56:11 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167664375
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, die discussie is al gevoerd hierboven. Geen zin om die nu opnieuw te beginnen. Daarvoor zijn de reclame blokkies van darten te kort :P
Dan zou ik de boel nog maar eens doorlezen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167664542
Oh shit, ik wilde net iedereen een gezellig uiteinde toewensen enzo (voor kerst ben ik al ruim te laat), maar ik kom wel terug als deze non-discussie over is...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:20:55 #160
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_167665378
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 05:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan zou ik de boel nog maar eens doorlezen.
Zelfs de reclameblokken in een SBS6-blockbuster zijn te kort voor 'm.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_167680802
Wat een ongezellige sc hier
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 28 december 2016 @ 18:50:58 #162
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_167681680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef densmee het volgende:
Wat een ongezellige sc hier
jij bent er meer niet dan wel -O-

Dus vaker langskomen, dan wordt het vanzelf een stuk gezelliger ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_167681802
Hij is er weer :Y.
pi_167683097
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:50 schreef lipje het volgende:

[..]

jij bent er meer niet dan wel -O-

Dus vaker langskomen, dan wordt het vanzelf een stuk gezelliger ^O^
De enige die er meer wel dan niet is, is waarschijnlijk tong
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 28 december 2016 @ 21:49:03 #165
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_167688707
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:37 schreef densmee het volgende:

[..]

De enige die er meer wel dan niet is, is waarschijnlijk tong
Of je daar nou bij mee moet zijn. -O-
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_167690337
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:33 schreef Anne het volgende:

[..]

En jij moet gewoon echt WEG gaan. Ksssst. Met je zielige gejaag en nare steken onder de gordel. Ik ga ze vanaf nu ook bij je noten, dan weet je dat alvast.
Het voor forum is voor en door users en daar val ik ook onder.
Maar je wil me monddood maken lijkt het op, ik moet WEG en je dreigt met notes.
Prima, als je het maar terecht doet en niet alleen maar omdat je blijkbaar persoonlijk iets tegen mij hebt.
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 23:43:36 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167693743
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het voor forum is voor en door users en daar val ik ook onder.
Maar je wil me monddood maken lijkt het op, ik moet WEG en je dreigt met notes.
Prima, als je het maar terecht doet en niet alleen maar omdat je blijkbaar persoonlijk iets tegen mij hebt.
Persoonlijke aanvallen zullen waar mogelijk genote worden, of het nou tegen een rode, blauwe of zwarte is, dus de note zal terecht zijn :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 december 2016 @ 00:34:56 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167695610
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 23:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen zullen waar mogelijk genote worden, of het nou tegen een rode, blauwe of zwarte is, dus de note zal terecht zijn :)
Mooi. Sounddragon zal dus ook genote zijn....

Hoe zit het trouwens met jullie policy mbt de wet overtreden? In dat topic negeerde je me denk ik om het niet off topic te laten gaan dus kunnen we dat hier wel bespreken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 00:44:25 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167695857
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 00:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mooi. Sounddragon zal dus ook genote zijn....
Zit jij me nu uit te lokken iets over notes te zeggen? :)

quote:
Hoe zit het trouwens met jullie policy mbt de wet overtreden? In dat topic negeerde je me denk ik om het niet off topic te laten gaan dus kunnen we dat hier wel bespreken?
Het kunnen en het doen is iets anders. Als TS had gezegd dat ie in de VS woonde was er niks aan de hand geweest volgens jou?

Het verandert weinig als dat topic op slot gaat, zo af en toe blijft de TS met een te zware kar rijden. Het is maar bijzaak in dat topic want verder is het een interessant en goed topic.

Het vragen naar een auto die minstens 250 kan mag toch ook?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 december 2016 @ 09:00:49 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167698618
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 00:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zit jij me nu uit te lokken iets over notes te zeggen? :)
Nee. Maar je er even op wijzen dat je collega hetzelfde gedrag vertoont tegen mij.
quote:
[..]

Het kunnen en het doen is iets anders. Als TS had gezegd dat ie in de VS woonde was er niks aan de hand geweest volgens jou?

Het verandert weinig als dat topic op slot gaat, zo af en toe blijft de TS met een te zware kar rijden. Het is maar bijzaak in dat topic want verder is het een interessant en goed topic.

Het vragen naar een auto die minstens 250 kan mag toch ook?
Wat een onzinverklaring zeg _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Admin vrijdag 30 december 2016 @ 10:57:33 #171
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167734825
Bovenstaande is besproken in FB vanaf FB / Advies vragen om de wet te overtreden...
Uitkomst is dat na overweging van de argumenten ik geen reden zie het topic te sluiten.
Argumenten heb ik in het topic gegeven. Ik begrijp dat niet iedereen het met die argumenten eens zal zijn. Dat zal hoe dan ook het geval zijn :)

Happy posting!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_168525679
Ik maak geen nieuwe. En heb absoluut niks met de poserende vrouwen te maken gehad dit keer ;(
pi_169857174
Misschien eens de bezem door het irritatie topic halen?
Gaat lekker daar.
pi_169858452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:17 schreef MarkyD het volgende:
Misschien eens de bezem door het irritatie topic halen?
Gaat lekker daar.
Goed idee.
pi_169884810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Mogen (dashcam) filmpjes hier nou wel of niet? :@ Ze lokken vaak lange discussies uit, maar inhoudelijk stelt het niet zoveel voor.
Het heeft mijn voorkeur niet, maar verbieden gaat een beetje ver.
Een mooie richtlijn is wel dat het een eigen filmpje is, anders wordt het halve Youtube-kanaal besproken van de welbekende en/of beruchte auto-vloggers.
pi_170052939
Ik kan begrijpen dat provocaties in het 'irritaties op de weg-topic' niet gewaardeerd worden, maar is er wel ruimte voor discussie (op respectvolle wijze)?
pi_170053903
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:05 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Ik kan begrijpen dat provocaties in het 'irritaties op de weg-topic' niet gewaardeerd worden, maar is er wel ruimte voor discussie (op respectvolle wijze)?
Probleem is dat iedereen in zijn eigen gelijk blijft hangen. Dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen als de reactie zonder reden of eigen subjectieve intepretatie is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:59:20 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_170086151
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:05 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Ik kan begrijpen dat provocaties in het 'irritaties op de weg-topic' niet gewaardeerd worden, maar is er wel ruimte voor discussie (op respectvolle wijze)?
Die discussies leiden in de regel tot een nare sfeer en het afzeiken van elkaar, dus liever niet.. beter open je gewoon een topic als je ergens over wilt doorzagen, dan kunnen we dat topic am sich in de peiling houden en desnoods sluiten, zonder diezelfde discussie uit 5 pagina's van een topic te gaan zitten peuteren waardoor het hele topic om zeep is voor de zoveelste keer. We houden het juist een beetje strak, omdat dat overloze ge-welles-nietes elke keer de boel steeds om zeep helpt, en daar wordt het ook bepaald niet gezelliger van.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_170299497
Ik merkte dat ik deze sloot:
PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic (13)

Ik probeerde een nieuw topic te maken maar dat lukte niet.
Ik kreeg de melding dat dat niet kon omdat er nog een topic open was.
Eerlijk gezegd snap ik daar niks van, ik heb het iig wel geprobeerd om de reeks niet te onderbreken maar het lukt dus niet.
Hoe kan dat?
Ik zie namelijk geen nieuwe opvolger van die reeks dus ik snap echt niet waar die foutmelding vandaan komt.
Kan iemand mij dat uitleggen ajb?
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 07:13:52 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170299825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 05:38 schreef vannelle het volgende:
Ik merkte dat ik deze sloot:
PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic (13)

Ik probeerde een nieuw topic te maken maar dat lukte niet.
Ik kreeg de melding dat dat niet kon omdat er nog een topic open was.
Eerlijk gezegd snap ik daar niks van, ik heb het iig wel geprobeerd om de reeks niet te onderbreken maar het lukt dus niet.
Hoe kan dat?
Ik zie namelijk geen nieuwe opvolger van die reeks dus ik snap echt niet waar die foutmelding vandaan komt.
Kan iemand mij dat uitleggen ajb?
Ik krijg dezelfde melding. Het topic dat genoemd word als het huidige deel mag ik ook niet bekijken.

Ik vermoed dat er meer koppelen in een ander (besloten) forum iets mis is gegaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170374577
Als er een besloten forum is hoop ik wel dat ze daar hun zaakjes voor elkaar krijgen zodat wij er als gewone users geen last van hebben/hadden zoals nu.
Bedankt voor het maken van het nieuwe topic. :)
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 06:39:39 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170374836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:51 schreef vannelle het volgende:
Als er een besloten forum is hoop ik wel dat ze daar hun zaakjes voor elkaar krijgen zodat wij er als gewone users geen last van hebben/hadden zoals nu.
Bedankt voor het maken van het nieuwe topic. :)
Een cijfertje verkeerd typen en zoiets kan gebeuren :)

Was overigens niet het geval :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170384775
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 06:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een cijfertje verkeerd typen en zoiets kan gebeuren :)

Was overigens niet het geval :)
Het maakt me eigenlijk niks uit, ik wou alleen maar laten weten dat ik er wél aan heb gedacht om een nieuw topic te openen na het sluiten van de vorige maar dat het door technische rariteiten niet ging. ;)
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 17:42:01 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170385620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het maakt me eigenlijk niks uit, ik wou alleen maar laten weten dat ik er wél aan heb gedacht om een nieuw topic te openen na het sluiten van de vorige maar dat het door technische rariteiten niet ging. ;)
Oh was geen verwijt, alleen goed dat je het even meld
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170385748
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh was geen verwijt, alleen goed dat je het even meld
Ik las het ook niet als verwijt hoor. ;)
pi_170410362
Hoi!

Ik zoek een algemeen topic over de OV chipkaart, is die er?
  zaterdag 22 april 2017 @ 19:54:56 #187
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170410426
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:52 schreef Poes. het volgende:
Hoi!

Ik zoek een algemeen topic over de OV chipkaart, is die er?
GC / OV-chipkaart #39
pi_170410632
quote:
Verkeerd subforum ;)
Dankjewel!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 21:35:02 #189
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_170890918
Lipje slapen je kinderen al? Hier door technich ongemak geen mogelijkheden een OP te maken.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:23:19 #190
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_170896579
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje slapen je kinderen al? Hier door technich ongemak geen mogelijkheden een OP te maken.
ja en ik ook :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 14 mei 2017 @ 16:43:14 #191
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_170940028
Ik denk dat het "mijn favo auto gekocht" wel wat aandacht mag gebruiken..wat gebash wat nergens voor nodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Charged op 14-05-2017 16:49:08 ]
Graag verwijderen.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:57:42 #192
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_171921973
@SD:

Een doosje Hellema Bijdehandjes :D
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 24 juni 2017 @ 21:03:25 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171922091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef lipje het volgende:
@SD:

Een doosje Hellema Bijdehandjes :D
Whud?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171923803
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef lipje het volgende:
@SD:

Een doosje Hellema Bijdehandjes :D
Daar heb ik nog 3 dagen gewerkt _O-
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 22:37:40 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171923830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
@SD:

Pennywafels. :')
Doe mij maar Edekawafels :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:44:42 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171924909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
@SD:

Pennywafels. :')
Hier nog geen 50 meter vandaan.. vrat ik wel veel vroegah..poor man's cookies.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Doe mij maar Edekawafels :+
Ben ik van de week ook geweest.. lijkt meer op een supermarkt als de Penny, want dat zuigt écht apeballen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172727486
Truste Anne, slaap lekker. Morgen weer vroeg uit de wol om enkele berichten van gebruikers weg te jorissen.

Wat een ondankbare taak.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172737404
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Truste Anne, slaap lekker. Morgen weer vroeg uit de wol om enkele berichten van gebruikers weg te jorissen.

Wat een ondankbare taak.
It's a shitty job, but someone has to do it..
pi_172914647
- DM's posten mag niet -

[ Bericht 88% gewijzigd door Anne op 04-08-2017 23:08:03 ]
pi_172914954
quote:
Ik snap dat het vervelend is dat je nu een maand lang niet meer in NWS mag komen, maar dat betekent niet dat je in andere subfora maar even vier-vijf topics achter elkaar moet openen met alleen maar een nieuwsbericht (of zelfs alleen maar een linkje met een oneliner) erin.

Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
pi_172915075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik snap dat het vervelend is dat je nu een maand lang niet meer in NWS mag komen, maar dat betekent niet dat je in andere subfora maar even vier-vijf topics achter elkaar moet openen met alleen maar een nieuwsbericht (of zelfs alleen maar een linkje met een oneliner) erin.

Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
Alles is al goed, ik ga gewoon een maand vakantie vieren op andere plekken dan ik altijd kom, een heel forum vol sub's te ontdekken, hoe mooi kan de wereld zijn :D

Maar een beetje richtlijnen over wat je graag wilt als je mijn topics sluit is wel handig, oneliners als "is gewoon bagger" kan ik niet zoveel mee..
pi_172915170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:16 schreef 2600 het volgende:

[..]

Alles is al goed, ik ga gewoon een maand vakantie vieren op andere plekken dan ik altijd kom, een heel forum vol sub's te ontdekken, hoe mooi kan de wereld zijn :D

Maar een beetje richtlijnen over wat je graag wilt als je mijn topics sluit is wel handig, oneliners als "is gewoon bagger" kan ik niet zoveel mee..
Dat kan. Maar DM's posten is not done. Niet meer doen.

En de boodschap is inmiddels denk/hoop ik wel duidelijk, toch :Y ?
Doe een beetje moeite voor je topic, gedraag je, beperk het aantal topics per dag en nieuws hoort helaas gewoon echt in NWS. Ook als je daar even geen toegang toe hebt.

Succes met je ontdekkingsreis.
pi_172915204
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat kan. Maar DM's posten is not done. Niet meer doen.
geen probleem, vraag je mods dan AUB om geen antwoorden per DM te versturen op verzoeken in FB, oke ?
quote:
En de boodschap is inmiddels denk/hoop ik wel duidelijk, toch :Y ?
Doe een beetje moeite voor je topic, gedraag je, beperk het aantal topics per dag en nieuws hoort helaas gewoon echt in NWS. Ook als je daar even geen toegang toe hebt.

Succes met je ontdekkingsreis.
Komt goed, voor ieder nieuwsbericht blijkt een heel subforum te bestaan ^O^
pi_172915298
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:21 schreef 2600 het volgende:

[..]

Komt goed, voor ieder nieuwsbericht blijkt een heel subforum te bestaan ^O^
Jammer dat je jouw bericht nou weer edit met precies hetgeen wat je dus NIET moet doen.
Je neemt me in de zeik. Nou ben ik verdrietig.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:26:02 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172915311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:21 schreef 2600 het volgende:

[..]

geen probleem, vraag je mods dan AUB om geen antwoorden per DM te versturen op verzoeken in FB, oke ?

[..]

Komt goed, voor ieder nieuwsbericht blijkt een heel subforum te bestaan ^O^
Je stuurde mij een DM, niet de boel omdraaien..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_173032353
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je stuurde mij een DM, niet de boel omdraaien..
check je logs, jij begon. :{w

quote:
04 aug 2017 @ 21:56:20
pi_173480391
PTA / Bochtje naar buiten toe bij nemen bocht na stoplicht....

Kan de topictitel veranderd worden naar: "Draai naar buiten toe bij nemen bocht na stoplicht...."?
pi_173481280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef zarGon het volgende:
PTA / Draai naar buiten toe bij nemen bocht na stoplicht....

Kan de topictitel veranderd worden naar: "Draai naar buiten toe bij nemen bocht na stoplicht...."?
Is aangepast door derLudolf :Y.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:48:51 #211
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_174555116
PTA / Sportieve auto +/- ¤5000

Is wat aan het ontsporen,ik help eigenlijk ook niet echt mee..sorry.
Graag verwijderen.
pi_174555275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:48 schreef Charged het volgende:
PTA / Sportieve auto +/- ¤5000

Is wat aan het ontsporen,ik help eigenlijk ook niet echt mee..sorry.
Geen probleem. Als jullie het vanaf nu in een ander topic houden dan :P.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:50:03 #213
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_174675563
De man met de aftermarket xenon kennis,is dat Explorer,kan het even zo snel niet meer vinden.
Graag verwijderen.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 22:21:16 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174681126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:50 schreef Charged het volgende:
De man met de aftermarket xenon kennis,is dat Explorer,kan het even zo snel niet meer vinden.
yuuuup.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175193904
Ludolf, jouw beurt.
pi_175199923
Is dit de nieuwe SC
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_175200588
:Y.
  maandag 20 november 2017 @ 19:20:51 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175201251
Effe me pizza opvrete dan bouw ik wel een nieuwe, stelletje luie krengen :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 20 november 2017 @ 19:32:36 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175201562
Ok, ik kon al niks leuks vinden. 1958 doe ik wel :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 november 2017 @ 19:41:26 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175201815
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:32 schreef derLudolf het volgende:
Ok, ik kon al niks leuks vinden. 1958 doe ik wel :7
Spuid elluf.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 00:56:27 #221
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_175292374
Hoi, zou iemand het verzoek tot OP wijzigen kunnen doorvoeren dat ik als TR gemeld heb?
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #3
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 25 november 2017 @ 01:16:41 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175292667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:56 schreef dennistd het volgende:
Hoi, zou iemand het verzoek tot OP wijzigen kunnen doorvoeren dat ik als TR gemeld heb?
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #3
in je wijziging staan dingen die ik niet gecopy-paste krijg op mobiel, dus doe maar even zelf, ik heb de OP unlocked voor je dus je kunt hem zelf editten nu ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 07:04:50 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175293867
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:56 schreef dennistd het volgende:
Hoi, zou iemand het verzoek tot OP wijzigen kunnen doorvoeren dat ik als TR gemeld heb?
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #3
Ik had je toch een PM gestuurd of je die hele lap even tussen [nosml] tags in de PM wou zetten? Of ben ik dat vergeten :@ Zat ook mobiel toen ik het las, dus dat was een gemartel geworden van heb ik jou daar om dat te doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 09:29:45 #224
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_175294679
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 november 2017 01:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

in je wijziging staan dingen die ik niet gecopy-paste krijg op mobiel, dus doe maar even zelf, ik heb de OP unlocked voor je dus je kunt hem zelf editten nu ;)
Dank je, wist niet dat dat ook mogelijk was :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 07:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik had je toch een PM gestuurd of je die hele lap even tussen [nosml] tags in de PM wou zetten? Of ben ik dat vergeten :@ Zat ook mobiel toen ik het las, dus dat was een gemartel geworden van heb ik jou daar om dat te doen.
Ik heb geen PM ontvangen. Laatste dateert van 18 oktober.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 12:17:13 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175297012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:29 schreef dennistd het volgende:


Ik heb geen PM ontvangen. Laatste dateert van 18 oktober.
Dan was ik dat inderdaad vergeten :+ Het was je wel gelukt zie ik
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 26 november 2017 @ 01:21:14 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175310857
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:02 schreef nattermann het volgende:

[..]

zal dit topic snel doodbloeden dan
Vertel eens? Of had je gewoon effe zin om stemming te maken?

Als Plug nou iets post in het topic wat 'men' niet snapt, is het dan heeeeel erg moeilijk om gewoon op een normale manier aan hem te vragen wat hij bedoelt?

Jullie posten zelf ook bij voorkeur in abracadabra-afkortingen; hij is al tig jaar military spotter en ik durf te wedden dat jullie met zijn allen nog niet 10% van de kennis hebben die hij heeft.
Ok, hij post af en toe een beetje onnavolgbaar, maar het kost niet meer als domweg vragen waar de nuecq hij het over heeft. Hij gaat het je gewoon uitleggen als je het op een normale manier vraagt.
Als je hem op een botte onrespectvolle manier benadert, krijg je het gewoon dubbel terug van hem.. Hij is een beetje druk en soms licht ontvlambaar, maar het is een doodgoeie gozer.

Give it a try..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175464167
Ik zag deze voorbij komen:
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 december 2017 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
Precies ook de reden dat we liever niet hebben dat men dashcam filmpjes hier of in het dashcamtopic post.. Levert alleen maar gezeik en ellende op; been there, done that.
En toen dacht ik, wat als er een kwaliteitsfilmpje tussen zit. Niet ergens van dumpert of een Russisch makelij, en zeker niet, oh kiek 'm is over die streep gaan. Maar gewoon een crash of héél lomp gedrag én hij moet homebrew zijn. Zou er dan iets bespreekbaar zijn?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 3 december 2017 @ 10:33:31 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175465641
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 06:27 schreef Ridocar het volgende:
Ik zag deze voorbij komen:

[..]

En toen dacht ik, wat als er een kwaliteitsfilmpje tussen zit. Niet ergens van dumpert of een Russisch makelij, en zeker niet, oh kiek 'm is over die streep gaan. Maar gewoon een crash of héél lomp gedrag én hij moet homebrew zijn. Zou er dan iets bespreekbaar zijn?
dan heeft diegene altijd nog de optie om hem in het filmpjestopic te zetten.

Als we om 'vage' redenen uitzonderingen gaan maken is het feest; krijgen we daar weer discussies over (hij mocht het weeeeeel :'(). Dit werkt prima; gewoon niet, klaar.

We hebben allemaal maandenlang kunnen zien wat er gebeurde in het dashcamtopic; iedereen kon daar filmpjes posten zolang het eigen materiaal was, maar sommige individuen konden het alsnog niet laten om overal en nergens filmpjes vandaan te trekken om de boel af te gaan zitten fakkelen. Iedereen die een filmpje op het net zette werd daar de grond in gestampt, zelfs zó gek dat we klachten kregen van mensen die nog nooit ook maar een letter op FOK! hadden gepost, maar hier wel voor rotte vis werden uitgemaakt. Complete heksenjacht. Er zaten mensen in dat topic die alleen maar een FOK! account hadden om daar te posten.

Als we dat weer toe gaan staan hebben ik en mijn medemods er een volledige dagtaak aan om alles te gaan zitten controleren en in het gareel houden.. Geen zin in, ik/we hebben wel wat beters te doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175473352
Hoe komt het met Dakar dit jaar? Weer twee topics in twee subfora? En één topic voor Dakar en de Ecorace samen, of voor elke rally een eigen reeks? (en dan Dakar in PTA en AER in SPT? :P )
  maandag 4 december 2017 @ 01:22:25 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175481682
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe komt het met Dakar dit jaar? Weer twee topics in twee subfora? En één topic voor Dakar en de Ecorace samen, of voor elke rally een eigen reeks? (en dan Dakar in PTA en AER in SPT? :P )
Klinkt alsof je plannen hebt; vertel eens?

We hebben as usual gewoon het Dakar topic, zet het zoden aan de dijk om ook een Eco race topic ernaast te openen denk je? In het Dakar topic laten lopen is ook niet echt sjiek natuurlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175484063
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 01:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klinkt alsof je plannen hebt; vertel eens?

We hebben as usual gewoon het Dakar topic, zet het zoden aan de dijk om ook een Eco race topic ernaast te openen denk je? In het Dakar topic laten lopen is ook niet echt sjiek natuurlijk.
Vind het een beetje overbodig om twee Dakar topics te hebben eerlijk gezegd, en waar dat dan staat maakt me geen kont meer uit. Denk dat ik ouder geworden ben :P

Weet eerlijk gezegd niet goed hoe goed de AER te volgen zal zijn. Of er livestreams zijn, of dat we volledig van de info uit de teams afhankelijk zijn (de organisatie is meestal rijkelijk laat met het nieuws en dat is eerst in het Frans en een paar uur later pas in Engels). Zijn wel ongeveer even veel NL trucks als in Le Dakar.
  maandag 4 december 2017 @ 14:35:33 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175489246
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Vind het een beetje overbodig om twee Dakar topics te hebben eerlijk gezegd, en waar dat dan staat maakt me geen kont meer uit. Denk dat ik ouder geworden ben :P

Weet eerlijk gezegd niet goed hoe goed de AER te volgen zal zijn. Of er livestreams zijn, of dat we volledig van de info uit de teams afhankelijk zijn (de organisatie is meestal rijkelijk laat met het nieuws en dat is eerst in het Frans en een paar uur later pas in Engels). Zijn wel ongeveer even veel NL trucks als in Le Dakar.
Volgens mij liep de eerste bij ons, maar dat is al een vrij oude discussie die we niet elk jaar gaan voeren, hebben ook nog zo'n soort issue met de F1 en SPT enzo :+

Zullen we anders gewoon effe de boel laten zoals het is voor nu, en even afwachten hoe het met de eco gaat lopen qua volgbaarheid?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175532254
Waarom is die 'internetridders gaan los' post van mij in het MC topic verwijderd? Niveau van die post lag nog hoger dan de discussie die er nog wél staat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_175534973
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:52 schreef Amoeba het volgende:
Waarom is die 'internetridders gaan los' post van mij in het MC topic verwijderd? Niveau van die post lag nog hoger dan de discussie die er nog wél staat.
Zij voeren tenminste nog een discussie :P.
Jij komt alleen even jennen. Til de discussie zelf dan naar een hoger niveau.
pi_175535831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Zij voeren tenminste nog een discussie :P.
Jij komt alleen even jennen. Til de discussie zelf dan naar een hoger niveau.
Je bedoelt dat vol op de man spelen waar zelfs de mods aan meedoen? Sfeertje rond die jongen is niet goed.

Verder vind ik het niet zo erg hoor, wil niet zeggen dat ik die post ga missen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 14:37:59 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176110525
Topicreeks: [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #2 Kan daar niet zo'n rood tekstje boven het invoervak: "dit is NIET het algemene treinentopic" of zo? Mensen vinden het nog weleens verwarrend, zo blijkt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 december 2017 @ 14:55:21 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176111383
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Topicreeks: [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #2 Kan daar niet zo'n rood tekstje boven het invoervak: "dit is NIET het algemene treinentopic" of zo? Mensen vinden het nog weleens verwarrend, zo blijkt.
Ga ik straks voor je fiksen als ik weer huis ben ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 17:10:47 #238
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176116995
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga ik straks voor je fiksen als ik weer huis ben ;)
Toppie ^O^

Goed verhaal, bedankt SD ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Dr_Flash op 29-12-2017 18:11:41 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:16:49 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176119021
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Toppie ^O^

Goed verhaal, bedankt SD ^O^
Tóch nog iets nuttigs gedaan dit jaar :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 22:36:11 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176129930
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tóch nog iets nuttigs gedaan dit jaar :+
Mooi op tijd _O_ :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport donderdag 4 januari 2018 @ 23:49:17 #241
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_176293040
Wil een modje de OP van dit topic even unlocken voor mij? Dan kan het definitieve reisplan erin.
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #3
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_176293065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef dennistd het volgende:
Wil een modje de OP van dit topic even unlocken voor mij? Dan kan het definitieve reisplan erin.
PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2018 #3
Ga je gang :Y.
  maandag 8 januari 2018 @ 20:54:14 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176374684
Is er een dashcamtopic?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:14:01 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176375292
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Is er een dashcamtopic?
Met dashcamfilmpjes of waar gepraat wordt over de hardware an sich?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 januari 2018 @ 21:14:28 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176375304
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met dashcamfilmpjes of waar gepraat wordt over de hardware an sich?
Waar men praat over hardware.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:15:55 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176375337
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 8 januari 2018 @ 21:18:10 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176375395
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_176776267
Ik wil graag weten waarom meneer Spithorst hier een platform mag krijgen om z'n gal te spuien over NS; andere vervoerders krijgen hooguit het predikaat "dit incident is niet zo netjes afgehandeld" terwijl het bij NS direct "concessie afnemen" is, maar er mogen geen nare dingen gezegd worden over VBOV.

Wordt hij in bescherming genomen omdat hij ex crew is of is het zo dat je alleen op anonieme gezichtsloze organisaties als NS, ProRail, Arriva & Keolis (mijn persoonlijke favoriet om te bashen want Frans kutbedrijf) mag hakken maar niet op organisaties die heel zielig van acht euro subsidie per jaar moeten rondkomen (waarvan de voorzitter met enige regelmaat moet melden hoe financieel zwaar het wel niet is om zijn 'enorm belangrijke' organisatie financieel drijvend te houden)?

Ik wil dat m'n posts teruggezet worden; niet altijd alles hoeft lief te zijn wat er gepost wordt, Die nietsnut komt regelmatig z'n gal spuien maar in de praktijk blijkt dat hij niet eens weet hoe basale statistische methoden werken.
Het rapport waarnaar gelinkt wordt: https://www.rijksoverheid(...)coort-goed-in-europa

Ik zou graag meer bewijs posten zoals een directe link maar zijn webmaster heeft nog niet uitgevonden hoe je binnen een HTML-pagina kan linken naar een anchor.
Bier.
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 14:45:50 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176777999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil graag weten waarom meneer Spithorst hier een platform mag krijgen om z'n gal te spuien over NS; andere vervoerders krijgen hooguit het predikaat "dit incident is niet zo netjes afgehandeld" terwijl het bij NS direct "concessie afnemen" is, maar er mogen geen nare dingen gezegd worden over VBOV.[quote]
Waar heeft hij dit gisteren/vandaag gedaan dan? Ik zie het niet. Bovendien begin je al met een belediging van hem voordat hij hier überhaupt iets over heeft gezegd.

Ik vind dat nergens voor nodig. Laat elkander lekker in zijn of haar waarde en ga geen modder gooien voordat iemand iets (al dan niets) verkeerds heeft gezegd.

Ik kan me ook niet altijd in zijn/hun standpunten vinden, dat mag je best zeggen, maar laten we wel respectvol tegen mekaar blijven.

[quote]Wordt hij in bescherming genomen omdat hij ex crew is
Dat is ver voor mijn tijd geweest, ik weet daar niets van af. Dus neen. Sowieso gebeurd dat niet. Ook crewleden kunnen gewoon een ban krijgen, zag ik vorige week zelfs nog gebeuren volgens mij.
quote:
Ik wil dat m'n posts teruggezet worden; niet altijd alles hoeft lief te zijn wat er gepost wordt
Lijkt me niet nodig. 'Niet lief' en bewust en onnodig onaardig zijn nog twee andere dingen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176780690
Dan kan je een shitstorm verwachten iedere keer dat iemand zich bewust onaardig over een of andere organisatie uitlaat. Meten met twee maten is vrij standaard op ieder forum op aarde.
Bier.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 17:51:37 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176780710
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dan kan je een shitstorm verwachten iedere keer dat iemand zich bewust onaardig over een of andere organisatie uitlaat. Meten met twee maten is vrij standaard op ieder forum op aarde.
users met verschillende rolmaatjes ook, so what's all the fuss about?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176780807
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

users met verschillende rolmaatjes ook, so what's all the fuss about?
Er is nogal een substantieel verschil tussen moddereters en users.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 27 januari 2018 @ 18:39:02 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176781334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er is nogal een substantieel verschil tussen moddereters en users.
Vaak wel, maar hier dus niet zo. Op fok is een een moderator een soort "user + ". Een korporaal. Op de meeste andere fora zijn moderators "admin - " Meer in de buurt van kolonel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 19:04:42 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176781753
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Er is nogal een substantieel verschil tussen moddereters en users.
Een moderator is ook gewoon een user. Met wat knopjes om actie te ondernemen mocht hij vinden dat grenzen worden overschreden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 januari 2018 @ 20:01:16 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176782816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Er is nogal een substantieel verschil tussen moddereters en users.
ja, een kleurtje, that's it. Owja, en wij mogen gebakkelei wegpoetsen en daarna het miepen aanhoren; gotta love it..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176790130
Dan kan FOK! (wie het ook verzonnen heeft) wel je naam een blauw kleurtje geven en een seal of approval opplakken, maar met zulke restricties zou ik ervoor bedanken. Het is iets teveel. Alsof je met een groot bord loopt "hier is de forumpolitie", en vervolgens te weinig instrumenten hebt om te kunnen handhaven. Het zou beter andersom werken. Meer bevoegdheden, naam gewoon in het zwart, dat stomme geverifieerde user-icoontje dumpen en een ander (subtieler) icoontje ervoor in de plaats.

Maarja, ik ben maar een user. Goed voor de tegeltjes die ik produceer, de statistieken en voor de rest niet zaniken. Althans, zo komt het over.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 28 januari 2018 @ 09:48:37 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176791004
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 07:22 schreef Ridocar het volgende:
Dan kan FOK! (wie het ook verzonnen heeft) wel je naam een blauw kleurtje geven en een seal of approval opplakken, maar met zulke restricties zou ik ervoor bedanken. Het is iets teveel. Alsof je met een groot bord loopt "hier is de forumpolitie", en vervolgens te weinig instrumenten hebt om te kunnen handhaven. Het zou beter andersom werken. Meer bevoegdheden, naam gewoon in het zwart, dat stomme geverifieerde user-icoontje dumpen en een ander (subtieler) icoontje ervoor in de plaats.

Maarja, ik ben maar een user. Goed voor de tegeltjes die ik produceer, de statistieken en voor de rest niet zaniken. Althans, zo komt het over.
Gooi het eens in de ideeën bus zou ik zeggen ;) modderen is soms domweg iets wat nodig is.. En het is idd leuk dat men je een kleurtje geeft, maar je wordt door de users te pas en te onpas voor je smoel geslagen met je kleurtje alsof je door dat blauw ineens één of andere god bent en jouw peop niet meer stinkt ofzo.. En je ekte ekte mening posten kan eigenlijk vaak ook niet, want je bent blauw, dus rellen of afwijken van de algemene publieke opinie? Nah, dan heb je wat.

Maar.. We mogen niet klagen natuurlijk, de E-pener status, het salaris, de leasebak en het hoogpolige tapijt en lederen fauteuils in het FOK! office maken een hoop goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 januari 2018 @ 09:48:40 #258
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_176791007
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 12:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil graag weten waarom meneer Spithorst hier een platform mag krijgen om z'n gal te spuien over NS; andere vervoerders krijgen hooguit het predikaat "dit incident is niet zo netjes afgehandeld" terwijl het bij NS direct "concessie afnemen" is, maar er mogen geen nare dingen gezegd worden over VBOV.

Wordt hij in bescherming genomen omdat hij ex crew is of is het zo dat je alleen op anonieme gezichtsloze organisaties als NS, ProRail, Arriva & Keolis (mijn persoonlijke favoriet om te bashen want Frans kutbedrijf) mag hakken maar niet op organisaties die heel zielig van acht euro subsidie per jaar moeten rondkomen (waarvan de voorzitter met enige regelmaat moet melden hoe financieel zwaar het wel niet is om zijn 'enorm belangrijke' organisatie financieel drijvend te houden)?

Ik wil dat m'n posts teruggezet worden; niet altijd alles hoeft lief te zijn wat er gepost wordt, Die nietsnut komt regelmatig z'n gal spuien maar in de praktijk blijkt dat hij niet eens weet hoe basale statistische methoden werken. [ afbeelding ]
Het rapport waarnaar gelinkt wordt: https://www.rijksoverheid(...)coort-goed-in-europa

Ik zou graag meer bewijs posten zoals een directe link maar zijn webmaster heeft nog niet uitgevonden hoe je binnen een HTML-pagina kan linken naar een anchor.
Even ter voorkoming van een gewekte indruk. Het bericht waar DDLK2K naar verwijst, is op geen enkele manier in het forum geweest. Ik heb het daar niet gepost en er evenmin naar verwezen. Dus qua "platform"... Waarvan akte.
  zondag 28 januari 2018 @ 10:15:33 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176791476
Even ter info; die discussie hebben we geloof ik afgekapt in het topic. Dit topic is om te overleggen met de blauwe goden, niet om het nog eens dunnetjes over te doen.

Je hebt ook dat knopje met het envelop-symbooltje, daar kunnen jullie in alle rust verder kibbelen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176791964
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gooi het eens in de ideeën bus zou ik zeggen ;) modderen is soms domweg iets wat nodig is.. En het is idd leuk dat men je een kleurtje geeft, maar je wordt door de users te pas en te onpas voor je smoel geslagen met je kleurtje alsof je door dat blauw ineens één of andere god bent en jouw peop niet meer stinkt ofzo.. En je ekte ekte mening posten kan eigenlijk vaak ook niet, want je bent blauw, dus rellen of afwijken van de algemene publieke opinie? Nah, dan heb je wat.
Bij deze. Ik hoop dat een (F)A hier een keer notie van neemt.
Maar los van het modereren zelf zouden niet-zwarte users gewoon hun mening mogen kunnen geven. Ik zie de reacties ook vaak genoeg: "ja maar jij bent blauw en nu ben ik extra op m'n piemel getrapt omdat je lelijke dingen tegen mij zei." Niet tof, en ik hoop echt dat er een keer anders over wordt gedacht.
quote:
Maar.. We mogen niet klagen natuurlijk, de E-pener status, het salaris, de leasebak en het hoogpolige tapijt en lederen fauteuils in het FOK! office maken een hoop goed.
Mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik geloof je direct :') Verdient dat een beetje? En kun je doorgroeien?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 28 januari 2018 @ 19:04:19 #261
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_176803204
quote:
3s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
Even ter info; die discussie hebben we geloof ik afgekapt in het topic. Dit topic is om te overleggen met de blauwe goden, niet om het nog eens dunnetjes over te doen.
Eensch. Het enige wat ik nog eventjes wilde doen, was duidelijk maken dat ik e.e.a. niet in een topic had gespamd en dus geen platform heb, hetgeen mij wel publiekelijk wordt verweten. Maar daarmee is alles inderdaad wel gezegd. :)
  zondag 28 januari 2018 @ 19:08:09 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176803315
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 10:46 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Bij deze. Ik hoop dat een (F)A hier een keer notie van neemt.
Maar los van het modereren zelf zouden niet-zwarte users gewoon hun mening mogen kunnen geven. Ik zie de reacties ook vaak genoeg: "ja maar jij bent blauw en nu ben ik extra op m'n piemel getrapt omdat je lelijke dingen tegen mij zei." Niet tof, en ik hoop echt dat er een keer anders over wordt gedacht.

[..]

Mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik geloof je direct :') Verdient dat een beetje? En kun je doorgroeien?
Dat notie nemen komt wel goed, Anne is FA tegenwoordig, de rest mag ik me natuurlijk niet over uitlaten :+ O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 januari 2018 @ 21:43:31 #263
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_176807189
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:04 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Maar daarmee is alles inderdaad wel gezegd. :)
Goed dat je het nog even komt benadrukken. Jij verdient een sticker.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_176867368
Wat is er met http://forum.fok.nl/topic/2423194 aan de hand :?

Is een slotje tegenwoordig niet genoeg meer?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:24:05 #265
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_176867757
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:08 schreef Sounddragon het volgende:

Anne is FA tegenwoordig,
faak afwezig :Y

Maar ja, druk met al haar banen :@
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:42:13 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176868239
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:08 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is er met http://forum.fok.nl/topic/2423194 aan de hand :?

Is een slotje tegenwoordig niet genoeg meer?
Randje topic.. eigenlijk illegaal, en dus denk ik (neem ik aan) dat het daarom verwijderd is..

Sowieso most likely een trollebolletje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:12:41 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178129694
Mod loopt eerst te trollen en te zuigen, verwijderd de post die hem erop aanspreken en gooit dan topic dicht
PTA / Gezocht: betrouwbare 5 deurs hatchback
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:18:04 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178129807
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Mod loopt eerst te trollen en te zuigen, verwijderd de post die hem erop aanspreken en gooit dan topic dicht
PTA / Gezocht: betrouwbare 5 deurs hatchback
As said; normailiter gooi ik hem meteen dicht, nu gaf ik een hint, krijg ik nog steeds kritiek en gesneer, volgende keer dus weer oldskool -> linkje naar de FAQ, slotje, doei.

Je kunt met mij alle kanten op, óók die kant.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:36:40 #269
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178130193
- nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door Sounddragon op 27-03-2018 20:03:43 ]
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 27 maart 2018 @ 19:41:50 #270
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178130293
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

As said; normailiter gooi ik hem meteen dicht, nu gaf ik een hint, krijg ik nog steeds kritiek en gesneer, volgende keer dus weer oldskool -> linkje naar de FAQ, slotje, doei.

Je kunt met mij alle kanten op, óók die kant.
Duke en Vogeltjesdans gingen je voor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 20:04:53 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178130935
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duke en Vogeltjesdans gingen je voor
Leuk voor ze, en wat moet ik verder met die informatie?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178148616
- een sneer mooi proberen te verbloemen is nog steeds niet okee, weg ermee -

[ Bericht 92% gewijzigd door Anne op 28-03-2018 16:11:03 ]
pi_178150106
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Mod loopt eerst te trollen en te zuigen, verwijderd de post die hem erop aanspreken en gooit dan topic dicht
PTA / Gezocht: betrouwbare 5 deurs hatchback
Oprechte vraag:
Misschien komt het doordat ik SD ken, maar snap je zijn eerste post daar echt niet?
  woensdag 28 maart 2018 @ 18:00:45 #274
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178152968
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 16:04 schreef Anne het volgende:

[..]

Oprechte vraag:
Misschien komt het doordat ik SD ken, maar snap je zijn eerste post daar echt niet?
Oprechte vraag: Ga je SD's gedrag weer tot in den treure verdedigen, of simpelweg doen alsof dit nog niet eerder voor is gekomen?

Ik ben een tijdje wat minder actief geweest in PTA, omdat ik dit soort onzin wel kon missen, en nu begint het gewoon weer. SD die zichzelf vooral heel stoer vind en (dus?) geen fouten toe zal geven, of zich gaat excuseren voor gedrag wat lomper overkwam dan wellicht bedoeld. En als users daarover klagen, komt het vrouwtje hem nog even verdedigen, want SD-tje zit echt niet fout. Jammer hoor.
Een tijd geleden vroegen jullie je af waarom PTA steeds rustiger werd... nou...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178153593
Dat laatste heb ik volgens mij nog nooit gevraagd.
pi_178154458
Hallo is dit de nieuwe SC?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_178155889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:15 schreef densmee het volgende:
Hallo is dit de nieuwe SC?
:Y.
pi_178161487
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:00 schreef daNpy het volgende:

[..]

Oprechte vraag: Ga je SD's gedrag weer tot in den treure verdedigen, of simpelweg doen alsof dit nog niet eerder voor is gekomen?

Ik ben een tijdje wat minder actief geweest in PTA, omdat ik dit soort onzin wel kon missen, en nu begint het gewoon weer. SD die zichzelf vooral heel stoer vind en (dus?) geen fouten toe zal geven, of zich gaat excuseren voor gedrag wat lomper overkwam dan wellicht bedoeld. En als users daarover klagen, komt het vrouwtje hem nog even verdedigen, want SD-tje zit echt niet fout. Jammer hoor.
Een tijd geleden vroegen jullie je af waarom PTA steeds rustiger werd... nou...
Want het ligt vast niet aan de users die elk woord van een niet-zwart kleurtje op een gouden weegschaal leggen? Het lijkt af en toe wel een basisschool: "ohoo, hij zei [lelijke dingen], en damagnie!" Als de rest van het subforum nu een hele gezellige boel was met alleen maar vriendelijkheid en meer van zulks onbesproken gedrag, okee. Maar sommige users zijn in PTA echte botte horken. En het stomme is dat daar geen haan naar kraait. Behalve als je een kleurtje hebt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 07:01:40 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178164453
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:24 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Want het ligt vast niet aan de users die elk woord van een niet-zwart kleurtje op een gouden weegschaal leggen? Het lijkt af en toe wel een basisschool: "ohoo, hij zei [lelijke dingen], en damagnie!" Als de rest van het subforum nu een hele gezellige boel was met alleen maar vriendelijkheid en meer van zulks onbesproken gedrag, okee. Maar sommige users zijn in PTA echte botte horken. En het stomme is dat daar geen haan naar kraait. Behalve als je een kleurtje hebt...
_O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:21:07 #280
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178164511
Als er na het commentaar op die eerste post iets was geweest als: "leer sarcasme herkennen en lees de FAQ", was het allemaal prima geweest. Deëscalatie heeft niet plaatsgevonden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:29:40 #281
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178164567
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:21 schreef Duvel het volgende:
Als er na het commentaar op die eerste post iets was geweest als: "leer sarcasme herkennen en lees de FAQ", was het allemaal prima geweest. Deëscalatie heeft niet plaatsgevonden.
Dat woord komt niet voor in de woordenboeken van de mods hier. Zo zijn er al meerdere topics hier verneukt helaas.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:33:10 #282
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178164587
Als ik mod zou zijn, zou ik de boel soms ook opnaaien als je elke keer hetzelfde gezeik tegenkomt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:32:44 #283
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178165544
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:33 schreef Duvel het volgende:
Als ik mod zou zijn, zou ik de boel soms ook opnaaien als je elke keer hetzelfde gezeik tegenkomt.
Ongeschikt als mod dus.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:50:00 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178165736
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:32 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ongeschikt als mod dus.
Zie m'n kleurtje.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:04:39 #285
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178167700
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:24 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Want het ligt vast niet aan de users die elk woord van een niet-zwart kleurtje op een gouden weegschaal leggen? Het lijkt af en toe wel een basisschool: "ohoo, hij zei [lelijke dingen], en damagnie!" Als de rest van het subforum nu een hele gezellige boel was met alleen maar vriendelijkheid en meer van zulks onbesproken gedrag, okee. Maar sommige users zijn in PTA echte botte horken. En het stomme is dat daar geen haan naar kraait. Behalve als je een kleurtje hebt...
Klopt, en daar zij de moderators dus voor om dat aan te pakken.
In mijn ogen niet om dat gedrag zelf te doen en de reacties/klachten op hun getroll vervolgens te verwijderen of bagatelliseren. Niet gaan huilen dat het leven van een moderator zo zwaar is en blabla, niemand verplicht je dat te doen, dus je kan gewoon stoppen als je het niet kan managen. En nee het is geen gemakkelijke taak, zeker niet op een forum als Fok, dat weet ik.

Maar als er dan iemand een nette reactie geeft;
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:37 schreef Anne het volgende:
Dat laatste heb ik volgens mij nog nooit gevraagd.
Geen inhoudelijke reactie dus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178171454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:58 schreef vannelle het volgende:
- een sneer mooi proberen te verbloemen is nog steeds niet okee, weg ermee -
Bedankt voor het monddood maken Anne, heel verstandig. :+
In feedback mag je toch feedback geven of mag je alleen maar complimenteus zijn?
Behoorlijk zwak om mijn reactie te verwijderen, daar stond gewoon in hoe ik het zie.

Je bewijst nu zelf het punt dat ik maakte, bedankt! :)
pi_178171767
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:04 schreef daNpy het volgende:

[..]

Geen inhoudelijke reactie dus.
Klopt, ik heb geen zin om op je verdere onzin in te gaan die jij als een nette reactie durft te bestempelen, met je 'vrouwtje'.
Ook dat riedeltje heb ik al te vaak te horen gehad en daar ben ik te vaak op in gegaan.

Nu doe ik het een keertje lekker niet.
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 18:28:42 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178174679
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Bedankt voor het monddood maken Anne, heel verstandig. :+
In feedback mag je toch feedback geven of mag je alleen maar complimenteus zijn?
Behoorlijk zwak om mijn reactie te verwijderen, daar stond gewoon in hoe ik het zie.

Je bewijst nu zelf het punt dat ik maakte, bedankt! :)
Feedback geven mag, dat hoeft niet altijd complimenteus te zijn ;)
Maar ik vind dit meer zeiken om het zeiken.

We hoeven hier toch niet allemaal als een juf Ank belerend te vertellen dat iets niet helemaal de bedoeling is. Dat kan ook wel op een ludieke manier.

Neem wat je persoonlijk tegen Anne en SD hebt toch niet elke keer mee naar FB. 50% van je PTA posts zijn volgens mij in dit topic.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:45:23 #289
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178177913
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Klopt, ik heb geen zin om op je verdere onzin in te gaan die jij als een nette reactie durft te bestempelen, met je 'vrouwtje'.
Ook dat riedeltje heb ik al te vaak te horen gehad en daar ben ik te vaak op in gegaan.

Nu doe ik het een keertje lekker niet.
Dat bevestigd voor mij weer voldoende. Dat je het al vaker te horen hebt gekregen zal dan wel aan ál die users liggen :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178178651
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat bevestigd voor mij weer voldoende. Dat je het al vaker te horen hebt gekregen zal dan wel aan ál die users liggen :)
Het zijn elke keer dezelfde users.
Dus ja. Daar ligt het inderdaad aan.
pi_178183360
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:04 schreef daNpy het volgende:

[..]

Klopt, en daar zij de moderators dus voor om dat aan te pakken.
In mijn ogen niet om dat gedrag zelf te doen en de reacties/klachten op hun getroll vervolgens te verwijderen of bagatelliseren. Niet gaan huilen dat het leven van een moderator zo zwaar is en blabla, niemand verplicht je dat te doen, dus je kan gewoon stoppen als je het niet kan managen. En nee het is geen gemakkelijke taak, zeker niet op een forum als Fok, dat weet ik.
Maar wat verwacht je dan? Een crew dat afstandelijk reageert op getrol, gezuig en persoonlijke aanvallen? Dat gaat ook niet helpen, want dan krijg je inderdaad teveel ivoren-torentjesgedoe. Dan zie ik de FB-reacties al voor me: Jamaar ze hebben geen idee wat er speelt. Waarom ik? En alle anderen dan? En jullie komen hier nooit, behalve als het vechten is.

Ik weet niet of jij het ook ziet, maar deze afstandelijke methode gaat 'm ook niet worden. Zelfde gezeik met extra verwijt van afstandelijkheid. Dan kies ik ook liever voor de optie er bovenop zitten en modereren.

En bij welk deel beginnen mods te zeuren over hun zware taken? Ik heb zelf idd gezegd dat ik voor geen goud mod wil zijn (ik zou na dag 1 al gillend gek worden), maar voor zover ik kan lezen heb ik hier nog geen mod zijn taken zien beschrijven als 'te zwaar' of 'onmogelijk'. Ja, 'lastig' en misschien 'tijdrovend' (mag dat dan ook niet meer?), maar niets waaruit zou blijken dat ze het niet meer zien zitten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_178197770
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 18:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Feedback geven mag, dat hoeft niet altijd complimenteus te zijn ;)
Maar ik vind dit meer zeiken om het zeiken.

We hoeven hier toch niet allemaal als een juf Ank belerend te vertellen dat iets niet helemaal de bedoeling is. Dat kan ook wel op een ludieke manier.

Neem wat je persoonlijk tegen Anne en SD hebt toch niet elke keer mee naar FB. 50% van je PTA posts zijn volgens mij in dit topic.
Het is niet zeiken om het zeiken, ik zeg iets wat anderen ook opvalt maar als ik het zeg heeft het blijkbaar extra lading of zo?
Die 50% waar je het over hebt is onzin, ik post gewoon voor de meerderheid van mijn posts mee in andere topics.
En persoonlijk heb ik niks tegen SD of Anne, ik heb het alleen over hun manier van modden/reageren.
Dat is dus niet meer terug te lezen want verwijderd, proves my point.
Want feedback mág wel maar blijkbaar niet als het negatief is.

En niks tegen Juf Ank! Juf Ank is gaaf! <3
pi_178370910
Is PTA de plek voor een (algemeen) topic m.b.t. drones of is bijvoorbeeld DIG geschikter?
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 19:34:19 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178371029
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Is PTA de plek voor een (algemeen) topic m.b.t. drones of is bijvoorbeeld DIG geschikter?
Best goede vraag, ik zou zeggen dat kan hier wel.

Maar ik zie dat er in DIG al een algemeen topic is :)

DIG / Het FOK! multicoptertopic #3
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178373033
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Best goede vraag, ik zou zeggen dat kan hier wel.

Maar ik zie dat er in DIG al een algemeen topic is :)

DIG / Het FOK! multicoptertopic #3
Bedankt!
pi_178952788
Was er in PTA niet ooit een topic wat (motor)rijlessen betreft?

Ik krijg niets gevonden.
pi_178958385
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:22 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Was er in PTA niet ooit een topic wat (motor)rijlessen betreft?

Ik krijg niets gevonden.
Je hebt hem al gevonden zie ik? *O*
pi_178959124
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Je hebt hem al gevonden zie ik? *O*
Het was even zoeken, maar eind goed al goed!
pi_180163561
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
De reacties in dit topic, echt :')

Ik zou preventief de auto vervangen, die band kan nog wel effe mee.
Beetje rare reactie van een mod, in een topic met serieuze reacties.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:55:19 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180163696
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Beetje rare reactie van een mod, in een topic met serieuze reacties.
ah, de 'mod-kaart' is weer uit het deck gevist, ga toch weg man.

Heel topic vol dramaqueen reacties over een stukkie rubber wat uit een band is, en ik mag daar net zo goed reageren als elk ander, doei :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 1 juli 2018 @ 15:55:53 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180163713
Vol, nieuwe w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')