abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162079650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
Sterkte LadyT,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:22 schreef Chanty het volgende:
Lt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:27 schreef Shopaholic1984 het volgende:
:* LT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:41 schreef AwayTL het volgende:
Lt :* .

Hoe zit het met speeltuintjes in de buurt? Hier zijn ze dramatisch, maar ik hoor wel eens van anderen hier dat het een soort meet plekken zijn voor andere thuisblijvers (/moeders) met kinderen die nog niet naar school gaan. Of ga babyzwemmen, muziek op schoot, voorleesuurtjes, speelotheek, hema-ontbijtje.
Er zijn best veel van die plekjes waar meer mensen alleen op af komen om de kinderen te vermaken. Daar heb je dan ook meteen je gemeenschappelijke deler te pakken en het zijn dan mensen die je begrijpen als je een keer oppas nodig hebt of afzegt omdat er 1 koorts heeft.

Het is denk ik wel een regio ding, hier in de buurt zijn dat soort dingen wel wat lastiger, of op afstand of heel duur. Ik zou daar eens kijken of er wat leuks bij zit voor jullie :) . Is ook lekker vrijblijvend en E vindt het vast leuk.

Speeltuintjes hier zitten vol met hangjongeren :') beetje jammer. Kinderboerderij is hier ook niet echt iets ( je kunt de dieren niet eens een aai geven) voor de overige dingen zou ik moeten googlen of rondvragen, morgen eens doen. thnx :)


Jullie zijn allen erg lief :) O+
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162079711
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh I .. Jeetje Franny, wat heftig! Er zit wel pit in al onze meisjes als ik het zo lees..

Ik ga bijvoorbeeld de superleuke sandaaltjes die vandaag binnenkwamen maar terugsturen naar Zalando. A wil ze NIET aan. Niet met sokken, niet met blote voeten, niet buiten of binnen, niet in de kinderstoel of bij mama op schoot. NEE en NIET en gillen en krijsen tot bijna overgeven aan toe -O- .

Nou, dan maar niet.
Wow :o :'(
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:14:24 #228
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162079783
Dreumes thug life.
Hoewel ik met jullie meeleef moest ik vooral keihard lachen. Ik vrees dat karma hard voor me zal zijn over een aantal maanden.


Ontzettend bedankt voor alle anti vlooientips.
Advantage pipetjes worden hier ook maandelijks gegeven, maar zijn we blijkbaar een maandje vergeten :o :'(
Het is nu dus sprayen, van kamer wisselen. Sprayen. Zuigen en wassen. Bah.

Lt
Hele dikke kus voor jou. Zou ook radeloos zijn in jouw situatie. Ook ik kan me nog goed herinneren hoe verliefd je over hem sprak toen jullie net samen waren. Wat zal het verschrikkelijk zijn om hem te moeten missen in jullie leven. Ik hoop dat de harde randjes snel slijten.. Denk aan je.
Weet niet waar je woont, maar hier in Dordt staat de koffie/tissues/ wat dan ook voor je klaar ! :*
pi_162079997
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:14 schreef faptist het volgende:
Dreumes thug life.
Hoewel ik met jullie meeleef moest ik vooral keihard lachen. Ik vrees dat karma hard voor me zal zijn over een aantal maanden.

Ontzettend bedankt voor alle anti vlooientips.
Advantage pipetjes worden hier ook maandelijks gegeven, maar zijn we blijkbaar een maandje vergeten :o :'(
Het is nu dus sprayen, van kamer wisselen. Sprayen. Zuigen en wassen. Bah.

Lt
Hele dikke kus voor jou. Zou ook radeloos zijn in jouw situatie. Ook ik kan me nog goed herinneren hoe verliefd je over hem sprak toen jullie net samen waren. Wat zal het verschrikkelijk zijn om hem te moeten missen in jullie leven. Ik hoop dat de harde randjes snel slijten.. Denk aan je.
Weet niet waar je woont, maar hier in Dordt staat de koffie/tissues/ wat dan ook voor je klaar ! :*
Vlooien ;(

Nou ja je kunt altijd nog een vlooiencircus beginnen als je ze niet weg krijgt :'(

Wat lief O+ ik woon in de buurt van dokter tinus :') :+ Dus dat is wel redelijk in de buurt opzich :Y
En klopt ja, zo voel ik me nog steeds ;( Wat het nog zuurder maakt is dat ik vandaag en gister nog berichtjes kreeg van'm dat hij zich zorgen maakt om me en hoe ik me inmiddels voel... -O-
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162080546
LT, wat naar. Ook omdat je kindje in zekere zin erin betrokken is... Misschien is het daarom heftiger?

Het klinkt heel stom misschien, maar het stelt me gerust dat ik niet de enige ben die niet goed is in vrienden maken :')
pi_162081200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
LT, wat naar. Ook omdat je kindje in zekere zin erin betrokken is... Misschien is het daarom heftiger?

Het klinkt heel stom misschien, maar het stelt me gerust dat ik niet de enige ben die niet goed is in vrienden maken :')
Ja zou kunnen, maar ook wel omdat we echt wel een behoorlijke diepgang hadden en connectie.

is niet stom hoor, ben ook wel blij dat ik niet de enige ben :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162083297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het klinkt heel stom misschien, maar het stelt me gerust dat ik niet de enige ben die niet goed is in vrienden maken :')
+1

Waarom heeft J toch altijd een slechte nacht de nacht vóór ik weer 3 dagen moet werken?! :O
pi_162083368
LT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandalen niet aan willen, wat is dat toch met sandalen? Hier teva's alleen maar zien en het is al krijsen en sandalen mag ik er 1 aandoen en dan uit uit uit, roepen en proberen de boel uit te doen. Alleen de crocs en gewone schoenen gaan goed. Hij leeft dus met dit weer op crocs.
  woensdag 11 mei 2016 @ 07:00:37 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_162083379
Lt, ik kan me voorstellen dat je leven daar van op zijn kop staat. Hopelijk wordt alles snel wat zonniger voor je :*
disclaimer
pi_162083568
Ik vind alle dreumes-verhalen ontzettend leuk om te lezen. Vooral de Annie-noontja monoloog O+

Hier begint het. Gister was er een drama (Sjaak mocht niet aan de dvd-speler zitten). Hij stond in de huiskamer, deed zijn handjes omhoog, grote jengel en stortte zichzelf op de grond. Ge-wel-dig O+ . Nja, daar kom ik vast op terug over een paar weken.

LT, wat een rotsituatie. Dat van weinig vrienden herken ik ook, maar ik heb hier nieuwe lieve vriendinnen gevonden. Eén daarvan biedt jou al koffie aan :*

Met mijzelf gaat het niet zo lekker maar met Sjaak wel. We lopen hand in hand, dat vind ik wel O+ . En maanda las ik een boek! Dat was sinds de geboorte niet meer gebeurd...
pi_162083776
Hilmo;
Ja klopt, in andere tijden ook wel ( toen ik
Zwanger was bijvoorbeeld )... Maar als je dan een partner hebt vult dat behoorlijk wat leegte op. En dan lijkt het allemaal wel mee te vallen. Het besef van weinig echte vrienden was er toen ook wel, maar het boeide me minder. De vrienden die ik dan heb probeer ik wel te onderhouden. Want ik weet hoe belangrijk het is.

Sq; thanks :)


Mc; dankje! En herkenbaar, via Fok! Heb ik m'n beste vriend gevonden. Die bleek zelfs op een steenworp van mij af te wonen. Hij heeft nu een vriendin en gaan samenwonen, zo'n half uur met de auto verderop. Echt super geweldig voor ze. Ze zijn zó blij! En ik een beetje "huiverig" dat ik ze verlies op den duur, maar dat is m'n eigen onzekerheid en nergens op gebaseerd.
M'n beste vriendin woont 1,5u rijden van mij af. En zie ik eigenlijk maar eens per 2/3 maanden. Hoera voor whatsapp en zo :)

Ik heb afgesproken met een meisje waarmee ik wel eens een online game speel. Ik ga daar heen zondag met E. (Uur rijden).

De aanbiedingen van hier zijn lief en tof, die ga ik ook aannemen geloof ik. :@

En MC; dat vind ik ook beroerd om te lezen -O- kop op :*
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162083911
Oh overigens;

Elin drinkt uit een rietjes beker van difrax. En komt hem elke keer brengen zodra de dorst heeft. Water of thee wil ze niet, en om haar de hele dag diksap te geven vind ik maar niets. Ze krijgt dan half volle melk... Maar nu valt het me op dat ze in zo'n dag wel 1,5 + liter melk weg zit te drinken. Soms wel twee bekers achter elkaar...
25 mei naar het cb. Ik maak me wat "zorgen" drinkt ze niet teveel? Zou ze van zoveel melk dik worden? Moet ik stoppen met de beker vullen zodra ze er om vraagt ?

Bij m'n ouders thuis drinkt ze helemaal niet zo veel, maar die voeren haar drinken met een open beker, ze kan daar dus niet "zelf" drinken. M'n ma zegt dus ook dat ze niet begrijpt wat ik bedoel... Maar zodra we thuis komen doet Elin als of ze zes dagen geen drinken op heeft.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162083930
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:21 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hilmo;
Ja klopt, in andere tijden ook wel ( toen ik
Zwanger was bijvoorbeeld )... Maar als je dan een partner hebt vult dat behoorlijk wat leegte op. En dan lijkt het allemaal wel mee te vallen. Het besef van weinig echte vrienden was er toen ook wel, maar het boeide me minder. De vrienden die ik dan heb probeer ik wel te onderhouden. Want ik weet hoe belangrijk het is.

Sq; thanks :)


Mc; dankje! En herkenbaar, via Fok! Heb ik m'n beste vriend gevonden. Die bleek zelfs op een steenworp van mij af te wonen. Hij heeft nu een vriendin en gaan samenwonen, zo'n half uur met de auto verderop. Echt super geweldig voor ze. Ze zijn zó blij! En ik een beetje "huiverig" dat ik ze verlies op den duur, maar dat is m'n eigen onzekerheid en nergens op gebaseerd.
M'n beste vriendin woont 1,5u rijden van mij af. En zie ik eigenlijk maar eens per 2/3 maanden. Hoera voor whatsapp en zo :)

Ik heb afgesproken met een meisje waarmee ik wel eens een online game speel. Ik ga daar heen zondag met E. (Uur rijden).

De aanbiedingen van hier zijn lief en tof, die ga ik ook aannemen geloof ik. :@

En MC; dat vind ik ook beroerd om te lezen -O- kop op :*
:*

Wij zouden sowieso nog een keer meeten dus kom volgende keer lekker met E. Hierheen. Kunnen de dames samen buiten spelen of binnen alles overhoop gooien ;)
S. 2014
J. 2016
pi_162083945
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:*

Wij zouden sowieso nog een keer meeten dus kom volgende keer lekker met E. Hierheen. Kunnen de dames samen buiten spelen of binnen alles overhoop gooien ;)
Ja! Ik kan op woensdag en op vrijdag. ( de andere drie dagen Werk Ik en is Elin naar de GO )

En nu dus ook weer in de weekenden ( :'( )

Ik denk dat die dametjes elkaar wel tof zouden vinden, E kan nog wel wat leren van de jouwes!


Dat is drie! *O* wow O+ lief zijn jullie. Maar écht!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_162084295
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met een drama-dreumespeuter... iets niet mogen is gillen en krijsen en je op de grond laten vallen, en als je toevallig iets in je handen hebt gooi je dat hard op de grond (gister 3x schade gemaakt bij mn ouders)

Maar de andere kant is dat ze wel meer gaat begrijpen en ook echt probeert te helpen. Zo doet ze vaak de deur open voor de poes, helpt met opruimen en boodschappen doen.

Ze eet alleen heel erg slecht tot niet sinds een paar dagen... is dit herkenbaar? Warm eten is al weken ruk, maar nu is brood ook stom! Nu kan ze wel wat hebben maar toch..
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:33:40 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_162084607
Ja hoor GM, mauw eet ook weinig nu. Ik eet zelf ook weinig met warm weer. Weegschaal zegt dankie :')
disclaimer
pi_162084962
Hier ook weinig eten. Als ze maar wel goed drinken toch?

Echt tof. Een kind dat na 2 uur snachts niet meer wil pitten... Ze was niet echt aan het krijsen in bed ofzo, maar toch maar eruit gehaald na wat minuten huilen. Mijn buurman hersteld van een hartinfarct. De lieve man heeft zijn rust hard nodig. Anders had ik haar gewoon in bed gelaten denk ik.

Dusja, nu ben ik vooral gesloopt :')
  woensdag 11 mei 2016 @ 10:34:44 #243
73386 Fazz
onderweg
pi_162085580
LT, wat rot ;( :*

Wat een hysterische bui Franny :o zo ver zijn we hier nog niet, maar dat kan nog komen natuurlijk :+

Leuk die Teva's maar mijn kind heeft nu allemaal blaartjes op z'n voeten :{ duidelijk de voeten van z'n moeder ;( Gelukkig kan hij de komende dagen z'n dichte schoenen weer aan...

Al hoop ik natuurlijk wel op fatsoenlijk weer zaterdag. We vieren z'n verjaardag in de speeltuin en met regen gaat het lastig worden alle kinderen daar te vermaken in het kleine clubhuisje :X
pi_162088306
Aah LT wat een rotsituatie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandalen: wat vallen die teva's groot! Maat 19 was nog te ruim, dus dat wordt nog niks. Gelukkig bijna weer slecht weer. :')

Dreumesbuien zijn hier ook gespot! *O* R heeft temperament, dus ik vrees voor de komende tijd.
pi_162088433
LT, sterkte. :*.

Ik zit jullie dreumesverhalen met plezier te lezen, sorry. :P. Ik herken het dreumesdrama niet echt, zoals jullie het nu beschrijven. I schopt vooral wel eens drama als hij iets wil wat hij niet zelf voor elkaar kan krijgen, zoals uit zijn kinderstoel komen. Als hij dan zit te gillen zeg ik dat ik hem zo niet kan verstaan en dat hij 'mama' moet zeggen als hij wil dat ik hem kom helpen. Hij zegt dan heel lief 'mama' en dan help ik hem.
Maar dit is vast een gevalletje 'wacht maar'. :+.

Wij gingen zondag wandelen en na een poosje zei Baard ineens heel serieus dat hij me iets moest vertellen over iets wat er een paar maanden geleden was gebeurd...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162088563
DaD :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vandaag alleen, voor werk(-afspraken) vooral, maar ik liep na een afspraak ook even de winkelstraat in voor een paar sokken :+ 8-) :@ Laat ik het zo zeggen: m'n shopbudget voor deze week/maand/... is wel weer op :') *kuch*
Nu gauw achter de mac!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162088601
Oh ja DAD ik snap je, wat een bergen werk hebben de collega's Nederlands altijd. Zo zielig vind ik dat, en ook stom dat de vergoeding dan hetzelfde is -O- . Ik ben dan wel blij met mijn meerkeuzewerkje :@ . Superlief wel van Baard zeg O+ O+ .

En heerlijk toch dat I zo lekker kalm is. Niks niet wacht maar, die van jou wordt gewoon een ZenPeuter :P .

Ik wil Dyre nog even bedanken voor de tandenpoets-routine-tip! Ik doe nu al een paar dagen EXACT hetzelfde: Na de fles gaan we naar de badkamer. We pakken twee borstels, zij één en ik ook. We doen er tandpasta op. ("Tappepassa" O+ ). Ze zit bij mij op schoot op de WC. Ik zing een liedje en Annie mag zelf poetsen. Dan is het liedje afgelopen, leg ik haar tandenborstel weg. Dan zing ik hetzelfde liedje en poets ik. Dan roepen we "KLAAAAR" en gaan we de borstels samen afspoelen. En dan lezen we Jip en Janneke ("Jittejallelek" O+ ) en gaat ze slapen. Hoezeeeee, geen drama meer *O* !

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 13:13:10 ]
pi_162088774
JM, heb je een shopbudget? :o. Wat heb je gekocht? *O*.

Razz, wat fijn dat het tandenpoetsen nu zo goed gaat! En Jip en Janneke lezen wij ook elke avond. Ik hou van Jip en Janneke. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162088852
DAD, ik kan het me goed voorstellen. Mijn leerlingen doen dinsdag examen, dus ik heb nog een weekendje rust. :o . Maar goed dat je gewoon gaat joh. Lekker genieten en dan maar een paar avondjes door bikkelen of zo. Ik heb besloten dat ik voor mijn werk echt geen leuke dingen ga laten. Linksom of rechtsom zorg ik dan wel dat m'n werk af is, desnoods nachtje doorwerken.

I is ook gek van Jip en Janneke. Ik moet zelf altijd heel hard lachen bij het verhaaltje van die knikker in Jips neus. I vindt dat dan weer heel wonderlijk, dat ik zo moet lachen. 'Nikker in de neus. Pip.' zegt ze dan ook nog, 20 x achter elkaar. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:26:22 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_162088880
nikker in je neus :D :'( :D

En wat ontzettend lief, DaD! Dat zou de mijne nooit bedenken hoor! O+
disclaimer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')